La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Anoniem: 405071
De Toyota's worden zijn van TMG, De motorsport organisatie van Toyota welke gevestigd zit in Keulen, jawel.... Keulen in Duitsland....Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 20:15:
[...]
Het zijn Duitsers met jaren ervaring. Je kunt bijna niet anders verwachten
Overigens is het aandeel Nederlanders bij Audi en Toyota aanzienlijk, Toyota kan je als het vlaggentjes aan komt die belangrijke posities bekleden zelfs als half Nederlands team zien.
Cogitationis poenam nemo patitur
Al heeft Audi wel echt een naam met snel en rustig kunnen knutselen. En dat zag ik bij Toyota niet echt.
People as things, that’s where it starts.
Sat 18:36 A brief moment of comedy courtesy of the TV director, who cuts to a strange shot of a stationary Audi. After much exclamation in the media centre (and Audi's garage and hospitality units!), the shot zooms out to reveal that it's a static image on a wall of one of Audi's units here.
Relief all round on the Audi faces in the pits, and laughter in the media centre. Bravo, Mr Director.
Autosport Live
[ Voor 84% gewijzigd door Ryur op 13-06-2015 20:39 ]
Denk eens na wat het kan zijnkaos- schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 20:51:
Er ging net een Audi E tron de pit in en daar werden ook 2 flessen vervangen vlak naast het hoofd van de coureur. Een rode en een blauwe. Wat zit hier in en waar zijn ze voor?
Dat is voor de koeling van de biologische motorkaos- schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 20:51:
Er ging net een Audi E tron de pit in en daar werden ook 2 flessen vervangen vlak naast het hoofd van de coureur. Een rode en een blauwe. Wat zit hier in en waar zijn ze voor?
Volgens mij zit er wel verschil in, eentje is volgens mij met meer suikers en/of zout. Maar meestal wel iets van (lauwe) thee.Anoniem: 405071 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 20:52:
[...]
Denk eens na wat het kan zijnLigt heel erg voor de hand hoor. Je hebt het nodig. Beide flesjes hebben het zelfde
Overigens kan men zeggen over die LMP1 Nissans wat men wilt, maar ze rijden wel nog. Zonder problemen.
Heb nog niet veel gemist van de race, wel even met wat minder aandacht gekeken tijdens die langere SC periode, toen ze aan de vangrail aan het sleutelen waren.
En Eurosport is voor een half uur naar Eurosport 2, en dat kanaal hebbik nie
ES2 is kanaal van de maand ofzo bij Ziggo.
Heb helaas geen Eurosport Player dus zal 2x 30 min moeten missenFuelke schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:12:
Ik heb de eerste paar uur op TV gekeken op Eurosport (+ RLM comment) . Reclame was daar ook zowat om het kwartier ... Lang leve de ad-free Eurosport Player stream nu.
Ik snap inderdaad dat ze het niet gratis kunnen doen, maar soms zag ik net wat teveel reclame voor hun eigen programma's.RobinHood schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:14:
Van die reclame wordt ik ook knettergek ja, iedere 15-20 minuten, ik snap dat ES de boel moet terugverdienen, maar picture-in-picture zou al een mooie verbetering zijn.
Uh nee helaas, het is al iets donkerder, Dit zijn allemaal interviews die de afgelopen uren al zijn langs gekomen, samen met wat stomme beelden uit de pitlane die wel redelijk live zijnStreskip schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:17:
Op Eurosport (1) zie ik gewoon nog de uitzending...
Excuse my FrenchAnoniem: 405071 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:20:
[...]
Uh nee helaas, het is al iets donkerder, Dit zijn allemaal interviews die de afgelopen uren al zijn langs gekomen, samen met wat stomme beelden uit de pitlane die wel redelijk live zijn
VL: hoe zit het met spyker?
NL: moet je voor bij de curator zijn
En zo nog meer grappige commentaren
Overigens heeft de Audi een heel oude fout als je het zo hoort: de radio doet het niet best. Klinkt echt als een jaren 70 probleem
SkySports bijv ook nietAnoniem: 405071 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:39:
Waarom had Allard wel een helm op en hebben ze het bij ES niet? xD
En volgens mij die van WEC Official (die van de app) ook niet.
Allard is gewoon voorzichtig.
Uhh ja daar leek het wel op. Zowel voor de pitbox als bij de pitwall xD En ze zullen ze toch niet constant op en afzetten en dan ook nog eens weggeven aan iemandKeRsTmAnNeKe schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:45:
Liepen ze zonder helm ook echt in de pitstraat? Daar moeten ze verplicht een helm op, maar dat mag zelfs een fietshelm zijn
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 405071 op 13-06-2015 21:47 ]
Die vraag wordt ook net beantwoord bij ES, alleen in de fastlane heb je inderdaad een helm nodig, in de pit zelf volstaat een overall.KeRsTmAnNeKe schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:45:
Liepen ze zonder helm ook echt in de pitstraat? Daar moeten ze verplicht een helm op, maar dat mag zelfs een fietshelm zijn
Al helpt een fietshelm denk ik niet heel veel als je gaat vechten met een auto
Staat officieel nog niet als RET.Anoniem: 405071 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:50:
Ah Gibson heeft het opgegeven en is bij de auto weggelopen
Dit omdat de auto nog niet terug is en de garagedeur dus nog open is.
Maar klopt, hij heeft het opgegeven.
De piloot hoort het team wel praten, maar de race ingenieur (Leena) hoort het antwoord van de piloot niet.RobinHood schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:38:
Ja, dankzij die twee luister ik eigenlijk nauwelijks naar RML, gewoon vrij goed en bovenal rustig commentaar. RML is zeker beter, maar om nou de hele tijd naar engels geleuter te luisteren.
Overigens heeft de Audi een heel oude fout als je het zo hoort: de radio doet het niet best. Klinkt echt als een jaren 70 probleem
Heb enkel Safety Car even gemist, om naar de bouwmarkt te gaan.Ryur schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:02:
Wie heeft al alle 6 uurtjes gezien?
Ik sowieso, eten wordt hierboven gebracht (zeer lieve vriendin). Ga proberen om 20 uurtjes te kijken (4 uurtjes te rusten)
Verder alles gezien tot nu toe, enkel de buurkinders hadden de bal over het hek gegooied. (dus vriendelijke gevraagd dit niet meer te doen en anders maar door het hek gaan achter.
Dat vind ik ook, maar ik snap wel waarom dat is. Zij maken radio en dit staat ook helemaal los van de officiële feeds. Anders waren zij wel het commentaar van de stream in de WEC app, wat overigens een gemiste kans is.RobinHood schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:48:
Vervelende van RLM is wel dat ze telkens door de radio heen lopen te tetteren, vaak is het gepraat tussen coureur en engineer wel interessant.
Greaves heeft het inderdaad opgegeven:
We have retired due to battery problems. @gary_hirsch did an amazing job of trying to rewire the car with the team trackside instructing him
[ Voor 17% gewijzigd door Niellie41 op 13-06-2015 22:01 ]
Hebben de open LMP2's eigenlijk nog een voordeel/nadeel tegenover de dichte? Mij lijkt open een grotere aanslag op de coureur is, telkens met je kop in de loeiharde wind, en bij regen wordt je helm en overall nat [lekker blauwbekken] en misschien beslaat de helm wel.
Dumais rijdt achteruit, volgens mij hoort dat niet. Vloog vrij hard van de baan, Mulsanne gewoon totaal gemist.
[ Voor 14% gewijzigd door RobinHood op 13-06-2015 22:05 ]
Ruim 6 uur met 3-4 schermeen gekeken.
Audi heeft zo lang mogelijk met een open auto gereden omdat dat het snelste is tijdens het wisselen van de coureurs.RobinHood schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 22:03:
Hmm, daar heb je zeker een punt, was ik helemaal vergeten.
Hebben de open LMP2's eigenlijk nog een voordeel/nadeel tegenover de dichte? Mij lijkt open een grotere aanslag op de coureur is, telkens met je kop in de loeiharde wind, en bij regen wordt je helm en overall nat [lekker blauwbekken] en misschien beslaat de helm wel.
Dumais rijdt achteruit, volgens mij hoort dat niet. Vloog vrij hard van de baan, Mulsanne gewoon totaal gemist.
Ik zit echt te genieten van de race
[ Voor 35% gewijzigd door Ryur op 13-06-2015 22:16 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Ithric op 13-06-2015 22:34 ]
3 eigenlijk, maar de 3rde komt maar niet terug.Ithric schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 22:27:
Na 7.5 uur pas 2 officiele uitvallers, toch wel knap..
De Nissan-Gibsen.
Dankje voor de toevoeging
SC
Is dat standaard? Medical Car gelijk bij een auto?
[ Voor 40% gewijzigd door Ryur op 13-06-2015 22:42 ]
Dadelijk maar even terugkijken.
Al is mijn nachtrust daar niet blij mee, maar, ach, boeiend
Gelukkig heb ik hier niet voor betaald.
[ Voor 9% gewijzigd door Hoyden op 13-06-2015 22:56 ]
En die regen blijft genoemd worden, ben benieuw, kan voor interessante situaties zorgen.
Ik heb zo'n vermoeden dat de auto wel eens een vangrail zou kunnen geraakt hebben, en dan gaan ze daar natuurlijk aan moeten werken.RobinHood schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 22:56:
Lange safetycar voor zo'n klein probleempje.
En die regen blijft genoemd worden, ben benieuw, kan voor interessante situaties zorgen.
Edit, de #50 Corvette is uit de race, de versnellingsbak bleef olie lekken. Hebben nog flink gewerkt om de auto aan de start te krijgen na die crash in de warm-up.
[ Voor 17% gewijzigd door Fuelke op 13-06-2015 23:03 ]
Ik heb toen de safety car er uit kwam ff gekeken hoe dat stond in GTE, en nu de Aston Martin cockpit cam aan staan samen met de main streamNiellie41 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 23:02:
We kunnen waarschijnlijk weer een gevecht verwachten tussen de Corvette en #97 AM voor de leiding in GTE PRO. Die twee rijden nu achter elkaar in de rij.
Safety car zometeen er af, met een blijvende slowzone om de muur te repareren...
Klopt, zegt de raceleiding nu netFuelke schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 23:02:
[...]
Ik heb zo'n vermoeden dat de auto wel eens een vangrail zou kunnen geraakt hebben, en dan gaan ze daar natuurlijk aan moeten werken.
* HaterFrame slingert acestream maar weer aan.
I am the great Cornholio!
Ja hoor, dacht al waarom is dit beeld zo stil en zwart... RIP #97 Astonkevz schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 23:03:
[...]
Ik heb toen de safety car er uit kwam ff gekeken hoe dat stond in GTE, en nu de Aston Martin cockpit cam aan staan samen met de main stream
Tijdelijk niet. Nu Darts.Anoniem: 483276 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 23:15:
RTL 7 zend toch gewoon uit? Al zij het met reclame onderbrekingen.
Echt balen inderdaad. Het is wel grappig om te zien hoe ze hem nu weg takelen.kevz schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 23:16:
[...]
Ja hoor, dacht al waarom is dit beeld zo stil en zwart... RIP #97 Aston
Anoniem: 483276
Echt!? Balen.
Pijnlijk.
edit: net te laat.
[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 13-06-2015 23:34 ]
https://twitter.com/AMR_Official/status/609832389972480001Unfortunate news. Our #97 Vantage GTE has stopped out on track and will not return. It's a bitter disappointment for the team
[ Voor 55% gewijzigd door Fuelke op 13-06-2015 23:36 ]
En volgende ronde mag hij weer, voor een normale stop, dan heb je zo 2 minuten verloren.
Een Nissan LMP1 zonder motorkap, ook interessant.
[ Voor 43% gewijzigd door RobinHood op 14-06-2015 00:02 ]
Nee, volgens mij reed ie ergens overheen. Was een beetje moeilijk te zien op de onboard.Streskip schreef op zondag 14 juni 2015 @ 00:03:
Woow wtf gewoon schroefjes los door het trillen ofzo?
Maar wel lekker rustig nu!
-
Vreemd dat dit geen gele vlag is ofzo, zo'n motorkap raken is ook slecht voor je gezondheid.
En heb ik iets gemist over de commentator van eurosport ofzo?
Op Rtl7 zijn ze wel weer wakker :-)RobinHood schreef op zondag 14 juni 2015 @ 00:05:
In de replay leek het alsof hij iets raakte waardoor de motorkap losraakte, maar ik krijg niks te horen omdat de ES commentator pissen is volgens mij.
Was dat nou een band die die Nissan tegenkwam?
Denk ik ook. Leek minder zwart dan een band.giganielsie schreef op zondag 14 juni 2015 @ 00:09:
Lijkt op een dier?
[ Voor 9% gewijzigd door Hoyden op 14-06-2015 00:13 ]
En het ging zo "goed" met Nissan....