I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Hey, even een bedankje voor je guides
Had het even eerder moeten zien denk ik, heb er 3 weken geleden een uur 8 over gedaan
om alles in orde te maken hier. Plex en qbitt draaide al, maar alles daartussen in plus overseerr
heb ik een beetje de lastige manier moeten uitzoeken
Thanks.
Eerst en vooral ook van mij een grote dankuwel voor die guide !TRaSH schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:29:
ik heb echt geen werkelijk idee hoe sonarr samen werkt met HA en wat hij wilt van Sonarr
Maar heb je ook de paths in de applicaties juist gezet nadat je het veranderd hebt ?
Sonarr/Radarr/Sabnzbd ?
evt plex ? daar raad ik je wel aan om gebruik te maken van de plex dance, anders raak je je watch status kwijt
De paths in sab staan nu juist idd.
Sonarr is de vraag he.
Ivm HA en sonarr, ik kan sonarr gewoon als addon installeren (enige wat ik daar kan instellen is de port, niks van paths)
Na installen ben ik gewoon in de gui van sonarr...
De juiste paths voor Sonarr staan ook in de guide
https://trash-guides.info/Hardlinks/Examples/#sonarr
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Wel dat is net het probleem.TRaSH schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 01:18:
Lijkt mij dat je niks hoeft in te stellen voor HA dan, aangezien je niks veranderd hebt aan de poort etc.
De juiste paths voor Sonarr staan ook in de guide
https://trash-guides.info/Hardlinks/Examples/#sonarr
Als ik dat pad van de root folder wil selecteren, dan zie ik die data/media/tv niet.
Ze bestaan wel.
Maar vermoedelijk komt dat net doordat het een andere machine is...
En dan zijn we terug bij het begin af...
Ik dacht dat je zei dat ik geen remote mappings nodig had... maar ook op je pagina zie ik staan, dat die nodig zijn zodra je met 2 verschillende machines werkt.
https://trash-guides.info/Sonarr/Sonarr-remote-path-mapping/
-> When do I need remote path mappings
If Sonarr and your download client are not on the same server/system.
Ik snap wel dat het eenvoudiger zou zijn om alles op mn server te installeren (dan zou het al lukken) maar dat wil ik net niet, gezien mn unraid niet 24/24 aanstaat en mn HA wel !
Bovendien wil ik alles mooi kunnen volgen of iets uit is, en of ik de server moet aanzetten...
Enkel wanneer ik bv een aantal downloads klaar staan heb of wanneer ik film wil zien, dat kan zijn 2x week maar ook 4x week of een week niet, zou ik de server aanzetten.
Vandaar dat ik moet kunnen weten wanneer er downloads klaar staan, maar als die op de server staan, jah dan weet ik het niet.
Dus ofwel vind ik een oplossing zoals ik het nu probeer: sonar op HA en sab op unraid.
Ofwel sab ook op HA (dan geen installatieproblemen meer), maar dan heb ik wel een probleem met opslag, want de ssd is maar 120 en dan moet die moven naar unraid, maar hoe ik dat dan doe... (en ook enkel wanneer unraid aanstaat, of enkel downloaden wanneer unraid aanstaat).
Je zou op de andere device dezelfde paths aan kunnen houden, en op de juiste manier mountenskank schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 09:54:
[...]
Wel dat is net het probleem.
Als ik dat pad van de root folder wil selecteren, dan zie ik die data/media/tv niet.
Ze bestaan wel.
Maar vermoedelijk komt dat net doordat het een andere machine is...
En dan zijn we terug bij het begin af...
Ik dacht dat je zei dat ik geen remote mappings nodig had... maar ook op je pagina zie ik staan, dat die nodig zijn zodra je met 2 verschillende machines werkt.
-> When do I need remote path mappings
If Sonarr and your download client are not on the same server/system.
Zoals ik al eerder aangaf, dit gaat niet werken, Sonarr/Radarr moet ten alle tijden toegang hebben naar je download client zodat het de downloads naar je download client kan sturen.skank schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 09:54:
[...]
Ik snap wel dat het eenvoudiger zou zijn om alles op mn server te installeren (dan zou het al lukken) maar dat wil ik net niet, gezien mn unraid niet 24/24 aanstaat en mn HA wel !
Bovendien wil ik alles mooi kunnen volgen of iets uit is, en of ik de server moet aanzetten...
Enkel wanneer ik bv een aantal downloads klaar staan heb of wanneer ik film wil zien, dat kan zijn 2x week maar ook 4x week of een week niet, zou ik de server aanzetten.
Vandaar dat ik moet kunnen weten wanneer er downloads klaar staan, maar als die op de server staan, jah dan weet ik het niet.
Dus ofwel vind ik een oplossing zoals ik het nu probeer: sonar op HA en sab op unraid.
Ofwel sab ook op HA (dan geen installatieproblemen meer), maar dan heb ik wel een probleem met opslag, want de ssd is maar 120 en dan moet die moven naar unraid, maar hoe ik dat dan doe... (en ook enkel wanneer unraid aanstaat, of enkel downloaden wanneer unraid aanstaat).
Je hebt de volgende keuzes:
1. Je zet je download client samen met Sonarr/Radarr op de device die aan staat in jouw geval HA. (wat je wel kunt doen is je download client op pauze zetten en de download locatie op de unraid server, maar Radarr/Sonarr zal wel gaan zeuren dat hij je media library niet kan vind. En zodra hij aangaat een hele hoop resources gebruiken daarnaast ook de bijkomende problemen met upgrades die in je download client blijven zitten.)
2. Of misschien gewoon kijken naar een Netflix, Disney+ abo
Hoe dat?TRaSH schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 11:27:
[...]
Je zou op de andere device dezelfde paths aan kunnen houden, en op de juiste manier mounten
[...]
Dit staat dan in contrast met in de vorige quote?TRaSH schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 11:27:
[...]
Zoals ik al eerder aangaf, dit gaat niet werken, Sonarr/Radarr moet ten alle tijden toegang hebben naar je download client zodat het de downloads naar je download client kan sturen.
Je hebt de volgende keuzes:
1. Je zet je download client samen met Sonarr/Radarr op de device die aan staat in jouw geval HA. (wat je wel kunt doen is je download client op pauze zetten en de download locatie op de unraid server, maar Radarr/Sonarr zal wel gaan zeuren dat hij je media library niet kan vind. En zodra hij aangaat een hele hoop resources gebruiken daarnaast ook de bijkomende problemen met upgrades die in je download client blijven zitten.)
2. Of misschien gewoon kijken naar een Netflix, Disney+ abo
Zal sonarr niet sturen naar de download client zodra die online komt? En indien niet, gewoon in queue houden?
Een netflix en disney+ abo heb ik al.
Dit is bijkomstig.
Dus als ik het dan lees heb ik nog 2 opties.
1. Ofwel alles op HA (maar dan moet ik zorgen voor genoeg plaats (nu maar ssd v 64 waar maar 30 gig plaat is, te weinig dus voor download). Dat kan verholpen worden maar dan moet na de download deze automatisch overzetten naar unraid voor bewaring middels script (dat ik niet kan).
Of idd de download locatie op unraid server. Wat bedoel je met sonarr gaat zeuren dat hij de library niet vindt.. en problemen met upgrades? Ik volg daar ff niet.
OF
2. alles op unraid, lijkt het makkelijkste maar daarbij ben ik niet op de hoogte dan van wanneer iets klaar staat om te downloaden... gaat mn doel een beetje voorbij...
Daar hij niet 24/24 aanstaat.
Moeilijk he
Veel opties heb ik niet...een mix van de 2 gaat dus echt niet?
Als je zorgt dat op beide devices the paths identiek zijn, en je mount die path ook naar de juiste locatie dan zou het theoretisch niet nodig zijn om remote path mapping te gebruiken.
Aangezien remote path mapping niks meer is dan Radarr/Sonarr vertellen dat hij eigenlijk naar een andere locatie moet kijken.
Nee Sonarr/Radarr zal niet pas iets sturen als de download client online komt, de download client moet gewoon online zijn.skank schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 12:10:
Zal sonarr niet sturen naar de download client zodra die online komt? En indien niet, gewoon in queue houden?
Radarr/Sonarr scant je media library om de zoveel tijd voor veranderingen en updates van tmdb/tvdb, kan hij dus niet bij je media library gaat hij zeuren dat hij je media niet kan vinden, gelukkig zit er een beveiliging in dat hij niet alles gaat verwijderen uit je Sonarr/Radarr library (niet de files maar de opgebouwde library in Sonarr/Radarr)skank schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 12:10:
...
Of idd de download locatie op unraid server. Wat bedoel je met sonarr gaat zeuren dat hij de library niet vindt.. en problemen met upgrades? Ik volg daar ff niet.
Het probleem met de upgrades is het volgende.
Radarr vind een 720p webdl en stuurt die naar je download client gepauzeerd
Dan komt er een 1080p webdl uit en Radarr stuurt die naar je download client gepauzeerd
Dan komt er een 4k remux uit en Radarr stuurt dat naar je download client gepauzeerd
jij start je download client en hij kan dan gaan zeuren over dat de 1 geen upgrade is van de andere etc.
En nee Radarr/Sonarr haalt niks weg uit je download client eens het toegevoegd is, de eerst volgende keer dat Sonarr/Radarr de file aanraakt is na de download.
Alles op 1 device is inderdaad de beste en makkelijkste oplossing. en je kan gewoon meldingen aan zetten als er iets gedownload is, of geïmporteerd word in Radarr/Sonarr.skank schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 12:10:
2. alles op unraid, lijkt het makkelijkste maar daarbij ben ik niet op de hoogte dan van wanneer iets klaar staat om te downloaden... gaat mn doel een beetje voorbij...
Daar hij niet 24/24 aanstaat.
Uiteraard werkt dat niet als hij uit staat en er valt ook niks klaar te zetten aangezien er ook niks gevonden word in de RSS feed als iets uit staat.
Nee een mix gaat niet zoals al meerdere malen is verteldskank schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 12:10:
Moeilijk he
Veel opties heb ik niet...een mix van de 2 gaat dus echt niet?
ik heb je de beschikbare opties geven en ook omwegen die je kan proberen.
Kort samen gevat Sonarr/Radarr/Download client moeten 24/7 draaien vandaar het woord automatisering (waar je je download client bv kan pauzeren met de bijkomende problemen zoals eerder uitgelegd)
Lijkt me dan de enige oplossing
ALLES op de pi en:
1. de downloadlocatie op de server met alle gevolg van dien.
2. downloadlocatie op de pi en dan middels script verplaatsen naar de server (maar ook dan heb ik de problemen met media library en upgraden)
Beste is eigenlijk alles op de unraid server maar dan weet ik niet. hoe ik alles in gang kan zetten en opvolgen terwijl die server offline is
als iets uit staat werkt het niet
ja dat klopt dat het niet kan.. vandaar dat het niet bij 1 en 2 staatTRaSH schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 14:16:
jouw beste is totaal geen optie omdat dat gewoon niet kan.
als iets uit staat werkt het niet
Dan maar kiezen tss 1 of 2
Als ik 1 kies, en de server staat offline, wat zal sab dan doen?
Gewoon pauzeren? Dit zal ook allemaal trager lopen , niet?
Optie 2 is dan ook weer extra kopieren en resources vragen, hij moet eerst alels downloaden en dan nog eens verplaatsen ook...
[ Voor 17% gewijzigd door skank op 27-08-2022 14:23 ]
onthoud ook zeer goed waar je je temp download folder doet
Wel eigenlijk ga/zou ik sab nooit pauzeren eens mn unraid online komt.TRaSH schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 14:24:
ik zou persoonlijk sabnzbd zelf op pauze zetten, ik denk namelijk dat sabnzbd ook gaat zeuren en dan alle downloads failed.
onthoud ook zeer goed waar je je temp download folder doet
Dan wacht ik tot hij alles binnen heeft.
Dan rest wat best is zeker, 1 of 2
en dat je hem dus uit de pauze stand haalt als je je unraid server aan doet.
denk in jouw geval optie 1
Zou dan 1TB nemen of zelfs 2TB idd
Stroomverbruik quasi nihil.
Als ik download, heb ik daar alle recente staan.
Steek ik de server aan zou hij kunnen de zaken "overplaatsen" die defintief zijn. (mss kan ik dit nog bepalen door 2 mappen te maken... zijnde de downloads folder en de "te verhuizen" folder.
Bijkomend heb ik dan ook ruimte om bestanden te zetten BV 500GB
Dan heb ik nog +- 1,5 over voor downloads.. das het 3 dubbele van mn cache disk in unraid nu
Emby op unraid kan dan voor zn media kijken naar 1. unraid map + 2. de mappen op de pi (download en te verhuizen).
Alles (sab, sonarr, radarr) kijkt dan naar die downloads folder, zo kan hij upgraden en media bib hebben.
Voor mezelf bepaal ik dan wat ik naar de te verhuizen folder zet. (en wat ik eventueel weggooi), dat is dan manueel.
Stel dat ik een film verplaats naar die verhuisfolder, dan zal radarr/sonarr van zn oren maken dat hij weg is uit de media right?
Kan ik dan daar zeggen dat hij deze niet meer in het oog moet houden? Zodoende heb ik dan ook geen foutmelding...
Klopt mn redenering in dit alles?
De root folder is de locatie waar jij de media echt wilt hebben en wat emby dan gebruikt.
Ik heb het redelijk voor elkaar denk ik, kwa veiligheid rondom het geen wat ik hier draai.
Maar ik denk dat het altijd beter kan. En vraag mij dus ook af.
Hoe hebben jullie het geregeld ?
Ja, oke. Maar hoe benader je zelf de services buiten je netwerk. Hoe gaan de aanvragen vanTRaSH schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 10:27:
Ik heb mij geregistreerd bij Plex met mijn Google account, dus heb daar geen last van gehad aangezien ik een 3rd party oauth gebruik
deze services het internet op. Hoe staan je port forwards als je die al gebruikt. Limit je ip ranges.
Dat soort dingen. Ik zelf heb het ongeveer als volgt. En vraag mij af of dit oke genoeg is.
- plex, overseerr lopen over een reverseproxy naar mij toe.
- daartussen staan een udmp router met diverse regels die een en ander blocken.
- NAS draait een firewall, met een land restrictie op de reverse proxy (dit wil ik nog per user IP beperken)
- wireguard tunnel met een vpn provider waar alle uitgaande aanvragen van radarr/sonarr/jacket/overseerr overheen lopen. Met een roulatie systeem.
Dus eigenlijk is plex en overseerr hier mijn zwakke schakel. Ik zou dat achter een vpn kunnen zetten,
maar zoek eigenlijk een andere manier. Minstens wil ik een MFA achtig iets ertussen hebben nog.
Met plex.tv
Of via mijn Reverse proxy
Waar ik alleen Plex en mijn request open heb staan
De rest benader ik zelf via wireguard die op mijn server draait
Mijn Reverse proxy kunnen ze bereiken met hun Plex auth.
Klopt, dan heb ik er eigenlijk 3 heTRaSH schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 00:25:
De root folder voor Sonarr en Radarr is nooit de download folder
De root folder is de locatie waar jij de media echt wilt hebben en wat emby dan gebruikt.
Een downloadfolder
Een mediafolder
En een te verhuizen folder.
Stel dat ik een film verplaats naar die verhuisfolder, dan zal radarr/sonarr van zn oren maken dat hij weg is uit de media right?
Kan ik dan daar zeggen dat hij deze niet meer in het oog moet houden? Zodoende heb ik dan ook geen foutmelding...
Klopt mn redenering in dit alles/eerdere post?
Wat is er gaande? Ik gebruik wel geen plexppeterr schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 09:58:
Gezien het gedoe om Plex van vorige week, gooi ik eens een balletje op hier.
Ik heb het redelijk voor elkaar denk ik, kwa veiligheid rondom het geen wat ik hier draai.
Maar ik denk dat het altijd beter kan. En vraag mij dus ook af.
Hoe hebben jullie het geregeld ?
Wellicht is dit voldoende, en trek ik het ietwat verder door. Maar ik vind het wel eenTRaSH schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 10:55:
Ja ik heb het eigenlijk vrij basic.
Met plex.tv
Of via mijn Reverse proxy
Waar ik alleen Plex en mijn request open heb staan
De rest benader ik zelf via wireguard die op mijn server draait
Mijn Reverse proxy kunnen ze bereiken met hun Plex auth.
erg belangrijk puntje, wat best vaak te makkelijk overgeslagen wordt.
Mensen installeeren van alles, maar worden daardoor een makkelijk doelwit.
nieuws: Door cyberaanval getroffen Plex vraagt gebruikers wachtwoord te veran...
skank schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:01:
[...]

Dit houd ook in dat er geen upgrade zal wezen
[ Voor 8% gewijzigd door TRaSH op 28-08-2022 11:14 ]
Aha top thxTRaSH schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:10:
[...]
[Afbeelding]
Dit houd ook in dat er geen upgrade zal wezen
Hoezo geen upgrade...
Als hij daar bv 2 maanden staat, en in die 2 maanden is er een upgrade, zal hij het wel doen toch?
En dan hopen dat hij nog compleet is ivm dmca of n&t
Maar daar kom je zelf wel gauw genoeg achter
Ik heb nu volgende mappen in de root op mn pi
addons
backup
config
media
share
ssl
in de config staat alles van HA
Ik zou een extra map maken in de root "download"
en dan in de map downloads en media, de volgende 3 submappen maken
films
tv
music
Is dat ok?
Beetje moeilijk gezien er geen howto voor Homeassitant in staat
De guide is nu al top
edit: crap merk net op dat ik geen mappen kan aanmaken op die root
[ Voor 7% gewijzigd door skank op 28-08-2022 12:16 ]
Dat kan wel, maar heeft een reden. Je hebt als normale gebruiker beperkte rechten,skank schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:13:
dus je zou kunnen switchen naar root, en dan zou het wel kunnen,
Maar dat is niet handig, en zou ik je niet aanraden. Ik zou een aparte gebruiker of
een normale login gebruiken en dan gaan werken vanaf de home directory die daarvoor wordt aangemaakt.
Stuk veiliger voor het gehele systeem. Je software draait dan ook niet op systeem level.
Fouten die je maakt hebben minder snel impact. Noem het maar op.
Wat draai je uberhoubt op die PI ? Is dat zo een image compleet voor HA ?
[ Voor 5% gewijzigd door ppeterr op 28-08-2022 12:52 ]
Klopt , HA OSppeterr schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:47:
[...]
Dat kan wel, maar heeft een reden. Je hebt als normale gebruiker beperkte rechten,
dus je zou kunnen switchen naar root, en dan zou het wel kunnen,
Maar dat is niet handig, en zou ik je niet aanraden. Ik zou een aparte gebruiker of
een normale login gebruiken en dan gaan werken vanaf de home directory die daarvoor wordt aangemaakt.
Stuk veiliger voor het gehele systeem. Je software draait dan ook niet op systeem level.
Fouten die je maakt hebben minder snel impact. Noem het maar op.
Wat draai je uberhoubt op die PI ? Is dat zo een image compleet voor HA ?
Ik heb nu de map gemaakt via command

Als ik kijk via mn verkenner ziet hij hem wel niet staan...
Strange
hij staat in de command ook in een ander kleur
Altijd tof om nieuwe dingen te proberen
Geen idee hoe belangrijk je HomeAssistant install is, maar gegarandeerd dat
je de boel gaat slopen
Kan je niet eerst ergens anders een test setup maken ? Zelf weten hoor.
ergens een test setup makeni s geen optie helaas
@ppeterr misschien wacht ik best eerst de respone van trash af op de vragen hierboven ivm de mappen, misschien moet ik die daar zelfs niet aanmakenskank schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:13:
FF om te zorgen dat mapping enzo in orde is in mn HA OS
Ik heb nu volgende mappen in de root op mn pi
addons
backup
config
media
share
ssl
in de config staat alles van HA
Ik zou een extra map maken in de root "download"
en dan in de map downloads en media, de volgende 3 submappen maken
films
tv
music
Is dat ok?
Beetje moeilijk gezien er geen howto voor Homeassitant in staat(geen verwijt hoor)
De guide is nu al top
Okidoskank schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:22:
[...]
@ppeterr misschien wacht ik best eerst de respone van trash af op de vragen hierboven ivm de mappen, misschien moet ik die daar zelfs niet aanmaken
Dus eventueel media en daarin submappen:
- downloads
- te verhuizen
- data
en in elke map dan films, tv en music is ook prima?
Er scheelt iets met mn bazarr,
Ik heb zaken klaar staan om te downloaden maar hij doet niks..

Provider werd ingevuld maar je kan die ook niet testen zoals bij sonarr en radarr..
Onder system-provider zegt hij wel status good, dus daar zal het niet aan liggen.
In de logs zegt hij finished searching check history, maar history is leeg
En dan nog een vraagje, ik heb nu een map op de pi "te verhuizen", hoe kan ik die automatisch laten verhuizen zodra de server online is?
Als je in de settings van Bazarr ingesteld hebt "Alongside media",
dan moet je er wel zeker van zijn dat de schrijf rechten in orde zijn op die locatie.
Als dat niet zo is, kan ik mij zo voorstellen dat ze er niet geplaatst worden.
En over dat verplaatsen, dat zou je kunnen oplossen met 2 kleine scriptjes,
1 die een ping doet naar die machine, en bij een reply een 2e scriptje die alles
verplaatst naar de mount die je er van maakt.
Maar geen idee of dat te complex is
Die staat in mn history maar de subtitle staat nog steeds als wanted.
De tweede aflevering vond hij niet, maar ik zie in de map , dat er nu toch ene staat, echter staat ook deze nog als wanted, en is hij niet terug te vinden in de history
Van de film samaritan, vindt hij niets, ook niet manueel
Erg vreemd allemaal
Die scripts, mja ik dacht ook zoiets te doen maar weet totaal niet hoe
Is die Rpi een beetje snel ? Of is het een oud dingetje. Ik kan mij zo voor stellen dat als de rpiskank schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:00:
Schrijfrechten heeft hij, ik kom vreemde zaken tegen, manueel vond ik dan toch ene en schreef hij weg...
Die staat in mn history maar de subtitle staat nog steeds als wanted.
De tweede aflevering vond hij niet, maar ik zie in de map , dat er nu toch ene staat, echter staat ook deze nog als wanted, en is hij niet terug te vinden in de history
Van de film samaritan, vindt hij niets, ook niet manueel
Erg vreemd allemaal
Die scripts, mja ik dacht ook zoiets te doen maar weet totaal niet hoe
bezig is met downloaden, uitpakken, copieeren. En Bazarr gaat zijn scriptjes draaien, dat dat als
eerste niet meer lekker loopt.
zit op cpu 30% verbruik, ram op 70%
Tja, en wat draai je daar nu op ? Radarr sonarr bazarr Sabnzb en HA ?skank schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:42:
4 gig ram en een pi4
zit op cpu 30% verbruik, ram op 70%
Klopt en embyppeterr schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:51:
[...]
Tja, en wat draai je daar nu op ? Radarr sonarr bazarr Sabnzb en HA ?
Het is nogal wat. Je laat hem wel lekker werken
Ik persoonlijk zou dit niet zo doen. Ik vond HA op een rpi met wat py scriptjes al niet super.
Laat staan als Sabnzb nog eens vol staat te stampen, maar ja als het voor jou werkt.....
We zijn aan het afwijken, maar soit ff moet kunnen;ppeterr schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:23:
[...]
Het is nogal wat. Je laat hem wel lekker werken
Ik persoonlijk zou dit niet zo doen. Ik vond HA op een rpi met wat py scriptjes al niet super.
Laat staan als Sabnzb nog eens vol staat te stampen, maar ja als het voor jou werkt.....
Ik had vroeger een pi 3 en die ging ook niet lekker, nu met een 4 en een ssd ipv geheugenkaartje , gaat die gek snel en stabiel genoeg.
Soit, ik moet dus die bestanden kunnen moven.
Ik heb even gemist waarom die bestanden ergens anders moeten staan, je draait tenslotteskank schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:30:
[...]
Soit, ik moet dus die bestanden kunnen moven.
ook emby op de rpi. En waarheen is dat dan ?
een unraid server, ander ip adresppeterr schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:48:
[...]
Ik heb even gemist waarom die bestanden ergens anders moeten staan, je draait tenslotte
ook emby op de rpi. En waarheen is dat dan ?
De reden waarom sonar en emby enz op de pi staat, is omdat deze 24/24 aanstaat
Oke, laatste vraag. Waarom staat die server niet 24/7 aan.skank schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:38:
Mn pi heeft maar beperkte opslag, de server massas.
De reden waarom sonar en emby enz op de pi staat, is omdat deze 24/24 aanstaat
Ik vermoed dat die meer performance heeft, en meer opslag capaciteit.
Als het antwoord is "stroom verbruik", dan doe je iets fout door het als server in te richten.
Stroom verbruikppeterr schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:42:
[...]
Oke, laatste vraag. Waarom staat die server niet 24/7 aan.
Ik vermoed dat die meer performance heeft, en meer opslag capaciteit.
Als het antwoord is "stroom verbruik", dan doe je iets fout door het als server in te richten.
En performance zou ik zo niet zeggen
Specs server :
M/B: ASUSTeK Computer INC. M4A78LT-M Version Rev X.0x - s/n: MT700A030202807
BIOS: American Megatrends Inc. Version 0802. Dated: 08/24/2010
CPU: AMD Athlon™ II X2 240e @ 2800 MHz
HVM: Disabled
IOMMU: Disabled
Cache: 256 KiB, 2 MB, 0 KiB
Memory: 4 GiB Other (max. installable capacity 16 GiB)
Meer opslag? Ja, 20 TB
[ Voor 31% gewijzigd door skank op 03-09-2022 17:48 ]
Maar, ik snap je wel
Goh niet alle 20TB hoeft daarom 24/24 beschikbaar te zijn...ppeterr schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:54:
Dan kan je net zo goed die 20tb in een usb behuizing gaan klikken en dat aansluiten op de rpi.
Maar, ik snap je welJe maakt het beste er van.
Dat is het net.
Ik dacht om met de pi 2TB aan te hangen met de nieuwste content...
Wil ik iets houden, zet ik het over nr de server...
Wil ik iets oud bekijken, zet ik de server aan, anders blijft hij uit.
En zo hoeft alles niet 24/24 aan te staan, maar kan ik toch de nieuwe zaken automatisch aflhalen.
Daarom dat ik een 2TB ssd aan de pi zou hangen...
Begrijp je?
Of ben ik gek?
Ik heb blijkbaar een andere mindsetskank schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:59:
[...]
Goh niet alle 20TB hoeft daarom 24/24 beschikbaar te zijn...
Dat is het net.
Ik dacht om met de pi 2TB aan te hangen met de nieuwste content...
Wil ik iets houden, zet ik het over nr de server...
Wil ik iets oud bekijken, zet ik de server aan, anders blijft hij uit.
En zo hoeft alles niet 24/24 aan te staan, maar kan ik toch de nieuwe zaken automatisch aflhalen.
Daarom dat ik een 2TB ssd aan de pi zou hangen...
Begrijp je?
Of ben ik gek?
Ik heb hier 78TB altijd aan staan. Dus wie ben ik om te oordelen
78 TB lolppeterr schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 18:01:
[...]
Ik heb blijkbaar een andere mindsetDus ik oordeel niet of jij gek bent.
Ik heb hier 78TB altijd aan staan. Dus wie ben ik om te oordelen
ok ik zwijg, ik wil niet weten hoeveel die slorpt.
Ook unraid?
Gewoon een NAS'je met wat dockers waar alles in draait. Ik denk zelfs dat het stroomverbruik wel mee valt.skank schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 18:05:
[...]
78 TB lol
Ook unraid?
je hebt NL forced ?skank schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 10:14:
Hey
Er scheelt iets met mn bazarr,
Ik heb zaken klaar staan om te downloaden maar hij doet niks..
[Afbeelding]
Provider werd ingevuld maar je kan die ook niet testen zoals bij sonarr en radarr..
Onder system-provider zegt hij wel status good, dus daar zal het niet aan liggen.
In de logs zegt hij finished searching check history, maar history is leeg
..
ik wens je veel geluk om die te vinden, en sowieso forced subs is erg lastig te vinden in welke taal ook.
misschien even de bazarr wiki doorlezen wat al die opties betekenen, of misschien de guide volgen van mijn site.
onthoud ook, bazarr is een 24/7 programma net als de andere Starr apps, en de sync optie kan een redelijke impact hebben op een Pi.
Daarnaast mocht je een verse Sonarr/Radarr gedaan hebben, dus niet een 1:1 kopie van je server als ze eerst daarop hebben gedraaid, dan moet je de bazarr db verwijderen, zodat hij de nieuwe database id's kan oppakken.
En als je een handmatige zoek optie doet in Bazarr kijk ook even naar de scores of die overeen komen en of ze geen HI zijn
harddisks gebruiken niet zoveel als je de juiste harddisks neemt.skank schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 18:05:
[...]
78 TB lol
Ook unraid?
en over het algemeen 3x20 GB harddisk gebruiken minder stroom dan 6x10
Moet die forced dan uit?TRaSH schreef op zondag 4 september 2022 @ 12:05:
[...]
je hebt NL forced ?
ik wens je veel geluk om die te vinden, en sowieso forced subs is erg lastig te vinden in welke taal ook.
misschien even de bazarr wiki doorlezen wat al die opties betekenen, of misschien de guide volgen van mijn site.
onthoud ook, bazarr is een 24/7 programma net als de andere Starr apps, en de sync optie kan een redelijke impact hebben op een Pi.
Daarnaast mocht je een verse Sonarr/Radarr gedaan hebben, dus niet een 1:1 kopie van je server als ze eerst daarop hebben gedraaid, dan moet je de bazarr db verwijderen, zodat hij de nieuwe database id's kan oppakken.
En als je een handmatige zoek optie doet in Bazarr kijk ook even naar de scores of die overeen komen en of ze geen HI zijn
Ik heb je guide gevolgd hoor.
Heb nu alle star apps op zowel de pi maar ook op unraid geinstalleerd, wel mooi gescheiden.
Ik heb ook mn unraid helemaal anders ingedeeld qua share zoals aanbevolen
Meeste zijn WD greenTRaSH schreef op zondag 4 september 2022 @ 12:08:
[...]
harddisks gebruiken niet zoveel als je de juiste harddisks neemt.
en over het algemeen 3x20 GB harddisk gebruiken minder stroom dan 6x10
De ene aflevering downloadd nzbget/Sonarr goed en verplaatst hij ..
En nu heb ik een tweede die goed gedwonload is maar hij heeft hem niet verplaatst.
Er is zeker ruimte genoeg
In sonarr staat er bij wanted: import failed par status none , unpack succes, move succes ,delete none, mark status none
In de activity queeue staat hij op 100% maar staat er nog in.
En hij is niet verplaatst, wie weet waarom...
pak je log file van sonarr er eens bij.skank schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 08:26:
Ik heb iets vreemds voor.
De ene aflevering downloadd nzbget/Sonarr goed en verplaatst hij ..
En nu heb ik een tweede die goed gedwonload is maar hij heeft hem niet verplaatst.
Er is zeker ruimte genoeg
In sonarr staat er bij wanted: import failed par status none , unpack succes, move succes ,delete none, mark status none
In de activity queeue staat hij op 100% maar staat er nog in.
En hij is niet verplaatst, wie weet waarom...
Mmm toch space problemen
Not enough free space (9179127808) to import: /media/downloads/tv/The.......
Ok ik weet genoeg
Hoewel...
De download staat er volledig op... en ik dacht net dmv die hardlinks en instant move, je net geen kopie maakt.
Zou dat dan betekenen dat mn instant movie niet juist werkt?
Not sure, ik gebruik geen hardlinks. Maar jij maakt een hardlink naar een ander systeem toch?skank schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 08:51:
[...]
Mmm toch space problemen
Not enough free space (9179127808) to import: /media/downloads/tv/The.......
Ok ik weet genoeg
Hoewel...
De download staat er volledig op... en ik dacht net dmv die hardlinks en instant move, je net geen kopie maakt.
Zou dat dan betekenen dat mn instant movie niet juist werkt?
Daar is het niet voor bedoeld als je het mij vraagt. Een hardlink is voor als het op het zelfde
filesystem blijft staan. Dan pakt het geen extra ruimte weg, want dan kijkt de link namelijk naar
het zelfde datablock. Gaat het buiten het systeem wordt het alsnog een copy.
Neen alles blijft binnen de pippeterr schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:00:
[...]
Not sure, ik gebruik geen hardlinks. Maar jij maakt een hardlink naar een ander systeem toch?
Daar is het niet voor bedoeld als je het mij vraagt. Een hardlink is voor als het op het zelfde
filesystem blijft staan. Dan pakt het geen extra ruimte weg, want dan kijkt de link namelijk naar
het zelfde datablock. Gaat het buiten het systeem wordt het alsnog een copy.
Ook de move na de download blijft binnen de pi
Ow mooi dat je van dat idee afgestapt bentskank schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:04:
[...]
Neen alles blijft binnen de pi
Ook de move na de download blijft binnen de pi
Maar goed, dan heb je dus helemaal geen move/cpy of hardlink nodig. Probleem opgelost
Enkel dus de download folder, en de root folder. Waar sonarr zelf de boel in neerzet als het klaar is.
FF uitleggen, ik heb dus sonarr, radarr, bazarr, en sabnzb of getnzb op 2 OS'en, beiden staan los van elkaar
Op de pi werkt alles
op unraid, werkt bazarr niet
Op de een of andere reden wil hij de subs niet afhalen
In de log zegt hij:
bv
FileNotFoundError: [Errno 2] No such file or directory: \'/data/media/movies/xxx/xxxx.mkv\
Terwijl die daar wel degelijk staat... (wel nog op de chace, of moet ik die eerst moven?
[ Voor 11% gewijzigd door skank op 09-09-2022 12:48 ]
Misschien is je Path Mapping fout. Bazarr kijkt dan op de verkeerde plek.skank schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:53:
Nog problemen hoor
FF uitleggen, ik heb dus sonarr, radarr, bazarr, en sabnzb of getnzb op 2 OS'en, beiden staan los van elkaar
Op de pi werkt alles
op unraid, werkt bazarr niet
Op de een of andere reden wil hij de subs niet afhalen
In de log zegt hij:
bv
FileNotFoundError: [Errno 2] No such file or directory: \'/data/media/movies/Fantastic Beasts The Secrets of Dumbledore (2022)/Fantastic Beasts The Secrets of Dumbledore (2022) Remux-2160p.mkv\
Terwijl die daar wel degelijk staat... (wel nog op de chace, of moet ik die eerst moven?
Ik heb geen path mapping, normaal moet ik die toch niet instellen?ppeterr schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:59:
[...]
Misschien is je Path Mapping fout. Bazarr kijkt dan op de verkeerde plek.
Op de pi heb ik die ook niet ingesteld en daar werkt het
Ik heb geen idee hoe jij de boel draait, maar is dit bijvoorbeeld in docker. Dan moet je zekerskank schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:08:
[...]
Ik heb geen path mapping, normaal moet ik die toch niet instellen?
Op de pi heb ik die ook niet ingesteld en daar werkt het
wel even de path mappings doen, aangezien die buiten de container staan.
Nee hoor, als je het goed opzet heb je geen Remote Path Mappings nodig, ook niet in Docker.ppeterr schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:10:
[...]
Ik heb geen idee hoe jij de boel draait, maar is dit bijvoorbeeld in docker. Dan moet je zeker
En dan deze comment: You run dockers and DON'T have consistent and well planned paths.
Ik heb in al mijn docker containers gewoon het /data volume gemount. Hierin zitten mijn download en media folders met een hoop subfolders. Hierdoor is het pad in elke container hetzelfde en heb ik dus geen Remote Path Mappings gebruikt.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Ik denk dat er iets mis is met mn docker settingsppeterr schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:10:
[...]
Ik heb geen idee hoe jij de boel draait, maar is dit bijvoorbeeld in docker. Dan moet je zeker
Alleen snap ik niet, hij zegt bestand x is er niet, met een gans pad, en alles is juist maar het staat er wel
[ Voor 13% gewijzigd door skank op 09-09-2022 11:24 ]
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:18:
[...]
En dan deze comment: You run dockers and DON'T have consistent and well planned paths.
Tevens was of ben ik in de veronderstelling dat het verstandiger is om iedere container een eigen
directory te geven, en dan de mounts verder te regelen in de omgevings variabelen.
(dit is trouwens ook de algemene manier op een synology nas)
Ik zou trouwens het ook niet willen, dat al mijn containers zomaar alle data toegangkelijk hebben.
Ik wil dat zelf specificeren, per tool. Met eigen mounts.
[ Voor 18% gewijzigd door ppeterr op 09-09-2022 11:30 ]
Is toch juist zo

[ Voor 54% gewijzigd door skank op 09-09-2022 11:30 ]
Ik heb het zelf zo opgezet (ongeveer): https://trash-guides.info/Hardlinks/How-to-setup-for/Docker/ppeterr schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:25:
[...]
Dat zal aan de orde zijn. Organisatorisch ben ik niet zo best op dat vlak
![]()
Tevens was of ben ik in de veronderstelling dat het verstandiger is om iedere container een eigen
directory te geven, en dan de mounts verder te regelen in de omgevings variabelen.
Ik zou trouwens het ook niet willen, dat al mijn containers zomaar alle data toegangkelijk hebben.
Ook alleen maar voor usenet/torrent en dan radarr/sonarr/lidarr/plex. Zie het probleem daarvan niet zo in, het is geen gevoelige data wat ik in die map heb zitten. Maar ieder zijn meug natuurlijk
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Je Sonarr/Radarr kloppen zo te zien, je Bazarr is vreemd (tv mount naar music map?) maar boeit verder niet. Wat interessant is zijn je usenet/torrent containers, maar die zie ik er niet tussen staan.skank schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:26:
Ik heb gewoon die trash guide gevolgd hoor
Is toch juist zo
[Afbeelding]
voor overseerr. En dat vult 2 specifieke bibliotheken op mijn plex server. De rest handel ik zelf af.
Anyway, wat je zegt. Ik ben er lang geleden mee begonnen, en pas sinds kort de rr's ontdekt.
Ja die music had ik gezien en gecorrigeerdSp33dFr34k schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:42:
[...]
Je Sonarr/Radarr kloppen zo te zien, je Bazarr is vreemd (tv mount naar music map?) maar boeit verder niet. Wat interessant is zijn je usenet/torrent containers, maar die zie ik er niet tussen staan.
De usenet staat er nu bij
Alles is juist toch, waarom zegt hij dan dat hij die bestanden niet kan vinden?

Je usenet data mount klopt niet, kijk er nog maar eens naar...skank schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:49:
[...]
Ja die music had ik gezien en gecorrigeerd
De usenet staat er nu bij
Alles is juist toch, waarom zegt hij dan dat hij die bestanden niet kan vinden?
[Afbeelding]
Hoezo wat klopt er niet aan?Sp33dFr34k schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:55:
[...]
Je usenet data mount klopt niet, kijk er nog maar eens naar...
Die is zoals op de guide staat , toch?
En wat voor invloed heeft dat op bazarr?
Want sonarr enz werkt wel
Je hebt gelijk, te snel gekeken, je Usenet klopt wel, maar je Bazarr niet.skank schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:16:
[...]
Hoezo wat klopt er niet aan?
Die is zoals op de guide staat , toch?
En wat voor invloed heeft dat op bazarr?
Want sonarr enz werkt wel
Je melding is:
1
| FileNotFoundError: [Errno 2] No such file or directory: \'/data/media/movies/Film (2022)/Film.mkv |
Hoe kan Bazarr die vinden als je geen /data mount hebt in je Bazarr container?
Dus wat je moet doen is:
1
| /data/media <-> /mnt/user/data/media |
En dan moet ie werken
Aangepast zoals je zegt, maar helaasSp33dFr34k schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:33:
[...]
Je hebt gelijk, te snel gekeken, je Usenet klopt wel, maar je Bazarr niet.
Je melding is:
code:
1 FileNotFoundError: [Errno 2] No such file or directory: \'/data/media/movies/Film (2022)/Film.mkv
Hoe kan Bazarr die vinden als je geen /data mount hebt in je Bazarr container?
Dus wat je moet doen is:
code:
1 /data/media <-> /mnt/user/data/media
En dan moet ie werken
BAZARR Error ([Errno 2] No such file or directory: '/mnt/user/data/movies/xxxx) trying to get video information for this file: /mnt/user/data/movies/xxxx.mkv
En ik heb toch wel een data mount in bazarr? das staat toch in de unraid container?
Dat is toch deze

[ Voor 15% gewijzigd door skank op 09-09-2022 12:47 ]
Ik gebruik geen Unraid, dus daar kan ik niet op commenten. Maar je foutmelding ziet eruit alsof je het verkeerd om hebt gezet. Links is container, rechts is host. Daarnaast zou ik je ten zeerste aanraden om media details zoals hierboven uit te commenten aangezien het onder piracy valt (ook in je vorige posts).skank schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:39:
[...]
Aangepast zoals je zegt, maar helaas
BAZARR Error ([Errno 2] No such file or directory: '/mnt/user/data/movies/KNIP
En ik heb toch wel een data mount in bazarr? das staat toch in de unraid container?
Dat is toch deze
[Afbeelding]
EDIT: over dat laatste, nee, die 2 kun je weggooien als je die vervangt door wat ik hierboven zei.
[ Voor 11% gewijzigd door Sp33dFr34k op 09-09-2022 12:42 ]
hoe bedoel je media uitcommenten (aangepast nu)Sp33dFr34k schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:41:
[...]
Ik gebruik geen Unraid, dus daar kan ik niet op commenten. Maar je foutmelding ziet eruit alsof je het verkeerd om hebt gezet. Links is container, rechts is host. Daarnaast zou ik je ten zeerste aanraden om media details zoals hierboven uit te commenten aangezien het onder piracy valt (ook in je vorige posts).
EDIT: over dat laatste, nee, die 2 kun je weggooien als je die vervangt door wat ik hierboven zei.
Je kan me dus niet verder helpen?
Hopelijk trash wel
[ Voor 5% gewijzigd door skank op 09-09-2022 12:49 ]
Inderdaad, dat wat je aangepast hebt.skank schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:46:
[...]
hoe bedoel je media uitcommenten (aangepast nu)
Je kan me dus niet verder helpen?
Hopelijk trash wel
Heb je het nu aangepast in je mounts? Doe eens een nieuwe screenshot van je Bazarr settings dan? Imo zou het moeten werken wat ik hierboven aangaf.
Die van tv en films heb ik weggedaan zoals je zeiSp33dFr34k schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:50:
[...]
Inderdaad, dat wat je aangepast hebt.
Heb je het nu aangepast in je mounts? Doe eens een nieuwe screenshot van je Bazarr settings dan? Imo zou het moeten werken wat ik hierboven aangaf.
maar ik had je code in de bazarr->radar mapping gezet, maar moet dus daar niet
1
| /data/media <-> /mnt/user/data/media |
Goed, dan kun je nu onder settings in Radarr en Sonarr de Path Mappings deleten. En dan moet het werken.skank schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:52:
[...]
Die van tv en films heb ik weggedaan zoals je zei
maar ik had je code in de bazarr->radar mapping gezet, maar moet dus daar niet
code:
1 /data/media <-> /mnt/user/data/media
Als niet, dan maak even een nieuwe screenshot zoals deze.
[ Voor 18% gewijzigd door Sp33dFr34k op 09-09-2022 12:55 ]
Heb toch 1 kunnen downloaden..
Vermoedelijk heb ik nu teveel andere in 1 keer willen proberen want krijg nu een andere foutmelding
Throttling opensubtitlescom for 10 minutes, until 22/09/09 12:54, because of: AttributeError. Exception info: "'NoneType' object has no attribute 'json'" 09/09/2022 12:44:50
HTTPSConnectionPool(host='api.opensubtitles.com', port=443): Max retries exceeded with url: /api/v1/subtitles?
FF wachten best denk ik.
Alleen vraag ik me af.. ik heb ze nu via de unraid mover gemoved van de cache naar een andere disk, geen idee of ik die nu nog zal kunnen zoeken
Alles werkt nu.
Behalve
En in de histroy komen ze ook niet voor als downloaded
en onder bv movies staan ze ook nog als subtitles missing
Er klopt toch nog iets niet
Verstandiger is afhankelijk hoe je het bekijkt,ppeterr schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:25:
[...]
Dat zal aan de orde zijn. Organisatorisch ben ik niet zo best op dat vlak
![]()
Wat betreft media is het eigenlijk niet handig om alles in aparte mounts te doen.
Behalve als je voorkeur hebt op copy+delete tegenover een move als je Usenet gebruikt.
En met torrents de voorkeur geeft op dubbele opslag ruimte.
En als je het goed opzet dan heeft niet elke app toegang tot alles, aangezien je je download cliënt kan locken in de download folder, en bv Plex in de media folder.
Heb je toch niet goed opgelet als je dit gebruikt.skank schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:26:
Ik heb gewoon die trash guide gevolgd hoor
Is toch juist zo
[Afbeelding]
Ik doe mn best hoor ...TRaSH schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 01:04:
[...]
Heb je toch niet goed opgelet als je dit gebruikt.
Heb je guide al ontelbare keren gelezen/overlopen
gebruik ik even een andere screenshot

1. In de guides geef ik zeer duidelijk aan dat je niet /tv /movies moet gaan gebruiken
2. Dit is ook niet echt consistent
Ik heb dat niet meer he, ik gedaan wat @Sp33dFr34k zei, waarvoor dank.TRaSH schreef op zondag 11 september 2022 @ 11:20:
Aangezien je gebruikte image hoster al problemen geeft,
gebruik ik even een andere screenshot
[Afbeelding]
1. In de guides geef ik zeer duidelijk aan dat je niet /tv /movies moet gaan gebruiken
2. Dit is ook niet echt consistent
En nu werkt het
Hoe kan ik die rechtzetten, ik kan precies niet voor die ene serie deze opnieuw zoeken...
Waarom zou verwijderen en de juiste toevoegen niet werken ?skank schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:04:
Vraagje, ik heb in sonar een serie staan "Foundation" maar blijkbaar is dat de verkeerde foundation..
Hoe kan ik die rechtzetten, ik kan precies niet voor die ene serie deze opnieuw zoeken...
Verwijderen uit sonarr, zonder de bestanden te verwijderen en dan terug toevoegen?skank schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:04:
Vraagje, ik heb in sonar een serie staan "Foundation" maar blijkbaar is dat de verkeerde foundation..
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:
Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Vragen naar wat de beste release groups zijn, is ook niet de bedoeling.
Het ongevraagd benoemen/vermelden van release groups is ook niet de bedoeling
Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)
Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc). En repository versie (Main of andere fork)