Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Basklas
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2017
quote:
Edzeau schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:03:
[...]

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, maar dat is in ons team niet echt nodig. Overdag spelen veel van onze jongens drop-in matches om op die manier deze accomplisments te halen. Maar je kan van me aannemen dat rouleren van posities erg lastig is (of kan zijn), en in ons team werkt dit eenmaal het beste. Vandaar dat we bewust kiezen voor een soort vastigheid.
Volgens mij zijn er ook enkele die je enkel met profclubs kan behalen :)

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 17-10 18:34
quote:
MrMistral schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:10:
[...]

Ik begrijp dat je dit als goede oplossing ziet,
maar dat het andere team niet loopt is heel erg jammer, maar niet ons probleem. Zij hebben er vanaf het begin bewust voor gekozen een heel streng toegangsbeleid te hanteren en komen nu waarschijnlijk in aanraking met de keerzijde van dat beleid, terwijl wij juist vanaf het begin duidelijk heel open zijn geweest mbt de aanmeldingen. Dat wij vervolgens onze posities moeten slachtofferen is onredelijk en gaat ook niet gebeuren. Wij moedigen daarom van harte nieuwe mensen aan Tweakers FC te joinen omdat zij de nieuwe leden blijkbaar hard kunnen gebruiken. Wij zitten vol, maar staan zoals eerder gezegd zeker open voor goede verdedigers en keepers :)
Wij vragen er ook niet om he ;)

Bij ons zijn een 4-tal leden niet meer actief, dat is niet iets wat je vooraf bedenkt.
We hebben meegemaakt dat er veel te veel leden zijn en dat gaat op zeker ten koste van het spelplezier, daar wilde wij voor waken.

Wel vervelend dat een aantal van die inactieve leden erop aan gestuurd heeft dat een 3tal actieve leden niet meer welkom waren bij aanvang van het seizoen, dat is best wrang aangezien die wel actief spelen.

Ach, gisteravond weer redelijk volle bak en werd er best aardig gespeeld.

PSN: Ricloo86

• MrMistral
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17-10 14:12
quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:00:
[...]

Wij vragen er ook niet om he ;)

Bij ons zijn een 4-tal leden niet meer actief, dat is niet iets wat je vooraf bedenkt.
We hebben meegemaakt dat er veel te veel leden zijn en dat gaat op zeker ten koste van het spelplezier, daar wilde wij voor waken.

Wel vervelend dat een aantal van die inactieve leden erop aan gestuurd heeft dat een 3tal actieve leden niet meer welkom waren bij aanvang van het seizoen, dat is best wrang aangezien die wel actief spelen.

Ach, gisteravond weer redelijk volle bak en werd er best aardig gespeeld.
Duidelijk verhaal :) Goed om te horen!

PSN: MrMistral RSC: MrMistral FIFA Proclubs: TweakStars

• Basklas
Wat denken jullie zelf over tactieken in pro clubs. Ik zie dat veel clubs er geen gebruik van maken, je ziet vaak dat de meeste spelers enkel op snelheid proberen. Wij hadden altijd 1 grote spits die als aanspeelpunt fungeerde en dus veel kopballen won. 2 snelle vleugelspelers die een goede voorzet hadden. de CAM was meestal 180. zodat hij iets van body had maar ook nog genoeg snelheid had en de ballen distribueerde naar de zijkant.

Daarnaast 2 grote CDM die lekker fysiek sterk waren en dus goed konden verdedigen. Met 2 opkomende backs. die indien de vleugels naar buiten staan binnendoor gaan zodat de buitenspeler vrij komt te lopen of indien de buitenspeler meer naar het midden staat buitenom gaan om er zo voor te zorgen dat de back verder naar buiten trekt.

• DeppOx
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 14:00

DeppOx

l33t lurker

Jongens deze discussie is zinloos, het aantal spelers maakt niet zoveel uit, met 4 man kan je gewoon divisie 1 winnen, wat belangrijk is is dat je briljante spelers in je team hebt.

/troll met beetje waarheid :P

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

• Ricloo86
Waar kun je eigenlijk zien waar je wat nog moet vrijspelen voor bv alle kapsels?

• Basklas
quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:27:
Waar kun je eigenlijk zien waar je wat nog moet vrijspelen voor bv alle kapsels?
Het staat altijd bij kit & appereance (helemaal rechts onderin). Daar zie je de accomplishments/verdiensten voor het vrijspelen van de lage sokken of de afro's al moest je vgm voor de afro's dit jaar naar de EASFC store.
quote:
DeppOx schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:22:
Jongens deze discussie is zinloos, het aantal spelers maakt niet zoveel uit, met 4 man kan je gewoon divisie 1 winnen, wat belangrijk is is dat je briljante spelers in je team hebt.

Meestal vind ik discussieren wel een leuke bezigheid. Heb ik nog van Tribalwars in mijn bloed haha waar ik echt vaak bezig was met P&P Propaganda en Politiek om je stam zo goed mogelijk te laten overkomen voor de rest van de wereld.

Basklas wijzigde deze reactie 10-11-2015 14:47 (41%)

• Ricloo86
quote:
Basklas schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:45:
[...]

Het staat altijd bij kit & appereance (helemaal rechts onderin). Daar zie je de accomplishments/verdiensten voor het vrijspelen van de lage sokken of de afro's al moest je vgm voor de afro's dit jaar naar de EASFC store.
Gisteren te kijken bij die haarstijlen en zag ik dreads en vlechtjes ofzo, maar is mij niet opgevallen dat er rechtsonder staat wat je er voor moet doen.

• Basklas
quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:10:
[...]

Gisteren te kijken bij die haarstijlen en zag ik dreads en vlechtjes ofzo, maar is mij niet opgevallen dat er rechtsonder staat wat je er voor moet doen.
Achja, het is dat ik al zovaak heb gekeken om te weten wat ik moest doen om dingen vrij te spelen. Ik liep denk ik dagelijks mijn verdienstenlijst af.

1 tip, richt je eerst op fysiek aangezien je dat overal in het veld nodig hebt. Daarnaast vind ik altijd balbehandeling en passing belangerijk. Maar ik begin ook altijd bij elke fifa op 't middenveld omdat je hiermee het snelst de meeste verdiensten kan vrijspelen.

• Ricloo86
quote:
Basklas schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:22:
[...]

Achja, het is dat ik al zovaak heb gekeken om te weten wat ik moest doen om dingen vrij te spelen. Ik liep denk ik dagelijks mijn verdienstenlijst af.

1 tip, richt je eerst op fysiek aangezien je dat overal in het veld nodig hebt. Daarnaast vind ik altijd balbehandeling en passing belangerijk. Maar ik begin ook altijd bij elke fifa op 't middenveld omdat je hiermee het snelst de meeste verdiensten kan vrijspelen.
Ik ga het nog wel even bekijken.

Weet na 1500 potjes in 15 en nu 250 in 16 ondertussen wel waar ik een beetje op moet letten ;) toch bedankt voor de tip.

• Basklas
quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:33:
[...]

Ik ga het nog wel even bekijken.

Weet na 1500 potjes in 15 en nu 250 in 16 ondertussen wel waar ik een beetje op moet letten ;) toch bedankt voor de tip.
Naja, het is toch logisch, die extra sprongkracht kun je ook wel in de aanval gebruiken hoor, die extra kracht hetzelfde aangezien je dan zorgt dat je minder snel de bal verliest doordat je opzij wordt gezet. Stamina percies hetzelfde.

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 08-10 01:37
quote:
DeppOx schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:22:

Je mag me gerust bij naam noemen hoor :>

• HaWkY61
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 06-12-2016
Ik weet niet of er nog ruimte is, maar ik wil graag ook aansluiten bij een team. Met FIFA15 was het geen succes i.v.m geboorte van dochter. Had weinig tijd om te spelen, uiteindelijk ben ik er ook utigekickt volgens mij :P

Nu heb ik wat vaker tijd en heb al met een aantal teams gespeeld maar speel toch liever met een NL talige team. Mijn pro is nu 86 volgens mij, ik speel CDM-CM-CAM en RW.

Als iemand interesse heeft kunnen jullie me toevoegen, Proof_61

Wesside

• Basklas
quote:
HaWkY61 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:08:
Ik weet niet of er nog ruimte is, maar ik wil graag ook aansluiten bij een team. Met FIFA15 was het geen succes i.v.m geboorte van dochter. Had weinig tijd om te spelen, uiteindelijk ben ik er ook utigekickt volgens mij :P

Nu heb ik wat vaker tijd en heb al met een aantal teams gespeeld maar speel toch liever met een NL talige team. Mijn pro is nu 86 volgens mij, ik speel CDM-CM-CAM en RW.

Als iemand interesse heeft kunnen jullie me toevoegen, Proof_61
PC?PSN?XBOX?

is wel handig om te weten natuurlijk :p

• HaWkY61
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 06-12-2016
PS4, is inderdaad wel zo handig :P

Wesside

• Xenophoben
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 10:59

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Ik ben de komende weken weinig online wegens verhuizing. Spreek jullie snel weer!

Xbox Tag: Sjefkebakfiets

• Ricloo86
quote:
Je mag bij ons aanhaken wat mij betreft.
Je kan mij of Southation wel toevoegen op psn, graag wel even erbij vermelden dat je van tweakers bent en voor pro clubs komt.

• Maverick!
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 17-10 12:20
quote:
Xenophoben schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:55:
Ik ben de komende weken weinig online wegens verhuizing. Spreek jullie snel weer!
OK succes en tot snel weer :)

XBox: R0nster76 || PSN: Ronster_Jona

• Xenophoben
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 10:59

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Thanks ron ! Zal vast goed komen ;-)

Xbox Tag: Sjefkebakfiets

• MrMistral
TweakStars gaat het tweede seizoen in in Divisie 1! *O* :D

• Audiowaste
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18-10 14:31
Hopelijk kan ik binnenkort weer eens meedoen met TweakStars.
Alleen tegen de tijd dat jullie wedstrijden beginnen te spelen, ga ik alweer slapen.

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17-10 12:22
quote:
MrMistral schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:01:
TweakStars gaat het tweede seizoen in in Divisie 1! *O* :D
Yes! Niveau is steeds iets beter. We hebben op het nippertje de nacompetitie overleefd, nu is het tijd om de Div1 te winnen! Het voetbal gaat er in ieder geval alleen maar op vooruit!
quote:
Audiowaste schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:12:
Hopelijk kan ik binnenkort weer eens meedoen met TweakStars.
Alleen tegen de tijd dat jullie wedstrijden beginnen te spelen, ga ik alweer slapen.
Zou leuk zijn als je er weer eens was man! :)

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• Audiowaste
quote:
Edzeau schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:28:
Zou leuk zijn als je er weer eens was man! :)
Ik ben er vanavond tot 23:00/23:30 zoiets.
Hopelijk zijn er genoeg mensen die al rond 20:00 uur willen beginnen (of nog eerder ;))

• Basklas
Inloggegevens voor ING zijn weer aangevraagd, dit weekend videokaart halen en fifa natuurlijk :) Daarna maar is een try-out proberen voor de ProfClubs op PC.

• HouseQ
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 14:16
Mocht er nog plek zijn ergens heb ik deze week wel weer eens zin in een potje clubs bij een ps4 team te spelen. Psn GetWasted08

• Basklas
Videokaart + fifa 16 blijft wat langer opzichzelf wachten door een financiele tegenvaller. Zal dus wat langer moeten wachten voor ik met jullie mee prof clubs kan doen.

• Edzeau
Leuke kleine complilatie gemaakt door teamgenoot Piracy van een aantal van onze laatste goals! :)

Alleen dat PES thema snap ik nog steeds niet. :9

• Audiowaste
Op zich geef ik best leuke passes :D

• Edzeau
quote:
Audiowaste schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:00:
Op zich geef ik best leuke passes :D
Geef je jezelf nu een compliment, Frank? :+

• Audiowaste
quote:
Edzeau schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:35:
Geef je jezelf nu een compliment, Frank? :+
Als niemand anders het doet 8)

• CFC-Mathijs
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18-10 16:13
quote:
Edzeau schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:41:
Leuke kleine complilatie gemaakt door teamgenoot Piracy van een aantal van onze laatste goals! :)

[video]

Afro's.. :F

http://specs.tweak.to/18507

• Ricloo86
quote:
Edzeau schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:41:

[video]

Zitten leuke goals tussen, top!

Wij bungelen in Div 3 al seizoen of 6.
De activiteit wordt weer groter dus dat maakt het wel weer leuker.

Gisteren met volle bezetting gespeeld en ging niet onverdienstelijk.

• Edzeau
quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:30:
[...]

Zitten leuke goals tussen, top!

Wij bungelen in Div 3 al seizoen of 6.
De activiteit wordt weer groter dus dat maakt het wel weer leuker.

Gisteren met volle bezetting gespeeld en ging niet onverdienstelijk.
Wij hebben hetzelfde, maar in Div 1&2. Maar nu zal het toch eens tijd moeten worden om div 1 een keer te winnen. :)

En tja, afros.... :p Ik vind het ook geen gezicht, maar wel makkelijk om spelers te herkennen.

Edzeau wijzigde deze reactie 01-12-2015 09:43 (7%)

• Ricloo86
quote:
Edzeau schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:42:
[...]

Wij hebben hetzelfde, maar in Div 1&2. Maar nu zal het toch eens tijd moeten worden om div 1 een keer te winnen. :)

En tja, afros.... :p Ik vind het ook geen gezicht, maar wel makkelijk om spelers te herkennen.
Wij spelen nog met teveel met een diversiteit aan spelers waardoor niet iedereen altijd op een vaste positie speelt, dat werkt niet mee.

Afros: Voor de tegenstander ook ;)

• FraxleNL
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 02-05 16:42

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Afro's zijn gewoon de bom. Ben er zelf maar vanaf gestapt. Kopte de bal elke keer verkeerd omdat ik niets zag.

Of het lag aan mij .. :F

• Ricloo86
Waren leuke potjes gisteren Tweakstars, met zo nu en dan goed spel!

Snel maar keer een vervolg aan geven.

• Audiowaste
quote:
Ricloo86 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 08:24:

Inderdaad, weer eens iets anders dan de standaard League matches.
Ook een hele andere druk, right Fraxle? ;)

• kevinn
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 01-07 12:47

kevinn

PSN; southation

quote:
Audiowaste schreef op woensdag 02 december 2015 @ 08:34:
[...]

Eerste twee potjes waren helaas niet zo best van onze kant :( Na wat tactische omzettingen stond het gelukkig wat beter .

Zeker voor herhaling vatbaar

• FraxleNL

FraxleNL

quote:
Audiowaste schreef op woensdag 02 december 2015 @ 08:34:
[...]

Haha, zijn wel potjes die je altijd wilt winnen ja. Betrapte mijzelf erop dat ik wat te dicht op mijn beeldscherm zat haha. O-)

• Ricloo86
quote:
kevinn schreef op woensdag 02 december 2015 @ 08:37:
[...]

Eerste twee potjes waren helaas niet zo best van onze kant :( Na wat tactische omzettingen stond het gelukkig wat beter .

Zeker voor herhaling vatbaar
De eerste potjes waren we met teveel, en vooral met teveel mensen op posities waar ze niet vaak spelen.
Daarna inderdaad wat meer vaste posities en achterhoede zonder pro leverde beter spel op, maar nog steeds niet het niveau wat we kunnen halen.

Laatste potje was een spannend potje!

• matthewk
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 17-10 11:24

matthewk

Ubernoob

Kan ik me ergens inschrijven voor een PC pro club hier op tweakers :D ?

Zelf Kia E-niro rijder, en vanuit die ervaring erg kritisch op elektrisch rijden. Veel ongemakken voor in verhouding vrij weinig winst en veel minder rijplezier. Daarom heb ik nog een Santana Samurai 1.9TD ^_^

• Basklas
Hoogstwaarschijnlijk ga ik vanavond mijn videokaart bestellen en is hij dus morgen in huis.. Dan kom ik wel met jullie meedoen :P

• Scavy
quote:
matthewk schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:48:
Kan ik me ergens inschrijven voor een PC pro club hier op tweakers :D ?
Je kan met ons meedoen voor een tryout, beetje afhankelijk van de positie die je wil spelen.
Wij kunnen nog heel goed CDM's CV's en backs gebruiken maar er is ook nog regelmatig een plaatsje vrij op de links of rechtsbuiten maar dat is dan afhankelijk van de mensen die online zijn.

• Edzeau
quote:
Ricloo86 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 08:24:

Dat waren inderdaad een paar leuke potjes, voor herhaling vatbaar! Ondanks dat het lastig te plannen is (vaak moeten we op het moment zelf kijken hoeveel man er online zijn), hadden we een leuke opkomst aan beide kanten (was het uiteindelijk, op het begin, niet 7vs7 ofzo?). We houden in ieder geval contact om het een vervolg te geven.

Overigens wel leuk, sommige spelers worden behoorlijk (lees: te) fanatiek, voor zo'n "derby". He, Jordi? :9
quote:
Dat is t enige wat je op het filmpje te reageren hebt? Laat ze lekker. ;)

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Ben cdm. Invite me maar via origin: LT_fangore

Zelf Kia E-niro rijder, en vanuit die ervaring erg kritisch op elektrisch rijden. Veel ongemakken voor in verhouding vrij weinig winst en veel minder rijplezier. Daarom heb ik nog een Santana Samurai 1.9TD ^_^

• Scavy
quote:
matthewk schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:24:
Ben cdm. Invite me maar via origin: LT_fangore
Dat is helemaal top en ik heb je toegevoegd :)

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Ik kan binnen 9 minuutjes ongeveer spelen op pc :)

• Scavy
quote:
matthewk schreef op maandag 07 december 2015 @ 20:21:
Ik kan binnen 9 minuutjes ongeveer spelen op pc :)
Ik was er gisteren voor die tijd al helemaal weer klaar mee, fijn spel is het ook afentoe :X

Je zou alvast spelers als MassiveRJ, Dimstah en CyclOwneD-NL kunnen toevoegen.
Die zijn het meeste online en spelen regelmatig, ik ga voorlopig wat anders doen.

• FraxleNL

FraxleNL

Mezelf nu aan het omscholen tot keeper. Heb al een aantal heerlijke reddingen ala Stekelenburg @ Brazilie gemaakt, maar soms duik ik net alsof iemand aan mijn voet trekt en ik niet eens bij een paal kom. Kan me er wel prima mee vermaken!

• Ricloo86
quote:
FraxleNL schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:51:
Mezelf nu aan het omscholen tot keeper. Heb al een aantal heerlijke reddingen ala Stekelenburg @ Brazilie gemaakt, maar soms duik ik net alsof iemand aan mijn voet trekt en ik niet eens bij een paal kom. Kan me er wel prima mee vermaken!
Binnenkort maar eens testen met ons team ;)

• FraxleNL

FraxleNL

quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:56:
[...]

Binnenkort maar eens testen met ons team ;)
Sta liever in de spits tegen jullie, weet dan wel het net te vinden ;).

• Ricloo86
quote:
FraxleNL schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:59:
[...]

Sta liever in de spits tegen jullie, weet dan wel het net te vinden ;).
Je beeldscherm ook toch? ;)

Binnenkort maar eens een gevolg geven aan onze onderlinge clashes d:)b

• FraxleNL

FraxleNL

quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:09:
[...]

Je beeldscherm ook toch? ;)

Binnenkort maar eens een gevolg geven aan onze onderlinge clashes d:)b
Klinkt goed, was de vorige keer een groot succes!
spoiler:
voor ons dan ;)

• Ricloo86
quote:
FraxleNL schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:14:
[...]

Klinkt goed, was de vorige keer een groot succes!
spoiler:
voor ons dan ;)
Eens, wel jammer toen het succes aan onze zijde steeds groter werd er niet meer thuis gegeven werd ;)
Of had je toen geen beeldscherm meer? 8)7 ;)

• FraxleNL

FraxleNL

quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:18:
[...]

Eens, wel jammer toen het succes aan onze zijde steeds groter werd er niet meer thuis gegeven werd ;)
Of had je toen geen beeldscherm meer? 8)7 ;)
Of na elk verloren potje een excuus hebben, maar goed. Ik heb nog altijd een en hetzelfde beeldscherm. Mooi ding hoor! Zie ik mijn gescoorde doelpunten extra goed op ;).

• Ricloo86
quote:
FraxleNL schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:42:
[...]

Of na elk verloren potje een excuus hebben, maar goed. Ik heb nog altijd een en hetzelfde beeldscherm. Mooi ding hoor! Zie ik mijn gescoorde doelpunten extra goed op ;).
Nee hoor, dat zat hem in 1 ding, dat iedereen die avond graag mee wilde doen waardoor wij met teveel waren. Is geen excuus hoor maar wel een reden dat het niet lekker liep.
We zijn iig niet gestopt ;)

Top man, hoop dat je tzt je reddingen ook nog kan zien ;)

• FraxleNL

FraxleNL

quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:54:
[...]

Nee hoor, dat zat hem in 1 ding, dat iedereen die avond graag mee wilde doen waardoor wij met teveel waren. Is geen excuus hoor maar wel een reden dat het niet lekker liep.
We zijn iig niet gestopt ;)

Top man, hoop dat je tzt je reddingen ook nog kan zien ;)
We gaan het zien. Heb er in ieder geval zin in :).

• Basklas
Moet ik jullie allemaal afmaken? :P

• Ricloo86
quote:
Basklas schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:18:
Moet ik jullie allemaal afmaken? :P
Ga dan eerst maar eens een PS kopen ;)

• Basklas
quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:21:
[...]

Ga dan eerst maar eens een PS kopen ;)
Kom naar de pc.. Dan leer ik je wel ff fifa haha

• Ricloo86
quote:
Basklas schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:22:
[...]

Kom naar de pc.. Dan leer ik je wel ff fifa haha
Als het iemand fifa leren net zo lang duurt om een videokaart te kopen hoeft het niet ;)

• Basklas
quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:23:
[...]

Als het iemand fifa leren net zo lang duurt om een videokaart te kopen hoeft het niet ;)
Nouja, ik had het geld op een gegeven moment.. internetbankieren weer aangevraagd (was blijkbaar geblockeerd). toen ik eindelijk mijn inloggegevens had kreeg ik opeens een rekening van anderhalf jaar geleden (€500,- ziekenwagen). dus dat ging even voor, had ik nooit iets van binnengekregen.. Dusja dan wordt het lastig om even 360 te dokken.. Maar ik heb nu de videokaart al kunnen kopen ;)

• Ricloo86
quote:
Basklas schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:28:
[...]

Nouja, ik had het geld op een gegeven moment.. internetbankieren weer aangevraagd (was blijkbaar geblockeerd). toen ik eindelijk mijn inloggegevens had kreeg ik opeens een rekening van anderhalf jaar geleden (€500,- ziekenwagen). dus dat ging even voor, had ik nooit iets van binnengekregen.. Dusja dan wordt het lastig om even 360 te dokken.. Maar ik heb nu de videokaart al kunnen kopen ;)
Have fun!

Mocht er ooit (utopie) cross-platform komen gaan we spelen ;)

• Basklas
quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:38:
[...]

Have fun!

Mocht er ooit (utopie) cross-platform komen gaan we spelen ;)
Komt goed, speel je wel andere spelen op de pc? :P

• Ricloo86
quote:
Basklas schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:45:
[...]

Komt goed, speel je wel andere spelen op de pc? :P
Heb geen eens een PC _O-

• Basklas
quote:
8)7 Ik zou niet zonder pc kunnen leven (heb wel altijd gegamed op de xbox en nooit op pc behalve minecraft :p)

• Basklas
Ik zou me graag aanmelden voor een Trial op het team van de PC. Fifa 16 is net bezig met installeren (vanavond ff videokaart er in gemonteerd). Positie maakt me opzich niet zoveel uit.. Mijn beste posities zijn LM/RM/CAM/GK moet enkel wel altijd ff inkomen als goalkeeper..

Eigelijk kan ik ook wel overal op het middenveld, verdediging vind ik ook geen probleem en kan ik in mijn opzichte redelijk enkel was dit natuurlijk wel op Fifa 14 ;)

Basklas wijzigde deze reactie 10-12-2015 21:47 (23%)

• Scavy
Je bent van harte welkom, voeg mij Scavy-NL, Dimstah, MassiveRJ en Cyclowned-NL maar toe op Origin en dan zou het goed moeten komen.

• Basklas
quote:
Scavy schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 03:38:
Je bent van harte welkom, voeg mij Scavy-NL, Dimstah, MassiveRJ en Cyclowned-NL maar toe op Origin en dan zou het goed moeten komen.
Moet wel mijn pro nog verbeteren 8)7 kan ook nog niet de verbetering in de catalogus kopen aangezien ik hier inmiddels lvl 2 ben qua level. Al wel een vrije trap gescoord, assist uit een corner en een aantal assistenten uit een voorzet in 4 potjes :P

• Ricloo86
https://www.easports.com/...title-update?sf43152319=1

Minder bull-shit pingels hoop ik!! :)

• Basklas
quote:
Had ik inderdaad gelezen (heb de update al gisteren nacht gedownload)

• Scavy
quote:
Basklas schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:00:
[...]

Moet wel mijn pro nog verbeteren 8)7 kan ook nog niet de verbetering in de catalogus kopen aangezien ik hier inmiddels lvl 2 ben qua level. Al wel een vrije trap gescoord, assist uit een corner en een aantal assistenten uit een voorzet in 4 potjes :P
Komt goed, die verbeteringen uit de catalogus giften wij wel.

• Edzeau
quote:
404 ERROR PAGE NOT FOUND :+

Maar ik had het inderdaad ook gelezen, erg fijn! Ben benieuwd naar de nieuwe update, vanavond maar eens proberen.

• Basklas
quote:
Scavy schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:55:
[...]

Komt goed, die verbeteringen uit de catalogus giften wij wel.
Maken jullie gebruik van Skype ofzo? Want mijn headset is perongeluk kapot gegaan O-)
Kan wel via een andere laptop waar een ingebouwde mic in zit praten :*)

• Ricloo86
quote:
Edzeau schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 18:34:
[...]

404 ERROR PAGE NOT FOUND :+

Maar ik had het inderdaad ook gelezen, erg fijn! Ben benieuwd naar de nieuwe update, vanavond maar eens proberen.
Wij hebben aanzienlijk minder pingels mee en tegen gehad dit weekend, dus heeft daadwerkelijk geholpen volgens mij.

• Edzeau
quote:
Ricloo86 schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:12:
[...]

Wij hebben aanzienlijk minder pingels mee en tegen gehad dit weekend, dus heeft daadwerkelijk geholpen volgens mij.
Goed om te horen, was voor mij toch wel een behoorlijke irritatie factor. Vooral die teams waarvan je zag dat ze alleen aan het dribbelen waren om een penalty uit te lokken...

• Basklas
Jup, weinig penalties.. Na een beroerde start begin ik toch een beetje op gang te komen.

• yrew
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:17
Deze patch is nog niet op de ps4 uitgerold ofwel?

huh?!?!?

• Ricloo86
quote:
yrew schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:39:
Deze patch is nog niet op de ps4 uitgerold ofwel?
Jawel!

• yrew
  • Laatst online: 20:17
Ow ok. Hoorde net namelijk dat er thuis bij vrienden afgelopen zaterdag 4 penalties in 3 wedstrijden uitgedeeld zijn, daarom dacht ik dat hij misschien nog niet uitgerold was.

En hier(https://www.easports.com/fifa/news/2015/fifa-16-title-update) staat ook dat hij wel op de pc beschikbaar is maar dat de ps en xbox nog even op zich laten wachten

huh?!?!?

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 18-10 16:54
quote:
Weet je het zeker? Bij mij staat 1.04 , update met scheidsrechters zit in update 1.05 (is al wel uit op de pc maar volgens mij nog niet op de ps4 en xbox)

• Ricloo86
quote:
SC4RF4C3 schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:49:
[...]

Weet je het zeker? Bij mij staat 1.04 , update met scheidsrechters zit in update 1.05 (is al wel uit op de pc maar volgens mij nog niet op de ps4 en xbox)
Ik had wel een update bij het opstarten, niet gekeken welke moet ik zeggen.
Als dit niet zo is dan is het echt stom toeval geweest haha

Wij hadden nu juist momenten dat we dachten nu krijgen we er 1 tegen die niet werd gegeven en dat wij vonden recht te hebben op een pingel die er niet kwam.... kan bijna geen toeval zijn.

• Basklas
Op PC hebben we weinig penalty's tegen gehad die niet zouden moeten zijn. Enkel terechte..

• MrMistral
quote:
Ricloo86 schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:54:
[...]

Ik had wel een update bij het opstarten, niet gekeken welke moet ik zeggen.
Als dit niet zo is dan is het echt stom toeval geweest haha

Wij hadden nu juist momenten dat we dachten nu krijgen we er 1 tegen die niet werd gegeven en dat wij vonden recht te hebben op een pingel die er niet kwam.... kan bijna geen toeval zijn.
Moet haast wel stom toeval geweest zijn. Hij is namelijk nog niet uitgerold voor PS4 en XBONE :)

• Ricloo86
quote:
MrMistral schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:10:
[...]

Moet haast wel stom toeval geweest zijn. Hij is namelijk nog niet uitgerold voor PS4 en XBONE :)
Hahaha dan hou ik mijn hart vast voor de update :P

• Edzeau
Haha, prachtig Ricloo. _O-

• Ricloo86
quote:
Hahaha, wij waren er allemaal van overtuigd, weinig pingels en die standaard blocks die een verdediger zet wat gelijk een pingel is kwam niet voor, maar de speelstijl was hetzelfde hahaha.

Zometeen wordt er nergens meer voor gefloten en kun je alles in je 16 neerzagen hahaha

• kevinn

kevinn

PSN; southation

quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:02:
[...]

Hahaha, wij waren er allemaal van overtuigd, weinig pingels en die standaard blocks die een verdediger zet wat gelijk een pingel is kwam niet voor, maar de speelstijl was hetzelfde hahaha.

Zometeen wordt er nergens meer voor gefloten en kun je alles in je 16 neerzagen hahaha
Dan zal het toch wel aan mijn super tackles gelegen hebben >:)

• Ricloo86
quote:
kevinn schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:08:
[...]

Dan zal het toch wel aan mijn super tackles gelegen hebben >:)
Hahaha ik denk het Kevin.

Hoe was het gisteravond dan? want wij waren er echt van overtuigd hahaha

• kevinn

kevinn

PSN; southation

quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:16:
[...]

Hahaha ik denk het Kevin.

Hoe was het gisteravond dan? want wij waren er echt van overtuigd hahaha
Gisteren maar 2 potjes gespeeld dus nog niet van die penalty momenten gehad. Van de week nog maar eens proberen

• Ricloo86
quote:
kevinn schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:35:
[...]

Gisteren maar 2 potjes gespeeld dus nog niet van die penalty momenten gehad. Van de week nog maar eens proberen
Lees net dat de update vandaag is, dus misschien vanavond even checken ;)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:55
Wij hadden 3 penalties in rij bij een league match, hadden we die patch toen maar al gehad :/

Andere kant, ik maai er eentje z'n enkels onder z'n lichaam vandaan, gewoon doorspelen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Edzeau
quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:40:
[...]

Lees net dat de update vandaag is, dus misschien vanavond even checken ;)
Yes! Ik heb de update ondertussen binnen. Nog niet gespeeld, kan er nog niks over zeggen. :)

• Ricloo86
quote:
Edzeau schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:13:
[...]

Yes! Ik heb de update ondertussen binnen. Nog niet gespeeld, kan er nog niks over zeggen. :)
Idee dat er wel wat gebeurd is qua pingels, lijkt meer in balans.

Voordeel mag FIFA nog wel beter gaan uitwerken, dat is echt om te janken haha

• Basklas
Gisteren even een aantal potjes gespeeld in onze trainingclub om onze pro's te trainen als we niet met volledig team zijn.

In het begin liep alles heerlijk met lt_Fangore en mij, na veel keer op rij te winnen kregen we echt een enorme handicap tegen ons.. Uiteindelijk besloten om het voor gezien te houden die avond

http://i68.tinypic.com/2vwg0wl.jpg

Dus in het begin liep ik vgm 3 op 5 ofzo, daarna kwam er gewoon niks meer uit :/

Basklas wijzigde deze reactie 16-12-2015 10:01 (10%)

• Edzeau
Ik ben er van de week achtergekomen dat the overall rating van Pro Clubs voor geen meter klopt. Als ik bij mijn eigen speler krijg naar overall rating in het "hoofdmenu" van Pro Clubs, zie ik 89 CAM staan. Als ik naar onze spelerslijst ga van ons Pro Clubs team, en daar kijk bij mijn stats, ben ik een 90 CAM overall. Erg vreemd...

• CRpt3r55
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 17-10 14:18
quote:
Edzeau schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:45:
Ik ben er van de week achtergekomen dat the overall rating van Pro Clubs voor geen meter klopt. Als ik bij mijn eigen speler krijg naar overall rating in het "hoofdmenu" van Pro Clubs, zie ik 89 CAM staan. Als ik naar onze spelerslijst ga van ons Pro Clubs team, en daar kijk bij mijn stats, ben ik een 90 CAM overall. Erg vreemd...
dat verschil viel mij ook al op.... weird inderdaad.

Etuuuuuh!

• jerko
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 28-01-2016
Hallo, kunnen de profclubs nog steeds gejoined worden door testers?

Post hier de volgende info:
Team: Tweakers United (XBone)
Fosuree (gamertagg)
Middenveld of aanval maakt niet uit, kan op elke positie terecht.

• FraxleNL

FraxleNL

Hebben jullie dat ook altijd dat je geen teams kan vinden in divisie 1?#lonelyatthetop

• Martell
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 18:17
Is er nog een club op de PS4 op zoek naar een extra speler? Ben onlangs tot aanschaf van FIFA 16 overgegaan en zou graag bij een club willen aansluiten.
Bij voorkeur sta ik op een verdedigende positie op het middenveld of gewoon in de defensie. Mocht er nog een plekje ergens over zijn hoor ik het graag. Mijn PSN ID is Hulzebos.
Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True