Dan moet je rechter trigger + B gebruiken terwijl je de stick de juiste kant op duwt. Heb het ook al een paar keer gehad dat ie niet de juiste kant op wilde, voordat ik doorhad dat ik inderdaad een stukje naar beneden moet.
Al met al wel een aardige game. Vermaak me er in ieder geval wel mee. Combat vind ik ondertussen wel wat makkelijk worden (of het duurt gewoon lang als ze boven je level zijn), maar eigenlijk vind ik dat niet zo heel erg.
Missies zelf zijn wel prima en hij is ook een stuk minder lineair als de vorige (ik zie hier regelmatig meerdere missies verschijnen, waar Unity toch vooral op volgorde moest worden afgerond).
Stad zelf vind ik maar mwoah. Je krijgt maar weinig mee van de mensen zelf (vooral de criminelen, maar ook die blijven vrij statisch) en het is allemaal een stuk minder druk. Ook dat je maar met mondjesmaat huizen binnen kunt vind ik jammer.
Wat me nogal tegenstaat is de muziek. Vrijwel constant van dat gejammer op zo'n viool. Dat ging me te snel tegenstaan waardoor ik nu maar mn eigen muziek heb opgezet. Vergelijk dat met AC3 die (ondanks het verhaal) mooie bombastische muziek had (mijns inziens de beste muziek van de serie). Erg jammer dat ze er niet meer uit gehaald hebben. Dat haalt me er ook een beetje uit imo.
Verder kom ik nog best veel bugs tegen. Sommige grafische glitches e.d. kan ik prima hebben, maar nu al 2x gehad dat ik iemand kidnap en hij dan ineens verdwenen is. Dan moet je dood of iets om verder te gaan, want als je hem dan naar de objective brengt, dan crashed je game. Ook al tijdens een cutscene wat dingen mis zien gaan (1x liep er iemand over de tafel waar we aan het praten waren lol) en soms meerdere seconden een zwart scherm voor een cutscene. Ook de menu's vind ik vrij sloom.
Hoofdkarakters zijn nog wel aardig, maar vrij inwisselbaar imo. Ik weet niet wat het is, maar het sfeertje weet me niet te pakken. Anyways, wel blij dat er niet teveel van dat gendergeneuzel in zit. Had gedacht dat ze het wel weer zouden hebben over "ik ben wel vrouw maar kan ook mn mannetje staan" bij Evie, maar dat blijft gelukkig achterwegen. Net als romantiek zo lijkt.
Al met al geen topper, maar ook geen slechte game. Vermaak me er wel mee, maar als ik dadelijk de credits zie rollen, ben ik er ook wel meteen klaar mee denk ik.
[
Voor 7% gewijzigd door
Martinspire op 25-10-2015 10:57
]