[Multi] FIFA 16 Pro Clubs Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Dan lijkt me dat hier niet helemaal de aangewezen plek.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:53:
ok

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:50:
Ik heb een prof club en er zijn nog 3 posities over en zou deze graag opvullen met mensen die een club zoeken.
Ricloo86 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:53:
Waarom niet? Dit is toch het FIFA 16 Pro Clubs topic. Niet het "FIFA 16 alleen Tweakers Pro Clubs topic"? Zeker gezien het feit dat beide "Tweakers teams" een (grotendeelse) aanmeldingenstop hebben?

Dus ga je gang hoor wat mij betreft! Blijk ik nou ongelijk te hebben grijpt vast een modje wel in ;)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
MrMistral schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:59:
[...]

[...]

Waarom niet? Dit is toch het FIFA 16 Pro Clubs topic. Niet het "FIFA 16 alleen Tweakers Pro Clubs topic"? Zeker gezien het feit dat beide "Tweakers teams" een (grotendeelse) aanmeldingenstop hebben?

Dus ga je gang hoor wat mij betreft! Blijk ik nou ongelijk te hebben grijpt vast een modje wel in ;)
In mijn ogen is het dan toch bestemd voor een tweakers team.
Volgens mij is het ook de bedoeling dat je een tweakers account hebt als je in tweakers team zit.

Maar het zal me verder ook een rotzorg zijn, enige wat ik aangeef dat het in mijn ogen dan niet de aangewezen plek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze zoek ik dan nog 3 spelers die de positie Lb, Rb en Rm kunnen vervullen.
Mijn psn is Domi_flex en spelen in divisie 3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik zie net dat de jongens van het PC team de club op de rand van de 1e divisie hebben gezet (nog 1 van de 2 wedstrijden winnen) :*)

Lekker bezig, hoop erbij te zijn vanavond en dat het dan gaat lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:02:
[...]

In mijn ogen is het dan toch bestemd voor een tweakers team.
Volgens mij is het ook de bedoeling dat je een tweakers account hebt als je in tweakers team zit.

Maar het zal me verder ook een rotzorg zijn, enige wat ik aangeef dat het in mijn ogen dan niet de aangewezen plek is.
tweakers account kan ook dienen voor andere forum zaken maar, je hebt een punt.
daarmee dat ik het hier vroeg omdat ik dicht tegen uw mening aanleunde en zoals hierboven vermeld.
zal inderdaad een mod dit verwijderen indien dit ongepast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:23
Scavy schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:44:
Ik zie net dat de jongens van het PC team de club op de rand van de 1e divisie hebben gezet (nog 1 van de 2 wedstrijden winnen) :*)

Lekker bezig, hoop erbij te zijn vanavond en dat het dan gaat lukken :)
Zeer netjes. Daar zag het gister nog niet naar uit nadat we, eerst na lang zoeken, eindelijk een match hadden tegen Made in Holland en 0-1 verloren.

Hopelijk kan ik ook nog weer meedoen vanavond, zal eerst weer goed oefenen (dat is namelijk geen overbodige luxe) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
JapieTalent schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:49:
[...]

Zeer netjes. Daar zag het gister nog niet naar uit nadat we, eerst na lang zoeken, eindelijk een match hadden tegen Made in Holland en 0-1 verloren.

Hopelijk kan ik ook nog weer meedoen vanavond, zal eerst weer goed oefenen (dat is namelijk geen overbodige luxe) B)
Toen hadden we 1 gewonnen en 1 verloren en nog 8 wedstrijden te gaan dus dan is er nog van alles mogelijk, zeker als er dan vervolgens 6 wedstrijden op rij niet verloren word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 20:19
Heren van TweakStars, gaan we vanavond weer spelen en deze keer een beetje op tijd? ;)
Merk dat we vaak pas na 10 uur beginnen, terwijl ik toch liever iets op tijd ga slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Scavy schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:57:
[...]

Toen hadden we 1 gewonnen en 1 verloren en nog 8 wedstrijden te gaan dus dan is er nog van alles mogelijk, zeker als er dan vervolgens 6 wedstrijden op rij niet verloren word ;)
Oh, dan haal ik wat door elkaar. Dacht dat die winstpartij nog was in de 'vorige competitie' zeg maar, waarmee we ons consolideerden in divisie 2. Hoe dan ook: 6x winst op rij is natuurlijk super *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
JapieTalent schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:20:
[...]

Oh, dan haal ik wat door elkaar. Dacht dat die winstpartij nog was in de 'vorige competitie' zeg maar, waarmee we ons consolideerden in divisie 2. Hoe dan ook: 6x winst op rij is natuurlijk super *O*
Oh kan trouwens ook wel dat we 1 gelijk hadden en 1 verloren :P
Zij trouwens niet 6x gewonnen hé, 6x niet verloren maar wel paar keer gelijk :+

Maar goed, feit blijft dat we er nog 1 moeten winnen om te promoveren en beide winnen om kampioen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Scavy schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:28:
[...]

Oh kan trouwens ook wel dat we 1 gelijk hadden en 1 verloren :P
Zij trouwens niet 6x gewonnen hé, 6x niet verloren maar wel paar keer gelijk :+

Maar goed, feit blijft dat we er nog 1 moeten winnen om te promoveren en beide winnen om kampioen te worden.
Oh, was ik weer te enthousiast haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Divisie 1! PC gaat lekker de laatste tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 08:14
De PC club heeft de laatste tijd flink wat aanmeldingen gekregen en we hebben ook wat mensen laten try-outen. Op dit moment moeten wij het volgende meedelen:

A.u.b. geen aanmeldingen meer voor try-outs als je middenvelder of aanvaller als voorkeurspositie hebt. Verdedigers en evetueel een hele goede keeper zijn nog welkom.

Wel mooi dat er zoveel animo is! :)

En inderdaad, inmiddels divisie 1 en in de top 100 van het seizoensklassement (56 op dit moment). Gaat dus wel aardig. Soms spelen we echt nog slordig, maar het wordt steeds beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Gewoon volle polle voor de Top 10 :)

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Arwintju schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:04:
De PC club heeft de laatste tijd flink wat aanmeldingen gekregen en we hebben ook wat mensen laten try-outen. Op dit moment moeten wij het volgende meedelen:

A.u.b. geen aanmeldingen meer voor try-outs als je middenvelder of aanvaller als voorkeurspositie hebt. Verdedigers en evetueel een hele goede keeper zijn nog welkom.

En inderdaad, inmiddels divisie 1 en in de top 100 van het seizoensklassement (56 op dit moment). Gaat dus wel aardig. Soms spelen we echt nog slordig, maar het wordt steeds beter!
Lekker bezig man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:10
Arwintju schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:04:

Keurige stand, netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Was mooi gister. Ik zal van mn leven niet meer stiften voor stijl punten ;). Morgen avond maar is weer proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
CrapperDeCrap schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:04:
Was mooi gister. Ik zal van mn leven niet meer stiften voor stijl punten ;). Morgen avond maar is weer proberen?
Als ie er in gaat hoor je niemand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 22:53
Heel leuk team dat Tweakers op de pc, zit je al vanaf het begin te wachten op een try-out en dan zijn er blijkbaar mensen nodig op mijn gewenste positie en dan opeens na flinke tijd is er opeens geen plek meer. Terwijl ik vrijwel elke avond online was en meerdere keren gevraagd heb wanneer de tryout kon doen.

Dus als er wel een fatsoenlijke PC club opzoek is naar een flankspeler(links of rechts) met meerdere jaren div1 ervaring, voeg me dan maar toe.

Origin: VanilleKoekje

[ Voor 21% gewijzigd door Terranova op 11-10-2015 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Terranova schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 00:38:
Heel leuk team dat Tweakers op de pc, zit je al vanaf het begin te wachten op een try-out en dan zijn er blijkbaar mensen nodig op mijn gewenste positie en dan opeens na flinke tijd is er opeens geen plek meer. Terwijl ik vrijwel elke avond online was en meerdere keren gevraagd heb wanneer de tryout kon doen.

Dus als er wel een fatsoenlijke PC club opzoek is naar een flankspeler(links of rechts) met meerdere jaren div1 ervaring, voeg me dan maar toe.

Origin: VanilleKoekje
Klopt, we zijn een heel leuk team.

We kunnen helaas niet iedereen tevreden houden. Er zijn mensen die zich ook vanaf het begin zich hadden aangemeld en die waren allemaal voor jou positie. Die mensen speelden hebben we eerder aan kunnen spreken dan jou. Als we dan met die mensen verder willen dan houd het op. We kunnen niet iedereen tegelijk een try-out laten spelen. Je snapt hoe een try-out systeem werkt toch? Iedereen is vrij zich aan te melden maar na aanmelding is het niet zeker dat je de try-out kan spelen, laat staan dat je erin komt.

Ik hoop dat je een leuke club vind nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Audiowaste schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:10:
Heren van TweakStars, gaan we vanavond weer spelen en deze keer een beetje op tijd? ;)
Merk dat we vaak pas na 10 uur beginnen, terwijl ik toch liever iets op tijd ga slapen.
Ik was juist de afgelopen dagen bijna elke avond na 10u online, maar werd toen niets gespeeld. Zit me nu klaar te stomen, nog 45 min, Tweakstars 0 - 0 EvilWithin Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Arwintju schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 01:06:
[...]

Klopt, we zijn een heel leuk team.

We kunnen helaas niet iedereen tevreden houden. Er zijn mensen die zich ook vanaf het begin zich hadden aangemeld en die waren allemaal voor jou positie. Die mensen speelden hebben we eerder aan kunnen spreken dan jou. Als we dan met die mensen verder willen dan houd het op. We kunnen niet iedereen tegelijk een try-out laten spelen. Je snapt hoe een try-out systeem werkt toch? Iedereen is vrij zich aan te melden maar na aanmelding is het niet zeker dat je de try-out kan spelen, laat staan dat je erin komt.

Ik hoop dat je een leuke club vind nog!
Kom toch op man, ik heb je meerdere keren gesproken, zelfs nadat er iemand "afgetest" was voor die positie, toen zei je zelf nog dat ik mee kon doen zodra er weer gespeeld werd, 3 dagen online geweest, meerdere keren mensen zien spelen. Maar mee mogen doen? Ho maar!

Bovendien, volgens jou zijn er mensen die vanaf het begin aangemeld waren voor mijn positie. Alleen zijn ze volgens dit topic allemaal na mij aangemeld. Waarvan er eentje zelfs voor een andere positie.

Nou hoeft dit hele team voor mij compleet niet meer, maar ik vind het belangrijk om even aan te geven hier dat de manager van het PC team gewoon bullshit zit te verkondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Terranova schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:56:
[...]

Kom toch op man, ik heb je meerdere keren gesproken, zelfs nadat er iemand "afgetest" was voor die positie, toen zei je zelf nog dat ik mee kon doen zodra er weer gespeeld werd, 3 dagen online geweest, meerdere keren mensen zien spelen. Maar mee mogen doen? Ho maar!

Bovendien, volgens jou zijn er mensen die vanaf het begin aangemeld waren voor mijn positie. Alleen zijn ze volgens dit topic allemaal na mij aangemeld. Waarvan er eentje zelfs voor een andere positie.

Nou hoeft dit hele team voor mij compleet niet meer, maar ik vind het belangrijk om even aan te geven hier dat de manager van het PC team gewoon bullshit zit te verkondigen.
Het is allemaal heel jammer hoe het gelopen is maar doe toch niet zo moeilijk man 8)7

Jouw aanmelding met je Origin en voorkeurspositie was er op 25 sep 15:37 en daarvoor hadden we al minimaal 5 andere aanmeldingen (28aug/31 aug/23sep/24sep/25sep om 04:17) en nee ze waren niet allemaal voor rm/lm maar daar kwamen ze uiteindelijk toch op uit omdat hun eigen voorkeurspositie st/cam/cm al bezet is door de 5 die er al in het team zitten. Zelfs een keeper kwam daar op uit (sorry Nibbors :P) omdat het keepen toch niet beviel van 2 kanten.
En het heeft gewoon tijd nodig om je door die aanmeldingen te worstelen en mensen de kans te gunnen.
Dus we waren en zijn nog steeds druk met diverse tryouts, en aangezien wijzelf ook niet iedere dag spelen kan daar wel een paar weken overheen gaan.

Nou wil je toch al niets meer met dit team te maken hebben maar ik denk ook dat wij aan jouw uiteindelijk niet zo heel veel gaan missen. Er zijn overigens meer dan genoeg mensen over om een 2e Tweakers club te beginnen, ik zou zeggen doe dat en laat je gelden op het veld ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Scavy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 04:12:
[...]

Het is allemaal heel jammer hoe het gelopen is maar doe toch niet zo moeilijk man 8)7

Jouw aanmelding met je Origin en voorkeurspositie was er op 25 sep 15:37 en daarvoor hadden we al minimaal 5 andere aanmeldingen (28aug/31 aug/23sep/24sep/25sep om 04:17) en nee ze waren niet allemaal voor rm/lm maar daar kwamen ze uiteindelijk toch op uit omdat hun eigen voorkeurspositie st/cam/cm al bezet is door de 5 die er al in het team zitten. Zelfs een keeper kwam daar op uit (sorry Nibbors :P) omdat het keepen toch niet beviel van 2 kanten.
En het heeft gewoon tijd nodig om je door die aanmeldingen te worstelen en mensen de kans te gunnen.
Dus we waren en zijn nog steeds druk met diverse tryouts, en aangezien wijzelf ook niet iedere dag spelen kan daar wel een paar weken overheen gaan.

Nou wil je toch al niets meer met dit team te maken hebben maar ik denk ook dat wij aan jouw uiteindelijk niet zo heel veel gaan missen. Er zijn overigens meer dan genoeg mensen over om een 2e Tweakers club te beginnen, ik zou zeggen doe dat en laat je gelden op het veld ;w
Ik doe moeilijk omdat ik aan het lijntje ben gehouden en te horen dat er plek was op mijn positie, om vervolgens gedumpt te worden, en bovendien leuk dat je specifiek zegt "met je Origin" aangezien ik al op 31 augustus inderdaad mij aangemeld had zonder mijn origin te vermelden.

Ik had allang ergens anders kunnen zitten, maarja vind nu nog maar een ander team op niveau waar ze nog een buitenspeler nodig hebben, vrij lastig...

[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 12-10-2015 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:37
Wauw wat ben ik blij met mijn team op de xbox :) houd het lekker leuk en geen stress haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Wow, het blijft wel een spelleke he gasten. De 2 x dat ik heb meegespeeld met de pc club heb ik me dikke prima vermaakt. Scavy en cyclo......... lijken prima gasten. Ik snap alleen niet waarom er zo moeilijk wordt gedaan, tering. Het is geloof ik niet zo dat het elke avond dringen is en dat er 11 man online zijn om alle posities op te vullen. Waarom terra er niet gewoon bij slingeren, al zal hij nu geen zin meer hebben.

Wat maakt het uit als posities dubbel bezet zijn. Je hebt dan toch meer kans om t elftal lekker vol te krijgen.
En mochten er dan meer man tegelijk online zijn voor een positie dan switched er toch ff 1, is toch allemaal niet zo moeilijk. Gewoon lekker met zn allen fifa'n en slap ouwehoeren door je mic, of super bloed fanatiek zijn en die shit veel te serieus nemen.

Mocht ik dit zeggen, keine ahnung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
CrapperDeCrap schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:05:
Wow, het blijft wel een spelleke he gasten.
Valt toch nog wel mee? Wat ik afgelopen 2 weken al heb meegemaakt, zijn er genoeg in de wereld die dit zeker niet mee als een spelletje zien :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Terranova schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:12:
[...]

Ik doe moeilijk omdat ik aan het lijntje ben gehouden en te horen dat er plek was op mijn positie, om vervolgens gedumpt te worden, en bovendien leuk dat je specifiek zegt "met je Origin" aangezien ik al op 31 augustus inderdaad mij aangemeld had zonder mijn origin te vermelden.

Ik had allang ergens anders kunnen zitten, maarja vind nu nog maar een ander team op niveau waar ze nog een buitenspeler nodig hebben, vrij lastig...
Nouja, het enige wat ik kan zeggen is dat ik het jammer voor je vind dat het zo gelopen is. Er zijn dingen die wij misschien beter hadden kunnen doen (zoals jou vertellen dat zodra we iemand zouden vinden de try-outs zouden sluiten) , er zijn dingen die jij misschien beter had kunnen doen (één van de managers gelijk contacten, juiste informatie gebruiken dat staat gewoon in de op trouwens). Maar het feit is wel dat we nu mensen op die plek hebben, die zich wel eerder (met correcte informatie) aangemeld hadden, en daar zijn we heel tevreden mee.

Verder vind ik niet echt dat je aan het lijntje bent gehouden. Je had bijvoorbeeld ook even kunnen vragen aan èèn van de managers als we online waren om mee te doen. Als ik speel check ik niet constant mn origin lijst om te kijken of er mensen online zijn die eventueel mee kunnen doen.

Maar nogmaals ik vind het vervelend voor je dat je er zo'n last van hebt. Hoop oprecht dat je nog een leuk team gaat vinden, waar je nog veel FIFA uren leuk gaat spelen.
CrapperDeCrap schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:05:
Wow, het blijft wel een spelleke he gasten. De 2 x dat ik heb meegespeeld met de pc club heb ik me dikke prima vermaakt. Scavy en cyclo......... lijken prima gasten. Ik snap alleen niet waarom er zo moeilijk wordt gedaan, tering. Het is geloof ik niet zo dat het elke avond dringen is en dat er 11 man online zijn om alle posities op te vullen. Waarom terra er niet gewoon bij slingeren, al zal hij nu geen zin meer hebben.

Wat maakt het uit als posities dubbel bezet zijn. Je hebt dan toch meer kans om t elftal lekker vol te krijgen.
En mochten er dan meer man tegelijk online zijn voor een positie dan switched er toch ff 1, is toch allemaal niet zo moeilijk. Gewoon lekker met zn allen fifa'n en slap ouwehoeren door je mic, of super bloed fanatiek zijn en die shit veel te serieus nemen.

Mocht ik dit zeggen, keine ahnung.
Ben het met je eens hoor! En ik heb ook tegen hem gezegd dat hij nog prima mag try-outen maar dan wel als, klinkt een beetje oneerbiedig, 2de keus achter de vaste middenvelder die we hebben. Als er dan weinig gasten online zijn staat hij daar gewoon als 1ste keus natuurlijk. Maar daar is hij niet op ingegaan en heeft hier een boos bericht geplaatst (wat ik ergens ook nog wel begrijp).

Tot nu toe idd erg leuk gehad een paar avonden al! Terranova is de eerste die zo reageert en dat vind ik jammer. Hij had er blijkbaar heel veel zij in. Maar verder no hard feelings van mijn kant. Ik nodig je bij deze uit om alsnog een paar keer mee te doen, als je dat nu nog wil.

[ Voor 34% gewijzigd door Arwintju op 12-10-2015 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Ja psies, gewoon 2e keus. Wie t eerst maalt etc.. Ik ga iig vanavond weer kijken of er voldoende lui online zijn. Ik was afgelopen vrijdag niet echt denderend, maar was wel lachen en zo waar een paar mooie aanvallen.

Volk, gewoon volle bak aanmelden en door alle dialectjes heen schreeuwen, zeiken en lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Wat is clubs weer lekker triest sinds de update. Verdedigers stappen niet meer goed in en je kan gewoon weer slalommend door t midden rennen. Ook het passen is weer te makkelijk, je hoeft er eigenlijk niet meer bij na te denken. Geef mij de FIFA 16 die we bij de release hadden, deze troep is echt waardeloos.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Terranova schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:12:
[...]

Kom gewoon lekker meedoen joh, het komt nauwelijks voor dat iedereen er is. Scavy en Cyclowned zijn toch heameaux.. :P

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Tweakers FC zit nu in Divisie 2 en zal niet lang duren dat we divisie 1 aandoen.

Wij hebben een speler mogen toevoegen aan onze selectie na de try out.
Voor diegene die het leuk vinden gaat er nog een sessie plaats vinden.

Voorkeur zal ook gaan naar iemand die actief is en het leuk vindt om als Any te spelen en dit uiteraard ook goed beheerst.
Aanmelden kan via een prive bericht of hier in het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
DeppOx schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:29:
[...]

Kom gewoon lekker meedoen joh, het komt nauwelijks voor dat iedereen er is. Scavy en Cyclowned zijn toch heameaux.. :P
De enige heameau hier ben jij Dimmi, al is het alleen maar omdat jij mij heameaux laat googlen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Scavy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:31:
[...]

De enige heameau hier ben jij Dimmi, al is het alleen maar omdat jij mij heameaux laat googlen :P
Horen wie t zegt, met je getuite lippen. Constant buitenspel met die creatieve dikke kwijllappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Altijd maar weer mijn pro afzeiken :'(

Wordt overigens meegenomen in jouw eindoordeel :Y

[ Voor 40% gewijzigd door Scavy op 13-10-2015 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
lalalalalala gezelligheid lalalalalala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik ben nieuw "op de site" mag ik in jullie club ik ben 82 sp 85cam en 85 keeper. Ik ben het best op doel

Ik hoor het snel aub

Gr Umurinho11

Ps4

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:38:
Hallo ik ben nieuw "op de site" mag ik in jullie club ik ben 82 sp 85cam en 85 keeper. Ik ben het best op doel

Ik hoor het snel aub

Gr Umurinho11

Ps4
Je kan mij toevoegen op PSN, je kan met ons meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 20:19
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:38:

Ik hoor het snel aub

Gr Umurinho11

Ps4
Of bij TweakStars FC aanmelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:29
Hier ga ik ook maar weer eens clubs spelen en me aanmelden. Ik ben 82 nog weinig gespeeld in 2016, voorgaande jaren wel de nodige wedstrijden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Nou zojuist heeft EA heel mijn spel verpest, prof van 88 naar 81 en online seizoenen 1v1 van divisie 3 naar divisie 8, ( gewonnen en verloren matches zijn hetzelfde gebleven )

Hoe krijg je het toch voor elkaar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SonOfTorture schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:54:
Nou zojuist heeft EA heel mijn spel verpest, prof van 88 naar 81 en online seizoenen 1v1 van divisie 3 naar divisie 8, ( gewonnen en verloren matches zijn hetzelfde gebleven )

Hoe krijg je het toch voor elkaar !
Aanvoerder weggegaan jij doorgegaan met spelen zonder te kijken?

Zonde man

Maar volgens mij kun je EA berichten zodat ze je settings weer terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Ricloo86 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:13:
[...]

Zonde man

Nou ik heb gisteren rond 17.00 nog 2 online potjes 1v1 gespeeld, rond 20;00 wou ik ProClubs spelen en was de gehele sync. weg van het spel en werd gestart zoals je het spel voor het eerst zou spelen.

Heb contact gehad met EA en zouden mij per email up to date houden, ben benieuwd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej ik wil me in schrijfe voor de xbox one

Me gamertac is DRK Gipsyboy

Positie GK of RV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ricloo86 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:13:
[...]

Zonde man

Snel zijn ze daar niet, onze GK was van 88 naar 81 gegaan, inmiddels is hij 89 en heeft nog steeds geen bericht gekregen. Zelfde voor de spits, is ook alweer hoger dan hij daarvoor was, lijkt alsof ze bij EA gewoon rustig wachten in de hoop dat je weer opnieuw begint en weer oude niveau haalt.

Door die &*#$&$(# servers van EA ben ik al zo vaak accomplishments tijdens een wedstrijd kwijtgeraakt, zeker al die 'outside the box' had ik in 1 potje (6-4 gewonnen) bizar mazzel (weak foot volley outside box, 3x bonus), krijg ik na afloop 'failed to update pro club data' ofzoiets, niets geregisteerd :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:59
Mijn Pro is ook gereset. Heb EA gebeld en die vertelden mij dat ze het gingen herstellen.
7 dagen later.. Niks...

Ben maar opnieuw begonnen en heb EA gebeld dat ze het maar moesten laten zitten. Ik wilde met vrienden spelen dus wilde niet langer wachten.

Wat me nog steeds frustreert is dat als je een wedstrijd speelt en je hebt een "weak foot volley" oid als achievement gehaald en de tegenstander gaat weg voor het einde, dat hij dan niet registreert en je eigenlijk 20 minuten voor niks hebt gespeeld. Maarja dat is al jaren zo en EA geeft niks op Pro clubs...
Dat is wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:52
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:10:
Heej ik wil me in schrijfe voor de xbox one

Me gamertac is DRK Gipsyboy

Positie GK of RV
Nice, ik voeg je toe aan de lijst.
Ik heb je als XBL friend toegevoegd, dus als je mij ook toevoegt kun je de club zo joinen.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Wat zijn jullie ervaringen nu na een maandje? Is pro clubs beter/zelfde/slechter dan fifa 15?

Helaas ben ik van mening dat 16 niet beter is dan 15 (pro clubs mode). EA geeft letterlijk niets meer om pro clubs spelers dus dan maar geen fifa meer in toekomst. Helaas heb ik niets met die andere modes.

[ Voor 52% gewijzigd door SC4RF4C3 op 21-10-2015 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:59
Ben het wel met je eens SC4RF4C3,

Support is waardeloos, verdiensten elke keer het zelfde en dropin matches zijn echt vreselijk.
Het hele systeem van de verdiensten mag wel eens op de schop.

Proffs blijven resetten en als de tegenstander weggaat, kun je gedag zeggen tegen het vrijspelen van je net gescoorde volley.

Ik vermaak me opzich wel met pro clubs (Ondanks dat mijn pro 2x gereset is) omdat ik met bekenden speel, maar ik denk dat Pro clubs totaal niet interessant is voor nieuwe spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
SC4RF4C3 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:29:
Wat zijn jullie ervaringen nu na een maandje? Is pro clubs beter/zelfde/slechter dan fifa 15?

Helaas ben ik van mening dat 16 niet beter is dan 15 (pro clubs mode). EA geeft letterlijk niets meer om pro clubs spelers dus dan maar geen fifa meer in toekomst. Helaas heb ik niets met die andere modes.
Ik ben van mening dat, als we puur naar het spelletje zelf kijken, er zeker een vooruitgang zit in het spel. Team TweakStars speelde vorig seizoen ongeveer hetzelfde voetbal, namelijk vooral rond tikken, zoeken naar de opening, etc. Echter had je hier vorig seizoen niks aan, en won je vaak als je een lange steekbal gaf en daaruit een goal maakte (bus parkeren en counteren, etc). Nu komt ons spel veel meer tot zijn recht, mooie combinaties en team effort resulteren nu veel vaker in mooie overwinningen.

Vorig seizoen vond ik praktisch iedere tegengoal belachelijk (K*t Fifa dit, dat), maar dat gevoel heb ik nu veeel minder. Ondanks dat er nog veel beter kan, vind ik het zeker een vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
SC4RF4C3 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:29:

Slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Edzeau schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 17:15:
[...]

Ik ben van mening dat, als we puur naar het spelletje zelf kijken, er zeker een vooruitgang zit in het spel. Team TweakStars speelde vorig seizoen ongeveer hetzelfde voetbal, namelijk vooral rond tikken, zoeken naar de opening, etc. Echter had je hier vorig seizoen niks aan, en won je vaak als je een lange steekbal gaf en daaruit een goal maakte (bus parkeren en counteren, etc). Nu komt ons spel veel meer tot zijn recht, mooie combinaties en team effort resulteren nu veel vaker in mooie overwinningen.

Vorig seizoen vond ik praktisch iedere tegengoal belachelijk (K*t Fifa dit, dat), maar dat gevoel heb ik nu veeel minder. Ondanks dat er nog veel beter kan, vind ik het zeker een vooruitgang.
Ben het hier mee eens!
Er moet nu echt gevoetbald worden i.p.v. lange bal en rennen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Guys, vraagje. Ik ben niet echt een dribbelaar, maar wil toch wel erg graag de 4e en 5e skills stars halen. Hebben jullie hier tips voor? Ik heb al menig malen spelers voorbij gedribbeld (met en zonder truc), maar deze tellen niet mee. Hoe kan ik het beste deze accomplishment halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Edzeau schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 00:39:
Guys, vraagje. Ik ben niet echt een dribbelaar, maar wil toch wel erg graag de 4e en 5e skills stars halen. Hebben jullie hier tips voor? Ik heb al menig malen spelers voorbij gedribbeld (met en zonder truc), maar deze tellen niet mee. Hoe kan ik het beste deze accomplishment halen?
Doe dat nou maar niet, Edzeau! Laat het maar aan grote jongens over. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Edzeau schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 00:39:
Paar wedstrijden als flankspeler spelen, en de tricks enkel met je rechter pookje doen.
Dan moet het vrij snel lukken.

Of wat drop-ins spelen en gewoon lekker gaan pielen als je de bal hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ricloo86 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:04:
[...]

Paar wedstrijden als flankspeler spelen, en de tricks enkel met je rechter pookje doen.
Dan moet het vrij snel lukken.

Of wat drop-ins spelen en gewoon lekker gaan pielen als je de bal hebt.
Thanks voor de tip. Drop in match heb ik dus ondertussen al meerdere keren gedaan, maar blijf steken op 4 dribbels. Gebruik steeds L2, misschien is dat het probleem (was vroeger de dribbel knop, toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Edzeau schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:19:
[...]

Thanks voor de tip. Drop in match heb ik dus ondertussen al meerdere keren gedaan, maar blijf steken op 4 dribbels. Gebruik steeds L2, misschien is dat het probleem (was vroeger de dribbel knop, toch?).
Is het nog steeds soort van, als je die voor-achter flink skill hebt, kan je snel 4 ster halen, vanaf daar kan je die 360 doen (halve draai van achter->voren), daarmee kan je de 5 ster makkelijk vrijspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
SinergyX schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:25:
[...]

Is het nog steeds soort van, als je die voor-achter flink skill hebt, kan je snel 4 ster halen, vanaf daar kan je die 360 doen (halve draai van achter->voren), daarmee kan je de 5 ster makkelijk vrijspelen.
Je kan 5 sterren helaas niet in drop-in matches behalen. Die moet je bij een club halen, anders kan het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Tweakers United heeft zijn eerste Competitie titel binnen :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/e880be8l.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Scavy op 31-10-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Scavy schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 02:22:

[afbeelding]
Hoppaaaaa!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Scavy schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 02:22:

[afbeelding]
Heel goed, gefeliciteerd! Er kan dus wel een conclusie getrokken worden dat het goed gaat op de PC? :)

Met hoeveel spelers spelen jullie ongeveer? En formatie, gebruik ANY? Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Edzeau schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:15:
[...]

Heel goed, gefeliciteerd! Er kan dus wel een conclusie getrokken worden dat het goed gaat op de PC? :)

Met hoeveel spelers spelen jullie ongeveer? En formatie, gebruik ANY? Ben erg benieuwd!
Bedankt! Het gaat steeds beter inderdaad.

Gemiddeld spelen we met een man of 4 a 5. Meestal met een any. Als we dan eens met een man of 8 spelen dan valt de Any weg.

Formatie is 4-4-2 (4-1-2-1-2) brede ruit, waarbij de buitenspelers (RM/LM) bij balbezit als vleugel spelen en bij balverlies als cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Arwintju schreef op zondag 01 november 2015 @ 17:53:
[...]

Bedankt! Het gaat steeds beter inderdaad.

Gemiddeld spelen we met een man of 4 a 5. Meestal met een any. Als we dan eens met een man of 8 spelen dan valt de Any weg.

Formatie is 4-4-2 (4-1-2-1-2) brede ruit, waarbij de buitenspelers (RM/LM) bij balbezit als vleugel spelen en bij balverlies als cm.
Wij spelen met TweakStars ook vaak in deze formatie, werkt inderdaad erg lekker. Als we met genoeg (lees: 7+) man zijn, gaan we ook nog wel eens over naar een 3-4-3 formatie (met een CDM die erg verdedigend staat opgesteld). Ook zeker het proberen waard, met zoveel man. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan misschien wel binnenkort hopelijk deze maand nog deelnemen aan jullie team (PC). Heb veel ervaring met proclubs. Heb minimaal meer dan 1000 matches per fifa gespeelt. Echter nog geen fifa 16 en moet even wachten op de upgrade van mijn pc :).

Heb veel gespeeld als keeper, cam en LM/RM. Daarnaast ook nog enige tijd CV met plezier gespeelt, heb daar geleerd dat afwachten beter is dan instappen mbt tackelen ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:49:
Ik kan misschien wel binnenkort hopelijk deze maand nog deelnemen aan jullie team (PC). Heb veel ervaring met proclubs. Heb minimaal meer dan 1000 matches per fifa gespeelt. Echter nog geen fifa 16 en moet even wachten op de upgrade van mijn pc :).

Heb veel gespeeld als keeper, cam en LM/RM. Daarnaast ook nog enige tijd CV met plezier gespeelt, heb daar geleerd dat afwachten beter is dan instappen mbt tackelen ect.
Voeg mij (Scavy-NL) en Arwintju (CyclOwned-NL) maar toe op Origin. Er is iig weer genoeg ruimte voor try-outs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Mocht je het leuk vinden om pro clubs met ons team mee te spelen laat het even weten, er zijn bij ons een aantal spelers die FIFA16 niet graag spelen of geen tijd hebben.

Zijn nu meestel met een man of 4, dus genoeg ruimte voor leuke posities.

Laat maar weten of er interesse is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb intresse maar ik hoop dat het dan dit weekend word.. Moet eerst een nieuwe videokaart erin plaatsen aangezien ik daar destijds geen tijd meer voor had. Heb al wel een controller voor mijn pc ;). Op Fifa 14 kende ik al trucjes door Pro Clubs haha. Maar als ik mijn videokaart ingebouwd heb en alles geregeld zodat ik kan spelen kom ik eraan :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2015 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:09:
Ik heb intresse maar ik hoop dat het dan dit weekend word.. Moet eerst een nieuwe videokaart erin plaatsen aangezien ik daar destijds geen tijd meer voor had. Heb al wel een controller voor mijn pc ;). Op Fifa 14 kende ik al trucjes door Pro Clubs haha. Maar als ik mijn videokaart ingebouwd heb en alles geregeld zodat ik kan spelen kom ik eraan :)
Denk niet dat je een videokaart in de PS gaat plaatsen ;)
Wellicht een plekkie vrij in het PC team voor jou, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:12:
[...]

Denk niet dat je een videokaart in de PS gaat plaatsen ;)
Wellicht een plekkie vrij in het PC team voor jou, succes!
Ja, ik bedoelde ook op de PC. Sorry voor de miscommunicatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:13:
[...]

Ja, ik bedoelde ook op de PC. Sorry voor de miscommunicatie ;)
Zoals ik al eerder zei voeg mij (Scavy-NL) en Arwintju (CyclOwned-NL) maar toe op Origin. Bij ons is het net zo als op de PS waardoor we dus weer plaats hebben voor try-outs, alleen de aanval+CAM is bezet :)

[ Voor 6% gewijzigd door Scavy op 05-11-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scavy schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:18:
[...]

Zoals ik al eerder zei voeg mij (Scavy-NL) en Arwintju (CyclOwned-NL) maar toe op Origin. Bij ons is het net zo als op de PS waardoor we dus weer plaats hebben voor try-outs, alleen de aanval+CAM is bezet :)
Ga ik zeker binnenkort doen. Zodra ik mijn computer geupgrade heb kan ik de try-out doen kan jullie wel al binnenkort toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Mannen,

Ik heb met Fifa 15 ook in het team gezeten. Echter hierbij van de Xbox One.
Deze heb ik inmiddels verkocht en ben overgegaan naar de PS4.
Hebben jullie nog ruimte voor me?

Groet,
Lars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:37:
Hallo Mannen,

Ik heb met Fifa 15 ook in het team gezeten. Echter hierbij van de Xbox One.
Deze heb ik inmiddels verkocht en ben overgegaan naar de PS4.
Hebben jullie nog ruimte voor me?

Groet,
Lars
Leuk dat je over bent naar de PS4! Op welke positie speel je precies? TweakStars heeft op dit moment nog ruimte voor verdedigers of (goede!) keepers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind alles best, ben nu bezig met centrale verdediger links.
Als je wil dat ik voor keeper ga vind ik dat ook geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 00:04:
Ik vind alles best, ben nu bezig met centrale verdediger links.
Als je wil dat ik voor keeper ga vind ik dat ook geen probleem
Prima, dan kun je wat mij betreft binnenkort wel een potje meedoen. :) Check wel even de TS, we hebben een paar kleine regeltjes als team-zijnde. Je kunt mij toevoegen op PSN, met als tekst "Pro clubs" of iets dergelijks. We spelen veel avonden in de week, vaak rond 22u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

22u klink perfect voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Team: Tweakers FC (PS4)
PSN gamertag: Porphyrion_NL
Voorkeurspositie op het veld: CB(L) of LW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Edzeau schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:51:
[...]

Leuk dat je over bent naar de PS4! Op welke positie speel je precies? TweakStars heeft op dit moment nog ruimte voor verdedigers of (goede!) keepers. :)
hahaha ik stuur net dat onze activiteit beduidend minder is en we wel spelers kunnen gebruiken, vervolgens kom jij dat je wel verdedigers of keepers kan gebruiken haha.(boeit verder niet hoor, maar moet er wel om lachen)

Maar ik vind het prima geweest zo, ik hou het qua pro club op Tweakers (forum) voor gezien.

Ik hop wel met leuke clubs mee en speel af en toe met bestaande team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Ricloo86 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:01:
[...]

hahaha ik stuur net dat onze activiteit beduidend minder is en we wel spelers kunnen gebruiken, vervolgens kom jij dat je wel verdedigers of keepers kan gebruiken haha.(boeit verder niet hoor, maar moet er wel om lachen)

Maar ik vind het prima geweest zo, ik hou het qua pro club op Tweakers (forum) voor gezien.

Ik snap even niet wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ricloo86 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:01:
[...]

Het enige wat ik aangeef is wij nog ruimte hebben voor verdedigers en goede keepers. Maar het lijkt me prima porphyrion met Tweakers FC mee doet, als jullie m beter kunnen gebruiken. No problem! Ik zie dat ie zich daar nu ook voor heeft aangemeld. ;)

Jammer dat je het voor gezien houdt, waarom precies? Uitgekeken op Pro Clubs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wist niet dat er 2 teams waren trouwens. Speel alleen op de Playstation, dus hoop dat dat wel duidelijk overgekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk morgen een nieuwe videokaart in huis :P (vandaag bestellen morgen in huis) daarna gelijk meedoen met Fifa16 en even builds maken voor verschillende posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Edzeau schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:42:
[...]

Het enige wat ik aangeef is wij nog ruimte hebben voor verdedigers en goede keepers. Maar het lijkt me prima porphyrion met Tweakers FC mee doet, als jullie m beter kunnen gebruiken. No problem! Ik zie dat ie zich daar nu ook voor heeft aangemeld. ;)

Jammer dat je het voor gezien houdt, waarom precies? Uitgekeken op Pro Clubs?
Ook helemaal geen probleem hoor.

Ons team (op een aantal na) is verre van actief.
Dus dat is de reden dat ik het qua recruiten etc voor gezien hou, beetje trekken aan een dood paard ;)

Maar van het weekend best weer wat leuk potjes gespeeld, we doen het gewoon met de spelers die zin hebben en wat er bij wilt komen is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ricloo86 schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:49:
[...]

Dus dat is de reden dat ik het qua recruiten etc voor gezien hou, beetje trekken aan een dood paard ;)

Maar van het weekend best weer wat leuk potjes gespeeld, we doen het gewoon met de spelers die zin hebben en wat er bij wilt komen is welkom.
Jammer om te horen dat niet iedereen even actief is! Dit is zeker wel nodig om een goed draaiend team te krijgen. Ons elftal heeft ondertussen ook een aantal spelers zien komen en gaan. We verwachten dan ook dat de spelers die mee doen, ook daadwerkelijk meerdere keren in een maand online zijn en mee doen. Zo niet, dan helaas exit. Alleen op die manier kun je een goed team bouwen en samen beter worden, denk ik.

Maar zijn hier in het topic niet nog extra spelers die eventueel jullie team willen versterken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:49:
[...]

Misschien teams bij elkaar voegen? Zodat jullie 1 goed team hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:31:
[...]

Misschien teams bij elkaar voegen? Zodat jullie 1 goed team hebben.
Begrijp ik goed dat je de twee PS4 teams (Tweakers FC en TweakStars FC) zou willen samenvoegen? Dit is in mijn ogen op dit moment niet echt een goed idee. Wat ik toevallig net typte: Wij hebben op dit moment wel een behoorlijk actief team, we spelen meerdere avonden in de week. Er is daarom ook niet echt ruimte voor extra spelers.

Daar komt bij dat één van onze hoofdregels is: Huidige leden hebben altijd voorrang op een voorkeurspositie. Oftewel, nieuwe leden zullen vaak enkel in de verdediging kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edzeau schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:34:
[...]

Begrijp ik goed dat je de twee PS4 teams (Tweakers FC en TweakStars FC) zou willen samenvoegen? Dit is in mijn ogen op dit moment niet echt een goed idee. Wat ik toevallig net typte: Wij hebben op dit moment wel een behoorlijk actief team, we spelen meerdere avonden in de week. Er is daarom ook niet echt ruimte voor extra spelers.

Daar komt bij dat één van onze hoofdregels is: Huidige leden hebben altijd voorrang op een voorkeurspositie. Oftewel, nieuwe leden zullen vaak enkel in de verdediging kunnen spelen.
Jup, dat is wat ik bedoelde. Hij zegt dat de meeste inactief zijn, dus dan zullen er niet veel elke keer meedoen dus is het makkelijk mogelijk. En qua positie denk ik dat jullie er persoonlijk wel uit kunnen komen. Jullie zijn volwassen genoeg om wel is een keer iemand anders op je positie te laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:51:
[...]

Jup, dat is wat ik bedoelde. Hij zegt dat de meeste inactief zijn, dus dan zullen er niet veel elke keer meedoen dus is het makkelijk mogelijk. En qua positie denk ik dat jullie er persoonlijk wel uit kunnen komen. Jullie zijn volwassen genoeg om wel is een keer iemand anders op je positie te laten staan.
Ik begrijp dat je dit als goede oplossing ziet,
maar dat het andere team niet loopt is heel erg jammer, maar niet ons probleem. Zij hebben er vanaf het begin bewust voor gekozen een heel streng toegangsbeleid te hanteren en komen nu waarschijnlijk in aanraking met de keerzijde van dat beleid, terwijl wij juist vanaf het begin duidelijk heel open zijn geweest mbt de aanmeldingen. Dat wij vervolgens onze posities moeten slachtofferen is onredelijk en gaat ook niet gebeuren. Wij moedigen daarom van harte nieuwe mensen aan Tweakers FC te joinen omdat zij de nieuwe leden blijkbaar hard kunnen gebruiken. Wij zitten vol, maar staan zoals eerder gezegd zeker open voor goede verdedigers en keepers :)

[ Voor 4% gewijzigd door MrMistral op 09-11-2015 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:10:
[...]

Ik begrijp dat je dit als goede oplossing ziet,
maar dat het andere team niet loopt is heel erg jammer, maar niet ons probleem. Zij hebben er vanaf het begin bewust voor gekozen een heel streng toegangsbeleid te hanteren en komen nu waarschijnlijk in aanraking met de keerzijde van dat beleid. Dat wij vervolgens onze posities moeten slachtofferen is onredelijk en gaat ook niet gebeuren. Wij moedigen daarom van harte nieuwe mensen aan Tweakers FC te joinen omdat zij de nieuwe leden blijkbaar hard kunnen gebruiken. Wij zitten vol, maar staan zoals eerder gezegd zeker open voor goede verdedigers en keepers :)
Het is een kwestie van nemen en geven ;) . Je gunt je mede-tweakers toch ook plezier om samen leuke matches te spelen, het is maar hoe je het ziet. Hoezo je rol slachtofferen, je kunt toch ook gewoon rouleren. Ik heb in meerdere spellen en in het echt teams kunnen vormen. Een makkelijk voorbeeld hiervan was op Tribalwars. De spelers waren niet van het beste niveau maar we waren toch een van de grotere stammen van de wereld. Enkel omdat wij samenwerkte daarnaast daar ook leuke vrienden aan overgehouden. Het is heel simpel, gun elkaar wat.

Ik doe al heel lang pro clubs (zelfs VFL gedaan), ik ging staan waar mijn team mij nodig had. Ik was sowieso niet van het ego trippen aangezien ik 9/10 voor de assist ging dan voor de goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:18:
[...]

Het is een kwestie van nemen en geven ;) . Je gunt je mede-tweakers toch ook plezier om samen leuke matches te spelen, het is maar hoe je het ziet. Hoezo je rol slachtofferen, je kunt toch ook gewoon rouleren. Ik heb in meerdere spellen en in het echt teams kunnen vormen. Een makkelijk voorbeeld hiervan was op Tribalwars. De spelers waren niet van het beste niveau maar we waren toch een van de grotere stammen van de wereld. Enkel omdat wij samenwerkte daarnaast daar ook leuke vrienden aan overgehouden. Het is heel simpel, gun elkaar wat.

Ik doe al heel lang pro clubs (zelfs VFL gedaan), ik ging staan waar mijn team mij nodig had. Ik was sowieso niet van het ego trippen aangezien ik 9/10 voor de assist ging dan voor de goal.
Zeker. Maar je kan niet van mensen verwachten om een wedstrijd niet te spelen bijvoorbeeld omdat anderen ook willen spelen. Wij hebben geregeld avonden met 8/9 man. Dan is er dus ruimte voor max 3/2 man. En qua posities zijn wij juist heel relaxed binnen het team, dat is hier ook niet de issue. De situatie dat er een ander team samengevoegd moet worden met de onze is echter een heel andere ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:18:
[...]

Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt, in dit geval heeft het niet met de gun-factor te maken. Met een spelmodus als Pro Clubs is het niet even een wedstrijdje spelen, en that's it. Je bouwt aan een team door iedere avond met dezelfde jongens te spelen, op een zelfde manier (qua formatie, posities, etc). We merken ook nu al dat als er iemand speelt op middenveld positie, terwijl hij meestal aanvaller is, dit erg ten koste kan gaan qua prestaties van het team. Want in verdedigend opzicht ben je kracht kwijt, en in de aanval heb je juist weer een man te veel lopen. Daarom vinden wij het belangrijk dat je vastigheid creëert, en daarom rouleren we zo weinig mogelijk qua posities. Op die manier weet iedereen wat diegene moet doen op zijn vaste positie, en leer je elkaar steeds beter kennen qua looplijnen etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edzeau schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:24:
[...]

Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt, in dit geval heeft het niet met de gun-factor te maken. Met een spelmodus als Pro Clubs is het niet even een wedstrijdje spelen, en that's it. Je bouwt aan een team door iedere avond met dezelfde jongens te spelen, op een zelfde manier (qua formatie, posities, etc). We merken ook nu al dat als er iemand speelt op middenveld positie, terwijl hij meestal aanvaller is, dit erg ten koste kan gaan qua prestaties van het team. Want in verdedigend opzicht ben je kracht kwijt, en in de aanval heb je juist weer een man te veel lopen. Daarom vinden wij het belangrijk dat je vastigheid creëert, en daarom rouleren we zo weinig mogelijk qua posities. Op die manier weet iedereen wat diegene moet doen op zijn vaste positie, en leer je elkaar steeds beter kennen qua looplijnen etc. :)
Naja, ik heb in een VFL team zelf onderrand overal gestaan. Het is heel simpel als een speler het spel voetbal kan lezen is het niet zo moeilijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:34:
[...]

Naja, ik heb in een VFL team zelf onderrand overal gestaan. Het is heel simpel als een speler het spel voetbal kan lezen is het niet zo moeilijk hoor.
Haha! Het gaat hier helemaal niet om het verdelen van de posities, Basklas. Ik stel voor dat je alles even rustig terugleest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Het maakt ook allemaal niet uit. Er is geen sprake van het samenvoegen van de twee teams, dus discussie lijkt me ook niet nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Edzeau schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:38:
Het maakt ook allemaal niet uit. Er is geen sprake van het samenvoegen van de twee teams, dus discussie lijkt me ook niet nodig. :)
Je hebt helemaal gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat had ik al wel begrepen hoor. Maar ik bedoelde er op in te haken dat vaste posities niet percee nodig zijn om goed te kunnen spelen ;) Denk zelf dat als je nog wel is rouleert je er beter uitkomt aangezien je meerdere accomplishments haalt. byv als je ff in de verdediging hebt gestaan kun je vaak beter koppen en heb je meer kracht ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:40:
Nee, dat had ik al wel begrepen hoor. Maar ik bedoelde er op in te haken dat vaste posities niet percee nodig zijn om goed te kunnen spelen ;) Denk zelf dat als je nog wel is rouleert je er beter uitkomt aangezien je meerdere accomplishments haalt. byv als je ff in de verdediging hebt gestaan kun je vaak beter koppen en heb je meer kracht ect.
Met dat laatste heb je zeker gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:40:
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, maar dat is in ons team niet echt nodig. Overdag spelen veel van onze jongens drop-in matches om op die manier deze accomplisments te halen. Maar je kan van me aannemen dat rouleren van posities erg lastig is (of kan zijn), en in ons team werkt dit eenmaal het beste. Vandaar dat we bewust kiezen voor een soort vastigheid.
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste