Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Basklas
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2017
Op PC hebben we weinig penalty's tegen gehad die niet zouden moeten zijn. Enkel terechte..

• MrMistral
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-09 13:09
quote:
Ricloo86 schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:54:
[...]

Ik had wel een update bij het opstarten, niet gekeken welke moet ik zeggen.
Als dit niet zo is dan is het echt stom toeval geweest haha

Wij hadden nu juist momenten dat we dachten nu krijgen we er 1 tegen die niet werd gegeven en dat wij vonden recht te hebben op een pingel die er niet kwam.... kan bijna geen toeval zijn.
Moet haast wel stom toeval geweest zijn. Hij is namelijk nog niet uitgerold voor PS4 en XBONE :)

PSN: MrMistral RSC: MrMistral FIFA Proclubs: TweakStars

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 29-08 17:04
quote:
MrMistral schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:10:
[...]

Moet haast wel stom toeval geweest zijn. Hij is namelijk nog niet uitgerold voor PS4 en XBONE :)
Hahaha dan hou ik mijn hart vast voor de update :P

PSN: Ricloo86

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 00:22
Haha, prachtig Ricloo. _O-

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• Ricloo86
quote:
Hahaha, wij waren er allemaal van overtuigd, weinig pingels en die standaard blocks die een verdediger zet wat gelijk een pingel is kwam niet voor, maar de speelstijl was hetzelfde hahaha.

Zometeen wordt er nergens meer voor gefloten en kun je alles in je 16 neerzagen hahaha

• kevinn
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 01-07 12:47

kevinn

PSN; southation

quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:02:
[...]

Hahaha, wij waren er allemaal van overtuigd, weinig pingels en die standaard blocks die een verdediger zet wat gelijk een pingel is kwam niet voor, maar de speelstijl was hetzelfde hahaha.

Zometeen wordt er nergens meer voor gefloten en kun je alles in je 16 neerzagen hahaha
Dan zal het toch wel aan mijn super tackles gelegen hebben >:)

• Ricloo86
quote:
kevinn schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:08:
[...]

Dan zal het toch wel aan mijn super tackles gelegen hebben >:)
Hahaha ik denk het Kevin.

Hoe was het gisteravond dan? want wij waren er echt van overtuigd hahaha

• kevinn

kevinn

PSN; southation

quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:16:
[...]

Hahaha ik denk het Kevin.

Hoe was het gisteravond dan? want wij waren er echt van overtuigd hahaha
Gisteren maar 2 potjes gespeeld dus nog niet van die penalty momenten gehad. Van de week nog maar eens proberen

• Ricloo86
quote:
kevinn schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:35:
[...]

Gisteren maar 2 potjes gespeeld dus nog niet van die penalty momenten gehad. Van de week nog maar eens proberen
Lees net dat de update vandaag is, dus misschien vanavond even checken ;)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:50
Wij hadden 3 penalties in rij bij een league match, hadden we die patch toen maar al gehad :/

Andere kant, ik maai er eentje z'n enkels onder z'n lichaam vandaan, gewoon doorspelen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Edzeau
quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:40:
[...]

Lees net dat de update vandaag is, dus misschien vanavond even checken ;)
Yes! Ik heb de update ondertussen binnen. Nog niet gespeeld, kan er nog niks over zeggen. :)

• Ricloo86
quote:
Edzeau schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:13:
[...]

Yes! Ik heb de update ondertussen binnen. Nog niet gespeeld, kan er nog niks over zeggen. :)
Idee dat er wel wat gebeurd is qua pingels, lijkt meer in balans.

Voordeel mag FIFA nog wel beter gaan uitwerken, dat is echt om te janken haha

• Basklas
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2017
Gisteren even een aantal potjes gespeeld in onze trainingclub om onze pro's te trainen als we niet met volledig team zijn.

In het begin liep alles heerlijk met lt_Fangore en mij, na veel keer op rij te winnen kregen we echt een enorme handicap tegen ons.. Uiteindelijk besloten om het voor gezien te houden die avond

http://i68.tinypic.com/2vwg0wl.jpg

Dus in het begin liep ik vgm 3 op 5 ofzo, daarna kwam er gewoon niks meer uit :/

Basklas wijzigde deze reactie 16-12-2015 10:01 (10%)

• Edzeau
Ik ben er van de week achtergekomen dat the overall rating van Pro Clubs voor geen meter klopt. Als ik bij mijn eigen speler krijg naar overall rating in het "hoofdmenu" van Pro Clubs, zie ik 89 CAM staan. Als ik naar onze spelerslijst ga van ons Pro Clubs team, en daar kijk bij mijn stats, ben ik een 90 CAM overall. Erg vreemd...

• CRpt3r55
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 14:34
quote:
Edzeau schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:45:
Ik ben er van de week achtergekomen dat the overall rating van Pro Clubs voor geen meter klopt. Als ik bij mijn eigen speler krijg naar overall rating in het "hoofdmenu" van Pro Clubs, zie ik 89 CAM staan. Als ik naar onze spelerslijst ga van ons Pro Clubs team, en daar kijk bij mijn stats, ben ik een 90 CAM overall. Erg vreemd...
dat verschil viel mij ook al op.... weird inderdaad.

Etuuuuuh!

• jerko
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 28-01-2016
Hallo, kunnen de profclubs nog steeds gejoined worden door testers?

Post hier de volgende info:
Team: Tweakers United (XBone)
Fosuree (gamertagg)
Middenveld of aanval maakt niet uit, kan op elke positie terecht.

• FraxleNL
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 02-05 16:42

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Hebben jullie dat ook altijd dat je geen teams kan vinden in divisie 1?#lonelyatthetop

• Martell
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 16-09 22:17
Is er nog een club op de PS4 op zoek naar een extra speler? Ben onlangs tot aanschaf van FIFA 16 overgegaan en zou graag bij een club willen aansluiten.
Bij voorkeur sta ik op een verdedigende positie op het middenveld of gewoon in de defensie. Mocht er nog een plekje ergens over zijn hoor ik het graag. Mijn PSN ID is Hulzebos.

• Maverick!
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 20:35
quote:
jerko schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:48:
Hallo, kunnen de profclubs nog steeds gejoined worden door testers?

Post hier de volgende info:
Team: Tweakers United (XBone)
Fosuree (gamertagg)
Middenveld of aanval maakt niet uit, kan op elke positie terecht.
Jep dat kan. En je hebt inmiddels al wat potjes meegedaan :)
Ging lekker!

XBox: R0nster76 || PSN: Ronster_Jona

• Ricloo86
quote:
Martell schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 01:59:
Is er nog een club op de PS4 op zoek naar een extra speler? Ben onlangs tot aanschaf van FIFA 16 overgegaan en zou graag bij een club willen aansluiten.
Bij voorkeur sta ik op een verdedigende positie op het middenveld of gewoon in de defensie. Mocht er nog een plekje ergens over zijn hoor ik het graag. Mijn PSN ID is Hulzebos.
Wat mij betreft prima als je mee doet! Voeg me maar toe

• shjorde
  • Laatst online: 29-12-2015
Hoi ik ben nieuw hier en speel pro clubs op de xbox one.
Zijn er nog teams dat ik kan joinen? Speel rechtse flank en teamspeler. Mijn xbox profiel is shjorde
Alvast merci!

shjorde wijzigde deze reactie 29-12-2015 14:38 (9%)

• Maverick!
quote:
shjorde schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:32:
Hoi ik ben nieuw hier en speel pro clubs op de xbox one.
Zijn er nog teams dat ik kan joinen? Speel rechtse flank en teamspeler. Mijn xbox profiel is shjorde
Alvast merci!
Hey!
Sure, je kan de Tweakers club joinen.
Alleen ben ik meestal wel van de partij en de vaste rechter spits of winger :+
Voeg me maar toe (XBL = R0nster76), dan kun je de club Tweakers United (https://www.easports.com/uk/fifa/pro-clubs) gewoon joinen.
Misschien spelen we vanavond een paar potjes.

• shjorde
  • Laatst online: 29-12-2015
Heb je toegevoegd ;)

• Ricloo86
Topic is t.o.v. FIFA15 helaas sneller overleden.

• Supermach
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 14:37
betekend gelukkig niet dat er niet gespeeld wordt, de Xbox One club is in ieder geval regelmatig actief met een mannetje of 5 gemiddeld.
We hadden het er gister nog over hoe deaud het topic is geworden

• Ricloo86
quote:
Supermach schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:14:
betekend gelukkig niet dat er niet gespeeld wordt, de Xbox One club is in ieder geval regelmatig actief met een mannetje of 5 gemiddeld.
Bij ons is het met pieken en dalen momenteel.
De vaste kern is niet meer actief, dat is wel erg jammer.

Maar leuk dat er ook steeds meer nieuwe meespelen of ik meespeel met andere teams.

• Edzeau
Ook hier hadden we even een tijdje wat minder wedstrijden (bijna heel het team aan de RB6 :+), maar afgelopen dagen toch best wel weer wat wedstrijden er op zitten. Ondanks de break gaat het zeker niet verkeerd qua teamspel. Nu de uitslagen nog iets positiever (bijna alleen maar gelijke spelen).

• JPM85
  • Laatst online: 22:02
quote:
Supermach schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:14:
We hebben het zelfs na 1,5 jaar eindelijk voor elkaar om divisie 3 te bereiken.
Toch wel een kleine mijlpaal voor Xone Tweakers team.

• Supermach
quote:
JPM85 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:43:
[...]

We hebben het zelfs na 1,5 jaar eindelijk voor elkaar om divisie 3 te bereiken.
Toch wel een kleine mijlpaal voor Xone Tweakers team.
en we liggen nog op schema om door te stoten naar Div 2.

Misschien handig vast af te spreken dat mocht er een alles-of-niets wedstrijd, ik deze op de bank zal zitten 8)7

• FraxleNL

FraxleNL

quote:
Supermach schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:24:
[...]

Misschien handig vast af te spreken dat mocht er een alles-of-niets wedstrijd, ik deze op de bank zal zitten 8)7
Haha, klasse mannen! Wij van TweakStars wisselen vooral tussen divisie 1 en 2. Op slechte dagen schieten we wel eens terug naar divisie 3, maar daar komen wij vrij snel weer uit.

• Maverick!
quote:
Supermach schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:24:
[...]

Wat was dat close gisteren gvd... we hadden het in eigen hand, maar door een paar slordigheden (incl 1 van ondergetekende) toch nog weggegeven :F

• beware(deathsheeps)
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2016
quote:
Maverick! schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:32:
[...]

Wat was dat close gisteren gvd... we hadden het in eigen hand, maar door een paar slordigheden (incl 1 van ondergetekende) toch nog weggegeven :F
Men speelt en (wint) verliest als team ;)

Mess with the best die like the rest

• Edzeau
quote:
FraxleNL schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:03:
[...]

Haha, klasse mannen! Wij van TweakStars wisselen vooral tussen divisie 1 en 2. Op slechte dagen schieten we wel eens terug naar divisie 3, maar daar komen wij vrij snel weer uit.
En toch zitten we de laatste paar seizoenen steevast in div 3. :9 Maar het gaat steeds weer beter, div 2 lonkt al weer. Nu zal het eens tijd worden om door te stoten en div 1 te winnen. Mooi target.

• Ricloo86
Tweakers FC is de weg omhoog weer ingeslagen, top! Gisteren weer Divisie 2 ingewandeld met niet eens echt goed voetbal maar wel resultaat! :)

Met een aantal nieuwe spelers (net begonnen met pro clubs) loopt het zeker niet onaardig en wordt het weer steeds actiever naast de nodige potjes siege.

• Edzeau
quote:
Ricloo86 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:40:
Tweakers FC is de weg omhoog weer ingeslagen, top! Gisteren weer Divisie 2 ingewandeld met niet eens echt goed voetbal maar wel resultaat! :)

Met een aantal nieuwe spelers (net begonnen met pro clubs) loopt het zeker niet onaardig en wordt het weer steeds actiever naast de nodige potjes siege.
Leuk man, gaat de goede kant op! Ieder seizoen weer leuk om te zien hoe Pro Clubs periodes erg in trek zijn en daarna weer even niet.

• FraxleNL

FraxleNL

quote:
Edzeau schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:15:
[...]

En toch zitten we de laatste paar seizoenen steevast in div 3. :9 Maar het gaat steeds weer beter, div 2 lonkt al weer. Nu zal het eens tijd worden om door te stoten en div 1 te winnen. Mooi target.
Ik wil je er vriendelijk op wijzen dat wij wel enorm veel pech hebben haha :9.

• Edzeau
Ondertussen zijn we een paar maanden bezig met Fifa16 en dus Pro Clubs. Ik wil jullie via deze weg, met gepaste trots, voorstellen aan team TweakStars! :)

• MrMistral
quote:
Edzeau schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:58:
Ondertussen zijn we een paar maanden bezig met Fifa16 en dus Pro Clubs. Ik wil jullie via deze weg, met gepaste trots, voorstellen aan team TweakStars! :)

[video]
Niet meer dan het topje van de ijsberg dit natuurlijk :+

• Maverick!
Leuk filmpje!

kan er niks aan doen, maar ik vind me die blauwe pruiken toch altijd een portie irritant /3

Wij waren gisteren weer eens erg close bij div 2. Net 2 punten tekort.
Wat ik me wel afvraag is hoe de AI spelers aan hun ratings komen. Heb eens gegoogeld, maar vind het niet zo snel terug.
Ik dacht dat het lag aan de divisie waarin je speelt, maar gisteren speelde we tegen een div 4 team. Dit hadden we opgezocht omdat hun AI erg goed was en ook hogere ratings had dan onze AI spelers, terwijl wij een div hoger speelde :?

Iemand een idee?

• Edzeau
quote:
Maverick! schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:20:
Leuk filmpje!

kan er niks aan doen, maar ik vind me die blauwe pruiken toch altijd een portie irritant /3

Wij waren gisteren weer eens erg close bij div 2. Net 2 punten tekort.
Wat ik me wel afvraag is hoe de AI spelers aan hun ratings komen. Heb eens gegoogeld, maar vind het niet zo snel terug.
Ik dacht dat het lag aan de divisie waarin je speelt, maar gisteren speelde we tegen een div 4 team. Dit hadden we opgezocht omdat hun AI erg goed was en ook hogere ratings had dan onze AI spelers, terwijl wij een div hoger speelde :?

Iemand een idee?
Thanks! :) De blauwe pruiken zijn ook niet mijn favoriet, maar als dat alles is. :+

Voor wat betreft de ratings van de AI spelers: Volgens mij is dit afhankelijk van het aantal sterren dat het team heeft. Wij zitten nu op 4,5 ster. Als ik het goed begrepen heb, kun je een hogere rating krijgen naar mate je in hogere divisies komt. We hebben de 1e divisie gehaald, maar nog niet gewonnen. Ik verwacht dat, als we de DIV1 winnen, we naar 5 sterren gaan.

Ik heb opgemerkt dat, hoe hoger de sterren, hoe hoger de AI rating. Op het moment zitten wij met spelers tussen de 80-83 rating.

• Maverick!
quote:
Edzeau schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 17:46:
[...]

Thanks! :) De blauwe pruiken zijn ook niet mijn favoriet, maar als dat alles is. :+

Voor wat betreft de ratings van de AI spelers: Volgens mij is dit afhankelijk van het aantal sterren dat het team heeft. Wij zitten nu op 4,5 ster. Als ik het goed begrepen heb, kun je een hogere rating krijgen naar mate je in hogere divisies komt. We hebben de 1e divisie gehaald, maar nog niet gewonnen. Ik verwacht dat, als we de DIV1 winnen, we naar 5 sterren gaan.

Ik heb opgemerkt dat, hoe hoger de sterren, hoe hoger de AI rating. Op het moment zitten wij met spelers tussen de 80-83 rating.
Daar dacht ik idd ook al aan. Heb het team nog eens opgezocht, maar ze zijn nu pas aan hun 8e seizoen bezig en ze zitten nu al in Div 2 (eergisteren nog Div 4). Aantal sterren kan ik niet zien, maar ik neem aan dat dat gebaseerd wordt op de hoogste divisie die je hebt bereikt.
Er zitten wel een paar pro's in met overall rating 90, dus misschien ligt het ook wel aan de gemiddelde score van de pro's die op dat moment spelen, al zou dat zeker niet fair zijn, want zo kun je een nieuwe club starten en versla je echt beginnende clubs dik natuurlijk.

• Ricloo86
quote:
Edzeau schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 21:11:
[...]

Leuk man, gaat de goede kant op! Ieder seizoen weer leuk om te zien hoe Pro Clubs periodes erg in trek zijn en daarna weer even niet.
Binnenkort staat de derby weer op het programma d:)b oOo

• Edzeau
quote:
Ricloo86 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:35:
[...]

Binnenkort staat de derby weer op het programma d:)b oOo
We kunnen niet wachten! :*)

• Matsetst2
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 16-09 21:53
Is er nog een club op de PS4 die nog open is voor nieuwe leden? Volgens mij is de informatie in de OP ondertussen een beetje outdated :)

Ben een redelijk ervaren pro clubs speler binnen FIFA. Heb voor eerdere tweaker clubs ook wel 1500+ wedstrijden op mijn naam staan. Dat was nog wel op de xbox 360. Afgelopen 2 FIFA edities niet heel actief clubs meer gespeeld dus ben misschien een beetje verroest maar dat moet wel goed komen. Leek me wel weer is leuk om clubs op te pakken.

PSN: Matsetst

• MrMistral
Mag ik aan u voorstellen:

Team TweakStars

• Edzeau
quote:
MrMistral schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:04:

Team TweaksStars
[video]
Super awesome! 8)

• Ricloo86
quote:
MrMistral schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:04:

Team TweaksStars
[video]
Nice man! leuk gedaan....

Wij zijn weer in divisie 2 beland, met prima voetbal.
Divisie 1 moet mogelijk zijn, moeten toch een keer die titel in 1 pakken _/-\o_

• Xenophoben
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 20:08

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

zijn er vanavond mensen online op de xone

Xbox Tag: Sjefkebakfiets

• JPM85
quote:
Xenophoben schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:31:
zijn er vanavond mensen online op de xone
Als jij online bent, waarschijnlijk wel !!

• Edzeau
quote:
Ricloo86 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:11:
[...]

Nice man! leuk gedaan....

Wij zijn weer in divisie 2 beland, met prima voetbal.
Divisie 1 moet mogelijk zijn, moeten toch een keer die titel in 1 pakken _/-\o_
Dat is ook ons idee, het moet toch een keer lukken?! :9

Het viel ons wel op dat we, ondanks dat we alle wedstrijden in div 2 of div 3 spelen, we lang niet altijd tegen soortgenoten voetballen. De ene keer is het tegen een div 1, de andere keer tegen een div 4.

• Ricloo86
quote:
Edzeau schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:06:
[...]

Het viel ons wel op dat we, ondanks dat we alle wedstrijden in div 2 of div 3 spelen, we lang niet altijd tegen soortgenoten voetballen. De ene keer is het tegen een div 1, de andere keer tegen een div 4.
En waar zie je dat dan?

• Edzeau
quote:
Als je tegen een team speelt, kun je iets later op deze pagina zien tegen wie je precies speelde. Zo hebben we vaker dan eens een wedstrijd (flink) verloren en gecheckt wat voor een elftal we als tegenstander hadden: vaak een div 1 tegenstander.

Edit: Klik op "Topclubs". :)
Edit 2: Sowieso een leuke pagina. Je kan precies alle statistieken van je team vinden.

Edzeau wijzigde deze reactie 25-02-2016 14:43 (11%)

• SinergyX
quote:
Edzeau schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:06:
[...]

Dat is ook ons idee, het moet toch een keer lukken?! :9

Veelal te weinig clubs online op dat moment waar je gematched mee kan worden, zeker als je bv keeper/any/match players aan hebt staan, kans groot dat er dus buiten je huidige divisie wordt gezocht naar clubs die op jouw niveau kunnen of hebben gespeeld.

Zo speel ik nu bij een divisie 1 club en met onze settings komen we bijna alleen andere league clubs tegen (FGL, FVLA, VFL etc) met 5-11 (any/keeper aan), bijna nooit meer 2-man clubjes.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Edzeau
quote:
SinergyX schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:39:
[...]

Veelal te weinig clubs online op dat moment waar je gematched mee kan worden, zeker als je bv keeper/any/match players aan hebt staan, kans groot dat er dus buiten je huidige divisie wordt gezocht naar clubs die op jouw niveau kunnen of hebben gespeeld.

Zo speel ik nu bij een divisie 1 club en met onze settings komen we bijna alleen andere league clubs tegen (FGL, FVLA, VFL etc) met 5-11 (any/keeper aan), bijna nooit meer 2-man clubjes.
Dat begrijp ik inderdaad, maar dat hadden we eerste instantie helemaal niet door. Maar we hebben inderdaad behoorlijk specifieke instellingen (geen ANY, aantal spelers matchen).

• DeppOx
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 22-08 13:10

DeppOx

l33t lurker

Aangezien op de PC er vrijwel nooit meer gespeeld word, en Scavy en Cycl0wned vrij hoge eisen stelden heb ik een nieuw voorstel :P
Voeg mij toe op Origin mocht je zin hebben om te clubben op de PC, iedereen is wat mij betreft welkom zolang je open staat voor opbouwende kritiek. Zodra er een aantal aanmeldingen zijn zal ik een nieuwe club maken :)

Origin: Dimstah

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

• Matsetst2
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 16-09 21:53
quote:
Matsetst2 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:00:
Is er nog een club op de PS4 die nog open is voor nieuwe leden? Volgens mij is de informatie in de OP ondertussen een beetje outdated :)

Ben een redelijk ervaren pro clubs speler binnen FIFA. Heb voor eerdere tweaker clubs ook wel 1500+ wedstrijden op mijn naam staan. Dat was nog wel op de xbox 360. Afgelopen 2 FIFA edities niet heel actief clubs meer gespeeld dus ben misschien een beetje verroest maar dat moet wel goed komen. Leek me wel weer is leuk om clubs op te pakken.

PSN: Matsetst
Beide clubs op de ps4 vol? Dat zou jammer zijn. Kan overweg op zowel het middenveld als de aanval of any :)

• Ricloo86
quote:
Matsetst2 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:47:
[...]

Beide clubs op de ps4 vol? Dat zou jammer zijn. Kan overweg op zowel het middenveld als de aanval of any :)
Je kan je wat mij betreft bij ons aansluiten.

• Ricloo86
Met nog twee wedstrijden voor de titel voor divisie 2 gaan we de eerste divisie weer in, nu zorgen dat we erin blijven en voor het eerst de titel van divisie 1 kunnen gaan pakken.

• Edzeau
quote:
Ricloo86 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:03:
Met nog twee wedstrijden voor de titel voor divisie 2 gaan we de eerste divisie weer in, nu zorgen dat we erin blijven en voor het eerst de titel van divisie 1 kunnen gaan pakken.
Dat is een mooi vooruitzicht, zet 'm op met z'n allen!!! :*)

• MrMistral
quote:
Ricloo86 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:03:
Succes!!

• Supermach
Gisteravond een avond van pieken en dalen:

- maar liefst 10 spelers zorgden voor een sportief sociaal hoogtepunt (3 Duitsers, 2 Belgen en wat Ollanders)
- volgens mij geen wedstrijd gewonnen, gedegradeerd en slechts een paar goals gemaakt, dieptepuntje dus

Maar lol hadden we wel!

• Ricloo86
quote:
quote:
Edzeau schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:53:
[...]

Dat is een mooi vooruitzicht, zet 'm op met z'n allen!!! :*)
Thnx!

Maar ze durven allemaal niet 8)7 :X :F _O-

• kevinn

kevinn

PSN; southation

quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:52:
[...]

[...]

Thnx!

Maar ze durven allemaal niet 8)7 :X :F _O-
Allemaal watjes >:) of soms kan je maar beter gewoon stoppen op je hoogtepunt

• Audiowaste
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 17-09 14:31
quote:
Supermach schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:41:
Anders bij ons wel:
Eerste 7 wedstrijden, één keer gelijk en 6 keer gewonnen. 26 doelpunten voor 5 tegen.
Daarna echt alles verloren.

• Ricloo86
quote:
kevinn schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:21:
[...]

Allemaal watjes >:) of soms kan je maar beter gewoon stoppen op je hoogtepunt
Wie durfde er gisteren niet? :O ;)

• Ricloo86
Zuur!!!

Gisteren speelde we in het begin heerlijk in divisie 1, echter potjes met echt veel kansen voor ons werden verloren of gelijk. Daar mist net de precisie of de juiste eindpass.

Hadden met 1 wedstrijd te gaan de 3 punter nodig voor handhaving, taaie wedstrijd waarin wij weer de betere waren kwam er een golf van opluchting en blijdschap toen wij in de "88 minuut de 1-0 maakte, ruim in blessure tijd toch nog de 1-1 tegen uit een lelijke corner goal, zo zonde!

Nu divisie 2 weer aandoen, maar verwacht met het voetbal wat we laten zien dat we zo weer in 1 zitten en dan meer geluk gaan hebben.

• Maverick!
quote:
Supermach schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:41:

- maar liefst 10 spelers zorgden voor een sportief sociaal hoogtepunt (3 Duitsers, 2 Belgen en wat Ollanders)
- volgens mij geen wedstrijd gewonnen, gedegradeerd en slechts een paar goals gemaakt, dieptepuntje dus

Maar lol hadden we wel!
Over het échte dieptepunt tijdens de laatste wedstrijd zullen we hier maar niet verder uitweiden...
voordat zn xdoos echt verkocht is :X

• Ricloo86
quote:
Maverick! schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:20:
[...]

Over het échte dieptepunt tijdens de laatste wedstrijd zullen we hier maar niet verder uitweiden...
voordat zn xdoos echt verkocht is :X
Jullie zijn welkom bij de PS4 club ;)

• Ricloo86
Rustig hier zeg! :o

Is er eigenlijk iets wat georganiseerd wordt ofzo voor pro-clubs? iets van een toernooi ofzo?

• Maverick!
Idd.... wil niet zeggen dat het XBone team niet actief is trouwens, we spelen toch wel zo'n 5 avonden per week :)

What about de andere platformen?

• Ricloo86
quote:
Maverick! schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:54:
Idd.... wil niet zeggen dat het XBone team niet actief is trouwens, we spelen toch wel zo'n 5 avonden per week :)

Door Division is de activiteit minder, maar je merkt dat het alweer aantrekt.
Spelen weer meerdere keren per week nu.

Lijkt me alleen erg leuk als er meer met clubs gedaan wordt, toernooien etc ofzo

Of meerdere dingen voor je pro om te halen, op verdediging na heb ik bijna alles nu gehaald. O-)

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 22:36
quote:
Maverick! schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:54:

PC team is regelmatig actief, dit resulteerde afgelopen week nog in de 2e titel in de 1e divisie maar we zijn er telkens wel sneller klaar mee dan in voorgaande delen en dan is het weer een paar dagen (soms langer) rustig.

• Ricloo86
quote:
Scavy schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 18:27:
[...]

PC team is regelmatig actief, dit resulteerde afgelopen week nog in de 2e titel in de 1e divisie maar we zijn er telkens wel sneller klaar mee dan in voorgaande delen en dan is het weer een paar dagen (soms langer) rustig.
Dat is voor ons nog een doel om te behalen, zijn in 15 en 16 nog nooit kampioen van D1 geworden helaas. (verder eigenlijk alles behaald dit jaar :))

• SonOfTorture
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 03-09 17:36

SonOfTorture

Team Manager AETAS eSports

Ik ben lang afwezig geweest ivm dat ik TheParty moest voorbereiden, ik hoop binnekort weer wat games te kunnen spelen @Scavy :)

AETAS eSports Team Manager | Heracles Almelo | Borussia Dortmund

• Edzeau
TweakStars FC speelt ook nog regelmatig een aantal potjes, meerdere dagen in de week. We merken wel zeker up's en down's, soms spelen we een week niet, soms een week iedere avond. We hangen helaas nog steeds tussen Div 2 en 1 in, het zou nu toch eens tijd moeten worden om Div 1 te winnen, toch? :9

• Ricloo86
quote:
Edzeau schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 18:48:
TweakStars FC speelt ook nog regelmatig een aantal potjes, meerdere dagen in de week. We merken wel zeker up's en down's, soms spelen we een week niet, soms een week iedere avond. We hangen helaas nog steeds tussen Div 2 en 1 in, het zou nu toch eens tijd moeten worden om Div 1 te winnen, toch? :9
Gisteren iig met jullie team de beker gewonnen _/-\o_

(en eindelijk mijn derde duikkopbal gehaald :) )

• impactftw
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 17-09 16:32
Na veel fifa te hebben gespeeld op de xbox 360 die inmiddels de deur uit is, nu de overstap gemaakt naar de ps4. Bevalt goed! Ga mijn pro speler omhoog trainen om zo hopelijk aan te kunnen sluiten bij één van jullie teams :):)

Ps naam: ImpactFtww

• Cum Grano Salis
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:35
Ik las dat er nog regelmatig wordt gespeeld op de X1, is het mogelijk om eens mee te spelen?

Gaude et aude

• Ricloo86
quote:
impactftw schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:53:
Na veel fifa te hebben gespeeld op de xbox 360 die inmiddels de deur uit is, nu de overstap gemaakt naar de ps4. Bevalt goed! Ga mijn pro speler omhoog trainen om zo hopelijk aan te kunnen sluiten bij één van jullie teams :):)

Ps naam: ImpactFtww
Stuur maar een invite met je naam erbij en dat het voor clubs is, wat mij betreft ben je welkom.

• JPM85
quote:
Cum Grano Salis schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:31:
Ik las dat er nog regelmatig wordt gespeeld op de X1, is het mogelijk om eens mee te spelen?
Klopt, er is wel een gedeelte wat nu iets vaker Division speelt, maar meerdere avonden per week wordt er wel gespeeld. Stuur even een invite naar de Club (tweakers FC), dan zal ik, Ronster of Supermach je accepteren.

• Kaasdipje
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 17-09 09:24
Sinds afgelopen weekend speel ik als keeper in een Pro Club. Op een gegeven moment hadden we 7/8 mensen in het team. Naarmate het team vulde besloot ik maar weer eens de handschoenen aan te doen. Dat maakt het dan wel erg leuk. Het is ook een vrij actieve groep (op basis van de laatste paar weken dat ik mee doe). Het keepen ging ook erg lekker en is me goed bevallen. De komende tijd maar even wat meer doen :)

Dit is voor PC, dus mocht iemand nog aspiraties hebben: Kaasdipje op Origin en je kunt zo mee doen

Kaasdipje wijzigde deze reactie 18-04-2016 12:33 (23%)

Steam: Kaasdipje - Uplay: Kaasdipje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 08-09 09:10
Wat doe je in de meivakantie? Juist ja fifa filmpjes maken :) :)
Wat vinden jullie?

MitchelFC wijzigde deze reactie 01-05-2016 17:10 (210%)

http://www.instagram.com/mitcheldecibel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
Spelen jullie enkel tegen 2-3 man max ofzo? Beetje verdediger maait zoiets direct neer :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MitchelFC
quote:
SinergyX schreef op zondag 01 mei 2016 @ 17:57:
Spelen jullie enkel tegen 2-3 man max ofzo? Beetje verdediger maait zoiets direct neer :P
Nee, speel meestal met een CB en een spits naast me en dan ben ik meestal de any :), geloof me gaat veel beter als je met minder ben, als je met 5 ofzo speelt gaat het bijna nooit goed.

MitchelFC wijzigde deze reactie 01-05-2016 18:49 (15%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
Nee bedoel je tegenstanders :P ik speel hoofdzakelijk 8+ spelers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MitchelFC
quote:
SinergyX schreef op zondag 01 mei 2016 @ 20:12:
Nee bedoel je tegenstanders :P ik speel hoofdzakelijk 8+ spelers.
Als ik tegen meer mensen speel gaat het meestal beter, omdat ze meestal als een kip zonder kop over het veld heen rennen haha! >:)

• Tompsj
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 02-06-2016
team: Tweakers United (XBone)
XBgamertag: Tompsj01
Positie: aanvaller/aanvallende middenvelder
status: Try-out

• Maverick!
quote:
Tompsj schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:31:
team: Tweakers United (XBone)
XBgamertag: Tompsj01
Positie: aanvaller/aanvallende middenvelder
status: Try-out
Nice!
Try-out is niet nodig hoor, doe maar gewoon mee :)
Denk dat we vanavond wel weer eens gaan pro-clubben.

Voeg me maar toe op XBL (R0nster76), kun je de club gewoon joinen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Calomaris
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 20-08 19:59
Zou ook graag de Xbone club willen joinen, lijkt me leuk :)!

Positie maakt niet zoveel uit, speelde meestal in fifa 15 in een profclub als CM/CVM. Username is ook Calomaris.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricloo86
PS4 team wordt ook weer steeds actiever, blijft toch een gezellig spel om samen te doen!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Edzeau
quote:
Ricloo86 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:54:
PS4 team wordt ook weer steeds actiever, blijft toch een gezellig spel om samen te doen!
Hier idem dito, soms een tijdje weinig animo, en dan ineens weer een paar weken wel. Maar zeker iets wat een heel seizoen doorsuddert. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maverick!
quote:
Calomaris schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 00:02:
Zou ook graag de Xbone club willen joinen, lijkt me leuk :)!

Positie maakt niet zoveel uit, speelde meestal in fifa 15 in een profclub als CM/CVM. Username is ook Calomaris.
Je bent welkom :)
Vanavond spelen we waarschijnlijk weer.

• Ricloo86
Gisteravond heerlijk avondje clubs gespeeld met toch twee wel heerlijke goals!

Ricloo86 wijzigde deze reactie 14-06-2016 15:13 (10%)

• Xenophoben

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

ho wacht, wordt er nog gespeeld op de xone ? :) Good to know!

• Royz
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 01:19

Royz

Kleurenblind!!

In welke divisie zit Tweakers FC op de xbone?

Fotografie Vlogs & Drone videos

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RJNL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 17-09 08:08
Zijn er nog mensen die actief op de PC prof clubs spelen?
Ik ben eigenlijk wel opzoek naar een nieuwe club aangezien Tweakers United op de PC is een beetje dood is. Meestal zijn er maar één of twee mensen online.

Gezelligheid staat bij mij voorop bij prof clubs, maar ik wil ook wel graag in de hogere divisies spelen.

Ik speel zelf het liefst in de aanval of op het middenveld.

Ik hoop dat er nog mensen zijn op de PC :P

• Ricloo86
Misschien leuk om iedere Tweakers pro club hier even te showen wat het resultaat van de prijzenkast is van een jaar spelen? :)

• tommiboy96
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 11-09 12:06
Goed idee. Zal de stats van mijn club wel een keertje posten hier als ik eraan denk

Psn: stone-face-lock

• Maverick!
quote:
Xenophoben schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:47:
ho wacht, wordt er nog gespeeld op de xone ? :) Good to know!
Sjefke! Het is nu ff rustig, maar dat gaat zeker weer gebeuren over een maandje :)
quote:
Royz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:50:
In welke divisie zit Tweakers FC op de xbone?
Op dit moment in Div 4.

• Xenophoben

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Wow nice hoor! :) Hhaha over een maandje is het alweer tijd voor de volgende fifa ;-)

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Moederborden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True