Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

janvanmil schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:47:
[...]

Ik heb vorige week een mail gehad van ubisoft over de 19e eeuwse search engine: http://searchengine.assassinscreed.com/nl/

Er zijn blijkbaar 3 raadsels. De eerste stond in de mail:
"Ga terug naar de 19e eeuw om meer te weten te komen over het Londense Broederschap. Reken niet op hulp van H.G. Wells, vind een andere weg."

De tweede en derde heb ik nog niet online kunnen vinden, maar zouden op twitter en/of facebook staan.

De raadsels leveren ieder een deel van een code op, welke via dezelfde website te redeemen is in DLC voor AC: Syndicate:
[afbeelding]

Ondertussen wel de engelse versies van de raadsels kunnen vinden via de facebookpagina van Acces the Animus:
Raadsel 1: https://goo.gl/1wjWrK
Raadsel 2: https://goo.gl/QxJpU0
Raadsel 3: https://goo.gl/5ral6e

Door te switchen van taal heb ik de raadsels in het engels kunnen oplossen en heb inmiddels de dlc-code via de mail ontvangen
Thanks, dat wist ik niet ! (lees: nooit een mail mogen ontvangen :N )

Vandaag eens achteraan :Y

En done, even wachten op de email van Ubi :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:55
Notna schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:52:
[...]

Thanks, dat wist ik niet ! (lees: nooit een mail mogen ontvangen :N )

Vandaag eens achteraan :Y

En done, even wachten op de email van Ubi :Y
Heb ook nooit een mail gehad. Kun je aangeven hoe je ervoor gezorgd hebt dat je die wel hebt gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Mavors schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:11:
[...]

Heb ook nooit een mail gehad. Kun je aangeven hoe je ervoor gezorgd hebt dat je die wel hebt gekregen?
Nouja; ik heb geen uitnodigings mail gehad, maar ben direct naar de Search Engine page gegaan van Ubi en heb de voorgaande FB links gevolgd voor de oplossingen (ja, ik ben lui)

Dus:

1. Ga naar: www.searchengine.assassinscreed.com
2. Volg deze stappen (in deze volgorde)

3. Plak de 3 codes achter elkaar en voer die in bij het laatste raadsel (er staat onderin een link waar je de code kan invoeren.
4. Volg verdere instructies en wachten maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Ik heb dit gevonden via de facebookpagina van Acces the Animus. Alleen voor het eerste raadsel had ik een mail (nieuwsbrief) gekregen van ubisoft. Daar heb ik mezelf blijkbaar ooit aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:17
Raadsel 2 kom ik niet uit, als ik op die facebook kijk, dan krijg ik gewoon de code niet in beeld, terwijl ik het wel zo doe. Weet iemand wat je bij raadsel 2 in de Nederlandse versie zou moeten invullen?

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

YdieresiS schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:41:
Raadsel 2 kom ik niet uit, als ik op die facebook kijk, dan krijg ik gewoon de code niet in beeld, terwijl ik het wel zo doe. Weet iemand wat je bij raadsel 2 in de Nederlandse versie zou moeten invullen?
Ik had zelf ook moeite met deze, aangezien het echt door een bonobo aap opgeschreven is die niets van begrijpend lezen snapt. Je moet dus dit gedeelte doen:

All you need to do is type in the search engine the words “Show me the road” and you’ll get a page with the second part of the code.

Ik heb dat op de NL pagina gedaan (en dus in het Engels opgeschreven) en dat werkte prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
Notna schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:15:
[...]

Nouja; ik heb geen uitnodigings mail gehad, maar ben direct naar de Search Engine page gegaan van Ubi en heb de voorgaande FB links gevolgd voor de oplossingen (ja, ik ben lui)

Dus:

1. Ga naar: www.searchengine.assassinscreed.com
2. Volg deze stappen (in deze volgorde)

3. Plak de 3 codes achter elkaar en voer die in bij het laatste raadsel (er staat onderin een link waar je de code kan invoeren.
Ah topper, ik heb het nu ook gerealiseerd. Nog geen bevestigingsmail gehad, maar voor de vorm ga ik er maar vanuit dat het goed is gegaan. Hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Notna schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:55:
[...]
All you need to do is type in the search engine the words “Show me the road” and you’ll get a page with the second part of the code.

Ik heb dat op de NL pagina gedaan (en dus in het Engels opgeschreven) en dat werkte prima.
Als ik dat doe, krijg ik een overzicht met wat artikelen, net als een andere zoekopdracht, nergens iets van een code te bekennen :-(

Nevermind, nu wel gelukt, alleen dan op mijn mobiel en niet op de pc. Is vast iets stuk hier :P

[ Voor 9% gewijzigd door YdieresiS op 09-10-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:02

FeaR

In GoT we trust

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:39:
Ik zit nog te denken aan de Big Ben editie... Ik vind dat beeldje wel erg mooi :D
Ik ben nog hard aan het twijfelen tussen de Big Ben Collector's Case en de Charing Cross Editie.

Alleen van Unity heb ik de versie welke je exclusief bij Ubisoft kan bestellen genomen. En met Syndicate twijfel ik om dezelfde reden als bij Black Flag: het beeldje van de duurdere/exclusieve editie is niet heel veel meer bijzonder dan bij de versie er onder. Bij Black Flag had je iets meer van de boot en bij Syndicate is het een stuk klok. Bij Unity was de opzet met Arno op de guillotine toch een stuk toffer en mijn inziens het geld wel waard ten opzichte van de versie er onder.

Heb ik de 55 euro meer over voor een iets ander beeldje, steelbook, Season Pass, lithografie en een heupfles? De hele rits zo klinkt aantrekkelijk, maar alleen het beeldje staat in het zicht, de rest van de artikelen blijven toch in de doos. De muziekdoos en het schilderij van Unity bijvoorbeeld doe ik toch niet veel (lees niets) mee. Al is de Season Pass natuurlijk wel mooi meegenomen bij Syndicate.

Gelukkig kan ik nog een week of anderhalf twijfelen :P
Notna schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:15:
[...]
Tot stap drie ging het hier goed, toen liep Google Chrome haast vast met het inloggen. Gelukkig kon ik daarna wel inloggen op mijn uPlay-account en heb de extra's voor de Playstation 4 vrij weten te spelen.

Bedankt voor de tip(s)!

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Ik heb nog steeds geen bevestigingsmail gehad van Ubi gekregen mbt die searchengine raadsels. Beetje stom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Daar heb ik ook geen bevestiging van gehad. Heb er een ticket voor ingeschoten bij Ubi, daar heb ik wel een bevestiging van gekregen, maar nog geen reply. Ben benieuwd of en wanneer ze reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

YdieresiS schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 07:57:
Daar heb ik ook geen bevestiging van gehad. Heb er een ticket voor ingeschoten bij Ubi, daar heb ik wel een bevestiging van gekregen, maar nog geen reply. Ben benieuwd of en wanneer ze reageren.
Er stond wel heel duidelijk 'First come, first serve'. Zal je altijd zien dat we te laat waren :P

Aan de andere kant is het Ubi; grote kans dat ze op de dag van release ineens een mail sturen naar je met de code :')

Laat je nog weten wat de uitkomst is?

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 12-10-2015 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Als ik wat hoor laat ik dat zeker weten.

Als we te laat waren, hadden ze ook gewoon een counter in kunnen bouwen die daarna aangeeft dat de codes op zijn. Dan had je gewoon een melding gekregen dat je te laat was. Ik ben benieuwd of we op tijd waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 17:55
Gisteren assasins creed syndicate kunnen spelen op firstlook festival. Voelt weer erg vertrouwt aan wat me opviel was dat je als je stil staat na enkele minuten cloaked en dat het erop lijkt dat niemand je dan ziet. Ik weet niet hoe dit in de rest van de game gaat zijn maar het lijkt er dus op dat je redelijk makelijk je zelf kan hiden.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb gisteren ook Assassin's Creed: Syndicate gespeeld op Firstlook Festival op de PS4.

Note: Laatste versie die ik gespeeld heb is AC: Rogue. Dus vergelijk het dus ook met deze versie.

Het level wat ze klaar hadden staan was Tower level met Evie. De besturing is hetzelfde gebleven, maar het vechten was erg wennen. Ze hebben de defence aangepast, waardoor ik veel eerder dood ging.

Het bewegen daarin tegen is wel veel soepeler geworden, evie klimt veel sneller naar boven en de grappling hook werkt echt goed! Als er een rand is, komt er in de interface een L1 te staan waarmee je de grappling hook kunt oproepen. Met een druk op L1 wordt de grappling hook weggeschoten en sta je zo boven aan een gebouw of ineens aan de andere kant van een weg. Dit werkt erg goed!

De London setting kwam ook erg goed uit de verf en ziet er erg mooi en goed uit.

Over de verhaallijn viel nog weinig te zeggen, heb het spel maar +/- 10 minuten gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Notna schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 07:14:
Ik heb nog steeds geen bevestigingsmail gehad van Ubi gekregen mbt die searchengine raadsels. Beetje stom...
Heb hem net ook gedaan.
"Je ontvangt snel een bevestigingsmail.
Je in-game content code sturen we per mail wanneer de game uitkomt."
Hopelijk werkt alleen de bevestigingsmail niet maar die 2e mail wel gewoon :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
De page om de code in te voeren lijkt nu helemaal gestorven te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Notna schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:00:
[...]

Er stond wel heel duidelijk 'First come, first serve'. Zal je altijd zien dat we te laat waren :P

Aan de andere kant is het Ubi; grote kans dat ze op de dag van release ineens een mail sturen naar je met de code :')

Laat je nog weten wat de uitkomst is?
Ik had vrijwel direct een mail met de code. Ik had raadselscode al op 8 oktober ingevoerd. Misschien dat het daaraan ligt.

Maar Ubisoft kennende worden alle outfits etc binnen een paar maanden toch vrij beschikbaar..

[ Voor 17% gewijzigd door janvanmil op 13-10-2015 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ereaser schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:28:
[...]

Heb hem net ook gedaan.
"Je ontvangt snel een bevestigingsmail.
Je in-game content code sturen we per mail wanneer de game uitkomt."
Hopelijk werkt alleen de bevestigingsmail niet maar die 2e mail wel gewoon :p
Ik heb dus ook dezelfde dag nog een code gekregen.
Er staat bovenaan de mail dat het een Xbox One code is (had ik ook ingevuld dat ik die wil) en onderaan bij de uitleg om hem te redeemen gaat het over Sony/PS4 8)7
Code kon ik ook niet om mijn Xbox redeemen, dus denk dat het echt een PS4 code is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Nope, hier nog steeds geen mail :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
Zojuist reactie gekregen van ubisoft:
Mijn excuses voor de latere reactie. Dit komt omdat wij op dit moment extreme drukte ervaren.

Het spijt ons te horen dat u geen confirmatie email heeft ontvangen nadat u het raadsel op de Assassin's Creed Syndicate search engine heeft opgelost.
Ik heb uw probleem verder onderzocht, en ik kan nu bevestigen dat uw email die de code bevat waarmee u de content unlocked, binnenkort verstuurd zal worden dus houd alstublieft uw email inbox in de gaten.

Mocht u uw code niet hebben ontvangen binnen 48 uur voordat het spel uitkomt op uw platform, laat het ons alstublieft weten, zodat wij u verder kunnen helpen.

Vriendelijke groeten,
--knip--
Ubisoft Klantenservice
Dus nog even geduld hebben, als je wel een melding op het scherm had dat je een bevestigingsmail zou krijgen, heb je dus groot kans dat de mail met de code nog ergens rond zweeft. Ik ben iig blij om te horen dat mijn mail met code nog in het systeem hangt en eraan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Ereaser schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:52:
[...]

Ik heb dus ook dezelfde dag nog een code gekregen.
Er staat bovenaan de mail dat het een Xbox One code is (had ik ook ingevuld dat ik die wil) en onderaan bij de uitleg om hem te redeemen gaat het over Sony/PS4 8)7
Code kon ik ook niet om mijn Xbox redeemen, dus denk dat het echt een PS4 code is...
Dit heb ik dus ook. Maar ik ben er vanuit gegaan dat de code pas werkt na de release, dus nog niet geprobeerd. Ik stuur tegen die tijd wel een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

YdieresiS schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:40:
Zojuist reactie gekregen van ubisoft:

[...]

Dus nog even geduld hebben, als je wel een melding op het scherm had dat je een bevestigingsmail zou krijgen, heb je dus groot kans dat de mail met de code nog ergens rond zweeft. Ik ben iig blij om te horen dat mijn mail met code nog in het systeem hangt en eraan komt.
Thanks voor het melden. Wel vaag dat het zo random is of het wel of niet verzonden wordt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Historical Characters Trailer

Kan niet wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik kan ook niet wachten, zal alleen wel even moeten vrees ik. We zitten momenteel midden in een verbouwing.

Als ik de setting en sfeer zie in dat filmpje dan lijkt me deze versie van Assassin's Creed nog beter en sfeervoller dan Unity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Volgende week vrijdag is het zover toch? Ik wacht met smart op de bevestiging de 22ste van Ubi Luxemburg dat het pakketje onderweg is :Y

En laat ik nou nét een week vrij hebben volgende week oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:34
Heb ook wel weer zin in deze game, de setting spreekt mij meer aan dan die van unity.

Helaas zie je tegenwoordig steeds vaker dat de PC versie van het spel later komt dan de console versie.
Ik heb de keuze om hem op alle 3 de platformen te spelen maar de voorkeur gaat toch uit naar de pc.

Unity was op de ps4 niet echt goed te spelen.
Pas na een paar patches was de fps acceptabel en stabiel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
Unity heb ik pas gekocht na een aantal maanden omdat ik toen geen PC had die het aankon en geen PS4, heb er speciaal een PS4 voor gekocht. Syndicate heb ik zojuist ook maar besteld, moet nog wel wat ontspanning hebben naast het klussen :) Volgende week ligt die dus ook op de mat.

Ben benieuwd of deze release soepeler verloopt dan die van Unity, maar ik ga ervanuit dat Ubisoft heeft geleerd van die release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Er komt nog wat 'gratis' dlc uit op 3 en 17 november, het gaat om 2 outfits, een voor evie en een voor jacob. :
Afbeeldingslocatie: http://blog.ubi.com/app/uploads/2015/10/final.jpg?5c6c25
Bron: http://blog.ubi.com/free-assassins-creed-syndicate-outfits/

Eigenlijk n beetje belachelijk om dit als een bonus-dlc te bestempelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Er had nog een stagiair tijd over om een outfit te maken :P

Ik ben nog wel heel benieuwd hoe erg het rijden en vechten op rijtuigen onderdeel is van de game. Ik weet dat het erin zit, maar ik wil dit niet bij de helft van de missies terug zien. Ik probeer liever de stealthy aproach en heb niets met dat rijden in rijtuigen. Ik hoop dus dat dit geen wezenlijk onderdeel wordt van de game zoals varen dat was in Black Flag, niet dat dat varen niet leuk was, maar dat is niet waarom ik een AC game speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Ik moet idd ook wel zeggen dat het varen in AC:4 een leuke afwisseling was, voor een tijdje.
Ik wil altijd graag 100% halen, dus ben uren bezig geweest met naar kleine *** eilandjes varen, en van de boot klimmen en weer terug zwemmen. Dit is ook de reden dat ik Rogue niet heb uitgespeeld, ik begon me er aan te irriteren. Unity vind ik weer lekker terug naar de sfeer van de Ezio serie. Heb een hoop verwachtingen van Syndicate, hopelijk gaat hij het waarmaken.

Voor de lore fans, hebben jullie deze video al gezien. vind het wel leuk gevonden, en hoop idd op een avengers style collab van iig. Watch_Dogs en AC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

FeaR schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 00:56:
[...]

Ik ben nog hard aan het twijfelen tussen de Big Ben Collector's Case en de Charing Cross Editie.
En het is de Big Ben Collector's Case geworden. Nog op de valreep besteld, maar het duurde even om mezelf te overtuigen dat ik de Big Ben eigenlijk gewoon wilde hebben :P

Overigens heb ik een paar dagen geleden de mail gehad over het gebruik van de search-engine met daarin een code voor "kostuum van Elise" en "kostuum van Edward".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 13:19
Weet iemand wat de season pass kost? Zit te twijfelen tussen de gewone pre order editie of de gold.
De gold is 20 euro duurder... Ben er nog niet uit of dit het extra geld waard is.
Kan ook weinig vinden over het Jack The Ripper dlc pakket, hoeveel speeltijd dit biedt.
Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

FeaR schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:04:
[...]

En het is de Big Ben Collector's Case geworden. Nog op de valreep besteld, maar het duurde even om mezelf te overtuigen dat ik de Big Ben eigenlijk gewoon wilde hebben :P

Overigens heb ik een paar dagen geleden de mail gehad over het gebruik van de search-engine met daarin een code voor "kostuum van Elise" en "kostuum van Edward".
Welkom :Y Goede keuze :D (zelf ook gedaan ;) )

Nog steeds geen mail over die searchengine crap. Ik ga er maar vanuit dat het vrijdag op 'de post gaat' .

Zin aan aankoment weekend oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Notna schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:55:
[...]

Welkom :Y Goede keuze :D (zelf ook gedaan ;) )

Nog steeds geen mail over die searchengine crap. Ik ga er maar vanuit dat het vrijdag op 'de post gaat' .

Zin aan aankoment weekend oOo
Kan bijna niet wachten op vrijdag. Ik wordt weer hyper.

YouTube heeft via officiële kanalen al ruime footage. Ik moet me echt inhouden niet te kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door Mouse_NL op 19-10-2015 21:10 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Review embargo tot 22 oktober, dag voor de release dus:
http://segmentnext.com/20...-to-arrive-by-october-22/

Day one patch is 523mb:
http://www.playstationlif...dicate-patch-to-be-523mb/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 18:56
Heb hem besteld bij de Bart Smit, T&T geeft aan dat ie morgen wordt afgeleverd in het filiaal hier in de stad. Zal wel addertje onder het gras zitten, denk niet dat ze hem gewoon meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Is er toevallig iemand die de Assassin's Creed® Syndicate - Jacob Hidden Blade heeft besteld via de UbiShop?

Ik heb nog niet eerder via de UbiShop zelf besteld en vraag me af of dit goed werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

bulletrene schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:27:
Is er toevallig iemand die de Assassin's Creed® Syndicate - Jacob Hidden Blade heeft besteld via de UbiShop?

Ik heb nog niet eerder via de UbiShop zelf besteld en vraag me af of dit goed werkt!
Nope, maar ik heb tot nu toe daar wel mijn special edition games besteld en die zijn keurig optijd :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:13
Motion2 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:25:
Weet iemand wat de season pass kost? Zit te twijfelen tussen de gewone pre order editie of de gold.
De gold is 20 euro duurder... Ben er nog niet uit of dit het extra geld waard is.
Kan ook weinig vinden over het Jack The Ripper dlc pakket, hoeveel speeltijd dit biedt.
Iemand advies?
Ja, nooit pre-orderen of season passes kopen.. Pas kopen als het uit is en je zeker weet of het je geld waard is.. Ik vind bijna nooit alle DLC even boeiend en spaar zo dus ook geld uit door bepaalde DLC dan simpelweg niet te kopen.. Een season pass geeft je amper korting wat dat betreft, dan zou je alle DLC moeten kopen.. Trap er dus aub niet in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

bulletrene schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:27:

Ik heb wel eens wat via de UbiShop bested (naast een special edition), namelijk de AC Encyclopedia.
En dat werkt perfect.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
VulcanRaven schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:17:
Heb hem besteld bij de Bart Smit, T&T geeft aan dat ie morgen wordt afgeleverd in het filiaal hier in de stad. Zal wel addertje onder het gras zitten, denk niet dat ze hem gewoon meegeven.
Hoop het voor je :)

Hoop ook dat bol.com morgen al levert O-). Moet mezelf nu steeds inhouden om de info die nu naar buiten komt te niet te lezen. Wil weer eens lekker blanco beginnen :).

[ Voor 14% gewijzigd door janvanmil op 21-10-2015 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
VulcanRaven schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:17:
Meestal schuift het dan per dag. BS houdt zich meestal aan de releasedatum en zeker in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Notna schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:47:
[...]
Nope, maar ik heb tot nu toe daar wel mijn special edition games besteld en die zijn keurig optijd :Y
Assassin's Creed Unity via shop.Ubi.com had ik ook de dag van release binnen. Hoop dat ze dat met Syndicate weer voor elkaar krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Ik kan niet wachten op de Season Pass content. Zit leuke stuffe in.

Vrijdagavond gaat alles (als het aan mij ligt) on hold sluit ik me op in me mancave voor dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:47
Iemand onderhand al wel de bevestigingsmail gehad voor die extra content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Die extra content van de search engine? Ik heb in ieder geval de mail gehad, met daarin de code, de code was ook al te activeren in de PlayStation Store. Vorige week vrijdag heb ik de code in mijn mailbox ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
thechib12 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:56:
Nee, ook niets binnen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is de 22e.. waar blijven die reviews? wil weten of deze wel me geld waard is en niet een crap release zoals Unity!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:42:
Het is de 22e.. waar blijven die reviews? wil weten of deze wel me geld waard is en niet een crap release zoals Unity!
Misschien hebben ze een bepaalde tijd afgesproken. Het is namelijk nog niet overal donderdag 22 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

thechib12 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:56:
Die had ik vijf dagen geleden al. Ik zit eigenlijk meer te wachten op de mail van Ubisoft dat ze de Big Ben-editie hebben verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

FeaR schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:02:
[...]

Die had ik vijf dagen geleden al. Ik zit eigenlijk meer te wachten op de mail van Ubisoft dat ze de Big Ben-editie hebben verstuurd.
Die heb ik net binnen gekregen van Ubi oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22
Ik heb gisteren besloten toch ook maar de Big Ben edition te halen :P kreeg nog 20% korting door uPlay dus was het nog wat makkelijker. Net ook het mailtje gehad met een UPS tracking nr! oOo

Jammer alleen dat er weer gewerkt moet worden morgen... ik hoop maar dat ze het netjes bij de buren afleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Notna schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:13:
[...]
Die heb ik net binnen gekregen van Ubi oOo
Ik zojuist ook :)

Zag later pas de 20% korting met Ubi-points. Dat maakt de volgende twijfel over de aanschaf van de exclusieve Ubi Shop editie toch een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
Krijg net bericht van gamemania dat ik m kan komen ophalen nu :o
Helaas nog aan t werk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:42:
Gamer.nl heeft hun review om 13:00 on-line gezet. Misschien volgen er nu meer die hun review plaatsen. Cijfer is iets hoger dan wat ze aan Unity gaven. Ik ga zelf de reviews niet lezen, ervaar de game liever van begin tot eind zelf. Heb in het verleden wel de reviews gelezen en dat nam toch wat verrassingen weg in de game.

[ Voor 18% gewijzigd door YdieresiS op 22-10-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

janvanmil schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 08:24:
[...]

Hoop het voor je :)

Hoop ook dat bol.com morgen al levert O-). Moet mezelf nu steeds inhouden om de info die nu naar buiten komt te niet te lezen. Wil weer eens lekker blanco beginnen :).
bol.com is over het algemeen toch een pak duurder dan andere (online)winkels?

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Bij de GameMania mocht ik em al gaan ophalen *O*

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
SoulsOnFire schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:12:
[...]

bol.com is over het algemeen toch een pak duurder dan andere (online)winkels?
Met een aantal kortingsbonnen die ik nog had liggen was ik goedkoper uit dan elders. Het is maar net een keus die je maakt. Ik kreeg wel de melding dat het vandaag verzonden is, dus als het goed is komt de game morgen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Is de day one patch al te downloaden anders wacht ik tot morgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sured
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 12:25
Sinds vandaag is hij ook weer te bestellen in de ING Rentepunten winkel - 39,95 en 2 euro verzendkosten. Scheelt toch weer ruim een tientje met de goedkoopste in de pricewatch.
Doe er je voordeel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
sturtiebe schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:49:
Is de day one patch al te downloaden anders wacht ik tot morgen ?
De patch kwam bij mij gelijk binnen, kon meteen gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik wacht wel de reviews af, destijds veel negatiefs over Unity gelezen ivm bugs dus heb ik de game pas na 2-3 weken opgepikt toen de eerste grote updates waren geweest, daarna is de game mij prima bevallen.

Ben nu net begonnen met de dlc van The Witcher, daarna moet ik kiezen tussen Fallout 4 en AC Syndicate, totaal verschillende titels maar ik heb nu eenmaal niet de tijd om heel veel te gamen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Genoeg reviews inmiddels, gemiddeld een 7,8 na 39 reviews:
http://www.metacritic.com...assassins-creed-syndicate

Wat ik zo lees is het in ieder geval een goede release met weinig bugs (geen Unity, en de enkele bug die erin zit zou het speelplezier niet verpesten), gameplay is het bekende recept met weinig vernieuwing, personages schijnen goed te zijn.

Ik heb 'm vanmiddag besteld. Wel met enige twijfel want ik was een beetje klaar met Ubisoft, maar heb wel weer zin in een AC game en verder had geen andere games op het oog. Hoop dat ie mij het AC2 en Brotherhood-gevoel weer gaat geven. De overwegend positieve reviews en prijs bij ING konden mij wel overhalen.

[ Voor 13% gewijzigd door Tom op 22-10-2015 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Hij is er,:
Whoop *O* oOo

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/I42dvb3XDhqvbKTUrBp40ZCw/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/woQcUCEXT7cXBLxgSiTDbw3g/medium.jpg

Wijzers van de klok kan je overigens bewegen :9 Jammer dat het geen echte klok is.

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 23-10-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Mijne is ook binnen (Charing Cross voor XBox One). Alleen krijg ik die Darwin Conspiracy code niet geredeemd? Iemand anders daar problemen mee?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Willybubba schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:06:
Mijne is ook binnen (Charing Cross voor XBox One). Alleen krijg ik die Darwin Conspiracy code niet geredeemd? Iemand anders daar problemen mee?
Waar probeer je het te redeemen? Ik heb de code op de MS site ingevoerd (want ik heb een XBO) niet in de Ubistore. En dat ging prima (note: dit was de code die in de dvdcover zat. De season pass code kreeg ik per mail van Ubi en die heb ik ook de site van MS moeten invoeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

De store op de XBox zelf. Misschien even op de site proberen ook...

Op de site lukt het wel :)

[ Voor 18% gewijzigd door Willybubba op 23-10-2015 15:43 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Weet iemand hoe je Cletus Strain moet killen? Hij is de Gang War baas van Lambeth. Ik heb hem inmiddels al meer dan 700 keer geraakt, maar zijn HP wordt er niet minder op :(.....

Edit: mijn game was kennelijk bugged, na restarten ging de boss wel dood.

Ik heb overigens al meerdere game crashes gehad op de PS4. Wel typisch Ubisoft weer.

[ Voor 31% gewijzigd door xelfer op 23-10-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:33

Christiano007

Ich bin der champion

Heb een voucher gekregen bij mijn videokaart voor dit spel, ga hem zelf niet spelen. Zie V&A voor geïnteresseerden :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Laatst online: 14:19
Op de xbox one loopt het spel niet geheel soepel. Met unity had ik eigenlijk geen problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Loopt erg soepel op PS4. Heb Unity op Xbox One en waar die soms stroperig speelde, speelt Syndicate op PS4 gewoon goed. Soepele animaties en graphics zien er gewoon top uit.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:40

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Sured schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:57:
Sinds vandaag is hij ook weer te bestellen in de ING Rentepunten winkel - 39,95 en 2 euro verzendkosten. Scheelt toch weer ruim een tientje met de goedkoopste in de pricewatch.
Doe er je voordeel mee...
Tnx! Meteen besteld. Zijn die missies uit de special edition los bij te kopen? Mocht ik dat nog willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22
Willybubba schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:38:
De store op de XBox zelf. Misschien even op de site proberen ook...

Op de site lukt het wel :)
Notna schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:36:
[...]

Waar probeer je het te redeemen? Ik heb de code op de MS site ingevoerd (want ik heb een XBO) niet in de Ubistore. En dat ging prima (note: dit was de code die in de dvdcover zat. De season pass code kreeg ik per mail van Ubi en die heb ik ook de site van MS moeten invoeren)
Hij wilde hier ook niet redeemen. Wat kennelijk ook een probleem is is proberen te redeemen in een andere store. Ik moest de website op NL zetten en toen mocht het redeemen wel :)

Blij mee ook want stond al bijna op het punt een ticket te openen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik speel het spel ook op de PS4 en het loopt inderdaad wel gewoon soepel, hoewel het volgens mij wel 30 FPS is en dat zie je wel. Heb wel al een paar crashes gehad en een keer een gamebreakende bug (zie een paar posts hierboven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
900p en 30fps op beide, met dipjes op X1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
900p?

Dat is toch niet meer van deze tijd man :X

Maargoed, de consoles zijn gewoon verre van krachtig genoeg. Zeker als je ze afzet tegenover fatsoenlijke gamepc's.

Aan de andere kant, mijn videokaart alleen was bijna 600 euro. Dus een eerlijk vergelijk is ook niet te maken tussen de consoles en de pc's.

Maar 900p is wel een beetje bejaard imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er nog van die raadsels in zitten ? Bij Unity had je nostradamus quests en daarvoor de fantastische rode tekens op gebouwen . Ik ben nu aan het spelen maar so far nog niks gevonden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:26
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:54:
Weet iemand of er nog van die raadsels in zitten ? Bij Unity had je nostradamus quests en daarvoor de fantastische rode tekens op gebouwen . Ik ben nu aan het spelen maar so far nog niks gevonden .
Je zou even kunnen kijken in de menu's bij voortgang... (ik weet het zelf ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

vosss schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:47:
900p?

Ach, ik heb liever een game die dip-vrij loopt op een iets lagere resolutie dan dat ze er alles uit persen om toch die 1080p te halen met alle nadelige gevolgen van dien.

Vanavond en morgen maar eens echt goed in Syndicate duiken. Ik ben net in Londen aangekomen en sta nu op het punt - wat ik altijd bij Assassin's Creed heb - waar ga ik beginnen. Ga ik meteen missies doen of toch eerst alle viewpoints veroveren om zo meer inzicht te krijgen.

Ingame al wel naar de Ubisoft Club gegaan om wat UbiPoints in te wisselen. Veel gratis (al weet ik niet of dat door de Season Pass dan wel Collector's Edition komt) en ook wat leuke dingen gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
vosss schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:47:
900p?

Maargoed, de consoles zijn gewoon verre van krachtig genoeg. Zeker als je ze afzet tegenover fatsoenlijke gamepc's.

Aan de andere kant, mijn videokaart alleen was bijna 600 euro. Dus een eerlijk vergelijk is ook niet te maken tussen de consoles en de pc's.

Maar 900p is wel een beetje bejaard imo :)
Ach, op de PC kun je ook een game bouwen die 900p moet lopen om net aan 30fps te halen. MGSV, ook open wereld, loopt op 1080p en 60fps en ziet er ook nog eens bijzonder goed uit. En heb je The Order en Uncharted 4 al gezien toevallig? Gewoon 1080p. Het is dus maar net wie de developer is. AC moet in 1 jaar gebouwd worden. Dan krijg je dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
AC Syndicate is wellicht een game die verre van optimaal is, maar stiekem vermaak ik me er toch wel weer mee. Uiteraard had ik wel gehoopt dat de game 1080p 60fps zou zijn, maarja het is Ubi$oft he...

De sfeer van Londen vind ik met name erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:36
bram1984 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:14:
[...]

AC moet in 1 jaar gebouwd worden. Dan krijg je dat.
Dit is bullshit imho. AC wordt in ongeveer 3 jaar gemaakt, dat is wat anders dan ieder jaar een nieuw deel. MGS heeft inderdaad een langere ontwikkeltijd (en bizar hoge kosten). Neemt niet weg dat Syndicate op 1080p moet draaien, maar ik denk dat de engine van Unity en Syndicate de boosdoener is. Deze is zo goed als blind ontwikkeld voor Next-gen, en nu blijkt next-gen behoorlijk tegen te vallen. Lees je maar eens in op "draw-calls" in AC Unity en je snapt bijvoorbeeld de pop-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
De besturing is af en toe aardig frustrerend. Soms wil je snel ergens vanaf springen of snel het water in en dan blijft je character staan terwijl er vanalles achter je aanzit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:54:
Neen niet van die dubbelzinnige raadsels. Wel wat anders.

spoiler: title
muziekdoosjes. Kan je overal vtegenkomen dus luister heel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52
The Jackel schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:35:
De besturing is af en toe aardig frustrerend. Soms wil je snel ergens vanaf springen of snel het water in en dan blijft je character staan terwijl er vanalles achter je aanzit..
Dan moet je rechter trigger + B gebruiken terwijl je de stick de juiste kant op duwt. Heb het ook al een paar keer gehad dat ie niet de juiste kant op wilde, voordat ik doorhad dat ik inderdaad een stukje naar beneden moet.

Al met al wel een aardige game. Vermaak me er in ieder geval wel mee. Combat vind ik ondertussen wel wat makkelijk worden (of het duurt gewoon lang als ze boven je level zijn), maar eigenlijk vind ik dat niet zo heel erg.

Missies zelf zijn wel prima en hij is ook een stuk minder lineair als de vorige (ik zie hier regelmatig meerdere missies verschijnen, waar Unity toch vooral op volgorde moest worden afgerond).
Stad zelf vind ik maar mwoah. Je krijgt maar weinig mee van de mensen zelf (vooral de criminelen, maar ook die blijven vrij statisch) en het is allemaal een stuk minder druk. Ook dat je maar met mondjesmaat huizen binnen kunt vind ik jammer.

Wat me nogal tegenstaat is de muziek. Vrijwel constant van dat gejammer op zo'n viool. Dat ging me te snel tegenstaan waardoor ik nu maar mn eigen muziek heb opgezet. Vergelijk dat met AC3 die (ondanks het verhaal) mooie bombastische muziek had (mijns inziens de beste muziek van de serie). Erg jammer dat ze er niet meer uit gehaald hebben. Dat haalt me er ook een beetje uit imo.

Verder kom ik nog best veel bugs tegen. Sommige grafische glitches e.d. kan ik prima hebben, maar nu al 2x gehad dat ik iemand kidnap en hij dan ineens verdwenen is. Dan moet je dood of iets om verder te gaan, want als je hem dan naar de objective brengt, dan crashed je game. Ook al tijdens een cutscene wat dingen mis zien gaan (1x liep er iemand over de tafel waar we aan het praten waren lol) en soms meerdere seconden een zwart scherm voor een cutscene. Ook de menu's vind ik vrij sloom.

Hoofdkarakters zijn nog wel aardig, maar vrij inwisselbaar imo. Ik weet niet wat het is, maar het sfeertje weet me niet te pakken. Anyways, wel blij dat er niet teveel van dat gendergeneuzel in zit. Had gedacht dat ze het wel weer zouden hebben over "ik ben wel vrouw maar kan ook mn mannetje staan" bij Evie, maar dat blijft gelukkig achterwegen. Net als romantiek zo lijkt.

Al met al geen topper, maar ook geen slechte game. Vermaak me er wel mee, maar als ik dadelijk de credits zie rollen, ben ik er ook wel meteen klaar mee denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 25-10-2015 10:57 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik vermaak me goed met deze game, maar toch krijg ik het gevoel dat het een beta test is. Ik ben tot nu toe al wel minstens 100 bugs tegen gekomen, waarvan een stuk of 5 echt voor crashes van de game hebben gezorgd. PS4 is mijn versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Martinspire schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

Dan moet je rechter trigger + B gebruiken terwijl je de stick de juiste kant op duwt. Heb het ook al een paar keer gehad dat ie niet de juiste kant op wilde, voordat ik doorhad dat ik inderdaad een stukje naar beneden moet.
Klopt, maar als het ff snel moet dan blijft het irritant. Had gisteren een explosief aangestoken en ik wou wegrennen, pakt ie ineens het kistje op. Kon hem echt net op tijd op de grond zetten.

Spel is wel tof, maar ik had toch wat meer met Parijs. Je moet er een beetje inkomen. Toen ik bij de thames kwam had ik toch wel iets van wat vet. Dikke industrie, veel boten, trein over de brug.

Beetje bij beetje pakt de game mij steeds meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
The Jackel schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:24:
[...]

Klopt, maar als het ff snel moet dan blijft het irritant. Had gisteren een explosief aangestoken en ik wou wegrennen, pakt ie ineens het kistje op. Kon hem echt net op tijd op de grond zetten.

Spel is wel tof, maar ik had toch wat meer met Parijs. Je moet er een beetje inkomen. Toen ik bij de thames kwam had ik toch wel iets van wat vet. Dikke industrie, veel boten, trein over de brug.

Beetje bij beetje pakt de game mij steeds meer.
Kistje kan je ook weggooien. Blijft soms lastig idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de pre-order bonus? Ik kreeg bij mijn game een apart blaadje met code welke ik moest invoeren om extra content te redeemen. Dit gedaan maar heb nog geen mail gekregen met de PS Store code. Is inmiddels 2 dagen geleden.

Gaat zich dan om een blaadje wat NIET in het doosje zat. Die codes doen het wel.

[ Voor 13% gewijzigd door VulcanRaven op 25-10-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ik haat het dat pc owners een hele tijd langer mogen wachten op de game :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

lordgandalf schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 13:59:
Ik haat het dat pc owners een hele tijd langer mogen wachten op de game :S
Ondanks dat ik alle AC titels gekocht heb zal ik deze denk ik overslaan, juiste het MP aspect van Unity sprak me erg aan, het coop missies doen e.d. was/is erg leuk (Ookal was de balans weg als je de top gear had).

Ik verwacht persoonlijk een verbetering op de vorige titel nu lijkt het weer wat achteruit te gaan in verhouding.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
ik heb ook alle games van assasins creed op pc maar ik haat het dat game developers vinden dat consoles belangrijker zijn dan de pc wat nu alweer blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

xelfer schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:24:
Ik vermaak me goed met deze game, maar toch krijg ik het gevoel dat het een beta test is. Ik ben tot nu toe al wel minstens 100 bugs tegen gekomen, waarvan een stuk of 5 echt voor crashes van de game hebben gezorgd. PS4 is mijn versie...
Met Unity had ik heel veel geluk: het aantal keer dat de game echt vast liep of iets deed waardoor ik niet verder kon (vijand niet spawnen) was op één hand te tellen. Met Syndicate heb ik die ene hand al gehaald en ik zit bij Sequence 4... Één keer was het mijn eigen fout: je moest afdalen en ik was beneden zonder dat de game verder ging. Had ik een checkpoint onderweg niet gehaald. Ik weer naar boven klimmen waarna ik door het level viel. De andere keren waren allemaal op de trein: ik schop tot drie keer toe mijn target van de trein waarna ik de missie simpelweg niet haal. Al was de ergste nog wel toen ik aan de trein hing: opeens ging mijn PS4 naar het hoofdmenu en werd er vrolijk een filmpje met crashrapport verzonden. Ik dacht nog een Trophy-bug te hebben na het synchen van alle viewpoints, maar dat blijkt pa na ongeveer halverwege de game te kunnen door een bepaalde missie.

Verder vermaak ik me prima al snap ik het minpunt van te veel collectibles in sommige reviews wel. Kom je eerst kistjes tegen, oké leuk extra inkomen. Maar dan ook nog vijf (?) andere dingen...

Ander nadeel is toch wel dat je een bepaald level moet zijn voordat je een wapen kan equipen. Staat me niet bij dat zoiets in vorige games ook zat. Dan waren de beste wapens zo duur dat je ze simpelweg niet kon kopen. Ik gisteren al mijn geld in het craft-menu uitgegeven aan een Level 9-wapen, wil je het equipen in het Inventory-menu staat alleen daar dat je er nog niets mee kan... Aan de andere kant, met een Level 9-wapen in Sequence 4 lopen maakt de game wellicht nog makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Going4Quests
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-07-2023
Over de productietijden: Unity was in bijna 5 jaar gemaakt (helaas is het spel waar ze het langste met bezig geweest zijn het slechte uitgepakt) en Syndicate is in 2 jaar gemaakt.

Er wordt echt wel wat tijd besteed, maar door de grootte van Ubisoft wordt er steeds aan zo'n 3-5 games gemaakt (9-10 studios/per spel), waardoor ze een jaarlijkse release kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
VulcanRaven schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:18:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de pre-order bonus? Ik kreeg bij mijn game een apart blaadje met code welke ik moest invoeren om extra content te redeemen. Dit gedaan maar heb nog geen mail gekregen met de PS Store code. Is inmiddels 2 dagen geleden.

Gaat zich dan om een blaadje wat NIET in het doosje zat. Die codes doen het wel.
Ik kreeg meteen mijn code, tenminste enkele minuten nadat ik de code had ingevoerd. Herhaal deprocedure nog een keer.

Ik heb alleen het probleem met de season pass wel gekocht maar hij staat nog steeds dat ik het kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

bram1984 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:14:
[...]

En heb je The Order en Uncharted 4 al gezien toevallig? Gewoon 1080p.
The Order heeft een andere beeldschermverhouding, dat is daarom ook geen full-HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tom schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:28:
[...]

The Order heeft een andere beeldschermverhouding, dat is daarom ook geen full-HD.
Neemt niet weg weg dat het grafisch een van de indrukwekkendste games ooit gemaakt is. En daarom noem ik Uncharted 4 en MGSV ook. De consoles zijn hardwarematig prima wat mij betreft.

Dit PPI is verder gewoon vergelijkbaar met een 1080p game.

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 26-10-2015 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Afgelopen weekend ook Syndicate gespeeld en ik moet zeggen het bevalt prima. De stad spreekt me nu nog iets minder aan dan Parijs in Unity, en de tijd waarin het speelt ook, maar het spel speelt wel lekker weg. Ik heb de missies die ik nu moest doen, vooral stealth gedaan en de bewakers één voor één sneaky omgelegd en dat werkt erg goed. Ook met Jacob nog een groep te lijf gegaan en ook dat werkte wel lekker. Tot nu toe speelt het voor mij lekkerder weg dan Unity. Ben benieuwd hoe de rest van de game gaat en hoe het verhaal vorm krijgt, maar ik ben tot nu toe erg positief. Ook fijn dat het spel er naar mijn mening erg mooi uitziet, donker en grauw als het regent, maar helder en fris als de zon volop schijnt. Ik vermaak me wel :-)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste