Net zoveel als elke opvolgende jaarlijkse fifa aflevering... niets tot zeer weinigMartinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:51:
Wat voegt Pele toe eigenlijk?
Verder verwacht ik meer nieuws bij Gamescom omdat dit toch geen fifa-land is
america en voetbal hahha
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Er zit wel vrouwenvoetbal in Fifa nu. En vrouwenvoetbal is wel heel erg populair in Amerika.Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:51:
Wat voegt Pele toe eigenlijk?
Verder verwacht ik meer nieuws bij Gamescom omdat dit toch geen fifa-land is
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik hoop voor ze dat Battlefront echt het wow factor heeft anders staan ze wel op de nominatie voor slechtste persco
Thanks en nu wegwezen... volgens mij hoort dit op NPO3 Docu.Can you tell us the story?
Pele: No, ee yeee, *************** hehe **** yes *** soccer is beautifull *****
Hoeveel ik heel erg veel van voetbal hou, op deze manier een hele persco vullen is wel saai...
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Die Pelé is morgenvroeg nog niet klaar met praten.
Zoveel tijd voor een voetbal spel en dan ook niets laten zien. Dit gaat echt wel ver.
Sowieso less sports and more real games !!
Hahaha, echt he...wtf man. Belachelijk dit.HammerNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:54:
Wie verzint dit
The first casualty in war is always the truth...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Mogelijk, maar het is vooral populair voor vrouwenvoetbal, niet als sport an sich.GluonC schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:52:
[...]
Er zit wel vrouwenvoetbal in Fifa nu. En vrouwenvoetbal is wel heel erg populair in Amerika.
Als het zo doorgaat kan je je wekker om 00.00 zettenmingooski schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:55:
Ik ga ff een tukkie, maakt iemand mij wakker wanneer ze weer games laten zien?
Ik heb altijd EA Sports; Thundergame verstaan vroeger, tot iemand me erop wees dat het iets anders was.Noctonix schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:55:
EA TALK. It's not in the game..
⏩ PVOutput☀️
Ik ben een groot fan van voetbal en heb veel respect voor Pelé, maar zo vul je toch geen persconferentie?Beakzz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:55:
Wat een zeikerds zijn jullie zeg. Dit is gewoon een legende en wint weer een hoop zieltjes voor het zielloze Fifa

⏩ PVOutput☀️
Nederlands damesteam zit er niet in.Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:59:
Ik vraag me af of het Nederlandse dameselftal ook nog een beetje gedetailleerd is doorgevoerd. Ik kan me zomaar voorstellen dat de top 5 teams zijn ingescanned en de rest maar een beetje is randomized omdat toch bijna niemand dat doorheeft
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Nederland zit er niet eens inMartinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:59:
Ik vraag me af of het Nederlandse dameselftal ook nog een beetje gedetailleerd is doorgevoerd. Ik kan me zomaar voorstellen dat de top 5 teams zijn ingescanned en de rest maar een beetje is randomized omdat toch bijna niemand dat doorheeft
Nederland zit er helemaal niet in geloof ik. Maar 12 teams.Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:59:
Steam/XBL: Avioto
Je kunt wel niet met de dames tegen de mannen spelen helaas. En het Nederlands dames elftal zit er helaas niet in nee.Freshnub schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:00:
Nice vrouwenteams! Dat wordt mijn vrienden pak slaag geven met een dames team
Ow dan laat ik die modus helemaal links liggen. Leek me het enige interessante om tegen mannen teams te spelen en toch op skills te winnen.GluonC schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:01:
[...]
Je kunt wel niet met de dames tegen de mannen spelen helaas. En het Nederlands dames elftal zit er helaas niet in nee.
Zal wel weer zijn omdat de KNVB teveel vraagt ? Eerst een verplichte shirtjes wissel eer ik vrouwenvoetbal ga kijkenAvioto schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:00:
[...]
Nederland zit er helemaal niet in geloof ik. Maar 12 teams.
Precies, zo denk ik er ook over.Lekkerboeie86 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:02:
Ik zie maar weinig vernieuwing. Ik koop elk jaar Fifa, maar krijg steeds meer het idee dat alleen het doosje nieuw is.
Speel al vanaf '98 elk jaar heel veel Fifa. Maar de afgelopen 2jaar merk ik dat ik steeds minder Fifa aan het spelen ben. Dit jaar heb ik volgens mij niet eens de 100 uur aangetikt.
En wat is er dit jaar nu echt vernieuwend? Nu zou ik zelf ook niet heel snel kunnen bedenken wat ze nog beter kunnen doen, maar ze zouden eens kunnen beginnen bij het publiek. Dat ziet er nog steeds niet uit vind ik.
vrouwenvoetbal wissen we al en verder niks.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Nee joh. De KNVB probeerd ook al jaren de Jupiler League in de game te krijgen. EA begint er niet aan.Beakzz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:03:
[...]
Zal wel weer zijn omdat de KNVB teveel vraagt ?
Steam/XBL: Avioto
[ Voor 10% gewijzigd door Compizfox op 15-06-2015 23:06 ]
Ja het ziet er iets gelikter uit maar is idd groot en deels het zelfde.Jaguar645 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:05:
Mirrors Edge ziet er wel weer grappig uit maar of het nou zo vernieuwend is ten opzichte van het vorige deel... ja freeroam maar meh?
Wel tof dat het freeroam is idd. Krijg er wel een portal gevoel nij net..
KrauwertDigitalError schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:05:
Mirror's edge haal ik wel een keer uit de eurobak of als hij gratis op ps+ is
⏩ PVOutput☀️

Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Haha dat zou wel een nieuwe IP zijn!Noctonix schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:07:
Jesus... meer sport... wat krijgen we hierna? waterpolo??
Deze verschilt anders weinig van vorig jaar. Duurt alleen wat langer.Mu.siQ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:07:
Is dit de slechtste percso van EA ooit? Allememagies
bij een groot aantal games hebben ze inderdaad het jaartal geupdateMartinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:08:
[...]
Deze verschilt anders weinig van vorig jaar. Duurt alleen wat langer.
Misschien, heel misschien, moet je het dan gewoon niet kopen en dit melk-gedrag niet nog meer in stand houden? gewoon een ideetje hoor, als niemand die jaarlijkse rehash zou kopen dan zouden ze stoppen met die crap uit te brengen.GluonC schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:04:
[...]
Precies, zo denk ik er ook over.
Speel al vanaf '98 elk jaar heel veel Fifa. Maar de afgelopen 2jaar merk ik dat ik steeds minder Fifa aan het spelen ben. Dit jaar heb ik volgens mij niet eens de 100 uur aangetikt.
En wat is er dit jaar nu echt vernieuwend? Nu zou ik zelf ook niet heel snel kunnen bedenken wat ze nog beter kunnen doen, maar ze zouden eens kunnen beginnen bij het publiek. Dat ziet er nog steeds niet uit vind ik.
[ Voor 59% gewijzigd door Hephaestos op 15-06-2015 23:10 ]
NFS Underground vibe, alleen zag er wel erg arcade uit, maar goed.Dattack schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:08:
Hm, tot nu toe alleen onder de indruk van NFS.. En we zijn al meer dan een uur bezig.
Zag er erg mooi uit verder.

⏩ PVOutput☀️
Ea's talkshow over sportJumpiefox schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:09:
ze praten echt belachelijk veel....o god.
Hopelijk verrassen Sony en Nintendo ons vannacht nog!
nFo schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:09:
[...]
NFS Underground vibe, alleen zag er wel erg arcade uit, maar goed.
Zag er erg mooi uit verder.

Of ben je echt serieus?
Ze lopen achter op schemaQuad schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:10:
Ik krijg spontaan hartkloppingen bij de snelheid waarmee ze praten.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Alweer een nieuwe? No thanks, het releaseschema mag wel wat langzamer. Ik vind het zo'n onzin dat er elk jaar een nieuwe uit zou moeten komen.Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:09:
Wel jammer dat ze dus niet nog een Battlefield lijken te hebben. Had gehoopt dit jaar BF4 toch te kunnen aflossen
⏩ PVOutput☀️
Vind je het gek. Ze lichten letterlijk elk detail toe haha.
YOU CAN JUMP} and catch the ball! and withina second complete a swift turn, which looks awesome btw thanks to our High tech ultra HD animation engine blablablablablablablablablablablabla
Nope hier niet.v8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:12:
Stream eruit ??
Bad company 3Compizfox schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:12:
[...]
Alweer een nieuwe? No thanks, het releaseschema mag wel wat langzamer. Ik vind het zo'n onzin dat er elk jaar een nieuwe uit zou moeten komen.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Welke stream ?? Ik twitch en doet niets meer.
https://www.youtube.com/e3v8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:13:
[...]
Welke stream ?? Ik twitch en doet niets meer.

Dat hadden ze zeker mogen doen! Mogen ze een jaar langer over een echt waardige BF opvolger doen ook. Bad Company 2 hebben we destijds echt helemaal grijs gespeeld en de uitbreiding van Vietnam erin was echt kicken
Er is arcade zoals Need for Speed 3 en er is arcade wat je in die video zag met achterlijk veel sideways driften. Subtiel driften zoals vroegah is er niet meer bij blijkbaar. Jammer want alles behalve de auto-handling zag er tof uit
Hier werkt het trouwens nog wel alleen loopt het geluid 1 seconde achter op het beeld