Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 3% gewijzigd door Compizfox op 16-06-2015 00:18 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ja moet wat.. Was behoorlijk eng dus vanaf nu ga ik origineel zijn en je niet per ongeluk papegaaienCompizfox schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:13:
[...]
Aha, dus een gebrek aan interpunctie noemt men tegenwoordig "origineel"?
⏩ PVOutput☀️
Hij heeft het super gedaan idd, mooi gesproken en publiek meebewogen. Zonder harde/scheld woorden te gebruiken.Compizfox schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:16:
Heb liever dat baardmans de persco presenteert dan dat zij...
Als je ondertussen wat te spelen wilt hebben: http://store.steampowered.com/app/219640/Quad schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:16:
Release is wel pas in 2016.
80% korting.
Anoniem: 617899
En ik kijk nu al uit maar forhonor. Die sfeer ziet er bruut uit!
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Boring
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Waar schrijf je je in voor de beta? Zie niks staan op de officiële website www.forhonorgame.com ?polopolo150 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:18:
For Honor komt uit op PC, PS4 en XBox One. Daar kon ik uit kiezen voor de beta registratie.
http://forhonor.ubisoft.com/game/en-US/home/WickedWizard schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:28:
[...]
Waar schrijf je je in voor de beta? Zie niks staan op de officiële website www.forhonorgame.com ?
Mwah The Division zag er grafisch niet heel goed uit vond ik eigenlijk.
[ Voor 70% gewijzigd door GluonC op 16-06-2015 00:29 ]

⏩ PVOutput☀️
Daar mag je EA voor bedanken en hun op een quad titan gerenderde gamesGluonC schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:29:
[...]
http://forhonor.ubisoft.com/game/en-US/home/
Mwah The Division zag er grafisch niet heel goed uit vond ik eigenlijk.
100x liever dat dan games die downgraded zijn omdat ze op consoles met laptophardware moeten draaien.kevz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:32:
[...]
Daar mag je EA voor bedanken en hun op een quad titan gerenderde games
Laat anders ff de graphics los en pak het sfeertje op. Trust nobody was de boodschap. Heb liever wat mindere graphics zolang de gameplay maar beter is dan een Watchdogs.v8power67 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:26:
Nou the division heeft ook zn verplichte downgrade gehad. En ziet er nu veel minder interesant uit dan eerste beelden.
Boring
En Anno !!! Yeah

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Gelukkig voor hem is het geen Singstar, want veel punten had hij dan niet gescoord..Martinspire schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:36:
Niet heel raar dit, Just Dance is 1 van de grotere franchises tegenwoordig.
Maar hij zingt wel wat vals imo en is totaal niet geschikt voor die hoge stem
Ik dacht echt toen ze zei jason darylo ofzo :

Jep ze zijn geniaalPsychoBoyJack schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:38:
Kzit te kijken via de gaintbomb stream. Het droge real time comment van hun is een meerwaarde.
Steam/XBL: Avioto
Nee ik was mijn snor niet. Uit principe niet.
Sistah's? Das racistDJNelis schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:43:
Zijn dat zusters?
Dan weet ik niet of ik hem ga kopen. Tenzij Terrorist Hunt er weer in zit.

39
zit erinGluonC schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:44:
Rainbow 6 is MP only?
Dan weet ik niet of ik hem ga kopen. Tenzij Terrorist Hunt er weer in zit.
Nice hoor
[ Voor 5% gewijzigd door Kw4kje op 16-06-2015 00:48 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ziet er altijd zo awkward uit, als ze shooters demo-en met een controller.SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:47:
Lijkt op een XBO versie dat ze spelen? Y knop en lijkt op XBO controllers.
Dat maakt het niet meteen een slecht spelAvioto schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:45:
Dit is geen Rainbow Six meer, deze video vat het goed samen:
[video]
Naja, meer qua graphics, PC zal wel factor 4 beter ogenXfade schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:49:
Maakt niet zoveel uit of het Ps is of XBO toch?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Valt mee, Payday 1 en 2 heb ik ook veel random online gedaan, lang niet altijd ging het goed, maar had toch zeker wat goede parties. Zeker op console heb je wat beter toegang tot headsets.muhda schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:52:
Zulke tactische spellen werken alleen als je met je (online) vrienden speelt. Met random mensen werkt het nooit omdat iedereen toch maar doet waar hij maar zin in heeft.
Cogitationis poenam nemo patitur
Hahaha Tnx ik ben genezenAvioto schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:45:
Dit is geen Rainbow Six meer, deze video vat het goed samen:
[video]
⏩ PVOutput☀️
http://www.xbox.com/en-US/e3/xbox-daily/day-one
http://www.twitch.tv/xbox
Die eerste heeft overigens ook de mogelijkheid om terug te kijken, dus misschien wel handig als Ubi uitloopt. En het lijkt zo te zijn dat de nieuwe UI getoond gaat worden, dus voor Xbox fans wel een kijkje waard.
Graag gedaan
Ik vind het eeuwig zonde, Rainbow Six was 1 van mijn favoriete franchises vroegah

Yep Nederlandse, Arabisch is ook voorbij gekomen, Bij elk ander track/level een ander taal?Compizfox schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:57:
Aftellen in het Nederlands?
2e op.rij die ik niet zal spelen. Denk dat ze eens.moeten stoppen met dat pushen ervan en weer 1x in de 2jaar ofzo moeten doen.
Mooi!
Cogitationis poenam nemo patitur
FIFA Benelux Administrator
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ea suckde donky balls tot star wars kwam die ownde alles.
En ja MS show was gewoon redelijk. Weinig hype en alleen gears of war zag er echt impressive uit daar.
Fm al genoeg over gezegd.
ik geef ms show een 6.
Ea een 1 maar starwars een 10
en ubisoft een 9.
Dalijk sony vrees een soort mengsel van ms en ea... maja laat me graag verassen.
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W