Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:07
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
YES, nieuwe Metroid !!!
Al 2 games wat ik wil hebben gaat lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 23:05

nFo

ikookhier schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:25:
Nog geen nieuwe console aangekondigd ? ( begin gemist)
Nee, volgend jaar zeggen ze er meer over.

[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 16-06-2015 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Niet helemaal wat ik in gedachten had voor Metroid, maar goed. I'll take it :P

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:07

ikookhier

>hijdiehieris<

Oké jammer :)

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15
nieuws: World of Tanks verschijnt in 2015 voor Xbox One

Als aanvulling op het bovenstaande artikel... 28 juli naar Xbox One! Vandaag bekent gemaakt op de E3
Grafisch misschien niet het mooiste spel, maar wel 1080p.... Crossplatform play en natuurlijk helemaal gratis te spelen!

Echt een spel waarbij de gameplay boven de grafische prestaties staat....

[ Voor 27% gewijzigd door Bullet NL op 16-06-2015 18:35 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:41
bram1984 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:14:
[...]

Ben benieuwd of MS dit na Kinect en IllumiRoom nu wel door gaat zetten, of dat het wederom een stille dood sterft. In ieder geval zijn precies dezelfde mensen er enthousiast over hier, dus das geen goed voorteken. :+
Reken maar dat ze hem verplichten bij de volgende generatie. Dan weten dat de developers dat iedereen hem heeft en komt er heel veel vette shit ingame.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De fuck, heeft Nintendo nog steeds games met textuele dialogen? Die gaan 2015 ook de komende 10 jaar niet bereiken of wel?

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 16-06-2015 18:39 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:34
Jezus, uit welke kleuterklas is Nintendo geslopen. Ik zie nog geen bijzondere dingen voorbij komen voor de Wii U. Allemaal 3DS meuk. Zelda Triforce heroes en Mario&Luigi PaperJam is dan wel geinig voor de 3DS.

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 16-06-2015 18:40 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:21
Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:34:

Als aanvulling op het bovenstaande artikel... 28 juli naar Xbox One! Vandaag bekent gemaakt op de E3
Grafisch misschien niet het mooiste spel, maar wel 1080p.... Crossplatform play en natuurlijk helemaal gratis te spelen!

Owh interesant. Keertje testen, nooit op x360 gespeeld want had hem toen al aan neefje gegeven. Hoor hoop positiefs erover.

Maare die nintendo shizzle ziet er gewoon weg tergend saai uit....
Niet e3 waardig dit...

[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 16-06-2015 18:42 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Nice een nieuwe Mario Tennis! Veel aankondigingen voor dit jaar zeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu ik die Nintendo presentatie zie waar wederom weer iets vertaald wordt omdat er wat gasten nog steeds te lam zijn om Engels te kunnen spreken, klopt het dat dit keer de eerste Sony presentatie was dit jaar waar alles in het Engels was?

Zo te merken moet die Super Mario Maker een beetje de highlight van Nintendo worden. Man man wat een triest gedoe.... :|

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 16-06-2015 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-06 12:26

CR1691

Hero of Time

Nintendo is een eigenzinnig bedrijf en willen eigenlijk helemaal niet meer op de E3 staan. Ze worden gepushed door Nintendo Amerika maar anders hadden ze al jaren geleden niets meer gedaan. Lekker hun gang laten gaan en met leuke games komen. Voor vernieuwing kun je bij Nintendo altijd wel terecht.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Leuk interview van de jongens van GameKings als terugblik op gisteren...

http://www.twitch.tv/gamekings/v/6237812

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Ik heb wel een paar leuke games gezien voor de Nintendo 3DS die ik graag zou willen spelen.
Ik kijk heel erg uit naar Square Enix.
Final Fantasy, Tomb Raider, Hitman, Just Cause 2, misschien Sleeping Dogs 2?
Ik weet wel niet wat ik van de AMD PC gamer presentatie kan verwachten om 02:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:07
Geen Zelda Wii U informatie. Jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Ik had liever een reguliere Animal Crossing gezien op Wii U, dit lijkt meer op een bordspel.

Zometeen Deus Ex gameplay hopelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:34:

Wat een enthousiasme ineens voor een F2P indie. Beetje hetzelfde verhaal als die vlieg game op de PS4. Vond ik ook heel weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Heeft iemand ergens de Keynote of de FF7 presentatie online??

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Mother Russia Bleeds ziet er wel bruut uit zeg :)

https://www.youtube.com/watch?t=21&v=579O5xkRzlw

[ Voor 6% gewijzigd door Avioto op 16-06-2015 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:18
Nou, één ding is wel duidelijk - Nintendo NX voor kerst 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:05

BM

Moderator Spielerij
bram1984 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:14:
[...]

Ben benieuwd of MS dit na Kinect en IllumiRoom nu wel door gaat zetten, of dat het wederom een stille dood sterft.
Waarom haal je hier IllumiRoom bij? Dat is totaal niet te vergelijken met Kinect of Hololens (en dat weet jij ook wel). Kinect ben ik nog steeds heel blij mee, ondanks dat het in games amper gebruikt word, en Hololens heeft de potentie om een waanzinnig stuk techniek te worden, en een mooie aanvulling op bestaande games (maar dat ligt, net als bij Kinect, voor 95% aan de developers).

Illumiroom is nooit meer geweest dan een (hele gave) techdemo, niet meer niet minder.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Het kan aan mij liggen, maar ik geloof gewoon niet in dergelijke extra's. Zoals Kinect of een Hololens. Het is allemaal eventjes leuk en dan gebruik je weer de makkelijke/vertrouwde weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:36
Datzelfde geldt voor Morpheus zeker ook? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Jep. Ik zie me de komende 10 jaar alleen met een controller spelen. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:34

spartacusNLD

This is Sparta!!

just cause 3 1 december 2015 :) NICE :D

nu persco: http://www.twitch.tv/gamekings

wel beetje ''over the top'' maar wel leuk als je ff niet zo serieus wil knallen >:)
lopen op een nuke terwijl her in de lucht vliegt? natuurlijk :+

[ Voor 86% gewijzigd door spartacusNLD op 16-06-2015 19:17 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Klein zaaltje bij Square Enix zeg. Just Cause 3 komt 1 december!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-05 11:28
Just Cause 3 lijkt mij leuk, graphics zien er alleen niet zo mooi uit hier. Lijkt wel een verouderde engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iets later ingeschakeld, maar Square Enix is dus hier: http://www.twitch.tv/SquareEnixPresents

Edit: damn, mis dus Just Cause 3 volledig, net hetgeen ik wilde zien :|
Naja, goed, verder kijken.

[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 16-06-2015 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Nog een Platinum game? Ze zijn ook al bezig met de nieuwe Transformers game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:20: op.
[...]

Ik denk dat je mij en anderen bedoelt? Ehm, ik (en volgens mij nog een paar) hebben ook gewoon een PS4, dus niet zo mekkeren. Plus dat iedereen toch gewoon zijn mening mag geven? Ik ben gewoon niet onder de indruk van Sony omdat de meeste games die ze hebben laten zien, gewoon niet mijn ding zijn. Grafisch waren er een aantal wel indrukwekkend, maar gameplay zag er nog niet echt bijzonder uit.
Wederom pure niewsgierigheid: welke gameplay vond je er wel bijzonder uitzien (even los van platform/uitgever)? Het was vrijwel allemaal 3rd person, shooter, racing en sport.
Qua graphics zijn ze inderdaad geweldig, maar Guerilla Games scoort meestal vrij laag op gameplay gebied en het is ook de reden dat ik Killzone niet eens heb uitgespeeld. Heb deze week vrij, dus misschien dan toch, maar het kon me niet bekoren.
Verder heb ik een PS3 gehaald voor de Naughty Dog games, maar achteraf vond ik ze geen negens en tienen waard. Ik heb me meer vermaakt met de laatste Tomb Raider dan de laatste Uncharted. Maar goed, dat is persoonlijk. Ik vind alleen wel dat Naughty Dog een soort legendarische status aan het krijgen is waar niemand aan mag tippen. Alsof het een wonder-developer is. Calm your horses.
De gameplay zelf is wat mij betreft prima, maar niet voor iedereen. Het voelt bewust wat logger aan. Persoonlijk trek ik KZ een stuk beter dan Halo. Ik hou wel van het duistere thema. Halo vind ik nogal "blij" met die troetel aliens. Afgezien daarvan speelt het wel lekker.

Volkomen terecht dat ND die status heeft bereikt. Helemaal na TLoU. Geen enkele andere dev doet aan verhaalvertelling op dat niveau. Ook in animaties en oog voor detail lopen ze jaren voor. Dat geldt ook voor de voice acting in hun games.

Ik heb de laatste TR fysiek gekocht op zowel PS3 als PS4, en daarna nog een keer digitaal op de PS4 (aanbieding en ik ben TR fan), maar het verhaal buiten beschouwing gelaten (is persoonlijk), kan die game wat mij betreft op bijna geen geen enkel front tippen aan Uncharted 2 en 3. Grafisch is het gewoon minder, de omgevingen zijn veel minder gevarieerd, de animaties en daaraan gekoppeld de besturing zijn van een duidelijk lager niveau, de NPC characters zijn ronduit saai en oppervlakkig en de voice acting is van een lager niveau. Daarbij zijn de setpieces stukken minder spectaculair en bevat de game veel te veel QTE's. Ik respecteer je mening, maar nu ik dit zo opsom begrijp ik niet dat je je meer hebt vermaakt met TR, maar ieder z'n ding uiteraard. :)

Alleen deze scene al. Briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Martinspire schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:17:
Edit: damn, mis dus Just Cause 3 volledig, net hetgeen ik wilde zien :|
Naja, goed, verder kijken.
YouTube: Just Cause 3 - E3 2015 Teaser Trailer HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaan ze nou de hele presentatie in het Japans doen? Doe dan gewoon een presentator inhuren ala Ubisoft zodat het in ieder geval verstaanbaar is. Als het zo blijft zet ik straks mn geluid uit.

@Bram: ik had bij een heleboel stukken een hoog "been there, done that" gevoel. Zo uit de lucht vallen heb ik ook bij No One Lives Forever al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:20

MazeWing

The plot thickens...

Iedereen erover eens dat de Nintendo presentatie zeer teleurstellend was? Zeker voor WiiU eigenaren??

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:02:
[...]

Waarom haal je hier IllumiRoom bij? Dat is totaal niet te vergelijken met Kinect of Hololens (en dat weet jij ook wel). Kinect ben ik nog steeds heel blij mee, ondanks dat het in games amper gebruikt word, en Hololens heeft de potentie om een waanzinnig stuk techniek te worden, en een mooie aanvulling op bestaande games (maar dat ligt, net als bij Kinect, voor 95% aan de developers).

Illumiroom is nooit meer geweest dan een (hele gave) techdemo, niet meer niet minder.
Tot nu toe vind ik Hololens ook niet meer dan dat, een techdemo. Ik zie meer heil in VR omdat je dat in veel meer games goed kan implementeren zonder dat het slechts bijzaken toevoegt (laptimes, info, inventory, map etc.). Ik zie niet de meerwaarde in het spelen van een shooter, RPG of adventure game. Ik zie wel enorm de meerwaarde in bedrijfsmatig gebruik, maar in gaming buiten top down dingen om, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:23:
Gaan ze nou de hele presentatie in het Japans doen? Doe dan gewoon een presentator inhuren ala Ubisoft zodat het in ieder geval verstaanbaar is. Als het zo blijft zet ik straks mn geluid uit.

@Bram: ik had bij een heleboel stukken een hoog "been there, done that" gevoel. Zo uit de lucht vallen heb ik ook bij No One Lives Forever al gedaan.
En dat had je in TR niet? Die had echt baanbrekende segmenten ja. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:24:
[...]

Tot nu toe vind ik Hololens ook niet meer dan dat, een techdemo. Ik zie meer heil in VR omdat je dat in veel meer games goes kan implementeren zonder dat het slechts bijzaken toevoegt (laptimes, info, inventory, map etc.). Ik zie niet de meerwaarde in het spelen van een shooter, RPG of adventure game. Ik zie wel enorm de meerwaarde in bedrijfsmatig gebruik, maar in gaming buiten top down dingen om, nee.
Dat heb ik ook wel een beetje. Zeker nu ik met de Rift heb zitten spelen. Toch zullen ze vast wel wat verzinnen, maar ik ga hem dan ook vooral voor non-gaming gebruiken (als ik er 1 koop wat de eerste release in ieder geval niet zal zijn). Toch vind ik het gaaf wat ze kunnen en vind ik het technisch gezien wel een grote prestatie. En omdat het minecraft betreft vind ik het ook wel in de presentatie thuishoren. Dat ik hem dan uiteindelijk niet voor gaming ga gebruiken, swa.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 16-06-2015 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Laatst online: 18-06 00:56
Het publiek daar is meer journalisten denk ik. Ik hoor geen "whoooo yeeaaaah" fans :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:21
Tomb raider zag er wel netjes uit.
Maar nee geen uncharted killer. Daar is zoveel meer inbeeld en gebeurt meer.
Icm de humor en graphics is dat gewoon een stap beter.

Maar ga hem wel proberen als hij voor ps4 komt tegen zacht prijsje.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xfade schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:32:
Het publiek daar is meer journalisten denk ik. Ik hoor geen "whoooo yeeaaaah" fans :+
Idd, maar echt enthousiast zijn ze ook niet. Ik vind dat je best wat meer mag klappen als je in de zaal bent. Of zitten ze allemaal te live-bloggen? :+

Anyways, weer een nieuwe Japanner zonder Engelse lessen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
De vertaler is zoek :P

Nu weer FF7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Martinspire schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:27:
[...]

Dat heb ik ook wel een beetje. Zeker nu ik met de Rift heb zitten spelen. Toch zullen ze vast wel wat verzinnen, maar ik ga hem dan ook vooral voor non-gaming gebruiken (als ik er 1 koop wat de eerste release in ieder geval niet zal zijn). Toch vind ik het gaaf wat ze kunnen en vind ik het technisch gezien wel een grote prestatie. En omdat het minecraft betreft vind ik het ook wel in de presentatie thuishoren. Dat ik hem dan uiteindelijk niet voor gaming ga gebruiken, swa.
Ik zie het potentieel er wel voor in, maar goed, laat dat iedereen voor zich zelf uit maken, technisch kan het nu, nu af wachten wat ze er mee gaan doen. Het hele minecraft gebeuren was natuurlijk een showcase, maar sta er zelf niet raar van te kijken als op de GamseCom een andere demo wordt gedraaid.

Afijn, het ding gewoon positief blijven benaderen, VR komt er ook aan, alleen hier doet Microsoft het heel slim, niet op een eigen paart wedden maar je platform toegankelijk maken voor VR van derden.... Erg slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat voor potentie zie je er nog meer in dan? Heb je concrete voorbeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:05

BM

Moderator Spielerij
bram1984 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:24:
[...]

Tot nu toe vind ik Hololens ook niet meer dan dat, een techdemo. Ik zie meer heil in VR omdat je dat in veel meer games goed kan implementeren zonder dat het slechts bijzaken toevoegt (laptimes, info, inventory, map etc.). Ik zie niet de meerwaarde in het spelen van een shooter, RPG of adventure game. Ik zie wel enorm de meerwaarde in bedrijfsmatig gebruik, maar in gaming buiten top down dingen om, nee.
Ik ben het met je eens dat ik nog moet zien hoe het in games gebruikt gaat worden hoor. Ik was lichtelijk teleurgesteld dat Minecraft het enige was wat ze op dat vlak toonden, ben erg benieuwd naar andere toepassingen. Het feit dat Hololens iig op de markt komt maakt het al niet meer vergelijkbaar met Illumiroom ;)

Echter zie ik weet niet zoveel in VR. Sure, het is 'makkelijker' om daarmee volledig 'in' een game terecht te komen, maar dat zorgt ook voor problemen. Volgens mij hebben alle implementaties (Rift, Morpheus) nog steeds het probleem dat de resolutie nog net ff te laag in echt fijn te zijn, en sommige mensen worden er nog steeds misselijk van. (gek genoeg schijnt het renderen van een virtuele neus in beeld te helpen :+)

Juist de 'subtiele' toevoegingen aan bestaande manieren van gamen, of het verplaatsen van HUD elementen van het scherm naar de hologrammen is iets wat ik wel zie zitten.

Maar ik laat me graag verrassen. Tijdje terug voor het eerst een korte Rift demo gehad, en dat was toch wel erg gaaf. Zowel VR als AR hebben zo hun voor en nadelen, de tijd zal leren wat het gaat worden :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Voorbeelden heb ik hier of in het Xbox topic al gegeven.

[ Voor 11% gewijzigd door Bullet NL op 16-06-2015 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Laatst online: 16-04 08:57
staat ie nou echt de hele tijd die autocue op te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:39:
Voorbeelden heb ik hier of in het Xbox topic al gegeven.
Ik zie in dit topic 1 voorbeeld: een achteruitkijkspiegel naast je "scherm". Duur spiegeltje wordt dat dan. Wat ik al zei: ook bijzaak/gimmick en geen 400 piek waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:46:
[...]

Ik zie in dit topic 1 voorbeeld: een achteruitkijkspiegel naast je "scherm". Duur spiegeltje wordt dat dan. Wat ik al zei: ook bijzaak/gimmick en geen 400 piek waard.
Hij heeft gewoon wat beperkte fantasie. Maar kom rustig langs in het X1 topic voor wat meer ;)

Vind de rest van deze presentatie geen klap aan iig. Slechter dan EA ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:47:
[...]

Hij heeft gewoon wat beperkte fantasie. Maar kom rustig langs in het X1 topic voor wat meer ;)

Vind de rest van deze presentatie geen klap aan iig. Slechter dan EA ook.
Search gedaan maar ik zal er ongetwijfeld overheen lezen. Maar goed, dat een tof staaltje techniek is, dat zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Jeumig, ze blijven maar praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-06 23:35
Deze persconferentie is een grote teleurstelling.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:34
Star Ocean, cool.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allemaal van die Japanse meuk en dan ook nog "hello to the Japanese watching at home". Weten die gasten wel dat ze in de VS zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Jammer Square Enix valt flink tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Star Ocean Till The End Of Time is een van mijn favoriete games ooit. Jammer dat de serie een beetje ontspoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk wat boeiends met Deus Ex. Al heb ik de vorige niet uitgespeeld :X

oeh oeh oeh:
Afbeeldingslocatie: http://forums.terraria.org/index.php?attachments/5be-gif.48649/

[ Voor 40% gewijzigd door Martinspire op 16-06-2015 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Opvolger van Nier: Mijn favoriete consolegame van de vorige generatie: DEZE KEER DOOR PLATINUM GAMES _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

KINGDOM HEARTS 3 _/-\o_

Nieuwe Star Ocean _/-\o_

Fantastische lineup van Square Enix dit jaar :).

* boe2 is super hyped

[ Voor 44% gewijzigd door boe2 op 16-06-2015 20:12 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:56
Naja voor gaming is het nog afwachten hoe dat bij ons thuis in de praktijk uitpakt, maar voor bedrijven kan het weleens een grote hit worden. Vooral nu het google glasses verhaal vager is geworden, en hololens draait win10, wat programmeren versoepeld. Bedrijven die ik spreek zijn wel geinteresseerd in dit soort gadgets (mkb), en vragen hun it providers zo nu en dan hoe dit meerwaarde kan bieden in hun bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 12:37

Jumpiefox

Hoi ?

Weet iemand of bungie vandaag ook wat gaat showen?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
KH3 zag er wel bizar goed uit ja. Duurt even, maar dan heb je ook wat :P

Er zit wel erg veel actie in de Deus Ex trailers, hopelijk kan je de game gewoon met stealth uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-06 22:03
Martinspire schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:16:
Man man wat een awkward silence bij die Square Enix presentatie...
Iedereen is aan het concentreren zodat ze hem kunnen verstaan :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:47

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Illuminatie Confirmed!

Echt 2016 wordt echt het jaar voor Square Enix man, DAMN

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry dat ik misschien wat negatief ben over de Square Enix presentatie, maar het lijkt me duidelijk dat ik het niks vond. Just Cause en Tomb Raider zijn de enige titels waar ik wat mee heb en eigenlijk had ik daar al wel genoeg van gezien.

Maar goed, next up: PC Gaming Show om 2.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Ben zo blij dat er nog japanse publisher/developers zijn die nog heil zien in console/pc gaming. Capcom is ook aan het terugkrabbelen. Nu we het toch over capcom hebben, al iets bekend over hun output deze E3 buiten SF? Komt deep down ooit nog uit :+?

Nu nog konami, in het ps2/xbox tijdperk waren ze zo sterk, nu is het alleen maar pes, mgs en de rest is mobile :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Martinspire, destroyer of hopes and dreams :+

Ik vond het een hele slechte presentatie met geweldige games. Tomb Raider, Just Cause 3, Hitman, Deus Ex en Kingdom Hearts 3 zijn echte musthaves voor mij *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Holy crap waarom noemde niemand hier Nier 2 gemaakt door platinum games....

Deze E3 lijkt wel haast een van de beste ooit; tlg, uc4, halo 5, tomb raider, dreams, horizon, star fox, nier 2, ff7, kh3, fallout 4, the division, ghost recon, just cause 3, hitman, deus ex, super mario maker, sf5, nms, metroid, hololens, morpheus, unravel, nfs, mass effect, enz.

[ Voor 65% gewijzigd door Trishul op 16-06-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Trishul schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:30:
We kregen erg weinig te zien en Platinum heeft niet alleen maar goede games gemaakt... *kuch*Legend of Korra*kuch*

Ik wil er wat meer van zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trishul schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:30:
Nog nooit van gehoord. PS4 exclusive lees ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Nog nooit van gehoord. PS4 exclusive lees ik?
Het is al een paar jaar oud, zowel 360 als ps3, veroorzaakte heel wat controverse met zowat de meest uiteenlopende metacritic scores ooit. Love it or hate it, maar wat een verhaal, wat een voice-acting, wat een combat, wat een plottwists, wat een geniale second and third playthrough _/-\o_

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Met al dit soort cultgame aankondigingen zou je bijna gaan geloven dat valve ook meedoet en ff lekker half life 3 aankondigd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Echt he? Zoveel steengoede titels aangekondigd, lang geleden dat we nog zo'n goede E3 gehad hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 23:05

nFo

Trishul schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:56:
Met al dit soort cultgame aankondigingen zou je bijna gaan geloven dat valve ook meedoet en ff lekker half life 3 aankondigd :+
Zou tof zijn, beurs is nu open zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Xfade schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:50:
Lijkt me gaaf. Is je TV een statische cockpit, en moet je echt naar links./rechts / schuinomhoog kijken voor de spiegels etc!
Voor zoiets snels als een racegame lijkt het me juist niet handig om overal om het scherm heen te moeten kijken. En als ik dan toch een bril op moet, dan heb ik veel liever VR, waardoor het racen nog intenser is omdat je dan in de wagen zit.
Voor van die strategische spellen enzo kan de hololens wel geinig zijn, maar ik zie veel meer potentie in VR.

Ik heb van Sony eens een VR bril gezien met een camera voorop. Dan heb je dus een VR bril en een hololens in één, aangezien je met de camera de omgeving kan zien.

[ Voor 21% gewijzigd door SToRM666 op 16-06-2015 22:01 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
SToRM666 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:57:
[...]

Voor zoiets snels als een racegame lijkt het me juist niet handig om overal om het scherm heen te moeten kijken. En als ik dan toch een bril op moet, dan heb ik veel liever VR, waardoor het racen nog intenser is omdat je dan in de wagen zit.
Voor van die strategische spellen enzo kan de hololens wel geinig zijn, maar ik zie veel meer potentie in VR.

Ik heb van Sony eens een VR bril gezien met een camera voorop. Dan heb je dus een VR bril en een hololens in één, aangezien je met de camera de omgeving kan zien.
En daarom is het ook zo goed dat MS helemaal niets uitsluit, ze ontwikkelen zelf een Hollogram bril, simpel weg omdat deze er nog niet is. Je kan het hele VR verhaal van Sony dan ook niet vergelijken met de Hologram bril van MS. Het mooie is, qua VR gaan ze het echter heel anders doen, hier zoeken ze partnerschappen met bedrijven waarvan bekend is dat ze al heel ver zijn met de ontwikkeling van een VR-set. Denk aan de Valve Vive (build by HTC) en de Oculus Rift.

In een interview vandaag bij Gameking werd ook al duidelijk dat indien er andere partijen komen dat deze ook welkom zijn. MS schuift de Xbox qua ondersteuning een stuk op richting het gene wat we van PC gewend zijn. Ze gaan dus niet zoals andere console makers dit doen hun voortuin afbakenen en het wiel zelf uitvinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 16-06-2015 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Tja, Sony is nou eenmaal een hardware maker. Een systeem dat zowel op de pc als op een console werkt kan wel interessanter zijn voor de consument ja.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
niet doen

Beiden hebben gewoon een andere benadering, de 1 is AR focused terwijl de ander VR focused is met veel dedicated VR games. Dat het Xbox platform ook VR van derden toelaat lijkt wel een beetje een wassen neus; of ja, door de oculus naar je games kijken in een virtueel theater... Juist ja. Dat is nog geen VR gaming.

[ Voor 20% gewijzigd door BM op 17-06-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:25
Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:17:
[...]

En daarom is het ook zo goed dat MS helemaal niets uitsluit, ze ontwikkelen zelf een Hollogram bril, simpel weg omdat deze er nog niet is. Je kan het hele VR verhaal van Sony dan ook niet vergelijken met de Hologram bril van MS. Het mooie is, qua VR gaan ze het echter heel anders doen, hier zoeken ze partnerschappen met bedrijven waarvan bekend is dat ze al heel ver zijn met de ontwikkeling van een VR-set. Denk aan de Valve Vive (build by HTC) en de Oculus Rift.

In een interview vandaag bij Gameking werd ook al duidelijk dat indien er andere partijen komen dat deze ook welkom zijn. MS schuift de Xbox qua ondersteuning een stuk op richting het gene wat we van PC gewend zijn. Ze gaan dus niet zoals andere console makers dit doen hun voortuin afbakenen en het wiel zelf uitvinden.
Zo kun je het ook uitleggen ja ;).

Denk zelf echter dat het hele VR gebeuren voor de huidige generatie console gewoon te vroeg komt, hetzelfde voor de Hololens trouwens. De PS4 & Xbox One blinken nou niet echt uit in ruwe rekenkracht en wil je VR een beetje in een deftige kwaliteit kunnen doen heb je dat wel nodig (90fps en meer dan 1080p). Je zag het gisteren ook al wel een beetje bij de persconferentie van Sony tijdens het stukje over de Morpheus, wat ze lieten zien zag er allemaal vrij basic uit (mede omdat het niet echt goed in beeld werd gebracht). Leuk speelgoed en vooral handig voor de marketingafdeling maar denk niet dat we de komende jaren en masse aan de VR of aan de Hololens zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
*

[ Voor 100% gewijzigd door Bullet NL op 17-06-2015 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Jezus, dat we steengoede games aangekondigd gekregen hebben kan jullie echt niets schelen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boe2 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:46:
Jezus, dat we steengoede games aangekondigd gekregen hebben kan jullie echt niets schelen he?
Tuurlijk niet, want die steengoede games zijn verdeeld over 2 consoles (naja, roze bril, zitten uitsluitend bij 1 console), en dat kan natuurlijk niet en moet je even flink inwrijven/duidelijk maken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik me afvraag, waarom is er nog geen video-item van Tweakers vanuit Los Angeles over de E3?

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 17-06-2015 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Martinspire schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 00:06:
Wat ik me afvraag, waarom is er nog geen video-item van Tweakers over de E3?
Ik heb begrepen dat Tweakers aanwezig is, die hebben gisteren de persconferenties mee gemaakt, gaan nu de beurs op om zelf te filmen denk ik.

[ Voor 24% gewijzigd door Bullet NL op 17-06-2015 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Conclusie E3:
Voor gamen moet je een PS4 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Genoeg te doen op de PC hoor. Plus ik voel me altijd zo gelimiteerd met een controller. Buiten dat, bijna alles wat exclusive op PS4 komt zal ook op PC uitkomen :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SC4RF4C3 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 00:30:
Conclusie E3:
En ruim een jaar wachten :) Ze hebben alle 3 behoorlijke lineup gekregen, ook PC is het weer een berg mooie zut wat er aan komt, het is per saldo maar wat je voorkeuren zijn.

Lees net dat FF7 dus een timed exclusive zou zijn, tekst zou 'play it first on playstation' zijn, dus toch PC of misschien nog XBO (FF13 serie was ook al op de XBO).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Kunnen we hiermee ophouden? Dit topic gaat over E3 en iedereen moet lekker kopen waar hij zin in heeft.
Let op: Dit is geen Playstation vs Xbox of ander rel-topic!
Officiele stream voor PC Gaming show is http://www.twitch.tv/pcgamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Zit klaar voor de Daily, gisteravond leuke dingen... Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SC4RF4C3 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 00:30:
Conclusie E3:
Bij dit soort reacties ben ik zo blij dat ik niet hoef te kiezen :+ Al die energie om je aankoop te verdedigen :) Wees blij dat er concurenten zijn en dat die het ook goed doen, want zonder concurrentie zou Sony een arrogant en lui bedrijf worden.

Net pas de Nintendo direct kunnen kijken en dat was zowaar nog saaier dan de presentatie van EA. Zo te zien ga ik geen spellen meer kopen voor de WiiU :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, vaag die PC Gamer Show begint pas om 3.00, niet 2.00 of 1.30 die ik eerder heb gehoord. Naja goed, dan kijken we Xbox Daily lekker af en zien we daarna wel. Toch vakantie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Snel tune in op http://www.twitch.tv/pcgamer

Zodat we allemaal naar de 60 minuten countdown timer kunnen kijken!

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Wat houdt die PC Gamer Show in? Alleen gebrabbel van AMD of ook echt PC games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
msnguy schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 02:03:
Wat houdt die PC Gamer Show in? Alleen gebrabbel van AMD of ook echt PC games?
Pssst, kijk even in de TS ;)
Oeh, die Halo Hololens experience :9

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 17-06-2015 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Martinspire schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 02:06:
[...]

Pssst, kijk even in de TS ;)
Oeh, die Halo Hololens experience :9
Ah, die line-up ziet er heel interessant uit! Dit wordt dus weer een lang nachtje. Damn you E3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Killer Instinct en Gears of War Ultimate Edition komen dus naar PC. Er schreeuwde nog iemand Halo 5 naar Phil Spencer, maar helaas :P

Aangekondigd:
  • Rising Storm 2
  • Pillars of Eternity uitbreiding
  • Planet Coaster (van Frontier!! :9~ )
  • gigantische Guild Wars 2 uitbreiding
  • Killer Instinct
  • Hele aparte PC van AMD
  • 2 in 1 videokaart van AMD
  • uitbreiding voor Arma 3
  • nieuwe class voor Dirty Bomb
  • Gears of War Ultimate Edition
  • singleplayer mode voor DayZ
  • nieuwe hero en uitbreiding voor Heroes of the Storm
  • beta voor SC2: Legacy of the Void in juli (gratis voor iedereen)
  • No Man's Sky
  • American Truck Simulator
Alle trailers staan hier: YouTube: PC Gamer

De show was echt veel beter dan ik had verwacht. De host deed het perfect. Hopelijk word het een jaarlijks dingetje.

[ Voor 17% gewijzigd door Avioto op 17-06-2015 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Laatst online: 18-06 00:56
Host was best leuk. Leuke show voor een eerste keer. Planet Coaster, No Man's Sky en Dirty Bomb favoriet.
De AMD PC, wat ik noem "living room game pc" vind ik niet echt mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:48
De host (Day[9]) is wel beetje irritant als je hem vaker hebt gezien (voor de starcraft-mensen is dat ongetwijfeld het geval)...Al was het wel mooi dat 'ie iig nog even aangaf dat starcraft bw wat hem betreft beter is dan sc2 :P

Anyway vond het enigszins langdradig maar wel leuk. Zat alleen wmb niet superveel interessants tussen. Enter the gungeon (of hoe 't ook heette) leek me wel geinig tho. Verder leuk dat er wat Xbox exclusives naar de PC komen. Hopen dat Microsoft in de toekomst wat vaker gaat meewerken, maarja dat valt nog te bezien. Microsoft heeft in het verleden ook wel een paar goede titels op de PC uitgebracht om vervolgens de PC weer helemaal links te laten liggen.

Ah en die Eve game voor VR werd zo te horen een standalone, maar wel nog altijd op multiplayer gericht? Leek me wel mooi als dat ook een singleplayer game zou worden, maarja da's tegelijkertijd natuurlijk wel lastig als je ook een beetje epic battles wil.

Wat betreft die AMD PC vond ik het wel mooi dat ze het in zo'n klein ding weten te proppen. Wat me alleen nu niet helemaal duidelijk was, is hoe snel dat ding precies is. Het enige wat dat vrouwtje zegt is dat het 4k enabled, maar over hoe snel het nou precies is zegt ze verder wat minder (niks?) behalve de 4 teraflops of w/e wat natuurlijk niemand wat zegt :P
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste