Vandaag bij de garage geweest voor de software update. Dit heb ik nu als versie nummers:
Software-release 2.2.17.803
Boot-release 4992
Navigatie-informatie 9.12.80.642449 (Mar 31 2016)
mappackage_tt_feu - 2014_12 | Extra content: mappackage_tt_atos_feu_high - 2015_06
Wat dus opvalt is dat de Navigatie software een andere versie heeft gekregen en het gekke is...van 9.12.106 naar 9.12.80

Wat ik
niet meer zie bij de navigatie instellingen is een extra optie om te kiezen van welke bron je de file informatie wilt hebben. Deze kon je dus afzonderlijk aan- of uitzetten (TMC en/of Real-time).
Ik krijg ook nu pas de update van 'Kaart van Europa' via R-Link store. De kaartupdate
kan dus vast zitten aan de navigatiesoftware.
Misschien is dat ook het probleem dat er nog steeds geen nieuwe versie is van het kaartmateriaal, omdat er een update nodig is van de navigatiesoftware, wat dan weer gekoppeld is aan de radiosoftware (R-Link 2). Ergens gelezen dat er een update van de navigatiesoftware aankomt ivm vreemde omleidingen.
Wat dus betekent dat iedereen naar de garage mag voor een update en kan me dan voorstellen dat ze dit eerst goed willen testen voor ze het loslaten aan de dealers. Niemand zit er tenslotte op te wachten om naar de dealer af te reizen voor een software update
[
Voor 1% gewijzigd door
MichelatNL op 01-03-2017 09:18
. Reden: Versie van map navigatie bijgewerkt na kaartupdate ]