Verwijderd schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 12:05:
[...]
Een 2.5T/T5 was ook leuk geweest maar ik rij nog redelijk wat kilometers (zowel prive als werk).
Daarentegen, als alles goed gaat staat hier volgend jaar zomer een 2003-2011 Ford Crown Victoria Police Interceptor voor de deur (Ik weet Amerikaanse sloep, plastic en wat nog meer) maar mijn hart ligt stiekem toch wel bij Amerikaanse (foute) auto's

heb nog diverse spul voor opbouw van US politieuitvoering zoals strobes, wigwag en zwaailichtbalk (NYPD versie) en traffic advisor balk.
Weet niet of je de unit hebt om een middenconsole in te bouwen, heb die bracket eventueel nog liggen inclusief duncindonuts cupholder.
Gaat dan wel ten koste van je asbak onder aan de console.
kun je de aansturing van sirene en strobes/zwaailichten mee aansturen.
Politieradio is helaas defect (zender/ontvanger) maar daar heb je in Nederland toch geen ontvangst mee
En niks fout aan een Crown Vic, beter als dat europees troep dat het niet eens 5 jaar zonder problemen volhoud
Full-Size panther platvorm is het beste. De Vic is ook de laatste achterwiel aangedreven ford met Body on frame princiepe.
en de 4.6 is betrouwbaar als het maar kan.
alleen de 4W70R automaat, ook bekend als AOD-E ''kan'' problemen geven, zorg ervoor dat je MerconV ATF gebruikt en niet een ander zooi dat erop lijkt. (ervaring).
Had een Grand Marquis (luxer zusje van de vic) maar op wat exterieurdelen zelfde voertuig.
Maar toch zou ik zelf of weer voor een Mercury Grand Marquis gaan, of Mercury Marouder met zijn 5.4 V8 blok. en als je de sport hebt handgeschakeld
amper te vinden in de EU....tenzij grijs import van US of de emiraten
Voor mij is de S80 toch het meest dichtbijkomende formaat auto die van Europees standaard de US markt dichtst bij komt. zeker de ouder versie