Ik ben alvast zo vrij geweest om een channel op te startenpolopolo150 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:52:
Zelf ga ik ook Bethesda live proberen te kijken.
Hoe gaan we dit jaar eigenlijk met slow chat doen voor de kijkers 's nachts? Vorig jaar was het heel gezellig op de IRC server van Tweakers. Gaat dat dit jaar ook weer door of word deze topic daarvoor gebruikt?
irc.tweakers.net
#e3

@hieronder: Dat vind ik wel meevallen. Valve is nu flink bezig met Source 2. Het is nu alleen wachten op een nieuwe game.
[Voor 75% gewijzigd door polopolo150 op 15-06-2015 14:29]
Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Xbox Series X | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB
Schiet tussen de palen en je scoort!
Anders vraag ik gewoon om bevestiging of ik dat ding goed lees..

(TS laad bij mij namelijk maar tot die tabel, de rest eronder zie ik niet).
[Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2015 14:31]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Valve staat ook al een paar jaar stil wat betreft echte innovatieve ontwikkeling met games(vr-bril niet meegerekend) en dat doen ze omdat...ik heb geen idee. Misschien omdat steam voldoende is om iedereen geld te geven en te onderhouden en vervolgens maar niks doen? Dat idee krijg ik tenminstexzaz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:21:
Ik moet toch wel zeggen dat Valve echt stappen achteruit maakt als je zo de concurrentie ziet.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Of nog beter, ik ben voor 99% zeker dat NX geen handheld of console is, ik denk eerder een nieuw platform (zoals PS Now) of nieuwe accessoire.
Vergeet het maar, ze kondigen geen van die games aan.weszz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:30:
[...]
Valve staat ook al een paar jaar stil wat betreft echte innovatieve ontwikkeling met games(vr-bril niet meegerekend) en dat doen ze omdat...ik heb geen idee. Misschien omdat steam voldoende is om iedereen geld te geven en te onderhouden en vervolgens maar niks doen? Dat idee krijg ik tenminsteHoop zo dat er nog een aankondiging binnenkort komt voor episode 3 en left 4 dead 3! Misschien tegelijkertijd met Team Fortress 3 en Portal 3(3 is wel hun nummer straks
)
Echter als dat ooit wel gebeurd wordt het sowieso voor L4D3 een insta buy.
De focus is zeker gegaan van games maken naar een gaming platform:weszz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:30:
[...]
Valve staat ook al een paar jaar stil wat betreft echte innovatieve ontwikkeling met games(vr-bril niet meegerekend) en dat doen ze omdat...ik heb geen idee. Misschien omdat steam voldoende is om iedereen geld te geven en te onderhouden en vervolgens maar niks doen? Dat idee krijg ik tenminsteHoop zo dat er nog een aankondiging binnenkort komt voor episode 3 en left 4 dead 3! Misschien tegelijkertijd met Team Fortress 3 en Portal 3(3 is wel hun nummer straks
)
Tja, als we bij alle bedrijven de producten die in ontwikkeling zijn niet meenemen dan is geen enkel bedrijf innovatief.weszz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:30:
[...]
Valve staat ook al een paar jaar stil wat betreft echte innovatieve ontwikkeling met games(vr-bril niet meegerekend) en dat doen ze omdat...ik heb geen idee.

[Voor 28% gewijzigd door Hakulaku op 15-06-2015 15:29]
Mee eens, het is alleen dat je het nogal erg...zwart wit bekijkt. Had het over software/games en niet over hardware. Blijft lastig wakker blijvenHakulaku schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:28:
[...]
Tja, als we bij alle bedrijven de producten die in ontwikkeling zijn niet meenemen dan is geen enkel bedrijf innovatief.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Het was enkel een opmerking aangezien je het binnen je eigen tekst al uitsluit. Ik kon niet opmaken dat je het enkel over games/software had daardoor.weszz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:33:
[...]
Mee eens, het is alleen dat je het nogal erg...zwart wit bekijkt. Had het over software/games en niet over hardware. Blijft lastig wakker blijven
Ik denk dat Valve op dit moment volledig geanticipeerd is op Steambox, SteamOS en VR. Wanneer dat gedaan is zullen de nieuwe games weer komen vermoed ik.
Ik denk het niet meer. Ik denk dat Valve zich gaat bezighouden met platformen / engines en niet meer naar games gaat kijken.Hakulaku schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:37:
[...]
Wanneer dat gedaan is zullen de nieuwe games weer komen vermoed ik.
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
En dat vindt ik juist zonde!!! Onze generatie(mid twintig) en wat ouderen en misschien iets jongeren zullen nog genieten van een vervolg op hun games! Nieuwere generaties zullen waarschijnlijk half-life alleen kennen als een legendarische game maar nooit hebben gespeeld. Zodoende.Hakulaku schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:37:
[...]
Het was enkel een opmerking aangezien je het binnen je eigen tekst al uitsluit. Ik kon niet opmaken dat je het enkel over games/software had daardoor.
Ik denk dat Valve op dit moment volledig geanticipeerd is op Steambox, SteamOS en VR. Wanneer dat gedaan is zullen de nieuwe games weer komen vermoed ik.
En toch krijg ik de indruk dat we iets gaan horen dit jaar. Who knows
Ik sluit dat niet uit wanneer steamVR officieel gelanceerd wordt.weszz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:13:
[...]
En dat vindt ik juist zonde!!! Onze generatie(mid twintig) en wat ouderen en misschien iets jongeren zullen nog genieten van een vervolg op hun games! Nieuwere generaties zullen waarschijnlijk half-life alleen kennen als een legendarische game maar nooit hebben gespeeld. Zodoende.
En toch krijg ik de indruk dat we iets gaan horen dit jaar. Who knows
Zit er ook klaar voor, jammer dat er door Tweakers weinig aandacht is voor de E3
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verder zijn er blijkbaar al wat indie-trailers uitgebracht op het Youtubekanaal van Xbox. 31 stuks:
YouTube: Xbox
Varierend van meh tot (sarcastische) GOTY

Ik bedoel, die Ostrich Island: Escape from Paradise wordt toch gewoon de nieuwe Goat Simulator?

Zit serieus niks bij wat ik wil hebben

[Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 17:53]
Ik ben daarentegen wel blij dat Gamekings heeeel veeel aandacht geeft aan de E3. Met voor- en nabeschouwingen bij elke persconferentie.Mars18 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:38:
[...]
Zit er ook klaar voor, jammer dat er door Tweakers weinig aandacht is voor de E3
Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Ik heb het 5 minuten volghouden, of ik wordt oud, of die gasten denken na 20 jaar nog grappig te zijnZeror schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:02:
[...]
Ik ben daarentegen wel blij dat Gamekings heeeel veeel aandacht geeft aan de E3. Met voor- en nabeschouwingen bij elke persconferentie.

Ik kijk wel de kale stream op de XBO, zou interactief deel in zitten, misschien wat leuke events er tussen door

[Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2015 18:15]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Microsoft heeft zijn zaakjes goed op orde, meer dan voldoende games, goeie apps en stabiel OS voor X One met veel functies. Maar de PS4 houd me al zoet.
Bij Ubisoft, kijk ik alleen om The devision en stiekem om Watch Dogs 2.
“Being a good example teaches others to be good.”
En een nieuwe Ubisoft game. Kan ook leuk wordenmuhda schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:17:
Zeer benieuwd naar wat Sony in huis heeft, tot nu to erg stil gebleven. Afgelopen jaar veel indies, maar die hebben nog ontwikkeltijd nodig.
Microsoft heeft zijn zaakjes goed op orde, meer dan voldoende games, goeie apps en stabiel OS voor X One met veel functies. Maar de PS4 houd me al zoet.
Bij Ubisoft, kijk ik alleen om The devision en stiekem om Watch Dogs 2.
Als de gameplay maar niet weer gebaseerd is op: "verover een punt/toren om een gebied vrij te spelen"X-Fighter schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:19:
[...]
En een nieuwe Ubisoft game. Kan ook leuk worden
Daarbij EA helemaal over het hoofd gezien.
“Being a good example teaches others to be good.”
http://www.xbox.com/en-US/e3/live-event
Verder:
https://www.youtube.com/e3
http://www.twitch.tv/gametrailers
http://www.twitch.tv/event/e3
[Voor 39% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 18:27]
Ik heb het gevoel dat Microsoft vanavond flink gaat knallen met vette games. Van Sony verwacht ik niet zo veel, terwijl dit de vorige 2 jaar andersom was.
Microsoft heeft geleerd van hun stomme fouten vorig jaar op E3.
Ik vond Microsoft vorig jaar wel goed op E3. Lieten enkel games zien, niets hardware of accessoires. 2 jaar geleden daarentegen was het een dramaGluonC schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:27:
Bethesda heeft het goed gedaan vannacht, lekker veel gameplay!
Ik heb het gevoel dat Microsoft vanavond flink gaat knallen met vette games. Van Sony verwacht ik niet zo veel, terwijl dit de vorige 2 jaar andersom was.
Microsoft heeft geleerd van hun stomme fouten vorig jaar op E3.

Dat was 2 jaar geleden ook zo, maar jij bedoelt waarschijnlijk de Xbox One Reveal. Daar was het teveel over TV, maar E3 is altijd nog om games geweest.X-Fighter schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:28:
[...]
Ik vond Microsoft vorig jaar wel goed op E3. Lieten enkel games zien, niets hardware of accessoires. 2 jaar geleden daarentegen was het een drama
Mijn xbox.com stream zit echter niet 100% live, bij jullie wel?
Twitch en Xbox zelf zijn jaren lang onstabiel tijdens E3, YouTube werkt altijd goed.

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Xbox Series X | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Refresh was dik in orde en starte zodra het live kwam
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Bij mij niet. Die splashscreen met de tijden bleef gewoon in beeld.. toen ik de app verliet en terugging deed hij het pas.Opuske schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:37:
Die app deed het nochtans bij mij perfect hoor.
Refresh was dik in orde en starte zodra het live kwam
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ligt aan jouv8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:39:
Wow dit is de next gen halo?? Ziet er gewoonweg lastgen uit of ligt aan mij ??
Maar troll lekker verder. Of zet de quality van je stream wat hoger
Dit is de xbox 360 versie.v8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:39:
Wow dit is de next gen halo?? Ziet er gewoonweg lastgen uit of ligt aan mij ??
[Voor 7% gewijzigd door polopolo150 op 15-06-2015 18:42]
Butthurt hier someone? Zou me ook niets verbazen als het in 720p resolutie komt.Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:40:
[...]
Ligt aan jou
Maar troll lekker verder. Of zet de quality van je stream wat hoger
[Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 15-06-2015 18:43]
TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Steam/XBL: Avioto
[Voor 3% gewijzigd door GluonC op 15-06-2015 18:46]
Maarja... spring 2016.Opuske schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:46:
Yup recore ziet er wel leuk uit
is nu al gezellig

We gaan ziwn.
Wow backwards compatibility!!!
Groots van ze moet ik zeggen bruut!!!
TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

[edit]
En streamen naar de PC in de app

[Voor 22% gewijzigd door Jaguar645 op 15-06-2015 18:49]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Geen stuurtje? Dan moet je jezelf geen racer noemen denk ik, meer casual race fan.Mu.siQ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:55:
Zo die controller, daar wordt ik wel enthousiast over als racer. Tenminste, die paddels op de achterkant als schakelen, wat meer controle met driften
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
https://eu.scufgaming.comMu.siQ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:55:
Zo die controller, daar wordt ik wel enthousiast over als racer. Tenminste, die paddels op de achterkant als schakelen, wat meer controle met driften
Had je al jaren kunnen hebben

Iemand een goede stream ? Al 3 gehad maar allemaal mwah tot frustrerend.
De Xlei app op de xbox one doet het schitterendBeakzz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:59:
[...]
https://eu.scufgaming.com
Had je al jaren kunnen hebben.. Zelfs op de 360.
Iemand een goede stream ? Al 3 gehad maar allemaal mwah tot frustrerend.
Ja god, casual race fan dan, lekker boeiend. Stuurtje gaat me wat te ver in de woonkamer ja. Maar racen is wel leuk, en met zo'n controller is het misschien wat leuker.iPodKiller schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:58:
[...]
Geen stuurtje? Dan moet je jezelf geen racer noemen denk ik, meer casual race fan.
Pff echt, dan ben je geen racer, serieus?

Xbox
Even the dark has a silver lining

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Geen enkel probleem hier op de Xbox One. Loopt perféct.BM schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:01:
Kreeg op de X1 spaanse dubbing over m'n stream heen. Zonde, want die werkte een stuk beter dan wat ik verder nu online vind.
thumbstick naar beneden en dan settings.....taal op engels weer zetten.BM schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:01:
Kreeg op de X1 spaanse dubbing over m'n stream heen. Zonde, want die werkte een stuk beter dan wat ik verder nu online vind.
Was een kleine hickup en was hier ook maar meteen opgelost
Raar verhaal. Ik heb een hele racerig, maar ken genoeg gasten die me inmaken met een controller. Een stuurtje koop je voor de ervaring en wat meer natuurlijke besturing. Het maakt je zeker geen racer.iPodKiller schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:58:
[...]
Geen stuurtje? Dan moet je jezelf geen racer noemen denk ik, meer casual race fan.
Paar keer gedaan, maar hielp niet. Nu maar achter de pc op twitch, dat werkt redelijk.Opuske schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:02:
[...]
thumbstick naar beneden en dan settings.....taal op engels weer zetten.
Was een kleine hickup en was hier ook maar meteen opgelost
Xbox

Forza!
Xbox