Die Nissan coureur heeft het warm en zet ff een deurtje open
Wat een fout van Nissan, pffff deur open !!!Entity schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:46:
Die Nissan coureur heeft het warm en zet ff een deurtje open
Ach, Audi verloor een raampje op Spa, Zag er ook raar uit, hebben ze ook lang mee rondgereden omdat het niet echt een ramp was voor de aero.
People as things, that’s where it starts.
Moest het nog niet ziojn langs gekomen: YouTube: Le Mans 24 Hour 2015 - LIVE NISMO STREAM! #GTRLeMans #LM24 #24LM live stream vanuit de nissan cockpit
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
En de Corvette onboard: http://www.foxsports.com/motor/corvette-live-stream
Ben op werk maar heb echt niets te klagen.. Op de PC de stream van de #18 Porsche, op me tablet de #17 en op me telefoon de #19. Laten ze nou ook pas geleden een 42 inch tv opgehangen hebben recht voor mijn werk plek. Eurosport staat dus 24 uur aan!
Man man man
Man man man
[ Voor 7% gewijzigd door Streskip op 13-06-2015 15:57 ]
Whahhaha 
Trouwens op de YT link dat ik heb gepost kun je zo switchen van wagens/pit/timing
Trouwens op de YT link dat ik heb gepost kun je zo switchen van wagens/pit/timing
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Hoor het
Ongelovelijk, WEER een porsche in de fik
Geraakt door de Rebellion LMP auto.....?
edit3; Wat een vage situatie. Porsche dus een olie brand en vlak daar achter 2 LMP auto's boven op elkaar, wellicht door een spetter of 2 olie op het parcours..?
Geraakt door de Rebellion LMP auto.....?
edit3; Wat een vage situatie. Porsche dus een olie brand en vlak daar achter 2 LMP auto's boven op elkaar, wellicht door een spetter of 2 olie op het parcours..?
[ Voor 84% gewijzigd door kevz op 13-06-2015 16:02 ]
Echt die rooie Rebellion pff dacht even dat het de #17 Porsche was
Vind je het gek :-)kevz schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:00:
Ongelovelijk, WEER een porsche in de fik
Of werd 'ie niet geraakt?
Edit: nee dus..
[ Voor 11% gewijzigd door Hoyden op 13-06-2015 16:04 ]
Chaos, Rebellion hoorde ik geloof ik.
Edit:
Audi alweer op 1.6 (op S/F), volgens mij hoorde ik ook de radio dat ze Porsche gaan pushen om te kijken wat eruit gehaald kan worden door Porsche.
Edit:
Audi alweer op 1.6 (op S/F), volgens mij hoorde ik ook de radio dat ze Porsche gaan pushen om te kijken wat eruit gehaald kan worden door Porsche.
[ Voor 69% gewijzigd door Ithric op 13-06-2015 16:03 ]
Een uurtje, vrij rap.
Duurde wel lang eer die Porsche bestuurder uit die auto kwam.
Dacht exact zelfde, begon al te denken holy shit misschien uit paniek ineens problemen los te komen.... zou je gebeuren bah...RobinHood schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:01:
Een uurtje, vrij rap.
Porsche dus olie lekkage begrijp ik? Of motor opgeblazen.
Fikte wel hard.
[ Voor 10% gewijzigd door v8power67 op 13-06-2015 16:04 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
You are on fire, get out of the car ...
Cockpit leek ook al helemaal vol rook te zitten, dacht heel even dat ie er gewoon niet uit ging komen.
Dus jij vindt auto's die in brand staan en auto's die crashen leuk? Dan kan je beter NASCAR kijken.Ryur schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:05:
ben heel even weg en er gebeurd gelijk wat leuks!
Dat kijk ik ookNiellie41 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:06:
[...]
Dus jij vindt auto's die in brand staan en auto's die crashen leuk? Dan kan je beter NASCAR kijken.
Maar ja, ik hou wel van een beetje spektakel.
[ Voor 4% gewijzigd door Ryur op 13-06-2015 16:07 ]
Flinke.olie spoor zo te zien.
Klappers en fikkende auto's vind ik ook wel aardig, maar zodra bestuurders zo'n beetje in paniek uit hun brandende auto moeten springen, is het imo niet echt leuk meer.Niellie41 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:06:
[...]
Dus jij vindt auto's die in brand staan en auto's die crashen leuk? Dan kan je beter NASCAR kijken.
Wel leuk/interresant: hoe snel die monteurs bij Rebellion kunnen knutselen.
[ Voor 9% gewijzigd door RobinHood op 13-06-2015 16:10 ]
Ongelooflijk hoe traag Toyota is...ik las laatst iets over dat ze terug zijn gegaan naar 6MJ vanwege hitteproblemen...maar daardoor per rondje 3 seconden trager? Wat is er nog meer verandert? Plus...waarom is het verandert? Vorig jaar liep perfect, nergens hitteproblemen gezien, en anders hadden ze ook nooit zoveel races gewonnen. Ik blijf dit bizar vinden.
Audi en Porsche hebben de afgelopen winter gewoon een grotere stap gemaakt dan Toyota. Toyota zal trouwens vorig jaar ook al in de 6MJ klasse.Saturnus schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:10:
Ongelooflijk hoe traag Toyota is...ik las laatst iets over dat ze terug zijn gegaan naar 6MJ vanwege hitteproblemen...maar daardoor per rondje 3 seconden trager? Wat is er nog meer verandert? Plus...waarom is het verandert? Vorig jaar liep perfect, nergens hitteproblemen gezien, en anders hadden ze ook nooit zoveel races gewonnen. Ik blijf dit bizar vinden.
Ok dan zal het verhaal dat ik las niet kloppen.
Niet aanvallend of persoonlijk bedoelt maar dat Toyota een minder grote stap heeft gezet vind ik te simpel. Het verschil is enorm terwijl ze vorig jaar nog mijlen voor lagen. Ik heb het idee dat Toyota bewust een stap terug heeft gezet...maar waarom...
Niet aanvallend of persoonlijk bedoelt maar dat Toyota een minder grote stap heeft gezet vind ik te simpel. Het verschil is enorm terwijl ze vorig jaar nog mijlen voor lagen. Ik heb het idee dat Toyota bewust een stap terug heeft gezet...maar waarom...
Totota #1 gespind.. achter safty car..
#2 is gespind. Met Wurzv8power67 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:18:
Totota #1 gespind.. achter safty car..
My bad.
Iemand moet zijn windows internet explorer klik geluidjes uitzetten
Geen idee wat ze hebben gedaan. Misschien is het gemakzucht? Al denk ik dat niet. Ze zeiden dat ze heel veel onderdelen hebben verbeterd. Deze auto is ook een echte evolutie tov van vorig jaar, waar Porsche, en vooral Audi, veel radicalere ontwikkelingen heb tov van vorig jaar.Saturnus schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:17:
Ok dan zal het verhaal dat ik las niet kloppen.
Ik heb ook het gevoel dat Toyota gewoon niet de fianciën heeft zoals Porsche en Audi (VAG) dat hebben. 3 auto's opstellen op de grid is ook enorme investering. En Toyota heeft het eigenlijk gewoon niet voor elkaar, als je de kwalificatie tijden vergelijkt..
2014 kwalificatie:
3:25.313 3:22.589 3:21.789
2015:
3:23.543 3:26.380 3:23.738
2014 kwalificatie:
3:25.313 3:22.589 3:21.789
2015:
3:23.543 3:26.380 3:23.738
Dat lijkt te bevestigen wat ik dacht...een tragere wagen dan vorig jaar. Blijkbaar weten ze dat en willen ze dat, anders hadden ze de oude wagen wel ingezet...
Waarom denk je dat het de financiën zijn?
TMG is onlangs gestart met voorbereiden op deelname aan WRC. Dat doet vermoeden dat geld in orde is.
TMG is onlangs gestart met voorbereiden op deelname aan WRC. Dat doet vermoeden dat geld in orde is.
Misschien daarom wel, dat het geld nu even niet in de TS040 gestoken wordt maar in het WRC project én de TS050Saturnus schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:32:
Dat lijkt te bevestigen wat ik dacht...een tragere wagen dan vorig jaar. Blijkbaar weten ze dat en willen ze dat, anders hadden ze de oude wagen wel ingezet...
Haha wie weet...het is te hopen. Ik zou het wel een vreemde keuze vinden om je geld op het onbekende te zetten in plaats van het gene wat erg goed loopt (liep).
Zo kippenvel, mooie beelden! Lotterer die even 2 plaatsen pakt en buitenom een achterblijver inhaalt.
[ Voor 56% gewijzigd door Erapaz op 13-06-2015 16:40 ]
Lijkt me ook, zeker als je huidig kampioen bent..Saturnus schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:39:
Haha wie weet...het is te hopen. Ik zou het wel een vreemde keuze vinden om je geld op het onbekende te zetten in plaats van het gene wat erg goed loopt (liep).
Eens zien of die Audi voorop kan blijven
edit;
http://www.wunderground.c...orecast/zmw:00000.1.07235
REGEN!
[ Voor 10% gewijzigd door Streskip op 13-06-2015 17:07 ]
Audi nr.9 onmiddelijk 4 stints bam! Het wordt weer zeer moeilijk om ze te verslaan
Steam: ShApeBE
Niet alleen dat, maar ondanks dat ik dacht dat Porsche iets harder zou gaan doen ze het toch iets rustiger aan tot zo ver, zo maken ze het Audi wel erg makkelijkShApeBE schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 17:20:
Audi nr.9 onmiddelijk 4 stints bam! Het wordt weer zeer moeilijk om ze te verslaan
Mja aan de andere kant, tis allemaal Volkswagen haha
Kom op ToyoNissan
En niet zo heel lang geleden was het Porsche+Audi als 1 

Ahum en meer pk's under the bonnet dan nu...

Ahum en meer pk's under the bonnet dan nu...
[ Voor 13% gewijzigd door Streskip op 13-06-2015 17:29 ]
Volgens mij probeerd Porsche een ronde langer te doen, daarom misschien iets langzamer?kevz schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 17:26:
[...]
Niet alleen dat, maar ondanks dat ik dacht dat Porsche iets harder zou gaan doen ze het toch iets rustiger aan tot zo ver, zo maken ze het Audi wel erg makkelijk
Mja aan de andere kant, tis allemaal Volkswagen haha![]()
Kom op ToyoNissan
Maar had wel verwacht dat Audi iets beter was in de race, of door banden managment.
De race is nog lang, helaas miste ik net wel de inhaal actie van #7.
Edit: Audi voor Porsche na de stop, netjes.
Maar voor de race ziet het er somber uit dan.
Jinxed it!!!!
[ Voor 8% gewijzigd door Ithric op 13-06-2015 17:35 ]
Ohoh, Lotterer moet naar binnen voor een full-service.
En dat was een Audi.
Nog heel genoeg als ik het zo zie, even een kwartiertje Ikeaën en weer door.
Nog heel genoeg als ik het zo zie, even een kwartiertje Ikeaën en weer door.
Bij Audi ook... daar is echt over nagedacht, auto zit alweer grotendeels in elkaar...
Hoppa, in 3 minuten weer naar buiten.
En een SC.
En een SC.
Zo! en weer naar buiten, maar was wel heel raar.
Was een Slowzone, maar hij stond ineens stil volgens mij.
SC nu...
EDIT:
Vindt het erg prettig, dat Race Control doorgeeft wat ze aan het doen zijn.
Dan heb je niet het gevoel waarvoor de SC er nou eigenlijk is.
Was een Slowzone, maar hij stond ineens stil volgens mij.
SC nu...
EDIT:
Vindt het erg prettig, dat Race Control doorgeeft wat ze aan het doen zijn.
Dan heb je niet het gevoel waarvoor de SC er nou eigenlijk is.
[ Voor 40% gewijzigd door Ithric op 13-06-2015 18:00 ]
Misschien kunnen de monteurs van Audi ook in 3 minuten de vangrail repareren
Is er een site waar zeer snel replays van de belangrijke momenten opstaan?
Ja dat hoor ik ook graag heb het gemist jammer genoeg
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Site weet ik niet, maar sowieso de WEC App heeft de replaysErapaz schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 18:04:
Is er een site waar zeer snel replays van de belangrijke momenten opstaan?
*knip* geen links naar illegale livestreams
geen replays
geen replays
[ Voor 73% gewijzigd door gambieter op 13-06-2015 18:16 ]
Denk de WEC site ook wel, Eurosport zelf wss ook, bij de ES player kun je tot 3 uur geleden kijken.
Als je denkt dat er geen domme vragen bestaan worden ze opgelezen bij Eurosport:
"Krijgen de coureurs na de SC hun tijdverschil terug, of gaan ze uit van posities".
"Krijgen de coureurs na de SC hun tijdverschil terug, of gaan ze uit van posities".

Ik heb net even highlights bekeken in de App, want had de #7 leadbattle niet gezien.
Echt respect voor het vechten in WEC, had echt wat gemist...
Echt respect voor het vechten in WEC, had echt wat gemist...
Ik vind het commentaar van ES wel veel beter, die twee die net bij RTL7 zaten vond ik echt ruk, ergerde mij direct, druk gedoe over secondewerk. Het is geen F1 ofzo
Reger van der zanden & Tom Coronel nu volgens mijRobinHood schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 18:17:
Ik vind het commentaar van ES wel veel beter, die twee die net bij RTL7 zaten vond ik echt ruk, ergerde mij direct, druk gedoe over secondewerk. Het is geen F1 ofzo
Ik volg hem via de WEC-site/app
[ Voor 5% gewijzigd door Ryur op 13-06-2015 18:19 ]
Geen klachten over het commentaar maar mijn broek zakt af over de onderbreking voor het pijltjesgooien vanavond....
Kom op zeg, een weekend per jaar is Le Mans en dan toch onderbreken voor dat Engels carnaval.
Kom op zeg, een weekend per jaar is Le Mans en dan toch onderbreken voor dat Engels carnaval.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Net Mark Koense en Renger erbij, nu Frank Verhoeven met Renger en denk dat Coronel zo aanschuift. Wel allemaal mannen die een hoop kennis hebben van de sport.Ryur schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 18:18:
[...]
Reger van der zanden & Tom Coronel nu volgens mij
Ik volg hem via de WEC-site/app
Heb hier nu geluid van RLM en beeld van Eurosport... beeld daar is toch stukken beter dan RTL nog... kijken of dat goed werkt met dit commentaar.
Hee, weer een rokende Porsche.
Die is klaar voor vandaag
[ Voor 75% gewijzigd door Pierre op 13-06-2015 18:26 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Lekker een olie lek jammer
Gelukkig rijden hun nog, maar we hebben al 3 Porsche GT's in de brand zien vliegen op exact dezelfde manier...Anoniem: 601896 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 18:27:
Ik kan niet kijken,
Hoe doet team dempsey het?
Audi is echt zo sterk na een Slow Zone of Safety car,,, Poeh, dit is al de zoveelste keer dat ze dit doen...
Volgens dit lijstje zouden we al bijna 2 uur naar Tom Coronel moeten luisteren.Fuelke schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 14:50:
[...]
Vanop de facebookpagina van Renger Van der Zande is dit het schema voor RTL7
[afbeelding]
Het lijkt wel andersom dan voorspelt, Audi sneller op de baan en Porsche snellere pitstops.
[ Voor 11% gewijzigd door Erapaz op 13-06-2015 19:07 ]
Audi 9 zit Porsche 17 lekker op de hielen, die Audi rijdt ook een stuk sneller dan die Porsche, vorige ronde 5 seconde sneller.
Prachtig dit soort racen, veel interessanter dan F1 als je het mij vraagt.
Prachtig dit soort racen, veel interessanter dan F1 als je het mij vraagt.
Ja en we zitten pas op iets meer als 4 uur en nog 4-5 auto's in de lead lap...
Nog maar 19.47 uur te gaan...
Nog maar 19.47 uur te gaan...
Hartley (#17) heeft dus blijkbaar olie op de voorruit en kan niet zo heel veel zien. #9 gaat wel als een speer met twee snelste race ronden ooit.
Ook mooi om te zien dat die Aston de slipstream van een LMP2 gebruikt om in te halen, toch wel mooi om die verschillende klasses te zien.
LMP3 zou toch ook mee gaan doen?
Ik hoop van nietRobinHood schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 19:20:
Ook mooi om te zien dat die Aston de slipstream van een LMP2 gebruikt om in te halen, toch wel mooi om die verschillende klasses te zien.

LMP3 vind ik best, maar dan gaan ze maar meer garages bij bouwen voor elk parcours 
Het mag niet ten koste gaan van de huidige klasse
Het mag niet ten koste gaan van de huidige klasse
En er komen ook meer garages hoorde ik... waardoor 'garage 56' niet meer klopt
Waar heeft de Toyota aiegen de averij opgelopen? Heb even eten klaar gemaakt, dus mogelijk wat gemist.
Ze zijn wel lang bezig bij die Toyota, volgens mij zat die gestuiterde Audi sneller in elkaar dan die Toyota, ze zijn nu ook aan de achterkant aan het knutselen.
Ben benieuwd wat ie meegemaakt heeft.
Ben benieuwd wat ie meegemaakt heeft.
Anoniem: 172410
Audi is dan ook bizar snel met werk in de pits. Ik kan me meerdere incidenten in voorgaande jaren herinneren waarbij een totaal aan puin gereden en schijnbaar total-loss auto binnen een kwartier weer op de baan stond.RobinHood schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 20:07:
Ze zijn wel lang bezig bij die Toyota, volgens mij zat die gestuiterde Audi sneller in elkaar dan die Toyota, ze zijn nu ook aan de achterkant aan het knutselen.
De meeste mensen hebben binnen dat kwartier net hun wiel losgehaald

Ja, die Audi die een kleine ontmoeting had met de vangrail was binnen 3 minuten de garage weer uit.
De vangrail repareren, dat duurde wel 40 minuten...
Maar Toyota leek ook wat chaotischer bezig te zijn dan het erg rustige Audi.
De vangrail repareren, dat duurde wel 40 minuten...
Het zijn Duitsers met jaren ervaring. Je kunt bijna niet anders verwachtenRobinHood schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 20:14:
Zo, dat scheelde ook niet veel met die Toyota en dat gele mannetje. Dat wordt zeker een straf voor Toyota, had erg slecht af kunnen lopen.
En zeker, Le Mans is echt iets voor Duitsers, lekker snel en rustig kunnen knutselen aan vreselijk speciale auto's.
En zeker, Le Mans is echt iets voor Duitsers, lekker snel en rustig kunnen knutselen aan vreselijk speciale auto's.
Net als FerrariAnoniem: 172410 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 20:15:
[...]
Het zijn Duitsers met jaren ervaring. Je kunt bijna niet anders verwachten
Bij Ferrari verwacht ik juist verhitte gemoederen, lichte chaos en milde paniek bij problemen, ondanks hun jaren ervaring. Je kan een Italiaan wel uit Italië halen, maar Italië maar moeilijk uit een ItaliaanStreskip schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 20:19:
Net als Ferrari
GeniaalAnoniem: 172410 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 20:20:
[...]
Bij Ferrari verwacht ik juist verhitte gemoederen, lichte chaos en milde paniek bij problemen, ondanks hun jaren ervaring. Je kan een Italiaan wel uit Italië halen, maar Italië maar moeilijk uit een Italiaan