Acties:
  • 0Henk 'm!

Welkom in het E3 2015 topic!
(15) 16, 17, 18 juni wordt wederom de Electronic Entertainment Expo gehouden in de Convention Center in Los Angeles. De grootste gamesbeurs van de wereld elk jaar een grote bron van gamenieuws. Dit jaar is het de 21e keer dat hij wordt gehouden!

Op maandag 13 juni beginnen we met de persconferenties van Bethesda, Microsoft en EA. In de nacht van 16 juni hebben we de conferenties Ubisoft en Sony. Nintendo geeft net als vorig jaar geen live-conferentie, maar houdt wederom een digitaal evenement op dinsdag. Verder op dinsdag nog Square-Enix en op woensdag is er nog de eerste PC Gaming Show, welke een samenwerkingsverband is tussen AMD, Blizzard, Bhomia Interactive, Cloud Imperium (Star Citizen), Heart Machine, Humble Bundle, Paradox (Cities Skylines), Square Enix en Tripwire (Red Orchestra).

Op 16 juni gaat dan de beurs van start en zal er weer een heleboel nieuws verschijnen van speelsessies, gamepresentaties en interviews.

In dit topic kunnen we praten over het laatste nieuws, de heetste geruchten en de vetste filmpjes. Diverse Nederlandse media zijn aanwezig om verslag te doen. Ook de oude gamesites zoals Gametrailers, IGN en Gamespot zijn van de partij. Streams zullen verschijnen op de sites van publishers en fabrikanten, Youtube, Twitch en uStream.

Er zal mogelijk wat overlap zijn met specifieke game-topics. Dit topic zal vooral draaien om de presentaties en wat er op de beurs afspeelt. Ook de frontpage zal hier aandacht aan besteden, dus verwacht veel nieuwtjes. Ter zijner tijd zullen er ook video's in het topic worden opgenomen

Let op: Dit is geen Playstation vs Xbox of ander rel-topic!

Persconferenties

Hieronder een handig overzicht met de persconferenties:

Oculus VR: 11 juni om ?.?? uur Nederlandse tijd
Er is nog weinig over bekend, maar gezien de Oculus Rift in 2016 uit moet gaan komen, is het niet raar als er wat games te zien zijn die daar gebruik van gaan maken. Verder is de kans aanwezig dat prijs en exacte datum bekend worden gemaakt. Misschien nog wat extra ondersteuning (op bv consoles) zou goed mogelijk zijn.

Tijd van het evenement en of er een livestream zal zijn, is nog niet bekend.

Officiële livestream pagina: ?

Bethesda: 15 juni om 3.30 uur Nederlandse tijd
1 ding is zeker: Bethesda laat in ieder geval Doom zien tijdens hun 2e E3 persconferentie. De kans dat we Wolfenstein te zien krijgen is klein, gezien er net een grote DLC is afgeleverd, maar verder zien we misschien iets van The Elder Scrolls. Ook gaan er geruchten rond Fallout 4 en Dishonored 2.

Officiële livestream pagina: ?

Microsoft: 15 juni om 18.30 uur Nederlandse tijd
Microsoft claimt met de beste Xbox line-up ooit te komen, dus we zijn er erg benieuwd naar. We verwachten in ieder geval beelden van Halo 5, waarschijnlijk ook van de Gears of War remakes en er komt in ieder geval 1 nieuwe franchise bij. Forza 6 zal zich ook laten zien, Fable Legends en Tomb Raider naar alle waarschijnlijkheid ook, gezien die dit jaar nog uitkomen.
Qua hardware verwachten we weinig, maar softwareupdates voor het dashboard of Windows 10 (dan wel Cortana-ondersteuning) zitten er wel in (en anders voor het evenement zoals vorig jaar).

Naast de persconferentie houdt Microsoft ook tijdens de beursdagen een Xbox Daily evenement, welke van 2.00 tot 3.00 Nederlandse tijd wordt gehouden. Daar zal men vanuit de beurs de laatste nieuwtjes ten gehore brengen.

Meer info over de Xbox One is ook te vinden in het X1 topic: [XBO] Xbox One - Deel 4

Officiële livestream pagina: http://www.xbox.com/en-US/e3

EA: 15 juni om 22.00 uur Nederlandse tijd
De jaarlijkse releases van EA zullen dit jaar wederom getoond worden, maar ook gaan de ogen dit jaar uit naar Star Wars Battlefront, Mirrors Edge 2 en misschien nog wat nieuwe franchises. Er is nog weinig over bekend, maar een nieuwe shooter zal er ook vast tussen zitten. Mass Effect 4 lijkt ook in de pijplijn te zitten. De nieuwe Rock Band komt eraan en wie weet Peggle 3?

Officiële livestream pagina: http://www.twitch.tv/ea

Ubisoft 16 juni om 0.00 uur Nederlandse tijd (nog niet definitief)
Het is jammer dat The Division naar 2016 is verzet, maar we krijgen er ongetwijfeld wat van te zien bij de nieuwe show van Ubisoft. Verder meer details over Assassin's Creed Syndicate en Rainbow Six: Siege. Ze hebben in ieder geval wat goed te maken bij velen vanwege de vele bugs die hun games vorig jaar plaagden rond launch (met een gratis game als goedmakertje). Maar wie weet tonen ze weer een mooie klapper uit de hoge hoed zoals dat de afgelopen 2 jaar gebeurde.

Officiële livestream pagina: http://www.twitch.tv/ubisoft

Sony: 16 juni om 03.00 uur Nederlandse tijd
Er is nog weinig bekend wat Sony gaat laten zien deze E3, maar we gaan ongetwijfeld meer zien van No Man's Sky, Tearaway: Unfolded en Uncharted 4: A Thief's End. Verder zijn we benieuwd naar een release en prijs van Project Morpheus. Wat Hollandse glorie van Guerilla Games zou trouwens ook niet verkeerd zijn.

Hoewel de livestream voor Amerikanen op een prima tijdstip is, valt het bij ons precies in de nacht. En omdat de show de afgelopen jaren altijd 2 uur aantikte, is het verstandig goed uitgerust te zijn of hem nadien te kijken.

Meer info over de Playstation 4 kun je lezen in het PS4 topic: [PS4] PlayStation 4 - deel 5

Officiële livestream: http://www.twitch.tv/playstation

Nintendo: 16 juni om 18.00 uur Nederlandse tijd
Nintendo streamed wederom een presentatie en zal daar onder andere Star Fox tonen. Van Zelda U is bevestigd dat deze niet aanwezig zal zijn en ook wordt er niets gemeld over nieuwe hardware, mobile games of andere geheime projecten. Op de E3 pagina staat overigens al een video over de voorbereiding van Nintendo. Verder doen ze dit jaar weer de Nintendo Treehouse waarbij ze live vanaf de show de laatste nieuwtjes delen.

Meer info over de Wii U kun je lezen in het WiiU topic: Het Nintendo Wii U Topic - Deel 2

Officiële livestream: http://e3.nintendo.com

Square Enix: 16 juni om 19.00 uur Nederlandse tijd
Square Enix doet dit jaar eindelijk weer een eigen persconferentie. In 2012 waren ze er ook al, maar daartussen bleef het stil. Deus Ex: Mankind Divided lijkt een belangrijke titel te worden voor Square Enix en verder hopen we op meer Kingdom Heards 3 en Just Cause 3. Hun Mad Max game moet ook nog in september uitkomen, dus mogelijk daar ook nog wat beelden van en verder is de kans groot dat er iets met Final Fantasy wordt aangekondigd.

Officiële livestream pagina: http://www.twitch.tv/SquareEnixPresents

PC Gaming Show: 17 juni om 2.00 uur Nederlandse tijd
Voor het eerst is er de PC Gaming Show. AMD heeft samen met PC Gamer hun eerste PC Conferentie opgezet en zal een combinatie worden van meerdere publishers en sprekers. Uiteraard gaat AMD laten zien wat het kan (en het is niet ondenkelijk dat ze wat games sponsoren), dus een DirectX 12 demo zit er vast wel in.
Verder zijn uitgenodigd:
  • Blizzard (Warcraft, Starcraft en de nieuwe titel Overwatch)
  • Bohemia Interactive (bekend van Arma)
  • Cloud Imperium Games (bekend van Star Citizen)
  • Devolver (publisher van Hotline Miami en Titan Souls)
  • Humble Bundle (bekend van de koopjes en het steunen van goede doelen)
  • Heart Machine (indiedev van Hyper Light Drifter)
  • Paradox Interactive (bekend van Cities Skylines)
  • Square Enix (bekend van Final Fantasy, heeft ook hun eigen show, maar zal dus op PC focussen)
  • Tripwire Interactive(van Red Orchestra).
Daarnaast spreken Cliff Blezinski (bekend van Gears of War en nu bezig met BlueStreak) en Dean Hall (bedenker van Day Z).

Officiële livestream pagina: http://www.twitch.tv

Geen persconferentie, wel aanwezig
Grote publishers die ontbreken maar wel te zien zullen zijn, zijn onder andere Activision en Take Two. De kans op een nieuwe GTA is klein, maar een nieuwe Call of Duty zit er vast in en meer Tony Hawk footage ook. Ook Konami zal Metal Gear Solid willen laten zien en dan heb je nog Guitar Hero Live.

Beurs
De stad Los Angeles is tijdens de E3 eventjes van ons, de gamers. Waar San Diego elk jaar omtovert in een walhalla voor de comic-fan, is de E3 toch altijd een belangrijk moment voor de die-hard gamer en is het voor menig het hoogtepunt van het jaar. Veel nieuws, veel interesse en indrukwekkende stands. Vooral de Westerse ontwikkelaars staan in de spotlight, daar waar de Tokio Gameshow en Gamescom Keulen ook hun steentje bijdragen.

Openingstijden
Dinsdag: 12.00 - 18.00
Woensdag: 10.00 - 18.00
Donderdag: 10.00 - 17.00
Dit jaar op woensdag en donderdag iets eerder open

Tijdsverschil
Het tijdsverschil is 9 uur. Is het hier dus 0.00, dan is het daar 15.00. Het is daar overigens net als hier ook zomertijd.

Handig!
De officiele site van de beurs geeft je al aardig wat info over het evenement van dit jaar:
http://www.e3expo.com/

Media
In dit hoofdstuk linkjes naar video's en diverse embeds. Ook worden de livestreams hier neergezet indien beschikbaar.

Nog geen media beschikbaar

Handige links
Hier zijn enkele websites om in de gaten te houden (of later na te kijken):Gametrailers
IGN US
Gamespot
Youtube
Tweakers
Power Unlimited
Gamekings.tv
IGN Benelux
Gamer.nl
InsideGamer

Mis je jouw link? Geef het door via PM! Dit jaar geen linkjes naar E3 pagina's of dergelijke omdat je het toch prima via de sites zelf kunt vinden.

Overig
Deze TS wordt bijgehouden door Martinspire - admin van de GoT Xbox community GoTLive.nl Tegenwoordig is GoTLive te vinden als Slack community. Kijk op de site om lid te worden en hoe het allemaal werkt. Er is plaats om te discussiëren of tweakers te zoeken om online mee te gamen. Aanmelden is een simpel dus neem dan zeker een kijkje.

Wil je helpen met de TS of heb je tips? Stuur me een PM!

Updates:
19 mei: eerste opzet TS en start van topic.

Opmerking
In dit topic kun je terecht voor alles omtrent E3. Natuurlijk kun je ook in de andere topics erover praten en op slack of IRC ben je van harte welkom. Probeer niet te ver van het onderwerp af te wijken en heb respect voor elkaars reactie. Mochten er problemen zijn of neem je aanstoot aan een reactie, geef dat dan aan via een Topicreport! (via de rapporteerknop bovenaan de pagina).

Vorige topics
E3 2014 topic
E3 2013 topic
E3 2012 topic
E3 2011 topic

[Voor 255% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 23:02]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!
Gezien de E3 nog even op zich laat wachten, wat zijn de verwachtingen? Waar kijk je naar uit en wat zou je graag willen zien? Wie zal de beste conferentie hebben en wie gaat er met de beste game vandoor?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04
Aangezien ik IT Pro ben, al bezig ben met Windows 10 & Server "Next" en alleen kan gamen op mijn Xbox One, ben ik persoonlijk alleen geinteresseerd in de mogelijk nieuwe releases op de One en de integratie naar/met Windows 10 op alle vlakken. Denk aan DX12 , crossplay, screencasting etc.

De persco van Microsoft staat al in mijn agenda; mogelijk dat ik voornamelijk hier zal lezen en misschien wat PC-games zal bekijken online wat "de toekomst" het komende jaar faat brengen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-05 21:34
Mooie TS zeg, erg overzichtelijk d:)b

Ik kijk zelf vooral uit naar alle aankondigingen van Nintendo en Bethesda. Ik hoop echt op een nieuwe Fallout of een nieuwe Metroid/F-Zero game. Ik ben ook erg benieuwd naar de PC gaming show, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. Hopelijk kondigen ze daar wat leuks aan. Blizzard zal wel met Overwatch gameplay komen, wat meer info over de nieuwe Starcraft 2 uitbreiding zou ik erg waarderen.

De persconferenties van Sony/Microsoft heb ik jaren met veel interesse gevolgd, maar dat word elk jaar minder. Ik vind dat ze meer bezig zijn met elkaar te overtreffen dan ook echt vernieuwende games aan te kondigen. De enige next gen games die ik veel gespeeld heb zijn Forza 5/Horizon 2 en Bloodborne, de nieuwe consoles zijn nog steeds niet de moeite waard naar mijn mening. En elke keer als ik de woorden 'console exclusive' of ' timed exclusive' hoor moet ik even facepalmen :F

Ik vraag me ook af of dit het laatste jaar is dat we Konami gaan zien op de E3, aangezien ze hebben aangekondigd zich te gaan richten op de mobiele markt. Ben benieuwd wat dit betekend voor Pro Evo en Metal Gear.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ben benieuwd met welke game Rockstar Games nu bezig is. Het geld wat ze met GTAV verdiend hebben zou zomaar eens kunnen in of een nieuwe RDR, Bully of misschien wel Agent.

Nederlandse PS4/PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-04 00:10

MoietyMe

zij/haar

Mooie SP hoor :) Ben benieuwd of we meer van Uncharted gaan zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-06 23:56
The Outlaw schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:41:
Ben benieuwd met welke game Rockstar Games nu bezig is. Het geld wat ze met GTAV verdiend hebben zou zomaar eens kunnen in of een nieuwe RDR, Bully of misschien wel Agent.
Ik verwacht sowieso een singleplayer-uitbreiding van GTA5, net zoals bijv. The Ballad of Gay Tony bij deel 4 verscheen. Het lijkt me dat dit op de E3 aangekondigd zal worden, want het spel is nu op alle beoogde platformen uit en de eerste release is alweer dik 1,5 jaar geleden inmiddels.

Een nieuwe Red Dead Redemption zou ook welkom zijn. Een remaster van de eerste RDR voor PC, PS4 en XBO zou ook kunnen; daar zijn wel eens geruchten over geweest. Bully interesseerde me niet, maar ook daarvan heb ik wel eens een gerucht gelezen over een nieuw deel. Dus wie weet.

Games waar ik graag een aankondiging van zou willen zien:

Fallout 4
Mass Effect 4
Dishonored 2
Red Dead Redemption 2
GTA5 singleplayer-uitbreiding
Guerilla's nieuwe IP
Nieuwe Gears of War
Een singleplayer Star Wars-game (bijv. van Visceral Games)

(van de meeste hiervan is het behoorlijk aannemelijk dat we er iets van gaan zien of horen)

Games waar ik graag meer beelden en info van zou zien:

Deus Ex: Mankind Divided
Rise of the Tomb Raider
Uncharted 4
Tony Hawk's Pro Skater 5
The Division
No Man's Sky
Homefront 2:The Revolution
Mad Max
Doom
Overwatch
Torment: Tides of Numenera

Als ook maar de helft hiervan voorbij komt, ben ik alweer blij.

P.S.: Mooie topicstart! Goed bezig Martinspire!

[Voor 4% gewijzigd door geert1 op 20-05-2015 12:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:48
Nice TS Martin!

Mijn verlanglijstje:

PC:
-Starcraft legacy of the void
-Hopelijk een nieuwe game van gas powered games
-Zoveel mogelijk nieuwe rts games

Sony:
-Uncharted 4
-Guerrilla nieuwe ip
-GT7
-Ratchet & clank
-No Man's Sky
-Everybody's gone to the rapture
-The tommorrow children
-Rime
-TLG
-project Morpheus incl. de VR games
-Shadow of the beast
-Hellblade
-Nieuwe projecten sce bend, guerrilla cambridge

Microsoft:
-Crackdown 3
-Quantum Break
- Kleinere versie Xbox One

Nintendo:
-Metroid, nieuwe in 3d
-F zero

[Voor 3% gewijzigd door Trishul op 19-05-2015 23:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Een nieuwe RTS van Gas Powered Games lijkt me idd wel wat. Supcom 3 of iets dergelijks?
Verder is het party-genre zwaar onderbelicht bij de nieuwe consoles -O-

[Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 19-05-2015 23:44]

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:33
Ik hoop toch echt meer te zien van The Division. Ergens een beetje achterdochtig, maar het concept ziet er zo gaaf uit!
laquaezzi schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:04:
Ik hoop toch echt meer te zien van The Division. Ergens een beetje achterdochtig, maar het concept ziet er zo gaaf uit!
Mja maar hij is wel uitgesteld, mogelijk laat Ubisoft dan toch liever andere titels zien?

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-06 19:40

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Super Martinspire!

The Division is dan wel uitgesteld maar eigenlijk maar een maandje of 4. Volgens mij zou die in November 2015 moeten uitkomen en nu in Q1 2016. Ik denk dat ze die maanden niet meer met het verhaal bezig zullen zijn, maar voornamelijk testen en bugs killen (iets met problemen afgelopen jaar) Ik hoop in ieder geval dat we beelden gaan zien anders ben ik toch wel teleurgesteld.

Verder hoop ik wat echte knallers te zien te krijgen. Niet alleen deel 4, 5 en 6 van iets (wat overigens ook tof kan zijn) Maar ben wel toe aan een of twee nieuwe IP's. Hopelijk met een thema uit de huidige tijd. Dus niet futuristisch en ook niet Fantasy. Dat is in ieder geval wat mij aanspreekt bij The Division.

Ben verder benieuwd naar Quantum Break en Rise of the Tombraider (heb een One). Ook zou ik heel graag een nieuwe command & Conquer zien in de stijl van Generals voor op de PC. Het liefst eigenlijk een remake van Generals. Das mijn alltime favoriete RTS

[Voor 15% gewijzigd door Chrosser op 20-05-2015 09:20]

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:33
Martinspire schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:35:
[...]
Mja maar hij is wel uitgesteld, mogelijk laat Ubisoft dan toch liever andere titels zien?
Klopt, hopelijk laten ze toch iets zien om de soort van 'hype train' voort te laten gaan. Het zal me echter niet verbazen als ze pas later in het jaar komen met meer (gameplay)info.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-06 12:02

Pykow

Pykow Gaming | BuG

E3 is voor mij niet meer zo interessant, ik lees liever de echte verhalen en geen PR praatje.

Afgelopen jaren heeft EA heel veel Flop games uitgebracht.
Battlefield met slechte netcode, Hardline zelfde problemen met te weinig content.

Ubisoft komt al 3 jaar met games die gewoon verschrikkelijk slecht in elkaar zitten en Unity was wel het toppunt.

Ik ben alleen maar benieuwd / geintresseerd in: Yoshi wooly world (Wii U), Overwatch (PC), Fifa 16 (Hopelijk fixen ze de neder stadion en wordt commentaar geupdate), Halo 5.

The division ziet er leuk uit, maar het is ubisoft en daar koop ik geen game van, behalve Rayman.
Battlefront zag er ook gelikt uit, maar ik ben geen star wars fan en het is gemaakt door dice (Slechte netcode)

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Trishul
Martinspire schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 23:44:
Een nieuwe RTS van Gas Powered Games lijkt me idd wel wat. Supcom 3 of iets dergelijks?
Verder is het party-genre zwaar onderbelicht bij de nieuwe consoles -O-
Je wilt niet weten hoe lang ik al wacht op een echt vervolg van Supreme Commander FA. Dus ook echt met de scale van die game, niet zoal Supcom2. Hoe vet zou dat wel niet zijn, met betere code en graphics zodat het niet na 2 uur potjes als stront draait :+. Helaas zal dit wel niet, of tenminste, GPG is gekocht door Wargaming twee jaar geleden. Aan de andere kant, waar zijn ze de afgelopen twee jaar mee bezig geweest?

Party genre is inderdaad wat onderbelicht, hoewel je prima uit de voeten moet kunnen op de PS4/X1 met games zoals diablo 3, mortal kombat x, fifa15, dead nation, MCC enz. Op de wiiu heb je wat meer keuze met mario kart, smash brothers enz.

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-06 11:41
Ik kijk uit naar meer informatie/release dates voor volgende games:
- Star Wars: Battlefront
- Halo 5
- Doom
- Fallout 4
- Rollercoaster tycoon World
- Mirror's Edge
- Overwatch
- No man's sky
- Divinity original sin Enchanted edition
- Mass effect 4

En hoop op aankondiging van volgende games:
- Half life 3 (Never gonna happen)
- Dishonored 2
- Portal 3?
- Een goeie WW2 shooter van het genre Call of Duty 2
- Nieuwe star wars game

• geert1
Pykow schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:42:
E3 is voor mij niet meer zo interessant, ik lees liever de echte verhalen en geen PR praatje.
Ik vind de E3 nog steeds heel interessant, maar ik denk dat het heel belangrijk is om sceptisch te zijn. Met je eens dat er een hoop problemen zijn bij de grote uitgevers, en dat wij als gamers regelmatig teleurgesteld worden. De technische problemen in veel games vind ik al flink vervelend, maar nog erger is de daling in diepgang en innovatie, naar mijn mening. Allerlei franchises lijken 90% van hun budget uit te geven aan graphics en marketing, terwijl zaken als unieke missies, verhaal, dialoog, slimme AI en originele nieuwe mechanics maar mondjesmaat aandacht krijgen.

En natuurlijk de nare gewoonte van ontwikkelaars / uitgevers om een game te tonen voordat de graphics gefinaliseerd zijn. The Witcher 3 was bijvoorbeeld veel en veel mooier in 2013, dan nu tijdens de release (gelukkig ziet het er alsnog mooi uit en zit de game inhoudelijk goed in elkaar). Dit is deels vanwege het opbouwen van hype, deels doordat bepaalde ontwikkelaars de hardware overschatten (vooral als de ontwikkeling al begon voordat de nieuwe consoles bekend waren), en deels zit 't ook in de manier van ontwikkelen (beginnen met hoge kwaliteit en dan naar beneden bijschaven totdat het draait).

Ik verwacht bijvoorbeeld dat, als we The Division gaan zien, dat deze er inmiddels ook minder goed uit zal zien dan in de eerste video's. En buiten graphics is het ook de inhoud van een game die mooier gepresenteerd wordt dan het is. Vaak krijgen we eerst te horen dat er enorm veel content is, en dan blijkt later dat we gewoon weer 12 keer dezelfde zijmissie mogen doorspelen en weer 150 betekenisloze collectibles mogen gaan vinden. En torens veroveren om de kaart vrij te spelen ;)

Dit alles zorgt ervoor dat ik elke aankondiging tegenwoordig met een flinke korrel zout neem. Maar dat neemt niet weg dat ik geniet van de aankondigingen. Ik probeer de realiteit te zien door alle PR, stel mijn verwachtingen laag in en dan zijn veel titels alsnog interessant (hoewel zelden zo tof als wordt voorgesteld).

En gelukkig zijn er nog studio's die wel grotendeels leveren wat ze beloven. Vooral de (big) indies en enkele grote studio's als CD Project RED, Rockstar, Blizzard, Naughty Dog en dergelijke.

• Chrosser

Chrosser

Ben het helemaal eens met geert1. Ik kan me nog de eerste trailer van The Division herinneren. Man Man Man door die trailer was ik al helemaal meegezogen in die game nog voor precies duidelijk werd wat de game precies inhield. Daarna ook nog eens de bevestiging middels de demo gameplay. Dat is ook waarom ik zo benieuwd ben naar die game, wat is er nog overgebleven nu een jaar later meer richting het eind product. In ieder geval hebben ze de sfeer uitstekend neergezet.

Ook vond ik AC Unity een prima aankondiging. En ondanks dat het spel niet goed liep (alhoewel ik er met de X1 versie vanaf het begin af aan geen last van had) Hebben de trailers voor mij wel echt de setting van de franse revolutie goed neergezet. Ik heb op de game dan ook niet zoveel aan te merken. Het ziet er prachtig uit en ook speelde het prima.

Naarmate games dichterbij release komen moet je echt previews kijken en/of gameplay via livestreams volgen. Dit zal denk ik sowieso steeds meer toenemen en geeft je uiteindelijk ook echt het beeld van hoe de game er uit komt te zien en of het iets voor jou is. Neemt dus niet weg dat ik erg uitkijk naar alles wat er wordt aangekondigd

[Voor 3% gewijzigd door Chrosser op 20-05-2015 13:27]

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

geert1 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:13:
[...]

Ik verwacht bijvoorbeeld dat, als we The Division gaan zien, dat deze er inmiddels ook minder goed uit zal zien dan in de eerste video's. En buiten graphics is het ook de inhoud van een game die mooier gepresenteerd wordt dan het is. Vaak krijgen we eerst te horen dat er enorm veel content is, en dan blijkt later dat we gewoon weer 12 keer dezelfde zijmissie mogen doorspelen en weer 150 betekenisloze collectibles mogen gaan vinden. En torens veroveren om de kaart vrij te spelen ;)
Dat is precies de reden dat ik geen ubisoft game meer koop. Alle games lijken teveel op elkaar.
- AC:Black flag moest je een toren in om een gebied vrij te spelen.
- Farcry 3 moest je een radio toren innemen om een gebied vrij te spelen.
- Watch_Dogs moet je een sataliet ontmantelen om een nieuw gebied vrij te spelen.
- The Crew was ook iets van een toren of camara die je moest bereiken om een gebied vrij te spelen.

Rockstar is een goede uitgever, maar veracht pas een nieuwe GTA in 2018/2019
Blizzard komt met Overwatch en daar kijk ik echt naar uit.

Ik hoop wel iets te zien van de Nintendo NX die over 2 jaar zou uit moeten komen en niet een vervanger hoeft te zijn voor de Wii u en/of Nintendo 3DS.
Ik hoop meer ondersteuning van de amiibo's terug te zien.

Maar echt naar games zoals eerder genoemd, sta ik niet meer op te wachten na de grote teleurstellingen van de afgelopen 3 jaar.
Vanaf 2007 heb ik mijn meeste uren gestoken in de volgende games:
1. Team Fortress 2 (2007)
2. GTA V (2013)
3. GTA IV (2008)
4, Battlefield 3 (2011)
5. Forza Horizon 2 (2014)

andere grote titels heb ik gehaald doordat ze gehyped waren en ik erin ben getrapt zoals dus de ubisoft games.

• geert1
Pykow schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:44:
Ik hoop wel iets te zien van de Nintendo NX die over 2 jaar zou uit moeten komen en niet een vervanger hoeft te zijn voor de Wii u en/of Nintendo 3DS.
Daar moeten we volgens mij niet op rekenen helaas. Nintendo heeft aangegeven dat ze op de E3 nog niet over de Nintendo NX gaan praten. De focus voor Nintendo blijft voor nu de WiiU en de 3DS. Maar de NX schijnt inderdaad niet zozeer een vervanger te worden van Nintendo's huidige consoles, maar een "nieuw concept", wat dat ook moge betekenen.
Forza 6 natuurlijk :)

NCsoft zou er dit jaar ook weer zijn, vraag me af of ze deze keer wel B&S opnemen in het programma, duurt al iets te lang voordat die in Europa/US uit komt (en GW2/WS zijn aardig minder geworden).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-06 21:03
Ik ben zeer benieuwd met wat voor ontwikkelingen rond de PS4 Sony gaat komen. Verwachtingen heb ik niet, dus ben erg benieuwd! :D

• Butch_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
Mooie OP!

Opvallend vond ik dat Bethesda en Square Enix dit jaar een persconferentie geven. Die gaan dus groots uitpakken. Al heeft Bethesda eerder deze week natuurlijk al een aantal teasers weggegeven. De grote vraag blijft natuurlijk of er een nieuwe Fallout komt.

Rockstar is vrijwel nooit aanwezig, maar gaan wel iets doen. Ik hoop op een nieuwe Red Dead. Preorderen zal ik de game niet, maar van Redemption heb ik echt genoten.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

Ik kan er weer 1 bijschrijven:
Oculus Is Holding a Special Press Event in June

Oculus is currently sending out invites to select members of the press for a special event next month where the company plans to reveal more information about its VR headset. The event will be held on June 11 in San Francisco.

Seeing as how the invite says "Step into the Rift," it's safe to assume we'll be learning more about the Oculus Rift, which will be available to consumers sometime in Q1 2016.

We also learned just yesterday that Oculus will not block pornographic content from the device, as the Rift will be a completely open platform.

Als ze er nu nog effe een tijd bij vermelden :X

Edit: staat nu in de TS

[Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 20-05-2015 17:03]

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

geert1 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:52:
[...]

Daar moeten we volgens mij niet op rekenen helaas. Nintendo heeft aangegeven dat ze op de E3 nog niet over de Nintendo NX gaan praten. De focus voor Nintendo blijft voor nu de WiiU en de 3DS. Maar de NX schijnt inderdaad niet zozeer een vervanger te worden van Nintendo's huidige consoles, maar een "nieuw concept", wat dat ook moge betekenen.
hmmz en ik had juist gehoord dat ze op de E3 juist wel iets gingen aantonen, maar dat het nog in een te vroeg stadium zat.
Ze wilde juist snel informatie naar buiten brengen, alvorens er slechte verhalen naar buiten zouden gaan.
Wii U heeft heel veel negatieve reclame gehad het eerste jaar.

Na de komt van de geweldige amiibo's en mario kart 8 heb ik de Wii U nu zelf aangeschaft en ben zeer benieuwd wat ze nog meer gaan doen hiermee.

• Donstil
  • Niet online
Mooie OT!

ik zie graag nieuwe ip's en meer van

Crackdown.
Forza 6
The Division
Just cause 3

En stiekem hoop ok op No mans sky voor de One.

Van Rockstar verwacht ik niets eigenlijk.
De wereld van GTA5 ken ik persoonlijk wel inmiddels, ik heb echt genoten van GTA5 (en wat minder van GTA Online) maar een nieuwe verhaallijn binnen de zelfde wereld zou ik skippen. Dan zie ik liever dat ze een nieuwe IP proberen.

[Voor 47% gewijzigd door Donstil op 20-05-2015 20:13]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 11:34
[b][message=44270380,noline]Donstil schreef op woensdag 20 mei 2015 @
...
Van Rockstar verwacht ik niets eigenlijk.
De wereld van GTA5 ken ik persoonlijk wel inmiddels, ik heb echt genoten van GTA5 (en wat minder van GTA Online) maar een nieuwe verhaallijn binnen de zelfde wereld zou ik skippen. Dan zie ik liever dat ze een nieuwe IP proberen.
Een nieuwe Bully?

• Avioto
Er komen nog meer devs naar de PC gaming show:
  • ArenaNet
  • CCP Games
  • Creative Assembly
  • Fullbright
  • Frictional Games
  • Frontier Developments
  • Nexon
  • Pixel Titans
  • SCS Software
  • Splash Damage
http://www.pcgamer.com/mo...the-pc-gaming-show-at-e3/

Word een mooi lijstje zo :) Hopelijk komt CD Projekt Red ook nog, met een teaser voor Cyberpunk 2077 of iets dergelijks.

Avioto schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:58:
Er komen nog meer devs naar de PC gaming show:

[...]

http://www.pcgamer.com/mo...the-pc-gaming-show-at-e3/

Word een mooi lijstje zo :) Hopelijk komt CD Projekt Red ook nog, met een teaser voor Cyberpunk 2077 of iets dergelijks.
Nice. Wordt toch wel een langere show dus?

Verder zal NFS ook wel bij EA getoond gaan worden, gezien de trailer net uit is.

• Avioto
Martinspire schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:11:
Wordt toch wel een langere show dus?
Ik heb geen idee, ze laten erg weinig los over hoe de show zelf eruit gaat zien. Ik denk dat je geen traditionele persconferentie moet verwachten. Naast aankondigingen denk ik dat veel developers het gaan hebben hoe zij denken dat de toekomst van PC gaming eruit gaat zien (VR, Steam machines, SteamOS, Steam controller, enz).

Maar ik kan het ook helemaal mis hebben :P De website is niet erg duidelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Ik hoop dat Microsoft met nog wat meer info (release datum?) komt mbt de hololens. Daarnaast graag ook meer info over de verschillende VR brillen die er aan komen, inclusief de software (games).
Qua reguliere games hoop ik op meer info/demo van Just Cause 3, zou helemaal top zijn wanneer deze game met een VR bril overweg kan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trishul
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1051572

Get hype :+
2K games is aan het teasen, op neogaf hebben ze een en ander ontleed zoals gebruikelijk, ze denken aan een nieuwe bioshock. Titel lijkt 'advent future' te zijn, en de game lijkt een soort van cyberpunk openworld game te worden. 2K games had al wel onthuld dat ze voor begin 2016 een nieuwe AAA game in petto hebben....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:37
Ik denk dat tijdens de E3 Nintendo plots met de (misschien vage, misschien duidelijke) informatie komt over de NX, het zou mij ook niet verbazen als de nieuwe Zelda game plots daarvoor uitkomt in plaats van Wii U (oftewel, hetzelfde grapje als met Gamecube Zelda die uitgesteld werd en als launch title voor de Wii uitkwam).

Verder zou een gloednieuwe Metroid wel leuk zijn, ook verwacht ik dat Sony alweer niks met de Vita doet en volledige focus legt op de PS4.

Wat de Vita betreft, ben zelf van mening dat het deels geflopt is door Sony zelf, eigen schuld dikke bult ik ben er blij mee maar tegelijkertijd teleurgesteld omdat Sony er schijt aan heeft.

Ben wel enorm benieuwd naar wat de NX gaat brengen, verder denk ik dat er ook nieuwe NN3DS only titels uitkomen.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:44
Ik heb er wel weer zin in. Ik ben van plan om, naast datgene wat Tweakers gaat publiceren van de E3, vooral GameKings in de gaten te gaan houden. Die gaan de hele week streamen over de E3 waardoor je wel veel informatie binnenkrijgt.

Ik ben voornamelijk benieuwd of Nintendo toch een tipje van de sluiter gaat halen wat betreft de NX.

[Voor 18% gewijzigd door Zeror op 30-05-2015 17:45]

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:20

Polycom

Poes van goud

Hopen dat er tussen de remakes een paar mooie dingen zitten. Ik hoop op een "echte" nextgen console van Nintendo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

De tease van 2K blijkt een nieuw XCOM deel te zijn. Zoals verwacht wordt er op de E3 meer uit de doeken gedaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Trishul schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:01:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1051572

Get hype :+
2K games is aan het teasen, op neogaf hebben ze een en ander ontleed zoals gebruikelijk, ze denken aan een nieuwe bioshock. Titel lijkt 'advent future' te zijn, en de game lijkt een soort van cyberpunk openworld game te worden. 2K games had al wel onthuld dat ze voor begin 2016 een nieuwe AAA game in petto hebben....
Ja dat is toch al bekend dat dit de nieuwe Xcom is? Zijn toch ook al een soort topdown screenshots van geteased?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trishul
bram1984 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:56:
[...]

Ja dat is toch al bekend dat dit de nieuwe Xcom is? Zijn toch ook al een soort topdown screenshots van geteased?
Inderdaad, alleen was mijn bericht van 25 mei :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• geert1
bram1984 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:56:
[...]

Nu is dat bekend ja. Toen Trishul z'n berichtje schreef nog niet, vandaag dat hij kwam met enkele speculaties. Even naar de datums kijken hè?

Hoe dan ook, leuk om alvast wat nieuwtjes te krijgen vóór de E3. De nieuwe Need for Speed, X-COM en Tony Hawk zijn alvast bekendgemaakt, en de E3 zelf zal die games nog een stuk verder in de schijnwerpers zetten.

Voor mij zijn Fallout 4 en Mass Effect 4 de meest gewenste aankondigingen. Als die beide games uit de doeken worden gedaan, spring ik een gat in de lucht. Deze E3 heeft de potentie om één van de coolste ooit te worden, omdat de huidige consolegeneratie nu eindelijk wat is ingeburgerd en een flink aantal franchises toe zijn aan een nieuw deel; naast een aantal veelbelovende indies en nieuwe IP's. Ondanks de vele klachten die ik heb over de game-industrie, hoe zij zaken tegenwoordig uitbuiten, te veel beloven en te weinig leveren, ben ik toch nog enorm benieuwd. Een mens mag hopen ;)

[Voor 33% gewijzigd door geert1 op 02-06-2015 12:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Zolang het nieuwe delen zijn en geen remakes vind ik het allemaal prima. Ik haat die refurbished bullshit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• geert1
Leuk gerucht voor de liefhebbers: Dark Souls 3 zou worden aangekondigd op de E3.

En er is een teaser-website gestart voor een nieuwe Fallout-game. Deze telt af naar morgen en ik verwacht dat er dan een teaser of enige informatie naar buiten zal komen. Met een volledige aankondiging op de E3 erachteraan, naar alle waarschijnlijkheid.

• Avioto
Fallout 4 is er dus: http://fallout4.com/

En het is ook bekend dat Microsoft aanwezig is bij de PC Gaming Show: http://www.pcgamer.com/mi...ge-at-the-pc-gaming-show/
For us, the PC Gaming Show is the ideal place to speak directly to PC gamers, and it’s a great time to talk about Windows 10 - the best operating system we've ever created for gamers on PCs. With Windows 10, we’re bringing the best of Xbox with the best of Windows gaming, including Xbox Live and the new Xbox app, Game DVR for nearly every game, and DirectX 12 for better gaming graphics and performance.
Zal dus vooral over Windows 10 gaan vrees ik.

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-01 19:22
Mizgala28 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 00:30:
Ik denk dat tijdens de E3 Nintendo plots met de (misschien vage, misschien duidelijke) informatie komt over de NX, het zou mij ook niet verbazen als de nieuwe Zelda game plots daarvoor uitkomt in plaats van Wii U (oftewel, hetzelfde grapje als met Gamecube Zelda die uitgesteld werd en als launch title voor de Wii uitkwam).

Verder zou een gloednieuwe Metroid wel leuk zijn, ook verwacht ik dat Sony alweer niks met de Vita doet en volledige focus legt op de PS4.

Wat de Vita betreft, ben zelf van mening dat het deels geflopt is door Sony zelf, eigen schuld dikke bult ik ben er blij mee maar tegelijkertijd teleurgesteld omdat Sony er schijt aan heeft.

Ben wel enorm benieuwd naar wat de NX gaat brengen, verder denk ik dat er ook nieuwe NN3DS only titels uitkomen.
Nintendo zal niks over de NX zeggen, de NX moet de Wii U/3DS niet vervangen dus de kans dat Zelda opeens op de NX uitkomt is ongeveer 0%. Ik verwacht wel iets te horen van een nieuwe Metroid.
Pff heb er zin, eigenlijk is de e3 al een beetje begonnen met de trailers van fallout 4, uncharted collection en battleborn. ( jammer dat ze dat niet laten wachten op de e3). Heb vooral zin in de playstation en xbox persconferentie omdat die het langst zijn omdat daar de meeste games worden getoond ipv een lets dance demo bij ubisoft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trishul
https://mobile.twitter.co...status/606331462325960704

Hoppa, we gaan dus bij ubisoft een nieuwe prince of persia zien. (Die twitter is van de voice actor van prince of persia the warrior within)

Acties:
  • 0Henk 'm!
W00t
Twitch Announces Industry’s Largest Live Broadcast Schedule for E3 2015

SAN FRANCISCO, CA – June 5, 2015 – Twitch, the world’s leading social video platform and community for gamers, today announced its milestone setting broadcast schedule as the official live streaming partner of the Electronic Entertainment Expo (E3). In addition to broadcasting all of the E3 2015 press conferences and being the exclusive broadcasting platform for the PC Gaming Show, more than 30 publishers and developers will be showing games on the Twitch stage at South Hall, Booth #2803. For the first time, Twitch will have broadcasting partners from several countries providing localized content from the Twitch booth.

Adding a new twist, Twitch broadcasters will be allowed to co-stream all of the Twitch E3 content on twitch.tv/twitch to their own channels. By providing their own commentary on the news, this gives broadcasters the opportunity to create a more personalized, social experience for their communities.

As part of the E3 experience, Twitch is bringing back its Day 0 live broadcast on June 15 from 9:00am to 7:30pm PDT. Named for the day prior to the official start of E3, the Day 0 extravaganza includes all of the press conferences combined with exclusive game and gameplay reveals, appearances by major publishers and developers, and more.

From June 15-18, Twitch will broadcast from its stage with on-staff hosts Jon Carnage, Marcus “djWHEAT” Graham, and Jordan “Soma” Tayer, along with guest hosts MANvsGAME, Ezekiel_III, Swiftor, Seltzer, Anna Prosser, and djminiWHEAT. Watch as these personalities interact with top publishers, developers and the Twitch community while showcasing all of the latest games. To complement the English broadcast, popular Partnered channels from several countries will be doing regionalized shows from the Twitch booth. This includes a German-language presentation from Rocket Beans TV and a French presentation from Jeuxvideo.

Among this year’s guests from the publisher and developer community will be 2K, Activision, BANDAI NAMCO Entertainment America, Blizzard, Deep Silver, Devolver, Disney Interactive, EA, Konami, Microsoft Studios, Nintendo, PlayStation, Reverb, Square Enix, Tiny Build Games, Ubisoft, Warner Bros. Interactive Entertainment, and many more, including an array of content from the Indie Megabooth.

All of the press events and booth broadcasts will be viewable from the Twitch E3 Portal.

Press Events Schedule (all PDT):

June 14:
3:00pm Nintendo World Championships
7:00pm Bethesda

June 15:
9:30am Xbox
1:00pm EA
3:00pm Ubisoft
6:00pm PlayStation

June 16:
9:00am Nintendo
10:00am Square Enix
5:00pm PC Gaming Show (exclusively on Twitch)

Booth Schedule: TBA on June 9th at www.twitch.tv/event/e3

“The Twitch community is the single most active, socially engaged group of gamers in the world,” said Jon Carnage, Live Programming Director, Twitch. “They have a voracious appetite, especially for new indie and AAA games. With every press conference on Twitch and every major publisher being featured on the Twitch stage, we’ve got the fans covered. By having the industry’s most comprehensive collection of live streamed content, this is shaping up to be our biggest E3 to date.”

Twitch’s booth includes high-performance professional audio provided by Turtle Beach, Twitch’s official audio partner. Xbox is also partnering with Twitch by presenting the Xbox ESports Celebrity Challenge & Twitch Party. At this event—which is also sponsored by Alpha Draft and Turtle Beach—500 lucky Xbox fans get a chance to mingle with top broadcasters, celebrities and industry elite on June 16.

This is Twitch’s second year as the official live streaming platform of E3. The partnership with the Entertainment Software Association (ESA) is a three-year agreement that continues to heighten the global presence for the leading video game event.

For daily updates, visit the Twitch blog, Twitter feed and Facebook page.
Ziet er goed uit d:)b
Dat met dat commentaar lijkt me wel gaaf. Stel streamers zie ik al twitteren dat ze dat gaan doen. Daar zitten ook een aantal grappige gasten tussen, dus dat wordt hilarisch! _O_

offtopic:
Die Prince of Persia geruchten vind ik maar vrij zwak. Wacht liever op iets betrouwbaardere bronnen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-06 22:31

CR1691

Hero of Time

Mass Effect 4 is waar ik het meest naar uitkijk. Ook ben ik benieuwd naar meer beelden van Uncharted vier en of er een nieuwe GT voor de PS4 aangekondigd gaat worden.

Daarnaast ben ik ook heel benieuwd naar de ontwikkelingen op VR-gebied. De release van de Oculus Rift komt steeds dichterbij en na mijn eerste kennismaking met de Rift op de GoT Expo in Amsterdam ben ik enorm enthousiast geraakt. En wat heeft Sony voor ons in petto? Het leent zich enorm voor games als Elder Scrolls, Fallout, GTA en race games.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-06 16:12
Ben benieuwd naar de nieuwe onthullingen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:17
Gamekings programma: http://www.gamekings.tv/n...ekings-e3-2015-programma/

Maandag 8 juni:
16:45 – Brievenmaandag: E3 editie

Dinsdag 9 juni:
07:00 - E3 vooruitblik Jelle
18:00 – E3 vooruitblik Shelly

Woensdag 10 juni:
07:00 – E3 vooruitblik David
16:00 – E3 vooruitblik Skate

Donderdag 11 juni:
07:00 – E3 vooruitblik Emiel
16:00 – E3 vooruitblik JJ

Vrijdag 12 juni:
07:00 – E3 vooruitblik Boris
16:00 – Einde van de Week Vrijdag: E3 editie

Zaterdag 13 juni:
07:00 – Gamekings S16E05: tweede aflevering International Games Week Berlin
16:00 – LIVE Goodmorning L.A. vanuit Los Angeles
18:00 – Ken je deze nog: E3 editie

Zondag 14 juni:
07:00 – Doorlopen E3 progamma Gamekings.tv
18:00 – Gamekings op de E3 TBA

Maandag 15 juni:
03:30 - LIVE Voorbeschouwing Bethesda persconferentie
04:00 - LIVE Bethesda persconferentie
05:00 - LIVE Nabeschouwing Bethesda persconferentie
12:00 – Gamekings op de E3 TBA
18:00 – LIVE Voorbeschouwing Microsoft persconferentie
18:30 – LIVE Microsoft Xbox persconferentie
20:00 – LIVE Nabeschouwing Microsoft persconferentie
21:30 – LIVE Voorbeschouwing EA persconferentie
22:00 – LIVE Electronic Arts persconferentie
23:00 – LIVE Nabeschouwing EA persconferentie
23:30 – LIVE voorbeschouwing Ubisoft persconferentie

Dinsdag 16 juni:
00:00 - LIVE Ubisoft persconferentie
01:00 - LIVE Nabeschouwing Ubisoft persconferentie
02:30 - LIVE Voorbeschouwing Sony PlayStation persconferentie
03:00 - LIVE Sony PlayStation persconferentie
05:00 - LIVE Nabeschouwing Sony PlayStation persconferentie
07:00 – Gamekings op de E3 TBA
17:30 – LIVE Voorbeschouwing Nintendo Digital Event
18:00 – LIVE Nintendo Digital Event
18:50 – LIVE Nabeschouwing Nintendo en voorbeschouwing Square Enix
19:00 – LIVE Square Enix persconferentie
20:00 – LIVE Uitgebreide nabeschouwing Nintendo Digital Event en Square Enix
21:00 – Studio E3

Woensdag 17 juni:
17:00 – Studio E3: terugblik op de persconferenties

Donderdag 18 juni:
17:00 – Studio E3

Vrijdag 19 juni:
07:00 – Grote terugblik op E3 2015
16:00 – Studio E3: The Wall Part One

Zaterdag 20 juni:
07:00 – Gamekings S16E06
16:00 – Studio E3: The Wall Part Two

Zondag 21 juni:
07:00 – E3 item met JJ en Vasco
16:00 – Indiekings met Kitty Calis over indies op de E3

Acties:
  • 0Henk 'm!
Cool. Samen met Tweakers en de PU vind ik dat toch wel leuk om elke dag te kijken.
Misschien dat ik wat later begin met de video's om maandag nog wat te kijken te hebben tussen de presentaties door :+

Acties:
  • 0Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:51:
Cool. Samen met Tweakers en de PU vind ik dat toch wel leuk om elke dag te kijken.
Misschien dat ik wat later begin met de video's om maandag nog wat te kijken te hebben tussen de presentaties door :+
PU/GK, die tossers ga ik echt niet kijken, gelukkkig komt het ook live op XBO :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:17
SinergyX schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:41:
[...]

PU/GK, die tossers ga ik echt niet kijken, gelukkkig komt het ook live op XBO :)
Naja, alleen Jelle en Boris zijn wel is irritant, verder meestal wel leuk om te kijken .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avioto
Epische trailer voor de PC gaming show:

Minesweeper 2 is dus al aangekondigd!

Nog wat meer info:
  • Blizzard will be revealing new stuff from Heroes of the Storm and StarCraft II during their time on stage, and Square Enix will be bringing Deus Ex: Mankind Divided to talk about.
  • The venue doors open to press and attendees at 5 PM PDT next Tuesday, June 16. At that point we'll be switching on the PC Gamer livestream and launching a 1-hour countdown clock paired with music from Disasterpeace and some fun PC gaming trivia. The stage show itself is scheduled to start at exactly 6 PM PDT.
  • Live on twitch.tv/pcgamer. If you can't watch live, don't worry! We'll have stories from the show popping up on our website and Twitter feed in real-time. The full video (and individual segments) from the PC Gaming Show will be on our YouTube channel the following day. We also have a hashtag, #pcgamingshow, if you like those.
  • Imagine a Conan O'Brien-style late-nite talk show all about PC gaming hosted by the ever-amiable Sean 'Day9' Plott, with a sprinkling of new game reveals, trailers, and unscripted conversations.

Normaal altijd opgebleven met de persconferenties, maar nu al 2 jaar weinig spectaculairs gezien dus denk dat ik dit jaar maar gewoon de dag er na door de info spit. Als er meer nieuws over Fallout 4, ME4, Just Cause 3 en Xcom 2 is dan is het voor mij hoe dan ook een geslaagde editie :) Toch hoop ik stiekem op een onverwachte klapper :D

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-06 16:12
Ik hoorde bij GameKings dat Mafia 3 misschien aangekondigd zou worden, hoop het erg.

Beide delen waren prachtig, al was deel 1 nog beter

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0Henk 'm!
Gezien Bethesda vandaag om de ongemakkelijke tijd van 3.30 (in de nacht dus) aftrapt. Zijn er nog mensen van plan die te gaan bekijken?
Ik gok dat er weinig animo voor zal zijn, maar dat is samen met die van Sony op maandag ook een ongemakkelijke tijd om te kijken.

Wat zijn zoal de verwachtingen voor Bethesda hier op Tweakers en wat voor games willen jullie daarbij zien?

Het is voor mij waarschijnlijk de enige die ik niet ga kijken. Ik heb weinig met Bethesda en diens games. Ik weet dat het kwalitatieve games zijn, maar het is gewoon mijn genre of setting niet.

[Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 14-06-2015 15:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avioto
Ik denk dat ik het live ga kijken, ik verwacht er wel wat van. Als is het maar om meer van Fallout 4 te zien :) Ook hoop ik dat Dishonored 2 aangekondigd gaat worden: http://www.pcgamer.com/di...ess-conference-rehearsal/

Dat word een korte nacht :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:54
Zelf ga ik ook Bethesda live proberen te kijken.

Hoe gaan we dit jaar eigenlijk met slow chat doen voor de kijkers 's nachts? Vorig jaar was het heel gezellig op de IRC server van Tweakers. Gaat dat dit jaar ook weer door of word deze topic daarvoor gebruikt?

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Xbox Series X | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Bethesda sla ik over, maar de rest ga ik wel kijken. Al moet ik waarschijnlijk de Microsoft (voor mij de belangrijkte, heb een Xbone) later instarten. Das wel even balen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:04

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Avioto schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 21:48:
Epische trailer voor de PC gaming show:

[video]

Minesweeper 2 is dus al aangekondigd!

Nog wat meer info:

[...]
Epische trailer?

Ik zag wat hardware voorbijkomen en een paar oude spellen... niet echt iets om enthousiast over te worden.

De hele AMD reeks is gerebadgede meuk, dus ook niet echt veel nieuws aan de horizon.
:F

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05 11:59
Er staat een schrijffout in de 2de alinea, de conferences van Ubisoft en Sony zijn namelijk 16 juni en niet 10 juni ;)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avioto
Jeroenneman schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:45:
[...]

Epische trailer?

Ik zag wat hardware voorbijkomen en een paar oude spellen... niet echt iets om enthousiast over te worden.

De hele AMD reeks is gerebadgede meuk, dus ook niet echt veel nieuws aan de horizon.
:F
Dat heet nou sarcasme :P Net zoals dat de trailer niet serieus genomen moet worden

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-03 19:19
Ik hoop dat ik om 04:00 nog wakker ben, koffie staat al klaar ))
Ik ben benieuwd naar meer beelden van Fall Out 4. En misschien een nieuwe TES? Alhoewel ik denk dat ze daar nog een jaar mee wachten. Ik ga nu nog een klein uurtje TES: Online doen en dan via de gamekings livestream de persconferentie ga volgen.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:49
Een nieuwe TES? Daar twijfel ik over, sowieso krijgen we zodadelijk Doom (4) en Fallout 4 te zien of word er iig over gepraat, met wat geluk praat Bethesda ook nog over Dishonored 2.

Bethesda heeft 2 gigantisch populaire IP's (TES en FO) en gaat deze echt niet tegelijk aankondigen en/of uitbrengen. Al helemaal niet aangezien TES online net een gigantische update heeft gehad, nu een nieuwe TES aankondigen zou alle aandacht daar wegtrekken.

[Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 15-06-2015 02:56]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 11:34
Wat een stilte hier. Viel het tegen of is er een slowchat topic?

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-03-2022
Het is nog niet echt los, maar ik vond het een redelijke goede show met een uitstekende doom en Fallout die echt top was.
Dishonored 2 is aangekondigd.

Fallout komt in november.

PSN: Mallakai-NL

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-06 20:05
Vandaag gaat het pas echt los! Ik heb er zin in. Vanavond live de Microsoft persco bekijken en wellicht later op de avond nog even de EA presentatie aanslingeren.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-06 13:28
MS niet zo heel interessant voor mij, Sony is een rottijd (want werk enzo). Ga ze wel dnek ik beide terugkijken. (Sony in ieder geval, MS is nog 50/50) Eerste volledige is de Nintendo Digital Event, vond het vorig jaar met Treehouse ook erg geslaagd in ieder geval. Dat en nog even de rest van Nintendo WCS van vannacht terugkijken, gestopt toen de Zelda first dungeon speedrun begon :P

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 14:01
Ben zelf eigenlijk alleen maar beniewd naar:

- The Division
- Destiny info van Bungie
- Mass effect 4

En hopelijk een verborgen parel ofzo met een bad ass co-op story line voor de Ps4.

On a road of changes....

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:05
Vanavond inderdaad naar MS kijken en EA. Verwacht niet zo'n spannende E3. Ook van Sony niet trouwens. Gameplay FIFA, nieuwe BF5? GTA DLC (al denk ik van niet)
We gaan het meemaken.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Trishul
Sony kan nog best wat verassingen hebben, ze hebben maar weinig losgelaten. Wordt ook tijd dat we eens wat meer zien van het werk dat de SCE worldwide studios uitvoeren; Guerilla, Guerilla Cambridge, Bend, MM, enz.

Het lijkt er wel sterk op dat de focus op Morpheus zal komen te liggen. Die moet namelijk al in de eerste helft van 2016 uitkomen.

Also, de No Man's Sky PS site heeft een update gehad: https://www.playstation.com/en-us/games/no-mans-sky-ps4/ Hype levels voor die game worden steeds hoger...

[Voor 18% gewijzigd door Trishul op 15-06-2015 10:25]

Trishul schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:17:
Sony kan nog best wat verassingen hebben, ze hebben maar weinig losgelaten. Wordt ook tijd dat we eens wat meer zien van het werk dat de SCE worldwide studios uitvoeren; Guerilla, Guerilla Cambridge, Bend, MM, enz.

Het lijkt er wel sterk op dat de focus op Morpheus zal komen te liggen. Die moet namelijk al in de eerste helft van 2016 uitkomen.
Dit jaar blijf ik iig niet op voor Sony. Ik verwacht er weinig van en de Morpheus wordt voor mij alleen interessant als de bril zelf hardware heeft, want ik geloof simpelweg niet dat de PS4 genoeg power heeft om een lekkere resolutie te tonen met genoeg fps. Vorig jaar was het ook een saaie boel en als er verrassingen zijn dan lees ik het dinsdag wel. Door Bethesda vannacht maar 1 uurtje slaap gehad dus dat heeft er natuurlijk ook mee te maken :p

• Trishul
Beakzz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:26:
[...]

Dit jaar blijf ik iig niet op voor Sony. Ik verwacht er weinig van en de Morpheus wordt voor mij alleen interessant als de bril zelf hardware heeft, want ik geloof simpelweg niet dat de PS4 genoeg power heeft om een lekkere resolutie te tonen met genoeg fps. Vorig jaar was het ook een saaie boel en als er verrassingen zijn dan lees ik het dinsdag wel. Door Bethesda vannacht maar 1 uurtje slaap gehad dus dat heeft er natuurlijk ook mee te maken :p
Nou, dat is nu juist het leuke, in het kastje tussen Morpheus en de PS4 zit wel degelijk extra hardware. Hierdoor hoeft een morpheus game (maar) 1080p60 te draaien, morpheus past vervolgens frame interpolatie toe (ik geloof vergelijkbaar met hoe Killzone: SF dat doet online). Er zijn ook al games die 1080p120 draaien bv. Eentje is allang uit, Trine 2 draait intern 1080p120 voor de 3D modus. 1080p60 is wel haalbaar; project cars krijgt ook morpheus support, die game draait ook al grotendeels 60fps, m.u.v. tientallen racers in de regen.
Trishul schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:35:
[...]

Nou, dat is nu juist het leuke, in het kastje tussen Morpheus en de PS4 zit wel degelijk extra hardware. Hierdoor hoeft een morpheus game (maar) 1080p60 te draaien, morpheus past vervolgens frame interpolatie toe (ik geloof vergelijkbaar met hoe Killzone: SF dat doet online). Er zijn ook al games die 1080p120 draaien bv. Eentje is allang uit, Trine 2 draait intern 1080p120 voor de 3D modus. 1080p60 is wel haalbaar; project cars krijgt ook morpheus support, die game draait ook al grotendeels 60fps, m.u.v. tientallen racers in de regen.
Oh echt ? Heb je daar een bron voor ?, want dit was bij wat ik tot nu toe heb gelezen nog totaal niet naar voren gekomen. Dan zie ik het al wat rooskleuriger in, maar ik ga alsnog slapen vannacht :+

Denk dat ik toch voor de opvolger ga van mijn DK2 en ik ga zeker niet 2 brillen kopen.

[Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 15-06-2015 10:44]

• Trishul
Beakzz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:43:
[...]

Oh echt ? Heb je daar een bron voor ?, want dit was bij wat ik tot nu toe heb gelezen nog totaal niet naar voren gekomen. Dan zie ik het al wat rooskleuriger in, maar ik ga alsnog slapen vannacht :+

Denk dat ik toch voor de opvolger ga van mijn DK2 en ik ga zeker niet 2 brillen kopen.
Hier een link met de tot nu toe confirmed games: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1044658
Hier een link naar een liveblog waar ze het o.a. hebben over dat games voor 60fps designed kunnen worden en dat via reprojection 120fps output gegenereerd kan worden: http://www.roadtovr.com/p...a-event-liveblog-3pm-pst/

Sony geeft zelf aan dat native 120fps output het allerbeste werkt, enkele indies zijn hier al mee aan de slag gegaan.

[Voor 12% gewijzigd door Trishul op 15-06-2015 10:53]

Trishul schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:35:
[...]

120FPS is leuk, maar de 1080p is dat niet. Dat moet echt omhoog. De Oculus DK2 heeft ook een 1080p resolutie en daar zie je dus ook de pixels in en dat is gewoon niet top. Het zal minstens 4k moeten worden, wil je echt op kunnen gaan, maar dat trekt die PS4 niet (geen enkele console momenteel). Daarom denk ik dat VR voorlopig nog echt een PC-dingetje zal blijven en je alleen wat leuke kleine games of tech-demo's zult krijgen voor de Morpheus. Interne hardware moet significant verbeteren en de performance van de consoles, wil dit straks in elke huiskamer gebruikt kunnen worden.

Ander dingetje is dat je nog behoorlijk misselijk kunt worden en ze daar nog niet echt een oplossing voor hebben voor huidige hardware.

Maar goed, we zullen zien. Als eerste versie is het in ieder geval leuk speelgoed en met enige moeite kun je jezelf er wel in kwijt raken.
offtopic:
Ik heb dus zelf een Rift, dus vandaar dat ik wat skeptisch ben over de Morpheus

Bethesda was dus (zoals ik meldde) al weinig interessant voor me. Maar vanacht wordt lang opblijven om alles te kunnen bekijken :9

[Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 10:59]

• Trishul
Ben benieuwd, tijdens demo sessies waren de journo's vrij positief, misschien heeft Sony het design/werking beter voor elkaar.

• Avioto
Ik vond de Bethesda showcase erg goed. Lekker veel Fallout 4 gameplay gezien en de november release was een leuke verrassing :)

Voor de mensen die het gemist hebben:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FgAcL5yk8uo]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bWuwLSFmATI]

• Chrosser

Chrosser

Hoop op een nieuwe gears of war + eigenlijk ook wel de (gelekte?) remake. Heeeel lang geleden gespeeld op de 360 ;) lekker co-öpen is niet verkeerd :)

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06 20:15
Ik kan niet wachten tot Dishonored 2, echt super awesome.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Ik hoop dat Nintendo gaat aankondigen dat ze de productie van de Amiibo's flink verhoogt hebben om de voorraad op orde te krijgen in de winkels en online shops.

Qua games kijk ik alleen uit naar Yoshi world (maar daar is alles al van bekend)
Fifa 16 (Die koop ik toch wel) en Forza 6 en verder laat ik me verassen.

ubisoft negeer ik, afgelopen 3 jaar al een en al troep naar mijn mening.

Oja nog een kijktip (al weet ik niet hoeveel mensen daar interesse in hebben, maar toch): om 1.30 is het dameselftal in Canada bezig om Canada te verslaan. Past mooi tussen Ubisoft en Sony in, dus vandaar dat het misschien interessant is om te kijken. Mits je niet in slaap valt van damesvoetbal :+

• Shrake
  • Laatst online: 25-03 11:55
Om maar even de geruchtenstroom te voeden.

Ik heb een aantal mensen van Microsoft/Xbox, waaronder ook Major Nelson, veelvuldig de hashtag #XboxNintendo zien gebruiken. Het zou sneaky marketing kunnen zijn, maar wie weet gaat Nintendo z'n meer bekendere games (Mario, Zelda, Pokemon, etc) wel onderbrengen bij andere consoles?

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-06 09:06
Shrake schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:19:

Ik heb een aantal mensen van Microsoft/Xbox, waaronder ook Major Nelson, veelvuldig de hashtag #XboxNintendo zien gebruiken. Het zou sneaky marketing kunnen zijn, maar wie weet gaat Nintendo z'n meer bekendere games (Mario, Zelda, Pokemon, etc) wel onderbrengen bij andere consoles?
Dan zou de game wereld echt op z'n kop staan! Maar kan het me haast niet voorstellen eigenlijk. Helemaal omdat Nintendo ook al bezig is met de NX enzo. Maar wie weet, we gaan het vanavond zien :)

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-01 15:39
Op de twitter van Major Nelson is niks te zien.

• Avioto
Tripwire999 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:23:
[...]

Dan zou de game wereld echt op z'n kop staan! Maar kan het me haast niet voorstellen eigenlijk. Helemaal omdat Nintendo ook al bezig is met de NX enzo. Maar wie weet, we gaan het vanavond zien :)
NX staat voor Nintendo Xbox :+

Dat misschien niet (of het moet een emulator zijn oid?) maar eerder dat Nintendo-karakters in een MS-titel zitten. Dat lijkt me de meest voor de hand liggende optie.

Maar waar heb je dat onder andere gezien dan?
Bedoel je niet https://twitter.com/xboxnintendo ? :P

Nieuwe Nintendo hardware met MS besturingssysteem en online services zou niet verkeerd zijn overigens :>

[Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 12:26]

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-06 09:06
Avioto schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:24:
[...]

NX staat voor Nintendo Xbox :+
Ha daar had ik nog niet over nagedacht :D

• Trishul
For the price of a ps3, you can buy both a 360 and a wii :P

• Shrake
  • Laatst online: 25-03 11:55
Ik zal even terug gaan lezen in m'n twitter feed, maar aangezien ik behoorlijk wat auto fabrikanten en hun race afdelingen volg kan het even duren ivm Le Mans afgelopen dagen.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:05
Een timed exclusive voor een enorme zak geld kan wel als een zekerheidje worden genoteerd. Net als een dumpprijs voor de one om alle voorraden weg te werken.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:50

Gynnad

* * *

Dat gaat echt nooit gebeuren, want mochten ze dat doen dan killed Nintendo zijn eigen afdeling. Nintendo wordt nu vooral nog gekocht juist om die games te kunnen spelen. Wat in jouw versie nog wel een optie zou kunnen zijn is dat ze games uit het verleden uit gaan brengen op die consoles, al lijkt me dat ook sterk.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Avioto
Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:24:
Nieuwe Nintendo hardware met MS besturingssysteem en online services zou niet verkeerd zijn overigens :>
Ik zie het niet snel gebeuren. Van de toxic Xbox Live community zou Nintendo niet vrolijk worden en betalen voor online past helemaal niet bij Nintendo. Het zou de online games van Nintendo wel een stuk verbeteren.

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-05 11:52
Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:42:
Zou het misschien nog iets te maken kunnen hebben met Project Spark?
Zou zeker kunnen, als je weet dat Concker ook zo beschikbaar was. Wordt Project Spark eigenlijk veel gespeeld? Want ik hoor er maar weinig van
X-Fighter schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:55:
[...]

Zou zeker kunnen, als je weet dat Concker ook zo beschikbaar was. Wordt Project Spark eigenlijk veel gespeeld? Want ik hoor er maar weinig van
Nee niet echt, maar het is dan ook niet zo heel boeiend na een tijdje. Er wordt wel leuke content voor gemaakt hoor, maar het is nog vrij beperkt en vooral de beschikbare content is veel te specifiek om er leuke dingen mee te maken (teveel fantasy stuff). Het is verder ook wat te moeilijk en omslachtig om er snel wat leuks mee te maken. Plus dat het nu Free2Play is, waarbij je al veel te snel je portemonnee moet trekken.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Doom :'(.
Waarom krijgen developers de feel voor de oude game nooit goed in deze reboots. Dit lijkt teveel op Doom3 en te weinig op Doom1/2. Niet genoeg kleur (bruin), langzaam, weinig vijanden op het scherm.

Had liever gezien dat Machine Games de Doom franchise had aangepakt. Wolfenstein: The New Order was geweldig.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Het was gister wel heel pijnlijk hoe die 2 franse gasten dishonderd remake aankondigde, je had echt het gevoel dat ze het zelf nieg wilde maaf van de grote baas moesten.

Vandaag komt er ook een nieuwe mgs trailer van 6 minuten uit, waarschijnlijk niet via 1 van de persconferenties, om 16:00 dacht ik trouwens.

[Voor 29% gewijzigd door Nieuwevolger op 15-06-2015 13:33]

Half 7 is dus MS aan de beurt en dan om 10 uur EA?

Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee