Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
vosss schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:47:
900p?

Dat is toch niet meer van deze tijd man :X

Maargoed, de consoles zijn gewoon verre van krachtig genoeg. Zeker als je ze afzet tegenover fatsoenlijke gamepc's.

Aan de andere kant, mijn videokaart alleen was bijna 600 euro. Dus een eerlijk vergelijk is ook niet te maken tussen de consoles en de pc's.

Maar 900p is wel een beetje bejaard imo :)
Parity tussen Xbone en PS4...

Ps4 kan dit makkelijk op 1080p draaien. Slecht devs daar bij Ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 17:55
Al die mensen die al aan het spelen zijn :( damn ubisoft give me my game :P

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Heb hem gisteren gehaald. En vind hem toch wel weer verrassend goed. Heb Unity overgeslagen omdat ik de lol in het spelen van AC een beetje kwijt was geraakt na Pirates. Maar nu, Damnnn wat zijn het toch goede games:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hebben mensen hier een voorkeur voor 1 van de tweelingen? Ik speel eigenlijk voornamelijk met die kerel en heb hem dan ook inmiddels aardig wat skills erin zitten voor brawler.

Ik heb pas 2 missies gedaan en ben bezig alles op de kaart eerst te unlocken en alle collectibles te doen. Dusver moet ik aan missie 3 nog beginnen en ben ik op 60% van de skills en level 5 :D. Meeste wapens ook al unlocked door de sidequests te doen enz.

Vechten is echt wel een stuk beter geworden. Met name dat het gewoon moeilijker is geworden dan block en counter. Setting is fantastisch en de muziek kan ik ook wel waarderen :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Notna schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:54:
Hebben mensen hier een voorkeur voor 1 van de tweelingen? Ik speel eigenlijk voornamelijk met die kerel en heb hem dan ook inmiddels aardig wat skills erin zitten voor brawler.

Ik heb pas 2 missies gedaan en ben bezig alles op de kaart eerst te unlocken en alle collectibles te doen. Dusver moet ik aan missie 3 nog beginnen en ben ik op 60% van de skills en level 5 :D. Meeste wapens ook al unlocked door de sidequests te doen enz.

Vechten is echt wel een stuk beter geworden. Met name dat het gewoon moeilijker is geworden dan block en counter. Setting is fantastisch en de muziek kan ik ook wel waarderen :Y
Ben pas juist in London beland met de eerste missie over Whitechapel. Dus ik ben nog niet zo ver.
Dat mokkel is meer Sneaky, en helaas is dat niet mijn favourite kant om te kiezen, ben meer van het hardhandige werk. dus denk dat die kerel het wel gaat winnen. Ik weet nog niet wat ik ga doen haha. Ik ben alleen bang dat voor jou de lol er wel vanaf gaat dalijk, omdat je een te hoog niveau hebt voor de missies en dat t te makkelijk word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Swaxie schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:26:
[...]

Ben pas juist in London beland met de eerste missie over Whitechapel. Dus ik ben nog niet zo ver.
Dat mokkel is meer Sneaky, en helaas is dat niet mijn favourite kant om te kiezen, ben meer van het hardhandige werk. dus denk dat die kerel het wel gaat winnen. Ik weet nog niet wat ik ga doen haha. Ik ben alleen bang dat voor jou de lol er wel vanaf gaat dalijk, omdat je een te hoog niveau hebt voor de missies en dat t te makkelijk word.
Ik vind het altijd zo knude dat je de 'epic gear' pas krijgt als het verhaal al voorbij is omdat sommige elementen blocked zijn door verhaal lijnen. Dat lijkt deze keer eindelijk niet zo te zijn. Ik wil graag de beste gear en dan de missies induiken.

Dat gevoel had ik overigens niet met de eerdere AC's. Maar dat kwam ook omdat je van een recruit naar een (Master) Assassin moest opwerken. In de laatste 2 delen was je al een (Master)Assassin. Dan moet je ook maar meteen de goede gear hebben imo :Y :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:53
Notna, als ik zo jou verhaal lees, dan lijkt me dat ook nog wel een aanpak voor mij. Eerst alle collectibles halen en dan het verhaal uitspelen. Vaak als ik het verhaal af heb boeien me de collectibles niet meer zo. Toch maar eens andersom doen nu. Vond dat wel vaak het vervelendste aan de game, dat sommige dingen nog achter een muur zitten.

spoiler:
In sequence 3 zit nog wel een muur, ik kon in ieder geval niet uit Whitechapel, of ik zat aan de verkeerde kant daarvan.

Hopelijk komend weekend weer wat tijd om te spelen, door de week helaas te druk. De game lonkt wel lekker en ik heb wel de hele tijd zin om te spelen |:( Wordt dus nog afzien de rest van de week.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

YdieresiS schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:39:
Notna, als ik zo jou verhaal lees, dan lijkt me dat ook nog wel een aanpak voor mij. Eerst alle collectibles halen en dan het verhaal uitspelen. Vaak als ik het verhaal af heb boeien me de collectibles niet meer zo. Toch maar eens andersom doen nu. Vond dat wel vaak het vervelendste aan de game, dat sommige dingen nog achter een muur zitten.

spoiler:
In sequence 3 zit nog wel een muur, ik kon in ieder geval niet uit Whitechapel, of ik zat aan de verkeerde kant daarvan.

Hopelijk komend weekend weer wat tijd om te spelen, door de week helaas te druk. De game lonkt wel lekker en ik heb wel de hele tijd zin om te spelen |:( Wordt dus nog afzien de rest van de week.
Het is voor mij ook een extra drijfveer om de collectibles eerst te doen. Zolang de main missie nog niet klaar is kan ik de game ook niet wegleggen. Extra stok achter de deur ;)

Overigens voor wie het nog niet wist: bij de Black Market dealer in de hideout kan je alle treasure en collectible maps kopen. Enige dingen die er niet op staan zijn Helix fragments en de speeldozen. Maar dan kom je al een heel eind imo.

Overigens als 'per ongeluk' gedurende mijn roaming sessies iets van 5 van die speeldozen gevonden :Y. Gelukkig kan je op de map zien hoeveel je er in welk deel van London al hebt. Maakt het zoeken wat makkelijker :P (afgezien van de visuele en textuele hints in je menu zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Notna schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

Het is voor mij ook een extra drijfveer om de collectibles eerst te doen. Zolang de main missie nog niet klaar is kan ik de game ook niet wegleggen. Extra stok achter de deur ;)

Overigens voor wie het nog niet wist: bij de Black Market dealer in de hideout kan je alle treasure en collectible maps kopen. Enige dingen die er niet op staan zijn Helix fragments en de speeldozen. Maar dan kom je al een heel eind imo.

Overigens als 'per ongeluk' gedurende mijn roaming sessies iets van 5 van die speeldozen gevonden :Y. Gelukkig kan je op de map zien hoeveel je er in welk deel van London al hebt. Maakt het zoeken wat makkelijker :P (afgezien van de visuele en textuele hints in je menu zelf)
Dat is altijd het meest hatelijke aan die collectibles haha. je vind er per ongeluk al 10 en je weet totaal niet welke hahah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saidinho84
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-02 11:55
Speelt heerlijk weg. Voortuitgang op Unity waar veel frustaties zaten. Ben er tevreden mee. Whitechapel al helemaal gedaan. Graphics zijn ook goed. Soms even nagieten van de opkomende zon. De settings van London is ook geloofwaardig neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Het begon toch weer heel erg te jeuken, dus heb Syndicate gold edition gehaald via de Indonesische psn store (€ 63eu betaald omgerekend).

Nu ff downloaden en maar spelen, ben benieuwd.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Gister de hele stad overgenomen en alle skills kunnen bemachtigen. Had sinds het 4e hoofdstuk eigenlijk wel zin om alle missies en stadsdelen over te nemen en in hoofdstuk 5 was ik daar al wel klaar mee. Heb er nog best lang over gedaan overigens (sowieso al hele weekend zitten spelen). Nu de missies en het verhaal maar af gaan maken om er een eind aan te breien. Denk niet dat ik hem helemaal op 100% ga halen met alles verzamelen. Alleen hetgeen waar ook nog wat boeiends tegenover staat (extra missie of iets speelbaars) ga ik wel doen. De collectibles e.d. hoef ik niet te hebben, al ziet het er wel vrij uitgebreid uit.

Vind het in ieder geval leuk om te spelen. Bij Unity had ik toch telkens niet veel zin om wat random gasten aan te vallen, maar hier vind ik het nog vrij leuk. En ook dat je overal vrij snel naartoe kan, bevalt me wel. Het voelt nu niet aan als werken en de speeltuin zit vol met leuke dingen :)

Overigens heb ik niet alle buurten overgenomen met alles op 100% af te ronden (dus niet alle bonussen gekregen) maar toch voldoende om alle bij-personages op 100% te krijgen. Dus dat is wel prettig.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 27-10-2015 15:26 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Zou het de moeite lonen om te wachten op de pc-versie qua graphics tov de consoles? Ik heb een Nvidia gtx 970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Matey schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:53:
Zou het de moeite lonen om te wachten op de pc-versie qua graphics tov de consoles? Ik heb een Nvidia gtx 970
Speel je een spel voor de graphics dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Welja, gedeeltelijk toch wel. Als er op mijn console framedrops zijn, is de ervaring op pc toch beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Pfffuu, ik ben inmiddels toch al wel meer dan 1000 bugs tegen gekomen in AC Syndicate. Wel jammer dat Ubi$oft altijd zulke buggy games aflevert :(.

Een aantal bugs die ik tegen ben gekomen:
- PS4 game crash tijdens fast teleport naar een ander gebied;
- Missie NPC die door de grond heen valt, waardoor ik de missie niet kan voltooien;
- Missie NPC tijdens achtervolging die 5 pogingen op een rij bij het begin van de missie zelfmoord pleegt, waardoor ik de-synchroniseer;
- Mensen assassinaten dwars door koetsen heen, waardoor mijn character 10 meter naar voren warped;
- Gang leader die immuun was voor damage, waardoor deze niet dood kon gaan. Ook na 700 klappen was de NPC nog gewoon levend;
- Bij de bar van mijn trein staan 2 NPCs de doorgang te blokkeren, waardoor ik over de trein heen moet klimmen om bij de laatste wagon te komen;
- Income Chest in de trein blijft bij mij altijd leeg, ondanks dat ik de Gang Upgrades volledig heb geleveld.

Al met al heb ik toch de game al wel zo'n 15 keer opnieuw moeten starten door bugs, maar gelukkig kan ik wel steeds doorgaan met het verhaal.

[ Voor 80% gewijzigd door xelfer op 27-10-2015 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Wtf momentje: ik zit net Fantastic Four (2015) te kijken en Victor von Doom is AC: Syndicate aan het spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-09 15:44

n2theb

Tweakers Abonnee

Notna schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:02:
Wtf momentje: ik zit net Fantastic Four (2015) te kijken en Victor von Doom is AC: Syndicate aan het spelen :D
Hij was niet echt aan het spelen hoor, controller lag gewoon op zijn bureau en hij keek naar een ander scherm. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

n2theb schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:14:
[...]

Hij was niet echt aan het spelen hoor, controller lag gewoon op zijn bureau en hij keek naar een ander scherm. ;)
Nee, hij speelde het mijn zijn hippe Google Glass ding geloof ik :P

Maar het is wel apart; de film is al een tijdje uit en de game nog niet. Vraag mij af of ze naar Ubi zijn geweest voor wat alpha materiaal of gewoon een demo filmpje van de gebruikt hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Notna schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:16:
[...]

Nee, hij speelde het mijn zijn hippe Google Glass ding geloof ik :P

Maar het is wel apart; de film is al een tijdje uit en de game nog niet. Vraag mij af of ze naar Ubi zijn geweest voor wat alpha materiaal of gewoon een demo filmpje van de gebruikt hebben :P
Het leek in ieder geval erg goed op een demo filmpje, want hij deed natuurlijk niks en ik zag dingen op de achtergrond gebeuren en toen stond het opeens op pauze..

Toevallig toen jij jouw reactie plaatste gisteren was ik aan het kijken. Dus ging er toen even opletten haha.
xelfer schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:55:
Pfffuu, ik ben inmiddels toch al wel meer dan 1000 bugs tegen gekomen in AC Syndicate. Wel jammer dat Ubi$oft altijd zulke buggy games aflevert :(.

Al met al heb ik toch de game al wel zo'n 15 keer opnieuw moeten starten door bugs, maar gelukkig kan ik wel steeds doorgaan met het verhaal.
En daarom wacht ik toch liever even met spelen. Vorig jaar met Unity had ik ook te maken met verschillende bugs en toen ging ik wel spelen, maar ik heb voor mezelf gekozen om toch even wat updates te wachten. Ik heb het spel wel inmiddels binnen gekregen!

[ Voor 33% gewijzigd door n2theb op 28-10-2015 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik herken de bugs in de reactie van xelfer niet. Het enige dat ik heb gezien is één keer pop-in, een keer een framedrop en een keer dat er een npc over straat vloog. Dat zijn voor mij geen game brekende bugs. Wel vreemd dat de ervaring zo anders kan zijn tussen de verschillende gebruikers/systemen. Ik speel hier op een PS4, misschien dat dat nog van invloed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseQ
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:54
Ik herken de situatie van 1000 bugs (ps4) eigenlijk ook niet. Elke avond tussen de 2 en 10 uurtjes gespeeld en pas 1 x een crash. Zoiezo geen frameratedrops wel af en toe een heks maar niet storend (4x voorgekomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

+3 voor het niet herkennen van de bugs. Ik had gisteren wel dat ik over de Thames aan het zwemmen was en de hele game ineens ging laggen met 0.1 FPS. Uiteindelijk was een switch tussen de XBO homepage en de game een fix hiervoor en ging de game weer gewoon verder. Afgezien van dat; geen gekke dingen tegen gekomen en heb er toch aardig wat tijd in zitten inmiddels :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Veel bugs zijn ook niet direct storend hoor, maar gewoon een "wat is dit nou weer?" momentje. Het meest vervelende vind ik de game crash na een fast travel, dat gebeurt bij mij wel erg vaak. De game crashed en dan krijg ik "an unexpected error has occurred".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Ik zie af en toe wat zwevende npc's en een keer miste ik de models van evie en jacob in een cutscene (die in de trein). Verder geen noemenswaardige bugs.

Verder speelt t wel lekker weg. Genoeg te doen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Zijn er trouwens nog meer mensen bij wie de income chest altijd leeg blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

xelfer schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:34:
Nope :) (XBO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
xelfer schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:34:
Nee, deze loopt goed vol. Daar heb ik wel enkele Gang-upgrades voor moeten doen geloof ik. (ook XBone btw)

ps: ik heb effe de startpost geupdate met de review van tweakers

[ Voor 29% gewijzigd door janvanmil op 28-10-2015 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik heb mijn gang upgrades volledig geleveld inmiddels, maar de income chest is denk ik bugged. Heb in al mijn playtime geen enkele deposit in de chest gehad :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
xelfer schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:38:
Ik heb mijn gang upgrades volledig geleveld inmiddels, maar de income chest is denk ik bugged. Heb in al mijn playtime geen enkele deposit in de chest gehad :(.
Das vreemd, ik krijg altijd fijn een melding als die voor 75% vol zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik krijg al 15+ uur lang de melding dat mijn chest leeg is :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Waar krijg ik de grondstoffen om de gang upgrades te doen?

spoiler:
Ik wil de rechter rij vol maken, maar daar heb ik huiden voor nodig en zo'n flesje of zoiets?

Ik weet nog niet goed waar ik deze kan vinden. Dan kan ik daarna kijken of mijn kluis ook vol raakt. Ik kan er nu af en toe wel iets uithalen als ik een bonus heb gekregen onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

YdieresiS schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:05:
Waar krijg ik de grondstoffen om de gang upgrades te doen?

spoiler:
Ik wil de rechter rij vol maken, maar daar heb ik huiden voor nodig en zo'n flesje of zoiets?

Ik weet nog niet goed waar ik deze kan vinden. Dan kan ik daarna kijken of mijn kluis ook vol raakt. Ik kan er nu af en toe wel iets uithalen als ik een bonus heb gekregen onderweg.
Meeste van die resources zitten in kistjes (de maps hiervoor kan je kopen bij de BlackMarket dealer bij je hideout) en je krijgt ze ook bij het doen van o.a loyal missies (zoals de Fightclub enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Oké, dan toch maar op zoek naar de kistjes en die andere missies. Heb gisteren de viewpoints gedaan voor het grootste gedeelte, helaas maar half-uurtje tijd gehad om te spelen. Vanavond eens kijken of ik verder kan komen. Thanks in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
YdieresiS schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:18:
Oké, dan toch maar op zoek naar de kistjes en die andere missies. Heb gisteren de viewpoints gedaan voor het grootste gedeelte, helaas maar half-uurtje tijd gehad om te spelen. Vanavond eens kijken of ik verder kan komen. Thanks in ieder geval.
Je hebt ook van die perks voor je personage om eventueel meer Loot te vinden in die kistjes. Ideale manier om wat sneller te werk te gaan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Ik speel ook voornamelijk alleen met die man. Totaal geen zin om constant te switchen, op dit moment al level 4.

Ben alleen maar bezig met alles te veroveren ook nog geen 1 bug tegen gekomen of gezien. Waar ik me echt aan irriteer is als ik een wapen maak en dan erachter komt dat die voor lvl x is

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
xelfer schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:57:
Ik krijg al 15+ uur lang de melding dat mijn chest leeg is :(.
Ik heb het wel in een bepaalde chapter gehad volgens mij. Dat ik terug kwam in de trein en dat er de hele chapter geen geld in zat. Maar nu heb ik dat niet meer. Misschien de chapter afmaken?

Verder merk ik wel dat nu ik mijn karakter met goede gear en skills heb, de game echt te makkelijk is geworden. Nodigt echter wel uit om wat nieuwe dingen te proberen en ik merk dat ik nu ook veel meer bezig ben om te sneaken ipv guns blazing naar binnen werken (want ik weet dat dat altijd wel gaat kunnen).

Wel heb ik 2x bij een bounty hunt gehad dat het karakter welke ik wilde kidnappen ineens verdween (maar animaties e.d. nog wel hetzelfde zijn en je dus een lijk mist). Dat resulteerde ook in enkele minuten in een vastloper. Verder eigenlijk alles wel kunnen voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 13:19
Ik heb het spel nu ook zo'n 10 uur gespeeld en ben ook enkele bugs tegen gekomen:

- Tegenstanders die bij zo'n pit-fight achter de hekken blijven hangen waardoor je ze niet kan raken ( zij mij wel ). Gelukkig kwamen ze er zelf weer uit waardoor ik verder kon
- Bij een side missie moest je op het station vechten, hier ging je op gegeven moment over op een treinstel.
Op dit treinstel stonden de tegenstanders en ik stond heel iets hoger ( op houten vaten) en kon ze daardoor niet meer raken ( ze lichtten ook niet rood op ). Een klein afstapje naar de vloer van de kar was voldoende om ze weer te kunnen raken.
- Bij een gang fight bleef de "baas" ongedeerd als ik hem probeerde te raken.

Verder een erg vette game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Hoe zit het eigenlijk met die sequences? Zojuist ineens sequence 8 vrijgespeeld terwijl ik nog in 5 ben? Dan sla ik dus 6 en 7 over? Of mis ik iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:56
Zo de GTX 970 zit in de PC. Ik kan Unity nu op Max draaien. Kom maar op met Syndicate zou ik zeggen. Centralpoint is nog even aan het uitzoeken of ze meedoen aan de "Bullets or Blades" actie van Nvidia. Want dan krijg ik Syndicate erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 23:07
Ben ik de enige die tegen error CE-34878 is aangelopen op de PS4? Dit gebeurde gisteravond bij mij, de game bevroor als het ware, vervolgens een zwart scherm met daarna de error CE-34878-0. Toen ik daarna de disc opnieuw in de PS4 schoof (meerdere keren geprobeerd) deed hij het nog steeds niet, game liep vast bij het "Warning" scherm. Pas toen ik de PS4 opnieuw startte werkte alles weer. Zou dit aan de game kunnen liggen of eerder aan m'n PS4 (heb deze namelijk pas sinds gisteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:55
Pukson schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:34:
Hoe zit het eigenlijk met die sequences? Zojuist ineens sequence 8 vrijgespeeld terwijl ik nog in 5 ben? Dan sla ik dus 6 en 7 over? Of mis ik iets
Snap ik ook niks van. Zit zelf ook in sequence 5 en heb dus 3 area's volledig bevrijd omdat ik daar zin in had. Daardoor unlock je sequence 8. Is dat qua storytime nou ook daadwerkelijk dus een sprong vooruit of is het een soort van parallel gebeuren?

Verder ook geen last van gigantische bugs (PS4). Zoals hierboven ergens werd aangehaald, de bug in een cutscene in de trein. Daar stonden evie en jacob op een heel andere plek ergens achter de deur, terwijl ze eigenlijk vol in beeld hoorden te staan. Enige dat ik zag was een zwevend pistool :P

Mijn chest vult ook gewoon, krijg er enkel amper meldingen over en gok at random maar of ik weer eens iets kan ophalen. Heb m volledig geupgrade om zsm zoveel mogelijk geld te kunnen harken, maar een indicator dat er iets in zit zonder erheen te moeten travelen zou wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Ik heb ook geen bugs gehad, een keer een bezem gezien die uit zichzelf aan het vegen was ;) Maar vraag me echt af of er niet een grote sprong komt als je van Seq 5 naar 8 gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Sjoerdje131 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

Snap ik ook niks van. Zit zelf ook in sequence 5 en heb dus 3 area's volledig bevrijd omdat ik daar zin in had. Daardoor unlock je sequence 8. Is dat qua storytime nou ook daadwerkelijk dus een sprong vooruit of is het een soort van parallel gebeuren?

Verder ook geen last van gigantische bugs (PS4). Zoals hierboven ergens werd aangehaald, de bug in een cutscene in de trein. Daar stonden evie en jacob op een heel andere plek ergens achter de deur, terwijl ze eigenlijk vol in beeld hoorden te staan. Enige dat ik zag was een zwevend pistool :P

Mijn chest vult ook gewoon, krijg er enkel amper meldingen over en gok at random maar of ik weer eens iets kan ophalen. Heb m volledig geupgrade om zsm zoveel mogelijk geld te kunnen harken, maar een indicator dat er iets in zit zonder erheen te moeten travelen zou wel fijn zijn.
volgens mij kun je die sequences in de trein unlocken of aanvaarden of iets dergelijks. In de trein hangt een map waar je naar kan kijken mbt tot de sequences als ik me niet vergis, misschien dat jullie daar 8 gepakt hebben?

Ik had in eerste instantie ook de bug met de trein en het zie van het pistool. Eechter ben ik daarna gestopt met spelen en heb ik de game dus later opnieuw opgestart en toen ging het wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Laatst online: 16:55
Swaxie schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:51:
[...]

volgens mij kun je die sequences in de trein unlocken of aanvaarden of iets dergelijks. In de trein hangt een map waar je naar kan kijken mbt tot de sequences als ik me niet vergis, misschien dat jullie daar 8 gepakt hebben?

Ik had in eerste instantie ook de bug met de trein en het zie van het pistool. Eechter ben ik daarna gestopt met spelen en heb ik de game dus later opnieuw opgestart en toen ging het wel goed!
Ik heb m nog niet gepakt, enkel unlocked. Je kan dan inderdaad naar die kaart gaan en daar zou ik hem kunnen kiezen. Maar ik vraag me dan dus af of ik dan opeens allemaal missies wel kan doen van seq 8 en niet meer van de huidige (seq 5) en of er dan opeens dus al allemaal story dingen gebeurt zouden kunnen zijn die eigenlijk in seq 5-7 plaats vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Doet me een beetje denken aan AC2, waarbij je 2 sequences, die midden in het verhaal vielen, als DLC bij kon kopen, die niet (heel) veel aan het algemene verhaal toevoegden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Sjoerdje131 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:55:
[...]

Ik heb m nog niet gepakt, enkel unlocked. Je kan dan inderdaad naar die kaart gaan en daar zou ik hem kunnen kiezen. Maar ik vraag me dan dus af of ik dan opeens allemaal missies wel kan doen van seq 8 en niet meer van de huidige (seq 5) en of er dan opeens dus al allemaal story dingen gebeurt zouden kunnen zijn die eigenlijk in seq 5-7 plaats vinden.
Zijn dat wellicht de missies van Darwin? Tweakers had het er al over dat ze niet zeker wisten wat nu wel of niet in de sequences valt. En idd; dat was ook het geval in een eerdere AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Oja die "hey a letter for jacob" die je wel eens hoort als je de trein binnen komt, slaat trouwens op dat sequence 8 is unlocked. Voor als je in de trein spawned hoor je dat dan.
Dat komt erbij als je 3 districten hebt over genomen. Overigens komt daarna nog sequence 9, dus als je hem eerder wilt doen is niet erg. Maar eigenlijk is het pas vanaf level 8 een beetje mogelijk (of je moet bepaalde skills unlocken die het geheel wat makkelijker maken)

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 29-10-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 22:12
Heeft iemand onderhand de mail voor extra content van de Search engine al gekregen? Ik heb m na 1.5 week nog steeds niet en Ubisoft reageert niet op mijn ticket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik heb de mail gekregen nog voordat de game uit was. Ubisoft reageerde bij mij binnen een paar dagen op mijn ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Vandaag ook Syndicate binnengekregen.
AC2 en Brotherhood vond ik geniaal, erg veel plezier aan beleeft. AC3 was matig, maar wel uitgespeeld. Black Flag trok mij niet, met name het varen is niet aan mij besteed. Lag dus al snel in de kast. Unity heb ik overgeslagen na de vele kritieken. De hoop was weer een game die het AC2-gevoel geeft.
Avondje gespeeld en ben er tot dusver erg positief over, kon met moeite stoppen want wilde eigenlijk verder spelen. Zit in London en het bovenste deel vrijgespeeld. Van de graphics had ik niet zo'n hoge verwachtingen, maar ziet er erg goed uit. Komende dagen weinig tijd maar nu al zin om weer verder te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Syndicate is de eerste AC die ik niet pre-order sinds deel 2. Ik wilde het eerst afwachten (PC is er nog niet....). Toch hoor ik goede verhalen over de game zelf, dus ik ga hem nog wel aanschaffen voor de PC. Heb niet voor niks een nieuwe videokaart. Ik vind het wel leuk dat je ook nog wel je karakter andere outfits aan kan trekken. Over de rope ben ik iets minder enthousiast. Als je de beelden ziet kan hij onrealistisch ver... Of zeggen jullie: ik wil nooit meer anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Gisteren begonnen met spelen van Syndicate. Eerste indruk.. Ziet er mooi uit en het vechten werkt lekker vlot, gewoon heerlijk! Ik ben nog wel bij het begin met Evie. Maar tot nu toe oogt het prima zonder problemen. Bij Unity zou ik nu al tegen problemen aanlopen (overigens wel gewoon uitgespeeld).

Ik speelde overigens met Jacob al beetje stealth, op de één of andere manier wilde ik niet meteen op een mannetje af.. Maar ging ik gewoon als sluipmoordenaar te werk! Deden jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Er is een community event gaande voor de 3 events (Fight Club, Horse racing) in Lambeth. Extra XP en Money. Tikt wel lekker aan (2 rondjes vechten is al weer 1 skillpoint en ruim 3200 pond + veel resources)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Dubrillion schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 07:36:
Syndicate is de eerste AC die ik niet pre-order sinds deel 2. Ik wilde het eerst afwachten (PC is er nog niet....). Toch hoor ik goede verhalen over de game zelf, dus ik ga hem nog wel aanschaffen voor de PC. Heb niet voor niks een nieuwe videokaart. Ik vind het wel leuk dat je ook nog wel je karakter andere outfits aan kan trekken. Over de rope ben ik iets minder enthousiast. Als je de beelden ziet kan hij onrealistisch ver... Of zeggen jullie: ik wil nooit meer anders?
Is hij onrealistisch? Ja, ook dat ze moeiteloos omhoog lijken te klimmen soms. Maar het is erg fijn en maakt de stad wat makkelijker "te voet" bereikbaar. En ik ga zo veel vaker het dak op omdat je op die manier veel sneller bent dan te voet (naast het feit dat je veel minder stukken hebt om door een rij huizen heen te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dit blijft leuk om te doen :9

[YouTube: https://youtu.be/VqXEToKny9Y]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Zojuist Sequence 5 voltooit en begin nu met Sequence 6, dit is dus geen dlc. Ik snap nog steeds niet waarom ik al nummer 8 kan spelen dan zou je toch 6 en 7 missen.. Raas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Pukson schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:03:
Zojuist Sequence 5 voltooit en begin nu met Sequence 6, dit is dus geen dlc. Ik snap nog steeds niet waarom ik al nummer 8 kan spelen dan zou je toch 6 en 7 missen.. Raas
8 kun je doen nadat je 3 gebieden hebt overgenomen. Blijf het ook muf vinden, maar swa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Zijn er eigenlijk al systeemeisen bekend voor Syndicate?
Of moet ik dan naar Unity kijken of die lekker draait?
Want die draait nu vloeiend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Laatst online: 14-06-2023
Volgens mij geen spoilers maar voor de zekerheid in spoiler tags:

spoiler: Gedachtes na het uitspelen
Gisteren het spel uitgespeeld. Wat een totaal niet interessant einde. Ook het eind "gevecht" tegen Starrick was totaal niet boeiend en super voorspelbaar. Ik moet nu alleen nog wat voor de Koningin doen maar daar had ik gisteren geen zin meer in.

Mijn totale synchronisatie zit nu op 72% en moet alleen nog de kisten, bloemetjes en flesjes verzamelen. Maar ik ben bang dat de game de kast in gaat.

Voor mij is er nu geen incentive meer om verder te spelen; m'n personages zijn level 10 en alle skills zijn al vrijgespeeld, Evie en Jacob hebben de beste uitrusting al. Waarom zou ik nu nog uren lang over de daken gaan rennen om bijvoorbeeld bloemetjes voor Mr. Green te vinden op te halen? Is er iemand die me kan vertellen of ik nog iets ga missen indien ik dit soort bij-zaken niet doe?

Ook zeer teleurgesteld in het gedeelte van het spel wat zich in "het heden" afspeelt. Voorheen had je daar nog wat gameplay (in het Desmond Miles verhaal lijn vond ik dat zéér interessant). Nu zijn het een viertal cutscenes...

Al met al vond ik dit een betere AC dan Unity (niet alleen gameplay technisch maar ook qua verhaal) maar het kan echt niet tippen aan de spelervaring die ik wel had bij ACII, Brotherhood, Revelations en in mindere maten ACIII en Black Flag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Wat mij overigens heel erg op valt in het spel is als je gewoon alle chests vind en resources hoog hebt staan als skill, dan ben je eigenlijk zo een rijke vent met veel resources, waardoor je gang snel heel uitgebreid is...
Nilltris schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:11:
Volgens mij geen spoilers maar voor de zekerheid in spoiler tags:
Hoe lang heb jij over het spel gedaan? En alleen maar hoofdlijnen gespeeld of ook alle missies om een gebied vrij te spelen? Of kan je alleen verder met het verhaal als je alle missies in een gebied vrijspeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik vond deze game qua verhaal ook wat gezapig. De stad vond ik tof (maar wel minder dan Parijs) en de gameplay was vermakelijk.

Al met al blijft AC 2 nog steeds mijn favo AC game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Laatst online: 14-06-2023
n2theb schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:28:
Wat mij overigens heel erg op valt in het spel is als je gewoon alle chests vind en resources hoog hebt staan als skill, dan ben je eigenlijk zo een rijke vent met veel resources, waardoor je gang snel heel uitgebreid is...

[...]

Hoe lang heb jij over het spel gedaan? En alleen maar hoofdlijnen gespeeld of ook alle missies om een gebied vrij te spelen? Of kan je alleen verder met het verhaal als je alle missies in een gebied vrijspeeld?
Ik heb niet afgelopen weekend maar het weekend ervoor een avondje gespeeld (4 uur ofzo) en dit weekend 2x 6 uur gok ik. In totaal gok ik dus 16 tot 18 uur. Ik heb alle gebieden overgenomen
spoiler:
dus ook Londen in WW1
alle secrets of londen (muziekdoosjes) verzameld, alle fight clubs gedaan, de train hideout missies gedaan en het hoofdverhaal uitgespeeld. Ik heb dus geen bloemetjes verzameld, niet alle kisten geopend, het bier niet allemaal geproefd en eventuele missies van de bekende personages die je tegenkomt niet gedaan (als dat al missies zijn? diegene die ik daarna nog een keer heb aangesproken liet alleen een cutscene zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Nilltris schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:15:
[...]

Ik heb niet afgelopen weekend maar het weekend ervoor een avondje gespeeld (4 uur ofzo) en dit weekend 2x 6 uur gok ik. In totaal gok ik dus 16 tot 18 uur. Ik heb alle gebieden overgenomen
spoiler:
dus ook Londen in WW1
alle secrets of londen (muziekdoosjes) verzameld, alle fight clubs gedaan, de train hideout missies gedaan en het hoofdverhaal uitgespeeld. Ik heb dus geen bloemetjes verzameld, niet alle kisten geopend, het bier niet allemaal geproefd en eventuele missies van de bekende personages die je tegenkomt niet gedaan (als dat al missies zijn? diegene die ik daarna nog een keer heb aangesproken liet alleen een cutscene zien).
Lekker bezig geweest!! Ik ga komende weken maar is wat meer tijd erin steken, nu nog maar 3 uur max erin gestoken. Ik zit nog maar bij het 2de gebied waar je heen moet en heb alles in gebied 1 vrijgespeeld. Maar kan ik nu al die pub investor vrij spelen en verdien ik daar dan geld aan of werkt dit nog niet bij sequence 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaSlash
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-06 23:36
Systeem eisen zijn bekend:
http://blog.ubi.com/assassins-creed-syndicate-pc-specs/

dit zinnetje viel me wel op: "Below are the system requirements in full."
Wat bedoelen ze in dit geval met 'full'? Full HD? graphics op max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

SebaSlash schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:47:
Systeem eisen zijn bekend:
http://blog.ubi.com/assassins-creed-syndicate-pc-specs/

dit zinnetje viel me wel op: "Below are the system requirements in full."
Wat bedoelen ze in dit geval met 'full'? Full HD? graphics op max?
Nee; in full als in: de volledige lijst met specs. Is een standaard uitdrukking in het Engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaSlash
Notna schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:51:
[...]

Nee; in full als in: de volledige lijst met specs. Is een standaard uitdrukking in het Engels
was wel zo simpel, dacht dat het voornamelijk in de spreektaal werd gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

SebaSlash schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:00:
[...]

was wel zo simpel, dacht dat het voornamelijk in de spreektaal werd gebruikt
Nope!

http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/in-full

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaSlash
School is ook al weer een tijdje geleden....

ik had trwns hem vorige week al gespeeld op de ps4, vind hem er best goed uitzien alleen het gras/bomen vond ik wat minder, maar de gebouwen zagen er weer erg goed uit!

Besturing was lekker herkenbaar, vind het persoonlijk prettig spelen alleen blijft het lastig om van kleine hoogtes (tafel, bankjes, enz) af te springen.

Vechten vond ik wel wat raar, snap dat je nu alleen met kleine wapens kan vechten maar het heeft voor mijn een 'ezeltje prik' gevoel maar dan met mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb een key van een mede-Tweaker over genomen voor de PC.
Ergens wilde ik dit jaar niet pre-orderen. Ik nam altijd een dag vrij in November om de nieuwe AC te spelen. De release van Unity vorig jaar viel zo tegen dat ik alleen Fallout 4 heb gepre-ordered.
Maar kon het toch niet laten. Londen is vet :D
Ik moet nog even wachten, maar heb er wel zin in!

Ja het verhaal van Assassins Creed dwaalt harder af dan een scholier die voor het eerst blowt.
Maar de gameplay blijft gewoon ze charmes hebben. Ik probeer de eerste keer de story missions op 100% te doen. Op die manier duurt het lekker lang voor je er doorheen ben :)

[ Voor 24% gewijzigd door Dubrillion op 06-11-2015 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik weet niet waarom maar ik twijfel heel erg om Syndicate te kopen, wat me aansprak was het 'oude' van AC 1/2/3/4. Unity was ondanks de slechte release toch erg leuk en wat een hoop voor mij toevoegde was de MP, daar heb ik echt uren plezier van gehad (als het werkte). Ondanks de slechte release heeft Unity me een hoop plezier opgeleverd. En zoals ik het nu zie spreekt het verhaal me minder aan van Syndicate.

Ik denk dat ik Syndicate een keer koop als hij in de aanbieding is ofzo maar nu zeker niet, Black Flag heb ik echt helemaal gaar gespeeld en Unity ook.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Zo Syndicate is ook weer 50Gb groot op de PC.
Dat wordt Unity deinstalleren anders gaat het niet passen op de SSD :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Zojuist ook uitgespeeld, speelde lekker weg maar daar bleef het ook bij. Vond het veel in de herhaling vallen. Kidnap iemand daar, bendevestiging overnemen etc. Ook werd ik zo nu en dan gek van de besturing. Het einde tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:43
Ik heb Black Flag gespeeld, Unity en Syndicate. Alleen op de PS4 maar Syndicate weet mij toch het minst te bekoren, enorm veel herhaling en de multiplayer mis ik wel. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:40
is het waard om de season pass aan te schaffen voor 30 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Isane schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:16:
is het waard om de season pass aan te schaffen voor 30 euro?
Dat ligt er aan of je alle DLC interessant vind. Als je alleen de verhalende DLC wil ben je waarschijnlijk goedkoper als je deze los neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb het normaal wel gedaan. Ik speel eerst syndicate even wat uurtjes.
Vind ik het echt de moeite dan schaf ik hem alsnog aan.
Normaal was het first day pre-order met season pass.
Daar ben ik na Unity wel een beetje van af gestapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Laatst online: 08-09 13:29
Is het normaal dat je al niveau 2/3 tegen enemies van minimaal niveau 5 moet? Heb namelijk het gevoel dat ik echt weinig damage doe.. Speel overigens alleen met Jacob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
psvunited schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 20:42:
Is het normaal dat je al niveau 2/3 tegen enemies van minimaal niveau 5 moet? Heb namelijk het gevoel dat ik echt weinig damage doe.. Speel overigens alleen met Jacob
Dan moet je een gebied met een lager niveau kiezen? of Jacob upgraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Komt er nog een pre-load op Uplay?
Of bestaat dat alleen bij Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

psvunited schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 20:42:
Geen last van. Maar then again heb ik nu alles bevrijd op 2 gebieden na en ben ik level 10 met alle perks en de beste gear en ben ik net in sequence 5 aangekomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Voor degene die het interesseert (ik heb het idee dat ik de enige ben :D):
Volgens Reddit is de Uplay pre-load open voor Syndicate. Vanmiddag maar even downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dubrillion schreef op woensdag 18 november 2015 @ 07:53:
Voor degene die het interesseert (ik heb het idee dat ik de enige ben :D):
Volgens Reddit is de Uplay pre-load open voor Syndicate. Vanmiddag maar even downloaden
Nice, preload zal een hoop schelen aangezien het niet mals is wat je aan data moet downloaden :X

Gisteren bezig geweest de Darwin en Dickens missies af te ronden. Moet mijzelf nog steeds zetten tot het afmaken van het laatste stukje map. Maar ik was gisteren te druk bezig met de Backwards Compatibility van mijn XBO, waar o.a AC II bij zit. Lekker de achievements en savegames overgezet en weer opnieuw begonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik geloof dat ze het over 37Gb hebben. Unity is 50Gb dus dat valt mee :)
Helaas moet ik die er wel afgooien, terwijl ik Dead Kings nog niet eens uitgespeeld heb.
Maar ik vermaak me ook goed met Fallout 4 ;)

Misschien is dat wel de beste insteek. Tussendoor een uurtje Assassins Creed spelen en dan weer in Fallout duiken. De charme is er echt wel af na Unity eerlijk gezegd.
Dat je in Unity als een jongetje begon en je moest inwerken in de Assassins a la Ezio sprak me enorm aan. Het was alleen niet echt lekker uitgewerkt |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Dubrillion op 18-11-2015 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Er is al een cracked version beschikbaar via de bekende torrentsites.. hierdoor zijn er al een aantal gameplay video's verschenen op YouTube waarin de game op een GTX970 bijv. gespeeld wordt.

Het lijkt redelijk stabiel te zijn! zolang je maar weg blijft van de PCSS ultra setting... hierdoor kakt de framerate in naar zo'n 25-30 fps in buitengebieden. Met alles op ultra en shadows op high draait de game in de eerste video's op zo'n 60 fps wat prima zou zijn!

Morgen zelf maar eens gaan testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 11-09 12:11

Wailing_Banshee

You're Next

bulletrene schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:40:
Er is al een cracked version beschikbaar via de bekende torrentsites.. hierdoor zijn er al een aantal gameplay video's verschenen op YouTube waarin de game op een GTX970 bijv. gespeeld wordt.

Het lijkt redelijk stabiel te zijn! zolang je maar weg blijft van de PCSS ultra setting... hierdoor kakt de framerate in naar zo'n 25-30 fps in buitengebieden. Met alles op ultra en shadows op high draait de game in de eerste video's op zo'n 60 fps wat prima zou zijn!

Oh, morgen! Vanavond maar eens kijken of ik al kan beginnen met downloaden (eergisteren kon dat nog niet, via Steam gekocht).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
bulletrene schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:40:

Met andere woorden. PCSS uit, Shadows op High en gaan _/-\o_ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Klopt inderdaad.

Hieronder de video met alles op ultra INCL. PCSS ultra

En dan nu met alles op Ultra en shadows op High

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Iemand anders ook last van dat meteen al in de eerste scene de grond van de fabriek op een grote lamp lijkt ?

Pfff maar mee gestopt te spelen zit bordevol artifacts - wel weer een leuke game maar onspeelbaar zo.
Zal wel zeer snel een update voor komen of een nieuwe Nvidia driver.

Ps. Het ligt gelukkig niet aan mijn gtx970 want GTA5, AC Unity en Black Ops3 doen het allemaal prima

Edit. In Nvidia drivers MFAA uitzetten lost het probleem op :)

[ Voor 66% gewijzigd door calsonic op 19-11-2015 17:28 ]

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 12:37

Boost9898

Software developer

Okej het is de 19e en ik kan het niet spelen. :(
Afbeeldingslocatie: https://snapr.pw/i/42462a2369.png

EDIT:
Zal wel weer op de Engelse tijd gaan. Nog een uurtje wachten. |:(

[ Voor 27% gewijzigd door Boost9898 op 19-11-2015 00:22 ]

• robkorv
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 13:59
volgens steam:

Beschikbaar: 19 november

Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 6 uur

http://store.steampowered.com/app/368500/

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Nou ik wacht nog 10 minuten en dan peer ik 'm.
Zelf heb ik hem via Uplay dus misschien kan ik hem zo ff snel testen.

I'M DONE. HOUDOE! 8)7
Afbeeldingslocatie: https://snapr.pw/i/dbfa49bbb4.png

[ Voor 25% gewijzigd door Boost9898 op 19-11-2015 01:02 ]

• Dubrillion
Vanmorgen even snel getest. Ik heb de shadows niet op PCSS gezet. Dan zie je duidelijk dat hij boven de 3,5 komt op mijn GTX 970... En we weten allemaal wat er dan gebeurt :D. Game ziet er goed uit en draait nog lekker. Ik heb er wel zin in. Ben sowieso een grotere fan van Londen dan van Parijs. Vanavond maar even lekker voor gaan zitten.

• Isane
AC Syndicate was nog niet uit voor de PC?

• Dubrillion
Isane schreef op donderdag 19 november 2015 @ 07:53:
AC Syndicate was nog niet uit voor de PC?
Nope, vandaag pas. Net als elke AC eigenlijk :D

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Dubrillion schreef op donderdag 19 november 2015 @ 07:56:
[...]

Nope, vandaag pas. Net als elke AC eigenlijk :D
Wel flauw dat we hem nog niet konden downloaden... Scheelt speeltijd! Nu kan ik hem waarschijnlijk pas vrijdag spelen...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Dubrillion
Wailing_Banshee schreef op donderdag 19 november 2015 @ 08:03:
[...]

Wel flauw dat we hem nog niet konden downloaden... Scheelt speeltijd! Nu kan ik hem waarschijnlijk pas vrijdag spelen...
Je kon hem voorladen. Ik heb gisteren het spel voorgeladen en vanmorgen moest hij een update van 30mb downloaden en spelen maar. Uplay wordt steeds volwassener ;)

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Dubrillion schreef op donderdag 19 november 2015 @ 08:06:
[...]

Je kon hem voorladen. Ik heb gisteren het spel voorgeladen en vanmorgen moest hij een update van 30mb downloaden en spelen maar. Uplay wordt steeds volwassener ;)
Ik heb gisteren gekeken, maar er was geen optie (Steam, niet uplay) om alvast te laden.

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Heb hem ook gespeeld op mijn 980 Ti. En het is mogelijk om gemiddeld op 60FPS te spelen. :D
Soms piekjes naar ~75. Soms zakt hij naar 50/55FPS. Dus als je AA op 2 ipv 4 zet wat ook al prima is, is het super. Ubisoft, thanks voor het fixen van de bugs. Tot nu toe. >:)

Edit:

Jammer dat hij nog niet supported is:
Afbeeldingslocatie: https://snapr.pw/i/5c47c8c1ca.png

[ Voor 30% gewijzigd door Boost9898 op 19-11-2015 15:22 ]

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Ik ben nog altijd bezig met Unity. Die heb ik onlangs gekocht in de aanbieding voor 20 euro of iets geloof ik.

Geen bugs en alles en heb me prima vermaakt met de game. Verhaal uiteraard zoals we het kennen van de AC reeks weer flinterdun en compleet onsamenhangend. Maar wel een puike game. Geen enkele bugs meegemaakt.

Van Syndicate verwacht ik eigenlijk een beetje hetzelfde. Ik vind alleen de setting niet zo heel erg tof volgens mij met al dat industriele gedoe.

Van mij zouden ze wel een keer terug mogen naar de tijd waarin AC1 zich afspeelde en dan de kant van de Tempeliers vertellen ipv de Assassins. Dat lijkt me wel wat.

Ik denk dat ik deze oppik als ie in de sale komt met kerst ofzo. Dee of Fallout 4, dat weet ik nog niet zeker. :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste