Ik zie dat in dit topic nog vrijwel niks staat over Flexget, terwijl het toch een enorm krachtige tool is, helaas ook best complex. Ik heb sinds een aantal maanden Flexget draaiend en geloof dat ik bijna alles er wel uit haal. Dit is de config die ik gebruik, werkt echt fantastisch:
https://github.com/zilexa/flexget_config
De bedoeling is dat je Trakt.tv gebruikt om aan te geven welke content je graag wil zien. Ook Trakt addon in Kodi installeren (staat gewoon in de default Kodi repository) zodat je watched status wordt gesynced Trakt. Flexget zal de info uit jouw Trakt account gebruiken om de juiste content via torrents/magnets te vinden (sites, RSS feeds, met ondersteuning voor season packs) en alles strak organiseren, ook subtitles. En vervolgens zal Kodi getriggered worden om de library te scannen!
Standaard wordt gekozen voor reguliere HDTV content voor series, tenzij deze niet beschikbaar is, dan wordt 720p/1080p gekozen. Dit kan je natuurlijk simpel aanpassen. Voor films wordt standaard 1080p met een minimum filesize gekozen (fallback naa 720p met ook een minimum filesize). Allerlei vage releases met hardcoded subs en Franse of Spaanse versies etc worden uitgesloten.
Meer info in de link. Installatie is ook vrij eenvoudig via het geleverde .sh batch bestand waar je de user specifieke configuratie invult (Trakt account, Transmission account, subtitle website account) en vervolgens wordt het voor je geinstalleerd en geconfigureerd.
Let op dat je wel 3 commando's moet uitvoeren de eerste keer. Maar dit staat omschreven in de link.
Het werkt echt subliem op een Raspberry Pi3 met OSMC (dus dan zal het sowieso prima werken op Debian based systemen).
[
Voor 16% gewijzigd door
Jazco2nd op 22-08-2017 14:12
]