Nu begint het toch wel een beetje irritant te worden... Gisteren dus weer alarmmonteur langs gehad. Hij heeft het nodige gedaan om ervoor te zorgen dat het alarm er niet meer tijdens het rijden op gaat als de auto zichzelf vergrendelt. Alleen nu is het probleem weer terug dat ik een keer extra het alarm eraf moet halen om de auto te kunnen starten - gelukkig is het extra het alarm eraf moeten halen om aan het einde van de rit de auto uit te schakelen niet terug gekomen. Bijkomend probleem: toen ik gisteren volgens de handleiding de auto ontgrendelde (eerst auto ontgrendelen en dan alarm eraf), ging het alarm af direct bij het ontgrendelen... Vanmorgen weer de omgekeerde volgorde gebruikt (telefonisch aangeraden, maar het omgekeerde van wat in de handleiding staat), dus eerst het alarm eraf en dan de auto ontgrendelen... Uiteraard ging het alarm toen niet af toen ik de auto ontgrendelde, maar starten, ho maar. Eerst nog een keer op dat knopje moeten drukken. Ondertussen zijn we een week verder, een telefonisch advies en twee keer een monteur die langs is gekomen, maar het werkt nog steeds niet zoals het hoort...
Dus ik heb maar een mailtje gedicht aan die alarmtoko met onze fleet manager in kopie. Ik geef ze nog één kans om binnen afzienbare tijd het systeem naar behoren te laten functioneren. Lukt dat niet, dan ga ik bij de leasemaatschappij aandringen dit kennelijk niet met mijn auto compatibele alarmsysteem (iets wat de persoon die ik de allereerste keer aan de lijn had had laten vallen) te laten verwijderen en door een ander bedrijf een ander alarmsysteem te laten inbouwen.
[
Voor 5% gewijzigd door
Mx. Alba op 06-03-2018 09:28
]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.