Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MrMistral
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-09 13:09
quote:
SinergyX schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:33:
Verdedigen kan je nu best snel veel dingen vrij spelen, nadeel dat er aantal unlocks tussen zitten best retarted zijn (haal aantal keer bal van de lijn, blok schoten op doel - puur geluk). X% tackle, X% interceptions, stukje geluk en wedstrijd zien uit te zingen, is best goed te doen (onze CB heeft bv longtrow al vrijgespeeld).

Enkele verdediger in een Any of AI team is klote, niet onmogelijk maar een behoorlijke uitdaging. Continue op je buitenspellijntje denken, losse runners zien gaan, tactisch instappen en hopen dat de captain tijdig druk laat zetten.

Kan het erger? Ja, 4 verdedigers :P Veelal hebben wij 1 'hoofd' die de lijn bepaald en richting geeft, de andere moeten zorgen dat ze mee blijven gaan. Maar werkt het eenmaal, heb je 10x sterkere lijn dan welke Any dan ook (drones gaan nooit richting verre vleugel als het spel andere kant zit, dat kan je als LB/RB wel gewoon doen).

Waarom spelen er weinig? Je doet het 'goed' (aka, je hoort niemand) als je je werk doet, maar maak je een fout is de kans bijzonder groot dat je meteen doelpunt tegen hebt. Mooie tackle, netjes weggewerkt, standaard zaken, fouten zijn je grootste afstraffing.
Yup. Dit is zo waar.

PSN: MrMistral RSC: MrMistral FIFA Proclubs: TweakStars

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 08:34
quote:
Zalaroth schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:22:
Heel graag. Ben heel erg verdedigend en tactisch ingesteld. Maar ach, als ik de enige ben heb ik ook niet veel concurrentie :o

Ik ben erg geduldig en als de bal 5 minuten voorin is, erger ik me niet. Ik kijk dan lekker op de radar om te kijken wat het counter-gevaar op kan gaan leveren..

Zou heel graag bij 1 van de teams een tryout willen doen wanneer ik fifa morgen ontvangen heb.

PSN: Zalaroth
Positie: Centraal Verdediger / Rechts Back

Wel jammer dat alleen de aanvoerder de bots druk mag laten zetten. Nu heb ik geen idee hoe ik met mijn AI-Bot uh communiceer. Dat gaat wel een uitdaging worden denk ik?
Ik heb je toegevoegd!

PSN: Ricloo86

• Zalaroth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 18-09 13:28

Zalaroth

Mudkip

Ja, nu je dat zegt lijkt me dat ook het grootste minpunt. De verantwoordelijkheid en hoe je teammaatjes daarop reageren. Van de schouderklopjes ben ik toch niet en kan wel wat kritiek hebben. Als ik maar niet opgehangen wordt door tegengoals waar ik amper tot niets aan heb kunnen doen.

Tnx Ricloo86, zin in.

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 08:34
quote:
Zalaroth schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:46:
Ja, nu je dat zegt lijkt me dat ook het grootste minpunt. De verantwoordelijkheid en hoe je teammaatjes daarop reageren. Van de schouderklopjes ben ik toch niet en kan wel wat kritiek hebben. Als ik maar niet opgehangen wordt door tegengoals waar ik amper tot niets aan heb kunnen doen.

Tnx Ricloo86, zin in.
Iedereen moet een kans krijgen toch, en zal best een cynisch geintje gemaakt worden (ODIEUS // JOP) ;)
zelf gaan er een aantal proberen te keepen bij ons, nou dat gaat echt vaak genoeg fout >:)

PSN: Ricloo86

• jenpet
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 02-09 13:52
morgen ga ik ook aan mijn prof carriere werken , moet je prof trouwens een bepaald niveau hebben voordat ik de try outs kan doen ?

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• EvEs0r
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 18-09 21:56
quote:
jenpet schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:26:
morgen ga ik ook aan mijn prof carriere werken , moet je prof trouwens een bepaald niveau hebben voordat ik de try outs kan doen ?
Nu nog niet, aangezien onze prof ook nog allemaal laag zijn :)

Nee, ik ben géén Belg!

PSN: EvEs0r - YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC7pUWyI4QgWTnfu-dVluZRw

• vuileharri3
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 10-05-2016
quote:
Ricloo86 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:16:
[...]

Voor de try-outs die wij hebben vrijgegeven zijn wij eigenlijk voornamelijk op zoek naar verdedigers, mocht je het willen proberen achterin ben je welkom om je aan te melden.
Dus als aanvaller ben je kansloos om een tryout te doen omdat die plek al bezet is?

Gisteren al een seizoeneke gespeeld met pro-clubs :) Veel Russen en Amerikanen online.

vuileharri3 wijzigde deze reactie 23-09-2015 17:35 (10%)

Ben je ook die azijnzeikerds op GoT beu? Join https://tweakscrew.slack.com |PSN: ???

• DeppOx
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 22-08 13:10

DeppOx

l33t lurker

Als je de catalogus leegkoopt dan is je pro geloof ik al ~84 ofzo, dus zo laag zal t ook niet zijn toch :P
Zijn er nog PC gegadigden voor clubs, vanavond alvast pro even levellen, en dan morgen op naar div1!

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

• CrapperDeCrap
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 19-09 14:31
quote:
DeppOx schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:51:
Als je de catalogus leegkoopt dan is je pro geloof ik al ~84 ofzo, dus zo laag zal t ook niet zijn toch :P
Zijn er nog PC gegadigden voor clubs, vanavond alvast pro even levellen, en dan morgen op naar div1!
Ik ben r wel voor in. Is al gepreload.
Weet niet of er al n PC club is, maar ik zou graag verdedigend, centraal of aanvallende middenvelder zijn.

Ik zet m iig straks om 12 uur aan.

Origin: jaja_jr86

• jenpet
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 02-09 13:52
quote:
vuileharri3 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:34:
[...]

Dus als aanvaller ben je kansloos om een tryout te doen omdat die plek al bezet is?

Gisteren al een seizoeneke gespeeld met pro-clubs :) Veel Russen en Amerikanen online.
ah ok dacht dat hij die mee zou nemen van fifa 15 , nou mooi dan ga ik me wel concentreren op verdedigen om zo het team te helpen :)

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• Audiowaste
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20-09 10:49
Morgenavond ben ik in ieder geval een paar uurtjes online

• Arwintju
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 20-09 18:37
quote:
DeppOx schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:51:
Lekker bezig DeppOx!! Ik ben er ook weer klaar voor. Kan niet wachten!
quote:

CrapperDeCrap schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:04:

[...]

Ik ben r wel voor in. Is al gepreload.
Weet niet of er al n PC club is, maar ik zou graag verdedigend, centraal of aanvallende middenvelder zijn.

Ik zet m iig straks om 12 uur aan.

Origin: jaja_jr86
Die is er (zie openingspost pagina 1)! Ik zal je toevoegen op origin!

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 10:59
quote:
Zalaroth schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:22:
Heel graag. Ben heel erg verdedigend en tactisch ingesteld. Maar ach, als ik de enige ben heb ik ook niet veel concurrentie :o

Ik ben erg geduldig en als de bal 5 minuten voorin is, erger ik me niet. Ik kijk dan lekker op de radar om te kijken wat het counter-gevaar op kan gaan leveren..

Zou heel graag bij 1 van de teams een tryout willen doen wanneer ik fifa morgen ontvangen heb.

Positie: Centraal Verdediger / Rechts Back

Wel jammer dat alleen de aanvoerder de bots druk mag laten zetten. Nu heb ik geen idee hoe ik met mijn AI-Bot uh communiceer. Dat gaat wel een uitdaging worden denk ik?
Je bent ook altijd welkom bij TweakStars, we hebben nog weinig verdedigers dus zouden je goed kunnen gebruiken! :)

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• i_am_rambo1991
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 04-09 12:27
beste mede-tweakers,

ik wil me ook even aanmelden voor het Xbox team. Ik kan op alle posities goed uit de voeten al ben ik nu al jarenlang een spits/aanvallend mid ik ben hiermee ook op de ps3 en ps4 in top 10 teams beland. ik vindt het totaal geen probleem om in de verdediging te staan indien het maar gezellig is en toch wel serieus is. Daarbij zou ik graag de mogelijkheid hebben om naar voren te kunnen schuiven indien andere spelers niet aanwezig zijn.

Team: Tweakers FC (XBone)
Je XBL gamertag: i am rambo1991
Voorkeurspositie op het veld: geen voorkeur

Tevens ben ik vanavond aanwezig.

• Xenophoben
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 20:08

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Welkom Rambo :) Ik zal je straks even toevoegen in friends. Vanaf hoe laat is de game te spelen vandaag ? (NL Download uit store). Vanavond ben ik heel de avond online.

Xbox Tag: Sjefkebakfiets

Tip van de dag :)
5"5 110lbs geeft je beste kans om 50% stamina te halen. Speel je drop-in en je bent captain, als je mazzel hebt gaat er iemand in de wedstrijd weer weg, 2de helft wissel je jouw spelen voor iemand op de bank (als het goed is heb je 1 speler beschikbaar), easy mode 50% stamina :)

En met de tip van de dag meteen troll van de dag.. captains in drop-ins kunnen alle spelers verplaatsen. En zo gooien ze hele voorkant naar de verdediging.. leuk joh :/

SinergyX wijzigde deze reactie 24-09-2015 09:29 (22%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Odieus
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 19-09 10:59

Odieus

Onuitstaanbaar

quote:
SinergyX schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:58:
En met de tip van de dag meteen troll van de dag.. captains in drop-ins kunnen alle spelers verplaatsen. En zo gooien ze hele voorkant naar de verdediging.. leuk joh :/
Dit kon in 15 toch ook al? Ik wisselde mijn pro ook altijd van plek wanneer ik captain was in drop-in :X en zette irritante gastjes lb/rb O-)

PSN: LinQ-NL

• Maverick!
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 19:17
quote:
i_am_rambo1991 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:46:
beste mede-tweakers,

ik wil me ook even aanmelden voor het Xbox team. Ik kan op alle posities goed uit de voeten al ben ik nu al jarenlang een spits/aanvallend mid ik ben hiermee ook op de ps3 en ps4 in top 10 teams beland. ik vindt het totaal geen probleem om in de verdediging te staan indien het maar gezellig is en toch wel serieus is. Daarbij zou ik graag de mogelijkheid hebben om naar voren te kunnen schuiven indien andere spelers niet aanwezig zijn.

Team: Tweakers FC (XBone)
Je XBL gamertag: i am rambo1991
Voorkeurspositie op het veld: geen voorkeur

Tevens ben ik vanavond aanwezig.
Rambo! Nice!
Klinkt als de perfecte pro club member :)
Ik heb je toegevoegd. Ook als XBL vriendje.

Tot vanavond dan 8)

XBox: R0nster76 || PSN: Ronster_Jona

• Xenophoben
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 20:08

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Ik heb je ook toegevoegd!

Xbox Tag: Sjefkebakfiets

• ettie1990
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Ik heb me aangemeld bij Tweakstarrs PS4, maar kon gisteravond de club niet vinden bij proclubs, ik heb me maar aangemeld bij Tweakers FC, maar volgens mij is dat niet de bedoeling,

• Edzeau
quote:
ettie1990 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:34:
Ik heb me aangemeld bij Tweakstarrs PS4, maar kon gisteravond de club niet vinden bij proclubs, ik heb me maar aangemeld bij Tweakers FC, maar volgens mij is dat niet de bedoeling,
Sinds vanmorgen ben ik in het bezit van FIFA16, en het team is ondertussen aangemaakt. Je kan me op psn toevoegen, Edzeau.

Het team joinen kan enkel voor vrienden van de teamleden, zo dat niet wildvreemden zullen joinen. Ons team is te vinden onder TweakStars.

• ettie1990
quote:
Edzeau schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:03:
[...]

Sinds vanmorgen ben ik in het bezit van FIFA16, en het team is ondertussen aangemaakt. Je kan me op psn toevoegen, Edzeau.

Het team joinen kan enkel voor vrienden van de teamleden, zo dat niet wildvreemden zullen joinen. Ons team is te vinden onder TweakStars.
Ik zal me vanavond als ik thuis aanmelden voor Tweakstars, bedankt voor de heads up :)

• Audiowaste
Wat zijn de eerste indrukken van Pro Clubs voor de mensen die al hebben kunnen spelen?

• Edzeau
Een mededeling voor alle nieuwe spelers van TweakStars:

Het seizoen is begonnen, het team aangemaakt. Je kunt het team toevoegen als je vrienden bent met in ieder geval één van de drie managers:

PSN: Edzeau, MrMistral & basxxsaz

Als je ons toevoegd, zou je er Tweakers Pro Clubs bij willen zetten?
Thanks, en een fijn seizoen gewenst! :)

• Looney1984
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 20-09 09:48
Ben ook beschikbaar voor clubs op de pc.

Speel casual wil wel winnen maar mijn leven hangt er niet van af!

origin id: SirNeverLuck

Misschien mensen die ook casual spelen een soort van open club maken voor de fun?

• Kaasdipje
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20-09 17:18
Origin naam: Nibbors

Verdediger! Wil ook wel keeper proberen. Het gaat me vooral om de gezelligheid en natuurlijk samen te winnen :)

Steam: Kaasdipje - Uplay: Kaasdipje

• JunkieXP
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:27

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

*knip*

JunkieXP wijzigde deze reactie 24-09-2015 22:15 (98%)

Desktop: Wacom Intuos Pen & Touch | Logitech Z2300
Gadgets: BlackBerry KEY2
Earcandy: BeatsX Ft. Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• KoningsGap
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 20-09 15:03
Ik heb fifa voor de pc opgepikt en wil nu ook eens beginnen met pro club. Heb jarenlang Fifa op ps3/4 gespeeld.

Tweakers: Goopher
Origin: Goopher92
Platform: PC.

• Audiowaste
Dat was gisteren nog niet helemaal van wereldklasse bij Tweakstars :D

• Looney1984
Weet niet of iemand een team kan toevoegen aan het topic?
Wil graag een community team op Tweakers proberen op te starten voor de pc.

• Audiowaste
Overigens sta ik op dit moment nog aangemeld om mee te doen aan de try-outs van Tweakers FC.
Maar na gisteravond besloten dat ik gewoon bij TweakStars blijf hangen ;)

Uiteindelijk gaat het vooral om de gezelligheid en plezier.

• Just_jan
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 05-09 03:50
quote:
Audiowaste schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:28:
Overigens sta ik op dit moment nog aangemeld om mee te doen aan de try-outs van Tweakers FC.

Idem dito;)

Het samenspel kan uiteraard nog wat beter met ze allen, maar dat is logisch na 1 avond :)

Ps4 account = JusttJD

• Audiowaste
quote:
Just_jan schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:14:
[...]

Idem dito;)

Het samenspel kan uiteraard nog wat beter met ze allen, maar dat is logisch na 1 avond :)
Dat is inderdaad wel te verklaren, normaal speelde ik hooguit met 4 mensen, gisteren zaten op z'n max met 8 personen. Iedereen heeft wel een bepaalde stijl van spelen, dat is nog even wennen.

Daarnaast merk ik dat mijn speler nog niet zo goed is als in FIFA15, ondanks ik een gemiddelde van 83 heb. In de loop van het weekend nog even wat dingen tweaken bij mijn speler. Aangezien ik als RM vrij vaak tot aan de 16 loop, is het van belang dat mijn afstandsschoten gewoon dik in orde zijn. Bij FIFA15 heb ik daarmee toch vrij veel wedstrijden kunnen beslissen.

Last but no least, FIFA16 speelt gewoon echt heel anders dan 15.

• Bauwes55
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 25-09-2015
Hey FIFA-fanaten,

Ik kwam toevallig op dit forum terecht. Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik hier kom met een vraagje.
Het gaat over het volgende :

Sinds een paar fifa's speel ik Pro Clubs met enkele vrienden van mij. Normaal als er een nieuwe FIFA uitkomt en je start Profclubs staat je 'oude' prof er automatisch in. Handig! Nu wou ik voor FIFA 16 uiteraard hetzelfde, maar wanneer ik ProClubs opende kwam zo dat scherm waarin je meteen een speler moet creeëren. Bij mijn ploegmaats stond daar automatisch hun oude prof. Heb FIFA is terug van mijn PS gegooid, opnieuw gëinstalleerd etc...maar telkens niks. Maar ik wil ZO graag met m'n oude speler verder...

Kan iemand me hierbij helpen aub??

Alvast heel hard bedankt!!

Grtz

• Edzeau
quote:
Audiowaste schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:28:

Wat mij betreft was het gister inderdaad zeker een geslaagde avond. Nieuwe FIFA is nog wennen, en elkaar beter leren kennen op hoe we spelen, maar gezellig was het zeker! Leuk dat je er dit seizoen bij bent! :)
quote:
Just_jan schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:14:
[...]

Idem dito;)

Top, gezellig!

• ettie1990
quote:
Edzeau schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:04:
[...]

Wat mij betreft was het gister inderdaad zeker een geslaagde avond. Nieuwe FIFA is nog wennen, en elkaar beter leren kennen op hoe we spelen, maar gezellig was het zeker! Leuk dat je er dit seizoen bij bent! :)

[...]

Top, gezellig!
Voor de eerste keer samen vond ik het al vrij aardig gaan, er werd best veel overgetikt, het kan in ieder geval bij mij nog allemaal een stuk beter heb ik wel gemerkt, echt een verandering ten opzichte van 15

• Audiowaste
quote:
Edzeau schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:04:

Thanks, was zeker een geslaagde avond.
Helaas af en toe wat ongelukkig qua afronding (inclusief de drop-in matches) zeker 5/6 de paal of laat geraakt. Wel met wat mooie passes kunnen rondstrooien, wat net zoveel voldoening geeft.

Valt we wel op dat stamina nog vrij hard gaat. Ondanks ik echt momenten probeer te kiezen waarop ik de sprints kies. Als al 5 mensen voorin staan, ga ik niet sprinten maar sluit ik op mijn gemak aan.
Toch een paar keer na de 80e minuut nog lekker kunnen sprinten waar de rest al aan de beademing lag :D

• Bauwes55
Hey FIFA-fanaten,

Ik kwam toevallig op dit forum terecht. Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik hier kom met een vraagje.

Sinds een paar fifa's speel ik Pro Clubs met enkele vrienden van mij. Normaal als er een nieuwe FIFA uitkomt en je start Profclubs staat je 'oude' prof er automatisch in. Handig! Nu wou ik voor FIFA 16 uiteraard hetzelfde, maar wanneer ik ProClubs opende kwam zo dat scherm waarin je meteen een speler moet creeëren. Bij mijn ploegmaats stond daar automatisch hun oude prof. Heb FIFA is terug van mijn PS gegooid, opnieuw gëinstalleerd etc...maar telkens niks. Maar ik wil ZO graag met m'n oude speler verder...

Grtz

Iemand?

• Audiowaste
Iedereen heeft een nieuwe speler moeten aanmaken.
Wel kun je de pakketten gewoon weer kopen waardoor je vrij snel omhoog gaat qua stats

• Bauwes55
Maar normaal kan je je pro toch meenemen naar de volgende FIFA? Al mijn ploegmaten hebben dit kunnen doen...Toen ik van FIFA14 naar 15 ging heb ik mijn pro ook kunnen meenemen...

• Just_jan
quote:
Audiowaste schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:22:
Wel kun je de pakketten gewoon weer kopen waardoor je vrij snel omhoog gaat qua stats
Umm nee?

Ik heb nog gewoon mijn karakter die ik al de afgelopen 2 jaar heb :)

Ps4 account = JusttJD

• Audiowaste
Oh in dat geval heb ik iets verkeerds gedaan, ik heb gewoon een nieuwe speler aangemaakt en alle pakketten gekocht. Volgens mij maakt het ook niet zo heel veel uit, behalve dat je je statistieken kwijt bent.

• Audiowaste
Zijn er overigens nog meer mensen die de HDD van de PS4 hebben vervangen?
Liep gisteren tegen het probleem aan dat mijn HDD vol was gelopen, dus wil deze nu vervangen door een grotere van minimaal 2 TB (liefst meer).

Aangezien na exact 1 jaar al de HDD vol was, denk ik dat 2 TB ook maar een kortere termijnoplossing is.
Kun je gewoon elke HDD erin stoppen of zijn er nog punten waar ik rekening mee moet houden?

Edit: even verder gezocht, zie dat 2TB de max is. Zometeen even langs de MM lopen om deze te halen: pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart

Audiowaste wijzigde deze reactie 25-09-2015 12:10 (23%)

• jpg97
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 17:18
Yay, vanavond eindelijk van start met FIFA 16 pro clubs ( Xbox One ).
Nogmaals, als er mensen van Tweakers online zijn mogen ze me toevoegen ( gamertag is Saint Pierre NL )

• Edzeau
quote:
Audiowaste schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:22:
Ook ik heb geen nieuwe speler moeten maken, had mijn uiterlijk van afgelopen jaren nog steeds. Skills moeten wel opnieuw behaald worden. :)

• Audiowaste
Ik ben wel van mening dat we mensen met een afro-kapsel moeten boycotten :D

• Just_jan
quote:
Audiowaste schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:24:
Dus dan blijf alleen ik over :9

Ps4 account = JusttJD

• Edzeau
quote:
ettie1990 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:10:
[...]

Voor de eerste keer samen vond ik het al vrij aardig gaan, er werd best veel overgetikt, het kan in ieder geval bij mij nog allemaal een stuk beter heb ik wel gemerkt, echt een verandering ten opzichte van 15
Het ging voor een eerste keer ook zeker niet verkeerd, maar je merkt wel dat we allen nog goed moeten zoeken naar posities en voor de algemene opstelling moeten we ook nog even uitzoeken wat het beste werkt. Maar leuke aanvallen en goals gezien, zeker!
quote:
Haha, verbod op afro-kapsels invoeren? :9

Edzeau wijzigde deze reactie 25-09-2015 12:26 (16%)

• MrMistral
quote:
Ik ben van mening dat we iedereen zonder afro moeten boycotten :D
quote:
Bauwes55 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:43:
Hey FIFA-fanaten,

Grtz
Twee keer posten is een beetje overbodig ;)

Maar om op je vraag in te gaan: check of je savegame goed is opgeslagen van fifa15. Upload het voor de zekerheid naar de cloud, om vervolgens weer handmatig te downloaden. Dat moet het verhelpen.

Vond het overigens ook gezellig gisteren! Leuk dat jullie blijven. Er is nog echt wel heel veel werk aan de winkel, vooral positioneel. Als je daar op let zul je ook merken dat je nu al de wedstrijd uit kan spelen zonder een verrekte hamstring ;)

MrMistral wijzigde deze reactie 25-09-2015 12:52 (8%)

quote:
MrMistral schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:48:
[...]

Ik ben van mening dat we iedereen zonder afro moeten boycotten :D
Afro is niet erg, die derpfaces die sommige maken.. daar mag gewoon een vloek op komen dat je r/l face er zo gaat uit zien.. dan is het pas lollig :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MrMistral
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:50:
[...]

Afro is niet erg, die derpfaces die sommige maken.. daar mag gewoon een vloek op komen dat je r/l face er zo gaat uit zien.. dan is het pas lollig :P
Hahahaa! Inderdaad!

• Audiowaste
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:50:
[...]

Dat is juist mijn rl probleem.... :+

• Edzeau
quote:
Audiowaste schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:02:
[...]

Dat is juist mijn rl probleem.... :+
Vandaar dat je als zo'n knappe jongen op veld rondhuppelde. :9

• Audiowaste
quote:
Edzeau schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:22:
[...]

Vandaar dat je als zo'n knappe jongen op veld rondhuppelde. :9
Oh het gaat jullie om mijn uiterlijk, niet om mijn kwaliteiten :D

• Looney1984
Ik zie mensen die fifa 16 op de ps4 hebben, dat ze hun pro mee kunnen nemen vanuit fifa 15.
Hoe zit dit precies? heb dit niet gezien bij de pc versie, en neem aan dat wanneer het kan je wel weer je verdiensten moet halen?

• Arwintju
quote:
Looney1984 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:34:
Ik zie mensen die fifa 16 op de ps4 hebben, dat ze hun pro mee kunnen nemen vanuit fifa 15.
Hoe zit dit precies? heb dit niet gezien bij de pc versie, en neem aan dat wanneer het kan je wel weer je verdiensten moet halen?
Bij PC kan dit ook. Heb het zelf ook gedaan namelijk. Je verdiensten moet je allemaal opnieuw halen. Je celebration en stijl van vrije trappen blijft wel.

• Looney1984
Hoe kan je dit doen? Is mij niet opgevallen gisteren misschien overheen gekeken :)

• Edzeau
quote:
Looney1984 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:34:
Eerlijk is eerlijk, ik durf het niet te zeggen. Ik denk dat het met je EA account mee gaat, maar dan nog lijkt het me sterk dat niet iedereen zijn speler mee krijgt naar Fifa16.
quote:
MrMistral schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:48:
Maar om op je vraag in te gaan: check of je savegame goed is opgeslagen van fifa15. Upload het voor de zekerheid naar de cloud, om vervolgens weer handmatig te downloaden. Dat moet het verhelpen.
Dit lijkt mij niet, aangezien ik sinds gister een nieuwe PS4 heb en dus geen Fifa15 saved games hier op heb staan. Toch is mijn speler wel overgekomen. Heel vreemd.

• Arwintju
quote:
Looney1984 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:47:
Hoe kan je dit doen? Is mij niet opgevallen gisteren misschien overheen gekeken :)
Dat ging bij mij helemaal vanzelf na de eerste keer opstarten.

• ettie1990
quote:
Arwintju schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:07:
[...]

Bij mij ook zit dit niet in de EA hospitality instellingen?

• FraxleNL
  • Laatst online: 02-05 16:42

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Vraagje voor de PS4 afdeling: hoe zit het met de drukte op een doordeweekse avond? Ik kan een paar avonden doordeweeks spelen, hoe groot is de kans aanwezig dat er mensen proclubs aan het spelen zijn? Is het een vast aantal spelers dat standaard speelt?

• Looney1984
quote:
Arwintju schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:07:
[...]

Thanks, zal er thuis eens een blik op werpen :)

• Edzeau
quote:
FraxleNL schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:21:
Vraagje voor de PS4 afdeling: hoe zit het met de drukte op een doordeweekse avond? Ik kan een paar avonden doordeweeks spelen, hoe groot is de kans aanwezig dat er mensen proclubs aan het spelen zijn? Is het een vast aantal spelers dat standaard speelt?
Aangezien Fifa16 sinds gister pas uit is, is het even afwachten en aftasten hoe dit uiteindelijk zal gaan verlopen.

Ervaring van vorig seizoen: Er was een lange tijd dat we bijna iedere dag wel Pro Clubs speelden. Toen hadden we een groep van max. 6 man. Er begonnen vaak rond 20:00 uur 2 tot 3 mensen met spelen, mensen sloten aan, en het ging soms tot 03:00 uur door. :D

• MrMistral
quote:
Edzeau schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:02:

[...]

Dit lijkt mij niet, aangezien ik sinds gister een nieuwe PS4 heb en dus geen Fifa15 saved games hier op heb staan. Toch is mijn speler wel overgekomen. Heel vreemd.
Jij had alles van tevoren opgeslagen in de cloud rememmber ;) Waarschijnlijk had ie alles gedownload voordat je proclubs opstartte. Ik had namelijk eerst ook niet mijn eigen pro, nadat ik mijn instellingen en savegame had gedownload was mijn pro er weer. Dus ik denk het wel. Maar het hoort idd automatisch te gebeuren.

• Edzeau
quote:
MrMistral schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:33:
[...]

Jij had alles van tevoren opgeslagen in de cloud rememmber ;) Waarschijnlijk had ie alles gedownload voordat je proclubs opstartte. Ik had namelijk eerst ook niet mijn eigen pro, nadat ik mijn instellingen en savegame had gedownload was mijn pro er weer. Dus ik denk het wel. Maar het hoort idd automatisch te gebeuren.
Dat is zo, heb echter selectief dingen terug gezet (en dus niet van Fifa15), maar ik zal vanavond eens kijken of dit wel of niet terug gezet is.

• Terranova
  • Laatst online: 22:06
Ik wil me graag aanmelden voor het PC team:

origin: VanilleKoekje
posities: Vleugelspeler(lm/rm/lw/rw/lf/rw)

• Looney1984
Beste pc spelers!

zoals eerder al eens aangegeven, wil ik graag een Community Tweakers club starten voor de wat casual spelers die af en toe gewoon een potje clubs willen spelen.

(aan één van de topic starters al gevraagd of dit idee toegevoegd kan worden aan de hoofdpagina)

Mocht je hier interesse in hebben stuur mij een privé bericht op tweakers of voeg mij toe op Origin:SirNeverLuck.

Wel lijkt het mij leuk als mensen dit willen gaan doen en mee willen spelen dat je in het bezit bent van een headset en Teamspeak.

Ik hoor dan ook graag van gegadigden!

• Edzeau
quote:
Looney1984 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:48:
Beste pc spelers!

zoals eerder al eens aangegeven, wil ik graag een Community Tweakers club starten voor de wat casual spelers die af en toe gewoon een potje clubs willen spelen.

(aan één van de topic starters al gevraagd of dit idee toegevoegd kan worden aan de hoofdpagina)

Mocht je hier interesse in hebben stuur mij een privé bericht op tweakers of voeg mij toe op Origin:SirNeverLuck.

Wel lijkt het mij leuk als mensen dit willen gaan doen en mee willen spelen dat je in het bezit bent van een headset en Teamspeak.

Ik hoor dan ook graag van gegadigden!
Zeker leuk idee, maar is het niet verstandiger om eerst in ieder geval één team vol te krijgen voor de PC? Ik zie nu dat het huidige team (afgaande op de TS) 7 leden heeft namelijk. :)

• Looney1984
quote:
Edzeau schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:14:
[...]

Zeker leuk idee, maar is het niet verstandiger om eerst in ieder geval één team vol te krijgen voor de PC? Ik zie nu dat het huidige team (afgaande op de TS) 7 leden heeft namelijk. :)
Ik heb persoonlijk geen zin in trials etc.. wil gewoon af en toe leuk ballen. En aangezien dat bij hun de lat wat hoger ligt kwa wensen en doelstellingen. (gezien de trials)

• Edzeau
quote:
Looney1984 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:27:
[...]

Ik heb persoonlijk geen zin in trials etc.. wil gewoon af en toe leuk ballen. En aangezien dat bij hun de lat wat hoger ligt kwa wensen en doelstellingen. (gezien de trials)
Ik kan me er iets bij voorstellen. Misschien is het een idee om je gedachten in ieder geval te delen met de manager van de PC (Arwintju). Ik kan me voorstellen dat hij meer aanmeldingen had verwacht, en daarom juist try-outs heeft toegepast?

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19-09 21:01
quote:
Edzeau schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:49:
[...]

Ik kan me er iets bij voorstellen. Misschien is het een idee om je gedachten in ieder geval te delen met de manager van de PC (Arwintju). Ik kan me voorstellen dat hij meer aanmeldingen had verwacht, en daarom juist try-outs heeft toegepast?
Nou nee niet helemaal.
Het is echt wel de bedoeling divisie 1 te spelen en spelers die daarin mee gaan/ kunnen erbij te halen.
Het aantal mensen dat er uiteindelijk overblijft is daarin minder belangrijk.

Ik zou het iig toejuichen als er iemand is die het op zich wil nemen om, zoals Looney1984 al aangeeft, een tweakers club op te richten om gewoon lekker te ballen.
Hoogstwaarschijnlijk zijn er uiteindelijk genoeg gegadigden voor, zeker als ik kijk naar het aantal aanmeldingen aan het begin van Fifa 15 ;)

• Looney1984
Najaa zie het wel, lijkt mij leuk zoiets op te starten. Voor de ps4 zijn er ook twee clubs actief in dit topic.

• Edzeau
Prima, zeker doen dan! :)

• Arwintju
quote:
Looney1984 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 18:14:
Najaa zie het wel, lijkt mij leuk zoiets op te starten. Voor de ps4 zijn er ook twee clubs actief in dit topic.
Prima, gewoon doen.

Wij krijgen de pc (waarschijnlijk) niet helemaal vol. Maar dat heeft te maken met het gebrek aan verdedigers en keepers. Je mag blij zijn als je een goede verdediger vind laat staan een keeper.

• CrapperDeCrap
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 19-09 14:31
Later op de avond een poging doen op PC?

• DeppOx
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 22-08 13:10

DeppOx

l33t lurker

Wat mij betreft komt iedereen die nu een potje gezellig wilt spelen op de PC er bij voorlopig hoor..Op dit moment tikken wij niet bepaald een hoog niveau aan. Ben van mening dat als je de bal naar een medespeler kunt krijgen je mee kan in div. 1 :D Laten we ons niet doodstaren op zogenaamde 'kwaliteit', als je echt heel slecht speelt word je eruit gegooid, maar dat is op de PS/Xbone niet anders lijkt mij.

Maar ik ben niet de grote club leider, just thought I'd drop this here :P

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

• superessy
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 07-06 18:58
Ps4
Psn: Direstraits87
Wil me graag aansluiten bij profclub. Waar kan ik terecht?

PSN: Direstraits87

• Looney1984
quote:
DeppOx schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:46:
Wat mij betreft komt iedereen die nu een potje gezellig wilt spelen op de PC er bij voorlopig hoor..Op dit moment tikken wij niet bepaald een hoog niveau aan. Ben van mening dat als je de bal naar een medespeler kunt krijgen je mee kan in div. 1 :D Laten we ons niet doodstaren op zogenaamde 'kwaliteit', als je echt heel slecht speelt word je eruit gegooid, maar dat is op de PS/Xbone niet anders lijkt mij.

Maar ik ben niet de grote club leider, just thought I'd drop this here :P
Wil best weer eens een potje mee doen met de pc club, mits dat mag :) hoor het nog wel!

• Kaasdipje
Pff, net gegriefed door 2 lui bij een drop-in. Onze verdediger komt doodleuk tweemaal de bal in eigen goal lopen (valt weinig tegen te doen), waardoor mijn rating dramatisch omlaag schiet (als keeper). Daarna laat zijn vriend (in het andere team) constant de keeper uitkomen zodat hij (mijn teammate) weer kan scoren. Uiteindelijk is mijn rating een 4.4 en die van hem een 9.0. Echt beroerd.

Ik wil dan ook niet disconnecten, maar er is verder ook niets op doel gekomen om het nog iets te beteren. :(

Kaasdipje wijzigde deze reactie 26-09-2015 01:39 (119%)

• FraxleNL
  • Laatst online: 02-05 16:42

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Vanavond mijn eerste potjes met de PS4 proclub gespeeld. Hopelijk heb ik gedurende mijn try-out een positieve indruk achtergelaten. De CM positie is even wennen, maar dat lijkt wel goed te komen. En nog zonder microfoon gespeeld, maar ik koop maandag wel een nieuwe. Jammer dat mijn internet connectie ineens stopte tijdens mijn laatste potje. Ik ga eens kijken of ik dit weet op te lossen.

FraxleNL wijzigde deze reactie 26-09-2015 01:53 (18%)

• Edzeau
quote:
FraxleNL schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 01:51:
Vanavond mijn eerste potjes met de PS4 proclub gespeeld. Hopelijk heb ik gedurende mijn try-out een positieve indruk achtergelaten. De CM positie is even wennen, maar dat lijkt wel goed te komen. En nog zonder microfoon gespeeld, maar ik koop maandag wel een nieuwe. Jammer dat mijn internet connectie ineens stopte tijdens mijn laatste potje. Ik ga eens kijken of ik dit weet op te lossen.
Leuk dat je meedeed, Fraxle! Je deed inderdaad lekker mee! :) Wel fijn dat je maandag een headset hebt, toch fijn om goed te kunnen communiceren. Overigens was dit geen try-out, die hebben wij niet. We willen enkel dat de leden de regels in TS nastreven. :)

• superessy
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 07-06 18:58
Hoeveel PS4 clubs zijn er? Ik heb vanavond meegespeeld bij Tweakerinhos.

PSN: Direstraits87

• Edzeau
quote:
superessy schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 02:08:
Hoeveel PS4 clubs zijn er? Ik heb vanavond meegespeeld bij Tweakerinhos.
In dit topic zijn op de PS4 de Tweakers FC en TweakStars actief. Tweakerinhos ken ik in ieder geval niet.

• Just_jan
Ging inderdaad wel lekkker,

Gelukkig eindelijk een beetje een favoriete positie gevonden, mits die beschikbaar is uiteraard.
Ging gisteren ook eventjes abrupt weg, maar ben er vanavond weer gewoon bij(of vanmiddag mochten er al mensen gaan gamen)

Ps4 account = JusttJD

• Kaasdipje
Ik zag dat ik 24000 punten had, dus heb mijn online Pro nog iets kunnen verbeteren :)

Vorig jaar in elke gamemode divisie 1 gewonnen, nu benieuwd of ik het als keeper ook kan :d

• Just_jan
Heerlijke random wedstrijd net..

Speelde weer een beetje op de vleugels, en we wonnen met 4-3.... 4 Assists haha
Alleen jammer dat de keeper in mijn team het een beetje aan het verkloten was.

Ps4 account = JusttJD

• Audiowaste
Heb je mijn positie als rechtermiddenvelder al ingepikt? :D

• Just_jan
quote:
Audiowaste schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:12:
Heb je mijn positie als rechtermiddenvelder al ingepikt? :D
Haha,

Nee hoor...
Stond nu als LVV, dus lekker over de hele linkerflank rennen :)

Ps4 account = JusttJD

• obiander
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 18:54
Team: Tweakstars PS4
PSN: piracy1999
Positie: Middenveld / Aanval

• Smashhorn
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 18-03-2018
Ik zal vanavond wrs ook nog eens komen piepen.
Speler moet wel nog wat progressie maken.

Lcm/Cm zal wrs mijn favo positie worden.

• Audiowaste
Ook al de hele middag aan het spelen, gaat best lekker op zich

• SC4RF4C3
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 00:38
Na 2 dagen spelen kan ik voor mezelf in ieder geval zeggen dat pro clubs in fifa 16 niet echt beter of slechter is dan fifa 15, nog steeds zelfde frustaties zelfde domme keepers en ai, tenzij iemand any of met een keeper speelt dan valt het mee.

• Just_jan
Ik denk dat ik me maar ga focussen op de LV positie.

Zoveel mensen die in de aanval willen/moeten spelen, dan kan ik beter een linie terugzakken en daarop concentreren.
De hele tijd switchen tussen posities is ook niet echt goed om automatisme in het team te krijgen.

Als linksback kan ik tenminste af en toe nog wel eens een voorzet geven als er ruimte ligt :)

Just_jan wijzigde deze reactie 26-09-2015 16:09 (15%)

Ps4 account = JusttJD

• oostland33
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 09-09 23:36
hoihoi,

zou ik een invite kunnen krijgen?

Team: Tweakers United (PC)
Origin gamertag:MrGreenWhite
Voorkeurspositie:SP/LB/RB

greetz..

• Edzeau
quote:
kiezo schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:20:
Team: Tweakstars PS4
PSN: piracy1999
Positie: Middenveld / Aanval
Ik zal je toevoegen aan de TS, welkom! Wil je mij misschien toevoegen op PSN (met kort bericht Tweakers Pro Clubs)? Edzeau is de naam. :)

• Daiov97
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12:25
Hoe kan ik de try-out spelen voor Tweakers FC? Moet ik dan iemand toevoegen op PSN? En wordt er al fanatiek gespeeld?

Edit: Ik vind t ook prima om bij TweakStars in het team te komen. Psn is Daiov97

Positie liefst spits omdat ik dit t beste kan, maar middenveld of lw of rw mag ook.

Daiov97 wijzigde deze reactie 26-09-2015 21:08 (42%)

• Edzeau
Vraagje waar ik wel erg benieuwd naar ben: Hoe spelen de andere Pro Clubs teams precies? Welke opstellingen gebruiken jullie?

Wij TweakStars hebben vorig jaar ervaren dat een 4-3-1-2 opstelling ons het beste ligt, en voor dit seizoen loopt deze opstelling nu eigenlijk ook nog het beste. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen! :)

• Daiov97
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12:25
4-3-1-2 speel ik ook op fut. Één van de CM's zijn is ook prima. Fijne formatie waarin goed gecombineerd kan worden.

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19-09 21:01
quote:
Edzeau schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:10:
Vraagje waar ik wel erg benieuwd naar ben: Hoe spelen de andere Pro Clubs teams precies? Welke opstellingen gebruiken jullie?

Wij TweakStars hebben vorig jaar ervaren dat een 4-3-1-2 opstelling ons het beste ligt, en voor dit seizoen loopt deze opstelling nu eigenlijk ook nog het beste. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen! :)
4-4-2 smalle ruit op de pc.

Is alleen de vraag of we niet iets anders moeten proberen want vooralsnog gaat het moeizaaaaaaaaam :+

• Edzeau
quote:
Scavy schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:08:
[...]

4-4-2 smalle ruit op de pc.

Is alleen de vraag of we niet iets anders moeten proberen want vooralsnog gaat het moeizaaaaaaaaam :+
Dat is inderdaad een mooie variant (komt veel overeen met onze opstelling). Maar moeizaam gaat het bij ons ook nog een beetje. Vooral nog erg wennen aan Fifa 16.

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True