Exorcist schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:16:
Als eigenaar en leasert van beiden...wat een onzin. Jouw mening is geen algemene wijsheid. Voldoende mooie VAG auto's (mijn mening en gezien de verkoopaantallen niet alleen de mijne). Ook Renault heeft slippertjes gemaakt m.b.t. modellen auto's, het is niet dat ze allemaal zo lekker smoelen

Als je niet ziet dat het een overdreven reactie was op een troll...
Toch zit er een kern van waarheid in de betrouwbaarheid, mijn minst betrouwbaarste auto's waren die van VAG.
Over uiterlijk valt niet te twisten, toch vind ik persoonlijk de Talisman erg mooi ogen. Veel stijlvoller dan de directe concurrenten bij VAG in ieder geval.
In de lease zou ik zo weer VAG overwegen, en kijk ik gewoon naar een goede prijs kwaliteit verhouding. Maar privé nooit meer van mijn leven.
Mijn laatste Skoda wilde de dealer niet meer naar een "af-en-toe niet functionerende" airco kijken, omdat hij dat al een aantal keer had gedaan, zonder resultaat. Af-fabriek werkte die airco af en toe helemaal niet.
"Wat verwacht je verder nog van mij? Je kunt geen nieuwe afspraak maken hiervoor!" zei hij...
Tja dan word ik ook flauw, al bestel je een nieuwe auto voor mij, het maakt me niets uit. Ik zet hem gewoon voor je deur neer hier en kom hem pas halen als hij klaar is en er of iets vervangen is, of een nieuwe auto is besteld. Ik haal hier verderop een huurauto en laat de leasemij nog wel even contact zoeken met jullie.
Privé had ik nu nog steeds een slechte airco gehad... Hij wilde er gewoon niets meer mee... Belachelijk dat ik 8 maanden met een slechte airco heb moeten rondrijden, voordat er eindelijk een aircopomp werd vervangen en het probleem was opgelost. Als iemand een nieuwe auto koopt en daar een probleem mee meldt, vervolgens meerdere afspraken hiervoor heeft gemaakt, dan ga je uit voorzorg dingen vervangen en niet doen alsof je neus bloedt.