Dat is juist mijn vraag: ik heb dus een diesel wagen zonder stoel of stuurverwarming. Mijn klimaatinstellingen staan altijd op Auto. Ik heb het deze ochtend opnieuw gedaan en zeker 20min laten draaien door de auto te starten via de app. Binnen was het nog zeer koud en er kwam geen lucht uit de ventilatie.jadjong schreef op donderdag 21 november 2019 @ 22:38:
Het interieur wordt verwarmd of gekoeld tot de temperatuur waarbij je de vorige keer de auto afgesloten hebt, mits je de klimaatzooi op auto hebt staan. Als je nog stoel of stuurverwarming hebt kan je instellen dat die bij een bepaalde temperatuur aan gaan, dit gebeurd dan ook als je via de telefoon de motor start.
Toen ik mijn middendisplay aanzette terwijl de auto draaide, zag ik dat de temperatuur op OFF stond. Pas wanneer ik mijn auto effectief startte door de startknop te draaien, verscheen er de ingestelde 23 graden op de display. Dus het lijkt erop dat de auto sowieso niet verwarmd wordt omdat de temperatuur op OFF staat. Wanneer ik de auto manueel start in de auto zelf, dan komt er direct lucht uit de ventilatieroosters.
@PcDealer Ik heb al de handleiding gelezen vooraleer ik de vraag stelde, maar er staat daar niet in dat de auto verwarmd wordt of iets omtrent.