Geen idee of andere mensen ook de zelfde uitdaging hebben als mij anders hier de oplossing
Ik download steeds vaker de 1080p WEB-DL afleveringen van series met
Medusa echter zijn daar vaak geen Engelse ondertitels van te vinden of enkel met Hearing Impaired (HI) op de bekende subtitle services.
Vaak zitten er ondertitels in de MKV met HI, maar ik ben allergisch voor HI in mijn ondertitels.
Nu heb ik door middel van
SubtitleEdit een script gemaakt wat na het downloaden van een aflevering eerst met SubtitleEdit alle ondertitles exporteert en daarna alle HI en "Common Errors" er uit haalt.
Daarna pakt Medusa de afleveringen weer op en importeert de aflevering en de ondertitels.
Mocht je dit ook willen gebruiken moet je wel de
Beta van SubtitleEdit gebruiken aangezien daar een aantal fixes inzitten voor de command line.
Het commando wat ik nu gebruik is:
code:
1
| SubtitleEdit.exe /convert *.mkv subrip /inputfolder:"C:\LOCATIE\EPISODE" /fixcommonerrors /removetextforhi /fixcommonerrors |
SubtitleEdit voort de parameters uit in de volgorde van de command line.
In mijn geval haal ik eerst al "Common Errors" er uit, daarna verwijder ik alle HI en als laatste nog een keer het opschonen van "Common Errors" die weer ontstaan zijn door het verwijderen van HI.
Het resultaat is dat ik nu bij alle WEB-DL's goed gesynchroniseerde ondertitels heb zonder HI

.
Remove Common Errors
Remove Hearing Impaired
[
Voor 5% gewijzigd door
Tijntje op 22-01-2018 09:00
]
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.