• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
vosss schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:30:
Ik ben nog altijd bezig met Unity. Die heb ik onlangs gekocht in de aanbieding voor 20 euro of iets geloof ik.

Geen bugs en alles en heb me prima vermaakt met de game. Verhaal uiteraard zoals we het kennen van de AC reeks weer flinterdun en compleet onsamenhangend. Maar wel een puike game. Geen enkele bugs meegemaakt.

Van Syndicate verwacht ik eigenlijk een beetje hetzelfde. Ik vind alleen de setting niet zo heel erg tof volgens mij met al dat industriele gedoe.

Van mij zouden ze wel een keer terug mogen naar de tijd waarin AC1 zich afspeelde en dan de kant van de Tempeliers vertellen ipv de Assassins. Dat lijkt me wel wat.

Ik denk dat ik deze oppik als ie in de sale komt met kerst ofzo. Dee of Fallout 4, dat weet ik nog niet zeker. :)
Persoonlijk vind ik AC Syndicate beter als Fallout4.....maar nogmaals das een persoonlijke mening ;)
Fallout4 een paar uurtjes gespeeld en weer verwijderd :O

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Het zijn denk ik allebei spellen die me wel kunnen bekoren.

Ik ben eigenlijk stiekem aan het wachten op de volgende Elder Scrolls game, maar dat gaat nog wel een paar jaar minimaal duren.

Volgens mij was er nog een toffe game waar ik naar uit keek, ben de naam even kwijt. Zo een riddergame, RPG ook. Release volgens mij ook pas op zn vroegst eind 2016 dacht ik. Dat leek me ook wel wat.

Maargoed, dat is offtopic verder. Ik denk dat ik Syndicate mezelf cadeau doe voor de kerst en Fallout voor sinterklaas ofzo :P

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 12:37

Boost9898

Software developer

Heb al een aantal bugjes gevonden.

- Codes die weergeven worden
https://snapr.pw/i/175158afa8.png

- Twee koetsen die op elkaar stonden
https://snapr.pw/i/97f5e64e2c.png

- Soms kan je niet door/tussen mensen lopen

- Een spelend kind op straat was aan het spelen zonder bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:56
Ik ging er heel blind in. Weinig filmpjes en gameplay beelden gekeken.
En ik moet zeggen dat het me eigenlijk heel erg goed bevalt.
Ik vind het 1 van de leukste Assassins Creed sinds tijden.
Zeker beter dan deel 3 en Unity.

Beste toevoeging: ZELF JE CAPUCHON OP DOEN !!! :D
En je kan weer fluiten. Man wat heb ik dat gemist in Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Dubrillion schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 07:26:

Dat fluiten was idd een gemis, ik ga syndicate vanmiddag installeren. Belooft een mooi weekend te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Scavy schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 07:42:
[...]

Dat fluiten was idd een gemis, ik ga syndicate vanmiddag installeren. Belooft een mooi weekend te worden :)
Ik vermaak me prima. Nu een kleine 2uur gespeeld.
Na een paar keer hetzelfde met AC, ren naar uitkijkpunt en speel gebied vrij werd ik het zat.
Nu je het gebied vrij moet spelen voor je bende voelt het weer als van ouds :$
Je voelt dat je Londen ''vrij'' speelt. Ook vind ik de chemie tussen Evie en Jacob erg grappig.
Het is in mindere maten de Muscle en de Brain :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik blijf toch als main character aan Jacob hangen en ik gebruik Evie eigenlijk alleen als het verplicht is in de missie. Gelukkig delen ze XP en geld, dat scheelt want anders waren die verplichte missies met haar dramatisch geworden denk ik zo :+ Moet je eerst gaan grinden met beide characters, nee dank je.

Evie is wel enorm cute mer haar sproeten :Y :$

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 11-09 12:11

Wailing_Banshee

You're Next

Dubrillion schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 07:26:

Ik ging er volledig blind in. Geen filmpjes en gameplay beelden gekeken (dat was wel heeeeeel erg moeilijk!)

Ik had gisteren wat problemen om het aan de praat te krijgen.
De eerste keer opstarten: melding dat mijn driver niet up to date is, maar toch door gaan. Hij start op in 1280 bij nog iets. Alles op low. Dus even op 1920 gezet en medium (mijn pc is van 2012). Dus hij wil weer even opstarten.
Tweede keer opstarten: nog steeds die melding, en hij blijft hangen op het waarschuwing scherm voor epilepsie. Ik terug naar mijn desktop (via taskmanager). Staat mijn taakbalk ergens in het midden van het scherm... Toch maar even mijn grafische driver geüpdatet.
Derde keer opstarten: nog steeds die melding (?????? ik heb hem net geüpdatet!), maar hij gaat wel door. Intro bekeken, eerste missie gespeeld, ik loop weg aan het eind van de missie, laadscherm.... en tijd voor bed blijkbaar, want hij bleef daar weer volledig hangen...

Ik weet nog niet of het aan mijn oudere CPU ligt (i5, derde generatie), of grafische kaart (AMD Radeon HD7900 series, weet even niet meer precies welke) of de software, dus dat ga ik vanmiddag uitzoeken.

De encyclopedie is wel weer leuk om te lezen :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:21
vosss schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:30:
Ik ben nog altijd bezig met Unity. Die heb ik onlangs gekocht in de aanbieding voor 20 euro of iets geloof ik.

Geen bugs en alles en heb me prima vermaakt met de game. Verhaal uiteraard zoals we het kennen van de AC reeks weer flinterdun en compleet onsamenhangend. Maar wel een puike game. Geen enkele bugs meegemaakt.

Van Syndicate verwacht ik eigenlijk een beetje hetzelfde. Ik vind alleen de setting niet zo heel erg tof volgens mij met al dat industriele gedoe.

Van mij zouden ze wel een keer terug mogen naar de tijd waarin AC1 zich afspeelde en dan de kant van de Tempeliers vertellen ipv de Assassins. Dat lijkt me wel wat.

Ik denk dat ik deze oppik als ie in de sale komt met kerst ofzo. Dee of Fallout 4, dat weet ik nog niet zeker. :)
Ik was met Unity best snel klaar, wel uitgespeeld natuurlijk. Ik moet bekennen dat ik (na ongeveer 10 minuten speeltijd) al meer binding heb met Jacob en Evie dan ik ooit met Arno heb gehad. Die Engelse humor, dat arrogante gedrag wat erbij hoort, dat maakt het echt wel een stuk leuker.

Tevens, veel zaken die niet meer in Unity zaten, hierboven ook al gezegd, het fluiten bijvoorbeeld is weer terug.

Ik weet niet of je op PC speelt of console, maar voor PC is Syndicate beschikbaar voor rond de 25e op instant-gaming e.d. of kijk eens in de Vraag en Aanbod of iemand nog een Nvidia code over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Mavors schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:18:
[...]

Tevens, veel zaken die niet meer in Unity zaten, hierboven ook al gezegd, het fluiten bijvoorbeeld is weer terug.
Het fluiten maar vooral het kunnen verplaatsen van lichamen is iets wat ik in Unity erg miste. Ik houd er wel van om mijn sporen op te ruimen....

En een heel leuk detail: de zakdoek die Jacob langs de nek van zijn eerste target haalt. Dat heb ik al een tijdje niet meer gezien! (hoewel Altaïr een veer gebruikte)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Maar het blijft een leuke game. Zelf vind ik het echt vet dat je zo kan fluiten en met koetsen etc. kan rijden. Dankzij die ''schietspeer'' kan je nou ook lekker snel van gebouw naar gebouw toe. Dat is echt een handige toevoeging.

Wat ik wat minder vind is dat het toch nog heel erg op Unity lijkt. Tot nu toe vond ik Unity mooier met al die geweldige historische gebouwen. Misschien dat dat nog komt, ik ben pas net begonnen aan Syndicate.

Ik weet niet of het mij alleen opvalt, maar de game ziet er grafisch gezien super uit. Alleen de haren, dat zijn net strodraden. Zo flinterdun en je kan er bijna doorheen kijken.

Jammer dat je niet online kan spelen. En de interactie via de app met Unity vond ik geweldig. Maar dan heb ik het toch liever zoals het nu is. Een lekkere, goed uitziende game die als een zonnetje draad.

Keep it on Ubisoft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Boost9898 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:25:
Maar het blijft een leuke game. Zelf vind ik het echt vet dat je zo kan fluiten en met koetsen etc. kan rijden. Dankzij die ''schietspeer'' kan je nou ook lekker snel van gebouw naar gebouw toe. Dat is echt een handige toevoeging.

Wat ik wat minder vind is dat het toch nog heel erg op Unity lijkt. Tot nu toe vond ik Unity mooier met al die geweldige historische gebouwen. Misschien dat dat nog komt, ik ben pas net begonnen aan Syndicate.

Ik weet niet of het mij alleen opvalt, maar de game ziet er grafisch gezien super uit. Alleen de haren, dat zijn net strodraden. Zo flinterdun en je kan er bijna doorheen kijken.

Jammer dat je niet online kan spelen. En de interactie via de app met Unity vond ik geweldig. Maar dan heb ik het toch liever zoals het nu is. Een lekkere, goed uitziende game die als een zonnetje draad.

Keep it on Ubisoft!
Ik ben nog niet zover, maar het vooruitzicht dat Jacob een net pak heeft met een hoed en dat je dan met 1 druk op de knop stealthy wordt staat me erg aan. Toch een beetje het hele Creed idee: hide in de crowth _/-\o_ O+ .

Dat fluiten is echt top. Ik probeer de missies altijd met 100% te doen. Lukt dat niet: herstart laatste punt.
Dan heb je van die missies dat je ongezien moet blijven, dan is het fluiten echt een toevoeging.

Ik ben het deels met je eens. Ik HAD niks met Parijs.. maar na Unity wil ik het graag een keer bezoeken.
Daarentegen vind ik Londen echt prachtig (in het echt). Dus het geeft al een heel ander voordeel.

Online vond ik wel leuk, maar deed ik alleen voor de centen en de spullen die ik vrij wilde spelen.
De companion app achterwegen laten vind ik ook 1 van de beste ''toevoegingen''.
Schijt irritant als het niet werkte en je daardoor dat kistje met spullen/geld niet kon openen |:(
Ik heb Black Flag echt 100% uitgespeeld. Elk eiland, elk kistje. Dat ben ik met Syndicate weer van plan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Dubrillion schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:31:
[...]

Online vond ik wel leuk, maar deed ik alleen voor de centen en de spullen die ik vrij wilde spelen.
Schijt irritant als het niet werkte en je daardoor dat kistje met spullen/geld niet kon openen |:(
Ik heb Black Flag echt 100% uitgespeeld. Elk eiland, elk kistje. Dat ben ik met Syndicate weer van plan :*)
Online vond ik ook wel leuk, jammer genoeg kon je niet de missies samen spelen. Unity was dan ook de eerste AC waar wij twee kopieën van hadden. We spelen nu weer beide van mijn Steam/Uplay account (ik online, hij offline)

En ik mis de companion app eigenlijk wel. Ik vond hem van Unity vreselijk, dat klopt, maar die van Black Flag was ideaal. Die haalde een deel van het spel (de Fleet) naar buiten. Kon ik 's morgens weer een paar boten op weg sturen en dan 's avonds de loot binnen halen in het spel zelf.
Maar ik mis vooral de kaart... Unity en Black Flag heb ik zonder kompas gespeeld omdat ik op de kaart op mijn tablet kon zien waar ik was en waar ik heen moest. Gaf toch wel een extra dimensie aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dubrillion schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:31:
[...]

Ik ben nog niet zover, maar het vooruitzicht dat Jacob een net pak heeft met een hoed en dat je dan met 1 druk op de knop stealthy wordt staat me erg aan. Toch een beetje het hele Creed idee: hide in de crowth _/-\o_ O+ .

Dat fluiten is echt top. Ik probeer de missies altijd met 100% te doen. Lukt dat niet: herstart laatste punt.
Dan heb je van die missies dat je ongezien moet blijven, dan is het fluiten echt een toevoeging.

Ik ben het deels met je eens. Ik HAD niks met Parijs.. maar na Unity wil ik het graag een keer bezoeken.
Daarentegen vind ik Londen echt prachtig (in het echt). Dus het geeft al een heel ander voordeel.

Die top hat van Jacob is geweldig, zeker in combinatie met de high lvl canes (ik loop heel posh met een ember gekleurde draken cane :D ). Geeft een super leuk effect :Y

Overigens is de cane wel mijn favo wapen; de knuckles of de kukri wapens vind ik niet zo super smashing. Maar dat ligt aan je vechtstijl denk ik dan iets anders :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:43
Notna schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 07:46:
Ik blijf toch als main character aan Jacob hangen en ik gebruik Evie eigenlijk alleen als het verplicht is in de missie.
Ik heb echt compleet het tegenovergestelde. Ik vind Jacob veel te lomp en juist het slimme en meer stealth van Evie spreekt me veel meer aan.

Blijkbaar zijn die twee chars een goede ontwerp keuze geweest ;) Zo kan ieder het spel weer anders spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Siebsel schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:20:
[...]

Ik heb echt compleet het tegenovergestelde. Ik vind Jacob veel te lomp en juist het slimme en meer stealth van Evie spreekt me veel meer aan.

Blijkbaar zijn die twee chars een goede ontwerp keuze geweest ;) Zo kan ieder het spel weer anders spelen 8)
Mwoah, tot level 6 heb je anders maar weinig verschillen, puur omdat de unlocks dan nog hetzelfde zijn. Daarna kun je ook met Jacob stealthy doen of met Evie rambo. Dat maakt op zich niet zo heel veel uit. De verschillen hadden wat mij betreft wel wat groter mogen zijn. Ook omdat je dan nog wel de missies opnieuw zou willen doen met de andere speelstijl.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Iemand anders vandaag of gisteren ook een patch op de XBO gedownload van rond de 745 MB? Weet nou niet of mijn XBO kuren had of dat er en nieuwe patch is waar ik gren info over kan vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cota
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-08 19:39
Goede technische review PC versie met benchmarks:

http://www.pcgameshardwar...-Test-Benchmarks-1178500/

Zijn wel bemoedigende resultaten, ook voor de wat oudere videokaarten :)

Ga de game zelf nog niet spelen (ben nog bezig met Batman Arkham Knight).
Het gaat echter wel kriebelen :9~

I5 12600KF | CM Hyper 212 BE | MSI MAG B660M Mortar WiFi DDR4 | Kingston Fury 32GB DDR4 3600 CL16 | EVGA GeForce GTX 1070 FTW ACX 3.0 | Samsung 860 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 2TB | WD20EZRX 2TB | Antec P280 | Seasonic G-series 550 Watt PCGH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb, echt waar, nog nooit een AC spel gespeeld. Syndicate lijkt me gezien de reviews een hele goede om eens te kopen (voor de PC), toch? Het enige minpunt dat ik her en der lees is dat het wat veel van hetzelfde is maar daar heb ik dus geen last van. ;) Ik heb nog wel een vraag waarop ik het antwoord niet kon vinden: wat is zo ongeveer de speelduur van het hoofdverhaal? Is dat zo'n CoD-lengte van een paar uur of ben je echt tientallen uren zoet? Mijn laatste niet-sim game (flight, rally) was Battlefield 3 waarvan ik de SP in zo'n 6 uur heb uitgespeeld. Zou fijn zijn als deze wat langer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:31:
Ik heb, echt waar, nog nooit een AC spel gespeeld. Syndicate lijkt me gezien de reviews een hele goede om eens te kopen (voor de PC), toch? Het enige minpunt dat ik her en der lees is dat het wat veel van hetzelfde is maar daar heb ik dus geen last van. ;) Ik heb nog wel een vraag waarop ik het antwoord niet kon vinden: wat is zo ongeveer de speelduur van het hoofdverhaal? Is dat zo'n CoD-lengte van een paar uur of ben je echt tientallen uren zoet? Mijn laatste niet-sim game (flight, rally) was Battlefield 3 waarvan ik de SP in zo'n 6 uur heb uitgespeeld. Zou fijn zijn als deze wat langer was.
Ga je enkel en alleen de hoofdmissies er doorheen knallen en let je niet op 100% randvoorwaarden dan ben je, denk ik, er in een uur of 8 tot 10 wel doorheen.

Neem je echter de tijd om de kaart leeg te spelen, optionele missies te doen en voor 100% te gaan, dan kan je die tijd met gemak verdubbelen.

Ik ben nu een uur of 30 bezig en moet nu pas aan sequence 5 beginnen en nog 3 buroughs vrijspelen in Westminster. Dan wil ik nog de muziekdoosjes zoeken zodat ik de 'epic cloak' kan krijen en dan ga ik er eens goed voor zitten om 100% te halen in de main story missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:06:
[...]

Ga je enkel en alleen de hoofdmissies er doorheen knallen en let je niet op 100% randvoorwaarden dan ben je, denk ik, er in een uur of 8 tot 10 wel doorheen.

Neem je echter de tijd om de kaart leeg te spelen, optionele missies te doen en voor 100% te gaan, dan kan je die tijd met gemak verdubbelen.

Ik ben nu een uur of 30 bezig en moet nu pas aan sequence 5 beginnen en nog 3 buroughs vrijspelen in Westminster. Dan wil ik nog de muziekdoosjes zoeken zodat ik de 'epic cloak' kan krijen en dan ga ik er eens goed voor zitten om 100% te halen in de main story missies.
Ok, dank je! Klink goed genoeg! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
Nog andere mensen met problemen? Zit nu in de 3e sequence en heb al 2 willekeurige crashes achter de rug en tijdens het koetsrijden blijft hij om de paar seconde hangen om textures in te laden.

GTX 970 en AMD Phenom II X4 955

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Tom schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 23:41:
Vandaag ook Syndicate binnengekregen.
AC2 en Brotherhood vond ik geniaal, erg veel plezier aan beleeft. AC3 was matig, maar wel uitgespeeld. Black Flag trok mij niet, met name het varen is niet aan mij besteed. Lag dus al snel in de kast. Unity heb ik overgeslagen na de vele kritieken. De hoop was weer een game die het AC2-gevoel geeft.
Avondje gespeeld en ben er tot dusver erg positief over, kon met moeite stoppen want wilde eigenlijk verder spelen. Zit in London en het bovenste deel vrijgespeeld. Van de graphics had ik niet zo'n hoge verwachtingen, maar ziet er erg goed uit. Komende dagen weinig tijd maar nu al zin om weer verder te spelen :)
En inmiddels de main story uitgespeeld.
Leuke game! Ik heb mij er goed mee vermaakt, maar 't is geen AC2. De karakters zijn leuk uitgewerkt. Het wisselen ertussen voegt qua gameplay niet veel toe, maar is vooral voor het verhaal leuk. Het verhaal vond ik overigens matig, maar dat is nooit heel sterk geweest. Het einde zelfs teleurstellend. Verder had ik het idee dat je in de vorige AC's wat meer bekende personen tegenkwam, er zaten meer geschiedenislessen in. Grafisch vond ik het mooi, boven verwachting. London zag er prima uit, maar echt een bijzonder gevoel zoals in AC2 kreeg ik niet. Vind het ook leuker als ze terug in de tijd gaan, dit was al vrij modern. Ik ben maar weinig bugs tegengekomen, in ieder geval niets wat daadwerkelijk irritant is (de AC's voor Unity waren ook niet bugvrij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:07:
[...]

Ok, dank je! Klink goed genoeg! ;)
Ook al ga je niet voor 100%, dan zijn de zijmissies het nog steeds wel waard. Ik heb ze zelf overigens allemaal afgerond voor ik verder ging met het hoofdverhaal. Kwam nog aardig wat bij kijken. Verder heb ik ook alle buurten overgenomen en ook dan komt er nog wel wat tijd bij. Ik denk iets van 4 uur voor zijmissies en iets van 6 voor de buurten (even afhankelijk van hoe ver je in level bent denk ik).
En dan als je nog alles wilt verzamelen komt er nog veel meer bij, simpelweg omdat de stad gewoon huge is.
Tom schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:30:
[...]

En inmiddels de main story uitgespeeld.
Leuke game! Ik heb mij er goed mee vermaakt, maar 't is geen AC2. De karakters zijn leuk uitgewerkt. Het wisselen ertussen voegt qua gameplay niet veel toe, maar is vooral voor het verhaal leuk. Het verhaal vond ik overigens matig, maar dat is nooit heel sterk geweest. Het einde zelfs teleurstellend. Verder had ik het idee dat je in de vorige AC's wat meer bekende personen tegenkwam, er zaten meer geschiedenislessen in. Grafisch vond ik het mooi, boven verwachting. London zag er prima uit, maar echt een bijzonder gevoel zoals in AC2 kreeg ik niet. Vind het ook leuker als ze terug in de tijd gaan, dit was al vrij modern. Ik ben maar weinig bugs tegengekomen, in ieder geval niets wat daadwerkelijk irritant is (de AC's voor Unity waren ook niet bugvrij).
Heb je wel alle zijmissies gedaan? Dat is namelijk waar alle extra personages naar voren komen. En ik heb er daar wel genoeg gezien eigenlijk. Maar je punt dat het niet echt wordt uitgediept of dat je echt mee gaat leven met personages, herken ik wel. Verhaal had beter gekund, maar ik hem me niet verveeld. Je kunt duidelijk merken dat het verhaal ondergeschikt was aan de missies en gameplay, wat ik helemaal niet erg vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Martinspire schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:51:
[...]

Heb je wel alle zijmissies gedaan? Dat is namelijk waar alle extra personages naar voren komen. En ik heb er daar wel genoeg gezien eigenlijk. Maar je punt dat het niet echt wordt uitgediept of dat je echt mee gaat leven met personages, herken ik wel. Verhaal had beter gekund, maar ik hem me niet verveeld. Je kunt duidelijk merken dat het verhaal ondergeschikt was aan de missies en gameplay, wat ik helemaal niet erg vind.
Nog niet alle zijmissies, dus ik kan (hopelijk) nog even vooruit. Ook heb ik nog niet alle gebieden vrijgespeeld, al is dat een beetje veel van hetzelfde (deed er daarom steeds een paar tussen de missies door). Ik heb mij er overigens prima mee vermaakt! Geen moment spijt gehad van m'n aankoop :)
Al heb ik wel een beetje het idee dat de serie over z'n hoogtepunt (AC2 en Brotherhood) heen is. Grote kans dat het volgende deel hier ook weer gewoon in huis komt, en twijfel nog een beetje om alsnog Unity te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Tom schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:56:
[...]

Nog niet alle zijmissies, dus ik kan (hopelijk) nog even vooruit. Ook heb ik nog niet alle gebieden vrijgespeeld, al is dat een beetje veel van hetzelfde (deed er daarom steeds een paar tussen de missies door). Ik heb mij er overigens prima mee vermaakt! Geen moment spijt gehad van m'n aankoop :)
Al heb ik wel een beetje het idee dat de serie over z'n hoogtepunt (AC2 en Brotherhood) heen is. Grote kans dat het volgende deel hier ook weer gewoon in huis komt, en twijfel nog een beetje om alsnog Unity te halen.
Ik vond Unity wel een iets sterker verhaal hebben met de revolutie, maar verder is ie vrij vergelijkbaar. Wel vond ik die ook iets serieuzer en iets minder leuk (vooral het begin is irritant lastiger dan je gewend bent, daarna ben je weer een superhuman). Als je hem nog ergens voor een leuk prijsje kunt halen, zul je ook geen miskoop doen (gezien je huidige ervaringen).

Volgende deel hangt bij mij wel wat af van de vernieuwing en het tijdperk. Ik vind dat ze al sinds AC3 niet echt de leukste delen van de geschiedenis pakken om een interessante game mee te maken. En het langlopende verhaal gaat sinds AC2 ook al nergens meer heen (zo jammer eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ik blijf crashen tijdens het laden tussen sequences... Voor de rest valt het me niet tegen. PC uit 2012 (3e generatie i5), 7900HD series grafische kaart (hoewel hij blijft zeuren dat mijn driver niet up-to-date is...) en toch alles op high staan en dat gaat vlotjes. Helaas is de voeding van mijn partner's pc overleden, dus ik kan even niet verder spelen (ik wil niet te ver vooruit gaan lopen, in verband met spoilers enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Van het weekend lekker wat gespeeld. Hier en daar een main quest missie, dan weer wat side missies.
Ik probeer alles 100% te halen. Al is het maar om wat tijd te ''rekken''. Soms speel ik een gebied vrij en dan ren ik wat rond om de kisten en helix glitches te zoeken. Ik moet alleen met Evie nog slotenkraker II hebben voor een 100% main quest missie. Laat ik net al me vaardigheden opgekrikt hebben en denken ''die heb ik nog niet nodig'' :s. Draait erg goed. Om de tien minuten staat het beeld even 3 seconden stil.. waarom weet ik niet. Ook vind ik het laden lang duren en hij draait gewoon op een SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-09 16:50
Ik ben nu zo'n 10 uur onderweg in deze game. Waar andere jaren ik enthousiast werd door de marketing was dit jaar het tegenovergestelde. Ik was zo teleurgesteld in Unity!

Deze game is imho weer zoals ik graag AC speel, veel missies, lekker een beetje rondlopen. Mooie graphics, die goed draaien op mijn GTX760 (very high settings). De gang wars zijn de gameplay verandering die Unity zo miste. Daar hebben ze het geprobeerd met Coop missies (wat jammerlijk mislukte).

AC Brotherhood blijft voor mij de beste AC, en Black Flag de leukste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Razorbite schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:37:
Ik ben nu zo'n 10 uur onderweg in deze game. Waar andere jaren ik enthousiast werd door de marketing was dit jaar het tegenovergestelde. Ik was zo teleurgesteld in Unity!

Deze game is imho weer zoals ik graag AC speel, veel missies, lekker een beetje rondlopen. Mooie graphics, die goed draaien op mijn GTX760 (very high settings). De gang wars zijn de gameplay verandering die Unity zo miste. Daar hebben ze het geprobeerd met Coop missies (wat jammerlijk mislukte).

AC Brotherhood blijft voor mij de beste AC, en Black Flag de leukste ;)
Die coop missies vond ik juist erg leuk in Unity... En ik had het helemaal fantastisch gevonden als Syndicate echt coop was geweest, ik Jacob en mijn man Evie... De setting was er wel geschikt voor geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Wailing_Banshee schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:45:
[...]

Die coop missies vond ik juist erg leuk in Unity... En ik had het helemaal fantastisch gevonden als Syndicate echt coop was geweest, ik Jacob en mijn man Evie... De setting was er wel geschikt voor geweest :D
Ik vermoed dat dit ook de bedoeling is geweest! Maar net als met de companion app en Initiates zijn er bij Unity zoveel problemen hierdoor veroorzaakt dat ze het er vermoedelijk hebben uitgesloopt. Je ziet namelijk wel de gele Initiates kistjes, en BF had ook al een companion app, dus waarom nu niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Wailing_Banshee schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:45:
[...]

Alleen jammer dat co-op ontzettend slecht werkte, teleportende mede spelers of random disconnects. Kisten die je in een co-op missie op pakte waar je geen reward uit kreeg (volgens mij zijn deze wel retro actief unlocked, want dat was bij mij de Connor outfit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ereaser schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:38:
[...]

Alleen jammer dat co-op ontzettend slecht werkte, teleportende mede spelers of random disconnects. Kisten die je in een co-op missie op pakte waar je geen reward uit kreeg (volgens mij zijn deze wel retro actief unlocked, want dat was bij mij de Connor outfit)
Hebben wij geen last van gehad... Nu waren wij wat trager met het rondspelen van het geheel, dus de meeste bugs waren al gefixed tegen de tijd dat wij er aan toe kwamen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel18
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-08 10:13

michel18

Orchid is as wild and untamed

Ik speel Syndicate met een HD7770 GHz edition, omdat ik mijn GTX 750 Ti SC had verkocht voor een upgrade wat later in deze week komt, op low settings & 720p. FPS schammelt tussen de 40 en 60, daarmee kan ik zeggen dat het een prime optimized spel is. Eventuele verdere specs:

AMD FX-8320 @ 4,2 GHz
8 GB-RAM 2x4 1866 MHz Corsair
Samsung 840 EVO 500 GB SSD
MSi 970a SLI/Crossfire-Krait edition
600 Watt PSU

Cause it ain’t about bein’ heard. Just about bein’ seen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Das lekker; wil ik AC Syndicate starten (Xbox One)en is er blijkbaar een update.

Wil die niet updaten 'because something went wrong'.

Kan de game dus niet starten :'( (behalve als ik offline ga uiteraard)

Meer mensen last van?

Edit: ja dus...

http://forums.ubi.com/sho...b1c674209af46258dc506dd48

[ Voor 21% gewijzigd door Notna op 25-11-2015 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:40
Meer mensen problemen met het updaten van Syndicate op de xbox one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ja :( , maar de Xbox op offline zetten maakt het spel weer speelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Isane schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:54:
Meer mensen problemen met het updaten van Syndicate op de xbox one?
Letterlijk 1 post boven je :P. Van het weekend trouwens die muziekdoosjes gedaan; niet heel erg moeilijk op 2 na waar ik echt niet uitkwam. Resultaat is wel een behoorlijke lelijke outfit voor Evie met niet echt heel spannende perks. Had er meer van verwacht tbh.

Nu langzaam verder met het verhaal, welke eigenlijk achterlijk makkelijk zijn geworden door mijn eigen toedoen (i.e sneller upgraden dan het verhaal technisch nodig is). Maar het zorgt er wel voor dat ik meer nadenk over de challenges tijdens de missies en zodoende toch probeer het allemaal zo stealthy mogelijk te doen ipv guns blazing :)

[ Voor 57% gewijzigd door Notna op 25-11-2015 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik kan niet wachten om er weer lekker in te duiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Heb er ook zin in, moet nog 2 sequenties, maar ben eerst even begonnen met het verzamelen van de collectables.

Nu moet ik nog 2 districten, van de rest heb ik alles al verzameld op wat Helix-glitches na.

Overigens heb alle missies die ik tot nu toe heb gedaan wel op 100% erg moeilijk zijn ze niet , al zijn de challenges bij tijden best een uitdaging om te voltooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Notna schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:22:
[...]

Letterlijk 1 post boven je :P. Van het weekend trouwens die muziekdoosjes gedaan; niet heel erg moeilijk op 2 na waar ik echt niet uitkwam. Resultaat is wel een behoorlijke lelijke outfit voor Evie met niet echt heel spannende perks. Had er meer van verwacht tbh.

Nu langzaam verder met het verhaal, welke eigenlijk achterlijk makkelijk zijn geworden door mijn eigen toedoen (i.e sneller upgraden dan het verhaal technisch nodig is). Maar het zorgt er wel voor dat ik meer nadenk over de challenges tijdens de missies en zodoende toch probeer het allemaal zo stealthy mogelijk te doen ipv guns blazing :)
Oeps...volgende keer verder kijken dan mn neus lang is 8)7

• Dubrillion
Gisteren weer eens lekker 2 a 3 uurtjes gespeeld. Doordat ik er niet veel van verwachtte moet ik zeggen dat ik me uitermate vermaak. Ik dacht die zipline is afgekeken van Batman en totaal niet logisch. Maar wat is het toch makkelijk om iemand vanuit de lucht te assassinaten en omhoog te knallen :D

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Sinds ik AC Syndicate heb ervaar ik een vervelend probleem. Als ik naar zo'n gesynchroniseerd punt wil gaan door op TAB te drukken, het punt te selecteren en dan op F drukken. Gebeurd er iets vreemds. Altijd spawn ik in mijn trein in de 1e sequentie. Dit is verschrikkelijk als je naar de andere kant van de map wilt gaan, en steeds +1KM moet lopen/rijden.

Iemand een oplossing? :)

• calsonic
  • Niet online
floppie86 schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:17:
Nog andere mensen met problemen? Zit nu in de 3e sequence en heb al 2 willekeurige crashes achter de rug en tijdens het koetsrijden blijft hij om de paar seconde hangen om textures in te laden.

GTX 970 en AMD Phenom II X4 955
Dat komt doordat je cpu een flinke bottleneck is voor die videokaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 00:51
Kan iemand me helpen? hoe krijg ik de updates van de gevechtshandschoen? zit momenteel bij niv. 6 maar kan niet eens upgraden naar niv. 3 handschoenen. er staat bij.. dit voorwerp moet worden gemaakt. weet iemand hier raad mee? overigens een gaaf spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Canerooo schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:01:
Kan iemand me helpen? hoe krijg ik de updates van de gevechtshandschoen? zit momenteel bij niv. 6 maar kan niet eens upgraden naar niv. 3 handschoenen. er staat bij.. dit voorwerp moet worden gemaakt. weet iemand hier raad mee? overigens een gaaf spel :)
In (gele) kistjes en gedurende missies krijg je blueprints hiervoor. En je moet eerst de crafting skill unlocken in het verhaal (sequence 3 uit mijn hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 00:51
ik heb geen enkele blueprint gehad denk ik. en wat is een crafting skill? gebruik geen dure woorden aub :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Canerooo schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:12:
ik heb geen enkele blueprint gehad denk ik. en wat is een crafting skill? gebruik geen dure woorden aub :P
Craften=voorwerpen maken. Je moet die skill eerst vrijspelen door verder te gaan met het hoofdverhaal. Je krijgt dan een optie op een gegeven moment in het menu waar je de blauwdrukken kan gebruiken die je gekregen hebt/gevonden hebt in het spel, om nieuwe wapens en gear te maken/ beter te maken.

http://blog.ubi.com/assas...ng-and-customization-faq/

En dure woorden? Dat is gewoon basis Engels hoor ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 27-11-2015 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Boost9898 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:56:
Sinds ik AC Syndicate heb ervaar ik een vervelend probleem. Als ik naar zo'n gesynchroniseerd punt wil gaan door op TAB te drukken, het punt te selecteren en dan op F drukken. Gebeurd er iets vreemds. Altijd spawn ik in mijn trein in de 1e sequentie. Dit is verschrikkelijk als je naar de andere kant van de map wilt gaan, en steeds +1KM moet lopen/rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Even naar toe lopen of rijden. Dat is onderdeel van de missie geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

janvanmil schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:12:
[...]

Even naar toe lopen of rijden. Dat is onderdeel van de missie geloof ik
Dan zou het hele spel een missie zijn. ;)
Het heeft nog nooit gewerkt in Syndicate. Als ik naar zo'n punt wil spawn ik altijd in de trein in sequentie 1 op dat station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Boost9898 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:56:

Sequentie uitspelen. Ik had t bij sequentie 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:21
Ja, dit had ik ook. totdat ik de nieuwe sequence startte, op dat moment verschijnen er extra missies op de map voor de nieuwe sequence en kun je ook weer 'gewoon' naar alle punten op de map toe fast-travelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik zag net een filmpje van Syndicate en dat impliceerde dat je nergens meer naar binnen kon gebouwen in.

Serieus? Dat vond ik juist een goeie toevoeging van Unity. Hebben ze dat eruit gesloopt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Nee zit er zeker nog wel in hoor. Niet elk gebouw is open, maar er zijn er nog wel een heleboel.

Nu heb ik ook nog wel een vraag. Ik heb van het weekend lekker kunnen gamen.
Ik heb Whitechapel en City of London vrij gespeeld. Nu ben ik lekker rond gaan rennen en alle kistjes, bloemen, illustraties en Helix Glitches gaan verzamelen die ik zag. En toch kwam ik nog extra tegen. Dus ik naar de winkel en een schatkaart gekocht. Komen er nog zeker 30 kistjes enz bij. En zelfs nu zie ik nog extra glitches. Hoe komt dat? Want dit haalt wel een beetje de "ik ga voor 100%'' eraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dubrillion schreef op maandag 30 november 2015 @ 07:32:
Nee zit er zeker nog wel in hoor. Niet elk gebouw is open, maar er zijn er nog wel een heleboel.

Nu heb ik ook nog wel een vraag. Ik heb van het weekend lekker kunnen gamen.
Ik heb Whitechapel en City of London vrij gespeeld. Nu ben ik lekker rond gaan rennen en alle kistjes, bloemen, illustraties en Helix Glitches gaan verzamelen die ik zag. En toch kwam ik nog extra tegen. Dus ik naar de winkel en een schatkaart gekocht. Komen er nog zeker 30 kistjes enz bij. En zelfs nu zie ik nog extra glitches. Hoe komt dat? Want dit haalt wel een beetje de "ik ga voor 100%'' eraf
Let wel dat er een verschil is tussen gele en zwarte glitches: zwarte glitches zijn om te verzamelen; gele zijn Social Glitches die jij en je buddies kunnen verzamelen (optioneel) voor Helix credits (die je overigens ook krijgt bij het completen van een sequence)

Maar net als in Unity het geval was; niet alle kistjes zijn makkelijk te vinden; je vind wel kistjes door je Eagle Vision aan te zetten maar in de theorie moet je elke cm van de stad verkennen met Eagle vision om zonder een kaart alle collectibles te vinden. Daarom heb ik ook meteen vanaf het begin die Map gekocht voor alle collecticbles. Ik heb nu bijna genoeg credits voor de Glitches map zodat ik die ook kan completen (ik mis er voor de hele London map nog iets van 6 oid.

Gisteren begonnen aan (mogelijke spoiler, alhoewel je het eea al kan zien in je progress tracker)
spoiler:
de World War I glitch (note; die zit helemaal rechts op je map op de Thames en unlocked na 15 uur spelen en/of na Sequence 6) Leuke setting! Jammer dat je de character niet kan upgraden; de XP vliegt mij om de oren alsmede de skill points maar je kan er niets mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Dat is wel gek. Ik heb de kaart gekocht voor de bloemen, illustraties en kistjes maar ik kon geen glitches kaart kopen. Komt die later? En raden jullie aan om gewoon lekker door te spelen en daarna te verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Dubrillion schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:03:
Dat is wel gek. Ik heb de kaart gekocht voor de bloemen, illustraties en kistjes maar ik kon geen glitches kaart kopen. Komt die later? En raden jullie aan om gewoon lekker door te spelen en daarna te verzamelen?
Tip: koop je kaarten op de zwarte markt bij de handelaar achter in je trein. Is een stuk goedkoper. (net als de aanvullingen van wapens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

De glitches map moet je kopen in de E-Store met Helix credits; niet ingame met GBP (virutele currency). Je kan daar ook de kaart kopen voor de Memories of London (muziekdoosjes), 1000 Helix credits per stuk.

Je kan die credits kopen met echt geld, maar dat weiger ik, gelukkig kan je helix credits grinden (social glitches, uitspelen van een sequence) dus dat valt dan mee. Je kan ook nog wat ingame currencty kopen in de Ubi app die in de game zit ook (dacht ik)

[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 30-11-2015 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Notna schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:34:
[...]

De glitches map moet je kopen in de E-Store met Helix credits; niet ingame met GBP (virutele currency). Je kan daar ook de kaart kopen voor de Memories of London (muziekdoosjes), 1000 Helix credits per stuk.

Je kan die credits kopen met echt geld, maar dat weiger ik, gelukkig kan je helix credits grinden (social glitches, uitspelen van een sequence) dus dat valt dan mee. Je kan ook nog wat ingame currencty kopen in de Ubi app die in de game zit ook (dacht ik)
Ik vroeg me al af wat ik met die helix credits moest doen die ik gisteren kreeg voor die social glitches...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 09:47

Kju

Ik zit pas in sequence 5, heb alle gang upgrades en beide characters al op level 9. De helft van de map heb ik al vrij gemaakt van de Blighters. Op zich heb ik nog geen last van dat het saai is geworden nu ik zo overpowered ben maar merk wel dat het moeilijk is om de extra objectives te halen nu mijn Rooks ongevraagd van overal opduiken met level 9 en 10 en mijn target doden die ik meestal ongemerkt moet doden of met een smoke bomb etc.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Ik vind het nu gelukkig meevallen, bij unity waren er veel meer zaken waar je de helix credits voor kon gebruiken. Ik had toen het gevoel dat de microtransacties je door de strot geduwd werden, nu veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ik heb syndicate zelf nog niet gespeeld en vroeg me eigenlijk af hoe het met het "heden verhaal" zit.
Is dit goed uitgewerkt of is het net zoals in Unity dat je in een Animus ligt en dat er af en toe wat tegen je gezegd word en that's it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Zijn er al dingen gelekt over de volgende AC game toevallig?

Ik dacht dat toen Unity net uit was dat er al een paar screenshots gelekt waren over dat de volgende in Londen ging zijn toch?

Iemand al wat van gehoord of gelezen ergens toevallig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

vosss schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:24:

Ik dacht dat toen Unity net uit was dat er al een paar screenshots gelekt waren over dat de volgende in Londen ging zijn toch?

Dit is een grap, toch? Je zit in het Syndicate topic, de opvolger van Unity in de Victoriaanse tijd in London :D . Dus ja; er is wel wat meer bekend inmiddels aangezien de game sinds oktober uit is :+
Ereaser schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:17:
Ik heb syndicate zelf nog niet gespeeld en vroeg me eigenlijk af hoe het met het "heden verhaal" zit.
Is dit goed uitgewerkt of is het net zoals in Unity dat je in een Animus ligt en dat er af en toe wat tegen je gezegd word en that's it?
Er zijn wat cutscenes waar je 0,0 in kan doen. Er is dus geen hedendaagse gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Notna schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:14:
[...]

Dit is een grap, toch? Je zit in het Syndicate topic, de opvolger van Unity in de Victoriaanse tijd in London :D . Dus ja; er is wel wat meer bekend inmiddels aangezien de game sinds oktober uit is :+
Hij bedoelt over een opvolger van Syndicate, omdat er toen Unity uit kwam (een jaar geleden) ook al snel zaken bekend werden over Syndicate.
Zover ik weet nog niets over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Tom schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:22:
[...]

Hij bedoelt over een opvolger van Syndicate, omdat er toen Unity uit kwam (een jaar geleden) ook al snel zaken bekend werden over Syndicate.
Zover ik weet nog niets over bekend.
Ow zo moet ik het lezen, thanks voot de opheldering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Doe dan toch maar de Ninja of Samurai setting. Gewoon even helemaal de andere kant op.
Of dan tweede wereldoorlog met allemaal bekende veldslagen. In ACII moet je met de glyphs puzzels oplossen die hele interessante settings laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Kun je inderdaad niet kopen.

Ik heb ze tijdens het spelen verzameld en de rest via een walkthrough .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 15:53
vosss schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:24:

In Assassin's Creed 4 geloof ik, hing er een poster buiten de Animus, waarop 3 settings te zien waren. 1 daarvan was Unity (Notre Dame), de andere was Syndicate (Big Ben) en de laatste was een Chinees gebouw. Dus naar alle waarschijnlijkheid zal de volgende AC zich in het oosten afspelen, tenzij deze verwijzing naar Assassin's Creed Chronicles verwees.

Kan de afbeelding zelf niet meer vinden momenteel.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-08 13:05
Kost bij de bol.com maar 10,40€ voor de ps4. Foutje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

joey1990 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:21:
Kost bij de bol.com maar 10,40€ voor de ps4. Foutje??
http://www.bol.com/nl/p/a...ate-ps4/9200000036457993/

Dat lijkt mij een behoorlijk groot foutje.

Let wel dat het via bol.com is middels een vendor. De eerst volgende is 16 euro, wat ooke rg goedkoop lijkt:

http://www.bol.com/nl/p/a...&sortOrder=asc&filter=new

[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 01-12-2015 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Laatst online: 10-09 15:44

n2theb

Tweakers Abonnee

Als je op bestellen klikt en in je winkelwagen kijk is het 43 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

n2theb schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:04:
Als je op bestellen klikt en in je winkelwagen kijk is het 43 euro..
Niet als je de shop neemt waar het 16 euro is. Nog steeds bizar goedkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Notna schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:05:
[...]

Niet als je de shop neemt waar het 16 euro is. Nog steeds bizar goedkoop...
Dat bericht zag ik pas toen ik net geplaatst had ;) Maar idd die is maar 16 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Voor 10 euro maar besteld :) altijd het proberen waard, en veel slechter dan Black Flag kan hij niet zijn :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Sorry, dit artikel is niet meer leverbaar door DVDOutlet.nl en is daarom verwijderd uit jouw winkelwagen. het werkt niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
-

[ Voor 100% gewijzigd door Isane op 06-12-2015 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ook eens beginnen spelen, maar wat zijn die throwing knives overpowered zeg :p
Bijna heel de map overwonnen met bijna geen enkele missie gedaan te hebben.

Gameplay is weer fun, wel telkens identiek hetzelfde..

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 06-12-2015 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Gisteren eens bezig geweest met boten los te koppelen op de Thames. En ook een trein. Die machinist reed gewoon door naar zijn station (ergens in The Strand) zonder dat hij in de gaten had dat hij geen wagons meer had!

Ik heb ook even de omnibus gepakt om me door Londen te laten rijden, maar dat duurde te lang, dus toen ben ik met een paar rooks in een carriage gaan zitten (ik in de carriage, de rook op de bok). Ik dacht dat ik niet kon rijden, maar die Rook kwam volgens mij van het vasteland, want hij reed met name rechts (en hard! ik had er eerst 2 op de bok, maar die tweede is er gewoon afgemieterd in een bocht, die heeft zijn eigen kar maar gejat...)

Ik vind het een gaaf spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Wailing_Banshee schreef op maandag 07 december 2015 @ 07:45:
Gisteren eens bezig geweest met boten los te koppelen op de Thames. En ook een trein. Die machinist reed gewoon door naar zijn station (ergens in The Strand) zonder dat hij in de gaten had dat hij geen wagons meer had!

....

Ik vind het een gaaf spel!
Ik heb gisteren exact dezelfde missie gedaan. Ik vermaak me nog steeds prima.
Ik speel het niet dagelijks. Ik switch tussen Fallout 4, Star Wars the old republic en Syndicate. Ik vind het wel weer een verfrissende game. Unity had wat nieuwe dingen, maar liet een hoop oude dingen weg. Die ik vervolgens erg miste. Syndicate heeft deze weer toegevoegd. En vooral het oude fluiten!!! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Dubrillion schreef op maandag 07 december 2015 @ 07:56:
[...]

Ik heb gisteren exact dezelfde missie gedaan. Ik vermaak me nog steeds prima.
Ik speel het niet dagelijks. Ik switch tussen Fallout 4, Star Wars the old republic en Syndicate. Ik vind het wel weer een verfrissende game. Unity had wat nieuwe dingen, maar liet een hoop oude dingen weg. Die ik vervolgens erg miste. Syndicate heeft deze weer toegevoegd. En vooral het oude fluiten!!! O-)
Missie? Is er een missie waar je boten moet loskoppelen? Ik was de Thames aan het leeghalen en kwam er per ongeluk achter dat het kon. En toen zei degene met wie ik aan het chatten was dat het ook kon met treinen :p Dus toen ben ik een trein gaan zoeken (wilde niet mijn eigen trein los maken! nog steeds een briljant idee, een trein als hideout :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Wailing_Banshee schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:06:
[...]

Missie? Is er een missie waar je boten moet loskoppelen? Ik was de Thames aan het leeghalen en kwam er per ongeluk achter dat het kon. En toen zei degene met wie ik aan het chatten was dat het ook kon met treinen :p Dus toen ben ik een trein gaan zoeken (wilde niet mijn eigen trein los maken! nog steeds een briljant idee, een trein als hideout :p)
Oeps!! O-)
Er is een side quest waar je treinen kan los koppelen ja. Voor de rest laat ik er niet teveel over vrij. Ik vind de trein hideout ook cool. Gewoon even anders dan anders.
Wel heb ik soms het idee dat het hele spel te overweldigend is. Je hebt 3 story missions, 5 side quests en nog 100 kistjes per gebied die je kan openen. Dan switch ik soms gewoon even naar een andere game, omdat ik niet precies weet welke kant ik op wil :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, spel is binnen, en gelijk 1 irritatie factor..

Alles Nederlands! Ondertiteling heb ik gelukkig kunnen veranderen, nu de taal van het spel zelf nog >_>

Voor de rest awesome spel, heb net Whitechapel compleet bevrijd (dus eigenlijk start van het spel), maar het bevalt al een stuk meer dan Unity en Black Flag (beter zijn dan BF is ook niet moeilijk)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

corset schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:30:

Alles Nederlands! Ondertiteling heb ik gelukkig kunnen veranderen, nu de taal van het spel zelf nog >_>

Voor de rest awesome spel, heb net Whitechapel compleet bevrijd (dus eigenlijk start van het spel), maar het bevalt al een stuk meer dan Unity en Black Flag (beter zijn dan BF is ook niet moeilijk)
Ik wist niet eens dat het in het Nederlands kon... lijkt mij ook vreselijk vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wailing_Banshee schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:32:
[...]

Ik wist niet eens dat het in het Nederlands kon... lijkt mij ook vreselijk vervelend!
Schijnt standaard te zijn met console versies, m'n zus heeft het ook. PS4 versie is dat (PS4 staat in het engels). Ik heb in de Xbox One geprobeerd alle taal settings te wijzigen, maar helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

corset schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:30:

Voor welk platform heb je het binnen? Voor de consoles is het simpel; die gaan af op de landeninstelling waar de console op staat. Voor de PC is het geloof ik gebonden aan of het land of de tall van de PC maar dat weet ik niet helemaal zeker.

En ja; NL vertalingen (of het nu ondertitels, geschreven tekst of wat dan ook is) zouden verboden moeten worden imo :X

Overigens gisteren het spel op 100% uitgespeeld op de Queen Victory missies die na de main story komen na dan. En dan zit alles op 100% en heb ik alle craftables gemaakt en ook geupgrade. Enige wat ik niet gedaan heb zijn alle perks unlocked; er zitten daar een paar tussen waarvan ik denk; nee laat maar. Maar de rest wel allemaal gedaan :Y (including World War I, alle collectibles enz. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Notna schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:45:
[...]

Voor welk platform heb je het binnen? Voor de consoles is het simpel; die gaan af op de landeninstelling waar de console op staat. Voor de PC is het geloof ik gebonden aan of het land of de tall van de PC maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Helaas niet met deze game :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

corset schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:46:
[...]

Helaas niet met deze game :(
Dat lijkt mij uiterst dubieus; ik ben, op de DVD cover na, tot nu toe voor de nextgen consoles nog nooit een game tegengekomen die echt compleet vertaald is en geen optie heeft voor een andere taal. Het enige land dat ik ken dat dit doet is Duitsland....

Maar wederom; welk platform hebben we het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Notna schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:48:
[...]

Dat lijkt mij uiterst dubieus; ik ben, op de DVD cover na, tot nu toe voor de nextgen consoles nog nooit een game tegengekomen die echt compleet vertaald is en geen optie heeft voor een andere taal. Het enige land dat ik ken dat dit doet is Duitsland....

Maar wederom; welk platform hebben we het over?
zie eerdere post:

Schijnt standaard te zijn met console versies, m'n zus heeft het ook. PS4 versie is dat (PS4 staat in het engels). Ik heb in de Xbox One geprobeerd alle taal settings te wijzigen, maar helaas..

Xbox one gezet op:

Taal: Engels

Menu, namen van upgrades, allemaal NL

PS4 gezet op:

Engels

Ondertiteling, echter wel in het engels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

corset schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:55:
[...]

zie eerdere post:

Xbox one gezet op:

Taal: Engels

PS4 gezet op:

Engels

Ondertiteling, echter wel in het engels :D
Ninja posts ! :+

Hmm, dat is wel heel vreemd. Staat het ook zo op de doos dat het Nederlands talig is? Ik zou het retourneren of het spel nieuw kopen zelfs :X Om gek van te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Notna schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:01:
[...]

Ninja posts ! :+

Hmm, dat is wel heel vreemd. Staat het ook zo op de doos dat het Nederlands talig is? Ik zou het retourneren of het spel nieuw kopen zelfs :X Om gek van te worden
Ik ga vanavond opnieuw proberen.. maar "Arendsblik 2" als upgrade, het werkt niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
De game is alleen in het engels te spelen als er geen eerdere NL save is volgens mij ,de taal tussentijds veranderen is niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

:') 7(8)7 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Nakebod

Nope.

Ik speel het spel nu alweer een poosje, en het is wederom een mooi spel, al heb ik wat minder met de tijd waarin het zich afspeelt :)

Maar waar ik met enige regelmaat toch op loop te vloeken.. die *@^^$#@ controls op de PS4.
Ongeveer 1 knop voor ongeveer alle acties werkt gewoon niet, althans niet voor mij. Liggen er een paar lijken, sta je naast een koets en ook nog een paar vijanden, probeer dan maar eens rondje te gebruiken. Altijd weer een verrassing of je het lijk oppakt, de vijand afweert of ineens op de koets zit.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 19:23
Ik heb datzelfde met de ps4 controller op de pc :| Maar dan voornamelijk met de driehoek om een counter te doen met een knife of je pistol....Maar ook het blocken tijdens het gevecht is idd een hel, zeker als je in de buurt van een koets staat...

Verder ben ik er uitemate content mee. Beter dan Unity, al trekt het "verhaal" me nog niet zo, maar ik ben dan ook eerst alles aan het afwerken voordat ik door ga naar de volgende sequence. Wat ik wel vreemd vind is dat je in je trein kan kiezen tussen sequence 4 en 8. Waar zijn 5/6/7 dan :( Het wordt straks vast wel duidelijk, maar tot zover ben ik nog niet door 4 heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

TFDev schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:18:
Ik heb datzelfde met de ps4 controller op de pc :| Maar dan voornamelijk met de driehoek om een counter te doen met een knife of je pistol....Maar ook het blocken tijdens het gevecht is idd een hel, zeker als je in de buurt van een koets staat...

Verder ben ik er uitemate content mee. Beter dan Unity, al trekt het "verhaal" me nog niet zo, maar ik ben dan ook eerst alles aan het afwerken voordat ik door ga naar de volgende sequence. Wat ik wel vreemd vind is dat je in je trein kan kiezen tussen sequence 4 en 8. Waar zijn 5/6/7 dan :( Het wordt straks vast wel duidelijk, maar tot zover ben ik nog niet door 4 heen :)
Dat is hier eerder ook al opgemerkt; je kan 8 spelen voordat je 5/6/7 gedaan hebt. Maar die unlockedn vanzelf als je 4 gedaan hebt (na 4 komt 5, na 5 komt 6 enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Wat is de Most Unsporting/Bijzonder onsportief een kut achievement.

Geen flauw idee hoe ik 'm exact kan halen.

Maar blijkbaar moet ik een tegenstander doodschieten op het moment dat diegene op mij richt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Isane schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:28:
Wat is de Most Unsporting/Bijzonder onsportief een kut achievement.

Geen flauw idee hoe ik 'm exact kan halen.

Maar blijkbaar moet ik een tegenstander doodschieten op het moment dat diegene op mij richt?
Dat rode richt icoontje boven hun hoofd; op dat moment moet je de tegenstander doodschieten

Er zit er ook 1 tussen van 30 brutal kills. Geen idee hoe je die moet doen? Of die van een brute die zijn gang members gerust stelt en dan dood moet maken enz. Er zitten een paar hele onduidelijke bij dit keer.

Edit: derp er zitten er een paar bij voor de Jack the Ripper DLC. Ja die kan ik nog niet doen :') :+

http://www.trueachievemen...yndicate/achievements.htm

[ Voor 23% gewijzigd door Notna op 07-12-2015 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Notna schreef op maandag 07 december 2015 @ 20:16:
[...]

Dat rode richt icoontje boven hun hoofd; op dat moment moet je de tegenstander doodschieten

Er zit er ook 1 tussen van 30 brutal kills. Geen idee hoe je die moet doen? Of die van een brute die zijn gang members gerust stelt en dan dood moet maken enz. Er zitten een paar hele onduidelijke bij dit keer.

Edit: derp er zitten er een paar bij voor de Jack the Ripper DLC. Ja die kan ik nog niet doen :') :+

http://www.trueachievemen...yndicate/achievements.htm
Ah daarom dus. Ik zit op 84% en ik kom stap voor stap wel richting de 100%.
Ja ik doe nu stap voor stap ff de achievement. Heb t spel verder alles op 100%

We hebben beiden op 6-12-2015 100% synchronisatie gehaald :P

Gelukkig hebben we de website van true achievement dat helpt nog wel eens voor moeilijke achievements

[ Voor 9% gewijzigd door Isane op 07-12-2015 21:40 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste