Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 02:54
quote:
Ricloo86 schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:04:

Haha ja zo kun je je pro natuurlijk ook ontwikkelen.
Maar op die manier lijkt mij het niet echt een uitdaging meer.
Het is ook nooit een uitdaging geweest, blok dit, schot dat, alles van 5 tot 500 keer, is in de basis al doodsaai.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Maverick!
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 17-10 12:20
quote:
Ricloo86 schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:04:
[...]

Haha ja zo kun je je pro natuurlijk ook ontwikkelen.
Maar op die manier lijkt mij het niet echt een uitdaging meer.
De uitdaging is om minstens Div 3 te halen dit seizoen. Dat is al voldoende uitdaging voor het XBone team :+

Maverick! wijzigde deze reactie 07-09-2015 12:36 (7%)

XBox: R0nster76 || PSN: Ronster_Jona

• EvEs0r
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 06-10 11:55
quote:
SinergyX schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:10:
[...]

Het is ook nooit een uitdaging geweest, blok dit, schot dat, alles van 5 tot 500 keer, is in de basis al doodsaai.
Oftewel gewoon lekker veel potjes spelen, dan komt dat ontwikkelen vanzelf :9 Als je je op zulke verdiensten gaat richten duurt het alleen maar langer als je het mij vraagt haha (en komt de prestaties niet ten goede)

Nee, ik ben géén Belg!

PSN: EvEs0r - YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC7pUWyI4QgWTnfu-dVluZRw

• Xenophoben
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 19-10 21:20

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Ron zet bij mij maar cam :)

Xbox Tag: Sjefkebakfiets

• Maverick!
quote:
Done!

• JPM85
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23:46
quote:
EvEs0r schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:37:
[...]

Oftewel gewoon lekker veel potjes spelen, dan komt dat ontwikkelen vanzelf :9 Als je je op zulke verdiensten gaat richten duurt het alleen maar langer als je het mij vraagt haha (en komt de prestaties niet ten goede)
Juist daarom hadden we vorig jaar dit idee al geopperd.
Als iedereen zijn goals, schieten, passen, blokken etc. binnen heeft, kan je gewoon gaan voetballen.

Niets vervelender als iemand op 19/20 schoten buiten de 16 heeft, en dus iedere bal vanaf 40 meter gaat schieten.

ps. Ron zou ik ook op de lijst mogen O-)

JPM85 wijzigde deze reactie 07-09-2015 15:54 (3%)

• MrMistral
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17-10 14:12
quote:
EvEs0r schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:37:
[...]

Ja dit! Gewoon alles een beetje in de gaten houden qua accomplishments en dan de goede momenten uitkiezen zodat het niet ten koste gaat van de teamprestatie.

PSN: MrMistral RSC: MrMistral FIFA Proclubs: TweakStars

• Maverick!
quote:
JPM85 schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:42:
[...]

Juist daarom hadden we vorig jaar dit idee al geopperd.
Als iedereen zijn goals, schieten, passen, blokken etc. binnen heeft, kan je gewoon gaan voetballen.

Niets vervelender als iemand op 19/20 schoten buiten de 16 heeft, en dus iedere bal vanaf 40 meter gaat schieten.

ps. Ron zou ik ook op de lijst mogen O-)
Hier ben ik het wel mee eens :)

Nou, omdat je het zo vriendelijk vraagt :D

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 17-10 18:34
Mijn gevoel zegt dat in 16 het ontwikkelen van de pro lastiger gaat worden dan in 15.

De verdiensten lijst is hetzelfde gebleven toch?

PSN: Ricloo86

• SC4RF4C3
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18-10 16:54
quote:
Ricloo86 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:38:
Mijn gevoel zegt dat in 16 het ontwikkelen van de pro lastiger gaat worden dan in 15.

Yep exact hetzelfde, zolang de keeper zo slecht blijft zal het niet moeilijk worden, voor mij enige minpunt in de demo van fifa 16. Keepers laten redelijk veel ballen door als je weet hoe je moet schieten, heb elke wedstrijd wel paar doelpunten van buiten de 16 (niv pro)

• 038Zwolle
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 03:21
Omhalen word hopelijk makkelijker. Heb nu al een paar keer met een omhaal gescoord (Demo). Dat deed ik in 15 nooit! Hopen dat dit met Pro clubs ook gebeurd.

• SinergyX
quote:
Ricloo86 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:38:

Enkele punten zullen wat uitdagender worden, andere zaken blijven simpel en gewoon een 'match grind'. Passes, games played, minimaal 50% X Y of Z einde van de wedstrijd, kwestie van tijd tot je alles weer hebt.

Plus dat de kans er weer is dat je net als 15 weer de boosts heb uit de store, ben je hoog lvl is het meteen paar punten extra.

Het zal voor de absoluut nieuweling (of nieuw EA account) zeker moeilijker worden, maar speel genoeg wedstrijden en je haalt het wel. Nadeel voor mij is hoofdzakelijk dat VFL op basis van friendlies wordt gespeeld, zaken waar je dus geen unlocks voor krijgt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• vdbruben
  • Laatst online: 27-09-2015
Team: Tweakers FC (PS4) try-out
Je PSN gamertag: vdbruben
Voorkeurspositie op het veld: CM/CVM heb ook ervaring als LA en RA

• Ricloo86
quote:
vdbruben schreef op maandag 14 september 2015 @ 22:16:
Je PSN gamertag: vdbruben
Voorkeurspositie op het veld: CM/CVM heb ook ervaring als LA en RA
Heb je toegevoegd aan TS, je kan mij toevoegen op PSN met even de melding "try-out".

Succes met de try-out, tot dan!

• vdbruben
  • Laatst online: 27-09-2015
Gebeuren de try-outs wanneer Fifa 16 uitkomt? Want ik speel momenteel Fifa 15 nog op de Playstation 3 en schakel bij Fifa 16 over naar de Playstation 4.

• Ricloo86
quote:
vdbruben schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:21:
Gebeuren de try-outs wanneer Fifa 16 uitkomt? Want ik speel momenteel Fifa 15 nog op de Playstation 3 en schakel bij Fifa 16 over naar de Playstation 4.
Ja zodra het spel uitkomt zullen de eerste try-outs zijn.
Wij zullen die kenbaar maken op het forum of je kan even een bericht via PSN sturen.

• EvEs0r
Het loopt nog niet echt storm hè :+

Nee, ik ben géén Belg!

• Arwintju
  • Laatst online: 19-10 09:07
quote:
EvEs0r schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:13:
Het loopt nog niet echt storm hè :+
Nou, inderdaad niet zeg. Maar ik heb goeie hoop dat het na de release wel gaat gebeuren! Vorig jaar was het ook heel druk op de PC (in het begin dan, later niet meer zo :+ ).

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• EvEs0r
quote:
Arwintju schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:18:
[...]

Nou, inderdaad niet zeg. Maar ik heb goeie hoop dat het na de release wel gaat gebeuren! Vorig jaar was het ook heel druk op de PC (in het begin dan, later niet meer zo :+ ).
Haha ja, vorig jaar werd dit topic pas opgezet na release geloof ik. Maar nu is het topic in ieder geval weer gebumped :9 We zullen zien!

Nee, ik ben géén Belg!

• vuileharri3
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 10-05-2016
leuk initiatief. zit echter al bij een ander pro team wellicht komen we elkaar eens tegen op t (slag)veld :)

Ben je ook die azijnzeikerds op GoT beu? Join https://tweakscrew.slack.com |PSN: ???

• Xenophoben

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

bestaat de xbox club al ? Wellicht kunnen jullie mij dan uitnodigen :D

• Xenophoben

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

quote:
Maverick! schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:36:
[...]

De uitdaging is om minstens Div 3 te halen dit seizoen. Dat is al voldoende uitdaging voor het XBone team :+
is divisie 5 al geen uitdaging ? O-)

• Maverick!
quote:
Xenophoben schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:14:
bestaat de xbox club al ? Wellicht kunnen jullie mij dan uitnodigen :D
Yep, gisteren aangemaakt :)
Wanneer ik invite friends to club deed kreeg ik maar 4 personen te zien. Ik denk enkel die F16 al hadden gespeeld dan. Zal straks nog eens kijken.

• Maverick!
quote:
Xenophoben schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:18:
[...]

is divisie 5 al geen uitdaging ? O-)
Nou we hebben al in 4 gezeten, dus mijn doel is dit jaar minstens 3 een keer te halen.

• JPM85
quote:
Maverick! schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 07:21:
[...]

Yep, gisteren aangemaakt :)
Wanneer ik invite friends to club deed kreeg ik maar 4 personen te zien. Ik denk enkel die F16 al hadden gespeeld dan. Zal straks nog eens kijken.
Zag de invite inderdaad staan.

Heb mijn pro alvast maar klaar staan, en met alle unlockables uit de catalogus heb ik 83 rating op CAM.
Prima om mee te starten denk ik zo :P

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17-10 12:22
Nog een paar dagen te gaan, en dan kunnen we los! Zojuist heb ik alle TweakStars FC (PS4) verwerkt in de TS. :)

Steeds meer zin in komende seizoen!

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• Marmo
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 18-10 16:37
Hey,

kan ik ook nog joinen?
Ik speel op de PS4, gebruikersnaam: MMDI, tweakersid: Marmo, voorkeurspositie LB (linksbuiten), RB (rechtsbuiten) of LM (linksmidden), RM (rechtsmidden), of indien nodig LA (linksachter), RA (rechtsachter). :)

Marmo wijzigde deze reactie 19-09-2015 12:29 (24%)

• Edzeau
quote:
Marmo schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 12:08:
Hey,

kan ik ook nog joinen?
Ik speel op de PS4, gebruikersnaam: MMDI, tweakersid: Marmo, voorkeurspositie LB (linksbuiten), RB (rechtsbuiten) of LM (linksmidden), RM (rechtsmidden), of indien nodig LA (linksachter), RA (rechtsachter). :)
Een flankspeler, zo te zien? ;) Ik zal je direct ook toevoegen, je bent welkom! Handig ook dat je als back uit de voeten kan, daar hebben we er nog niet veel van.

• DKjordy
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17-10 08:00
Ik zou ook graag willen meedoen!

Je PSN gamertag: DKjordy
Voorkeurspositie op het veld: middenvelder, anders LA of RA

• 038Zwolle
  • Laatst online: 03:21
Ikzelf hou nooit van zulke tryouts en regeltjes. Ik Proclub is het wel zo dat veel mensen niet op hun positie blijven en uit elk mogelijke positie schieten. Maar dit gebeurd ook met mensen die 5 potjes gespeeld hebben en daarin aantonen dat ze het kunnen en vervolgens na 1/2 weken opeens schijt hebben aan de rest.

Ik heb gelukkig (na heel veel clubs geprobeerd te hebben moet ik toegeven) een leuke actieve club gevonden (zijn altijd members online, sochtends, savonds en s'nachts) waar iedereen welkom is. De managers zijn heel actief en verwijderen spelers gewoon die niet willen samen spelen.

We hebben meerdere seizoenen in Div 1 gespeeld en zakten soms af tot div 3/4. Het kan dus wel:)

Buiten dat veel succes met het Tweakers Team! wie weet treffen we elkaar ooit ;)

• EvEs0r
quote:
DKjordy schreef op zondag 20 september 2015 @ 02:48:
Ik zou ook graag willen meedoen!

Je PSN gamertag: DKjordy
Voorkeurspositie op het veld: middenvelder, anders LA of RA
Ik zet je erbij! :)

Nee, ik ben géén Belg!

• jenpet
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12-10 17:14
ik zou ook wel mee willen doen , positie maakt me niet veel uit ik pas me aan ik las dat backs hard nodig waren dus zeg het maar :)

PS4 jenpetje

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• EvEs0r
quote:
jenpet schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:52:
ik zou ook wel mee willen doen , positie maakt me niet veel uit ik pas me aan ik las dat backs hard nodig waren dus zeg het maar :)

PS4 jenpetje
En ook jou zet ik erbij voor een try-out! :)

Nee, ik ben géén Belg!

• Daiov97
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 09:12
quote:
Daimen schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 20:29:
Ik zou me graag willen aanmelden voor de PS4 pro club. Ik heb nog geen PS4, maar die gaat er zeker komen voor FIFA 16. Ik heb de laatste jaren veel FUT gespeeld en in FIFA 14 ongeveer 100 matches pro clubs. Positie het liefst een ST, LW of RW mag ook. Wil wel graag bij een team dat ook actief is en veel van teamplay houdt met sommige effectieve skills ;)

PSN is Daiov97.

Het liefste speel ik bij het team dat dit jaar ook al heeft gespeeld. Try out is prima, zodat jullie zien of ik goed genoeg ben. ;) Andere posities zijn mogelijk, maar het liefst niet in de verdediging.
Even mezelf quoten om post weer naar boven te halen. Inmiddels heb een ps4 aangeschaft en ontvang ik FIFA 16 op de release dag (indien wehkamp ook levert op de releasedag ;) ) Zal dus graag een try-out doen.

• Xenophoben

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Morgen avond avondje clubs spelen ? :D

• Ricloo86
quote:
038Zwolle schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:26:
Ikzelf hou nooit van zulke tryouts en regeltjes. Ik Proclub is het wel zo dat veel mensen niet op hun positie blijven en uit elk mogelijke positie schieten. Maar dit gebeurd ook met mensen die 5 potjes gespeeld hebben en daarin aantonen dat ze het kunnen en vervolgens na 1/2 weken opeens schijt hebben aan de rest.

Ik heb gelukkig (na heel veel clubs geprobeerd te hebben moet ik toegeven) een leuke actieve club gevonden (zijn altijd members online, sochtends, savonds en s'nachts) waar iedereen welkom is. De managers zijn heel actief en verwijderen spelers gewoon die niet willen samen spelen.

We hebben meerdere seizoenen in Div 1 gespeeld en zakten soms af tot div 3/4. Het kan dus wel:)

Buiten dat veel succes met het Tweakers Team! wie weet treffen we elkaar ooit ;)
Dat is dus ook de reden van onze try-outs, en mocht het zo zijn dat je na de try-outs ineens compleet anders gaat spelen in het nadeel van het team lig je er alsnog uit hoor.

Wij hebben een team waarin we met elkaar voetballen en voor de winst gaan en daarin staat plezier voorop.

• Ricloo86
quote:
Daimen schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:59:
[...]

Even mezelf quoten om post weer naar boven te halen. Inmiddels heb een ps4 aangeschaft en ontvang ik FIFA 16 op de release dag (indien wehkamp ook levert op de releasedag ;) ) Zal dus graag een try-out doen.
Ik heb je toegevoegd aan TS!

• Audiowaste
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18-10 14:31
Zo, ondertussen de PS4 toch alweer een tijdje niet aangeraakt, dus vanavond maar weer eens aanzetten om zo alle updates te installeren. Nog wat wedstrijden FIFA15 spelen zodat ik er weer een beetje in kan komen.

Overigens met 3 vrienden hebben we ook Div 3 gehaald, dus dat moet ons ook gewoon lukken. Zolang we maar spelen onder het motto "There is no I in TEAM". Ik heb er geen moeite mee als iemand eens een acties probeert, immers je stats worden er ook beter van. Maar niet in de verdediging al mee beginnen.

• Daiov97
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 09:12
quote:
Ricloo86 schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:30:
[...]

Ik heb je toegevoegd aan TS!
Bedankt, kleine opmerking, het is Daiov97 ;)

• Audiowaste
Overigens welke eisen zijn er voor Tweakers FC?
Indien daar nog plek is wil ik best meedoen aan de try-out, de avonden ben ik meestal wel vrij om te spelen.
Echter zal ik soms toch even rekening moeten houden met mijn wederhelft of speel ik met vrienden.

• Ricloo86
quote:
Daimen schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:34:
[...]

Bedankt, kleine opmerking, het is Daiov97 ;)
Aangepast, excuus! tot dan ;)
quote:
Audiowaste schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:38:
Overigens welke eisen zijn er voor Tweakers FC?
Indien daar nog plek is wil ik best meedoen aan de try-out, de avonden ben ik meestal wel vrij om te spelen.
Echter zal ik soms toch even rekening moeten houden met mijn wederhelft of speel ik met vrienden.
Eisen klinkt wel erg professioneel ;)
Er wordt door het team gekeken wie je bent en hoe je speelt etc om te bepalen of je een aanwinst voor het team zal zijn.

Dat is geen probleem, de meeste hebben een sociaal leven naast het gamen, en dat is maar goed ook.
Ons team is overigens ook meestal in de avond actief (leeftijd ligt gemiddeld wat hoger met dus vooral werkende spelers)

• Audiowaste
quote:
Ricloo86 schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:46:
Eisen klinkt wel erg professioneel ;)
Er wordt door het team gekeken wie je bent en hoe je speelt etc om te bepalen of je een aanwinst voor het team zal zijn.

Dat is geen probleem, de meeste hebben een sociaal leven naast het gamen, en dat is maar goed ook.
Ons team is overigens ook meestal in de avond actief (leeftijd ligt gemiddeld wat hoger met dus vooral werkende spelers)
Dan mag je mij ook wel toevoegen aan de try-out voor de PS4.
Ik sta vermeld onder TweakStars (ik neem aan dat het geen probleem is om aan beiden mee te doen)?
Voorkeur ligt vooral als RM, maar ook CM, CAM of LM is geen probleem.

Ik ben meer iemand die het spel verdeelt, passes geeft en zo af en toe een afvallende bal uit de tweede lijn op goal knallen ;)

• SinergyX
Heb m'n 10 uur trial er doorheen geblazen, uitsluitend drop-in en proclubs gedaan (3-4 man).

Paar dingen, die zeker ook met lage stats te maken hebben, maar overal:
-Keeper is niets veranderd, nog steeds veel te laat kan je duiken, 9/10 te laat. Zijn wel 2 animaties bij gekomen en je kan van een duik iets sneller opstaan.
-Any is een nachtmerrie, passen is zeer ruk, maken de domste balaannames, achterlinie breekt continue. Leuke details is bij uitkomen (ver) van een keeper gaat 1 verdediger vaak automatisch naar het doel (en hiermee breek je dus ook simpel buitenspel). Drones zijn niveau zondag amateurs (geen idee hoe dit div 5-6 is).
-Trucjes, helaas denk ik tijdelijk, maar is einde oefening. Geen superpace, geen 10 trucjes door verdediging. Zonder any zijn de Drones bijzonder netjes in bal pakken.
-Je hoort veel over LB-Y niet meer werkt, niet meer old school, maar mijn 'mega draaiende andere kant veld' schoten werken nog perfect. Spel 1 kant op trekken, 1 speler andere kant = profit.
-Alles is timing, koppen, passen, wegdraaien, alles moet je 10x beter timen. Ik heb 9/10 kopballen gewonnen, andere striker met zelfde lengte denk 2/10.

• Ricloo86
quote:
Audiowaste schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:50:
[...]

Ik sta vermeld onder TweakStars (ik neem aan dat het geen probleem is om aan beiden mee te doen)?

Ik ben meer iemand die het spel verdeelt, passes geeft en zo af en toe een afvallende bal uit de tweede lijn op goal knallen ;)
Wat mij betreft geen probleem.
Ik heb je toegevoegd aan TS.

• Ricloo86
quote:
SinergyX schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:54:
Heb m'n 10 uur trial er doorheen geblazen, uitsluitend drop-in en proclubs gedaan (3-4 man).

Paar dingen, die zeker ook met lage stats te maken hebben, maar overal:
-Keeper is niets veranderd, nog steeds veel te laat kan je duiken, 9/10 te laat. Zijn wel 2 animaties bij gekomen en je kan van een duik iets sneller opstaan.
-Any is een nachtmerrie, passen is zeer ruk, maken de domste balaannames, achterlinie breekt continue. Leuke details is bij uitkomen (ver) van een keeper gaat 1 verdediger vaak automatisch naar het doel (en hiermee breek je dus ook simpel buitenspel). Drones zijn niveau zondag amateurs (geen idee hoe dit div 5-6 is).
-Trucjes, helaas denk ik tijdelijk, maar is einde oefening. Geen superpace, geen 10 trucjes door verdediging. Zonder any zijn de Drones bijzonder netjes in bal pakken.
-Je hoort veel over LB-Y niet meer werkt, niet meer old school, maar mijn 'mega draaiende andere kant veld' schoten werken nog perfect. Spel 1 kant op trekken, 1 speler andere kant = profit.
-Alles is timing, koppen, passen, wegdraaien, alles moet je 10x beter timen. Ik heb 9/10 kopballen gewonnen, andere striker met zelfde lengte denk 2/10.
Klinkt niet echt positief :F balen man!

Hoop dat het spel genoeg biedt om wel weer een leuk seizoen met het team te draaien.

Donderdag een dagje vrij, dus wordt de hele dag spelen! benieuwd hoe ik het zelf ga ervaren...wel echt zin in!! :*)

• SinergyX
An sich is het best positief, als je beetje in de mindset kan komen van zo'n systeem. Het is puur gokwerk hoe de game zal zijn met enkel 85+ spelers, maar het is wel een enorme mixed feeling wat ik heb met de game.

• Ricloo86
quote:
SinergyX schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:51:
An sich is het best positief, als je beetje in de mindset kan komen van zo'n systeem. Het is puur gokwerk hoe de game zal zijn met enkel 85+ spelers, maar het is wel een enorme mixed feeling wat ik heb met de game.
Eens, is ook erg lastig.
Maar toch hoop je iedere keer weer dat de ergernissen toch weggenomen kunnen worden.

• EvEs0r
quote:
Audiowaste schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:50:
[...]

Vind het persoonlijk niet zo handig om bij beide teams te gaan. Je krijgt dan situaties waarin mensen willen spelen, maar niet kunnen spelen omdat iemand weer toegelaten moet worden door een manager die natuurlijk op dat moment precies niet online is. Dus mijn voorstel is om toch te kiezen tussen de twee mogelijke clubs :)

Nee, ik ben géén Belg!

• Jamuraan123
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16-10 23:10
Hoi tweakstars, zouden jullie mij ook kunnen toevoegen voor de try outs?
Mijn psn is jamuraan, mijn voorkeurs positie is middenveld

• Edzeau
quote:
Jamuraan123 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 06:18:
Hoi tweakstars, zouden jullie mij ook kunnen toevoegen voor de try outs?
Mijn psn is jamuraan, mijn voorkeurs positie is middenveld
Ik zal je zsm toevoegen, welkom!

• vuileharri3
quote:
SinergyX schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:54:
Als de ANY slecht is, ligt dat gewoon aan de speler zelf. Persoonlijk no problems at all met ANY. :+ De mooiste steekpasjes kun je nu geven!

Ben je ook die azijnzeikerds op GoT beu? Join https://tweakscrew.slack.com |PSN: ???

• SinergyX
quote:
vuileharri3 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:20:
[...]

Als de ANY slecht is, ligt dat gewoon aan de speler zelf. Persoonlijk no problems at all met ANY. :+ De mooiste steekpasjes kun je nu geven!
any zelf is geen probleem, meer het retarded niveau van die drones waarmee je moet spelen. Nu zitten wij met redelijke luxe, als complete groep gaat spelen hebben we 11 man :D

• vuileharri3
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:33:
[...]

any zelf is geen probleem, meer het retarded niveau van die drones waarmee je moet spelen. Nu zitten wij met redelijke luxe, als complete groep gaat spelen hebben we 11 man :D
11 man? Lijkt me ook niet ideaal om echt goed t balletje rond te laten gaan. Zie vaak genoeg egotrippers die voor eigen succes gaan. Denk dat mannetje of 5 a 6 voldoende is.

• Ricloo86
quote:
vuileharri3 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:51:
[...]

11 man? Lijkt me ook niet ideaal om echt goed t balletje rond te laten gaan. Zie vaak genoeg egotrippers die voor eigen succes gaan. Denk dat mannetje of 5 a 6 voldoende is.
Laatst meegespeeld met een team met 11 en dat ging echt heel goed en vooral veel sneller.
Als je een team bent en iedereen houd zich aan zijn taken kun je onwijs in het voordeel zijn.

(nadeel van PS is dat er een max van 8 voor de party is)

• vuileharri3
Dan zie je helft van de tijd je menneke toch niet meer, of gebruiken jullie dan een andere camerapositie?

• SinergyX
quote:
vuileharri3 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:51:
[...]

6 ervan spelen al een tijd, dus je raakt aardig op elkaar ingespeeld. Als iedereen positie houd, is het geweldig. Egotrippers zijn zelfs niet eens welkom :P

Camera altijd op pro, behalve de verplichte any, dat is irritant.

SinergyX wijzigde deze reactie 22-09-2015 13:14 (6%)

• MrMistral
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17-10 14:12
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:13:
[...]

6 ervan spelen al een tijd, dus je raakt aardig op elkaar ingespeeld. Als iedereen positie houd, is het geweldig. Egotrippers zijn zelfs niet eens welkom :P

Camera altijd op pro, behalve de verplichte any, dat is irritant.
Ja, dit. Lijkt me geweldig!

PSN: MrMistral RSC: MrMistral FIFA Proclubs: TweakStars

• vuileharri3
ow ok ben vrijwel altijd any en de keren dat ik geen any was irriteerde ik me eraan dat ik mijn menneke niet kon zien :)

Zal die pro camera eens uitproberen dan.

• ventheman
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16-10 23:24
Co-op camera is ook wel handig, met die camera speel ik vaak. Any of geen any. Maar met name als any is de co-op camera fijn, je houdt daardoor het overzicht. Maar je kunt toch gewoon switchen waar de focus ligt? Althans, op de Xbox One kan je op 'select' (de linker) button of hoe die ook heet, drukken en dan switcht de focus van bal naar jouw pro of vice versa.

• Ricloo86
Ik speel gewoon met tele , en als ik vrij loop of de bal ga krijgen kun je op de PS touchpad indrukken en krijg je pro-cam.

• Edzeau
Ik schakel zelf enorm veel tussen gewone en pro-cam. Soms betrap ik mijzelf er op dat ik het zelfs probeer tijdens een normale 1 vs 1 match. :+

• Ricloo86
quote:
Edzeau schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:57:
Ik schakel zelf enorm veel tussen gewone en pro-cam. Soms betrap ik mijzelf er op dat ik het zelfs probeer tijdens een normale 1 vs 1 match. :+
Haha dus dat! ik heb dat vooral als ik al een keer ANY ga spelen haha

• FraxleNL
  • Laatst online: 02-05 16:42

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Laat ik dan ook maar een try-out doen. Je zal mij nog op PSN hebben Ricloo. Positie: aanvallend of verdedigende middenvelder.

• SinergyX
quote:
ventheman schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:28:
Co-op camera is ook wel handig, met die camera speel ik vaak. Any of geen any. Maar met name als any is de co-op camera fijn, je houdt daardoor het overzicht. Maar je kunt toch gewoon switchen waar de focus ligt? Althans, op de Xbox One kan je op 'select' (de linker) button of hoe die ook heet, drukken en dan switcht de focus van bal naar jouw pro of vice versa.
Dat is single player Any, niet any-any in een pro club match. (of dat is nieuwe feature in 16, maar lijkt me niet).

En dat is de pest als je dus 11 man hebt, iemand moet zich opofferen om dus ball-cam te gaan spelen als any (nouja, altijd zichzelf, maar Any is verplicht voor als er bv iemand DC), vorig seizoen hadden we nog 1 persoon maar die is gestopt.

SinergyX wijzigde deze reactie 22-09-2015 15:15 (16%)

• Ricloo86
quote:
FraxleNL schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:00:
Laat ik dan ook maar een try-out doen. Je zal mij nog op PSN hebben Ricloo. Positie: aanvallend of verdedigende middenvelder.
Ik heb je toegevoegd.

Houd er rekening mee dat waarschijnlijk de aanval/aanvallend middenveld al bezet is door het huidige team.
Try outs zullen voornamelijk voor de verdediging zijn, mocht er een speler van ons niet zijn kan die plek ingevuld worden.

Dit is overigens voor alle spelers die try-outs gaan doen bij ons.

• FraxleNL

FraxleNL

quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:18:
[...]

Ik heb je toegevoegd.

Houd er rekening mee dat waarschijnlijk de aanval/aanvallend middenveld al bezet is door het huidige team.
Try outs zullen voornamelijk voor de verdediging zijn, mocht er een speler van ons niet zijn kan die plek ingevuld worden.

Dit is overigens voor alle spelers die try-outs gaan doen bij ons.
Welke formatie spelen jullie mee? Dan zal ik mij wel verdedigend instellen.

• Xenophoben

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Wie doet er vanavond mee xbone club?

• Ricloo86
quote:
FraxleNL schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:21:
[...]

Welke formatie spelen jullie mee? Dan zal ik mij wel verdedigend instellen.
4-3-3 maar is eigenlijk soort 4-2-1-3 met flankspelers.

• FraxleNL

FraxleNL

quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:46:
[...]

4-3-3 maar is eigenlijk soort 4-2-1-3 met flankspelers.
Dus vier standaard verdedigers, 2 verdedigende middenvelders of centrale middenvelders? Want als er gespeeld wordt met centrale middenvelders dan meld ik mij daar voor aan. Voor de (centrale) middenvelder rol en dan vind ik het aanvallen best.

• Maverick!
quote:
Xenophoben schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:39:
Wie doet er vanavond mee xbone club?
Zullen er nog niet veel zijn denk ik :)
Ff kijken wie er online is straks.

• Ricloo86
quote:
FraxleNL schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:48:
[...]

Dus vier standaard verdedigers, 2 verdedigende middenvelders of centrale middenvelders? Want als er gespeeld wordt met centrale middenvelders dan meld ik mij daar voor aan. Voor de (centrale) middenvelder rol en dan vind ik het aanvallen best.
Met cam en centrale middenvelder.
Er zijn meerdere spelers, kans bestaat dat deze dus niet vrij is.

• JPM85
quote:
Maverick! schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:50:
[...]

Zullen er nog niet veel zijn denk ik :)
Ff kijken wie er online is straks.
Ik ben er wel tussen 17:00 en 21:00 zoiets.
Dus invite maar als jullie er zijn.

• ettie1990
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 26-09 13:24
Ik zie dat ik nu ben aangemeld bij 'Tweakstars', maar wat is nu het verschil met die andere PS4 club tweakers? met Fifa 15 heb ik in het begin bij Tweakers 1 en 2 gezeten...

• Edzeau
quote:
ettie1990 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:58:
Ik zie dat ik nu ben aangemeld bij 'Tweakstars', maar wat is nu het verschil met die andere PS4 club tweakers? met Fifa 15 heb ik in het begin bij Tweakers 1 en 2 gezeten...
In de basis zijn er eigenlijk weinig verschillen. Zowel Tweakers FC als Tweakstars zijn teams die vorig jaar al actief waren, echter is laatst genoemde team dit seizoen voor het eerst officieel actief onder de vlag van Tweakers en dus op dit forum.

Qua regels en doelen zijn er wel wat kleine verschillen. Daar waar Tweakers FC vooral gaat voor prestatie (en daarom ook een try-out sessie heeft), gaat TweakStars iets meer voor het sociale gedeelte. Dit neemt niet weg dat gezelligheid bij de ene en prestatie bij de andere team niet ook belangrijk zijn.

Ik zou vooral de tekst in de topicstart even doornemen. :)

• doncalitri
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 07-10 17:27
Bij deze zou ik me graag willen aanmelden.

Team: TweakStars PS4
PSN : Doncalitri
Voorkeurspositie : Aanvaller

• ventheman
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16-10 23:24
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:14:
[...]

Dat is single player Any, niet any-any in een pro club match. (of dat is nieuwe feature in 16, maar lijkt me niet).

En dat is de pest als je dus 11 man hebt, iemand moet zich opofferen om dus ball-cam te gaan spelen als any (nouja, altijd zichzelf, maar Any is verplicht voor als er bv iemand DC), vorig seizoen hadden we nog 1 persoon maar die is gestopt.
Dan bedoel je het 'on-focus' zetten. Klopt inderdaad, dat kan niet met een any op clubs. Maar daarvoor heb je juist de co-op camera ;).

• SinergyX
quote:
ventheman schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:57:
[...]

Dan bedoel je het 'on-focus' zetten. Klopt inderdaad, dat kan niet met een any op clubs. Maar daarvoor heb je juist de co-op camera ;).
Zelfs daar heb je niet genoeg aan, ik sta vaak randje buitenspel, op de radar gokken of ik nu links of rechts van een verdediger sta, gaat niet echt lukken :P Het is elke keer weer random nummer die nu Any mag, ieder heeft z'n eigen reden/excuus om niet met de ball-follow cam te hoeven spelen.

SinergyX wijzigde deze reactie 23-09-2015 15:24 (13%)

• Xenophoben

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Gisteren hadden we op de one een goede start hahaha. 4 verloren partijen XD

• Ricloo86
quote:
Xenophoben schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:28:
Degraderen kun je toch nog niet ;)

• Xenophoben

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

True to that!

• Maverick!
quote:
Xenophoben schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:28:
Goeie reclame voor eventuele nieuwe leden Sjefke ;)

Die zijn overigens meer dan welkom! Met maar 3 pro's is het erg lastig tegen teams met veel meer pro's.
Jammer dat 'sommige mensen' hem nog niet kunnen spelen omdat ze zonodig een hardcopy moesten bestellen.

:+

• EvEs0r
quote:
Maverick! schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:53:
[...]

Goeie reclame voor eventuele nieuwe leden Sjefke ;)

Die zijn overigens meer dan welkom! Met maar 3 pro's is het erg lastig tegen teams met veel meer pro's.
Jammer dat 'sommige mensen' hem nog niet kunnen spelen omdat ze zonodig een hardcopy moesten bestellen.

:+
Hahaha, inderdaad wel goede reclame! Of het moet gewoon een wanhopige kreet zijn voor nieuwe leden :D

Ik wilde eerst ook persé een hardcopy, maar toch besloten hem digitaal te kopen omdat ik niet meer wilde wachten. De hardcopy koop ik wel wanneer hij in de uitverkoopbakken ligt, zodat ie alsnog bij m'n verzameling kan :9

Nee, ik ben géén Belg!

• Zalaroth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 18-09 13:28

Zalaroth

Mudkip

Heb zelf geen ervaring met ProClubs, maar nu ik dit zo bekijk zie ik het wel zitten. Hier dus wat newbie vragen.

Ik zie dat iedereen middenvelder of aanvaller is. Zelf zou ik juist centraal verdediger of rechts back willen zijn. Lijkt mij een heerlijk gevoel om ruimtes dicht te lopen en ballen te onderscheppen. Maar hoe werkt dat met Pro Clubs betreft het camera werk? Als verdediger moet ik juist zicht blijven hebben waar ik sta, om tactisch goed te staan.

Ik zie het niet echt zitten om te kijken wat 'jullie' aan het doen zijn, en dat ik pas zichtbaar actie kan ondernemen (dichtlopen, pre-run etc) wanneer de bal bij mij in de buurt is.
Dus; heb je ook als 'verdediger' compleet de camera op jezelf ipv de bal?

PSN: Zalaroth

• SC4RF4C3
quote:
Zalaroth schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:01:
Heb zelf geen ervaring met ProClubs, maar nu ik dit zo bekijk zie ik het wel zitten. Hier dus wat newbie vragen.

Ik zie dat iedereen middenvelder of aanvaller is. Zelf zou ik juist centraal verdediger of rechts back willen zijn. Lijkt mij een heerlijk gevoel om ruimtes dicht te lopen en ballen te onderscheppen. Maar hoe werkt dat met Pro Clubs betreft het camera werk? Als verdediger moet ik juist zicht blijven hebben waar ik sta, om tactisch goed te staan.

Ik zie het niet echt zitten om te kijken wat 'jullie' aan het doen zijn, en dat ik pas zichtbaar actie kan ondernemen (dichtlopen, pre-run etc) wanneer de bal bij mij in de buurt is.
Dus; heb je ook als 'verdediger' compleet de camera op jezelf ipv de bal?
Jazeker, be my pro camera , ook andere camera standen die hiervoor geschikt zijn.

• Odieus
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 18-10 14:14

Odieus

Onuitstaanbaar

quote:
SC4RF4C3 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:08:
[...]

Jazeker, be my pro camera , ook andere camera standen die hiervoor geschikt zijn.
Pro camera vind ik persoonlijk niet fijn (dan zie je je pro in 3rd person), ik denk dat je beter af bent om op je touchpad te klikken om de focus van de bal naar je pro te switchen. Dat is volgens mij ook wat hij bedoelt.

PSN: LinQ-NL

• Zalaroth

Zalaroth

Mudkip

Die Be my pro is toch dat je echt op het veld in je nek zit? Dat is zó onoverzichtelijk als verdediger.
Ik bedoel eigenlijk wel de standaard camera, maar dan met de focus op mijn speler ipv de bal. (anders ben ik niet meer te zien als mijn team aan het aanvallen is. Bij een counter ben ik de zak)

@Odieus; Ah! dat is fijn om te weten! Dat is denk ik wat ik bedoel. Mooi dat je gewoon ingame kan switchen tussen die standen dan.

Waarom speelt niemand als verdediger eigenlijk? Het lijkt me wel moeilijk omdat je maar 1 verdediger kan sturen. Stel ik ben verdediger, kan ik dan een AI-bot wel druk laten zetten? Zo te zien is verdediger zijn niet bepaald populair.

Zalaroth wijzigde deze reactie 23-09-2015 16:13 (38%)

• SC4RF4C3
quote:
Zalaroth schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:11:
Die Be my pro is toch dat je echt op het veld in je nek zit? Dat is zó onoverzichtelijk als verdediger.
Ik bedoel eigenlijk wel de standaard camera, maar dan met de focus op mijn speler ipv de bal. (anders ben ik niet meer te zien als mijn team aan het aanvallen is. Bij een counter ben ik de zak)
Ah soooo, dan moet je zoals hierboven ook gezegd wordt klikken op touchpad zodat focus alleen op jou speler staat..

• Ricloo86
quote:

@Odieus; Ah! dat is fijn om te weten! Dat is denk ik wat ik bedoel. Mooi dat je gewoon ingame kan switchen tussen die standen dan.

Waarom speelt niemand als verdediger eigenlijk? Het lijkt me wel moeilijk omdat je maar 1 verdediger kan sturen. Stel ik ben verdediger, kan ik dan een AI-bot wel druk laten zetten? Zo te zien is verdediger zijn niet bepaald populair.
De actie gebeurd over het algemeen voorin ;)
Maar ook dit jaar zal ik achterin wat meer te vinden zijn, wat jij zegt "ruimtes dichtlopen" etc lijkt me leuk.

Voor de try-outs die wij hebben vrijgegeven zijn wij eigenlijk voornamelijk op zoek naar verdedigers, mocht je het willen proberen achterin ben je welkom om je aan te melden.

• Audiowaste
Verdedigen is sowieso niet echt mijn ding, denk dat de meesten het ook gewoon niet leuk vinden.
Vooral bij Drop-in matches zie je dat mensen gewoon acties willen maken en scoren, zelfs overspelen kennen ze daar vaak al niet.

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

quote:
Er is 1 persoon de aanvoerder, die kan druk zetten met de AI-bots de rest niet.

• Ricloo86
quote:
Audiowaste schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:18:
Vooral bij Drop-in matches zie je dat mensen gewoon acties willen maken en scoren, zelfs overspelen kennen ze daar vaak al niet.
Drop-in kun je alleen niet vergelijken met eigen prof club met vast team.

• Zalaroth

Zalaroth

Mudkip

Heel graag. Ben heel erg verdedigend en tactisch ingesteld. Maar ach, als ik de enige ben heb ik ook niet veel concurrentie :o

Ik ben erg geduldig en als de bal 5 minuten voorin is, erger ik me niet. Ik kijk dan lekker op de radar om te kijken wat het counter-gevaar op kan gaan leveren..

Zou heel graag bij 1 van de teams een tryout willen doen wanneer ik fifa morgen ontvangen heb.

Positie: Centraal Verdediger / Rechts Back

Wel jammer dat alleen de aanvoerder de bots druk mag laten zetten. Nu heb ik geen idee hoe ik met mijn AI-Bot uh communiceer. Dat gaat wel een uitdaging worden denk ik?

• Audiowaste
quote:
Ricloo86 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:21:
[...]

Drop-in kun je alleen niet vergelijken met eigen prof club met vast team.
Nee klopt, maar het geeft wel aan dat verdediger de minst favoriete positie is.
Met 4 vrienden hadden we ook een vast team met vaste posities, daar was ook nooit iemand verdediger.

• Ricloo86
quote:
Audiowaste schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:23:
[...]

Nee klopt, maar het geeft wel aan dat verdediger de minst favoriete positie is.
Met 4 vrienden hadden we ook een vast team met vaste posities, daar was ook nooit iemand verdediger.
Je speelt de verdiensten ook minder snel vrij volgens mij.

bij ons ook vrijwel nooit, maar als je een volledige bezetting hebt is wel super om verdedigers te hebben en kunnen onderling dus ook bespreken wie een keer mee op gaat.

• Audiowaste
Uiteindelijk speel je het meeste vrij door op alle posities veel te spelen.
Als middenvelder goed kunnen meeverdedigen is ook niet onbelangrijk, net zoals een verdediger die mee opkomt.

Morgen komt FIFA16 binnen, dus ben benieuwd hoe alles gaat zijn. Ik zal toch vooral Pro Clubs gaan doen.

• Zalaroth

Zalaroth

Mudkip

Wel raar dat verdedigers minder snel vrij spelen. Is het dan niet beter om eerst als middenvelder ofzo te beginnen, en later de verdediging in te gaan dan? Een verdediger moet ook wel ontwikkeld zijn lijkt me?
Je hoeft maar een paar teams tegen te komen die beter zijn, dan zal de actie achterin toch wel plaats vinden, niet?

• Ricloo86
quote:
Zalaroth schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:28:
Wel raar dat verdedigers minder snel vrij spelen. Is het dan niet beter om eerst als middenvelder ofzo te beginnen, en later de verdediging in te gaan dan? Een verdediger moet ook wel ontwikkeld zijn lijkt me?
Je hoeft maar een paar teams tegen te komen die beter zijn, dan zal de actie achterin toch wel plaats vinden, niet?
Je speelt per positie/zone je verdiensten vrij.

• Zalaroth

Zalaroth

Mudkip

Ok! Dan ga ik gewoon vol voor de verdediging. :)
Ben benieuwd!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

quote:
Zalaroth schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:28:
Vaak als het niet spannend is gaat de tegenpartij wel weg. De meeste potjes gaat het dus wel redelijk gelijk op en heb je achterin genoeg te doen. Wanneer je je verdediger lang maakt, kun je natuurlijk met corners ook altijd mee naar voren komen als een middenvelder/aanvaller achterin blijft hangen om de counter tegen te houden.

• SinergyX
Verdedigen kan je nu best snel veel dingen vrij spelen, nadeel dat er aantal unlocks tussen zitten best retarted zijn (haal aantal keer bal van de lijn, blok schoten op doel - puur geluk). X% tackle, X% interceptions, stukje geluk en wedstrijd zien uit te zingen, is best goed te doen (onze CB heeft bv longtrow al vrijgespeeld).

Enkele verdediger in een Any of AI team is klote, niet onmogelijk maar een behoorlijke uitdaging. Continue op je buitenspellijntje denken, losse runners zien gaan, tactisch instappen en hopen dat de captain tijdig druk laat zetten.

Kan het erger? Ja, 4 verdedigers :P Veelal hebben wij 1 'hoofd' die de lijn bepaald en richting geeft, de andere moeten zorgen dat ze mee blijven gaan. Maar werkt het eenmaal, heb je 10x sterkere lijn dan welke Any dan ook (drones gaan nooit richting verre vleugel als het spel andere kant zit, dat kan je als LB/RB wel gewoon doen).

Waarom spelen er weinig? Je doet het 'goed' (aka, je hoort niemand) als je je werk doet, maar maak je een fout is de kans bijzonder groot dat je meteen doelpunt tegen hebt. Mooie tackle, netjes weggewerkt, standaard zaken, fouten zijn je grootste afstraffing.

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True