The first casualty in war is always the truth...
Enne, Frotstbyte is de laatste tijd al helemaal niet indrukwekkend meer. Alleen cutscenes zijn aardig, maar verder draait het al jaren matig. In Hardline is al geen enkele progressie in de engine (consoles doen precies hetzelfde), maar hebben wel minder features en minder destruction.
[ Voor 72% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 23:16 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik heb een heleboel nieuwe NFS overgeslagen. Ik kom echt van het NFS2SE en NFS3HotPersuit tijdperk vandaan. Tunen vind ik helemaal niet erg maar dat absurde je moet overal scheef racen is nergens voor nodigJumpiefox schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:15:
[...]
Underground nooit gespeeld?die is altijd al super arcade geweest...vond het altijd de leukste hehe.
Omg
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Steam/XBL: Avioto
Bij elke game die met frostbite wordt gemaakt moet het toch wel een keertje genoemd worden alsof het een feature is van alleen die game.. toch?HammerNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:16:
Physically based rendering hoe vaak hebben we dat al gehoord vandaag, is dat hip of zo?
pijnlijk dat russisch.. what the fuck is EA thinking..
[ Voor 7% gewijzigd door Hephaestos op 15-06-2015 23:17 ]
edit; oh toch gameplay dan
[ Voor 38% gewijzigd door kevz op 15-06-2015 23:18 ]
En zo hebben we allemaal onze eigen voorkeuren. Zou tof zijn als je het kon kiezen: arcade of simulatie-achtig. Maar goed, dat komt natuurlijk nooit.kevz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:16:
[...]
Ik heb een heleboel nieuwe NFS overgeslagen. Ik kom echt van het NFS2SE en NFS3HotPersuit tijdperk vandaan. Tunen vind ik helemaal niet erg maar dat absurde je moet overal scheef racen is nergens voor nodig
Denk dat iedereen bang was dat ze anders verder zouden gaan met praten als strafMartinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:19:
Hoezo gaan ze klappen voor gameplay? Dat lijkt me wel het minste wat ze konden tonen?
Ehm, dat waren de eerste 2 ook. Overigens nooit begrepen waarom die game zo populair was, qua gameplay was ie echt ondergeschikt aan Battlefield destijds.Hephaestos schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:20:
holyshit, het is gewoon COD/BF4 met een starwars skin, FFFFFFFFUUUUU
Wat ben ik toch blij dat mij dit soort dingen niet direct opvallen, en al helemaal niet als ik met een potje bezig ben. Ik durf te wedden dat jij het ook niet ziet als er mid-game de AA wordt uitgeschakeld.robpol schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:20:
Actual PS4 footage.. en dat is te zien ook, man man die kartels
Me 2 en met BF4 vermaak ik me nog wel een jaartje dus leuk voor er naast. Eigenlijk had dit net als Hardline een expansion kunnen zijn
Jongens, dit is toch overduidelijk erg low-res?bram1984 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:23:
[...]
Wat ben ik toch blij dat mij dit soort dingen niet direct opvallen, en al helemaal niet als ik met een potje bezig ben. Ik durf te wedden dat jij het ook niet ziet als er mid-game de AA wordt uitgeschakeld.
En ja, natuurlijk merk je dat wel. Al is het verschil tussen geen AA en 2x MSAA (bijvoorbeeld) minder groot bij hogere resoluties.
[ Voor 82% gewijzigd door Compizfox op 15-06-2015 23:25 ]
⏩ PVOutput☀️
0:00 toch?
Nee 0.00 pas, dus je hebt een half uur pauze
De Ubisoft stream is vanaf half 12.
⏩ PVOutput☀️
Yep. Helaas zijn er maar weinig developers die fatsoenlijke animaties neer kunnen zetten. Ik vind de animaties in DICE games sowieso erg matig.
Ik vermaak me nog wel 25 minuten met vrouwenvoetbal, stuk spannender dan de EA persco.Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:26:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Ga ik zeker nodig hebben na zo'n indrukwekkende show.Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:26:
[...]
Welke van de 3 ?GluonC schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:26:
EA
Dit was echt te slecht voor woorden. Zelfs Star Wars viel mij erg tegen. Erg jammer.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Als we nou straks allemaal even inschakelen op vrouwenvoetbal, schrikken ze zich morgen bij de NOS een hoedje als ze de online kijkcijfers bekijkenQuad schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:26:
[...]
Ik vermaak me nog wel 25 minuten met vrouwenvoetbal, stuk spannender dan de EA persco.
Nos ziet niks veranderen. Die zend het niet uit.Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:29:
[...]
Als we nou straks allemaal even inschakelen op vrouwenvoetbal, schrikken ze zich morgen bij de NOS een hoedje als ze de online kijkcijfers bekijken
Zullen ze inderdaad ja. Ze zenden het niet eens uit namelijk.Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:29:
[...]
Als we nou straks allemaal even inschakelen op vrouwenvoetbal, schrikken ze zich morgen bij de NOS een hoedje als ze de online kijkcijfers bekijken
⏩ PVOutput☀️
Niet online? Als online kanaal of livestream van tv? Dr was toch iemand die het zat te kijken ergens?Quad schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:30:
[...]
Zullen ze inderdaad ja. Ze zenden het niet eens uit namelijk.
Lol @ "This guy seems like he's gonna cry about yarn"
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 23:34 ]
⏩ PVOutput☀️
http://www.twitch.tv/ubisoft
Alternatief:
YouTube: YouTube Live at E3 - Complete Coverage All Day [LIVE NOW]
Snap overigens niet waarom ze daar reclame op tonen
[ Voor 39% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 23:51 ]
Zijn uit op winst, natuurlijk.Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:35:
Hier komt straks Ubisoft:
http://www.twitch.tv/ubisoft'
Alternatief:
https://www.youtube.com/watch?v=aBM5nzJ5Bws
Snap overigens niet waarom ze daar reclame op tonen
Edit: al reeds afgelopen, maar verder niet zo bijzonder
[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 23:50 ]
⏩ PVOutput☀️
Al meer gelachen dan bij EA
Edit: en de awkwardness is er ook weer. Dit voelt bekend
[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 16-06-2015 00:03 ]
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
In ieder geval kans op the Division en Rainbow Six Siege, dat is naar mijn mening al voldoende.Compizfox schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:02:
Weet iemand welke games langs gaan komen? Dan weet ik of het de moeite waard is.
⏩ PVOutput☀️
Ik zeg al, voelt bekend ditCompizfox schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:05:
Ik vind de host nu al irritant.
Serieus? xDCompizfox schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:02:
Weet iemand welke games langs gaan komen? Dan weet ik of het de moeite waard is.
En ben ik de enigste hier die zich elk jaar ontzettend stoort aan dat wijf van Ubisoft?
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Ah, het is dezelfde als die van vorige jaren, niet? Vreselijk inderdaad.GluonC schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:06:
Ik hoop echt zo erg dat er een nieuwe Brother in Arms word aangekondigd.
En ben ik de enigste hier die zich elk jaar ontzettend stoort aan dat wijf van Ubisoft?
Ze probeert het veel te hard...Chrosser schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:07:
Ze durft wel te lullen, dat is al knap.. de rest zijn allemaal van die stamelaars.
Ik kan me nog vorig jaar (of was het twee jaar geleden?) herinneren dat ze constant slechte grappen maakte waar niemand om moest lachen
Vorig jaar inderdaad.Compizfox schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:08:
[...]
Ze probeert het veel te hard...
Ik kan me nog vorig jaar (of was het twee jaar geleden?) herinneren dat ze constant slechte grappen maakte waar niemand om moest lachen
[ Voor 9% gewijzigd door nFo op 16-06-2015 00:10 ]
⏩ PVOutput☀️
Edit : lol dit is eng
[ Voor 31% gewijzigd door Beakzz op 16-06-2015 00:12 ]
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
EDIT:
Nice, gameplay
[ Voor 16% gewijzigd door GluonC op 16-06-2015 00:13 ]
Aha, dus een gebrek aan interpunctie noemt men tegenwoordig "origineel"?