Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn Renault Megane 130 TCe Hatchback (Serie Signature Exclusiv). Ik heb hem besteld in de kleur Bleu Berlin. Tijdens het bestellen viel me al op dat op veel websites die kleur niet selecteerbaar was op het model dat ik besteld heb. In de car configurator op de website van Renault kon het wel en de dealer vertelde me dat het dus geen probleem zou zijn.
Nu zag ik een paar weken terug dat dit ook daar niet meer kon, dus ik dacht: toch maar eens navraag doen bij Renault Nederland. Ik moet zeggen dat ik geen hele positieve ervaring rijker ben geworden

voornamelijk qua antwoord tijd. Op 11 oktober contact opgenomen, toen kreeg ik 17 oktober een reactie, daarin werd om meer details over de bestelling gevraagd. Gister was ik het wachten zat en heb ik opgebeld. Ik sprak een aardige man die aangaf het dezelfde dag en uiterlijk 2 dagen later te laten weten. Toevallig kreeg ik een uur na het telefoongesprek een antwoord op de openstaande vraag van 11 oktober (op 17 oktober heb ik ze de aanvullende informatie verschaft) in de mail stond (gelukkig) dat de bestelling gewoon geplaatst was en dat ik hem in de kleur Bleu Berlin zou krijgen. Een half uur later werd ik gebeld en de man aan de telefoon vertelde me hetzelfde
Al met al blij met de uitkomst, minder blij met de doorlooptijd, maar goed, dat maakt gelukkig niet veel uit.
Het wachten op de auto duurt helaas nog veel langer

23 augustus besteld en de verwachte leverdatum staat op 26 januari.
Met wat geluk is dat iets eerder, ik hoorde van een collega dat hij hem 2 maanden eerder had. Ik zit echter met de pech dat vanaf halverwege november er door de lease maatschappij geen auto's geleverd worden, zodat er dan in januari auto's worden uitgeleverd waar op staat dat het modeljaar of bouwjaar 2018 is, want dat is schijnbaar belangrijk
I haven’t slept for three days, because that would be too long.