[Multi] FIFA 16 Pro Clubs Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:25
Gezien de vele aanmeldingen die we hebben gehad, hebben we met TweakStars besloten om het team op dit moment dicht te gooien voor nieuwe aanmeldingen.

Mochten er alsnog extra aanmeldingen bij komen, dan is het goed om een derde PS4 team te overwegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen aangenaam ben danny en.zoek een.pro club ben 30 jaar Mn Psn naam is You-shadow-nl ik heb ricloo al toegevoegd. Ben een teamplayer sta het liefst st of cam ben 87 st cam 88 in fifa 16 hoop dat ik het bericht hier goed plaats en hoop op een try out

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2015 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ging lekker gisteravond met de TweakStars..
Veel potjes gecontroleerd en gewonnen.

Nog wel een beetje chaotisch soms met positiewisselingen haha:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 20:19
Zei gisteren al dat mijn accomplishments allemaal zijn gereset, dacht eerst dat het aan het switchen lag tussen clubs. Maar lijkt mij toch een algemene bug te zijn: https://fifaforums.easpor...a-16-pro-clubs-bug-report

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superessy schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 02:08:
Hoeveel PS4 clubs zijn er? Ik heb vanavond meegespeeld bij Tweakerinhos.
Tweakodinhos FC!!!! :+ Just for fun :)

Ff ter verduidelijking (DIT IS GEEN RECLAME) Tweakodinhos is een samengeraapt fifa-team van http://tweakscrew.net/ en van https://tweakscrew.slack.com (dat onstaan is uit de GTA-crew). Topaankopen dit jaar zijn:
- Cees de Lip(inho)
- Geertje Wildinho
- Harrie de Neusinho
- Niqozinho
- De Kneus
- Sjaak Van Achteren
- Joopie (onze egodribbelaar ;))
etc etc.

De ECHTE Tweakers teams staan hier in dit topic vermeld. De Tweakodinhos spelen just for fun, hadden onze naam dan ook beter kunnen aanpassen in Degradinhos.
Ik zie dat meerdere mensen beide teams joinen, thats fine by me if its fine by you

Mistral vroeg al om een friendly, maar we gaan eerst nog ffkes oefenen 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 12:03:
[...]

Tweakodinhos FC!!!! :+ Just for fun :)

Ff ter verduidelijking (DIT IS GEEN RECLAME) Tweakodinhos is een samengeraapt fifa-team van http://tweakscrew.net/ en van https://tweakscrew.slack.com (dat onstaan is uit de GTA-crew). Topaankopen dit jaar zijn:
- Cees de Lip(inho)
- Geertje Wildinho
- Harrie de Neusinho
- Niqozinho
- De Kneus
- Sjaak Van Achteren
- Joopie (onze egodribbelaar ;))
etc etc.

De ECHTE Tweakers teams staan hier in dit topic vermeld. De Tweakodinhos spelen just for fun, hadden onze naam dan ook beter kunnen aanpassen in Degradinhos.
Ik zie dat meerdere mensen beide teams joinen, thats fine by me if its fine by you

Mistral vroeg al om een friendly, maar we gaan eerst nog ffkes oefenen 8)
Voor iedereen die Geertje Wildinho niet kent;

- Hij voetbalt politiek correct
- IEDEREEN mag bij bij Tweakodinhos spelen, geen try-outs, is een vrij land
- Zijn beste maatje is Sjaak van Achteren

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/99fh3t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:52
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:10:
[...]

Voor iedereen die Geertje Wildinho niet kent;

- Hij voetbalt politiek correct
- IEDEREEN mag bij bij Tweakodinhos spelen, geen try-outs, is een vrij land
- Zijn beste maatje is Sjaak van Achteren

[afbeelding]
Whahaha!! _O-

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://slack-files.com/files-tmb/T06SQNL5P-F0BCX8NLS-5d54a9f440/screenhunter_01_sep._27_17.49_360.png

Afbeeldingslocatie: https://slack-files.com/files-tmb/T06SQNL5P-F0BCUEELQ-5327ce6425/screenhunter_02_sep._27_17.49_360.png

Ik vind die Wildinho maar een smerige speler ;) continue nu schwalbes!!!!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2015 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 20:13
Guys, ik heb mij n.a.v. mijn aanmelding hier vanmiddag eens even aangemeld bij Tweakstars. Durf niet te zeggen of ik van de week tijd heb, maar ga mijn best doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 14:35
Is er een profclub nu potjes aan het spelen? Bedoel ps4 profclub, TweakStars bijvoorbeeld.

[ Voor 34% gewijzigd door Daiov97 op 27-09-2015 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashhorn
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-11-2020
Gisterenavond nog wat potjes meegedaan met de Tweakodinhos. Ging wel een pak beter dan de avond voordien.

Ik heb mijn plaats echt wel gevonden op de CM/CVM. Ballen recupereren en inspelen en indien nodig inschuiven tussen de verdedigers.
Ik ben het wel stilaan beu dat elke keer ik nog maar naar een tegenstander kijk, de scheids al aan het fluiten is. Dat zal waarschijnlijk het nadeel zijn dat 90% van de profclub spelers met lichtgewichtjes spelen en die blaas ik dan ook omver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Dit weekend mee mogen doen met Tweakers United (PC). Het was een erg gezellige avond, die ook vrij succesvol te noemen was. Een leuke streak gezet, een goed aantal clean sheets (ik was keeper). Leuke sfeer, in ieder geval een aanrader om eens mee te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
De eerste dagen zitten er ook op voor Tweakers FC! Erg wennen aan de pro's die weer zo houterig zijn als maar kan, en de nieuwe gameplay er bovenop. Desondanks wel al aardige potjes gespeeld en mooie goals gescoord. Inmiddels zijn we in Divisie 6 aanbeland en gaan we nu ook starten met de tryouts.

Ons verzoek aan degenen die zich hebben aangemeld voor een tryout is om contact op te nemen met Ricloo86 of mij (via Tweakers of PSN), zodat we een afspraak kunnen maken. Je krijgt dan een aantal wedstrijden de tijd om mee te spelen, waarna de huidige leden zullen bepalen of je het team definitief kan joinen.

Vanaf dit moment gaan ook wij de aanmeldingen voor try-outs stopzetten en sluiten ons aan bij Edzeau om een eventueel derde team op te laten richten als er nog steeds interesse is voor proclubs op de PS4. De enige uitzondering die we hier eventueel voor kunnen maken is voor een goede keeper.

[ Voor 5% gewijzigd door EvEs0r op 28-09-2015 11:19 ]

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smashhorn schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:48:
Gisterenavond nog wat potjes meegedaan met de Tweakodinhos. Ging wel een pak beter dan de avond voordien.

Ik heb mijn plaats echt wel gevonden op de CM/CVM. Ballen recupereren en inspelen en indien nodig inschuiven tussen de verdedigers.
Ik ben het wel stilaan beu dat elke keer ik nog maar naar een tegenstander kijk, de scheids al aan het fluiten is. Dat zal waarschijnlijk het nadeel zijn dat 90% van de profclub spelers met lichtgewichtjes spelen en die blaas ik dan ook omver.
Ja ging op t laatst wel erg lekker. Merk dan toch als je met een kleiner vast groepje speelt t toch beter gaat.

Ben zelf meestal gedoemd tot ANY. En moet toegeven dat de AI-spelers echt rampzalig zijn bij tijd en wijle.

Maar t ergste zijn toch de scheidsrechters. Leuk die dameselftallen, maar dat de scheidsrechters ook nog eens fluiten als een stel wijven is behoorlijk irritant.En dan nog niet gesproken over de buitenspelsituaties. Zal nog een filmpie uploaden waarbij iemand door mag en scoort terwijl ie dik 15 a 20 meter buitenspel staat.....

btw. iemand nog goede tips mbt through-balls en t passen in t algemeen? Gebruik zelf veel de R1 + X variant (harde pass).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

ik ga morgen de game kopen en zou graag de pro club vn tweakers op PC joinen. Gaat dit nog?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashhorn
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:46:
[...]

Ja ging op t laatst wel erg lekker. Merk dan toch als je met een kleiner vast groepje speelt t toch beter gaat.

Ben zelf meestal gedoemd tot ANY. En moet toegeven dat de AI-spelers echt rampzalig zijn bij tijd en wijle.

Maar t ergste zijn toch de scheidsrechters. Leuk die dameselftallen, maar dat de scheidsrechters ook nog eens fluiten als een stel wijven is behoorlijk irritant.En dan nog niet gesproken over de buitenspelsituaties. Zal nog een filmpie uploaden waarbij iemand door mag en scoort terwijl ie dik 15 a 20 meter buitenspel staat.....

btw. iemand nog goede tips mbt through-balls en t passen in t algemeen? Gebruik zelf veel de R1 + X variant (harde pass).
Werkt R1 + Driehoekje ook niet? Ik had de indruk dat mijn steekpassen dan zuiverder waren in een online wedstrijd.

Die offside goal was echt wel flagrant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
mathiasv91 schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:12:
ik ga morgen de game kopen en zou graag de pro club vn tweakers op PC joinen. Gaat dit nog?
Er zitten momenteel 7 mensen in, dus dit gaat nog. Wel zijn de meeste mensen in de voorhoede. Ik zit zelf momenteel ook nog maar in de tryout/meespeel -fase. Maar het is een leuk team, ik hoop je daar te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Baal er nog altijd wel van dat mijn accomplishments zaterdagavond opeens gereset waren.
Kon ik al lekker van buiten de 16 knallen, lukt dat nu met geen mogelijkheid meer.
Wel EA erover aangesproken op Twitter, maar ben bang dat er niets mee gedaan gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smashhorn schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:20:
[...]

Werkt R1 + Driehoekje ook niet? Ik had de indruk dat mijn steekpassen dan zuiverder waren in een online wedstrijd.

Die offside goal was echt wel flagrant.
Weet ik niet of dat werkt, zal t vanavond eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Zo fifa 16 gekocht, straks eens installeren ^^ 30 € niet verkeerd.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
mathiasv91 schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:54:
Zo fifa 16 gekocht, straks eens installeren ^^ 30 € niet verkeerd.
Zeker geen slechte prijs :)

Als je wil kan ik vanavond wel wat potjes doen, Origin: Nibbors

Mochten ze met de Pro Club niet spelen hoef je iig niet allen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

NibborSneffets schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:06:
[...]

Zeker geen slechte prijs :)

Als je wil kan ik vanavond wel wat potjes doen, Origin: Nibbors

Mochten ze met de Pro Club niet spelen hoef je iig niet allen :)
Fijn is al wel van FIFA 13 dat ik het nog eens heb gespeeld! ben meer een NBA fan. Maar deze ziet er fijn uit dus wil het wel een kans geven.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Heb een nieuwe headset ( inclusief werkende headset ), dus vanavond maar even knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

FraxleNL schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:20:
Heb een nieuwe headset ( inclusief werkende headset ), dus vanavond maar even knallen.
Haha als je een nieuwe headset hebt, mag ik inderdaad hopen dat ie werkt xD 8)7

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

mathiasv91 schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:25:
[...]

Haha als je een nieuwe headset hebt, mag ik inderdaad hopen dat ie werkt xD 8)7
Oke, dit is stom.. xD. Microfoon bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
FraxleNL schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:20:
Goed dat je nu zelf ook kan praten, en succes vanavond! Ben zelf niet online, maar het team speelt vast wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Hoelaat willen de PS4 heren een potje spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53
Heerlijk die dropins, een of andere droeftoeter die alleen maar dribbelend het veld over gaat, loop ik hem 2x in de weg. Sta ik opeens rechtsback. Nouja dan kan hij het krijgen ook, heb em de hele eerste helft voor de voeten gelopen :P

Toen stond ik opeens weer op rechtsbuiten en konden we de 2e helft wel spelen.

Ik mis echt zo ontiechelijk hard communicatie opties bij drop ins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Ja alles voor eigen stats. Ik had n gast die keeper was en de CB naar voren stuurde en alles vol op aanval zette. zodat ie veel schoten kreeg te verwerken, tja.

Nog lui voor PC met n half uurtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou..

Mijn eerste rode kaart net gekregen, in de 4de minuut nog wel....
Nog nooit 1 gekregen in alle versies van pro club..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:47:
Nou..

Mijn eerste rode kaart net gekregen, in de 4de minuut nog wel....
Nog nooit 1 gekregen in alle versies van pro club..
Moet zeggen, er zat meer techniek in die tackle dan dat C. Ronaldo in zijn rechtervoet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
FraxleNL schreef op maandag 28 september 2015 @ 23:15:
[...]

Moet zeggen, er zat meer techniek in die tackle dan dat C. Ronaldo in zijn rechtervoet heeft.
Haha, zijn er beelden van? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Pff, vandaag geen beste avond gehad. Toch zeker 2/3 doelpunten tegen die ik als keeper toch wel had moeten hebben.

Het is toch een beetje giswerk, en sommige tegenstanders weten vrij goed de zwakke plekken bloot te leggen.

Morgen maar weer oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Edzeau schreef op maandag 28 september 2015 @ 23:39:
[...]

Haha, zijn er beelden van? :9
Gaan inmiddels al heel Facebook rond. Degradivisie Live heeft het al genomineerd tot horrortackle van het jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daiov97
Eerste paar potjes met TweakStars zijn prima bevallen. Moet wel wennen, CV is wel erg lastig. Cvm was prima, alleen verdedigend en soms in de passing wat slordig.
Verder veel gewonnen en ga dus zeker vaker meedoen! (indien mogelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13 matches gespeeld vanavond.
12 gewonnen.

Het kan slechter gaan volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 00:12:
12 gewonnen.

Kijk, dat zijn mooie cijfers! :*)
FraxleNL schreef op maandag 28 september 2015 @ 23:54:
[...]

Gaan inmiddels al heel Facebook rond. Degradivisie Live heeft het al genomineerd tot horrortackle van het jaar.
_O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 00:12:
12 gewonnen.

Zeker weten! Zitten inmiddels in divisie 4. Super trots op de inzet van het team. Ging erg goed en ben daar blij mee :D Doen we toch ff _/-\o_

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Toen ik weg was gewoon nog even gepromoveerd naar Divisie 4?
Toppers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

MrMistral schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 02:18:
[...]

Zeker weten! Zitten inmiddels in divisie 4. Super trots op de inzet van het team. Ging erg goed en ben daar blij mee :D Doen we toch ff _/-\o_
Inderdaad, we hebben het echt goed gedaan. Of het nou met 3 man was, of met 7, we speelden als team en we hebben heerlijke doelpunten gemaakt. Sommige wedstrijden hebben we zelfs compleet gedomineerd! Heerlijk gevoel en dit gaan we zeker een goed vervolg geven. Klasse mannen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

pfft die drop ins vind ik toch niet zo leuk hoor, kom steeds met mensen die denken da ze helemaal op hun alene het spel moeten spelen. 0 passen, 0 voorzetten enkel dribbelen en schieten wtf. Hoop dat er vanavond een manager voor de PC versie online is zodat ik met wat tweakers kan spelen.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Vanavond wil ik ook eens gaan proberen met de Pro Teams. Vooral online omdat offline me niet zo leuk lijkt. Ik wil vanavond even een poppetje aanmaken.

Is er nog plaats in de Tweakstars club? Hier zou ik graag lid van willen worden.
- PSN Naam: Oxigeon
- Favoriete positie: RA/RM

Eventueel een andere positie. Maar dat kan in overleg altijd. Ik gebruik de standaard PS4 headset die je bij de PS4 krijgt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
mathiasv91 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:17:
pfft die drop ins vind ik toch niet zo leuk hoor, kom steeds met mensen die denken da ze helemaal op hun alene het spel moeten spelen. 0 passen, 0 voorzetten enkel dribbelen en schieten wtf. Hoop dat er vanavond een manager voor de PC versie online is zodat ik met wat tweakers kan spelen.
Ik hoop hetzelfde eigenlijk, dropins zijn echt verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 02:18:
[...]

Netjes!! Divisie 4 zijn wij (Tweakodinhos FC) nog mijlenver vandaan. Zijn nog een beetje te wisselvallig, wisselen winningstreaks af met giga loosingstreaks :) en dan helpen scheidsrechterlijke dwalingen niet echt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:55:
[...]

Netjes!! Divisie 4 zijn wij (Tweakodinhos FC) nog mijlenver vandaan. Zijn nog een beetje te wisselvallig, wisselen winningstreaks af met giga loosingstreaks :) en dan helpen scheidsrechterlijke dwalingen niet echt:

[video]
Wat is dat voor een onzin dan? Hij staat 20, zo niet 30, meter buitenspel? Lijkt me een bug van FIFA dan. Heb je dit al gestuurd naar EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Die ene wedstrijd die we verloren, werden we ook gigantisch weggespeeld.
Verder hebben we eigenlijk alle wedstrijden wel gedomineerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

[...]

[video]
Die gast staat inderdaad mijlenver buitenspel. Ik dacht bij de eerste keer kijken van het filmpje die bal zal nog wel aangeraakt zijn door een eigen speler. Maar bij de 2e keer zag ik ook niets. Dit mag toch niet kunnen gebeuren bij een spel dat al sinds begin jaren 90 (of nog eerder??) op de markt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashhorn
Oxigeon schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:08:
[...]

Die gast staat inderdaad mijlenver buitenspel. Ik dacht bij de eerste keer kijken van het filmpje die bal zal nog wel aangeraakt zijn door een eigen speler. Maar bij de 2e keer zag ik ook niets. Dit mag toch niet kunnen gebeuren bij een spel dat al sinds begin jaren 90 (of nog eerder??) op de markt is
1993, Fifa Internation Soccer :) Heb ik nog steeds liggen op mijn Sega.

Dat was wel een flagrante fout. We hadden allemaal zoiets van "Huh?". De fase ervoor was al vrij duidelijk, maar deze was echt niet meer te ontkennen.
Ik dacht eerst ook aan een terugspeelbal of een gekwetste speler ergens. Maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Daimen schreef op maandag 28 september 2015 @ 23:55:
Eerste paar potjes met TweakStars zijn prima bevallen. Moet wel wennen, CV is wel erg lastig. Cvm was prima, alleen verdedigend en soms in de passing wat slordig.
Verder veel gewonnen en ga dus zeker vaker meedoen! (indien mogelijk)
CV is ook één van de moeilijkste plekken om te spelen, maar je bent daardoor wel waardevol als je het goed kan. En het ging voor je eerste paar potjes zeker niet verkeerd! Hoop trouwens dat je de volgende keer kan praten :)
Oxigeon schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:35:
Vanavond wil ik ook eens gaan proberen met de Pro Teams. Vooral online omdat offline me niet zo leuk lijkt. Ik wil vanavond even een poppetje aanmaken.

Is er nog plaats in de Tweakstars club? Hier zou ik graag lid van willen worden.
- PSN Naam: Oxigeon
- Favoriete positie: RA/RM

Eventueel een andere positie. Maar dat kan in overleg altijd. Ik gebruik de standaard PS4 headset die je bij de PS4 krijgt.
In principe zijn door het grote aantal de aanmeldingen gesloten, zeker voor jouw positie, tenzij je een goede keeper of verdediger bent/wilt worden :)
[...]

[video]
Dat komt vast goed. Ik hoop dat wij ook constant kunnen blijven! Wat een belachelijke goal zeg! Even doorsturen naar EA.

Hier nog twee leuke goals voor de mensen die eerder weg waren, opgedragen aan onze captain, Edzeau:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

MrMistral schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:55:

[...]

In principe zijn door het grote aantal de aanmeldingen gesloten, zeker voor jouw positie, tenzij je een goede keeper of verdediger bent/wilt worden :)
RA bedoel ik rechtsachter. Dus dat zal dan wel goed moeten komen. En eventueel switchen van positie is ook gewoon mogelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

[...]

Dat komt vast goed. Ik hoop dat wij ook constant kunnen blijven! Wat een belachelijke goal zeg! Even doorsturen naar EA.

Hier nog twee leuke goals voor de mensen die eerder weg waren, opgedragen aan onze captain, Edzeau:

[video]
Verdomme Mistral, had je dit niet kunnen doen waar ik nog bij was? _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door FraxleNL op 29-09-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashhorn
Ik ga vanavond mijn Rocket League move in Profclubs eens uploaden. Was alleszinds enorm grappig.
Ozman (Ozzieman), denk ik, schiet op doel en ik loop tegen de keeper. Waardoor die zelfs geen beweging doet naar de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Smashhorn schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:35:
Ik ga vanavond mijn Rocket League move in Profclubs eens uploaden. Was alleszinds enorm grappig.
Ozman (Ozzieman), denk ik, schiet op doel en ik loop tegen de keeper. Waardoor die zelfs geen beweging doet naar de bal.
Dan noemen we je vanaf nu de betonvreter van het team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Ik ben er in ieder geval wel vanavond. Vanaf 1900/20.00 tot 24.00 ongeveer. Ik ben echter geen manager, maar er valt vast wel wat te regelen. Mocht er geen manager zijn kunnen we tijdelijk even een eigen team maken, zodat we in ieder geval wat potjes samen kunnen doen, dan kunnen we bij de eerstvolgende mogelijkheid alsnog de transfer maken.

@terranova Origin = Nibbors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Oxigeon schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:03:
[...]

RA bedoel ik rechtsachter. Dus dat zal dan wel goed moeten komen. En eventueel switchen van positie is ook gewoon mogelijk toch?
Ah oké! Dat moet wel goedkomen dan! Als we met weinig man zijn dan is het geen probleem en onderling wordt wel wat geschoven hoor. Maar hou er rekening mee dat in principe alle middenveld en aanvalposities al bezet zijn. Er is een bepaalde basis waar we aan vasthouden.
FraxleNL schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:06:
[...]

Verdomme Mistral, had je dit niet kunnen doen waar ik nog bij was? _/-\o_
Het spijt me :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Goed bezig heren d:)b

Om nog maar eens wat te laten horen van de XBone club...
Gisteren gepromoveerd naar de 8e :)

En een schoon doelpuntje

http://xboxclips.com/R0ns...d3-444b-aa5b-a201028ba9c6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:11
Maverick! schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:05:
Goed bezig heren d:)b

Om nog maar eens wat te laten horen van de XBone club...
Gisteren gepromoveerd naar de 8e :)

En een schoon doelpuntje

http://xboxclips.com/R0ns...d3-444b-aa5b-a201028ba9c6
Netjes :D Binnenkort toch eens tijd maken voor wat potjes, met m'n club is het puur trainen en mensen heropvoeden, wat nog niet geheel succesvol is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
PC heeft gisteren ook de stap gemaakt naar Divisie 4. Hoop dat dit doorgezet kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smashhorn schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:35:
Lol it was me :) Wat ook wel eens wil lukken, is t blocken van de keeper bij een hoekschop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:42
NibborSneffets schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:30:
PC heeft gisteren ook de stap gemaakt naar Divisie 4. Hoop dat dit doorgezet kan worden :)
Wellicht niet wenselijk omdat ik geen enkel benul heb qua mijn niveau, maar indien mogelijk zou ik graag eens meespelen. Heb het hele Pro Clubs eigenlijk nog nooit echt geprobeerd, maar het lijkt me wel leuk om met een aantal samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashhorn
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:32:
[...]

Lol it was me :) Wat ook wel eens wil lukken, is t blocken van de keeper bij een hoekschop :)
Ik deed dat eerder deze week ook eens en ik kreeg een penalty mee.
Alleen spijtig dat die penalty gemist werd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hattrick van Niqodinho:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Oxigeon schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:03:
[...]

Een rechtsachter kunnen we wel erg goed gebruiken, dus dan zou je wel een keer een potje mee kunnen spelen. Switchen van positie zal echter lastiger worden, aangezien er eigenlijk op het middenveld en aanval al 2 of 3 dubbel bezet zijn. Daarom een bewuste keuze om daar geen nieuwe spelers voor bij te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Edzeau schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:40:
[...]

Een rechtsachter kunnen we wel erg goed gebruiken, dus dan zou je wel een keer een potje mee kunnen spelen. Switchen van positie zal echter lastiger worden, aangezien er eigenlijk op het middenveld en aanval al 2 of 3 dubbel bezet zijn. Daarom een bewuste keuze om daar geen nieuwe spelers voor bij te selecteren.
Agh, komt wel goed. Ik wordt gewoon de verbeterde versie van "van der Wiel". Ik zal na het werk eventjes mijn character aanmaken met een mooie naam en me dan aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
JapieTalent schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:34:
[...]

Wellicht niet wenselijk omdat ik geen enkel benul heb qua mijn niveau, maar indien mogelijk zou ik graag eens meespelen. Heb het hele Pro Clubs eigenlijk nog nooit echt geprobeerd, maar het lijkt me wel leuk om met een aantal samen te spelen.
Ik zou zeggen, voeg de volgende mensen even toe op Origin, dat zijn de managers:
  • CyclOwneD-NL
  • Scavy-NL
En je mag mij ook altijd toevoegen: Nibbors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:42
NibborSneffets schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:44:
[...]

Ik zou zeggen, voeg de volgende mensen even toe op Origin, dat zijn de managers:
  • CyclOwneD-NL
  • Scavy-NL
En je mag mij ook altijd toevoegen: Nibbors
Top, zal bij thuiskomst allen even toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:32:
[...]

Of mij neerzetten op de 11 meter. Kopte er gisteren 3 in :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:43:
[...]

Agh, komt wel goed. Ik wordt gewoon de verbeterde versie van "van der Wiel". Ik zal na het werk eventjes mijn character aanmaken met een mooie naam en me dan aanmelden.
Dat ben je al snel :) een verbeterde versie ;) Speel zelf noodgedwongen ANY, de voorste posities zijn namelijk bij ons meestal ook gelijk bezet en dan ga ik maar verdedigen. Leuk om een aantal potjes te doen, maar denk dat ik een betere CM\CAM ben zodat ik spel beter kan verdelen\controleren.
Oxigeon schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:08:
[...]
Ja speel ook al heel lang menig voetbalgame, maar dit had ik nog niet vaak gezien. Maar ja wat kun je verwachten van een voetbalgame die door Canadezen wordt gemaak..... Wss was dit bij ijshockey geen buitenspel ;)
FraxleNL schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:47:
[...]

Of mij neerzetten op de 11 meter. Kopte er gisteren 3 in :9~
Lol ben je 2 meter ofzo?
[...]

[video]
Lekkere goal vooral die eerste. Hoe heb je die voorzet gegeven? Driven pass?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2015 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:47:
Ja speel ook al heel lang menig voetbalgame, maar dit had ik nog niet vaak gezien. Maar ja wat kun je verwachten van een voetbalgame die door Canadezen wordt gemaak..... Wss was dit bij ijshockey geen buitenspel ;)
Dat hebben wij nog steeds met voordeel bij buitenspel, aanvaller stopt al met rennen, verdediger pakt hem op voor de counter.. *fluit*, buitenspel :/

Deze vond ik ook wel leuk, toch fluiten terwijl we absolute kans nog hadden :P
http://xboxclips.com/Sine...68-49e7-97a9-5a20bbc4f7c1

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Ik ben 5'11 - of 1.80 - in lengte. Het is slechts een kwestie van een grote afro nemen en goed kunnen timen bij het springen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashhorn
FraxleNL schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:59:
[...]

Ik ben 5'11 - of 1.80 - in lengte. Het is slechts een kwestie van een grote afro nemen en goed kunnen timen bij het springen. :D
Alleen spijtig dat ze zo traag zijn. Het zou leuker zijn moest iedereen wat meer realistische poppetje maken.

Ik ben 1.81 & 85 kg en ik loop rond alsof ik de Hulk ben. Alles en iedereen plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FraxleNL schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:59:
[...]

Ben meestal 5'8 vanwege de snelheid en stamina, dus veel kopdoelpunten zal ik niet maken. En zo'n afro zal ik mijn poppetje echt niet aandoen ;)
SinergyX schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:57:
[...]

Deze vond ik ook wel leuk, toch fluiten terwijl we absolute kans nog hadden :P
http://xboxclips.com/Sine...68-49e7-97a9-5a20bbc4f7c1
Ja de voordeelregel zie ook maar weinig toegepast worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Smashhorn schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:02:
[...]

Alleen spijtig dat ze zo traag zijn. Het zou leuker zijn moest iedereen wat meer realistische poppetje maken.

Ik ben 1.81 & 85 kg en ik loop rond alsof ik de Hulk ben. Alles en iedereen plat
Je kan wat spelen met gewicht, zo kan je boven 6"2 nog best aardige acceleratie hebben (speed blijft ruk), dat je korte sprintjes nog best kan winnen.

Maar realistisch is het niet, Bale is 1 van de snelste spelers maar neem je zijn stats over.. nouja, dan niet :P Ook lomp dat een 5"6 laagste gewicht een 6"4 zwaarste gewicht opzij kan duwen bij een balgevecht.

Speel nu standaad 6"2, je raakt ergens gewend aan die snelheid (verlies van stamina is wel irritant) en ik heb al weer mijn hoge ratio kopbal-doelpunten weer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Het zou in mijn ogen realistischer zijn als kleinere spelers een hogere acceleratie hebben en lange spelers een hogere snelheid, dit is volgens mij nu niet het geval of ik merk het niet. Als een kleine speler je echt voorbij is haal je hem niet meer in. Pace is wel minder belangrijk nu, ik heb mijn pro daarom nu ook 1.80m ipv 1.72m (wat ik in 15 had) en als ik de bal vooruit tik sprint ik any's er nog wel aardig uit. Daarnaast is het fijn dat ik nu aardig kan koppen en wat balvaster ben.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Speelt TweakStars enkel 's avonds? Gisteren keek ik om 22:00 en toen speelden ze, vandaar dat ik meedeed. Zit er ook nog een vast schema achter of alleen elke avond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:47:
[...]

[...]

Lekkere goal vooral die eerste. Hoe heb je die voorzet gegeven? Driven pass?
Geen idee. Ik knalde 'm er alleen in :p
Maar ik gok dat het een dubbeltap voorzet was. Dus dubbeltap vierkantje of rondje, afhankelijk van je instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:29:
[...]

Geen idee. Ik knalde 'm er alleen in :p
Maar ik gok dat het een dubbeltap voorzet was. Dus dubbeltap vierkantje of rondje, afhankelijk van je instellingen.
ok thanks. Vind t passen echt een stuk lastiger geworden in pro clubs vooral. Speelde gisteren ook ff een potje tegen de cpu en daar ging t passen echt een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
SinergyX schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:10:
[...]

Netjes :D Binnenkort toch eens tijd maken voor wat potjes, met m'n club is het puur trainen en mensen heropvoeden, wat nog niet geheel succesvol is.
We zien je wel verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:37:
[...]

ok thanks. Vind t passen echt een stuk lastiger geworden in pro clubs vooral. Speelde gisteren ook ff een potje tegen de cpu en daar ging t passen echt een stuk beter.
Ja het is bij proclubs af en toe echt raar. Probeer r1+x alleen bij wat grotere afstanden te gebruiken en probeer af te wisselen met driehoekje en x. Maar ik heb ook nog veel te vaak dat de bal niet gaat waar hij naar toe moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt omdat iedereen(waaronder ik) soms gewoon uit haast nog steeds de bal wil passen uit de draai of als de bal voor je zwakkere been ligt of als je net niet uitkomt met je looppassen..

Je moet nu gewoon met al die dingen rekening houden wil je een bal perfect geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen,

Ik kom eens polsen voor de Try-out prof club op Ps4.
Ben een belg 28jaar met een werkende headset alsook meerdere dagen online.
Speel al prof vanaf fifa 15 ( Lm of Rm ) waar ik tot in divisie 5 ben geraakt met 9lives.
Deze ploeg is nu ook actief in fifa 16 maar spelen nog teveel met L1+driehoek of het welgekende.... Kick and rush systeem :(
Ben dus nu opzoek naar een team die niet op de kick and rush taktieken spelen zoals fifa 15, waar ik nederlands kan spreken / versta en waar men een goede teamplay heeft.
Ik zie liever een pas achteruit gaan waarmee de boel word opengetrokken dan een risicovolle crosspas of diepe bal die men verspeelt.
Mijn prof is niet zo skillvol als in 15 maar dit is natuurlijk bij iedereen wel het geval :p (vermoed 81-83 ergens)
Alle boosts zijn aanwezig en buiten de gezonde stress indien ik een try-out kan meedoen, ben ik er klaar voor.

Team: TweakStars Ps4 of Tweakers FC Ps4
Psn: Domi_flex
Voorkeurspositie: Lm of Rm met de nodige voorzetten :p

Indien meer vragen mag je deze altijd stellen.

Greets Domi _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:58:
[...]

Ja het is bij proclubs af en toe echt raar. Probeer r1+x alleen bij wat grotere afstanden te gebruiken en probeer af te wisselen met driehoekje en x. Maar ik heb ook nog veel te vaak dat de bal niet gaat waar hij naar toe moet.
Precies, dat dus. Best wel frustie af en toe, in Fifa 15 kwamen vrijwel alle passes aan en nu.... Heb je je instellingen default? Heb zelf cross-assistance op semi en lob-assistence op manual gezet.

Verder heb ik R1(finesse) en R2 (sprint) gewisseld en verdedigend heb ik X veranderd naar Tackle en O naar Teamm8 contain (aangezien ik veel ANY ben).
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:02:
Dat komt omdat iedereen(waaronder ik) soms gewoon uit haast nog steeds de bal wil passen uit de draai of als de bal voor je zwakkere been ligt of als je net niet uitkomt met je looppassen..

Je moet nu gewoon met al die dingen rekening houden wil je een bal perfect geven.
Daar ben ik ook achter gekomen :) maar dan nog doen mijn ANY's vaak maar wat. Zou geweldig zijn als je er een soort transfersysteem zou zijn waarmee je zelf ANY's zou kunnen kopen ofzo.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2015 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
NibborSneffets schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:16:
[...]

[...]

Ik ben er in ieder geval wel vanavond. Vanaf 1900/20.00 tot 24.00 ongeveer. Ik ben echter geen manager, maar er valt vast wel wat te regelen. Mocht er geen manager zijn kunnen we tijdelijk even een eigen team maken, zodat we in ieder geval wat potjes samen kunnen doen, dan kunnen we bij de eerstvolgende mogelijkheid alsnog de transfer maken.

@terranova Origin = Nibbors
Wilde je toevoegen, maar lukt blijkbaar niet. Mijn origin is VanilleKoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Na de nodige frustratie bij fut (vele disconnects) is nu ook mijn prof gereset en mag alles opnieuw doen....

• Audiowaste
038Zwolle schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:46:
Na de nodige frustratie bij fut (vele disconnects) is nu ook mijn prof gereset en mag alles opnieuw doen....
Ik had exact hetzelfde ;)

• FraxleNL

FraxleNL

Gisteravond hebben de TweakStars nog een paar wedstrijden gespeeld. Eergisteren ging het nog goed, gister was het een stuk minder. Combinaties liepen stuk, passes waren onzuiver en het leek alsof we in de aanval helemaal geen ruimte creëerden, terwijl de tegenstander alle ruimte van de wereld had.

Dan is natuurlijk de vraag: wat gaat er mis? Onze opstelling, 4-1-3-2 zou ervoor moeten zorgen dat er genoeg verdedigende krachten zijn. In de aanval zijn er zat spelers. Iedereen loopt op z'n eigen plek.

Handelingssnelheid? Weet van mijn eigen pro, dat deze een draaicirkel heeft van een kapotte vrachtwagen. Hij krijgt de bal met het doel in zijn rug en draait verschrikkelijk langzaam. Wat kan je hieraan doen? Zou dat de oorzaak zijn? Te traag omdraaien waardoor de aanval eigenlijk al stuk loopt? Dus voortaan de bal ontvangen in de loop? Dan kan je alleen niet combineren en is het geen "play beautifull" meer.

Ideeën, suggesties, meepraten zijn van harte welkom.

• Kaasdipje
Divisie 3! (pc)

Wel hebben we gemerkt dat als we een Keeper in de goal hebben dat je meer kans hebt om tegen 8+ mensen te spelen. We geloven dat je dan eerder gelinked wordt aan andere teams met een eigen keeper en dat komt meer voor bij volle teams. Hierdoor heb ik besloten om toch (de komende tijd) als veldspeler aan de slag te gaan. Het zal even wennen zijn, maar ben benieuwd :)

• Audiowaste
FraxleNL schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:01:
Ik was er niet bij!

Overigens gisteravond nog flink wat drop-in matches gespeeld, daarbij zaten een paar heel goede wedstrijden. Aantal doelpunten flink omhoog gekrikt en zit op op een avg. van 86.

• SinergyX
Handelingssnelheid? Weet van mijn eigen pro, dat deze een draaicirkel heeft van een kapotte vrachtwagen. Hij krijgt de bal met het doel in zijn rug en draait verschrikkelijk langzaam. Wat kan je hieraan doen? Zou dat de oorzaak zijn? Te traag omdraaien waardoor de aanval eigenlijk al stuk loopt? Dus voortaan de bal ontvangen in de loop? Dan kan je alleen niet combineren en is het geen "play beautifull" meer.
Gisteren kreeg ik het idee dat als ik pas LT (L2) indruk bij ontvangen van bal, ik wel snel kan draaien.

• FraxleNL

FraxleNL

Audiowaste schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:31:
[...]

Ik was er niet bij!

Overigens gisteravond nog flink wat drop-in matches gespeeld, daarbij zaten een paar heel goede wedstrijden. Aantal doelpunten flink omhoog gekrikt en zit op op een avg. van 86.
Netjes! Ik heb het geduld er niet voor om telkens drop-in matches te spelen. Kans dat je ST speelt is klein omdat iedereen dat meestal wil spelen en snel een positie locked.
SinergyX schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:33:
[...]

Gisteren kreeg ik het idee dat als ik pas LT (L2) indruk bij ontvangen van bal, ik wel snel kan draaien.
Ik ga dat vanavond maar eens proberen, misschien helpt dat inderdaad. Bedankt voor de tip.

• Audiowaste
FraxleNL schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:39:
Netjes! Ik heb het geduld er niet voor om telkens drop-in matches te spelen. Kans dat je ST speelt is klein omdat iedereen dat meestal wil spelen en snel een positie locked.
Als middenvelder is het inderdaad makkelijker om een positie te vinden, meestal CAM of RCM.
Ik gebruik deze wedstrijden ook vooral om mijn Pro Player beter te maken, dat is gisteravond wel aardig gelukt.

Verwijderd

Gisteravond hebben de TweakStars nog een paar wedstrijden gespeeld. Eergisteren ging het nog goed, gister was het een stuk minder. Combinaties liepen stuk, passes waren onzuiver en het leek alsof we in de aanval helemaal geen ruimte creëerden, terwijl de tegenstander alle ruimte van de wereld had.

Dan is natuurlijk de vraag: wat gaat er mis? Onze opstelling, 4-1-3-2 zou ervoor moeten zorgen dat er genoeg verdedigende krachten zijn. In de aanval zijn er zat spelers. Iedereen loopt op z'n eigen plek.

Tsjaah ik was er niet he :P ..

Nee maar met andere mensen is het ook weer anders samen spelen.
De ene speelt meer naar voren terwijl de andere toch meer het tikkie terug/breed hanteert.
Daar moet je vooral als spits zijnde aan wennen.

En uiteraard ligt het ook aan de tegenstanders, als je 2 keer op een rij verliest dan ga je automatisch iets meer je best doen waardoor je sneller foutjes maakt.

• SinergyX
FraxleNL schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:39:
Ik ga dat vanavond maar eens proberen, misschien helpt dat inderdaad. Bedankt voor de tip.
Het is ook voor mij nog aardig zoeken naar timing en de moves (ik doe op z'n best 0,5 ster niveau trucjes :P), maar dit leek mij nu aantal keer goed te werken.

• FraxleNL

FraxleNL

Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:52:
[...]

Tsjaah ik was er niet he :P ..

Nee maar met andere mensen is het ook weer anders samen spelen.
De ene speelt meer naar voren terwijl de andere toch meer het tikkie terug/breed hanteert.
Daar moet je vooral als spits zijnde aan wennen.

En uiteraard ligt het ook aan de tegenstanders, als je 2 keer op een rij verliest dan ga je automatisch iets meer je best doen waardoor je sneller foutjes maakt.
Ja ik ben nu een beetje aan het experimenteren met ST / CAM. Ik ben meer een controleur, dus denk dat ik een linie terug zak.
SinergyX schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:29:
[...]

Het is ook voor mij nog aardig zoeken naar timing en de moves (ik doe op z'n best 0,5 ster niveau trucjes :P), maar dit leek mij nu aantal keer goed te werken.
Haha :). Het is in ieder geval een idee!

• Audiowaste
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:04:

Ben meestal 5'8 vanwege de snelheid en stamina, dus veel kopdoelpunten zal ik niet maken. En zo'n afro zal ik mijn poppetje echt niet aandoen ;)

Ja de voordeelregel zie ook maar weinig toegepast worden....
Ik heb exact dezelfde lengte, op het middenveld win ik er vrij veel kopduels mee.
Overigens kun je ook je pop 2 meter maken om zo veel kopduels te winnen.
Als je dan alle accomplishments hebt, weer terug zetten naar 5,8 ;)

Verwijderd

btw voor iedereen die er gebruik van wil maken.

Je kunt alle traits unlocken via een bug. Zal t hier niet posten, maar t filmpje is simpel te googlen: fifa 16 pro clubs glitch. Kind kan de was doen.

• SinergyX
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:35:
btw voor iedereen die er gebruik van wil maken.

Je kunt alle traits unlocken via een bug. Zal t hier niet posten, maar t filmpje is simpel te googlen: fifa 16 pro clubs glitch. Kind kan de was doen.
Die is al sinds dag 1 bekend, het hij is nog simpeler dan meeste filmpjes laten zien
(echt, de hoeveelheid idioten die 6 minuten filmpje op youtube zetten om 15 seconde trucje te laten zien).

Enige wat je hoeft te weten zijn mensen met unlockte traits :P

Verwijderd

Goed idee om die community te maken Edzeau..

Ik ben er vanavond weer bij, kijken hoe het dan gaat;)

• Daiov97
Ik kom misschien ook nog even langs, met headset ;) hangt er van af of die champions league nog leuk is.

• FraxleNL

FraxleNL

Mensen van Tweakstars in voor clubs?
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste