Black Flag slecht? Vind dat tot op heden nog de beste ACcorset schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:08:
Voor 10 euro maar besteldaltijd het proberen waard, en veel slechter dan Black Flag kan hij niet zijn
Heb je AC 2 en Brotherhood wel gespeelt dan?Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:47:
[...]
Black Flag slecht? Vind dat tot op heden nog de beste AC
Smaken verschillen. Ik vond Black Flag wel een goed spel, maar minder als AC spel. En ik vond Unity wel heel erg leuk, terwijl een hele groep mensen deze minder vonden.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:47:
[...]
Black Flag slecht? Vind dat tot op heden nog de beste AC
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik vind Brotherhood juist weer een van de mindere AC's, maar zo heeft iedereen zijn menigNO_Excuses schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:52:
[...]
Heb je AC 2 en Brotherhood wel gespeelt dan?
Hm toegegeven Brotherhood was erg goed. Ik vond alleen dat zeilen zo goed uitgewerkt, echt een gevoel van vrijheid. En Blackbeard was erg tof gespeeld.NO_Excuses schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:52:
[...]
Heb je AC 2 en Brotherhood wel gespeelt dan?
daar heb je gelijk in maar ik vind de AC reeks eigenlijk steeds minder worden. Het word steeds meer "uitgemolken" naar mijn mening.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:08:
[...]
Hm toegegeven Brotherhood was erg goed. Ik vond alleen dat zeilen zo goed uitgewerkt, echt een gevoel van vrijheid. En Blackbeard was erg tof gespeeld.
Verwijderd
Het word ook steeds meer uitgemolken, althans ik deel je mening:-)
Ik heb het meest plezier beleefd met Connor, ondanks wat andere ervan vinden is dat toch echt mijn favoriet, al was AC II ook echt steengoed
Ik heb het meest plezier beleefd met Connor, ondanks wat andere ervan vinden is dat toch echt mijn favoriet, al was AC II ook echt steengoed
Ik vond deel 1 nog altijd de beste. En dan met name omdat die setting mij het meeste aansprak.
Jouw mening deel ik! Deel 2 en 3 vond ik over het algemeen de beste. Wat ik zo leuk vond aan die andere spellen zijn de steden in de wat oudere tijd en dan lekker rond rennen zoals in Rome en Venetië. En qua setting vond ik 3 echt vet. Lekker door de bossen rennen (was wel aardig groot).Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:33:
Het word ook steeds meer uitgemolken, althans ik deel je mening:-)
Wat ik echter ook mis is de setting met de tijd nu. Dat je dan zeg maar met Desmond dus ook dingen moeten ontdekken. Zoals het oorspronkelijke verhaal was.
Dat vond ik het minste van Unity, ja, eigenlijk helemaal geen verbinding met het "nu".n2theb schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:09:
[...]
Jouw mening deel ik! Deel 2 en 3 vond ik over het algemeen de beste. Wat ik zo leuk vond aan die andere spellen zijn de steden in de wat oudere tijd en dan lekker rond rennen zoals in Rome en Venetië. En qua setting vond ik 3 echt vet. Lekker door de bossen rennen (was wel aardig groot).
Wat ik echter ook mis is de setting met de tijd nu. Dat je dan zeg maar met Desmond dus ook dingen moeten ontdekken. Zoals het oorspronkelijke verhaal was.
Maar ik heb eigenlijk niets met die "moderne" geschiedenis (dus na 1700), ik hoop dat een nieuwe AC ergens in de gouden eeuw in het oosten zich gaat afspelen...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik vond Parijs wel echt super vet om door heen te dwalen. Alleen miste ik de connectie zoals met Desmond. Heb het zelf nog niet zo met Londen. Ik heb het spel denk al een 3 weken naast me liggen.. Maar heb mij voorgenomen om in de vakantie of na het inleveren van mijn scriptie weer helemaal op te pakken. (heb het al wel gespeeld, ben bezig met 2de gebied waar ik bijna klaar ben met alles pakken en missies)Wailing_Banshee schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:12:
[...]
Dat vond ik het minste van Unity, ja, eigenlijk helemaal geen verbinding met het "nu".
Maar ik heb eigenlijk niets met die "moderne" geschiedenis (dus na 1700), ik hoop dat een nieuwe AC ergens in de gouden eeuw in het oosten zich gaat afspelen...
[ Voor 7% gewijzigd door n2theb op 09-12-2015 08:16 ]
Verhaal technisch gezien en ook kijkende naar de insteek van Minerva in het heden denk ik eerder dat we naar een nieuwere tijd dan een oudere tijd dan Syndicate gaan, wellicht zelfs wel gewoon naar het hedendaags. Immers wil Minerva al sinds AC III de wereld weer betreden om 'ons te leiden'. De games die hierop zijn gevolgd stonden allemaal in het teken dat zij in de huidige wereled (ald dan niet digitaal) aanwezig is en door de Pieces of Eden weer een lichaam wilt krijgen.Wailing_Banshee schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:12:
[...]
Dat vond ik het minste van Unity, ja, eigenlijk helemaal geen verbinding met het "nu".
Ergens moeten de verhalen weer synchroon gaan lopen met het heden danwel ,met de toekomst en daarbij denk ik dus dat ze niet meer je in een Animus laten gaan, maar je gewoon 'IRL' laten gaan, Tenzij het verhaal naar 2100 + warped en je dan in de Animus in ~2016 kan spelen bijv.
[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 09-12-2015 08:17 ]
De Jack the Ripper DLC komt volgende week op 15 december:
[ Voor 29% gewijzigd door janvanmil op 11-12-2015 08:12 ]
Mijn voorstel: kill minerva in een comic en duik gewoon de geschiedenis in. Egypte lijkt mij ook geweldig vet.Notna schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:16:
[...]
Verhaal technisch gezien en ook kijkende naar de insteek van Minerva in het heden denk ik eerder dat we naar een nieuwere tijd dan een oudere tijd dan Syndicate gaan, wellicht zelfs wel gewoon naar het hedendaags. Immers wil Minerva al sinds AC III de wereld weer betreden om 'ons te leiden'. De games die hierop zijn gevolgd stonden allemaal in het teken dat zij in de huidige wereled (ald dan niet digitaal) aanwezig is en door de Pieces of Eden weer een lichaam wilt krijgen.
Ergens moeten de verhalen weer synchroon gaan lopen met het heden danwel ,met de toekomst en daarbij denk ik dus dat ze niet meer je in een Animus laten gaan, maar je gewoon 'IRL' laten gaan, Tenzij het verhaal naar 2100 + warped en je dan in de Animus in ~2016 kan spelen bijv.
Ze moeten dan nog wel een goede oplossing vinden voor de ontstaansgeschiedenis van de orden!
Wauw, 10 missies voor de Maharadja expansion en dan nog de Jack the Ripper content.janvanmil schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:11:
De Jack the Ripper DLC komt volgende week op 15 december:
[video]
Wat mij opviel aan de trailer voor JtR: Blijkbaar speelt het zich dus tientalle jaren af na de gebeurtenissen van de main game aldaar we Evie zien die een stuk ouder is. Tevens spreekt Jack over een 'family reunion'; Zou Jack dan Jacob zijn?
Ben benieuwd hoe ze de gameplay in elkaar zetten; speel je enkel en alleen als Jack of wisselt het af tussen Evie en Jack? Als ik kijk naar de trailer denk ik het laatste waar niets mis mee is overigens

Heb nu al zin in volgende week!
Ik heb het originele spel nog niet eens uit!
vraagje!
Hoe replay je de missies waarin je de kinderen moet bevrijden, templars moet ontvoeren om de gebieden te unlocken? of is 100% sync daar niet nodig voor alle achievments.
Hoe replay je de missies waarin je de kinderen moet bevrijden, templars moet ontvoeren om de gebieden te unlocken? of is 100% sync daar niet nodig voor alle achievments.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
In de voortgangstracker kun je (op de Xbox) met rechter en linker schouderknop de verschillende missies selecteren om te replayen
Menu --> Progression Log --> Progression Tracker --> selecteer Story/Associate Activities/London Stories tab dan en zoek naar de missies die eronder vallen en dan degene uitkiezen die niet 100% iscorset schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:00:
vraagje!
Dan weet je wat je dit weekend moet doen heWailing_Banshee schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:59:
Ik heb het originele spel nog niet eens uit!
Ik was overigens 66 uur bezig om alles te unlocken en op 100% te krijgen, afgezien van alle perks halen. En dan heb ik ook echt _alles_ verzameld, alle gebeiden unlocked, alle activities eerste geworden én WWi compleet uitgespeeld zonder guides te gebruiken. Wellicht dat je er dan een uur of 2 a 3 vanaf kan halen ivm het zoeken van collectibles
[ Voor 36% gewijzigd door Notna op 11-12-2015 09:08 ]
Ik denk dat ik er nog wel wat meer uur mee bezig zal zijn. Ik ben nogal snel afgeleid van dingen... Ik wilde de Thames leeg halen, maar ja, dan komt er weer een boot voorbij met cargo die ik moet stelen/af fikken. En toen moest ik even een grote verkeerschaos veroorzaken door boten op strategische plekken los te koppelen (ik had het hele verkeer op de Thames stil gelegd!)... Nu nog kijken of ik dat ook op een brug kan doe met koetsen...Notna schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:05:
[...]
Dan weet je wat je dit weekend moet doen he
Ik was overigens 66 uur bezig om alles te unlocken en op 100% te krijgen, afgezien van alle perks halen. En dan heb ik ook echt _alles_ verzameld, alle gebeiden unlocked, alle activities eerste geworden én WWi compleet uitgespeeld zonder guides te gebruiken. Wellicht dat je er dan een uur of 2 a 3 vanaf kan halen ivm het zoeken van collectibles
Is er ook een bepaalde tactiek om de perk/voordeel countershot te halen?
Ik weet dat het de bedoeling is om binnen 10 seconden op 2 mensen te schieten terwijl ze op je richten. 1 lukt me nog wel maar de 2e blijft lastig
Ik weet dat het de bedoeling is om binnen 10 seconden op 2 mensen te schieten terwijl ze op je richten. 1 lukt me nog wel maar de 2e blijft lastig
Geen idee; ik heb ook moeite met die te halen. Er moet wel een truukje voor zijn denk ik zo.Isane schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:20:
Is er ook een bepaalde tactiek om de perk/voordeel countershot te halen?
Ik heb er nu 13 van de 25. Ik probeer wachters bij het buckingham palace in het midden te lokken en vervolgens hopen dat er mensen op me schietenNotna schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:21:
[...]
Geen idee; ik heb ook moeite met die te halen. Er moet wel een truukje voor zijn denk ik zo.

[ Voor 5% gewijzigd door Isane op 14-12-2015 10:58 ]
Dit weekend toch maar even verder gegaan met het verhaal toen ik het vermoeden kreeg dat ik een templar hunt niet 100% kon doen omdat ik nog een wapen misste. En dat klopte, want ik kreeg aan het begin van die missie de poisoned darts... Daarna weer gewoon verder gegaan met het leeghalen van London
Duurt dus nog wel even voordat ik klaar ben...
Ik sta al in de startblokken. Mijn vrouw is er vanavond niet, dus ik ga de lampen uit doen, geluid lekker hard en vrouwen de nek omdraaien

Edit: Net geprobeerd de DLC te downloaden aldaar hij nu released is in de EU, maar er zijn blijkbaar issues. Ik heb de season pass en in de E-store staat ook dat het available is en gratis, maar als ik op downloadedn click moet ik er alsnog voor betalen. Dat schijnt bij meerdere mensen zo te zijn:
http://forums.ubi.com/sho...The-Ripper-Trailer/page24
Daarnaast schijnt het enorm buggy te zijn en is het weer een mooiie 17 GB (!!!) om te downloaden. Ik ben benieuwd, maar het is wel weer typisch Ubi zo te horen
[ Voor 49% gewijzigd door Notna op 15-12-2015 10:27 ]
De issues met het downloaden van de nieuwe DLC op de XBO zijn inmiddels opgelost overigens; ik ben de DLC nu aan het downloaden
Nice, nog een uurtje en dan mag ik naar huis
Wat zijn je eerste indrukken? Ik vind het eigenlijk wel cool neergezet hoe Jack niet helemaal fris in de bovenkamer is (vooral tijdens de achtervolging bij Jacob) en het fear systeem is best wel grappig
Ik heb er persoonlijk wel moeite mee dat ik juist alleen met Evie kan spelen en dat je dus eigenlijk weer helemaal opnieuw begint met je wapens; je kan alleen maar knuckle wapens gebruiken en een paar pistolen + gauntlets. Gelukkig zijn je skills wel nog intact, met een paar nieuwe specifiek voor deze DLC
Ik ben maar eerst begonnen met de map weer helemaal leeg te halen en de side missions (waar mogelijk; ik heb eerst de fear skill nodig van Evie voor de fightclubs om 100% te halen) voor ik verder ga met de 'main event'.
Zullen we weer een uur of 7 a 8 zijn om uit te spelen

P.S Ik heb voor bovenstaande even een TR aangemaakt
De eerste indrukken zijn erg goed! Ik zit meteen meer in het verhaal dan met de Syndicate zelf. Om een of andere reden heb ik dat vaker bij AC met DLC los van het verhaal (bv de Adawale DLC bij Black Flag). Het sfeertje is ook net wat anders dan bij het hoofdverhaal van Syndicate, net wat donkerder.Notna schreef op woensdag 16 december 2015 @ 07:52:
[...]
Wat zijn je eerste indrukken?
P.S Ik heb voor bovenstaande even een TR aangemaakt
Meteen vanaf het begin al zeer interessant.
spoiler:
Heb nu net de Fear-skill. Ik ben begonnen met de map leeg te halen. Ik heb whitechapel leeg qua de collectibles. Vanavond maar eens verder. Erg veel zin in
zeker die achtervolging en het schizofrene van Jack.
[ Voor 17% gewijzigd door janvanmil op 16-12-2015 08:31 ]
Tipje trouwens. De season pass is 60 brazil reals. Dus zo'n 15 euro in de Brazil Store.
Ik mis trouwens allemaal geluiden in de dlc op de Xbox one. Zoals zwemgeluiden en ook stemmen. Meer mensen hier last van?
Op de pc heb ik het ooit eens gehad doordat mijn geluid ingesteld stond op 5.1 maar ik had maar een 2.0 setje aangesloten zitten. Weet niet ofdat zoiets ook kan op de Xbox one.Isane schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:22:
Ik mis trouwens allemaal geluiden in de dlc op de Xbox one. Zoals zwemgeluiden en ook stemmen. Meer mensen hier last van?
[ Voor 61% gewijzigd door Scavy op 20-12-2015 03:46 ]
heb zojuist de ps4 versie . heb ik een raar tikkend geluid van de disc ofzo , hadden of hebben jullie dit ook ?? spel werkt nu goed , maar had dat tikkende nog bij geen enkel spel gehad .
psn: taker-mart
op de pc is dit spel weer drama. Eenmaal in de stad is t een hele uitdaging om uberhaupt minimaal 60 fps te krijgen wanneer je in de koets zit. belachelijk
amd r9 290 + i7 4790k in mei samen goed voor 359+350 euro en zelfs op medium dropt hij onder de 60 soms..
amd r9 290 + i7 4790k in mei samen goed voor 359+350 euro en zelfs op medium dropt hij onder de 60 soms..
Ah dus ik ben niet de enige. Good to know.CMSTRR schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:22:
op de pc is dit spel weer drama. Eenmaal in de stad is t een hele uitdaging om uberhaupt minimaal 60 fps te krijgen wanneer je in de koets zit. belachelijk
Wellicht dat NVidia-kaarten het beter doen? Kan een probleem zijn met tesselation.
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Ik vermoed dat er weer een onderliggend probleem ligt als physx is dat geen optie tot "off" heeft en AMD daarom benadeeld wordt.link0007 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 16:01:
[...]
Ah dus ik ben niet de enige. Good to know.
Wellicht dat NVidia-kaarten het beter doen? Kan een probleem zijn met tesselation.
Positief is dat wij met AMD kaarten straks met de nieuwe spellen meer samenwerking hebben met game developers.
Nieuwe geruchten omtrent de volgende AC die blijkbaar niet dit jaar maar in 2017 zou komen en voor alle andere games zou afspelen:
http://www.insidegamer.nl...2017-gesitueerd-in-egypte
Zou geen slecht idee zijn eens een jaar ademruimte te nemen. Zeker als de speelfilm ook dit jaar uitkomt (en nu maar hopen dat ze dáár iets van maken )
Zou geen slecht idee zijn eens een jaar ademruimte te nemen. Zeker als de speelfilm ook dit jaar uitkomt (en nu maar hopen dat ze dáár iets van maken )
Helemaal niet gek, want als het goed is komt Deus Ex deze zomer uit!Notna schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 08:55:
Nieuwe geruchten omtrent de volgende AC die blijkbaar niet dit jaar maar in 2017 zou komen en voor alle andere games zou afspelen:
Inderdaad, heb Syndicate zelf nog niet gespeeld omdat ik Unity pas geleden pas gespeeld heb. Kan ik mooi inhalenNotna schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 08:55:
Gisteren de game uitgespeeld met alles op 100%, nu direct door met de Jack the Ripper dlc
In het weekend de kaart (m.u.v. 2 helix fragments in London en 2 in Westminster) 100% vrij gemaakt. Ook fight clubs, etc 100% gedaan.
Moet "alleen" de missies nog (de main, Darwin, Marx, en wat er nog meer van dat soort dingen op mijn kaart staan...) Ben pas bij Sequence 5.
Moet "alleen" de missies nog (de main, Darwin, Marx, en wat er nog meer van dat soort dingen op mijn kaart staan...) Ben pas bij Sequence 5.
Zo speel ik ook, ik heb iets doorgespeeld om wat zaken vrij te kunnen spelen en nu alleen bezig met alle gebieden vrijspelen. Als ik dat gedaan heb de zijmissies proberen te doen en vervolgens het verhaal weer oppakken. Anders speel ik het verhaal uit en komen al die randzaken niet meer aan de orde.Wailing_Banshee schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:03:
In het weekend de kaart (m.u.v. 2 helix fragments in London en 2 in Westminster) 100% vrij gemaakt. Ook fight clubs, etc 100% gedaan.
Latin capital letter y with diaeresis
Ik speel altijd eerst alle side missies en haal ook de collectibles op, die laatste paar glitches zijn trouwens best wel vervelend en kan een tijdrovend klusje zijn.
En de hoofdmissie blijft eigenlijk altijd liggen tot er verder niets meer te doen is, en die dan natuurlijk ook op 100% halen wat overigens weinig uitdaging is tegenwoordig. In eerdere AC's kwam daar toch heel wat meer bij kijken.
En de hoofdmissie blijft eigenlijk altijd liggen tot er verder niets meer te doen is, en die dan natuurlijk ook op 100% halen wat overigens weinig uitdaging is tegenwoordig. In eerdere AC's kwam daar toch heel wat meer bij kijken.
[ Voor 14% gewijzigd door Scavy op 11-01-2016 23:26 ]
Ik heb er nu 1 die ik waarschijnlijk alleen met geluk op 100% kan halen: al de aanvallen ontwijken van mijn tegenstander. Ik ben daar vreselijk slecht inScavy schreef op maandag 11 januari 2016 @ 19:24:
Dat is vast met dat vrouwtje (ben slecht in namen en verhaal volgen dusWailing_Banshee schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 07:41:
[...]
Ik heb er nu 1 die ik waarschijnlijk alleen met geluk op 100% kan halen: al de aanvallen ontwijken van mijn tegenstander. Ik ben daar vreselijk slecht inMaar ik ben wel blij met het feit dat je ze niet beide hoeft te behalen in 1 keer. Je krijgt dan alleen niet de volledge XP en ponden.
Daar was ik eerlijk gezegd ook ff mee bezig, beetje geluk en goede timing en je hebt hem zo.
Wel zodra je geraakt wordt direct opnieuw checkpoint starten anders kan je helemaal vooraan het level beginnen
Moet je als laatste doen in het spel. dan heb je dat mens binnen 2 slagen dood.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 07:41:
[...]
Ik heb er nu 1 die ik waarschijnlijk alleen met geluk op 100% kan halen: al de aanvallen ontwijken van mijn tegenstander. Ik ben daar vreselijk slecht inMaar ik ben wel blij met het feit dat je ze niet beide hoeft te behalen in 1 keer. Je krijgt dan alleen niet de volledge XP en ponden.
voor de mensen die t op pc spelen
ik heb sinds gisteren een gtx 970 icm 3770k op normale klok
very high
high
high shadow
hbao+
fxaa
Ik krijg overal minimaal 60 fps behalve tijdens die filmpjes (ow en in t begin dat je met paard en wagen moet bashen ook drop naar 55 fps)
iemand een vergelijkbaar systeem? hoe zit dit bij jou?
EDIT
fps drop is weg wanneer ik vsync uit deed.. ik kom op de settings van hierboven op minimaal 64fps tijdens de bashing met de paard-wagen wat nogal heavy schijnt te zijn.. Moet hierbij toevoegen dat mijn 3770k op 4,4 GHZ loopt mocht dat van invloed zijn
ik heb sinds gisteren een gtx 970 icm 3770k op normale klok
very high
high
high shadow
hbao+
fxaa
Ik krijg overal minimaal 60 fps behalve tijdens die filmpjes (ow en in t begin dat je met paard en wagen moet bashen ook drop naar 55 fps)
iemand een vergelijkbaar systeem? hoe zit dit bij jou?
EDIT
fps drop is weg wanneer ik vsync uit deed.. ik kom op de settings van hierboven op minimaal 64fps tijdens de bashing met de paard-wagen wat nogal heavy schijnt te zijn.. Moet hierbij toevoegen dat mijn 3770k op 4,4 GHZ loopt mocht dat van invloed zijn
[ Voor 28% gewijzigd door CMSTRR op 12-01-2016 23:39 ]
Mijn systeem is vergelijkbaar. GTX 970 en een 3570K op standaard clock.
Mijn game loopt vloeiend. Ik heb dan ook geen FPS meter aan staan, maar ik merk geen dips in frames. Ik heb 1 setting wel 1 of 2 standjes omlaag gezet. Je gaat het verschil niet zien, maar wel merken in FPS. Hij is hier in dit topic ook langs gekomen. Het gaan om z'n reclame setting van Nvidia geloof ik.
Mijn game loopt vloeiend. Ik heb dan ook geen FPS meter aan staan, maar ik merk geen dips in frames. Ik heb 1 setting wel 1 of 2 standjes omlaag gezet. Je gaat het verschil niet zien, maar wel merken in FPS. Hij is hier in dit topic ook langs gekomen. Het gaan om z'n reclame setting van Nvidia geloof ik.
moet je eigenlijk voor platinum trophy alle uitdagingen in de missies ook halen (die voor extra xp)?
Ja, die. Ik zag dat ik er nog een miste in sequence 5, iets met een geheime gang. Dus die moet ik ook nog doen. Maar ik ga pas door met 6 als ik alles op 100% heb staan...Scavy schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:46:
[...]
Dat is vast met dat vrouwtje (ben slecht in namen en verhaal volgen dus) in die toren?
Daar was ik eerlijk gezegd ook ff mee bezig, beetje geluk en goede timing en je hebt hem zo.
Wel zodra je geraakt wordt direct opnieuw checkpoint starten anders kan je helemaal vooraan het level beginnen
AFAIK: Ja. Dat werkt bij de XBO iig wel zobukkum schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 07:28:
moet je eigenlijk voor platinum trophy alle uitdagingen in de missies ook halen (die voor extra xp)?
[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 13-01-2016 07:45 ]
Als je de trophy 'Mentor' bedoelt, dan moet je alle optionele doelen inderdaad ook halen voor alle Main Memories. Dit geldt dus niet voor de diverse side missies waar je ook nog diverse uitdagingen hebt.bukkum schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 07:28:
PSN ID: MrMichel_75
Wailing_Banshee schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 07:33:
[...]
Ja, die. Ik zag dat ik er nog een miste in sequence 5, iets met een geheime gang. Dus die moet ik ook nog doen. Maar ik ga pas door met 6 als ik alles op 100% heb staan...
spoiler:
Als je niet wilt zoeken dan ff google, heb ik ook gedaan Die gang bevind zich onder het station, je hebt dan ergens een trap naar beneden en vervolgens kom je dan via een putdeksel weer uit op het perron naast de trein waar je moet zijn.
+1. Dat was de enige keer waar ik Google moest gebruiken overigensScavy schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:59:
[...]
spoiler:Als je niet wilt zoeken dan ff google, heb ik ook gedaanDie gang bevind zich onder het station, je hebt dan ergens een trap naar beneden en vervolgens kom je dan via een putdeksel weer uit op het perron naast de trein waar je moet zijn.

Op de ps4 krijg je een platinum trophy als je alle trophy,s haalt. Iets wat ik normaal niet doe maar vroeg me het af.MisterMichel schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:27:
[...]
Als je de trophy 'Mentor' bedoelt, dan moet je alle optionele doelen inderdaad ook halen voor alle Main Memories. Dit geldt dus niet voor de diverse side missies waar je ook nog diverse uitdagingen hebt.
Jep, dat laatste weet ik - heb zelf 10 platinums.bukkum schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:15:
[...]
Op de ps4 krijg je een platinum trophy als je alle trophy,s haalt. Iets wat ik normaal niet doe maar vroeg me het af.
1 van de trophies is dat je alle main missies op 100% moet halen - dus inclusief de optionele doelen.
Nu ben ik zelf nog niet zo ver met Syndicate, maar in Black Flag was het mogelijk om main missies opnieuw te doen om ze op die manier alsnog op 100% te krijgen.
Het op 100% krijgen heb ik wel als een leuke uitdaging ervaren trouwens. Je moet soms echt goed nadenken hoe je een missie aanpakt. Dat maakt het voor mij wel erg leuk.
Mijn doel is trouwens ook hier platinum te gaan halen. Geen multiplayer elementen waar ik tijd in hoef te stoppen.
nou deze game vermaak ik me zo goed mee dat ik deze ook op platinum ga proberen te halen. Moet dan wel een paar missies opnieuw doen at juist weer uitdagend is idd met hoe je dat gaat aanpakkenMisterMichel schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:16:
[...]
Jep, dat laatste weet ik - heb zelf 10 platinums.![]()
1 van de trophies is dat je alle main missies op 100% moet halen - dus inclusief de optionele doelen.
Nu ben ik zelf nog niet zo ver met Syndicate, maar in Black Flag was het mogelijk om main missies opnieuw te doen om ze op die manier alsnog op 100% te krijgen.
Het op 100% krijgen heb ik wel als een leuke uitdaging ervaren trouwens. Je moet soms echt goed nadenken hoe je een missie aanpakt. Dat maakt het voor mij wel erg leuk.![]()
Mijn doel is trouwens ook hier platinum te gaan halen. Geen multiplayer elementen waar ik tijd in hoef te stoppen.
Goed, ik speel AC Syndicate inmiddels non-stop en vermaak mij prima.
Wel vind ik dat de meeste missies wel erg veel herhaling van dood dit, sluip dit etc. Enige variatie is wel gewenst. Daarbij lijkt het wel hoe verder je komt hoe makkelijker het wordt. Eigenlijk is de moeilijkheidsgraad sowieso ver te zoeken bij AC. Als je ontwijken een beetje onder de knie hebt sloop je alles.
Al met al trekt het verhaal en vooral de setting London mij erg.
Zit nu bij sequentie 8 maar moet eerst nog 2 wijken veroveren (hoe bedoel je grinden).
Wel vind ik dat de meeste missies wel erg veel herhaling van dood dit, sluip dit etc. Enige variatie is wel gewenst. Daarbij lijkt het wel hoe verder je komt hoe makkelijker het wordt. Eigenlijk is de moeilijkheidsgraad sowieso ver te zoeken bij AC. Als je ontwijken een beetje onder de knie hebt sloop je alles.
Al met al trekt het verhaal en vooral de setting London mij erg.
Zit nu bij sequentie 8 maar moet eerst nog 2 wijken veroveren (hoe bedoel je grinden).
Met de 970 deed hij t perfect.link0007 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 16:01:
[...]
Ah dus ik ben niet de enige. Good to know.
PC games zijn echt een mystery
Oeps verkeerde topic

[ Voor 100% gewijzigd door Tortelli op 30-01-2016 19:39 . Reden: oeps ]
Afgelopen weekend het hoofdverhaal uitgespeeld. De laatste missie vond ik toch wel heel erg vermakelijk. Ik moet zeggen dat het totale verhaal in Londen me toch wel goed vermaakt heeft.
Nu ben ik nog bezig om enkele side-missies op te schonen en de diverse collectible sets compleet te maken. Daarnaast nog 1 hoofdmissie op 100% krijgen en een paar trophies behalen - dan is er weer een platinum bij.
Mooie game. Voorlopig wel weer genoeg viewpoints gesynchronisseerd en kistjes geopend. Over 2 jaar ben ik wel weer toe aan een nieuwe Assassin's Creed.
Nu ben ik nog bezig om enkele side-missies op te schonen en de diverse collectible sets compleet te maken. Daarnaast nog 1 hoofdmissie op 100% krijgen en een paar trophies behalen - dan is er weer een platinum bij.
Mooie game. Voorlopig wel weer genoeg viewpoints gesynchronisseerd en kistjes geopend. Over 2 jaar ben ik wel weer toe aan een nieuwe Assassin's Creed.
Heb de game sinds vandaag. Een 2 uur gespeeld op het moment. En de setting spreekt mij nu al aan. Londen voel vol met leven. Wel is de optimalisatie nog ver te zoeken. Hier zullen ze toch wel iets aan moeten doen. Maar ja had niet veel verwacht van de game. Deze is toch al wel een stuk beter dan Unity. Speelt trouwens op de PC.
Heeft iedereen dit meegekregen:
http://assassinscreed.ubi...70-32#0lG8cZUFzt8iDzQX.97
Vanavond maar weer even aanslingeren
Ik denk dat ik tegen mijn principes in toch maar de Season Pass moet gaan aanschaffen.Notna schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:09:
Heeft iedereen dit meegekregen:
ik zit hetzelfde te denkenMN-Power schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:04:
[...]
Ik denk dat ik tegen mijn principes in toch maar de Season Pass moet gaan aanschaffen.Met The Ripper kon ik me nog net inhouden. Londen smaakt naar meer.
Zo, vanavond de eerste 3 missies mogen doen van de nieuwe DLC pack. Eerste wat mij opvalt (XBO); ik heb 3 keer een glitch gehad waardoor ik de game opnieuw mocht starten 
Verder is er nog van het verhaal zelf niet heel veel te vinden; daar moet ik er meer van doen om een mening te vormen
Verder is er nog van het verhaal zelf niet heel veel te vinden; daar moet ik er meer van doen om een mening te vormen
The Last Maharadja is leuk maar met een uurtje of 2/3 ben je er alweer doorheen. Het zijn 10 missies en ze zijn niet bepaald groot of moeilijk. Jack the Ripper heeft iig meer te bieden. Ik hoop dat ze nog met wat serieuzere dlc komen want het smaakt wel naar meer
Afaik was dit het en komt er verder niets meer uitScavy schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 02:26:
The Last Maharadja is leuk maar met een uurtje of 2/3 ben je er alweer doorheen. Het zijn 10 missies en ze zijn niet bepaald groot of moeilijk. Jack the Ripper heeft iig meer te bieden. Ik hoop dat ze nog met wat serieuzere dlc komen want het smaakt wel naar meer

Notna schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 09:28:
[...]
Afaik was dit het en komt er verder niets meer uit

Even een kick, is er iemand die interesse heeft in de PC game voor een feedback ?
Afgelopen dagen weer begonnen met het spelen van deze game. Soms gewoon uren bezig om een bepaald stukje van een gebied uit te spelen zoals de Thames. Wat een geweldig en vooral mooi spel! Het vechten is in deze game ook vet.
Alleen jammer dat je eigenlijk veel beter bent dan je tegenstander op level 5, als je het slim aanpakt met de gang upgrades en je eigen skills, door je tegenstander zwakker te maken en je eigen gang beter. Ik speel eigenlijk bijna geen hoofdmissies, maar meer de side missies als het vinden van dingen of het verzamelen van goederen of gewoon mensen op straat helpen. Wat ik ook echt wel leuk vind is het uitzoeken van een moord door de dader op te sporen. Ik vind deze missies ook leuk opgezet, ik herken het nog van Unity alleen dan wel verbeterd.
Spelen hier nog mensen dit spel?
Alleen jammer dat je eigenlijk veel beter bent dan je tegenstander op level 5, als je het slim aanpakt met de gang upgrades en je eigen skills, door je tegenstander zwakker te maken en je eigen gang beter. Ik speel eigenlijk bijna geen hoofdmissies, maar meer de side missies als het vinden van dingen of het verzamelen van goederen of gewoon mensen op straat helpen. Wat ik ook echt wel leuk vind is het uitzoeken van een moord door de dader op te sporen. Ik vind deze missies ook leuk opgezet, ik herken het nog van Unity alleen dan wel verbeterd.
Nee, na hoofdverhaal ben ik er mee gekapt. Heb wel alle DLC, dus ik ga er binnenkort weer in duiken. Even de map clearen en vervolgens de DLC eens spelen. Was bezig met Witcher 3 (+DLC) opnieuw te spelen en vervolgens nog division.n2theb schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:20:
Afgelopen dagen weer begonnen met het spelen van deze game. Soms gewoon uren bezig om een bepaald stukje van een gebied uit te spelen zoals de Thames. Wat een geweldig en vooral mooi spel! Het vechten is in deze game ook vet.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Ik heb hem ook nog liggen, volgens mij iets van 45% complete game voortgang ofzo. Vind het een geweldig spel maar jammer genoeg weinig tijd voor. Zo ie zo om te game... Maar als ik er nu zo aan denk heb ik er toch wel zin in om even te spelen
Ik heb alle gebieden vrijgespeeld, best wel wat side missions gedaan, characters maximaal gelevelled en ben nu ongeveer halverwege de story. Omdat er dit jaar geen opvolger is besloten om eerst verder te gaan met wat andere games maar ik ben zeker van plan om het uit te spelen en misschien eens een keer voor alle trophies te gaan.
PSN: Kjujay
Verwijderd
net de volledige collectie gekocht in de summer sale (gold edition met alle dlc voor 40 ipv 100). Dit topic beetje doorgelezen, ziet er goed uit. Hoop dat het grinden meevalt, begrijp sowieso niet dat je dat 'moet' doen in SP games.
Typisch een ubisoft game. De setting is leuk en London heeft een prettige sfeer. Maar wat veel bugs. En alhoewel het een aftreksel is van Far Cry zitten dezelfde bugs erin. De map die niet lekker werkt, missies die niet goed gaan of waarin je vast komt te zitten, besturing die niet altijd fijn werkt, en wederom een game die niet op Platinum te zetten is (zoals Far Cry) zonder aankopen te doen of te cheaten.
Het is dat ik de game geleend heb, want Ubisoft krijgt niet gauw mijn geld meer. En voor iemand die 25 jaar gamed zegt dat nogal wat, heb dat echt alleen bij Ubisoft..
Het is dat ik de game geleend heb, want Ubisoft krijgt niet gauw mijn geld meer. En voor iemand die 25 jaar gamed zegt dat nogal wat, heb dat echt alleen bij Ubisoft..
Ik was ook redelijk klaar met Ubisoft, vooral vanwege de herhalende gameplay over de diverse games. Maar AC Syndicate vond ik een prima game. Weinig gemerkt (laat staan last gehad) van bugs. Goed mee vermaakt, al scheelt het wellicht dat ik Unity had overgeslagen.
Verwijderd
Huh? Ik heb niks gekocht en alle Achievements. Of bedoel je de jack the ripper dlc?Tarabass schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:12:
en wederom een game die niet op Platinum te zetten is (zoals Far Cry) zonder aankopen te doen of te cheaten.
Ik ben sinds een paar dagen dit spel aan het spelen en het valt me op dat het vaak vastloopt en foutcodes weergeeft waardoor ik het opnieuw op moet starten. Komt dit bekend voor? Ik heb gelezen dat het komt door wat fouten in de laatste patches.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik zit op 80% op de PS4 en nog nooit een vastloper gehad.Lasmibalsingh schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:33:
Ik ben sinds een paar dagen dit spel aan het spelen en het valt me op dat het vaak vastloopt en foutcodes weergeeft waardoor ik het opnieuw op moet starten. Komt dit bekend voor? Ik heb gelezen dat het komt door wat fouten in de laatste patches.
Assassin's Creed Syndicate is nu in de PS store voor 29,99 in combinatie met Unity en Black Flag te koop in een bundel. Is het het kopen waard?
Ik heb de eerste paar AC games gespeeld op de PC en ik kon mij er wel mee vermaken.
Ik heb de eerste paar AC games gespeeld op de PC en ik kon mij er wel mee vermaken.
PSN: Curvaa_
Black Flag heb ik twee keer uitgespeeld, vond ik echt geweldig! Unity en Syndicate heb ik ook allebei gespeeld, hoewel ik bij allebei nog niet klaar ben met de story line. Komt vooral doordat ik niet zo veel tijd heb en als ik game, AC niet de eerste titel is die ik oppak. Ik zou zeker die bundel kopen, zeker voor dat geld!Curva schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:16:
Assassin's Creed Syndicate is nu in de PS store voor 29,99 in combinatie met Unity en Black Flag te koop in een bundel. Is het het kopen waard?
Ik speel trouwens wel op de pc, heb geen ervaring met de versie's op de ps4.
Heb Black Flag destijds op de WiiU gespeeld, maar nu in combinatie met unity en syndicate voor slechts €30,- vond ik het kopen meer dan waard. Syndicate is echt prachtig! London is levendig en beeldschoon vormgegeven. Speelt lekker vloeiend vooral! Tot zover (sequence 4) ook nog geen bugs tegen gekomen, dus dat is alleen maar positief.Curva schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:16:
Heeft er iemand ervaring met de PC versie? Is deze net zo belachelijk zwaar om te draaien als Unity? Aangezien de GTX1080 zelfs moeite had om alles te renderen?
Twijfel namelijk of ik deze wil voor de pc, heb de ps4 versie nooit helemaal uitgespeeld.
Ik draai op dit moment met de volgende setup:
MSI Mobo
i7 4790K @4ghz
16GB ddr3 1600mhz
MSI Armor GTX1080 OC
Ik ga er eigenlijk vanuit dat dit makkelijk moet kunnen, maar gezien het verleden van Unity twijfel ik over de aankoop
Twijfel namelijk of ik deze wil voor de pc, heb de ps4 versie nooit helemaal uitgespeeld.
Ik draai op dit moment met de volgende setup:
MSI Mobo
i7 4790K @4ghz
16GB ddr3 1600mhz
MSI Armor GTX1080 OC
Ik ga er eigenlijk vanuit dat dit makkelijk moet kunnen, maar gezien het verleden van Unity twijfel ik over de aankoop

Met die specs kun je er zeker van zijn dat je de game goed op ultra kunt draaien.
Ik heb zelf een gtx 1070 en draait perfect, bijna constant 60fps.
Ben wel voorzichtig met shadow settings.. pcss NVIDIA is wel zwaar, ongeacht hoe goed je PC is.
Ik heb zelf een gtx 1070 en draait perfect, bijna constant 60fps.
Ben wel voorzichtig met shadow settings.. pcss NVIDIA is wel zwaar, ongeacht hoe goed je PC is.
Ik speelde onlangs weer eens AC:S en kwam deze lugubere glitch tegen (of subliminale boodschap?), begint zo rond 0:12 sec:
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Dit weekend begonnen aan AC Syndicate.
Je kan via de PS store een aantal outfits gratis binnenhalen.
Ik heb ze gedownload, maar kan ze nergens terug vinden. Iemand die weet hoe dat werkt?
Je kan via de PS store een aantal outfits gratis binnenhalen.
Ik heb ze gedownload, maar kan ze nergens terug vinden. Iemand die weet hoe dat werkt?