Hm, naast Starcraft legacy of the void en de nieuwe anno geen nieuwe RTS games?
Zo jammer dit, rts games is het enige dat ik nog speel op pc.

Probeer eens Wargame Red Dragon? Er komt wel een nieuwe, Act of Agression wat meer een ode is aan c&c generals en aardig afwijkt van Wargame zelf en ook daadwerkelijk basebuilding principes heeft?Trishul schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 06:51:
Hm, naast Starcraft legacy of the void en de nieuwe anno geen nieuwe RTS games?Zo jammer dit, rts games is het enige dat ik nog speel op pc.
https://wren.co/join/Devian
Eens kijken of ik heel de show vanavond nog eens na kan kijken.Avioto schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 05:26:
Killer Instinct en Gears of War Ultimate Edition komen dus naar PC. Er schreeuwde nog iemand Halo 5 naar Phil Spencer, maar helaas![]()
Aangekondigd:Alle trailers staan hier: YouTube: PC Gamer
- Rising Storm 2
- Pillars of Eternity uitbreiding
- Planet Coaster (van Frontier!!
)
- gigantische Guild Wars 2 uitbreiding
- Killer Instinct
- Hele aparte PC van AMD
- 2 in 1 videokaart van AMD
- uitbreiding voor Arma 3
- nieuwe class voor Dirty Bomb
- Gears of War Ultimate Edition
- singleplayer mode voor DayZ
- nieuwe hero en uitbreiding voor Heroes of the Storm
- beta voor SC2: Legacy of the Void in juli (gratis voor iedereen)
- No Man's Sky
De show was echt veel beter dan ik had verwacht. De host deed het perfect. Hopelijk word het een jaarlijks dingetje.
Ohjah, helemaal vergeten! Het was laatPykow schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:06:
[...]
PS. ik mis American Truck simulator in uw lijstjeDie was volgens mij ook aanwezig
[Voor 32% gewijzigd door Avioto op 17-06-2015 10:49]
Steam/XBL: Avioto
Was ook aardig hyped, maar denk dat ik em aan mij voorbij laat gaan. Zijn te veel andere toffe games aangekondigd.Trishul schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:35:
De hype rond No Man's Sky is wel aardig aan het afbrokkelen zo, nog steeds geen release datum wtf...
Een nieuwe Age of Empires zou wel tof zijn.Trishul schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 06:51:
Hm, naast Starcraft legacy of the void en de nieuwe anno geen nieuwe RTS games?Zo jammer dit, rts games is het enige dat ik nog speel op pc.
Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
[Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 17-06-2015 16:54]
[Voor 3% gewijzigd door Zeror op 17-06-2015 21:46]
Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Als je nu krijgt te horen dat het meer exploren (ontdekken) is dan daad werkelijk actie en dat de focus daar ook niet naar toe gaat, krijg je gewoon een leuke tech demo die kan laten zien waar een PS4 instaat is.Trishul schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:35:
De hype rond No Man's Sky is wel aardig aan het afbrokkelen zo, nog steeds geen release datum wtf...
Maar de game komt nu ook gewoon op de PC gelijktijdig uit, zou je toch verwachten dat het gewoon een volwaardige game moet worden, tech demo's op de PC hebben we al genoeg.Pykow schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:13:
[...]
Als je nu krijgt te horen dat het meer exploren (ontdekken) is dan daad werkelijk actie en dat de focus daar ook niet naar toe gaat, krijg je gewoon een leuke tech demo die kan laten zien waar een PS4 instaat is.
Ik wacht nog even af hoe die nieuwe Rainbow Six gaat worden, FIFA en FM6 heb ik al in pre-order, Coaster natuurlijk ook (de enige die hopelijk het niveau van de originele serie kan halen), de rest van de games wacht ik gewoon af. Heb geen zin om weer een Destiny te hebben, 3 uur spelen en nooit meer aangeraaktPykow schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:13:
Halo 5, Yoshi Wooly world, Gears,Forza 6, Coaster planet en Fifa 16 zijn de games die ik ga halen.
Star wars geef ik niks om en Battlefront is gewoon Battlefield in een ander jasje (nog steeds slechte netcode)
[Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 18-06-2015 10:23]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Daar ben ik het met je eens, kans bestaat ook dat er nog een Battlefield 5 gaat komen en dat is echt een populaire game op PC en PS4. Als EA het goed aanpakt, dan komt no man sky zo in de budgetbak.SinergyX schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:21:
[...]
Maar de game komt nu ook gewoon op de PC gelijktijdig uit, zou je toch verwachten dat het gewoon een volwaardige game moet worden, tech demo's op de PC hebben we al genoeg.
Komt er dan een release date, gok ik ook gewoon ver 2016, wat zal de game dan nog aan 'waarde' zijn tegen die tijd, als de grote games van PS4 gaan uitkomen?
Hoe lang heb je BF al niet meer gespeeld?Pykow schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:13:
Battlefront is gewoon Battlefield in een ander jasje (nog steeds slechte netcode)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Na de laatste patch waarbij iedereen beweerde dat de netcode verbeterd was en dat het eindelijk speelbaar was, toen was het nog steeds slechter als met BF3 en dus ben ik ermee gestopt.
Trishul schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:35:
Waarom al die negativiteit over No Man's Sky? In veel argumenten hier en elders klinkt het alsof de ontwikkelaar ons heeft voorgelogen of iets dergelijks, en dat we nu heel verongelijkt mogen doen. Bedenk je a.u.b. dat de hype door het publiek is gecreëerd, niet door de ontwikkelaar. Hello Games maakt gewoon een spelletje met een groot universum, waar je doorheen kunt reizen met luchtgevechten, eerste persoons verkenning, het verzamelen van materialen en het upgraden van je wapens en dergelijke. Er wordt naar mijn mening geen oneerlijk beeld van de game neergezet en ik zie ook geen redenen waarom ze niet zouden kunnen leveren wat ze nu hebben laten zien.Pykow schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:13:
[...]
Als je nu krijgt te horen dat het meer exploren (ontdekken) is dan daad werkelijk actie en dat de focus daar ook niet naar toe gaat, krijg je gewoon een leuke tech demo die kan laten zien waar een PS4 instaat is.
Ik was btw nooit enthousiast en achteraf lijk ik dus gelijk te hebben.
De ontwikkelaar gaf het volgende aan bij de eerste aankondiging.geert1 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:24:
[...]
[...]
Waarom al die negativiteit over No Man's Sky? In veel argumenten hier en elders klinkt het alsof de ontwikkelaar ons heeft voorgelogen of iets dergelijks, en dat we nu heel verongelijkt mogen doen. Bedenk je a.u.b. dat de hype door het publiek is gecreëerd, niet door de ontwikkelaar. Hello Games maakt gewoon een spelletje met een groot universum, waar je doorheen kunt reizen met luchtgevechten, eerste persoons verkenning, het verzamelen van materialen en het upgraden van je wapens en dergelijke. Er wordt naar mijn mening geen oneerlijk beeld van de game neergezet en ik zie ook geen redenen waarom ze niet zouden kunnen leveren wat ze nu hebben laten zien.
Dus als je eigen verwachting te hoog was, geef daar dan de schuld aan. En als je mee bent gegaan in een onrealistische hoeveelheid hype en daar nu van terug komt, is dat ook je eigen ding. Misschien goed om te kijken naar wat het spel wél is, in plaats van wat het niet is. Jammer dat velen hun eigen frustraties lijken te moeten afreageren op het spel of de ontwikkelaar.
Het lijkt mij een bijzonder spel te gaan worden in termen van omvang, en of het verder leuk wordt, dat zie ik wel als ie uit is.
Sorry, maar die verwachtingen van het publiek kloppen dan niet. Hello Games heeft aangegeven dat je kunt vliegen van planeet naar planeet, en dat kan ook. Ook hebben ze gezegd dat er heel veel mensen in het universum kunnen spelen, en ook dat klopt. Het universum telt alleen miljarden planeten; dan is het toch logisch dat je niet vaak iemand zult tegenkomen? Het lijkt mij overigens wel mogelijk om elkaar op te zoeken als je dat specifiek overlegt, wellicht buiten de game om, maar van nature zul je elkaar logischerwijs niet snel tegenkomen. Ik had in elk geval nooit een Planetside-achtig spel verwacht en dat is ook nooit door de ontwikkelaar beweerd.Pykow schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:21:
[...]
De ontwikkelaar gaf het volgende aan bij de eerste aankondiging.
1. Kunnen vliegen van planeet naar planeet.
2. Heel veel mensen tegelijk online
het publiek denkt dan gelijk aan, Actie van planeet naar planeet met veel mensen tegelijk online.
of leg er een link naar Planetside 2, waarbij je met 2000 man teglijk op 1 server kan spelen (natuurlijk zie je niet alle 2000 mensen tegelijk, maar het geeft wel aan hoe groots het kan zijn (Dit is teven ook een PS4 game)
Vervolgens krijgen we deze E3 te horen dat de focus niet ligt bij samenspelen of multiplayer, maar het ontdekken en vliegen naar planeten.Alles wat men had verwacht of gehoopt is hiermee omzeep geholpen en krijg je dus negativiteit omdat het niet meer voldoet aan de verwachting van het publiek.
Natuurlijk zorgt het publiek voor een hype (of rage), maar dat is toch met alles zo ?
Loombandjes, Amiibo's, Games, films en ga zo maar door.
Wanneer ik een trailer van een film te zien krijg met veel actie en explosies, verwacht ik achteraf ook geen drama film.
Ze hebben vanaf de eerste dag niet veel vrij gegeven en dus was ik zelf al niet zo kapot van deze game.
Sommige mensen wel en zijn nu dus teleurgesteld.
Dat komt anders ook deels door de waardeloze tutorials waar wordt verwezen naar youtube video's om de controls door te krijgen of te weten wat je hoe moet doen. Bizar dat die game zo uitgebracht is. Op de X1 heb je nu een preview waarbij je al die tutorial-missies moet voltooien voor je kunt beginnen (en die zijn best frustrerend lang), waardoor je in het uur wat je hebt als trial, eigenlijk niet verder komt naar het verhaal toe. Erg slecht imo.kevz schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:16:
't Is het zelfde verhaaltje rond om Elite:Dangerous. Wat uiteindelijk meer een singleplayer game is dan anders -daarom krijgt dat spel ondanks dat het er enorm episch uitziet en het vliegen echt heel awesome aanvoelt- toch negatieve reviews heeft.
Goed interview met Sean Murray gisteren, waarin hij praat over de hype voor dit spel, waarom er nog geen release date is en de media blackout die Hello Games had de afgelopen 6 maanden. Ik begrijp uit het interview dat hij ook niet op Gamescom zal zijn dus ben benieuwd of we het spel dit jaar nog wel gaan zien. Je wilt het ook niet laten ondersneeuwen tussen de andere games in Q4 van dit jaar.Trishul schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:43:
http://store.steampowered.com/app/275850/
Hm, NMS staat inmiddels op steam.... Helaas nog geen releasedate though...
[Voor 3% gewijzigd door Beltoni op 18-06-2015 18:47]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Het 'probleem' is dat men AAA titels verwacht tijdens de feestdagen terwijl de huidige trend is dat Q1 het nieuwe Q4 is en Sony veel inzet op kleinere titels. Op zich hebben ze in 2015 een acceptabel aantal first party en exclusieve releases:Beltoni schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:47:
Leuk stukje op VG247 over de release dates van games op de E3.
http://www.vg247.com/2015/06/18/e3-2015-games-release-dates/
Eigenlijk zijn alleen de laatste twee grappig de rest is allemaal. Waarschijnlijk Shenmue 3 in 2019 en FF7 misschien pas nadat de wereld vergaat. Heeft Sony weer iedereen blij gemaak terwijl ze eigenlijk bijna niets hebben. Wel knap hoe ze dat doen.
Hoe heb je dat precies gedaan, en welke editie heb je gepreorderd? Ik wil de Ultimate Edition, maar dat loopt via de Amerikaanse site, en die doet niets met Euries en m'n Europese creditcard.SinergyX schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:21:
...FM6 heb ik al in pre-order
PSN: Finally_Chris
Hier is een linkje hoe je kunt kopen in de US store met pre paid cards,werkt perfect: http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/halofreak1990 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:37:
[...]
Hoe heb je dat precies gedaan, en welke editie heb je gepreorderd? Ik wil de Ultimate Edition, maar dat loopt via de Amerikaanse site, en die doet niets met Euries en m'n Europese creditcard.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Och ja, je moet toch wat he.
Rift is VR, Hololens is AR, ander concept, ander doel.
[Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 19-06-2015 11:29]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit dus.... Totaal andere toepassing.... Voor VR gaat MS samen met Valve en Oculus, al dan niet i.c.m. een Windows 10 streaming voor de beste ervaring.SinergyX schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:26:
[...]
Rift is VR, Hololens is AR, ander concept, ander doel.
Als dat ding 60+ inch TV op een muur 4 meter afstand kan doen, ben ik meer dan tevreden
Cogitationis poenam nemo patitur
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Leg even uit waarom dat niets betekent voor xbox? Denk namelijk dat jij het een en ander door elkaar haalt.boe2 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:17:
Allemaal goed en wel, maar op VR vlak stelt Microsoft ook niet veel voor.
OK, ze hebben een partnerdeal met Oculus en DX12 krijgt VR support, maar voor de xbox betekent dat noppes. Je kan xbox beelden streamen naar een virtuele TV, maar dat is nu al mogelijk met eender welke videobron, en ook niet bepaald nuttig aangezien je in dat geval al een PC monitor met hogere resolutie voor je neus hebt staan.
DX12 komt naar Xbox One, daar zit dus VR support in.boe2 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:17:
OK, ze hebben een partnerdeal met Oculus en DX12 krijgt VR support, maar voor de xbox betekent dat noppes. Je kan xbox beelden streamen naar een virtuele TV, maar dat is nu al mogelijk met eender welke videobron, en ook niet bepaald nuttig aangezien je in dat geval al een PC monitor met hogere resolutie voor je neus hebt staan.
Alsof we zeker weten dat de X1 gpu volledig DX12 ondersteund. Daarnaast is dit alleen nuttig voor cross-platform development met W10, het is niet zo dat je dan ineens een Forza 7 straks met 1080p120 gaat kunnen spelen. M.a.w. boe2 heeft gewoon gelijk, VR ondersteuning is gewoon een wassen neus voor de X1. Een beetje een marketing-gimmick: Kijk! We ondersteunen Oculus VR!Ereaser schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:03:
[...]
DX12 komt naar Xbox One, daar zit dus VR support in.
Inderdaad betekend nopes
Voor Windows betekend dat best veel en ze hebben natuurlijk wel gewoon software en API's voor VR in Dx12boe2 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:17:
Je bedoelt gewoon die hele Rift zelf? Een gimmick, meer niet.Trishul schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:22:
Een beetje een marketing-gimmick: Kijk! We ondersteunen Oculus VR!
[Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 19-06-2015 13:30]
En omdat DX12 VR support heeft krijgt de xbox one ook automagisch VR support?Ereaser schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:03:
[...]
DX12 komt naar Xbox One, daar zit dus VR support in.
Inderdaad betekend nopes
[Voor 5% gewijzigd door boe2 op 19-06-2015 13:54]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Nee, maar de eerste stap is al gemaakt. Ik weet ook niet of HoloLens van deze API gebruikt maakt of niet wanneer het samen zou werken met de console.boe2 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:46:
[...]
En omdat DX12 VR support heeft krijgt de xbox one ook automagisch VR support?. Als Microsoft iets zinnigs werkende had, hadden ze dat wel getoond, al was het maar om Sony's VR project te counteren: Dat had heel wat meer succes gehad dan een gefabriceerde minecraft demo die niet accuraat bleek te zijn.
Weet niet of je de ontwikkelingen rond de Oculus Rift wat gevolgd hebt, maar de systeemvereisten zijn absoluut niet mals, aangezien dat het ideale inputsignaal voor een rift (waarbij je misselijkheid en judder vermijdt) 1440p is met 90 frames per seconde. Zelfs voor PC's is dit een stevige taak (en ga je onvermijdelijk naar het duurdere segment), ik kan me goed voorstellen dat dit voor Microsoft nog een enorme hoofdbreker is.
Ik vind dit één van de meest veelbelovende titels van de komende tijd, en ik had al de hoop dat we gameplay zouden zien op de E3. De beelden geven goede hoop dat de ook al sterke voorganger flink overtroffen kan gaan worden.This gameplay footage was captured from an Alpha build and does not represent the final quality of the game. For the purpose of this demo, we have activate full life, energy and ammo.
/!\ SPOILER SCENE FROM 18:25 to 22:20 /!\
Watch a full 25 minutes of pure gameplay from Deus Ex: Mankind Divided, with commentary from our Executive Audio Director, Steve Szczepkowski.
[Voor 4% gewijzigd door geert1 op 20-06-2015 19:21]
Aisha Tyler (Ubisoft Host) kan zo rapper worden, lost het toch meestal wel leuk op, hahaMartinspire schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 00:14:
Dit topic heeft meer humor nodig. Zoals deze:
[video]
[Voor 19% gewijzigd door nFo op 21-06-2015 01:32]
Grafisch ziet het er mooi uit. Het hacken is interessant, gameplay iets minder (iets te simpel en niet origineel) en verhaal meh. Het lijkt een beetje op het concept dat ze wilden gebruiken voor Prey 2. Ben een fan van stealth games dus zal deze ook zeker spelen. Als het half zo goed zal zijn als Phantom Pain zal ik erg blij zijn.
Naar mijn mening is het presentatieniveau van de E3 belabberd. Die Aisha Tyler zet mijn nekharen al jaren rechtovereind, in negatieve zin. Ik hou er niet van om af te geven op mensen, maar waarom zetten ze haar in vredesnaam telkens weer op het podium? Zouden er echt mensen zijn die haar waarderen? Echt bijna alles wat ze zegt is nep of ongemakkelijk, naar mijn mening. Bijna elke poging tot humor loopt verkeerd.nFo schreef op zondag 21 juni 2015 @ 01:24:
[...]
Aisha Tyler (Ubisoft Host) kan zo rapper worden, lost het toch meestal wel leuk op, haha![]()
Heb ik liever dan Japanners die proberen Engels te praten, maar dat nog nooit gedaan hebben.
Ik snap nog steeds niet wat die kickstarter project nou op een E3 doet, voor Shenmue 3 ?
Kan Sony niet de hele game financieren ?
Over awkward gesproken, waar zijn de Nintendo Direct beelden haha...
Zat namelijk vol met tenenkrommende awkward momenten.
[Voor 9% gewijzigd door geert1 op 21-06-2015 11:53]
Zoals in die artikels al aangegeven: Het is ronduit schandalig hoe kickstarter hier misbruikt wordt door Sony. Iedere persoon die die geld aan die kickstarter geeft zou verdorie een pak voor zijn broek moeten krijgen: Sony is overduidelijk van plan om Shenmue 3 uit te brengen, het was verdorie een item op hun E3 persvoorstelling. Waarom dan extra geld binnenhalen op een platform dat bedoeld is om indies een kans te geven? Compleet gebrek aan moraal hier, maar dat zijn we ondertussen al gewoon van grote uitgeversgeert1 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:37:
[...]
Shenmue 3
Wat betreft Shenmue: Da's een lastige. Het vorige deel is 14 jaar oud en in de tussentijd is meerdere keren geprobeerd om een vervolg gemaakt te krijgen met een uitgever / geldschieter. Dat is telkens niet gelukt. Intussen heeft Sega de rechten op de franchise overgegeven aan dit ontwikkelteam. Sony wilde wel helpen, maar wilde niet zomaar een hoop geld storten. Zij wilden zien dat er publiek is voor de game en een deel van het geld uit crowdfunding halen. Ze hebben de Kickstarter-campagne een groot platform gegeven tijdens de E3 en ze steunen de ontwikkeling ook met een onbekende hoeveelheid eigen geld.
Het zal een voorwaarde zijn geweest van de 'suits' binnen Sony om te belangstelling te peilen onder de fans en investeerders / aandeelhouders te overtuigen. Beetje zelfde als de co-financiering van Street Fighter 5. Zou best wel eens een nieuwe trend kunnen worden om wat grotere games via Kickstarter gefinancierd te kunnen krijgen.boe2 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:33:
[...]
Zoals in die artikels al aangegeven: Het is ronduit schandalig hoe kickstarter hier misbruikt wordt door Sony. Iedere persoon die die geld aan die kickstarter geeft zou verdorie een pak voor zijn broek moeten krijgen: Sony is overduidelijk van plan om Shenmue 3 uit te brengen, het was verdorie een item op hun E3 persvoorstelling. Waarom dan extra geld binnenhalen op een platform dat bedoeld is om indies een kans te geven? Compleet gebrek aan moraal hier, maar dat zijn we ondertussen al gewoon van grote uitgevers
Dat had een iets geloofwaardiger excuus geweest als ze niet als troefkaart op E3 hadden gebruikt, ze niet hadden blijken dat ze al volop aan de game bezigzijn, en als het niet een andere uitgever was dan Sony, die alle belang heeft bij zoveel mogelijk console exclusives. Co-financiering van SF5 is even grote onzin.kazuka schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:51:
[...]
Het zal een voorwaarde zijn geweest van de 'suits' binnen Sony om te belangstelling te peilen onder de fans en investeerders / aandeelhouders te overtuigen. Beetje zelfde als de co-financiering van Street Fighter 5. Zou best wel eens een nieuwe trend kunnen worden om wat grotere games via Kickstarter gefinancierd te kunnen krijgen.
[Voor 7% gewijzigd door boe2 op 21-06-2015 23:34]
Het wordt vooraf gemeld, dus ik zie het problem echt niet.boe2 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:32:
[...]
Dat had een iets geloofwaardiger excuus geweest als ze niet als troefkaart op E3 hadden gebruikt, ze niet hadden blijken dat ze al volop aan de game bezigzijn, en als het niet een andere uitgever was dan Sony, die alle belang heeft bij zoveel mogelijk console exclusives. Co-financiering van SF5 is even grote onzin.
*edit*
De kickstarter onzin is ook besproken in deze video:
[video]
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details