Op Aliexpress zijn wat vervangers voor het RTI systeem te krijgen zoiets als dit of deze. Er zijn denk ik weinig mensen in NEderland die zoiets gekocht hebben. Ze zijn aardig prijzig om 'even' te proberen. En ik vraag mij ook af hoe dat precies werkt. Het audiosysteem bij deze serie Volvo's zit aardig 'op slot', grote kans dat je b.v. MOST bus (glasvezel netwerk voor de audio) moet vrijgeven.Peekster schreef op maandag 18 januari 2021 @ 19:23:
Zonder dat ik door het hele topic heb gezocht dus schiet me hier aub op af als het eerder al is genoemd:
Ik heb een V70 uit 2010 met een RTI navigatie scherm dat uit het dashboard omhoog komt. Heeft er iemand ervaring met vervanging van dit systeem voor een Android Carplay systeem zodat ik via bluetooth verbinding kan maken met mijn telefoon a-la Sensus van latere modellen?
Ik verwacht dat zo'n apparaat zich gedraagt als een soort van losse tablet in een mooie passende behuizing.
Dit is een S60R, geen normale S60loeberce schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:19:
Ziet er strak uit, maar €11.5k ex BTW voor een 18 jaar oude Volvo met 200k km op de teller vind ik toch wat veel.
Vaak bu'j te bang! ID.4 - ETV 1000 - FS1 <insert ecologische borstklopperij>

:strip_exif()/f/image/EM7V3QxZaoxvnoXfLOGa3tLc.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/r2rVcLJleKLrkUJN19NPvmXx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kZ94LooGQBByYQi1BrqmEp8j.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/d31jbqcBERKbv9c5994DUZoN.jpg?f=fotoalbum_large)