[Multi] FIFA 16 Pro Clubs Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 14:35
Net 3 potjes gespeeld met Tweakers FC aangezien zij al online waren, was leuk. Ik hoor wel hoe het jullie is bevallen en anders meld ik mij gewoon weer bij TweakStars! ;)

Moet zeggen dat het mij een goed idee lijkt een keer Tweakers FC tegen TweakStars te doen. Niveau ligt aardig gelijk van wat ik kon beoordelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 23:25
FraxleNL schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:01:
Gisteravond hebben de TweakStars nog een paar wedstrijden gespeeld. Eergisteren ging het nog goed, gister was het een stuk minder. Combinaties liepen stuk, passes waren onzuiver en het leek alsof we in de aanval helemaal geen ruimte creëerden, terwijl de tegenstander alle ruimte van de wereld had.

Dan is natuurlijk de vraag: wat gaat er mis? Onze opstelling, 4-1-3-2 zou ervoor moeten zorgen dat er genoeg verdedigende krachten zijn. In de aanval zijn er zat spelers. Iedereen loopt op z'n eigen plek.

Handelingssnelheid? Weet van mijn eigen pro, dat deze een draaicirkel heeft van een kapotte vrachtwagen. Hij krijgt de bal met het doel in zijn rug en draait verschrikkelijk langzaam. Wat kan je hieraan doen? Zou dat de oorzaak zijn? Te traag omdraaien waardoor de aanval eigenlijk al stuk loopt? Dus voortaan de bal ontvangen in de loop? Dan kan je alleen niet combineren en is het geen "play beautifull" meer.

Ideeën, suggesties, meepraten zijn van harte welkom.
Ook ik merk dat draaien inderdaad behoorlijk lomp gaat soms. Zelf ben ik enorm voorstander van om juist de breedte van het veld te gebruiken (bal achter je ontvangen en links of rechts weer afgeven).

Overigens spelen we over het algemeen met 4-3-1-2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Daimen schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:40:
Net 3 potjes gespeeld met Tweakers FC aangezien zij al online waren, was leuk. Ik hoor wel hoe het jullie is bevallen en anders meld ik mij gewoon weer bij TweakStars! ;)

Moet zeggen dat het mij een goed idee lijkt een keer Tweakers FC tegen TweakStars te doen. Niveau ligt aardig gelijk van wat ik kon beoordelen!
Je durft wel hè? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Edzeau schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 02:19:
[...]

Ook ik merk dat draaien inderdaad behoorlijk lomp gaat soms. Zelf ben ik enorm voorstander van om juist de breedte van het veld te gebruiken (bal achter je ontvangen en links of rechts weer afgeven).

Overigens spelen we over het algemeen met 4-3-1-2. :)
4-3-1-2, excuses kapitein! Er moet inderdaad een soort automatisme in komen totdat onze pro's wat flexibeler worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Als we goede avonden afwisselen met slechte avonden, dan zou ik bij wijze van vanavond over moeten slaan. Wat hebben we als team toch een prestatie neergezet. Dit soort avonden ben ik blij dat ik thuis ben gebleven om fifa te spelen. Heerlijke doelpunten door teamplay. Geen zelfzuchtige acties waarbij je de keeper wilt omspelen, maar gewoon een tikkie breed. Combinaties opzoeken, keihard vechten in de verdediging, top gasten. Zoals ik gister al zei; ik kan wel 1 doelpunten en 2 assist hebben in een wedstrijd, maar deze behoren eigenlijk tot heel het team want er is geen individu die er bovenuit stak. Iedereen heeft gespeeld voor wat hij waard was en mede daarom, zijn we van een uitzichtloze degradatie bijna gestrand naar een promotie naar divisie 3. Klasse mannen, ben een trotse aanvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:52
SinergyX schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:42:
[...]

Die is al sinds dag 1 bekend, het hij is nog simpeler dan meeste filmpjes laten zien
(echt, de hoeveelheid idioten die 6 minuten filmpje op youtube zetten om 15 seconde trucje te laten zien).

Enige wat je hoeft te weten zijn mensen met unlockte traits :P
Hee... volgens mij ken ik jou... O-)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

En voor de mannen die ons avontuur terug willen zien: YouTube: TweakStars FIFA 16 Proclubs

Elke avond zorgen we ervoor dat er een livestream op Youtube live terug te vinden is. Kom een kijkje nemen als jullie dat willen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Daimen schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:40:

Leuk dat je meedeed.

Het liep die wedstrijden niet echt soepel, en het combineren wat steeds beter gaat liep niet zoals het hoort (bij het hele team, dus niet alleen bij jou ;)).

Het team speelt al geruime tijd samen, je merkt dat dit ook een nadeel kan zijn omdat je elkaar gewoontes uit 15 kent, deze dus weer wilt benutten maar dat laat 16 niet toe 8)7
Erg wennen maar loopt steeds beter.

Willen vragen of je nog een paar potjes mee wilt spelen met ons.

Een wedstrijd tegen elkaar lijkt me ook een leuk plan, stel voor dat over een aantal weken te doen en iedereen wat verder is met zijn pro en meer samen hebben gespeeld. 8)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Gaan we een keer doen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
FraxleNL schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:50:
Als we goede avonden afwisselen met slechte avonden, dan zou ik bij wijze van vanavond over moeten slaan. Wat hebben we als team toch een prestatie neergezet. Dit soort avonden ben ik blij dat ik thuis ben gebleven om fifa te spelen. Heerlijke doelpunten door teamplay. Geen zelfzuchtige acties waarbij je de keeper wilt omspelen, maar gewoon een tikkie breed. Combinaties opzoeken, keihard vechten in de verdediging, top gasten. Zoals ik gister al zei; ik kan wel 1 doelpunten en 2 assist hebben in een wedstrijd, maar deze behoren eigenlijk tot heel het team want er is geen individu die er bovenuit stak. Iedereen heeft gespeeld voor wat hij waard was en mede daarom, zijn we van een uitzichtloze degradatie bijna gestrand naar een promotie naar divisie 3. Klasse mannen, ben een trotse aanvaller.
Ik zie het al. En maar vragen wie er mooie teksten op Tweakers gaat plaatsen terwijl je het zelf goed kan :D

We zijn trouwens officieel gepromoveerd naar Divisie 3!! En dat zonder jouw aftrap. Ik weet het, raar maar waar!

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
MrMistral schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:20:
[...]

Ik zie het al. En maar vragen wie er mooie teksten op Tweakers gaat plaatsen terwijl je het zelf goed kan :D

We zijn trouwens officieel gepromoveerd naar Divisie 3!! En dat zonder jouw aftrap. Ik weet het, raar maar waar!
Netjes, netjes!

Hebben jullie alle posities bezet? en DM?

Wij hebben 2 wedstrijden voor 3 punten om in Divisie 4 te spelen, moet lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 20:19
Aan ballen ontbreekt het jullie niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
:?
Audiowaste schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:26:
[...]

Aan ballen ontbreekt het jullie niet :D
:?

Die heb ik even niet, leg uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Tweakers FC vs. TweakStars, dat jullie die uitdaging aanvaarden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Audiowaste schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:31:
[...]

Tweakers FC vs. TweakStars, dat jullie die uitdaging aanvaarden!
Ah zo, die had ik even niet sorry haha (mooie woordspeling).

Naar de overwinning kunnen jullie fluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 14:35
Ricloo86 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:13:
[...]

Leuk dat je meedeed.

Het liep die wedstrijden niet echt soepel, en het combineren wat steeds beter gaat liep niet zoals het hoort (bij het hele team, dus niet alleen bij jou ;)).

Het team speelt al geruime tijd samen, je merkt dat dit ook een nadeel kan zijn omdat je elkaar gewoontes uit 15 kent, deze dus weer wilt benutten maar dat laat 16 niet toe 8)7
Erg wennen maar loopt steeds beter.

Willen vragen of je nog een paar potjes mee wilt spelen met ons.

Een wedstrijd tegen elkaar lijkt me ook een leuk plan, stel voor dat over een aantal weken te doen en iedereen wat verder is met zijn pro en meer samen hebben gespeeld. 8)
Ik zal waarschijnlijk vanavond weer online zijn om nog een paar potjes te spelen! Ik had wel soms het gevoel dat ik mensen in de weg liep, en dan kan je moeilijk weglopen doordat de pro dan automatisch naar de bal gaat.. Hopelijk gaat dat vnv beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Daimen schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:30:
[...]

Ik zal waarschijnlijk vanavond weer online zijn om nog een paar potjes te spelen! Ik had wel soms het gevoel dat ik mensen in de weg liep, en dan kan je moeilijk weglopen doordat de pro dan automatisch naar de bal gaat.. Hopelijk gaat dat vnv beter!
Wij moeten ook nog wennen en lopen elkaar ook nog weleens in de weg, dus wie weet ligt het niet eens aan jou ;)

Vanavond wordt er gespeeld dus zal vast een plek vrij zijn om nog paar wedstrijden mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Vanavond weer een avondje tijd. Hoop dat de mensen van PC ook spelen dan :)

Anders maar tijdens drop-ins wennen aan veldpositie op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

MrMistral schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:20:
[...]

Achja, ben lekker enthousiast :D.

Ja ik weet niet wat het was, mijn pro had er even geen zin meer in. Klasse mannen! Vanavond een goed vervolg aan geven! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obiander
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:35
D

[ Voor 108% gewijzigd door obiander op 17-07-2022 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Vanavond heb ik ook meer tijd, aangezien ik morgen pas om 9 uur bij een klant hoef te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Audiowaste schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:33:
Vanavond heb ik ook meer tijd, aangezien ik morgen pas om 9 uur bij een klant hoef te zijn!
Klinkt goed. Hoelaat profclubs vanavond? En de rest van Tweakstars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjando
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-12-2024
YouTube: FIFA 16 PRO CLUBS GLITCH - GET EVERY TRAIT/ BOOTS & MORE!

Werkt dit voor iemand? schijnt een glitch te zijn om alles te unlocken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
FraxleNL schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:09:
[...]

Klinkt goed. Hoelaat profclubs vanavond? En de rest van Tweakstars?
Nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:41

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Of je speelt het spel?
Meestal probeer je zelf dingen te unlocken zonder van glitches te profiteren.
Uiteindelijk kan het alleen maar problemen opleveren.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
SoulsOnFire schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 18:33:
[...]

Of je speelt het spel?
Meestal probeer je zelf dingen te unlocken zonder van glitches te profiteren.
Uiteindelijk kan het alleen maar problemen opleveren.
Gezien het gros dat al heeft gebruikt, lijkt me niet dat EA hier uberhaubt nog iets tegen doet. Fifa 15 hebben ze toen wel de offline->online glitch gefixed, maar nooit iets gedaan tegen de mensen die het gebruikte (plus dat het je nog steeds veel tijd kostte).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Ik ook! Accepteer dan wel even mijn vriendschap verzoek! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obiander
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:35
D

[ Voor 100% gewijzigd door obiander op 17-07-2022 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
kiezo schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 01:36:
Net gepromoveerd naar div 2, goed gespeeld vanavond!

[afbeelding]
Hoppa! Inderdaad! Lekker guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau

[afbeelding]
Inderdaad een geweldig resultaat met mooi voetbal! Toch leuk om te zien dat de spelers elkaar steeds makkelijker vinden en er echt progressie in zit. Op naar de top! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Nice, toch nog de 2e divisie gehaald vannacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86

[afbeelding]
Nice, goed resultaat!

Wij zijn nog weinig met de vaste bezetting geweest, ondanks dat toch kampioen van 5 en beginnen in 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Gisteren bij gebrek aan andere mensen maar Drop-ins gedaan om mijn speler te verbeteren. Maar wat kan DAT vervelend zijn zeg! Na 2 minuten zie je gelijk met welk idee elke speler de wedstrijd in gegaan is.

Enkele voorbeelden:

- Een Rechtsback die continu (ook al sta ik compleet vrij op de flank als RW) een lange bal naar de linksback doet om zijn accomplishment te halen.
- Een centrale verdediger die continu in vreemde posities de bal vraagt van de AI waardoor we 4 ongelofelijk stomme tegendoelpunten krijgen.
- 90% van de voorhoede die alles voor eigen glorie doet.

Ik hoop van harte dat er vanavond mensen van de Pro Club zijn (PC) om in ieder geval wat normale games te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Eerlijk gezegd gebruik ik de Drop-ins ook vaak puur om accomplishments te halen.
Vaak wel afhankelijk van hoe de wedstrijd verloopt, want heb ook echt leuke matches erbij gehad.
Maar als ik al merk dat het geen leuke wedstrijd gaat worden, dan heb ik ook schijt aan de anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Audiowaste schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:38:
Eerlijk gezegd gebruik ik de Drop-ins ook vaak puur om accomplishments te halen.
Vaak wel afhankelijk van hoe de wedstrijd verloopt, want heb ook echt leuke matches erbij gehad.
Maar als ik al merk dat het geen leuke wedstrijd gaat worden, dan heb ik ook schijt aan de anderen.
Enige wat jammer is dat je soms samen veel meer bereikt.
Vaak zijn het de spelers die skillmoves nog moeten halen die ego zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 16-09 08:14
NibborSneffets schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:01:
Gisteren bij gebrek aan andere mensen maar Drop-ins gedaan om mijn speler te verbeteren. Maar wat kan DAT vervelend zijn zeg! Na 2 minuten zie je gelijk met welk idee elke speler de wedstrijd in gegaan is.

Enkele voorbeelden:

- Een Rechtsback die continu (ook al sta ik compleet vrij op de flank als RW) een lange bal naar de linksback doet om zijn accomplishment te halen.
- Een centrale verdediger die continu in vreemde posities de bal vraagt van de AI waardoor we 4 ongelofelijk stomme tegendoelpunten krijgen.
- 90% van de voorhoede die alles voor eigen glorie doet.

Ik hoop van harte dat er vanavond mensen van de Pro Club zijn (PC) om in ieder geval wat normale games te kunnen spelen.
Haha, jij speelt zowat iedere avond of niet? Helaas heb ik hier niet altijd de mogelijkheid of de tijd voor. Vanavond en morgenavond ben ik er wss ook niet, tenzij mensen van de pc club besluiten wat langer door te gaan tot in de kleine uurtjes. Voeg gewoon wat mensen van de pc toe en spreek ze aan als je pro clubs wil doen. Vaak zijn er dan wel wat mensen die mee willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Arwintju schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:31:
[...]

Haha, jij speelt zowat iedere avond of niet? Helaas heb ik hier niet altijd de mogelijkheid of de tijd voor. Vanavond en morgenavond ben ik er wss ook niet, tenzij mensen van de pc club besluiten wat langer door te gaan tot in de kleine uurtjes. Voeg gewoon wat mensen van de pc toe en spreek ze aan als je pro clubs wil doen. Vaak zijn er dan wel wat mensen die mee willen doen.
Zware knieblessure = Nooit meer zelf voetballen :(

Dus in de avonden pak ik meestal wel een paar momentjes om ff te spelen zolang ik het bij de vriendin voor elkaar krijg (tijdens GTST bijv O-) ) En dan heb ik met Fifa + zelf kijken toch mijn wekelijkse portie voetbal binnen.

Ik ben er vanavond iig wel tot laat denk ik, morgen mogelijk ook als ik niet de stad in ga o.i.d.

[ Voor 7% gewijzigd door Kaasdipje op 02-10-2015 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Aangezien meerdere mensen al last hebben gehad dat hun accomplishments gereset waren.
Dit zou blijkbaar het scenario ervan zijn:

I just tested, and the overall is reset when:
You play a entire game (not as captain);
At the end of the match, the captain of your team clicks "Next match" and then leaves the lobby BEFORE you click "Next match".
Once you get at the lobby, you will notice that your overall is not correct.
You search and start another match (in this step, you can hit pause and see that your achievements already are at 0%).
If you finish this match, your achievements will be overwritten.

To avoid the reset: before searching a match, if you see that your overall is not correct, you must leave the lobby and enter again (then your overall will be alright).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Yup. Vandaar dat ik vaak handmatig check of iedereen nog de juiste rating heeft :)

[ Voor 4% gewijzigd door MrMistral op 02-10-2015 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Laatst online: 07:34
Ricloo86 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:07:
[...]

Enige wat jammer is dat je soms samen veel meer bereikt.
Vaak zijn het de spelers die skillmoves nog moeten halen die ego zijn.
Grappige is dan dat dit jaar je enkel 5* skills kan halen door met een club te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er vanavond ook weer bij,

Zat gisteren even helemaal in mijn tv serie, dus fifa helemaal vergeten;).
Nog meer van de tweaksstars die er vanavond bij zijn?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2015 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 17:27
Toevallig iemand zin ? Wil mijn prof lvlen voor try out ik speel RA

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edzeau
TweakStars heeft vanavond weer een heerlijke avond gehad! Veel mooi voetbal en het bereiken van de finale in de cup. Helaas in de finale uitgeschakeld door penalties (great, je hebt niks in de hand, je lot ligt in de handen van AI die penalties neemt!). Ondanks dat was het toch zeker weer geslaagd. :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SlMcJsmXMto]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Lekker! Ik kon gisteravond niet, mijn vriendin wilde graag Call of Duty spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:00
Ik zou ook wel mee willen doen op de PS4.
Psn is kreaauwwn :)

Edit: Helaas, zie nu dat alles vol zit.

[ Voor 25% gewijzigd door jorank op 04-10-2015 10:40 ]

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Iemand via een drop-in match leren kennen, samen een club aangemaakt "Skilling".
Zoals de naam al aangeeft, gaat het niet om de resultaten maar puur om accomplishments te halen.
Mooi klote, hij is nu ook bekend met de bug dat alles reset naar 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Hoi allen,

Ik had een aantal dagen geleden een verzoek tot transfer ingediend, maar tot op heden is het niet geaccepteerd. Bij wie kan ik hiervoor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Uxstyle schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:46:
Hoi allen,

Ik had een aantal dagen geleden een verzoek tot transfer ingediend, maar tot op heden is het niet geaccepteerd. Bij wie kan ik hiervoor zijn?
Waar had je de invites precies ingediend? Wij (TweakStars, PS4) hebben op het moment genoeg spelers (voor zowel aanvallers en middenvelders). Op het moment is er enkel nog plek voor nieuwe goede verdedigers en keepers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Edzeau schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:39:
[...]

Waar had je de invites precies ingediend? Wij (TweakStars, PS4) hebben op het moment genoeg spelers (voor zowel aanvallers en middenvelders). Op het moment is er enkel nog plek voor nieuwe goede verdedigers en keepers.
Volgens mij Tweakers FC 1. Op de eerste pagina staat ook mijn naam. Tweakstars vond ie bij mij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Uxstyle schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:16:
[...]

Volgens mij Tweakers FC 1. Op de eerste pagina staat ook mijn naam. Tweakstars vond ie bij mij niet?
Excuus, ik zie inderdaad dat je je had aangemeld voor TweakStars, als verdediger of middenvelder. We zouden gewoon te vinden moeten zijn onder die naam. Maar zoals ik al zei, op het moment kunnen we enkel nog verdedigers en keeper(s) gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Status aanmelding TweakStars (PS4):
Zoals eerder vermeld zit TweakStars vol qua teamleden. Echter zijn er nog een aantal spelers die zich hebben aangemeld maar nog niet hebben meegespeeld. Deze spelers geven we graag nog een laatste mogelijkheid dit wel te doen, maar voor deze spelers is het alleen mogelijk om nog deel te nemen als keeper of verdediger. Zie ook het aangepaste spelerstabel in de TS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:00
Wil wel mee doen als keeper.
Echter weet ik niet of ik wel goed genoeg ben en dat ik elke keer kan deelnemen.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 17:37
Gisterenavond de eerste omhaal in pro clubs bij het XBO team 8)

Overigens wel opvallend dat er zoveel animo is voor het PS4 team en dat er bij de XBO regelmatig maar 3 of 4 man online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Supermach schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:34:

Overigens wel opvallend dat er zoveel animo is voor het PS4 team en dat er bij de XBO regelmatig maar 3 of 4 man online zijn.
http://xboxclips.com/R0ns...e6-47ca-9598-ab9112465eac

:)

Jep, das wel jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashhorn
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-11-2020
Lekkere comeback gisteren bij de Tweakstars in mijn laatste potje.
Volgens mij is de tegenstander in hun bed gekropen na die match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Laatst online: 07:34
Lekker doelpunt _/-\o_

Ik ben misschien vanavond weer van de partij, laatste avond voordat ik een maand de xbox niet meer aan kan raken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
JPM85 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:09:
[...]

Lekker doelpunt _/-\o_

Ik ben misschien vanavond weer van de partij, laatste avond voordat ik een maand de xbox niet meer aan kan raken :'(
Een MAAND!? :N

Nou, veel plezier iig en maak er een leuk feestje van :)
Ik weet niet zeker of ik er vanavond ben. Ga even een stukje Limburgse vlaai eten bij moeders :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
Lekker hoor :D

Hier nog even een filmpje voor mensen die nog steeds denken dat het tempo te laag ligt in fifa 16 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashhorn
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-11-2020
MrMistral schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:35:
[...]

Hier nog even een filmpje voor mensen die nog steeds denken dat het tempo te laag ligt in fifa 16 :p
[video]
Met de geweldige luchtrol goal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Smashhorn schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:33:
[...]

Met de geweldige luchtrol goal
Haha! Sowieso afgekeken bij Rocket League :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:55

Kevinr1989

I am the danger

Edzeau schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 21:33:
Status aanmelding TweakStars (PS4):
Zoals eerder vermeld zit TweakStars vol qua teamleden. Echter zijn er nog een aantal spelers die zich hebben aangemeld maar nog niet hebben meegespeeld. Deze spelers geven we graag nog een laatste mogelijkheid dit wel te doen, maar voor deze spelers is het alleen mogelijk om nog deel te nemen als keeper of verdediger. Zie ook het aangepaste spelerstabel in de TS. :)
Zoals aangegeven wil ik wel een poging wagen als linker vleugelverdediger :)
Zal het niet voor 100% in de vingers hebben en zeker niet omdat ik ooit aan pro club heb gedaan, maar ben vastberaden en leergierig om er een succesvolle bijdrage van te maken 8)

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
MrMistral schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:35:
[...]

[video]
Tempo ligt ook wel wat hoger lijkt het doordat er onwijs veel balverlies geleden wordt, wordt dan meer een flipperkast.

Verder wordt er leuk gebald als ik het zo zie, goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Supermach schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:34:
U bent zojuist legendarisch geworden :D

Mijne werd helaas als volley gezien, dus ik blijf na 1,5 jaar nog steeds omhaalloos :(

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Hoe gaat het ondertussen met de andere pro clubs teams (ps4, Xbox en pc)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Heb iedereen van pc toegevoegd behalve |jarno| die kon ik niet vinden. Ik kan vanavond eventueel tot de kleine uurtjes. Ga iig even kijken of er dan lui online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Mannen van TweakStars die vanavond online zijn? Ik ben er tussen negen uur en half tien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:18

ettie1990

PSN:ettiesick

ik ook zoiets @FraxleNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
FraxleNL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 18:53:
Mannen van TweakStars die vanavond online zijn? Ik ben er tussen negen uur en half tien.
Ik ben weer iets later online! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Edzeau schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 18:18:
Hoe gaat het ondertussen met de andere pro clubs teams (ps4, Xbox en pc)? :)
De aanwezigheid van spelers loopt wat door elkaar heen, daardoor hebben we niet altijd het standaard team staan.

Gisteren waren we met een vaste opstelling lekker aan het ballen, Divisie 3 is zeker met nog 3 wedstrijden voor kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Beste Tweakers,

Ben zelf weer op zoek naar een leuke en gezellige FIFA Pro Club voor de PC.
Speel zelf al jaren FIFA vanaf FIFA'97 alle edities gespeeld.

Meeste fanatieke FIFA spelers kennen mij wel van alle LANs of Offline-Tourneys :*)

Team: Tweakers United (PC)
Origin : AE-SonOfTorture
Voorkeurspositie op het veld : SP/CAM
Ervaring : eSports, Oudlid van Team WonderKid (Nummer 1 van de wereld 2010/2011)

[ Voor 38% gewijzigd door SoWTM op 06-10-2015 10:26 ]

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Gisteren een leuk avondje clubs gehad en de Div 7 titel gehaald.
Voor ons is de trick toch wel om zonder any te spelen en de verdediging te laten handelen door de AI.
Veel minder balverlies en wanneer mensen niet op het verkeerde moment om de bal vragen krijg je prima passjes.

Al met al nog maar 1 keer enkel divisiebehoud gehad en dus 4 keer gepromoveerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ricloo86 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:25:
[...]

De aanwezigheid van spelers loopt wat door elkaar heen, daardoor hebben we niet altijd het standaard team staan.

Gisteren waren we met een vaste opstelling lekker aan het ballen, Divisie 3 is zeker met nog 3 wedstrijden voor kampioenschap.
Kijk, gaat goede kant op. Nice! :)
Maverick! schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:49:
Gisteren een leuk avondje clubs gehad en de Div 7 titel gehaald.
Voor ons is de trick toch wel om zonder any te spelen en de verdediging te laten handelen door de AI.
Veel minder balverlies en wanneer mensen niet op het verkeerde moment om de bal vragen krijg je prima passjes.

Al met al nog maar 1 keer enkel divisiebehoud gehad en dus 4 keer gepromoveerd :)
Wij spelen zelf ook niet met een ANY, en dit gaat ons eigenlijk erg goed af. Op naar de top! ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Pc team heeft nu 2e divisie bereikt en het spel van vanavond bied perspectief :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Scavy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 22:14:
Pc team heeft nu 2e divisie bereikt en het spel van vanavond bied perspectief :D
Was gezellig, op naar divisie 1 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:59
Zojuist is mijn Pro voor de 2e keer gereset. Ik heb echt enorm veel tijd hierin gestoken (+/-) 120 games.
Ik ben er echt klaar mee en ga het ook niet meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
038Zwolle schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 01:45:
Zojuist is mijn Pro voor de 2e keer gereset. Ik heb echt enorm veel tijd hierin gestoken (+/-) 120 games.
Ik ben er echt klaar mee en ga het ook niet meer spelen.
Ik heb dat ook gehad en dit is inderdaad een bug in het spel.
Nu zag ik wel dat er gisteravond een update was voor FIFA16, maar geen idee of deze bug hiermee is opgelost. Om een reset te voorkomen, is er wel een vrij eenvoudige workaround:

Ben je pro-clubs wedstrijden aan het spelen en selecteren jullie "Quit" in plaats van "Next Match", ga dan heel even terug naar het hoofdmenu (dus ook uit het menu van pro-clubs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Audiowaste schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:19:
[...]

Nu zag ik wel dat er gisteravond een update was voor FIFA16, maar geen idee of deze bug hiermee is opgelost. Om een reset te voorkomen, is er wel een vrij eenvoudige workaround:

Ben je pro-clubs wedstrijden aan het spelen en selecteren jullie "Quit" in plaats van "Next Match", ga dan heel even terug naar het hoofdmenu (dus ook uit het menu van pro-clubs).
Dit hoef je overigens niet te doen als je pro zijn normale rating heeft.
Je ziet al snel als je pro terug gezet is, vaak naar 78.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ricloo86 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:20:
Dit hoef je overigens niet te doen als je pro zijn normale rating heeft.
Je ziet al snel als je pro terug gezet is, vaak naar 78.
Klopt, maar daar let je vaak even niet op.
Aangezien het mij ook al is overkomen, neem ik liever het zekere voor het onzekere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Audiowaste schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:19:
[...]

Ook dat is helaas niet 100% waterdicht, ook bij quiten van je tegenstander of disconnect van EA servers kan het dus mis gaan. 1 van onze spitsen was gisteren 87 geworden en ging rondje keeper (82), 4-0 aan het winnen en tegenstanders quiten. Komen terug in pro clubs menu *poef* 84. Meteen FIFA afgesloten, was al niet meer op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Gebeurde bij mij tussen wedstrijden in. Had een wedstrijd gespeel en ging even wat drinken halen. Toen ik terug kwam begon de wedstrijd weer. Bij mijn goal gaf hij opeens aan : goal 1/1...

Dit is gebeurd NA de patch. Had ook gehoopt dat deze het probleem had opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SinergyX schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:32:
[...]

Ook dat is helaas niet 100% waterdicht, ook bij quiten van je tegenstander of disconnect van EA servers kan het dus mis gaan. 1 van onze spitsen was gisteren 87 geworden en ging rondje keeper (82), 4-0 aan het winnen en tegenstanders quiten. Komen terug in pro clubs menu *poef* 84. Meteen FIFA afgesloten, was al niet meer op te lossen.
Dat is wel erg zuur he! 87 en dan terug naar 84.
Sowieso als je verdiensten kwijt bent is het erg zuur.
Zit toch al aardig wat tijd in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ricloo86 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:03:
[...]

Dat is wel erg zuur he! 87 en dan terug naar 84.
Sowieso als je verdiensten kwijt bent is het erg zuur.
Zit toch al aardig wat tijd in
Ik had het na 3 dagen dat ik alles kwijt ben, ondertussen wel weer 88 maar had wel hoger kunnen zijn.
Schoten buiten de 16 is best lastig als je dat weer opnieuw moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Aha vandaar dat ik dus elke dat mijn pro opnieuw moest aanmaken, EA help !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Pfff was zoo blij met mijn volleys buiten de 16 met weak foot. Vorig jaar duurde dit een eeuw en nu had ik ze al na een paar matches. Ik was 86 ST en 89 CAM...

Zometeen EA maar eens bellen, het zal vast niet helpen maar kan het altijd proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
038Zwolle schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:27:
Pfff was zoo blij met mijn volleys buiten de 16 met weak foot. Vorig jaar duurde dit een eeuw en nu had ik ze al na een paar matches. Ik was 86 ST en 89 CAM...

Zometeen EA maar eens bellen, het zal vast niet helpen maar kan het altijd proberen.
Benieuwd wat ze gaan zeggen!

hou ons even op de hoogte aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
SonOfTorture schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:19:
Aha vandaar dat ik dus elke dat mijn pro opnieuw moest aanmaken, EA help !
Je hoeft niet je hele pro opnieuw aan te maken als dat gebeurt, je bent alleen alle accomplishments kwijt.
Het is zo ver dat mensen bijna bang zijn om te spelen uit angst dat alles reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ricloo86 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:35:
Benieuwd wat ze gaan zeggen!

hou ons even op de hoogte aub
We are aware of the issue, investigating, bla bla, please post in the bug-report area, bla bla, working on a fix, bla bla, very sorry, cant do anything. EA in een nutshell :P

En zullen waarschijnlijk alleen de bug fixen, character terugzetten zal niet gebeuren.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 07-10-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SinergyX schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:17:
[...]

We are aware of the issue, investigating, bla bla, please post in the bug-report area, bla bla, working on a fix, bla bla, very sorry, cant do anything. EA in een nutshell :P
Die kans zit er dik in |:( >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ik ben inderdaad wel heel erg benieuwd hoe EA hiermee omgaat.
Als je door het FIFA16 Pro Clubs bug report heen leest, dan zie je dat het wel heel erg vaak gebeurt dat accomplishments resetten. Ondertussen is dit al een 60 pagina tellend report.

De enige manier hoe EA dit kan gaan oplossen, is door alles weer terug te zetten voor de personen waar een reset is geweest. Zo niet, dan gaan ze echt heel veel spelers kwijt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Audiowaste schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:25:
Ik ben inderdaad wel heel erg benieuwd hoe EA hiermee omgaat.
Als je door het FIFA16 Pro Clubs bug report heen leest, dan zie je dat het wel heel erg vaak gebeurt dat accomplishments resetten. Ondertussen is dit al een 60 pagina tellend report.

De enige manier hoe EA dit kan gaan oplossen, is door alles weer terug te zetten voor de personen waar een reset is geweest. Zo niet, dan gaan ze echt heel veel spelers kwijt raken.
Ja hoe dan?
Die stats zijn weg, dat is niet te doen om te achterhalen wat wie had op dat moment.

denk dat je een tegemoetkoming moet verzinnen, fut pakketje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Dat is natuurlijk de vraag in hoeverre de stats weg zijn. Zijn deze alleen voor de user weg of ook echt overal op de servers van EA weg.

En met een FUT pakketje ga je echte Pro Clubs spelers niet echt tegemoet komen ;) Ik speel vooral Pro Clubs en een eventueel FUT pakketje kan me dan echt gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Audiowaste schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:43:
Dat is natuurlijk de vraag in hoeverre de stats weg zijn. Zijn deze alleen voor de user weg of ook echt overal op de servers van EA weg.

En met een FUT pakketje ga je echte Pro Clubs spelers niet echt tegemoet komen ;) Ik speel vooral Pro Clubs en een eventueel FUT pakketje kan me dan echt gestolen worden.
Pro clubs is voor hun absoluut niet interessant, zelfs als ze ergens data hebben, fixen ze het probleem en doen er verder niets mee. Diverse die dit hebben gehad, zijn alweer ~50% progression, dat tegen de tijd dat de fix er is, je alweer verder bent dan initieel bent kwijtgeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Oke even een kleine terug koppeling.

Ze kunnen de Pro niet direct aanpassen, maar ze doen het wel. EA stuurt het door naar een studio van hun waarbij het probleem bekend is en zij passen het aan. De Pro word hersteld naar het punt dat hij was, het kan dus alleen even duren.

Als je op deze site kijkt (https://help.ea.com/nl/contact-us/) kun je ook invullen dat hun jou terugbellen, zodat je niet eindeloos in de wachtrij staat.

Ik wacht het wel even af en ga verder als dit gefixed is. Ik zal dat wel weer even een berichtje doen op dit forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 16-09 08:14
038Zwolle schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:33:
Oke even een kleine terug koppeling.

Ze kunnen de Pro niet direct aanpassen, maar ze doen het wel. EA stuurt het door naar een studio van hun waarbij het probleem bekend is en zij passen het aan. De Pro word hersteld naar het punt dat hij was, het kan dus alleen even duren.

Als je op deze site kijkt (https://help.ea.com/nl/contact-us/) kun je ook invullen dat hun jou terugbellen, zodat je niet eindeloos in de wachtrij staat.

Ik wacht het wel even af en ga verder als dit gefixed is. Ik zal dat wel weer even een berichtje doen op dit forum!
Opzich netjes dat ze dit doen! Maar ik vraag me af wat er gebeurd als je pro nu hoger is dan dat hij was bij de reset. Zou idioot zijn als je dan terug gezet wordt naar je oude niveau wat dus lager is.

Heb er gelukkig nog geen last van gehad! (Afkloppen) wij doen dan ook meestal Next match en gaan er bijna niet uit, behalve als we klaar zijn. Dat scheelt wss ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik wacht gewoon af tot m'n pro weer 'terug' is. Tot die tijd maar eens verder gaan met the witcher.

Denk namelijk dat ze de pro gewoon terugzetten naar de datum waarop het gebeurd is en alle nieuwe verdiensten kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Tweakers FC is gisteren twee keer kampioen geworden, nu is divisie 2 aan de beurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Gisteren met een grote(re) groep mensen Pro Clubs gespeeld op PC. Volgens mij waren er 7 op een gegeven moment. Erg leuk op die manier. We waren soms wat ongelukkig maar je merkt dat er qua voetbal op die manier toch een stuk meer mogelijk is. Ik heb me in ieder geval goed vermaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan het kwaad dat ik hier achter spelers vraag voor de club te vervolledigen op de ps4 console ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:40:
kan het kwaad dat ik hier achter spelers vraag voor de club te vervolledigen op de ps4 console ?
snap je vraag niet helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een prof club en er zijn nog 3 posities over en zou deze graag opvullen met mensen die een club zoeken.
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste