Was inderdaad een budget dingtje. De Bose editie kon ik wel kiezen alleen had ik dan geen camera, verwarmde voorruit,etc. Bovendien zit ik dan met erg veel geluid waarvan ik weet dat ik het te hard ga zetten (kind in snoepwinkel effect) en mijn gehoor het er niet mee eens mee gaat zijn.RvL schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:09:
Op het glazen dak na heb ik inderdaad dezelfde opties. Dat was toen gewoon mogelijk op de Bose editie. Of bedoel je dat het dan budgettechnisch niet mogelijk was? Destijds (2015) viel het prijsverschil 'mee' als in dat ik het er voor over had. Al vind ik het automatisch parkeren zonde van het geld achteraf bezien want ik heb het nog nooit gebruikt. Maar het zat in een pakket als ik me niet vergis...
Ze zeggen dan ook dat ze lampen hebben gemodelleerd naar de Halogeen lampen om dat probleem tegen te gaan.PauseBreak schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:13:
Dat kan dus alleen als ze er ook het projectiedeel bij leveren. Is dat niet het geval dan heb je een onmeunige berg strooilicht.
Wij van wc-eens verhaal: https://hilox.eu/kennisba...chtbeeld-met-led-of-xenon
Disclaimer: het is niet mijn bedoeling om hier een LED topic van te maken

But then again, I could be wrong..