• Timmy!!!
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:34
polopolo150 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:52:
Zelf ga ik ook Bethesda live proberen te kijken.

Hoe gaan we dit jaar eigenlijk met slow chat doen voor de kijkers 's nachts? Vorig jaar was het heel gezellig op de IRC server van Tweakers. Gaat dat dit jaar ook weer door of word deze topic daarvoor gebruikt?
Ik ben alvast zo vrij geweest om een channel op te starten

irc.tweakers.net
#e3

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:13
Cool! Can't wait! :D

@hieronder: Dat vind ik wel meevallen. Valve is nu flink bezig met Source 2. Het is nu alleen wachten op een nieuwe game.

[Voor 75% gewijzigd door polopolo150 op 15-06-2015 14:29]

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Xbox Series X | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:25
Ik moet toch wel zeggen dat Valve echt stappen achteruit maakt als je zo de concurrentie ziet.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Anders vraag ik gewoon om bevestiging of ik dat ding goed lees.. :/

(TS laad bij mij namelijk maar tot die tabel, de rest eronder zie ik niet).

[Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2015 14:31]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-02 09:43
xzaz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:21:
Ik moet toch wel zeggen dat Valve echt stappen achteruit maakt als je zo de concurrentie ziet.
Valve staat ook al een paar jaar stil wat betreft echte innovatieve ontwikkeling met games(vr-bril niet meegerekend) en dat doen ze omdat...ik heb geen idee. Misschien omdat steam voldoende is om iedereen geld te geven en te onderhouden en vervolgens maar niks doen? Dat idee krijg ik tenminste :P Hoop zo dat er nog een aankondiging binnenkort komt voor episode 3 en left 4 dead 3! Misschien tegelijkertijd met Team Fortress 3 en Portal 3(3 is wel hun nummer straks :+ )

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:30
Avioto schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:24:
[...]

NX staat voor Nintendo Xbox :+
Of nog beter, ik ben voor 99% zeker dat NX geen handheld of console is, ik denk eerder een nieuw platform (zoals PS Now) of nieuwe accessoire.
weszz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:30:
[...]

Valve staat ook al een paar jaar stil wat betreft echte innovatieve ontwikkeling met games(vr-bril niet meegerekend) en dat doen ze omdat...ik heb geen idee. Misschien omdat steam voldoende is om iedereen geld te geven en te onderhouden en vervolgens maar niks doen? Dat idee krijg ik tenminste :P Hoop zo dat er nog een aankondiging binnenkort komt voor episode 3 en left 4 dead 3! Misschien tegelijkertijd met Team Fortress 3 en Portal 3(3 is wel hun nummer straks :+ )
Vergeet het maar, ze kondigen geen van die games aan.

Echter als dat ooit wel gebeurd wordt het sowieso voor L4D3 een insta buy.

• xzaz
[...]

De focus is zeker gegaan van games maken naar een gaming platform:

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-03 22:23

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Team Fortress 2 krijgt nog een Match making (zoals Dota 2), dus ik verwacht nog geen Team Fortress 3.

Daarnaast denk ik dat Valve gestopt is met ontwikkeling van games en zich alleen richt op steam.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-03 09:49
[...]

Valve staat ook al een paar jaar stil wat betreft echte innovatieve ontwikkeling met games(vr-bril niet meegerekend) en dat doen ze omdat...ik heb geen idee.
Tja, als we bij alle bedrijven de producten die in ontwikkeling zijn niet meenemen dan is geen enkel bedrijf innovatief. 8)7

[Voor 28% gewijzigd door Hakulaku op 15-06-2015 15:29]

• weszz
Hakulaku schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:28:
[...]

Tja, als we bij alle bedrijven de producten die in ontwikkeling zijn niet meenemen dan is geen enkel bedrijf innovatief. 8)7
Mee eens, het is alleen dat je het nogal erg...zwart wit bekijkt. Had het over software/games en niet over hardware. Blijft lastig wakker blijven :z

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Hakulaku
weszz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:33:
[...]

Mee eens, het is alleen dat je het nogal erg...zwart wit bekijkt. Had het over software/games en niet over hardware. Blijft lastig wakker blijven :z
Het was enkel een opmerking aangezien je het binnen je eigen tekst al uitsluit. Ik kon niet opmaken dat je het enkel over games/software had daardoor.

Ik denk dat Valve op dit moment volledig geanticipeerd is op Steambox, SteamOS en VR. Wanneer dat gedaan is zullen de nieuwe games weer komen vermoed ik.

• xzaz
Hakulaku schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:37:
[...]
Wanneer dat gedaan is zullen de nieuwe games weer komen vermoed ik.
Ik denk het niet meer. Ik denk dat Valve zich gaat bezighouden met platformen / engines en niet meer naar games gaat kijken.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:13

spartacusNLD

This is Sparta!!

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• weszz
Hakulaku schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:37:
[...]

Het was enkel een opmerking aangezien je het binnen je eigen tekst al uitsluit. Ik kon niet opmaken dat je het enkel over games/software had daardoor.

Ik denk dat Valve op dit moment volledig geanticipeerd is op Steambox, SteamOS en VR. Wanneer dat gedaan is zullen de nieuwe games weer komen vermoed ik.
En dat vindt ik juist zonde!!! Onze generatie(mid twintig) en wat ouderen en misschien iets jongeren zullen nog genieten van een vervolg op hun games! Nieuwere generaties zullen waarschijnlijk half-life alleen kennen als een legendarische game maar nooit hebben gespeeld. Zodoende.

En toch krijg ik de indruk dat we iets gaan horen dit jaar. Who knows

• Hakulaku
weszz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:13:
[...]

En dat vindt ik juist zonde!!! Onze generatie(mid twintig) en wat ouderen en misschien iets jongeren zullen nog genieten van een vervolg op hun games! Nieuwere generaties zullen waarschijnlijk half-life alleen kennen als een legendarische game maar nooit hebben gespeeld. Zodoende.

En toch krijg ik de indruk dat we iets gaan horen dit jaar. Who knows
Ik sluit dat niet uit wanneer steamVR officieel gelanceerd wordt.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-03 15:30
Zit er ook klaar voor, jammer dat er door Tweakers weinig aandacht is voor de E3

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Tweakers is wel aanwezig. Ik zag Jurian al in de rij staan voor E3 badge bij Gamekings item.

Verder zijn er blijkbaar al wat indie-trailers uitgebracht op het Youtubekanaal van Xbox. 31 stuks:
YouTube: Xbox

Varierend van meh tot (sarcastische) GOTY :P
Ik bedoel, die Ostrich Island: Escape from Paradise wordt toch gewoon de nieuwe Goat Simulator? :')

Zit serieus niks bij wat ik wil hebben :X

[Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 17:53]

Martinspire - PC, PS4, X1

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-01 13:44
Ik had gedacht dat Microsoft wel een pre-event zou hebben zoals vorig jaar, maar dat is dus niet?

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:52
Mars18 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:38:
[...]

Zit er ook klaar voor, jammer dat er door Tweakers weinig aandacht is voor de E3
Ik ben daarentegen wel blij dat Gamekings heeeel veeel aandacht geeft aan de E3. Met voor- en nabeschouwingen bij elke persconferentie.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

Zeror schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:02:
[...]

Ik ben daarentegen wel blij dat Gamekings heeeel veeel aandacht geeft aan de E3. Met voor- en nabeschouwingen bij elke persconferentie.
Ik heb het 5 minuten volghouden, of ik wordt oud, of die gasten denken na 20 jaar nog grappig te zijn :P

Ik kijk wel de kale stream op de XBO, zou interactief deel in zitten, misschien wat leuke events er tussen door :)

[Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2015 18:15]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:20

muhda

Time Traveler and philosopher.

Zeer benieuwd naar wat Sony in huis heeft, tot nu to erg stil gebleven. Afgelopen jaar veel indies, maar die hebben nog ontwikkeltijd nodig.

Microsoft heeft zijn zaakjes goed op orde, meer dan voldoende games, goeie apps en stabiel OS voor X One met veel functies. Maar de PS4 houd me al zoet.

Bij Ubisoft, kijk ik alleen om The devision en stiekem om Watch Dogs 2.

“Being a good example teaches others to be good.”

• X-Fighter
muhda schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:17:
Zeer benieuwd naar wat Sony in huis heeft, tot nu to erg stil gebleven. Afgelopen jaar veel indies, maar die hebben nog ontwikkeltijd nodig.

Microsoft heeft zijn zaakjes goed op orde, meer dan voldoende games, goeie apps en stabiel OS voor X One met veel functies. Maar de PS4 houd me al zoet.

Bij Ubisoft, kijk ik alleen om The devision en stiekem om Watch Dogs 2.
En een nieuwe Ubisoft game. Kan ook leuk worden

• muhda
  • Laatst online: 17:20

muhda

Time Traveler and philosopher.

X-Fighter schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:19:
[...]
En een nieuwe Ubisoft game. Kan ook leuk worden
Als de gameplay maar niet weer gebaseerd is op: "verover een punt/toren om een gebied vrij te spelen"
Daarbij EA helemaal over het hoofd gezien.

“Being a good example teaches others to be good.”

• KoningsGap
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:03
Zal Sony wat meer gaan laten zien over No Man's Sky? Lijkt me errug tof.

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-03 19:19
Bethesda heeft het goed gedaan vannacht, lekker veel gameplay!
Ik heb het gevoel dat Microsoft vanavond flink gaat knallen met vette games. Van Sony verwacht ik niet zo veel, terwijl dit de vorige 2 jaar andersom was.
Microsoft heeft geleerd van hun stomme fouten vorig jaar op E3.

• X-Fighter
GluonC schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:27:
Bethesda heeft het goed gedaan vannacht, lekker veel gameplay!
Ik heb het gevoel dat Microsoft vanavond flink gaat knallen met vette games. Van Sony verwacht ik niet zo veel, terwijl dit de vorige 2 jaar andersom was.
Microsoft heeft geleerd van hun stomme fouten vorig jaar op E3.
Ik vond Microsoft vorig jaar wel goed op E3. Lieten enkel games zien, niets hardware of accessoires. 2 jaar geleden daarentegen was het een drama :D
X-Fighter schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:28:
[...]

Ik vond Microsoft vorig jaar wel goed op E3. Lieten enkel games zien, niets hardware of accessoires. 2 jaar geleden daarentegen was het een drama :D
Dat was 2 jaar geleden ook zo, maar jij bedoelt waarschijnlijk de Xbox One Reveal. Daar was het teveel over TV, maar E3 is altijd nog om games geweest.

• GluonC
Ja klopt dat was 2 jaar geleden. Ze hadden bijvoorbeeld nooit hun prijs bekent moeten maken.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik ga spijt krijgen van MS denk ik..

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ah niet weer zij...
Die xbox.com stream loopt flink achter, de XBO app lijkt aardig realtime.

• polopolo150
Mijn tip is om dit via YouTUbe te volgen. YouTube: YouTube Live at E3 - Monday at Noon ET / 9 AM PT

Twitch en Xbox zelf zijn jaren lang onstabiel tijdens E3, YouTube werkt altijd goed. :)

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Xbox Series X | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:05
Ik kijk gewoon via de XBEi app op de X1 zelf :)

• Opuske
  • Laatst online: 20-03 15:53
Halo 5 !!

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:46
Fail. Had de XBEi app openstaan op de Xbox One. Refreshed hij niet automatisch waardoor ik het begin gemist heb..

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Jaguar645
Halo 5 begint al goed! enorm veel zin in die game :)

• Opuske
Die app deed het nochtans bij mij perfect hoor.
Refresh was dik in orde en starte zodra het live kwam

• Jaguar645
Azure Media gaat zich van zijn beste kant laten zien met deze stream live op elke X1 :P

• Rivanov
Opuske schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:37:
Die app deed het nochtans bij mij perfect hoor.
Refresh was dik in orde en starte zodra het live kwam
Bij mij niet. Die splashscreen met de tijden bleef gewoon in beeld.. toen ik de app verliet en terugging deed hij het pas.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Wow dit is de next gen halo?? Ziet er gewoonweg lastgen uit of ligt aan mij ??

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

v8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:39:
Ligt aan jou

Maar troll lekker verder. Of zet de quality van je stream wat hoger

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:51
v8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:39:
Dit is de xbox 360 versie.
Ik troll absoluut niet. Broertje naast me is grote bungie halo fan. Maar zei ook meteen dafuq is dit ?? Vind het er heel niet bijzonder uitzien. Om het netjes te zeggen.

• polopolo150
Ik ben het met v8power67 eens. Hij zegt toch gewoon eerlijk dat hij de graphics niet uit vind zien? Dit vind ik ook.

[Voor 7% gewijzigd door polopolo150 op 15-06-2015 18:42]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:40:
[...]

Ligt aan jou

Maar troll lekker verder. Of zet de quality van je stream wat hoger
Butthurt hier someone? Zou me ook niets verbazen als het in 720p resolutie komt.

[Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 15-06-2015 18:43]

• GluonC
Nee ben niet weg geblazen hier door Halo 5. Terwijl ik de vorige delen grijs heb gespeeld.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:38
Vette Kinect functies ook in deze exclusive.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03 15:36
Ik vind het ook tegenvallen qua graphics. Die eindbaas zag er wel erg gaaf uit :)

Steam/XBL: Avioto

• Jaguar645
Nieuwe IP van de makers van Metroid ziet er wel leuk uit

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-03 14:41
Recore zag er best grappig uit

• Opuske
Yup recore ziet er wel leuk uit

• GluonC
Hou alleen niet van dat cartoon-achtig stijltje

[Voor 3% gewijzigd door GluonC op 15-06-2015 18:46]

Opuske schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:46:
Yup recore ziet er wel leuk uit
Maarja... spring 2016.

• Jaguar645
Wow! backwards compat op de X1!

• polopolo150
Just a reminder: op de IRC server van Tweakers zijn er mensen ook aan het chatten over de persconferentie op irc.tweakers.net. Kanaal #e3

is nu al gezellig :)

Stream via de x1 zelf doet het 100x beter dan via de pc. Ben wel benieuwd wat
We gaan ziwn.

Wow backwards compatibility!!!
Groots van ze moet ik zeggen bruut!!!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
Dat is wel tof nieuws!

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Opuske
Beste nieuws ooit !!!!!!!!!!!

• GluonC
WOOW nice Microsoft nice !!

• Jaguar645
Dat is echt awesome! kan ik toch nog wat oudjes uitspelen die nog op de lijst staan :P

[edit]

En streamen naar de PC in de app :P

[Voor 22% gewijzigd door Jaguar645 op 15-06-2015 18:49]

• Mu.siQ
  • Laatst online: 19-03 18:54

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Nice, m'n oude x360 marketplace buys dus gewoon downloaden en weer spelen :D GTA San Andreas here I come again :D

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012

ikookhier

>hijdiehieris<

Doen ze netjes :)

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• Opuske
Hoppa morgen gelijk men 360 verkopen :)

• Jaguar645
Met die nieuwe controller spelen ze ook goed in op de mensen die graag het eea willen aanpassen zeg :)

• GluonC
Die controller moet ik hebben ! nice

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-03 14:41
holy shit, die controller!

• Rivanov
Bad ass controller!

• Opuske
Hoppa pre order controller x2 :)

• Opuske
Jah duurt nog ff maar ik zie het wel zitten

• Jaguar645
Stukje Fallout doet toch wel wensen naar meer. Ziet er erg goed uit, mooie upgrade van F3 af

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:52
WTF Monster controller, wat een beest :o :o :o

[Voor 18% gewijzigd door Zeror op 15-06-2015 18:54]

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• Mu.siQ

Mu.siQ

Zo die controller, daar wordt ik wel enthousiast over als racer. Tenminste, die paddels op de achterkant als schakelen, wat meer controle met driften :)

• GluonC
10 November gaat zo'n mooie dag worden dit jaar.

• polopolo150
Krijg er kippenvel van. Vond Bethesda games als shooter nooit goed maar dit ziet er echt slick uit!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mu.siQ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:55:
Zo die controller, daar wordt ik wel enthousiast over als racer. Tenminste, die paddels op de achterkant als schakelen, wat meer controle met driften :)
Geen stuurtje? Dan moet je jezelf geen racer noemen denk ik, meer casual race fan.

• Jaguar645
Cool zo kunnen de beste mods van de pc ook gebruikt worden op de X1. DAt is best fijn aangezien er echt pareltjes zijn op de Nexus

• Rivanov
Microsoft is KILLING it!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012

ikookhier

>hijdiehieris<

Nice pc mods op de XB

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• X-Fighter
Wow mods op de Xbox One
Mu.siQ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:55:
https://eu.scufgaming.com

Had je al jaren kunnen hebben ;).. Zelfs op de 360.

Iemand een goede stream ? Al 3 gehad maar allemaal mwah tot frustrerend.

• Jaguar645
Meh dat EA Access verhaal hoeft van mij niet zo...liever nieuwe games

• Opuske
Beakzz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:59:
[...]

https://eu.scufgaming.com

Had je al jaren kunnen hebben ;).. Zelfs op de 360.

Iemand een goede stream ? Al 3 gehad maar allemaal mwah tot frustrerend.
De Xlei app op de xbox one doet het schitterend

• Mu.siQ

Mu.siQ

iPodKiller schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:58:
[...]
Geen stuurtje? Dan moet je jezelf geen racer noemen denk ik, meer casual race fan.
Ja god, casual race fan dan, lekker boeiend. Stuurtje gaat me wat te ver in de woonkamer ja. Maar racen is wel leuk, en met zo'n controller is het misschien wat leuker.

Pff echt, dan ben je geen racer, serieus? :+

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:32

BM

Moderator Spielerij
Kreeg op de X1 spaanse dubbing over m'n stream heen. Zonde, want die werkte een stuk beter dan wat ik verder nu online vind.

Xbox
Even the dark has a silver lining

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:22
Ik heb nu duits erdoorheen :(

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Opuske
Toch leuk een week gratis ea access

• Rivanov
BM schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:01:
Kreeg op de X1 spaanse dubbing over m'n stream heen. Zonde, want die werkte een stuk beter dan wat ik verder nu online vind.
Geen enkel probleem hier op de Xbox One. Loopt perféct.

• Jaguar645
Is Engels gestart en gebleven hier :P

• KoningsGap
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:03
EA probeert weer een extra centje te verdienen, mijn god..

• Opuske
BM schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:01:
thumbstick naar beneden en dan settings.....taal op engels weer zetten.
Was een kleine hickup en was hier ook maar meteen opgelost

iPodKiller schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:58:
[...]

Raar verhaal. Ik heb een hele racerig, maar ken genoeg gasten die me inmaken met een controller. Een stuurtje koop je voor de ervaring en wat meer natuurlijke besturing. Het maakt je zeker geen racer.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Opuske schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:02:
[...]

thumbstick naar beneden en dan settings.....taal op engels weer zetten.
Was een kleine hickup en was hier ook maar meteen opgelost
Paar keer gedaan, maar hielp niet. Nu maar achter de pc op twitch, dat werkt redelijk.

Xbox

• Jaguar645
Garden Warfare 2 ziet er dan wel weer grappig uit

• Rivanov
Forzaaaaa? :D

• BM

BM

Moderator Spielerij
*stuitert kamer door*

Forza!

Xbox

• Jaguar645
Haha het was te verwachten dat die eraan kwam... mooie wagen wel op het podium!
Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee