Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-05 11:23
Heb de laatste pagina's deze nieuwe Ulefone nog niet voorbij zien komen:

Ulefone T1 Global Version 5.5 Inch 6GB RAM 64GB ROM MTK Helio P25 Octa core 4G Smartphone, 3680mah, 16MP dual Samsung sensor camera, 15MP front cam
klik

Lijkt wel heel goed, zelfs alle Nederlandse 4G banden (incl B20), voor 170 euro... (met 20 euro Priority Mail Direct geen inklaringskosten /btw). Andere mensen deze al gespot?

[ Voor 34% gewijzigd door PaT op 03-08-2017 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

davidov2008 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 09:24:
Heb de laatste pagina's deze nieuwe Ulefone nog niet voorbij zien komen:

Ulefone T1 Global Version 5.5 Inch 6GB RAM 64GB ROM MTK Helio P25 Octa core 4G Smartphone, 3680mah, 16MP dual Samsung sensor camera, 15MP front cam
klik

Lijkt wel heel goed, zelfs alle Nederlandse 4G banden (incl B20), voor 170 euro... (met 20 euro Priority Mail Direct geen inklaringskosten /btw). Andere mensen deze al gespot?
Had hem gezien. Beetje saai design, dubbele camera is ook std op die chinese dingen tegenwoordig en geeft geen betere foto's dan een goeie enkele, frontcamera is gewoon een 8mp interpolated. Accu is wel goed, maar voor dat geld is het m.i. niets speciaals.

Dan zou ik nog steeds voor de https://www.kimovil.com/e...-leeco-letv-le-pro-3-x722 gaan. Heb je een veel snellere telefoon aan, ook een goede Sony camera, 4000mah accu, en ook alle banden. SD820 is toch nog wel een top processortje :)

Maar goed, smaken verschillen.

[ Voor 9% gewijzigd door PaT op 03-08-2017 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:48
Alleen is er bij LeEco een nieuwe CEO aangesteld en die gaat terug naar waar LeEco goed in was namelijk content diensten en Smart TV's. Smartphones gaan eruit en support voor de huidige toestellen zal een groot vraagteken worden.

https://www.chinamobilema...das-war-es-dann-wohl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Anoniem: 472287 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:53:
[...]

Pics please! O-)

Ik heb mijn LeEco Le Pro 3 (zelfde prijsklasse zo'n beetje) ook binnen - niet bezelless design, maar erg vlot en goede batterij. Ben er tot nu toe erg blij mee.
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/myPwzv/IMG_6854.jpg

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/iJWLRa/IMG_6851.jpg

Ok, een paar uur mee gespeeld.
Het is echt een verbazingwekkend goede phone voor deze prijs!
Build quality voelt premium aan, hij is zwaarder dan andere phones.
Alles werkt vlot. Geen vastlopers of zo. Phone wordt ook niet warm, voelt allemaal zeer goed.
Batterij gaat makkelijk twee dagen mee schat ik zo bij normaal gebruik.
Geen bloatware, gewoon een kale versie van android 7.0.

Er komen wel makkelijk veel vlekken op, alles glimt.

Hij is een of twee milimeter groter dan mijn Huawei Ascend Mate 7

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/fGV5Ra/IMG_6848.jpg
zeg_ik_niet schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 00:47:
[...]
Is het echt 6"? Of voelt het aan als 5.5"?
En ja, ben ook benieuwd naar een review
Call of Duty schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:45:
[...]
Ik ben ook heel benieuwd! Zou je een review willen maken?
Hij voelt als een iphone plus van 5,5 inch aan, lijkt er ook wel aardig op vanaf de zijkant. Het is wel een echte 6 inch, net zoals mijn Huawei.

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 03-08-2017 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Dat is nogal een verschil met de "officiele" renders.

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/digitaltrends-uploads-prod/2017/04/Maze-Alpha-Front-Rear.jpg

Maar dat was toch ook wel te verwachten. Grote kans dat ze dezelfde OEM gebruikt hebben als de Doogee Mix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kenzi schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:30:
Dat is nogal een verschil met de "officiele" renders.

[afbeelding]

Maar dat was toch ook wel te verwachten. Grote kans dat ze dezelfde OEM gebruikt hebben als de Doogee Mix.
Dit was de render. Maar ik vind het in het echt wel redelijk dun, net iets dunner dan de Dogee. Dat is overigens een 5,5 inch. Dit is zes inch.

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001535477.jpeg

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 03-08-2017 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercuryView
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 10-11-2017
Kenzi schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 04:58:
[...]

Absoluut dat het in Silicon Valley anders gaat. Daar switch men niet van baan elke maand.

Mijn punt, het is doorzichtige marketing bs.
Het voorbeeld dat je echter aandraagt hiervoor is een slecht voorbeeld, een meisje dat op een evenementenbeurs werkt en met merkbordjes paradeert. Jammer.

Enne... Anders in Silicon Valley? Steve Wozniak? Google die naam maar eens ;)

Maar goed, het artikel dat ik heb geschreven was juist bedoelt om die "doorzichtige" marketing technieken helemaal bloot te leggen. Bluboo maakte me dat even heel makkelijk. Dus heb ik daar het eerste stukje over geschreven... Dan kom jij met: Net alsof Doogee dat niet doet??? Vast wel, maar als ik het van de één onomstotelijk kan bewijzen, zou het toch gek zijn daar geen artikel over te schrijven alleen omdat anderen dat OOK doen? Ik zou zeggen, volg me, en dan kun je nog veel meer verwachten ook over Doogee, die hebben namelijk wat mij betreft ook nog wel het één en ander uit te leggen. Maar ik maak er een goede gewoonte van maar één artikel tegelijk te schrijven. Ook vind ik het wel nuttig om alvorens iets te publiceren wat research te doen en niet klakkeloos iets over te nemen. Dingen die ik kan hard maken publiceer ik, dingen die nog sensatie-geroep zijn zonder (op dit moment althans) harde bewijzen laat ik nog even liggen totdat ik wat meer heb uitgezocht. Ik ben niet de Story of de Privé immers :P

Wordt vervolgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 18:28
Hij voelt als een iphone plus van 5,5 inch aan, lijkt er ook wel aardig op vanaf de zijkant. Het is wel een echte 6 inch, net zoals mijn Huawei.
Bedankt voor je reactie!

Heb de UMIDIGI Z1 Pro binnen.
Even korte impressie; waardeloze foto's, telefoon is voor 90% in het Engels, terwijl ik Nederlands heb ingesteld. Vingerafdrukscanner werkt wel weer goed. De rest tja, wat moet ik zeggen? Werkt gewoon soepel.

Verder volgens mij wel een leuk ding, maar niet voor de camera inderdaad zoals iemand al eerder opmerkte.

Gemaild dat ik 'm retour wil doen. Even afwachten wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
Anoniem: 87302 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:08:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ok, een paar uur mee gespeeld.
Het is echt een verbazingwekkend goede phone voor deze prijs!
Build quality voelt premium aan, hij is zwaarder dan andere phones.
Alles werkt vlot. Geen vastlopers of zo. Phone wordt ook niet warm, voelt allemaal zeer goed.
Batterij gaat makkelijk twee dagen mee schat ik zo bij normaal gebruik.
Geen bloatware, gewoon een kale versie van android 7.0.

Er komen wel makkelijk veel vlekken op, alles glimt.

Hij is een of twee milimeter groter dan mijn Huawei Ascend Mate 7

[afbeelding]

[...]

[...]

Zit de speaker (voor telefoongesprekken) nog in de bovenste bezel verwerkt? Ik heb de Xiaomi Mix die géén speaker daar heeft en dus verrot slecht belt. :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 00:15:
Zit de speaker (voor telefoongesprekken) nog in de bovenste bezel verwerkt?
Ja zeker, goed kijken zit een kleine speaker net boven het scherm in het mini randje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Elephone p8 mini met 5" fhd sharp, 4gb 64gb dual camera voor €99 bij Cafago.com met code PZ0033FB. De processor is niet veel, maar voor dat geld best een leuk ding denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:45
It's a trap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:14
Anoniem: 472287 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 08:09:
Elephone p8 mini met 5" fhd sharp, 4gb 64gb dual camera voor €99 bij Cafago.com met code PZ0033FB. De processor is niet veel, maar voor dat geld best een leuk ding denk ik...
Heeft deze de juiste 4G "banden" voor Vodafone in NL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

WiLLoW_TieN schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 09:54:
[...]

Heeft deze de juiste 4G "banden" voor Vodafone in NL ?
Even gechecked - jep. Heeft de 800 band :)

https://www.kimovil.com/e...buy-elephone-p8-mini-2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:14
Zal wel weer de "wereld" aan kosten bijkomen bij invoer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Even off-topic, Cafago is onderdeel van een andere Chinese webshop Tomtop. Bestelde spullen schijnen wel aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chocoball schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 10:57:
Even off-topic, Cafago is onderdeel van een andere Chinese webshop Tomtop. Bestelde spullen schijnen wel aan te komen.
Zeker. Persoonlijk getest. Heb daar een Mi Band 2 besteld met een actiecode voor 15euro - ongeveer 2,5 week later lag 'ie op de mat. Design van de site is ook exact hetzelfde.

Wat mij betreft een goede shop - veel actiecodes verschijnen enkel op FB trouwens. Moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-01-2022
Anoniem: 472287 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 08:09:
Matige processor, bouwkwaliteit niets bijzonders, camera minimaal, icm fhd matige batterij.
Als je dan toch een telefoon uit China besteld zou ik voor een Redmi 4x int. Version gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gerard4 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 20:13:
[...]

Matige processor, bouwkwaliteit niets bijzonders, camera minimaal, icm fhd matige batterij.
Als je dan toch een telefoon uit China besteld zou ik voor een Redmi 4x int. Version gaan.
Ja, het prijsverschil is niet groot en met Xiaomi weet je softwarematig ook dat je goed zit. Neemt niet weg dat het een aardige aanbieding is. Ik ben inmiddels ook erg gewend aan de 4000+ batterijen dus zou waarschijnlijk niet al te blij zijn met 2800mah op fhd, maar wilde de aanbieding toch delen.

4gb/64gb voor die prijs is toch redelijk uniek

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 06-08-2017 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:12
Umidigi gaat ook de mix kant op met de Crystal. Mooi formaat, maar ik vind de specs m.b.t. de processor wat vaag (type icm met clockspeed).

http://umidigi.com/page-umidigi_crystal_overview.html

Misschien toch nog het wachten waard voor in mijn shortlist: Bluboo S1, Doogee Mix, Umidigi Crystal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:18
FJP84 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:09:
Umidigi gaat ook de mix kant op met de Crystal. Mooi formaat, maar ik vind de specs m.b.t. de processor wat vaag (type icm met clockspeed).

http://umidigi.com/page-umidigi_crystal_overview.html

Misschien toch nog het wachten waard voor in mijn shortlist: Bluboo S1, Doogee Mix, Umidigi Crystal.
Vergeet de LEAGOO KIICAA MIX, goeie prijs voor goeie specs also je het mij vraagt en heb persoonlijk betere ervaringen met Leagoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
krissie100 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:33:
[...]

Vergeet de LEAGOO KIICAA MIX, goeie prijs voor goeie specs also je het mij vraagt en heb persoonlijk betere ervaringen met Leagoo
Tnx. Dank voor de tip. Deze ga ik eens nader bekijken. Zou het verschil tussen 6gb of 3gb ram merkbaar zijn? Ik heb nu 2gb en 16gb rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
FJP84 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 20:32:
[...]

Tnx. Dank voor de tip. Deze ga ik eens nader bekijken. Zou het verschil tussen 6gb of 3gb ram merkbaar zijn? Ik heb nu 2gb en 16gb rom.
Ik denk het niet xD 6GB is echt overkill en misschien alleen nodig als je enorm veel apps draait of een huge ass game speelt :9 Maar die Leagoo heeft ook gewoon 3GB RAM hoor

Overigens kan je die Leagoo http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_681619.html?wid=11%20
Met code GBLKMIX voor ongeveer 94 euro aanschaffen :)

[ Voor 19% gewijzigd door krissie100 op 07-08-2017 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
Ik denk het niet xD 6GB is echt overkill en misschien alleen nodig als je enorm veel apps draait of een huge ass game speelt :9 Maar die Leagoo heeft ook gewoon 3GB RAM hoor

Overigens kan je die Leagoo http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_681619.html?wid=11%20
Met code GBLKMIX voor ongeveer 94 euro aanschaffen :)
Dank voor de code. Ik zal begin september nog eens kijken. Heb niet zo'n goede ervaring met presale bij Gearbest al was alles wel prima opgelost. Ik wacht dus nog even om te kijken of de presale dan echt tot een einde loopt. 94 euro is wel erg interessant!

Heeft Leagoo trouwens ook OTA support?

[ Voor 3% gewijzigd door FJP84 op 07-08-2017 21:38 . Reden: Vraag over OTA odates ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
FJP84 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:16:
[...]

Dank voor de code. Ik zal begin september nog eens kijken. Heb niet zo'n goede ervaring met presale bij Gearbest al was alles wel prima opgelost. Ik wacht dus nog even om te kijken of de presale dan echt tot een einde loopt. 94 euro is wel erg interessant!

Heeft Leagoo trouwens ook OTA support?
Jep, OTA updates, maar verwacht geen updates voor 2 jaar, denk eerder aan max 9 maanden. maar dat geld eigenlijk voor alle china phones op oa Xiaomi na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:40
Voor dit soort vragen hebben we het Mobile Aankoopadviesforum

[ Voor 88% gewijzigd door PaT op 08-08-2017 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljp
  • Laatst online: 27-03 10:20

ljp

De leeco x622 https://www.banggood.com/...Smartphone-p-1175893.html lijkt me wel wat voor die prijs (103 euro)
en lijkt toch een degelijk toestel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
ljp schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:58:
De leeco x622 https://www.banggood.com/...Smartphone-p-1175893.html lijkt me wel wat voor die prijs (103 euro)
Dat líjken ze vaak. Ik durf er geen verdere uitspraak over te doen.
Degelijk durf ik alleen te roepen bij bv. Xiaomi en ZTE.

Zelf zou ik er mee uitkijken of de kans op een probleemgevalletje op de koop toe nemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Hyp Hyper op 08-08-2017 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Het volgende bezel-less toestel dient zich aan, de Vkworld Mix Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Tjah, al die merken zitten in dezelfde stad (en wijk) en gebruiken vaak dezelfde OEM partner dus zit er dik in.

Alleen de term "bezel less" wordt net zo misbruikt als "true wireless" bij headsets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ziet er al beter uit dan de Doogee, maar ook al 720p op 5,5". Meh.
(en ja.. leuk uitzien zegt niks.. ik weet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Hyp Hyper schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:17:
Ziet er al beter uit dan de Doogee, maar ook al 720p op 5,5". Meh.
(en ja.. leuk uitzien zegt niks.. ik weet :P)
Leagoo kiicaa mix :) FHD natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ljp schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:58:
Ik heb de X722. Die heeft bijvoorbeeld ook 800mhz 4G.

Zeer degelijke telefoon overigens. Doet kwa bouwkwaliteit en Antutu score niet onder voor de O+3 die er naast ligt en heeft een betere accu. Camera schijnt iets minder te zijn, maar ik zie het niet (want het deert me niet al te veel)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 08-08-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
krissie100 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:47:
[...]

Jep, OTA updates, maar verwacht geen updates voor 2 jaar, denk eerder aan max 9 maanden. maar dat geld eigenlijk voor alle china phones op oa Xiaomi na
Die +- 9mnd is meer dan genoeg. Daarna vind ik het wel meestal wel tijd om zelf met andere roms te gaan experimenteren 8).

Die MTK6750T zit toch nog onder de Helio P10 gepositioneerd en valt verder buiten de P of X serie? Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
krissie100 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:45:
[...]

Leagoo kiicaa mix :) FHD natuurlijk
Ok, dat is al beter. :P
Voor wie een gokje wil wagen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
Hyp Hyper schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:27:
[...]

Ok, dat is al beter. :P
Voor wie een gokje wil wagen..
Ik heb de gok gewaagd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:10
Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:50:
[...]

Ik heb de X722. Die heeft bijvoorbeeld ook 800mhz 4G.
[...]
Zeer degelijke telefoon overigens. Doet kwa bouwkwaliteit en Antutu score niet onder voor de O+3 die er naast ligt en heeft een betere accu. Camera schijnt iets minder te zijn, maar ik zie het niet (want het deert me niet al te veel)
Is dat deze? Zit naar dit toestel te kijken voor mijn vriendin, die Oppo R7 van haar draait nog steeds Android 4.4 dus die gaan we de deur wijzen. Het blijkt nog best lastig om een toestel te vinden van ~200 euro met een Snapdragon 820/821 en volledige 4G-ondersteuning maar deze lijkt daar perfect aan te voldoen. Weet alleen niet of ze 5,5" erg ziet zitten, ze vindt haar huidige 5" toestel al te groot eigenlijk.Ook staat het me een beetje tegen dat hij maar 32 GB niet uitbreidbaar opslaggeheugen heeft. Loop jij daarin niet tegen problemen aan?

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MiBe schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:16:
[...]

Is dat deze? Zit naar dit toestel te kijken voor mijn vriendin, die Oppo R7 van haar draait nog steeds Android 4.4 dus die gaan we de deur wijzen. Het blijkt nog best lastig om een toestel te vinden van ~200 euro met een Snapdragon 820/821 en volledige 4G-ondersteuning maar deze lijkt daar perfect aan te voldoen. Weet alleen niet of ze 5,5" erg ziet zitten, ze vindt haar huidige 5" toestel al te groot eigenlijk.Ook staat het me een beetje tegen dat hij maar 32 GB niet uitbreidbaar opslaggeheugen heeft. Loop jij daarin niet tegen problemen aan?
Thats the one. Er is ook een 64gb versie trouwens.
Ik kom makkelijk uit met 32gb, maar mijn foto's gaan allemaal in google drive bijvoorbeeld. Had op mijn vorige toestel 128gb maar kwam daar toch nooit aan. Speed over storage was het voor mij.

Ik had hiervoor ook 5" (Redmi 3S met SDkaartje erin) maar voor mij maakt het niet zoveel uit.. kan me wel voorstellen dat met wat kleinere handen 5,5 minder kan zijn, maar da's een kwestie van proberen. Neem aan dat iemand in de omgeving wel een 5,5inch toestel heeft waar ze even mee kan testen.

Voor de rest iig niets op aan te merken. Beter voor minder krijg je ze niet, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Anoniem: 472287 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:34:
[...]

Thats the one. Er is ook een 64gb versie trouwens.
Ik kom makkelijk uit met 32gb, maar mijn foto's gaan allemaal in google drive bijvoorbeeld. Had op mijn vorige toestel 128gb maar kwam daar toch nooit aan. Speed over storage was het voor mij.

Ik had hiervoor ook 5" (Redmi 3S met SDkaartje erin) maar voor mij maakt het niet zoveel uit.. kan me wel voorstellen dat met wat kleinere handen 5,5 minder kan zijn, maar da's een kwestie van proberen. Neem aan dat iemand in de omgeving wel een 5,5inch toestel heeft waar ze even mee kan testen.

Voor de rest iig niets op aan te merken. Beter voor minder krijg je ze niet, volgens mij.
Thnx :)

Ze heeft erg kleine handen zelfs :P Een goede vriend van ons heeft een OnePlus 3T, daar kan ze vast even mee proberen of 5,5" nog wel een beetje te doen is. De 64 GB versie heb ik vooralsnog niet kunnen vinden tegen een normale prijs, maar met wat cloud-trucjes moet 32 GB misschien ook wel genoeg zijn inderdaad.

Hoe bevalt de software je trouwens? Custom ROMs blijken niet echt beschikbaar te zijn en lees klachten over Chinese bloatware, is dit voor jou herkenbaar? Want 32 GB is wellicht wel aan de krappe kant als de fabrikant de helft al volpropt met nutteloze meuk...

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MiBe schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:42:
[...]

Thnx :)

Ze heeft erg kleine handen zelfs :P Een goede vriend van ons heeft een OnePlus 3T, daar kan ze vast even mee proberen of 5,5" nog wel een beetje te doen is. De 64 GB versie heb ik vooralsnog niet kunnen vinden tegen een normale prijs, maar met wat cloud-trucjes moet 32 GB misschien ook wel genoeg zijn inderdaad.

Hoe bevalt de software je trouwens? Custom ROMs blijken niet echt beschikbaar te zijn en lees klachten over Chinese bloatware, is dit voor jou herkenbaar? Want 32 GB is wellicht wel aan de krappe kant als de fabrikant de helft al volpropt met nutteloze meuk...
Ik kreeg hem bloatware-vrij met een international rom, maar die had geen OTA. Heb hem zelf geupdate naar de laatste officiele rom - stuk vlotter (5.9.026S, ik heb hem geupload naar NEEDROM omdat hem binnenhalen in EU nogal wat haken en ogen heeft), beter batterijduur.

De meeste chinese zooi (of naja zooi.. Tis LeTV bijvoorbeeld. In china vast handig) kan je gewoon verwijderen, de rest uitschakelen. Merk er niets meer van.

Heb er momenteel zo'n 40 apps op geinstalleerd en een hoopje muziek, nog 16gb vrij. Dat moet het probleem niet worden. Totaal vrij na schone ROM is 29gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
Met de presale neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
FJP84 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:35:
[...]

Met de presale neem ik aan?
Jep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-06 21:45
MiBe schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:16:
[...]

Je zou ook nog kunnen kijken naar een ZUK Z2 pro

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
John Rambo schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 20:11:
[...]
Je zou ook nog kunnen kijken naar een ZUK Z2 pro
Lenovo heeft een paar weken terug definitief de stekker uit Zuk getrokken en alles verwijst naar Moto, grote updates voor de Zuk verwacht ik niet meer. Voor LeEco geldt waarschijnlijk hetzelfde, de nieuwe CEO geeft de voorkeur aan Smart TV's en content services, smartphones gaan er uit. LeEco smartphone bezitters zitten momenteel in het ongewis of er nog updates gaan komen.

Chocoball schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 21:21:
[...]

Lenovo heeft een paar weken terug definitief de stekker uit Zuk getrokken en alles verwijst naar Moto, grote updates voor de Zuk verwacht ik niet meer. Voor LeEco geldt waarschijnlijk hetzelfde, de nieuwe CEO geeft de voorkeur aan Smart TV's en content services, smartphones gaan er uit. LeEco smartphone bezitters zitten momenteel in het ongewis of er nog updates gaan komen.
Gelukkig werkt mijn huidige LeEco rom bug-vrij (voor zover ik heb kunnen ontdekken) 8)7

• Chocoball
Op Mydrivers staat een hele fotoserie van de Sharp Aquos S2 waar ook de randen goed op te zien zijn. De randen vind ik relatief dik ook omdat er nog een rand om het scherm heen zit.

Afbeeldingslocatie: http://img1.mydrivers.com/img/20170808/s_cbbc33777bea42b294fdfaeca27f0ed9.jpg

• FJP84
Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Ik ben nog aan het overwegen of ik de MT6750T/3GB/32GB een voldoende upgrade vind t.o.v. mijn hudige Snapdragon 615/2GB/16GB. Die laatste verpakt in een Umi (TCL) emax mini, vind ik toch wel wat traag worden.

Iemand ervaring met de onderlinge verschillen van deze specs?

[ Voor 7% gewijzigd door FJP84 op 10-08-2017 18:16 ]

• zeg_ik_niet
Ik vroeg mij af voor de eigenaren van een ZUK Z2 pro met originele rom of de apps (games/programma's) gewoon in het Nederlands zijn of in het Engels (bv Whatsapp, e-mailapp enz)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:17
Mijn Zuk Z2 pro komt binnenkort binnen dus dan kan ik het je met zekerheid zeggen maar volgens mij is dat in het Engels. Er loopt ook een (stil) topic hier op het forum over de Zuk Z2 pro, die zou je nog even door kunnen lezen.

Meen me te herinneren dat de meesten via een app (More Local?) de taal van andere apps instelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Ja klopt, helemaal niet meer aan gedacht dat topic!

Bedankt voor je reactie, ik vraag het daar wel.

Die app ken ik niet, maar ziet er goed uit. Kijk ik vanmiddag even naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
Nog even een reactie omtrent de Bluboo S1.

In een video van een of andere beurs waarbij de S1 werd getoond zag ik (rond 1:42) in de folder met specs de Helio P20 staan.

YouTube: bluboo s1 demo

Ik heb toen gemaild naar de service afdeling en een dag later kreeg ik een reactie dat er wel de P25 in zit.

Zojuist zag ik een unboxing + Antutu benchmark van de Bluboo S1. De score was iets boven de 59k.

YouTube: bluboo s1 unboxing

Dit doet mij vermoeden dat ook hier geen Helio P25 maar toch echt P20 processor wordt gebruikt.

Wat is jullie idee o.b.v. deze video's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449130

Hiervoor hebben we het mobile aankoopadvies (MAA) in het leven geroepen.

[ Voor 83% gewijzigd door 13art op 12-08-2017 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:29
knip

[ Voor 142% gewijzigd door 13art op 12-08-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie de mbr van je vorige bericht

[ Voor 84% gewijzigd door 13art op 12-08-2017 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
knip

[ Voor 95% gewijzigd door 13art op 12-08-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edit sorry, dacht hier meer members te kunnen vinden die me zouden kunnen helpen een telefoon te vinden die niet zo bekend is bij het grotere publiek.

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 449130 op 12-08-2017 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Dat kunnen ze wel. Maar er zijn mensen die geen moeite doen om zelf wat op te zoeken. Een beetje zelf het e.e.a uitzoeken stellen we erg op prijs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-06 15:27
FJP84 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:20:

In een video van een of andere beurs waarbij de S1 werd getoond zag ik (rond 1:42) in de folder met specs de Helio P20 staan.

YouTube: bluboo s1 demo

Ik heb toen gemaild naar de service afdeling en een dag later kreeg ik een reactie dat er wel de P25 in zit.

Zojuist zag ik een unboxing + Antutu benchmark van de Bluboo S1. De score was iets boven de 59k.

YouTube: bluboo s1 unboxing

Dit doet mij vermoeden dat ook hier geen Helio P25 maar toch echt P20 processor wordt gebruikt.

Wat is jullie idee o.b.v. deze video's?
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_647663.html?wid=11

Naar mijn idee zou ik verwachten dat er een P25 in zit, er staan foto's van Bluboo zelf waar zij P25 op claimen. Het zou kunnen dat het om een niet geoptimaliseerder versie gaat in de video, of misschien een pre-productie model? Geen idee hoe waarschijnlijk die opties zijn, maar ik zie zelf weinig reden om aan te nemen dat er een p20 in zou zitten.

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-06 10:16
Wat ik niet begrijp is waarom een merk als Meizu wel hun telefoons aflevert met een Nederlands besturingssysteem en een merk zoals bv Xiaomi dit niet kan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:41
Het gaat niet om het "kunnen", want met de EU rom kan het ook. Het is meer een kwestie van er geen belang bij hebben, want Xiaomi verkoopt vooral in China en in veel mindere mate in India en Taiwan. De rest van de wereld wordt door derden afgehandeld.

[ Voor 7% gewijzigd door elinx op 12-08-2017 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het is inderdaad geen prioriteit, Xiaomi verkoopt zelf vooralsnog alleen in Azië. Dan heb je geen Nederlands nodig.
Meizu stelt zich wel al internationaal op en heeft specifieke toestelversies met Global firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Laatst online: 10-06 16:01
Zijn er hier mensen in het bezit van een Ufefone telefoon?
Zo ja hoe bevalt deze kwa ondersteuning en updates?

Zag deze voorbij komen, beloofd er veel waar voor zijn geld.

In de presale voor 171 euro

Model Ulefone T1
Band 2G: GSM 1900/1800/850/900MHz
3G: WCDMA 2100/1900/1700/850/900MHz
CDMA 2000MHz
4G: FDD-LTE B1/B2/B3/B4/B5/B7/B8/B12/B17/B19/B20
TDD-LTE B38/B39/B40/B41
[===Not Sure Your Network ?===] / [==Will My Phone Work ?==]
Sim Card Dual sim dual standby, Dual Nano Sim
Card slot 1 supports Nano-SIM Card
Card Slot 2 supports Nano-SIM Card/TF Card
Style Bar
Color Black/Gray/Red
Shell Material metal
System
OS Android 7.0
CPU MTK Helio P25 Octa core
GPU ARM Mail-T880 1GHz
ROM 64GB
RAM 6GB
Card Extend Yes, support external Micro SD/TF card up to 256GB
Screen
Display Size 5.5 Inch
Resolution 1920*1080 pixels
Glass Corning Gorilla Glass 3
Support Format
Video File Format 3GP/MPEG4
Audio File Format MP3/WAV/AMR/AWB
FM Yes
Earphone Port 3.5mm
Data Transfer & Connectivity
Data transfer USB/Bluetooth
Mobile internet WAP/WiFi
General
Camera/Picture Resolution Front: 8MP (Interpolated to 13MP) Camera
Back: 16MP+5MP Dual Camera
Two-tone Quad flash, Touch focus
Video recording: 1080P 60fps
Language (More details please refer to the screenshots)
GPS Build in GPS
WIFI Yes, 802.11 a/b/g/n, 2.4GHz/5GHz
Bluetooth Yes, V4.1
HiFi FS1601U
Fingerprint Scanner Yes
Gravity Sensor Yes
Gyro Sensor Yes
P-Sensor Yes
L-Sensor Yes
Compass Yes
Accelerometer Yes
OTG Yes
Multi-Touch Yes
Dimensions 155*76.9*8.45mm
Net Weight
(Including battery) 181g
Battery 3680mAh battery, Built-in
Quick Charge PE+2.0
USB type USB 2.0 Type-C
Other Features 3G, 4G, GPS, FM, Bluetooth, Ebook, Email,
Messaging, wallpapers, calendar, calculator, clock, camera,
tethering & portable hotspot, etc
Package included 1 x Ulefone T1 Smartphone
1 x Phones Stand with Finger Ring
1 x Protective Case
1 x Protective Film
1 x Power charger adapter
1 x Sim Needle
1 x Data Cable
1 x EU charger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
GabrielZ schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:38:
Zijn er hier mensen in het bezit van een Ufefone telefoon?
Zo ja hoe bevalt deze kwa ondersteuning en updates?

Zag deze voorbij komen, beloofd er veel waar voor zijn geld.

Camera/Picture Resolution Front: 8MP (Interpolated to 13MP) Camera
Zodra ik zo'n zin lees twijfel al gelijk aan de rest van de opgegeven specificaties. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Laatst online: 21:41
GabrielZ schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:38:
........ Ufefone telefoon?
........ beloofd er veel waar voor zijn geld.

In de presale voor 171 euro.....
Beloven is een goed iets, maar het waarmaken moet nog blijken. Alleen de hardware specificaties zeggen weinig over de uiteindelijke kwaliteit.
De reputatie van Ulefone is nu niet zo, dat ik er blind op durf te vertrouwen.

[ Voor 9% gewijzigd door elinx op 13-08-2017 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Heeft iemand van jullie al de app 'MoreLocale (2)' uitgeprobeerd op een toestel? En zo ja werkt dat?
zie; Google Play: MoreLocale 2

Doel is dus om je apps in een andere taal (Nederlands bv.) te krijgen i.p.v. je telefoontaal in het Engels (voor hen die hiervoor (gedwongen) voor kiezen. Bijvoorbeeld omdat je met de originele rom geen Nederlandse taal kon instellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Laatst online: 10-06 16:01
En mensen ervaring met de Maze Alpha?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
GabrielZ schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 17:30:
Ik vind deze reviewer zelf wel goed op Youtube;
YouTube: Maze Alpha (Best In-Depth Review with PROS+CONS) A'MAZE'ING ...

Bij de comments heeft hij 'time stamps' geplaatst. Handig, hoef je niet alles te bekijken als je dat niet wilt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeru
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-06 15:27
FJP84 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:20:

YouTube: Bluboo S1 Bezel-Less Smartphone REVIEW - Is this worth $160? Een reviewer geeft zelf ook al aan P25 gewoon.

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)

Deze review laat wel zien dat men bij Doogee wel gevoel voor humor heeft :)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Praktisch gezien moet je blij zijn dat er nog iets van een rand om de telefoon zit. Bij de Xiaomi mix had ik al veel onbedoelde aanrakingen. Vooral in landscape bij YouTube-filmpjes bv.

Moet zeggen dat ik wel grote klauwen heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-06 14:42
Jeru schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:27:
[...]

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_647663.html?wid=11

Naar mijn idee zou ik verwachten dat er een P25 in zit, er staan foto's van Bluboo zelf waar zij P25 op claimen. Het zou kunnen dat het om een niet geoptimaliseerder versie gaat in de video, of misschien een pre-productie model? Geen idee hoe waarschijnlijk die opties zijn, maar ik zie zelf weinig reden om aan te nemen dat er een p20 in zou zitten.
Aan de andere kant bedriegen die Chinese telefoonfabrikanten de hele wereld bij elkaar en met droge ogen. In het beste geval zou ik een e-mail van de serviceafdeling nooit vertrouwen. Een P20 zou me daarom toch niets verbazen :)

[ Voor 7% gewijzigd door marhalm op 18-08-2017 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GabrielZ schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 17:30:
Ja, geweldige phone voor deze prijs van €200 inc importkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:54:
[...]

Hoe ervaar je het formaat van de Maze Alpha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FJP84 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 21:35:
[...]

Hoe ervaar je het formaat van de Maze Alpha?
Hij voelt wel groot aan maar hij is net zo groot als de Seven Plus van Apple en die 5,5 inch. Ik vind het een prachtfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 960897

Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:54:
[...]

Vind je de telefoon erg zwaar? Ik zag op je foto's dat je ook de Huawei Ascend Mate 7 hebt, die weegt 40 gram minder. Vind je de Maze Alpha veel zwaarder aanvoelen of niet? Ik heb zelf namelijk ook nog een Mate 7 liggen, dus dan kan ik even vergelijken.

Ik zag ook dat jij een app om te bankieren erop hebt staan, werkt die gewoon? Ik las dat sommige bankier apps niet werken en dat je ook bijv. Netflix er niet op kan zetten (http://www.trustedreviews.com/reviews/maze-alpha). Als jij Netflix in de Play Store zoekt, staat er dan iets van incompatible device? Ik ben dit bij geen enkele andere review tegen gekomen en ik vind het ook een beetje vreemd.

Oh en mag ik toch even in dit topic vragen op welke site je hem gekocht hebt? Gearbest verstuurt ze pas vanaf 9 september weer en bij Geekbuying staat geen enkele review en dat vind ik een beetje verdacht soms, en ik heb niet echt ervaring met andere sites.

Verder las ik ook bij de Maze Alpha dat er twijfels zijn of er echt een Helio P25 in zit of toch P20, wat kan jij daarover zeggen?

Alvast bedankt als je mijn vragen wil beantwoorden! :)

Ik twijfel toch ook nog over het formaat, na de Mate 7 ben ik weer overgegaan op een 5 inch telefoon, misschien moet ik nu maar voor 5,5 inch gaan als perfect compromis voor mij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 960897 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:52:
[...]

Vind je de telefoon erg zwaar? Ik zag op je foto's dat je ook de Huawei Ascend Mate 7 hebt, die weegt 40 gram minder. Vind je de Maze Alpha veel zwaarder aanvoelen of niet? Ik heb zelf namelijk ook nog een Mate 7 liggen, dus dan kan ik even vergelijken.

Ik zag ook dat jij een app om te bankieren erop hebt staan, werkt die gewoon? Ik las dat sommige bankier apps niet werken en dat je ook bijv. Netflix er niet op kan zetten (http://www.trustedreviews.com/reviews/maze-alpha). Als jij Netflix in de Play Store zoekt, staat er dan iets van incompatible device? Ik ben dit bij geen enkele andere review tegen gekomen en ik vind het ook een beetje vreemd.

Oh en mag ik toch even in dit topic vragen op welke site je hem gekocht hebt? Gearbest verstuurt ze pas vanaf 9 september weer en bij Geekbuying staat geen enkele review en dat vind ik een beetje verdacht soms, en ik heb niet echt ervaring met andere sites.

Verder las ik ook bij de Maze Alpha dat er twijfels zijn of er echt een Helio P25 in zit of toch P20, wat kan jij daarover zeggen?

Alvast bedankt als je mijn vragen wil beantwoorden! :)

Ik twijfel toch ook nog over het formaat, na de Mate 7 ben ik weer overgegaan op een 5 inch telefoon, misschien moet ik nu maar voor 5,5 inch gaan als perfect compromis voor mij haha
Ik vind hem wel een stuk zwaarder dan de Mate 7, je voelt het echt. Maar het is niet storend, het ding straalt kwaliteit uit. Abn amro app werkt prima. Gekocht bij Gearbest, moest een tijdje wachten. Ik heb hem ge pre-ordered nav het artikel op de FP van Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 960897

Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:17:
[...]

Ik vind hem wel een stuk zwaarder dan de Mate 7, je voelt het echt. Maar het is niet storend, het ding straalt kwaliteit uit. Abn amro app werkt prima. Gekocht bij Gearbest, moest een tijdje wachten. Ik heb hem ge pre-ordered nav het artikel op de FP van Tweakers.
Oke dankje! Ik ga er nog even over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
De volgende 'bezel-less' telefoon, de Elephone S8, is zo te zien uit. Op zich leuk om te zien, maar op YouTube is te zien dat ook deze telefoon zwarte randen op/om het scherm heeft, waardoor het beeld niet aansluit op de wel smalle bezels. Dus weer niet zo mooi als de renders of als bij de Xiaomi Mix bv.
Dit valt vooral op als het beeld licht is; bij zwart uiteraard minder.

• Jumpman
  • Laatst online: 17:44
Hyp Hyper schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:51:
De volgende 'bezel-less' telefoon, de Elephone S8, is zo te zien uit. Op zich leuk om te zien, maar op YouTube is te zien dat ook deze telefoon zwarte randen op/om het scherm heeft, waardoor het beeld niet aansluit op de wel smalle bezels. Dus weer niet zo mooi als de renders of als bij de Xiaomi Mix bv.
Dit valt vooral op als het beeld licht is; bij zwart uiteraard minder.
Het zwarte deel bij de bezel van de Elephone S8 vind ik nog mee vallen. Wel lijkt hij op de Youtube video niet echt snappy

Link: YouTube: The only tri-bezel-less smartphone with 2K display--Elephone S8.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-06 15:32

raq

Wat ik me afvraag van alle bezelless/lessbezel phones is of ze niet na 1x vallen defect zijn?
Ik vind het leuke phones maar ik laat minimaal 2x per week m'n phone vallen, mn oneplus2 kan dit makkelijk hebben.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
raq schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 20:00:
Wat ik me afvraag van alle bezelless/lessbezel phones is of ze niet na 1x vallen defect zijn?
Ik vind het leuke phones maar ik laat minimaal 2x per week m'n phone vallen, mn oneplus2 kan dit makkelijk hebben.
Ja, is kwetsbaarder, want je bent meteen bij het glas. Vooral een kunststof rand absorbeert nog veel kracht. Ik denk dat een metalen body minder helpt. De keramische bij de Mi Mix iig niet. :P

[ Voor 31% gewijzigd door Hyp Hyper op 25-08-2017 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Meer glas is altijd kwetsbaarder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:18
Welk onbekend Chinees merk heeft nou kwalitatief een goede camera? Ik lees eigenlijk altijd dat de camera's echt bagger zijn, erg jammer want verder zijn het echt strakke smartphones.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyp Hyper
B-Art schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:04:
Welk onbekend Chinees merk heeft nou kwalitatief een goede camera? Ik lees eigenlijk altijd dat de camera's echt bagger zijn, erg jammer want verder zijn het echt strakke smartphones.
De kwaliteit van Apple, Samsung haalt geen enkele Chinaphone.
Ik heb redelijke ervaringen met ZTE en Lenovo gehad tot nu toe, maar dat zijn al wat bekendere merken en het geldt doorgaans niet voor de budgetmodellen. Van merken als Elephone, Ulefone etc. heb ik nog nooit iets goeds gehoord wat camera betreft.

Zelf ook een best aardige camera gehad op een Jiayu, maar dat merk bestaat al niet meer.

[ Voor 3% gewijzigd door Hyp Hyper op 25-08-2017 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Hyp Hyper schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:34:
[...]

De kwaliteit van Apple, Samsung haalt geen enkele Chinaphone.
Ik heb redelijke ervaringen met ZTE en Lenovo gehad tot nu toe, maar dat zijn al wat bekendere merken en het geldt doorgaans niet voor de budgetmodellen. Van merken als Elephone, Ulefone etc. heb ik nog nooit iets goeds gehoord wat camera betreft.

Zelf ook een best aardige camera gehad op een Jiayu, maar dat merk bestaat al niet meer.
Vivo heeft met de Xshot serie altijd hele goede camera's gehad. Beter dan het toenmalige Samsung Galaxy model. Alleen heeft de Xshot al een hele tijd geen update meer gehad ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Laatst online: 07-06 12:21
Volgensmij adverteert Oppo specifiek met de camera (in ieder geval deden ze dat als selfie phone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Over het algemeen, hoe goedkoper de telefoon, hoe goedkoper de camera. De echte kleine low budget merken zullen nooit een hele goede camera hebben. Als je bijvoorbeeld een wat meer high end Xiaomi neemt hebt je best een behoorlijke camera, maar deze zullen het nooit halen bij de beste high end Samsungs. Ligt er maar net aan hoeveel waarde je eraan hecht en wat je ervoor over hebt, what you pay is what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-06 15:32

raq

Bij essential phone is het een van de pluspunten dat het stevig genoeg is om te laten vallen. Die gebruikt ook andere materialen, bezelless is toch niet per definitie meer glas?. Ben benieuwd naar de ervaringen van chinaphones

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-06 09:53
Xiaomi heeft redelijk goede camera's op hun phones, zeker beter dan phones in dezelfde prijsklasse hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyp Hyper
zeg_ik_niet schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 17:13:
Heeft iemand van jullie al de app 'MoreLocale (2)' uitgeprobeerd op een toestel? En zo ja werkt dat?
zie; Google Play: MoreLocale 2

Doel is dus om je apps in een andere taal (Nederlands bv.) te krijgen i.p.v. je telefoontaal in het Engels (voor hen die hiervoor (gedwongen) voor kiezen. Bijvoorbeeld omdat je met de originele rom geen Nederlandse taal kon instellen. :)
Hier is nog niet op geantwoord zie ik nu. Ja, prima ervaringen mee. Op diverse toestellen de regio mee aangepast zodat apps in het Nederlands zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Vlizzjeffrey schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 07:25:
[...]

Xiaomi heeft redelijk goede camera's op hun phones, zeker beter dan phones in dezelfde prijsklasse hier.
De camera is vaak wel ook van Xiaomi maar de software maakt ze vaak een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Iemand ervaring met de levertijden bij een bestelling uit een EU Waterhouse? Ik heb bij Geekbuying in het DE warehouse een Redmi 4 gekocht en krijg een mail dat het pakket verzonden is en dat deze tussen de 7 en 15 werkdagen onderweg zal zijn. Lijkt mij dat Duitsland Nederland in 1 of 2 werkdagen gewoon moet lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik had dan wel een model met IP68-certificering genomen...

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 28-08-2017 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Aghanim schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:49:
Iemand ervaring met de levertijden bij een bestelling uit een EU Waterhouse? Ik heb bij Geekbuying in het DE warehouse een Redmi 4 gekocht en krijg een mail dat het pakket verzonden is en dat deze tussen de 7 en 15 werkdagen onderweg zal zijn. Lijkt mij dat Duitsland Nederland in 1 of 2 werkdagen gewoon moet lukken?
Klinkt inderdaad als China

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Het is wel direct bij GLS, normaal vis China is het tot heden DHL Express geweest. Ik verwacht zelf dat het wel DE is, zo stond het ook op de website, maar dat de geschatte levertijd niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
Heeft iemand al ervaring met de Meiigoo M1? Helio P20, 6GB Ram/64GB rom, 4100mah accu en USB Type C. Kortom alles wat ik zoek.

Komt best positief uit de reviews. Ben alleen nog aan het kijken of het formaat niet te groot is. Ik ben vanwege formfactor naar tri-bezel-less aan het kijken, maar aan elke variant zitten toch behoorlijk issues. En ook de valgevoeligheid is toch ook wel.een dingetje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
Wat is dat weer voor een merk Meiigoo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
Net even bekeken die Meiigoo M1.
Lijkt wel de perfecte telefoon voor die prijs en dat dan nog met Android 7 erop en in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

FJP84 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:12:
Heeft iemand al ervaring met de Meiigoo M1? Helio P20, 6GB Ram/64GB rom, 4100mah accu en USB Type C. Kortom alles wat ik zoek.

Komt best positief uit de reviews. Ben alleen nog aan het kijken of het formaat niet te groot is. Ik ben vanwege formfactor naar tri-bezel-less aan het kijken, maar aan elke variant zitten toch behoorlijk issues. En ook de valgevoeligheid is toch ook wel.een dingetje :-)
Welke reviews? Tot nu toe zijn er alleen nog maar "reviews" te zien van shops zelf (of gesponsorde).

Deze is helemaal grappig > YouTube: MEIIGOO M1, Ram 6GB Dual Camera Smartphone

Volgens mij is dat een UMI, en geen Meiigoo.
Pagina: 1 ... 56 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html