Knappe auto man, gefeliciteerd!
PDC voor is inderdaar geen vaak voorkome optie, maar wel een die zeer welkom is met 5m auto onder je kont 😬
Voor je bagagerek kan je ook kiezen om deze op te klappen tegen het dak, belemmert het je beeld niet (zelf nooit last van gehad). Anders kan je aan een van de kanten het rek redelijk makkelijk loshalen (soort van klik constructie).
Tips voor je auto:
- Andere wielen (18”)
- Ramen tinten vanaf de B-stijl (20%)
- Achterklep module zodat beide achterlicht modules standaard branden in plaats van alleen de ‘schouders’
zoals dit dus
www.vparts.se voor meer ideeën.
——
Update van mijn eigen bolide:
Vorige week op en neer naar Goteborg gereden voor vakantie, uiteraard moest daar een trip naar ‘huis’ (aka het museum en de fabriek) bij!
Heb de route via de boot genomen naar Rødby in Denemarken. Qua verbruik viel het me opnde heenweg best wel mee want toen ik bij de boot aan kwam had ik nog 20% tank over en toen ik in Goteborg aan kwam nog 40% (tank van 70L), dus ongeveer 1:11.5 met de V8 is niet verkeerd dacht ik zo (a cruise control 112km/h).
Terugreis wat meer brandstof verstookt omdat het eerste deel bijna exclusief E10 was (E5 is lastig te vinden in denemarken/zweden, goddamn). Maar ja, dat nemen we opnde koop toe.
Al met al heeft ze zich prima gehouden, geen gebreken of andere onverwachte zaken dus ik ben blij.
EDIT: op de terugweg ook nog even gekeken of ze het einde van de teller haalde, ook dat was, zonder problemen mogelijk! 260 is in de nacht wel echt even wat anders dan overdag, goddamn! Alleen het verbruik was met acceleratie echt schrikbarend te noemen
[
Voor 11% gewijzigd door
Dawn op 04-08-2023 12:15
]