Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:13
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/2000610727.jpeg

Platform & Release:
23 oktober 2015: Xbox One & Playstation 4
19 november 2015: PC (bron)

Beschrijving:
Assassin's Creed: Syndicate draait om Jacob en Evie Frye en speelt zich af in het Londen van 1868. In die tijd beleeft de Industriële Revolutie de hoogtijdagen. Hogere sociale klassen heersen over de stad en hebben stemrecht, terwijl de lagere klassen veelal bezig waren met hard werken en jong te sterven. Jacob en Evie Frye proberen in het spel de rijken, rivalen en Tempeliers aan te pakken.

Ubisoft introduceert in de laatste versie van de Assassin's Creed-serie verschillende nieuwe wapens, waaronder een boksbeugel, een revolver, een zogeheten kukri-mes en de Assassins-handschoen. Assassin’s Creed Syndicate bevat ook vernieuwde transportmethodes om de open wereld te verkennen, zoals een touwpistool om grote gebouwen te bestormen. Verder kan er worden gerend op koetsen en treinen. (Bron: Tweakers.net)

Preview van Tweakers: Assassin's Creed: Syndicate - Unity in Londen
Preview 2 van Tweakers: Assassin's Creed Syndicate Preview - Op avontuur met Evie
Review van Tweakers: Assassin's Creed Syndicate Review - Wisselt herhaling af met vernieuwing

Multiplayer:
De creative director Marc-Alexis Côté maakte bekend dat de game enkel een campagne krijgt en niet in multiplayer te spelen zal zijn.

Trailers

[ Voor 102% gewijzigd door janvanmil op 28-10-2015 09:40 . Reden: update okt 2015 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Mwah, ziet er wel 'redelijk' uit. In tegenstelling tot de meeste mensen heb ik Unity pas enkele weken geleden uitgespeeld (was toen in de aanbieding op de PS4) en eigenlijk heb ik toen weinig gemerkt van de bugs, het geheel draaide netjes.

Het probleem wat ik met AC de laatste tijd heb (vooral sinds AC3, Black Flag was 'okee' m.b.t dit punt) is dat er te veel de nadruk gelegd is op de 'collectibles'. Daarnaast vind ik het verhaal sinds AC3 ook redelijk...bagger. Elke keer is het weer een 'generic white dude' (okee, Connor was bruin) die total niet grappig of likeable is. Unity vond ik daar echt het dieptepunt in. Urgh..wat vond ik die Arno vervelend. Daarentegen, de supporting cast is elke keer weer beter. Unity was een stuk beter geweest als niet Arno maar Elise de main character was. Ook het ontbreken van de link met 'de huidige tijd' vind ik een gemis.

Anyway, Syndicate ziet er netjes uit. Ik zat vooral te letten op de pop-up die nu toch wel wat minder is maar er zal vast wel weer een graphical downgrade gaan komen. Toch zag ik al weer wat puntjes van..mwah. De fist-fighting animaties zijn een beetje komisch en onrealistisch snel. Dat stoorde mij nogal, leek alsof er weinig gewicht achter de punches zaten. Van het verhaal kan ik nog weinig zeggen..maar ik ben bang dat het weer een 'generic white dude' gaat worden. We zullen zien. Ze hebben nogal wat goed te maken na Unity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Anoniem: 363533 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:12:
Urgh..wat vond ik die Arno vervelend. Daarentegen, de supporting cast is elke keer weer beter. Unity was een stuk beter geweest als niet Arno maar Elise de main character was. Ook het ontbreken van de link met 'de huidige tijd' vind ik een gemis.
Arno was ontzettend vervelend. Voor mij dan wel weer (stereo)typisch frans. Jacob (en Evie) heeft nu al meer karakter en vind ik nu al grappiger. Ik ben benieuwd hoe ze dit verder uitwerken. En laten ze alstubflieft de link met huidige tijd weer terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:43
Ik vond het verhaal niet slecht, maar de supporting cast van Unity was erg mager. Elise was goed, maar verder niets dat ook maar in de buurt kwam van een Haytam, Machiavelli, een Da Vinci, Mario, Calico Jack, Blackbeard, Mary Jane, of zelfs een Malek uit AC1.

Die drie hoofdassassins die naast Mirabeau zaten bijvoorbeeld waren compleet nutteloos.

Zonder MP of co-op is er geen reden meer om hem op release te kopen. Geen nood meer aan een online community, dus ik kan hem evengoed kopen na 4 maand aan -33% en alle patches direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-05 12:14

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik hoop dat ''geen'' multiplayer niet betekent dat er ook geen co-op in zit. Waar ik eigenlijk al sinds de eerste dag op zit te wachten is om co-op het hele verhaal te doorlopen. Wat is er nu leuker dan met een kameraad samen de stad te verkennen en missies te doen. Ik vond het bij Unity in ieder geval een goed begin maar dat hele invite systeem enzo werkte maar erg omslachtig. Gewoon ieder moment de mogelijkheid om een vriend te joinen of iemand in je game inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Chrosser schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:55:
Ik hoop dat ''geen'' multiplayer niet betekent dat er ook geen co-op in zit. Waar ik eigenlijk al sinds de eerste dag op zit te wachten is om co-op het hele verhaal te doorlopen. Wat is er nu leuker dan met een kameraad samen de stad te verkennen en missies te doen. Ik vond het bij Unity in ieder geval een goed begin maar dat hele invite systeem enzo werkte maar erg omslachtig. Gewoon ieder moment de mogelijkheid om een vriend te joinen of iemand in je game inviten.
http://www.gameinformer.c...sins-creed-syndicate.aspx

helemaal geen MP, dus ook geen co-op

Wel blij dat ik niet meer het woord "wraak" heb gehoord. Dat werd de laatste AC's veel te veel gebruikt

[ Voor 6% gewijzigd door AntiChrist7 op 13-05-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
AntiChrist7 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:46:
[...]

http://www.gameinformer.c...sins-creed-syndicate.aspx

helemaal geen MP, dus ook geen co-op

Wel blij dat ik niet meer het woord "wraak" heb gehoord. Dat werd de laatste AC's veel te veel gebruikt
Ik vond de Co-op in AC:Unity eigenlijk best redelijk uitgewerkt. Ik heb me er maar heel even mee vermaakt vanwege vaak slechte medespelers en zeer beperkt aantal missies. Ik ben er niet rouwig nu het niet in AC:Syndicate zit, dan zijn we hopelijk ook af van het verzamelen van gear via die missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-05 17:48
de setting spreekt mij aan beetje Gangs of New York achtig. Lijkt me wel leuk dan ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:42
janvanmil schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 19:44:
[...]

Ik vond de Co-op in AC:Unity eigenlijk best redelijk uitgewerkt. Ik heb me er maar heel even mee vermaakt vanwege vaak slechte medespelers en zeer beperkt aantal missies. Ik ben er niet rouwig nu het niet in AC:Syndicate zit, dan zijn we hopelijk ook af van het verzamelen van gear via die missies.
Ik eigenlijk ook wel. Als ik met vrienden speelde via teamspeak. Maar online was een ramp

Ik denk omdat er twee main characters zijn we misschien wel het hele spel multimedia kunnen doen.

Ik hoop dat er ook wat meer hedendaagse
Verhaal in zit ik heb wel vermaakt in rogue met dit

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
GerGio schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 07:19:
[...]

Ik eigenlijk ook wel. Als ik met vrienden speelde via teamspeak. Maar online was een ramp
Dat geldt voor elke co-op game: spelen met randoms is gewoon vragen om problemen.

Ik vond de co-op niet slecht, maar er zat weinig tot geen herspeelbaarheid in. En gewoon Parijs verkennen met twee of vier was ook weinig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
AntiChrist7 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:18:
[...]

Dat geldt voor elke co-op game: spelen met randoms is gewoon vragen om problemen.

Ik vond de co-op niet slecht, maar er zat weinig tot geen herspeelbaarheid in. En gewoon Parijs verkennen met twee of vier was ook weinig aan
Het was inderdaad leuk. Maar zorgde niet voor de meest epische momenten ofzo inderdaad.

Overigens wie hier vind het moderne verhaal belangrijk ik heb dat echt gemist in unity

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ziet er wel mooi uit, maar ik ben er een beetje op uitgekeken. Vond AC altijd erg leuk, maar bij elk nieuw deel is dat minder geworden... zeker als je ook eens wat andere spellen van Ubisoft speelt. Ik heb dat ook gehad bij Far Cry 3... vond ik geweldig, maar deel 4 lag na een paar uur spelen al niets te doen.
Bij dit deel wacht ik sowieso de reviews af... betwijfel of ik het voor de volle mep zal kopen. Zie zo in de trailer niet veel vernieuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Tom schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:41:
Ziet er wel mooi uit, maar ik ben er een beetje op uitgekeken. Vond AC altijd erg leuk, maar bij elk nieuw deel is dat minder geworden... zeker als je ook eens wat andere spellen van Ubisoft speelt. Ik heb dat ook gehad bij Far Cry 3... vond ik geweldig, maar deel 4 lag na een paar uur spelen al niets te doen.
Bij dit deel wacht ik sowieso de reviews af... betwijfel of ik het voor de volle mep zal kopen. Zie zo in de trailer niet veel vernieuwing.
Ik pre order zowiezo niets meer. De ontwikkeling van extra contentals je pre orderd moet verboden worden. Day 1 dlc ook. En Ubisoft geeft geen ruk om de gamers als je Watch_dogs & Unity zo durft te releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Mag hopen dat Ubisoft weer eens wat anders gaat doen dan het "torentje veroveren" concept. In elk spel hetzelfde ritueel, FarCry, Assasins Creed, Watch Dogs, The Crew etc etc zzzzzz

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Fietsbel schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 22:46:
Mag hopen dat Ubisoft weer eens wat anders gaat doen dan het "torentje veroveren" concept. In elk spel hetzelfde ritueel, FarCry, Assasins Creed, Watch Dogs, The Crew etc etc zzzzzz
Too bad als je de gameplay trailer kijkt zie je weer torentje veroveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Van mij hoeven ze niet de hele gameplay om te gooien. Met de gameplay is niets mis, er is veel te doen in die wereld. Je kunt de storyline missies spelen en er zitten genoeg andere elementen in de wereld om jezelf te vermaken (dingen aankopen, sidemissies, verzamelen etc.). Toren veroveren mag er ook in blijven zitten. Maar het zou wel leuk zijn als er naast de bekende zaken wat vernieuwing in zit, dat je het idee hebt een nieuw spel te spelen ipv iets met een andere karakter in een iets andere omgeving.
Bij Rockstar hebben ze dat beter begrepen. Dat is ook steeds hetzelfde spel, maar zo vond ik het erg leuk dat je bij GTA5 kon wisselen tussen de drie karakters die elk een eigen verhaallijn (en achtergrond qua wijk/omgeving) beginnen en uiteindelijk samen komen. Dat vond ik echt een leuke toevoeging! Toch wat vernieuwing zonder dat ze het ineens over een andere boeg gooien.

[ Voor 6% gewijzigd door Tom op 15-05-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Fietsbel schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 22:46:
Hoe je de map unlockt is toch irrelevant?

Ik prefereer dat boven elke vierkante meter aflopen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:28

FeaR

In GoT we trust

AC: Unity was zeker niet de beste uit de serie, dat blijft voor mij toch deel II met Ezio. Maar Unity bracht voor mij wel de sfeer terug die dat deel had en in delen III en Black Flag gewoon misten. In Unity heb ik dan ook sinds langere tijd weer zo'n 60-70 uur in een game zitten.

Als ik de trailers zo zie dan zit het met de sfeer van Assassin's Creed: Syndicate ook wel weer goed. Ik zal dan ook de persoon zijn die Assassin's Creed: Syndicate in pre-order gaat zetten en dan ook nog eens de Big Ben Edition. Past mooi bij de vorige edities met figurine. Aan de ene kant is en blijft het altijd een risico maar ik hoop - wellicht naïef - dat ze van de fouten van Unity hebben geleerd, dan wel dat ze de fouten redelijk snel oplossen mogen ze er weer in zitten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-05 18:37

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik moet zeggen dat BF en Rogue voor mij leuker waren dan Unity, het enige wat een groot pluspunt was van Unity was de MP waar ik wel aardig wat uurtjes in door gebracht heb. BF heb ik dan ook kapot gespeeld omdat er gewoon zoveel te doen was, schepen, forts slopen/overnemen etc en.. Piraten he :)

Ik moet zeggen dat ik wel benieuwd die engelse setting maar dan nog.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zo, AC:S Big Ben betaald en in de preorder. Meteen de vote voor de Litho gedaan, dus ik ben benieuwd :9

Ik voel mj wel een beetje vies dat ik de BB editie voor de XO besteld heb (eerste keer dat ik voor de ultimate' versie ga, ging altijd voor de ~100 euro versie) maar het verschil in figurine is dit keer te groot om te laten gaan imo.

Heb er nu al zin in :9

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-09-2024
Trailer belooft veel goeds! Mooi effect dat Jacob switch tussen hoed en mantel.

Assassins Creed: Syndicate - Charing Cross Edition in de pre-order gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
Wat ik graag zou willen zien in een volgende AC:
- Terug naar de focus op de assasinations, zoals in deel 1. Echter dan wel beter uitgewerkt, meer als een kill sandbox zoals in de Hitman serie. Deel 1 had veel potentie op dit gebied, ik heb alleen het idee dat ze dit idee hebben losgelaten en op andere vlakken zaken hebben toegevoegd.
- De missies in de vorm van quests, zoals in Fallout. De quests mogen dan meer door elkaar lopen, zodat je een backlog van quests items opbouwd. Ook het onderscheid tussen main-quests en side-quests, mag vager. Een uitroepteken op de kaart is te expliciet. Optionele side-quests kunnen dan de voorbereiding op een assasination zijn, waarbij je meerder mogelijkheden hebt en tijdens de quests informatie verzameld en de voorbereidingen uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Nieuws van Gamesradar (via Access the Animus):

- In Assassin's Creed Syndicate, Jacob and Evie Frye, twins born and raised in the Assassin Order are taking over the family business, and plan to start with overthrowing Templar-controlled London.

- Evie is still a relative unknown character, as the development team plans to save her story for Gamescom 2015.

- By the time Jacob and Evie hit town, the English Assassin Order has been destroyed and the Templars run the city unchallenged. Since they can't hope to compete with the Templars in their current state, the Frye siblings start from the bottom, building their own gang to take control of the city's criminal underbelly.

- According to the source, Syndicate's version of the city dwarves the locations that have been shown in the series so far, with one of the smallest districts (called City of London) sitting on the same scale as all of Brotherhood's Rome.

- Creative Director Marc-Alexis Cote stated "The Thames itself [is] filled with boats. There were even things… called hayboats. There were so many horses in Victorian London that they had tons and tons of bales of hay coming to the city every night, just to be able to feed those horses...You can imagine what we're going to do with those."

- The players will not see any giant weapons being carried out in the open. London is a world that favors hidden arms.

- Many of the covert elements missing from Unity are making a comeback in Syndicate, such as the ability to hide bodies.

- Placing bodies in an appropriate spot can draw a target toward you for an easy kill.

Only 75 years separate Syndicate from the French Revolution that was featured in last year’s Assassin’s Creed Unity but according to Creative Director Marc-Alexis Côté "for our players it will feel as if a thousand years have passed".

- London will have buildings stretching six or seven storeys

- Jacob Frye is armed with a six shooter revolver.

- The free aiming has a modernised snapping mechanic to make it much more accessible and fun to interact with.

- Boats can be traversed in London

- Côté said that instead of fast travelling, people will hop on a vehicle and let themselves experience the city, considering recent playtests

- Côté said that there will be dozens of side activities in Syndicate, so that the players will engage with the city.

- The latency of the fight has been cut in half to make it much more responsive for the players.

- Stealth has had a significant overhaul, according to the source. Not only does Jacob switch from his dapper hat to a hood for stealth, but the mechanics have also been tweaked for a far sneakier experience. While Unity had the player juggling buttons to snap to a wall, Syndicate does all that automatically.

- The whistling is back to lure enemies to their death with "a quick chirp".

- Throwing knives can be embedded in walls to send enemies looking in the other direction and environmental hazards can be utilised too.

- Syndicate does not only have a realistically distribution of the police in the city (far more police patrolling Westminster than Whitechapel) but also assures a far more cohesive world. Side activities will not just be there for themselves, each one will have a purpose within each area of the city

[ Voor 33% gewijzigd door janvanmil op 19-05-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Nieuws van Gamespot (Via Access the Animus)

- The rope launcher, which is attached to the assassin gauntlet on his left forearm, is a very versatile weapon: it can be used not only in combat but to scale buildings and traverse the city.

- The streets of Victorian London are much wider and buildings much taller than what players are used to, so the rope launcher becomes integral in navigation. Players can shoot the rope launcher to the tops of buildings and use the dangling rope to climb up the side. They can also shoot and connect the tool from the rooftops to an opposite building and cross the streets or use the rope like a zipline depending on the incline. The rope launcher can be attached to any surface you see on the buildings.

- In combat, the rope launcher lets players rapidly whisk away from enemies and climb on rooftops. Using the zipline is an excellent way to stay out of sight and also perform aerial assassinations.

- About the lack of a multiplayer component in Assassin’s Creed Syndicate, creative director Marc-Alexis Cote explains that developers wanted to bring the stealth-action series back to its roots and so focus on the core single-player experience. Since Assassin’s Creed Syndicate is narrative-driven and features a handful of new elements and major tweaks to combat and stealth, Ubisoft Quebec chose to focus on these aspects.

- All activities in Assassin’s Creed Syndicate, main story events as well as side missions, will contribute to your goal of overthrowing Templar control of London. The game aims to define and deliver the tale of Jacob and Evie Frye. Adding a multiplayer mode would disrupt this delivery and pull away players from the experience Ubisoft Quebec wants to create.

- Executive producer Francois Pelland also noted that Syndicate's intimate melee fights and systemic vehicles was something that wouldn't work well with online play. “You cannot have vehicles that are just there to look good,” Pelland explained to Gamespot. “Players would have said, I want to drive those things. That adds complexity to the thing. It's more technical reasons [for leaving out multiplayer.]"

- According to Creative director Marc-Alexis Cote, Ubisoft Quebec chose the Industrial Revolution era because “not only was it an age of marvels in which our world drastically changed for the better, it was an age in which it changed for the worse.” According to the source, this era of great transformations for humanity allowed the developers to bring a lot of maturity and freshness to the gameplay and to the storytelling and also to set the perfect stage for another battle between the Assassins and Templars.

- Jacob and Evie were born in Crawley, a rustic borough just under 30 miles from London, and were raised as Assassins. At the start of the game they are newcomers to London, and the player will discover the city alongside them

- The actual Victorian London was always under construction and this will be visible in Syndicate too: players will see the London subway being built, unpaved streets and unfinished buildings.

- The gameplay demo introduced two additional characters: Clara and Henry Green. Clara is a little girl working in the tavern where Jacob and Evie host their base and she is their informant. Henry Green is an Indian immigrant and the leader of the city’s Assassins.

- The late 1800s London had its fair share of female crime lords so in Assassin’s Creed Syndicate there will be many female opponents. The demo, for instance, introduced Bloody Nora, a borough leader.

- Cote said that the developers chose to make the main characters siblings rather than lovers because a romantic plot would have clouded the story they wanted to tell. Cote thinks their rivalry and complicity is something a lot of people will be able to better identify with. The two actors playing the twins spent a lot of time together to develop this kind of chemistry and, according to Cote, they have gone overboard with it and it’s really transferred into the game.

- About Evie, Cote said that her inclusion was planned from the start of development and the discussions sparked by Unity last year have nothing to do with that. Cote also adds that since they’ve got a lot of women working on this game in leadership positions, the decision to include a female lead character came naturally.

- More information on Evie will be revealed this summer.

- In Assassin’s Creed Syndicate police will come after you not only if they see you hijack a carriage but also if you don’t follow traffic rules (for instance, you have to stick to the left side of the road when driving).

- Carriages use a lifelike physics, bumping and rattling along the roads, and when they slam into objects and other carriages, it’s possible to be jostled out of place and even tip over.

- According to creative director Marc-Alexis Côté, the player will be able to even use the carriages to cause diversions. Crashing one into another will call the police to the scene, which may let the player flee while they are otherwise occupied. If the player times it right, he/she can use a crash to launch out of the driver’s seat and into the air, grab onto a ledge, and scurry up a building out of sight.

- It will be possible to coerce people into the carriages that the player is driving, in order to kidnap them.

- All AI within the game has been reworked to utilise and react to the vehicles.

- Developers added vehicles because they wanted to give players greater interactivity within London and a more intimate game experience. According to Executive Producer Francois Pelland, if they want to have an open world city of London, they absolutely need to “make the vehicles systemic, physics driven, that are talking to all the key pillars of the game--stealth, navigation, and combat.”

[ Voor 46% gewijzigd door janvanmil op 19-05-2015 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Nieuws van Gamesinformer (via Access the Animus)

- Assassin's Creed Syndicate is strictly a single-player affair: it will not include any competitive multiplayer or co-op.

- Marc-Alexis Côté, Creative director for ACSyndicate, said: "For the first time in the history of the brand, we are tackling an era where we have photographs. We have videos. Just a bit later, like the 1880s, but that’s what gave us inspiration for things like building the traffic system – seeing the streets of London being so filled with people.

One of the keys to tackling this is era is that it’s an era of peace. Over the last few years, we’ve been covering periods of war. [Syndicate] brings us back to the magic of Assassin’s Creed II, the Renaissance, which was an era of peace, progress, and transformation for humanity. That’s the magic I want to capture – the magic of innovation, of change, and to make our players feel that."

- Apart from Charles Darwin and Charles Dickens (revealed in the collector's editions), other famous characters will be present. Th player meets those historical characters in the main storyline, and then he/she can follow threads to learn more about them.

- The game starts in 1868 and it ends in 1868.

- The day and night cycle will be back.

- For what concerns the present-day story, developers are following in the footsteps of Unity, and they are going to reveal more throughout the summer about exactly what they are doing with the present-day storyline.

- To the question: "In the earlier Assassin’s Creed games, players had a clearer idea of who they were going after and why. How are the targets presented in Syndicate?" Marc-Alexis Côté answered: "What I can tell you is that we’re returning to an approach that is closer to the roots of the franchise. You know from the start who your target is and what the organization is. Our two heroes give themselves the mission of taking the organization down. And they know what it is; there’s no mystery about who you are going to kill. You know from the start. And what I like about this is that it’s an open-world set-up – you know your targets are there, you know they’re in the world, and you have to go after them."

- The Rooks' goal is take control of the city, borough after borough. In each of those, the player will have gang strongholds, fight clubs, he/she will be able to liberate children from Templar factories.

- The more the player shifts the power, the more the Rooks will be present and available to recruit, so that they come and move around the city with Jacob. According to Marc-Alexis Côté: "One of the things that’s cool with that is that they are aware. Say you’ve got five Rooks with you, and you move onto a growler. A growler has four seats, including the driver’s seat – so there’s only space for three Rooks. One goes into the passenger seat, two come into the carriage, and the other two will actually steal another cart and join you."

- Players will be able to invest in London: more details will be available during this summer.

- The A.I. will not wait for their turn in combat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Je bent er zo van onder de indruk dat je een triple post doet :+ :P?

Also:

- According to the source, Syndicate's version of the city dwarves the locations that have been shown in the series so far, with one of the smallest districts (called City of London) sitting on the same scale as all of Brotherhood's Rome.

+

- The day and night cycle will be back.

Oh My :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Notna schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:44:
Je bent er zo van onder de indruk dat je een triple post doet :+ :P?
Ja :+

Maar nee, ik wilde voor het overzicht een duidelijke scheiding maken tussen de bronnen. Had ook in 1 post gekund.

Ik twijfel er nog wel over om het eventueel als spoiler op te nemen. Indien nodig zal ik zal aanpassen.

[ Voor 15% gewijzigd door janvanmil op 19-05-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
nog een filmpje van Ubisoft (Ubiblog):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Mooie videopreview op Gamekings gezien, lijkt me erg leuk deze.
Speel nu samen met mijn vrouw Unity en daar genieten we ook van :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Nog wat info van Gamergen.com (Via Acces the Animus)

- The crowd isn't clumped in the streets anymore since its place will now be on the sidewalks. On the contrary, the streets will be seized by vehicles.

- Both the weapon wheel and HUD have been positioned at the bottom which gives the player a clear view of the action and allows a quick look at all information in the blink of an eye. The now circular map and health bar have been repositioned on the bottom-left of the screen and the weapon wheel, like in previous games, to its bottom-right.

- All enemies will not have the same behavior, some may call for reinforcements, while others are tougher to get rid of. The player will have to play with patience and strategy to kill, stay undetected and save people that can join the Jacob and Evie's gang.

- The player can directly recruit allies during missions, and once the territory is conquered, assign groups to it.

- It is possible to improve these factions and and the loyalty of the gang's members by completing missions. Completing these missions will help the members get stronger and unlock upgrades for the main protagonists.

- For melee fighting, there is going to be a whole arsenal at the player's disposal. Apart from the brass knuckles, which will cause very violent sequences, a variety of guns will "leave no chance" to the enemies (depending on where the player is targeting the enemy, each body part will have a different reaction and headshots will obviously be fatal)

- Using an enemy as a shield will be back in the game by pressing a button at the right time.

- There will be a variety of classy and fun combos to trigger during fights.

- Going back to its root, ACS will focus 100% to the single player. "No cooperation, no online mode and no Companion app"

Vooral dit laatste ben ik erg blij mee! Geen online crap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
En toch was AC MP (niet co-op) één van mijn beste online ervaringen uit de recente jaren. Verfrissend, veelzijdig, gebaseerd op pure skill (en dus niet snel kunnen klikken of de beste wapens hebben of veel geluk hebben) en bij momenten erg intens. En zeker in Revelations was de soundtrack nog best goed ook

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8rMvwciQFew]

[ Voor 19% gewijzigd door AntiChrist7 op 27-05-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
AntiChrist7 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:56:
En toch was AC MP (niet co-op) één van mijn beste online ervaringen uit de recente jaren. Verfrissend, veelzijdig, gebaseerd op pure skill (en dus niet snel kunnen klikken of de beste wapens hebben of veel geluk hebben) en bij momenten erg intens. En zeker in Revelations was de soundtrack nog best goed ook

[video]
Daar heb je wel gelijk in. Ik vond het alleen zo los staan van de single player en dan vooral los van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 07:16

Wailing_Banshee

You're Next

janvanmil schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:38:
Nieuws van Gamespot (Via Access the Animus)

- In Assassin’s Creed Syndicate police will come after you not only if they see you hijack a carriage but also if you don’t follow traffic rules (for instance, you have to stick to the left side of the road when driving).
Ben benieuwd hoeveel problemen ik dan zal krijgen, want ik vergeet dat natuurlijk zodra ik in de heat of battle zit!
janvanmil schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:36:
Nieuws van Gamesradar (via Access the Animus):
- Many of the covert elements missing from Unity are making a comeback in Syndicate, such as the ability to hide bodies.

- Placing bodies in an appropriate spot can draw a target toward you for an easy kill.

- The whistling is back to lure enemies to their death with "a quick chirp".
Yeay! Dit miste ik wel heel erg in Unity. Het voelde altijd zo slordig om die lichamen gewoon te laten liggen..

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
Ik dacht dit het topic was voor Syndicate :?

Voor je mening en discussie over Unity kun je hier terecht:
[PC] Assassin's Creed: Unity
\[PS4/XB1] Assassin's Creed Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 678473

Kaap schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:39:
Ik dacht dit het topic was voor Syndicate :?

Voor je mening en discussie over Unity kun je hier terecht:
[PC] Assassin's Creed: Unity
\[PS4/XB1] Assassin's Creed Unity
Ja echt hear ye hear ye, maar ben benieuwd wat het gaat worden.
Mijn verwachtingen zijn helaas niet meer zo hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
De E3 cinematic en gameplay trailers:

Nu al zin in!

Edit: Extra info over Evie

[ Voor 21% gewijzigd door janvanmil op 16-06-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Die AI laat zich gewoon in elkaar slaan in combat, amper reactie van....

Zal toch eerst een stealth missie moeten zien zonder al teveel dwaasheden voor ik hem overweeg. En een interessant verhaal, want nu lijkt het op "gangs of London/new york" dan een AC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
E3 interview met Marc Alexis Cotè:

Het belangrijkste info / nieuws hieruit:
  • Black box missions will be back in Assassin's Creed Syndicate and they are going to have much more options.
  • There won't be teamwork between Evie and Jacob. The player will be able to switch the character from the menu every time he/she wants while exploring the world.
  • In addition to that, Evie and Jacob can be customized as the player wants and they have different skill trees.
  • There are more parkour elements on the facade of the buildings and the rope launcher could be used to climb synch points but it will not be as easy as it seems.
  • Jacob and Evie are going to wear the hood in stealth mode and restricted areas only.
  • There won't be a music soundtrack for the free-roaming part of the game but the music will be provided by the environment (like for example the sound of violins, or the music coming from a cathedral). In addition, there won't be the same ambience as the player moves throughout the different boroughs of London.
  • The hidden blade will be present but it won't be possible to use it during combats as a normal weapon. Being a one-shot weapon for instant kills, it will be used for finishers.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:08
Ik ben erg benieuwd naar deze Assassins Creed. Ik ben een fan van Londen en zit dus al even te wachten op deze game. Ik vond Unity niet slecht. Er waren nieuwe elementen, maar ze hadden ook oude vertrouwde elementen weg gelaten.

Ik hoop dat er nog wel armor upgrades waren. Dat vond ik erg leuk en gaf je ook echt het gevoel dat het ''jou'' Assassin was.

Geen companion app waar ik dingen kan unlocken. Geen online level waardoor je kisten kan open maken. 8)7

Ik twijfel nog of ik pre-order. Sowieso digitaal via Uplay. Dat geouwehoer met Steam en Unity van vorig jaar was ook drama. Wat dat betreft loopt Uplay ''aardig'' nu. Kom maar op :)

[ Voor 9% gewijzigd door Dubrillion op 24-06-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Dubrillion schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:19:
Ik ben erg benieuwd naar deze Assassins Creed. Ik ben een fan van Londen en zit dus al even te wachten op deze game. Ik vond Unity niet slecht. Er waren nieuwe elementen, maar ze hadden ook oude vertrouwde elementen weg gelaten.

Ik hoop dat er nog wel armor upgrades waren. Dat vond ik erg leuk en gaf je ook echt het gevoel dat het ''jou'' Assassin was.

Geen companion app waar ik dingen kan unlocken. Geen online level waardoor je kisten kan open maken. 8)7

Ik twijfel nog of ik pre-order. Sowieso digitaal via Uplay. Dat geouwehoer met Steam en Unity van vorig jaar was ook drama. Wat dat betreft loopt Uplay ''aardig'' nu. Kom maar op :)
Ik heb hem wel via Steam pre-ordered, gewoon omdat ik mijn bibliotheek compleet wil houden. Niets tegen Uplay, maar het is gewoon handiger als je je account deelt met je partner om alles zo veel mogelijk bij elkaar te hebben (Unity hebben we beide, dus dat is niet zo heel erg).

Wat betreft de companion app, ik vind het op zich wel jammer dat hij er niet gaan komen... Ik zal mijn tweede scherm wel missen, nu ik hem in Black Flag en Unity veel gebruikt heb (ik mis hem ook al in Rogue). Ik speel Unity zonder compas omdat ik mijn kaart op m'n tablet heb staan :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Wat ik nooit snap zijn de mensen die altijd zeggen "AC moet een jaar break nemen". Wat gaat dat bereiken?
Minder "moeheid" bij de fans? Nu AC nog maar enkel Singleplayer is, is de kans groot dat je hem na een maand spelen 100% hebt en niet meer aanraakt. Dan heb je 11 maanden om "uit te rusten".
Langere tijd om games te ontwikkelen? AC games hebben nu al een cyclus van minstens 3 jaar, dat extra jaar gaat het hem niet maken.

En ik zie niet in welke grote vernieuwingen er nog in de game moeten/kunnen komen, die nog niet bedacht zijn de voorbije 8 jaar dat de game bestaat.

Een jaar break alleen om een jaar break is ook nutteloos....

[ Voor 18% gewijzigd door AntiChrist7 op 27-06-2015 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Deels ben ik het met je eens.
Tussen 1 en 2 zat een langere tijd. Toen waren er ook echt vrienden die zeiden: het is weer tijd voor een AC game. Aan de andere kant worden de AC games ook door verschillende studios gemaakt. Net nadat Unity gelanceerd was, lekte er foto's van Victory/Syndicate.

Wat het beste is weet ik niet.

Wat ik wel weet is dat Online erg leuk is, maar zolang het niet werkt.... mogen ze het van mij weg laten.

Ik twijfel nog om te pre-orderen. Normaliter neem ik elk jaar een dag vrij om lekker in AC te duiken.
Vorig jaar ook gedaan. Toen liep Unity zo klote de eerste dagen dat ik meer Star Wars Old Republic gespeeld heb dan Unity. Ik denk dat ik deze keer wacht en dan altijd nog kan aanschaffen op Steam.

Ik pre-order dit jaar alleen Fallout 4 denk ik zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Dubrillion schreef op maandag 29 juni 2015 @ 07:52:
Deels ben ik het met je eens.
Tussen 1 en 2 zat een langere tijd. Toen waren er ook echt vrienden die zeiden: het is weer tijd voor een AC game. Aan de andere kant worden de AC games ook door verschillende studios gemaakt. Net nadat Unity gelanceerd was, lekte er foto's van Victory/Syndicate.

Wat het beste is weet ik niet.

Wat ik wel weet is dat Online erg leuk is, maar zolang het niet werkt.... mogen ze het van mij weg laten.

Ik twijfel nog om te pre-orderen. Normaliter neem ik elk jaar een dag vrij om lekker in AC te duiken.
Vorig jaar ook gedaan. Toen liep Unity zo klote de eerste dagen dat ik meer Star Wars Old Republic gespeeld heb dan Unity. Ik denk dat ik deze keer wacht en dan altijd nog kan aanschaffen op Steam.

Ik pre-order dit jaar alleen Fallout 4 denk ik zomaar.
Ik heb AC, ACII, AC Brotherhood en AC Revelations gekocht nadat Revelations uit was. Dus ik heb dat gevoel nooit gehad :p

En ik heb III, Black Flag en Unity pre-ordered, maar niet begonnen met spelen op dag 1. Ik wacht meestal op het weekend zodat ik er ongestoord van kan genieten. Ik download meestal wel gelijk en start het eenmalig op om het begin filmpje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-05 15:01
Blijkbaar zijn er een aantal mensen die met de pre-alpha versie hebben kunnen spelen want er duiken ineens een aantal gameplay videos op:

Ze spelen de missie uit 1 van de eerste trailers.

[ Voor 5% gewijzigd door omeomi op 29-06-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Nice, vooral in de tweede video wat meer free-roaming. Al ziet die er niet zo goed uit als de eerste op de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ziet er gaaf uit. Al vind ik die grappling hook iets te veel van het goeden.
Het haalt een beetje het free roaming rennen weg. En een dikke twintig meter lijn aan je arm wat zo dun en sterk is dat het je eigen gewicht kan dragen.....

Daarbuiten vind ik het erg gaaf eruit zien. Londen, de nieuwe main character. Alles wat meer verscholen. Geen wapens en zwaarden meer aan je riem.

Ik ben benieuwd of ze nog eens een futurische AC game gaan maken. Voorlopig stond Londen hoog op me lijstje. Hierna graag Ninja en Samurai's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Dubrillion schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:26:
Ik ben benieuwd of ze nog eens een futurische AC game gaan maken. Voorlopig stond Londen hoog op me lijstje. Hierna graag Ninja en Samurai's ;)
Het Verre Oosten zou zeker leuk zijn!

Samurai = Templar, Ninja = Assassin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Wailing_Banshee schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:48:
[...]

Het Verre Oosten zou zeker leuk zijn!

Samurai = Templar, Ninja = Assassin?
Zou ook een goede optie kunnen zijn. En dan wel a la Black Flag weer een boot. Miste het toch wel een beetje in Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
Dubrillion schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:26:
Ik ben benieuwd of ze nog eens een futurische AC game gaan maken.
Ik hoop het niet. Het 'embedden' van het Templar vs Assassins verhaal in bestaande geschiedenis maakt naar mij idee de serie juist sterk (in de delen waarin dat lukt, that is...).

Syndicate lijkt me een goede kans maken om weer een goede AC game te worden met een tof verhaal en wat andere setting. Alleen hoop ik dat die grappling hook het niet AC: Arkham edition maakt.

[ Voor 3% gewijzigd door omeomi op 29-06-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
[b][message=44497664,noline]

Ik zag in de ubiworkshop (waar ze merchandise van hun games verkopen), eens een jasje van Ghost Recon gemixt met AC symbool. Dat zou eigenlijk nog eens een sterk verfrissende game kunnen zijn, zowel qua gameplay als verhaal. En met echt goeie co-op, niet dat halfbakken gedoe uit Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

omeomi schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:43:
[...]
Syndicate lijkt me een goede kans maken om weer een goede AC game te worden met een tof verhaal en wat andere setting. Alleen die grappling hook maakt het wel een beetje AC: Arkham edition.
Als je Arkham gespeeld hebt (ik zou niet eens weten wat het is...) Maar ik vond de grappling hook in Revelations wel geinig maar voor de rest niets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
janvanmil schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:57:

Vooral dit laatste ben ik erg blij mee! Geen online crap!
Vraag me af of ze nog wel wat met initiates doen of dat ze dat langzaam dood laten gaan. Het idee daar achter was wel goed, maar het constant falen van dat project heeft een beetje een nare smaak achter gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
Wailing_Banshee schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:10:
Als je Arkham gespeeld hebt (ik zou niet eens weten wat het is...)
De Batman games (Arkham Asylum, Arkham City, Arkham Knight) bevatten een heel vergelijkbare tool om snel afstanden (zowel verticaal als horizontaal) te overbruggen. Dat is daar een vrij centraal onderdeel van de gameplay en ik hoop niet dat ze dat hier te veel gaan na doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Ereaser schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:57:
[...]

Vraag me af of ze nog wel wat met initiates doen of dat ze dat langzaam dood laten gaan. Het idee daar achter was wel goed, maar het constant falen van dat project heeft een beetje een nare smaak achter gelaten.
Initiates was wel grappig op zich. Maar items verplicht via een app oid unlocken is mij toch iets te veel van het goede. De 'legacy' items via initiates was wel leuk.

Ik hoop dat die grappling hook niet te veel gaat overheersen. De afstand die te overbruggen is, is wel erg ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

omeomi schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:36:
[...]

De Batman games (Arkham Asylum, Arkham City, Arkham Knight) bevatten een heel vergelijkbare tool om snel afstanden (zowel verticaal als horizontaal) te overbruggen. Dat is daar een vrij centraal onderdeel van de gameplay en ik hoop niet dat ze dat hier te veel gaan na doen.
Ik zou daar niet zo veel problemen mee hebben, maar dat komt natuurlijk omdat ik die spellen niet eens ken :p (ik heb de naam wel eens gehoord, dat het met Batman te maken had, had ik al gegokt).
janvanmil schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:58:
[...]
Initiates was wel grappig op zich. Maar items verplicht via een app oid unlocken is mij toch iets te veel van het goede. De 'legacy' items via initiates was wel leuk.
Tenzij je hetzelfde ook in het spel kan doen: dus a la Black Flag. Je kon Kenway's Fleet weg sturen via je quarters of via de app (ik doe dat soms nog steeds via m'n app, als ik Black Flag weer eens zou opstarten zou ik best wel wat geld in klaar hebben liggen :D). Ik vond het jammer dat ze dat niet bij Unity gedaan hadden. De app was bijna niet verbonden met de rest van het spel.
Ik hoop dat die grappling hook niet te veel gaat overheersen. De afstand die te overbruggen is, is wel erg ver.
Ik heb recentelijk geen filmpjes bekeken (probeer dat juist altijd zo weinig mogelijk te doen, zeker nog in ontwikkelings stadium), maar ik ben het wel mee eens dat het enigszins realistisch moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Met Black Flag was de app nog wel grappig. Dan stuurde ik net als jou overdag wat boten weg.

Bij Unity draaide hij niet lekker, syncte niet lekker, en je moest een bepaald level hebben om kisten open te maken. Waar ik Black Flag elk eilandje ''goud'' had en helemaal alles gevonden had.... Heb ik bij Unity op een gegeven moment besloten om de main story uit te spelen en heb vervolgens de game niet meer aangeraakt. Ja ben nog aan de DLC begonnen, maar ook niet uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 07:46:
Tenzij je hetzelfde ook in het spel kan doen: dus a la Black Flag. Je kon Kenway's Fleet weg sturen via je quarters of via de app (ik doe dat soms nog steeds via m'n app, als ik Black Flag weer eens zou opstarten zou ik best wel wat geld in klaar hebben liggen :D). Ik vond het jammer dat ze dat niet bij Unity gedaan hadden. De app was bijna niet verbonden met de rest van het spel.
Inderdaad, in het spel zelf is het nog wel praktisch. Zeker omdat ik geen tablet heb, het op een laptop niet werkt en mijn telefoon te weinig geheugen heeft...
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 07:46:
Ik heb recentelijk geen filmpjes bekeken (probeer dat juist altijd zo weinig mogelijk te doen, zeker nog in ontwikkelings stadium), maar ik ben het wel mee eens dat het enigszins realistisch moet blijven.
Zolang het maar enigzins realistisch blijft inderdaad (afgezien van de pieces of eden dan ;) ). Zo vond ik de guillotine gun uit unity ook een beetje vergezocht.

PS: Voor degene met een XbOne, Black Flag is komende maand gratis te downloaden voor iedereen met een Gold abo (http://majornelson.com/20...-with-gold-for-july-2015/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Dubrillion schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 08:19:
Met Black Flag was de app nog wel grappig. Dan stuurde ik net als jou overdag wat boten weg.

Bij Unity draaide hij niet lekker, syncte niet lekker, en je moest een bepaald level hebben om kisten open te maken. Waar ik Black Flag elk eilandje ''goud'' had en helemaal alles gevonden had.... Heb ik bij Unity op een gegeven moment besloten om de main story uit te spelen en heb vervolgens de game niet meer aangeraakt. Ja ben nog aan de DLC begonnen, maar ook niet uitgespeeld.
Vooral dat syncen was het grootste probleem. Wanneer een missie gehaald was in de app moest ik mijn Xbox One opstarten en daarna pas de app opstarten, anders pakte hij hem niet. Niet heel erg handig dus, want zo was er weinig remote aan de app :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Combineer Unity App en Black Flag App en je hebt de beste van allemaal:
1. In game en out of game bruikbaar
2. Resultaat van het app spelletje is ook bruikbaar in het grote spel
3. Voor elk OS beschikbaar, inclusief Windows zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Leuk gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Inderdaad leuk gedaan, alleen het vechten op het einde is wel erg nep :P

Vind ik ook dat ze wel goede kostuums hebben, normaal gesproken is meestal de hood vrij nep en is de stof vrij stijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Nieuwe trailer: Twin Assassins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Niet helemaal zeker of ik het hier kwijt zou moeten maar:

IMDB: Assassin's Creed (2016)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik vind de trailer wel gaaf.

Echter is dit de eerste Assassins Creed sinds AC:II die ik niet direct pre-order op de eerste dag.
Geloof me ik vond Unity vermakelijk. Black Flag was fantastisch. Gewoon even die compleet andere gameplay die misschien zo hard nodig was. Toch krijg ik een bittere smaak als ik aan Unity denk. Op me werk weten ze dat ik op de dag dat Assassins Creed uitkomt altijd een dag vrij ben. Dan ga ik er lekker voor zitten en duik er even helemaal in, i.p.v. elke keer een avondje. Toch heb ik vorig jaar Star Wars The old republic zitten spelen.
Unity was namelijk gewoon niet speelbaar.

Ik wacht dus even op de eerste player-reviews dit keer voor ik hem aanschaf.

Wat ik me wel afvraag (en wat ik zeer vermakelijk vond aan Unity). Zit er weer in Syndicate die verkleedpartij van Unity? Dat vond ik erg leuk. Dat gaf je het gevoel je eigen Assassin te maken. Een andere jas, een andere hoed en dergelijke.

Zijn er mensen die mijn mening delen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Dubrillion schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:39:
Ik vind de trailer wel gaaf.

Echter is dit de eerste Assassins Creed sinds AC:II die ik niet direct pre-order op de eerste dag.
Geloof me ik vond Unity vermakelijk. Black Flag was fantastisch. Gewoon even die compleet andere gameplay die misschien zo hard nodig was. Toch krijg ik een bittere smaak als ik aan Unity denk. Op me werk weten ze dat ik op de dag dat Assassins Creed uitkomt altijd een dag vrij ben. Dan ga ik er lekker voor zitten en duik er even helemaal in, i.p.v. elke keer een avondje. Toch heb ik vorig jaar Star Wars The old republic zitten spelen.
Unity was namelijk gewoon niet speelbaar.

Ik wacht dus even op de eerste player-reviews dit keer voor ik hem aanschaf.

Wat ik me wel afvraag (en wat ik zeer vermakelijk vond aan Unity). Zit er weer in Syndicate die verkleedpartij van Unity? Dat vond ik erg leuk. Dat gaf je het gevoel je eigen Assassin te maken. Een andere jas, een andere hoed en dergelijke.

Zijn er mensen die mijn mening delen? :D
Ik deel hem niet helemaal. De trailer vind ik erg gaaf en ik heb dan ook al enkele weken een pre-order staan.

Unity was voor mij gewoon goed speelbaar (XBone) op de eerste dag. Het was wel de digitale versie, misschien dat dat er iets mee te maken had. Hoewel ik het verhaal slecht uitgewerkt vond (zonder huidige tijd) heb ik me er zeker mee vermaakt. Qua gameplay heb ik er zeker geen slechte nasmaak aan over gehouden. Hopelijk wordt het verhaal dus verbeterd in Syndicate. Die verkleedpartij was ook erg leuk trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:53

thechib12

aka ChiB

Gaat deze game ook weer 30fps op de ps4 worden of gaan ze voor 60 fps. Ik vind unity op sommige momenten niet heel fijn spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:05
Ik heb daar nog geen uitspraken over gehoord. Maar voglens mij wordt dit gemaakt op dezelfde engine als Unity alleen dan de engine wat uitgebreid. Ik weet niet of ze dusdanig veel performance kunnen verbeteren in deze engine.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Preview 2 van Tweakers: Assassin's Creed Syndicate Preview - Op avontuur met Evie

Gameplay demo: (let op: spoiler) [YouTube: https://youtu.be/JYTxfmbSuEM]

[ Voor 19% gewijzigd door janvanmil op 11-08-2015 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 668222

YdieresiS schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 07:29:
Ik heb daar nog geen uitspraken over gehoord. Maar voglens mij wordt dit gemaakt op dezelfde engine als Unity alleen dan de engine wat uitgebreid. Ik weet niet of ze dusdanig veel performance kunnen verbeteren in deze engine.
Weinig problemen dus na de patches van AC:U die draait namelijk als een zonnetje. Wat bvb totaal beschuit zegt moet je niet meer serieus nemen want dat is van voor de patches en geldt niet meer voor nu.

AC:U is trouwens wel een erg goed deel uit de reeks en voor het verhaal hoef je ook niet eerdere games hebben gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanmil
Trailer van de Pre-Order Bonus: Darwin and Dickens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Toffe trailer! Ik ben alleen niet heel erg onder de indruk van het GFX gedeelte. Die vlammen uit het gebouw bijv. .... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-05 11:19
Notna schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:17:
Toffe trailer! Ik ben alleen niet heel erg onder de indruk van het GFX gedeelte. Die vlammen uit het gebouw bijv. .... :X
Misschien hebben ze geleerd van hun fouten met Unity. Heb liever een stealthgame waarin ik soepel kan bewegen en waarin mijn commando's direct uitgevoerd worden dan dat ik voor de zoveelste keer dood ga/val omdat het er zo mooi uit moet zien.

Natuurlijk ben ik het ermee eens dat we niet terug hoeven naar 8-bit mario gfx 8)

• janvanmil
Deel 1 van de video serie van Ubiblog over de AC serie als geheel

• Ereaser
janvanmil schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:09:
Deel 1 van de video serie van Ubiblog over de AC serie als geheel

[video]
Krijg toch wel een beetje heimwee naar het oude midden oosten als ik Acre zo zie :P

• janvanmil
Ereaser schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:36:
[...]

Krijg toch wel een beetje heimwee naar het oude midden oosten als ik Acre zo zie :P
Onzettend he! Vanavond maar weer een opstarten.

De release datum voor de pc is bekend: 19 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
De London Horizon Trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik twijfel nog steeds heel erg om te pre-orderen. Het zou sowieso voor de PC zijn, dus dan wordt het via Steam of Uplay. Met Unity moest je in het begin Steam Offline zetten. Dus misschien pre-order ik wel via Uplay. Maar iets weerhoud me ervan. Toen Unity op een gegeven moment wel aardig draaide speelde het wel lekker weg. En toch ben ik huiverig. Terwijl ik al jaren wacht op een AC in Londen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
De trailer van de season pass en de Jack the Ripper DLC

[ Voor 23% gewijzigd door janvanmil op 15-09-2015 14:58 . Reden: update naar europese versie van de trailer ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Story trailer voor AC Syndicate. Let op; video bevat mogelijk spoilers. (het is de story trailer after all.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Ze blijven die videos wel rond pompen zeg, kijk deze dan ook bewust niet omdat ik denk dat ik al genoeg gezien heb en vermijd ook liever de mogelijk spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Volgens mij zien we op de screenshot via onderstaande link al een
spoiler:
piece of eden!

klikken op eigen risico.. mocht je dit een spoiler vinden

http://media1.gameinforme...cyNecklace_1443101423.jpg

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-05 14:07
Misschien een beetje offtopic, maar zou Unity nog de moeite waard zijn van het kopen?

Ik heb sinds niet zo heel lang een R9 290X Vapor-X en volgens mij moet die die game wel kunnen draaien op 1920x1200.

Ik heb verder alle overige AC games gespeeld voor de pc, maar de feedback van Unity was nogal beroerd om het zo maar even te zeggen.

Anyway, nu hij wat goedkoper is; is hij de moeite waard om en draait ie goed op 1920x1200 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:02
vosss schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 18:24:
Misschien een beetje offtopic, maar zou Unity nog de moeite waard zijn van het kopen?

Ik heb sinds niet zo heel lang een R9 290X Vapor-X en volgens mij moet die die game wel kunnen draaien op 1920x1200.

Ik heb verder alle overige AC games gespeeld voor de pc, maar de feedback van Unity was nogal beroerd om het zo maar even te zeggen.

Anyway, nu hij wat goedkoper is; is hij de moeite waard om en draait ie goed op 1920x1200 :)
Of hij goed draait weet ik niet, maar ik vond het spel wel de moeite waard om te spelen. Ik vond de setting mooier & leuker dan in Black Flag & AC III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
Dubrillion schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:58:
Ik twijfel nog steeds heel erg om te pre-orderen. Het zou sowieso voor de PC zijn, dus dan wordt het via Steam of Uplay. Met Unity moest je in het begin Steam Offline zetten. Dus misschien pre-order ik wel via Uplay. Maar iets weerhoud me ervan. Toen Unity op een gegeven moment wel aardig draaide speelde het wel lekker weg. En toch ben ik huiverig. Terwijl ik al jaren wacht op een AC in Londen
Altijd elk jaar ge-pre-ordered, maar AC3 en 4 hebben veel schade gedaan. Unity was iets beter, maar het personage stond me totaal niet aan terwijl de setting goed was. Overal ben ik van mening dat er behalve de setting maar weinig veranderd kwa ontwikkeling van AC. Ik ben bang dat Syndicate te veel van hetzelfde zal zijn, daarom niet ge-pre-ordered. Ik wacht de reviews en reacties wel even af, misschien dan alsnog aanschaffen, en anders wacht ik tot de prijzen zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Kaap schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 07:10:
[...]

Altijd elk jaar ge-pre-ordered, maar AC3 en 4 hebben veel schade gedaan. Unity was iets beter, maar het personage stond me totaal niet aan terwijl de setting goed was. Overal ben ik van mening dat er behalve de setting maar weinig veranderd kwa ontwikkeling van AC. Ik ben bang dat Syndicate te veel van hetzelfde zal zijn, daarom niet ge-pre-ordered. Ik wacht de reviews en reacties wel even af, misschien dan alsnog aanschaffen, en anders wacht ik tot de prijzen zakken.
Ik moet toegeven dat AC III een echte domper was. AC 4 was best verfrissend; met name het gedeelte met de boot was een fijne verandering tov het altijd op land zijnde in de voorgaande delen.

Vanaf AC III ben ik begonnen met pre-orders en dan ook meteen de edities met een figurine er in. En ondanks het bug debacle van Unity heb ik er toch weer voor gekozen om ook dit jaar gewoon een pre-order te doen. Stiekem ook vanwege de spullen die je er bij krijgt. Ik verzamel (of ben begonnen met iig) figurines van verschillende series en alleen al daarom is het de moeite waard.

Ik weet niet; ik ben, ondanks dat er in grote lijnen veel herhaling is, toch hooked aan de serie. Het verhaal is sinds AC 2 al down the drain dus daar hoef ik het niet écht voor te doen. Maar de gameplay blijf ik leuk vinden. Het sluipen, de coole gevechten, de vaak leuke wapens die ze bedenken.. Ik heb iig weer zin in de koude dagen voor herfst/kerst. Nu alleen nog vrij zien te krijgen van het werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Notna schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 07:50:
[...]
Ik weet niet; ik ben, ondanks dat er in grote lijnen veel herhaling is, toch hooked aan de serie. Het verhaal is sinds AC 2 al down the drain dus daar hoef ik het niet écht voor te doen. Maar de gameplay blijf ik leuk vinden. Het sluipen, de coole gevechten, de vaak leuke wapens die ze bedenken.. Ik heb iig weer zin in de koude dagen voor herfst/kerst. Nu alleen nog vrij zien te krijgen van het werk :+
Dit dus :) ! Bij AC:Brotherhood ingestap en sindsdien hooked. Nu weer een pre-order, maar alleen de game (special edition voor de xbone) zonder reallife items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ik zit nog te denken aan de Big Ben editie... Ik vind dat beeldje wel erg mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:39:
Ik zit nog te denken aan de Big Ben editie... Ik vind dat beeldje wel erg mooi :D
:$
Productnaam: Assassin's Creed® Syndicate - Big Ben Collector's Case (Pre-Ordered)
Platform: Xbox One
Verwachte uitgavedatum: October 23rd, 2015
Besteld aantal: 1
En dat was al op 18-05 :+ :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Notna schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:55:
[...]

:$

[...]

En dat was al op 18-05 :+ :$
Ik heb hem al pre-ordered op Steam.... Dat was voordat ik die Big Ben editie had gezien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325921

Iemand de nieuwe Jack The Ripper trailer al gezien . Kijk daar stiekem meer naar uit als de game zelf :) Nou ja bijna dan :) [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2sP6wh_W1fM]

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 325921 op 02-10-2015 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
@ViceCity; Dit is AC:Unity gameplay.. met in het midden de reeds bekende Jack the Ripper DLC trailer.

On Topic; Ik kijk ook erg uit naar dit DLC pakket.. maar hoop vooral dat de main game interessant genoeg is op story gebied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrgroeneveld
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-05-2023
heb van de week Assassins Creed Syndicate al mogen spelen. Ziet er goed uit van wat ik heb kunnen spelen. het was de Level van two Towers level met Evi als ik mij niet vergis.
Gameplay leek erg op die van AC unity waarschijnlijk zelfde engine.de Grapplehook is een leuke manier om je te verplaatsen.

zelf vond ik de AC blackflag en AC III de mindere uit de reeks.
met de Boot varen uit Blackflag waren voor mij een hinder om het spel uberhaupt uit te spelen.
ook AC III heb ik nooit uit gespeeld vanwege het irritante Bomen klimmen en dergelijke.
misschien dat ik ze nog eens oppak om het te spelen.

goed punt van AC Unity vond ik de multiplay dat je met meerder personen een level kan spelen en elkaar echt moet "helpen"

AC Syndicate wekt mijn aandacht zeker van wege de nieuwe vechtstijl (red. crane xword) en de dubbele speelbare karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Thanks voor je korte review.
AC 3 en Black Flag vond ik beide ook de mindere delen. Unity nooit gespeeld vanwege de matige ontvangst, al wil ik die nog wel een kans gaan geven. Ook bij dit deel wacht ik het even af.

[ Voor 44% gewijzigd door Tom op 07-10-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
De (europese) tv trailer:

Zijn er al mensen die de raadsels van de 19e eeuwse search engine hebben opgelost voor bonus dlc?

[ Voor 41% gewijzigd door janvanmil op 08-10-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Bonus DLC? Wut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Ik heb vorige week een mail gehad van ubisoft over de 19e eeuwse search engine: http://searchengine.assassinscreed.com/nl/

Er zijn blijkbaar 3 raadsels. De eerste stond in de mail:
"Ga terug naar de 19e eeuw om meer te weten te komen over het Londense Broederschap. Reken niet op hulp van H.G. Wells, vind een andere weg."

De tweede en derde heb ik nog niet online kunnen vinden, maar zouden op twitter en/of facebook staan.

De raadsels leveren ieder een deel van een code op, welke via dezelfde website te redeemen is in DLC voor AC: Syndicate:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/t31.0-8/s720x720/12068703_705825026185076_7841165557523038171_o.jpg

Ondertussen wel de engelse versies van de raadsels kunnen vinden via de facebookpagina van Acces the Animus:
Raadsel 1: https://goo.gl/1wjWrK
Raadsel 2: https://goo.gl/QxJpU0
Raadsel 3: https://goo.gl/5ral6e

Door te switchen van taal heb ik de raadsels in het engels kunnen oplossen en heb inmiddels de dlc-code via de mail ontvangen

[ Voor 36% gewijzigd door janvanmil op 08-10-2015 15:09 . Reden: typo's - uitbreiding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Er blijkt nu ook een extra raadsel te zijn voor alleen de PS4 versie. Door het oplossen krijg je de outfits van Edward Kenway en Elise de la serre.

Het raadsel: "No steam engines or tracks of iron. Which " Station " used to " play " in the nineteenth century?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-05 20:59
janvanmil schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:20:
Er blijkt nu ook een extra raadsel te zijn voor alleen de PS4 versie. Door het oplossen krijg je de outfits van Edward Kenway en Elise de la serre.

Het raadsel: "No steam engines or tracks of iron. Which " Station " used to " play " in the nineteenth century?"
Waar kan je deze vinden?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste