Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameIsBart
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
xoniq schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:40:
[...]

Hoe kan het dan in de Sonarr kalender zelf staan als er nog geen datum bekend is ....... 8)7
Wellicht speculaties of gebaseerd op eerdere seizoenen? Ik stel het ook met enige twijfel, vandaar dat ik vraag of dat kan kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-10 14:49

OMX2000

By any means necessary...

Ik kijk er tegenwoordig niet meer zo heel actief naar om. Maar het valt me nu op dat couch amper wat gedownload krijgt. Nou twijfel ik of het aan couch ligt of dat films minder makkelijk te vinden zijn, want als je op de bronnen zoek vind je ook weinig bruikbaars.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMX2000 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 21:03:
Ik kijk er tegenwoordig niet meer zo heel actief naar om. Maar het valt me nu op dat couch amper wat gedownload krijgt. Nou twijfel ik of het aan couch ligt of dat films minder makkelijk te vinden zijn, want als je op de bronnen zoek vind je ook weinig bruikbaars.
Ligt heel erg aan je indexer, en hoe vaak je scant. Ik heb de hele handel nu op ongeveer 3 uur ingesteld, en krijg eigenlijk alles wel binnen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 24-10 14:49

OMX2000

By any means necessary...

pven schreef op zondag 18 juni 2017 @ 22:02:
[...]

Ligt heel erg aan je indexer, en hoe vaak je scant. Ik heb de hele handel nu op ongeveer 3 uur ingesteld, en krijg eigenlijk alles wel binnen.
Ik heb nu twee indexers ingesteld. Maar ik vermoed dat het doorgeefluiken zijn van elkaar. Dus op zoek naar een ander. ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadly Knapsack
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-10 11:49
Zijn er nog meer mensen die sinds kort problemen hebben met nzb.su? Site lijkt offline te zijn. Gebruik het al 4 jaar, zou erg zonde zijn als ze opgedoekt zijn. Om nog maar te zwijgen over de jaarlijkse kosten voor VIP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Deadly Knapsack schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 13:52:
Zijn er nog meer mensen die sinds kort problemen hebben met nzb.su? Site lijkt offline te zijn. Gebruik het al 4 jaar, zou erg zonde zijn als ze opgedoekt zijn. Om nog maar te zwijgen over de jaarlijkse kosten voor VIP.
https://www.reddit.com/r/...nts/6id7yv/nzbsu_problem/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-10 15:15

TommyGun

Stik er maar in!

Ik snap dat GitHub nog niet helemaal :)
Onlangs ben ik naar de Developer branch geswitched voor CP zodat ik deze fix zou krijgen;
https://github.com/CouchPotato/CouchPotatoServer/pull/7220
Maar als ik Git Fetch doe zegt 'ie wel dat alles up2date is, maar de betreffende file is niet bijgewerkt?
Of moet men dit eerst toelaten tot de Developer branch van CP?

[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 20-06-2017 17:45 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-10 18:03
Heeft iemand een idee wat de oorzaak hiervan kan zijn? Hij blijft een film downloaden genaamd film 2017 in verschillende vormen. In de download zit meestal een 500MB groot bestand dat niet wil afspelen. Ik gebruik couchpotato en radarr op synology. Zie ook het screenshot van de laatste downloads.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cv2oqjB.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wvkreg schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:55:
Heeft iemand een idee wat de oorzaak hiervan kan zijn? Hij blijft een film downloaden genaamd film 2017 in verschillende vormen. In de download zit meestal een 500MB groot bestand dat niet wil afspelen. Ik gebruik couchpotato en radarr op synology. Zie ook het screenshot van de laatste downloads.

[afbeelding]
Ik heb precies hetzelfde probleem (in Radarr), en heb geen idee. Misschien maar issue loggen op github?

Hm, in een bestaand issue staat weinig nuttigs: https://github.com/Radarr/Radarr/issues/1717

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 22-06-2017 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@wvkreg en @pven
Ik zou willen adviseren debugging aan te zetten.
De log file in gelinkte github issue geeft weinig nuttige info en op basis van afbeelding en tekstuele omschrijving kan men niet zoveel, ik iig niet ;)
TommyGun schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:45:
Ik snap dat GitHub nog niet helemaal :)
Onlangs ben ik naar de Developer branch geswitched voor CP zodat ik deze fix zou krijgen;
https://github.com/CouchPotato/CouchPotatoServer/pull/7220
Maar als ik Git Fetch doe zegt 'ie wel dat alles up2date is, maar de betreffende file is niet bijgewerkt?
Of moet men dit eerst toelaten tot de Developer branch van CP?
Als je die fix wilt zul je hem zelf moeten toepassen.
Je zou een nieuwe branch kunnen maken en dan de PR kunnen committen enz maar makkelijk is wellicht om met gewoon WinSCP de file op te zoeken en de fix even zelf in de file an te passen, is tenslotte maar 1 file die aangepast moet worden. ;)

[ Voor 63% gewijzigd door schumi2004 op 22-06-2017 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:40:
@wvkreg en @pven
Ik zou willen adviseren debugging aan te zetten.
De log file in gelinkte github issue geeft weinig nuttige info en op basis van afbeelding en tekstuele omschrijving kan men niet zoveel, ik iig niet ;)

[...]
Mijn debugging staat inmiddels weer aan. Even afwachten wanneer ie weer langs komt. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 24-10 15:15

TommyGun

Stik er maar in!

schumi2004 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:40:
[...]

Als je die fix wilt zul je hem zelf moeten toepassen.
Je zou een nieuwe branch kunnen maken en dan de PR kunnen committen enz maar makkelijk is wellicht om met gewoon WinSCP de file op te zoeken en de fix even zelf in de file an te passen, is tenslotte maar 1 file die aangepast moet worden. ;)
Ik zag het inderdaad, want de fix zit nu nog enkel in jshapiro26:develop en niet in CouchPotato:develop.

Maar als ik de file handmatig aanpas loopt een volgende fetch in de soep toch, of niet?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TommyGun schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:51:
[...]

Ik zag het inderdaad, want de fix zit nu nog enkel in jshapiro26:develop en niet in CouchPotato:develop.

Maar als ik de file handmatig aanpas loopt een volgende fetch in de soep toch, of niet?
Ik zou eigenlijk zeggen ja maar zeker weten doe ik dat niet. Zelf heb ik in het verleden ook handmatig dingen aangepast in CP en updates werkte toen wel gewoon meen ik.

Je zou voor zekerheid zelf een commit kunnen doen na je aanpassingen.
Mogelijk dat je dan nog wel de github setup door moet als in username en email configureren etc.

/edit
@pven
Ik zag dat je een debug log toegevoegd had, zat er niet meer info voor?
Zoiets als de daadwerkelijke trigger dat er gezocht en fetched wordt voor Film 2017 ?

[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 22-06-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:58:
[...]

/edit
@pven
Ik zag dat je een debug log toegevoegd had, zat er niet meer info voor?
Zoiets als de daadwerkelijke trigger dat er gezocht en fetched wordt voor Film 2017 ?
Nee, ik zat ook al te zoeken. Hij lijkt alsof ie in een loop constant naar deze film zoekt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Heb mijn debug log maar bij github gepost, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@pven en @wvkreg
Wel typisch dat het jullie 2 betreft die hier last van hebben, mogelijk toch een film in de wanted list die dit veroorzaakt (beide dezelfde)?

Op welke versie zitten jullie van Radarr en zouden jullie je wanted lijst kunnen posten (wordt ondoenlijk als je lijst lang is) , mogelijk zitten er overeenkomsten in?
Verder ben ik benieuwd wat er zou gebeuren als je alles op unmonitored zou zetten?
Ik heb met NZB360 alle downloaded movies op unmonitored misschien dat dat verschil uitmaakt?

Ik draai zelf versie 0.2.0.779 (nightly branch) en ik heb een wanted list van 35 items (welke jammer genoeg niet snel te exporteren is) en dan lijkt het mij te gaan om de released only items en dat zijn er hier 7:
7:19
Neerja
Rampage: President Down
Salt and Fire
The Rift
The Town

/edit:
Ik heb jullie klacht/issue dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb een vraagje over Radarr, misschien dat jullie me kunnen helpen.
Situatie:
Radarr en NZBGet draaien beide in Docker containers. Radarr stuurt de download naar NZBGet, NZBGet download het bestand, pakt het uit en zet het bestand in de map Downloads/Radarr
Radarr zou in die map de download moeten vinden en vervolgens hernoemen en verplaatsen naar Downloads/Films
Echter krijg ik nadat een film gedownload is de volgende melding:
No files found are eligible for import in *downloadmap*/*map van de film*

Ik heb al even op internet gezocht naar dit probleem, maar zie dat dit vaak voorkomt als de naam van de film niet gerelateerd is aan de film, in mijn geval heeft de film duidelijke naamgeving (weliswaar gescheiden door puntjes, maar dat zou geen probleem moeten zijn lijkt me).

Bij eerdere films kreeg ik dezelfde melding, uiteindelijk kon Radarr de films wel verplaatsen, maar bleef in de GUI de foutmelding verschijnen.
In het logbestand staat de volgende melding:
17-6-22 23:13:58.5|Error|DownloadedMovieImportService|Import failed, path does not exist or is not accessible by Radarr: *downloadmap*/*map van de film*

Radarr heeft wel gewoon toegang tot de map en het bestand.

Edit: Ik zie dat Radarr de film nu wel verplaatst en hernoemd heeft, maar de error blijft staan onder "Activity" en als ik die verwijder dan verwijderd hij de geschiedenis uit NZBGet. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de foutmelding niet verschijnt?

[ Voor 9% gewijzigd door miicker op 22-06-2017 23:17 ]

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
miicker schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:15:
Ik heb een vraagje over Radarr, misschien dat jullie me kunnen helpen.
Situatie:
Radarr en NZBGet draaien beide in Docker containers. Radarr stuurt de download naar NZBGet, NZBGet download het bestand, pakt het uit en zet het bestand in de map Downloads/Radarr
Radarr zou in die map de download moeten vinden en vervolgens hernoemen en verplaatsen naar Downloads/Films
Echter krijg ik nadat een film gedownload is de volgende melding:
No files found are eligible for import in *downloadmap*/*map van de film*

Ik heb al even op internet gezocht naar dit probleem, maar zie dat dit vaak voorkomt als de naam van de film niet gerelateerd is aan de film, in mijn geval heeft de film duidelijke naamgeving (weliswaar gescheiden door puntjes, maar dat zou geen probleem moeten zijn lijkt me).

Bij eerdere films kreeg ik dezelfde melding, uiteindelijk kon Radarr de films wel verplaatsen, maar bleef in de GUI de foutmelding verschijnen.
In het logbestand staat de volgende melding:
17-6-22 23:13:58.5|Error|DownloadedMovieImportService|Import failed, path does not exist or is not accessible by Radarr: *downloadmap*/*map van de film*

Radarr heeft wel gewoon toegang tot de map en het bestand.

Edit: Ik zie dat Radarr de film nu wel verplaatst en hernoemd heeft, maar de error blijft staan onder "Activity" en als ik die verwijder dan verwijderd hij de geschiedenis uit NZBGet. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de foutmelding niet verschijnt?
Welke foutmelding waar?
En is de naam "downloadmap" de daadwerkelijke mapnaam of heb jij deze hernoemd voor uitleg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
schumi2004 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:43:
[...]

Welke foutmelding waar?
En is de naam "downloadmap" de daadwerkelijke mapnaam of heb jij deze hernoemd voor uitleg?
Voor de uitleg, de locatie waar NZBGet de download zet is \Downloads\Radarr
Die map heb ik dan weer in Docker aan Radarr toegewezen als /Downloads
dus en Radarr ziet die map gewoon als ik door de bestanden browse.

De melding blijft staan in Radarr bij het tabblad "Activity", daar staat in dit geval een geel cijfer 1 bij (omdat ik de vorige meldingen verwijderd heb).
Bij die melding staat dit:
TEST.2013.1080p.BluRay.DTS.x264
No files found are eligible for import in /Radarr/TEST.2013.1080p.BluRay.DTS.x264

Heb de naam van de film even veranderd in test, heet uiteraard anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
schumi2004 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:31:
@pven en @wvkreg
Wel typisch dat het jullie 2 betreft die hier last van hebben, mogelijk toch een film in de wanted list die dit veroorzaakt (beide dezelfde)?

Op welke versie zitten jullie van Radarr en zouden jullie je wanted lijst kunnen posten (wordt ondoenlijk als je lijst lang is) , mogelijk zitten er overeenkomsten in?
Verder ben ik benieuwd wat er zou gebeuren als je alles op unmonitored zou zetten?
Ik heb met NZB360 alle downloaded movies op unmonitored misschien dat dat verschil uitmaakt?

Ik draai zelf versie 0.2.0.779 (nightly branch) en ik heb een wanted list van 35 items (welke jammer genoeg niet snel te exporteren is) en dan lijkt het mij te gaan om de released only items en dat zijn er hier 7:
7:19
Neerja
Rampage: President Down
Salt and Fire
The Rift
The Town

/edit:
Ik heb jullie klacht/issue dus niet.
Ik heb Radarr Ver. 0.2.0.778 develop

Mijn wanted list heeft 429 items, maar geen film of movie erin
See ook github topic: https://github.com/Radarr/Radarr/issues/1717

Ik heb er nog 1 daar over paden, wie kan daar helpen??

https://github.com/Radarr/Radarr/issues/1724

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@miicker en @wvkreg als ik zo het github topic volg zijn jullie al aardig op weg ;)

Iets anders, hebben er hier nog meer last van dat Radarr zijn download directory niet opruimt als hij een release geprocessed heeft?
In de download dir blijft release folder staan met meuk als nfo's sample's par files etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
schumi2004 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 08:54:
@miicker en @wvkreg als ik zo het github topic volg zijn jullie al aardig op weg ;)

Iets anders, hebben er hier nog meer last van dat Radarr zijn download directory niet opruimt als hij een release geprocessed heeft?
In de download dir blijft release folder staan met meuk als nfo's sample's par files etc.
Welk github topic? :o
Ik heb de vraag nergens anders gesteld namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
miicker schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:06:
[...]

Welk github topic? :o
Ik heb de vraag nergens anders gesteld namelijk.
Ben in de war met FIlm 2017 issues 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-10 17:04

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Ik heb nog een vraagje over Radarr.
Ik heb de kwaliteit bluray-1080p uit staan omdat die BDMV folders zijn (vaak?). En Radarr doet deze dus niet netjes op zn plek zetten.

Hoe lossen jullie dit op?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

HellStorm666 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:55:
Ik heb nog een vraagje over Radarr.
Ik heb de kwaliteit bluray-1080p uit staan omdat die BDMV folders zijn (vaak?). En Radarr doet deze dus niet netjes op zn plek zetten.

Hoe lossen jullie dit op?
Iso, bdmv end video_ts zijn niet supported. Je moet postprocessing script gekruiken zodat makemv of ffmpeg de niet gekende download in een mkv of iets dergelijk zet. Die wordt dan wel opgenomen door radarr.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-10 17:04

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

azz_kikr schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:58:
[...]

Iso, bdmv end video_ts zijn niet supported. Je moet postprocessing script gekruiken zodat makemv of ffmpeg de niet gekende download in een mkv of iets dergelijk zet. Die wordt dan wel opgenomen door radarr.
Tips of een manual hoe dat kan met nzbget op windows?
De nieuwste makemkv crashed op m'n systeem na een minuutje of 2.
Draai Windows Server 2012R2 x64

[ Voor 11% gewijzigd door HellStorm666 op 29-06-2017 15:27 ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

HellStorm666 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:05:
[...]

Tips of een manual hoe dat kan met nzbget op windows?
De nieuwste makemkv crashed op m'n systeem na een minuutje of 2.
Draai Windows Server 2012R2 x64
Helaas, alles op linux. Gebruik makemkvcon. Geen idee of dat bestaat op windows.

Hier is een voorbeeldscript in python voor nzbget.
https://github.com/arugif...r/script/bluray_to_mkv.py

Mss kan je dat aanpassen of werkt het op windows'
Mijne doet ondertussen al veel meer dan dat en voornamelijk in bash gedaan. Maar wel min of meer zelfde idee erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-10 22:31
azz_kikr schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:58:
[...]

Dat is 1 van de grootste redenen dat ik voor films geen geautomatiseerd programma gebruik,
ze werken prima voor mkv rips etc.
maar voor een echte blu-ray die vaak als iso's zijn (apart trouwens dat iso's niet supported word) of blu-ray folder structuur werkt het voor geen meter.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

TRaSH schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:07:
[...]

Dat is 1 van de grootste redenen dat ik voor films geen geautomatiseerd programma gebruik,
ze werken prima voor mkv rips etc.
maar voor een echte blu-ray die vaak als iso's zijn (apart trouwens dat iso's niet supported word) of blu-ray folder structuur werkt het voor geen meter.
Slikt hier met processing script toch gewoon lekker Iso en bdmv mappen. Moet allemaal opgezet worden naar mkv want anders slikt plex ze niet.

Waarschijnlijk daarom dat er weinig naar die zaken gekeken worden voor te automatiseren. Plex ondersteund ze ook niet rechstreeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
azz_kikr schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:11:
[...]
Slikt hier met processing script toch gewoon lekker Iso en bdmv mappen.
Maar Radarr kan er niet mee overweg als ik ze gewoon wil behouden zoals ze zijn als ISO of Blu-Ray folder structuur.
Vaak voor 3D films wil je ze graag als ISO's behouden,
En zo zijn er nog andere redenen dat je ze gewoon wilt hebben zoals ze geleverd worden.
azz_kikr schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:11:
[...]
Moet allemaal opgezet worden naar mkv want anders slikt plex ze niet.

Waarschijnlijk daarom dat er weinig naar die zaken gekeken worden voor te automatiseren. Plex ondersteund ze ook niet rechstreeks.
Plex ondersteunt geen iso's of blu-ray folder structuur ?
Kodi kan daar prima mee overweg.
dacht dat plex er dan ook mee overweg kan ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

TRaSH schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:20:
[...]

Maar Radarr kan er niet mee overweg als ik ze gewoon wil behouden zoals ze zijn als ISO of Blu-Ray folder structuur.
Vaak voor 3D films wil je ze graag als ISO's behouden,
En zo zijn er nog andere redenen dat je ze gewoon wilt hebben zoals ze geleverd worden.

[...]

Plex ondersteunt geen iso's of blu-ray folder structuur ?
Kodi kan daar prima mee overweg.
dacht dat plex er dan ook mee overweg kan ?
Ik zie niet in waarom je de de iso of de dvd folder structuur wilt behouden. Of het moet zijn dat je interesse hebt in de extras en de prachtige menus op de schijfjes.
Dat radarr ze niet herkent klopt, je film blijft dan ook altijd al missing staan omdat die de isos niet herkent. Als je gewoon dummy.mkv file in dezelfde folder dropt, dan is radarr tevreden en stopt die met monitorren.
Het eventueel verplaatsten zal je dan wel zelf moeten regelen allemaal.

Nope, plex ondersteunt dit niet. Isos zou ik nog kunnen begrijpen dat ze het implementeren, maar losse DB of DVD folders is gewoon 1 grote nest.

Plex is geen Kodi en Kodi is geen plex. Er zijn zoveel dingen die Kodi wel kan en plex niet. (Ook in omgekeerde richting).

Voor plex moet je omzetten naar mkv (duurt minuutje met makemkv en is lossless (wel extras enzo zijn weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
Extra's en menu's vind ik zelf ook overbodig,
Ben een fan van remuxes ;)
Maar had van iemand begrepen die altijd 3D films zoekt dat die altijd iso's moeten blijven anders worden ze erg groot als je ze omzet en dan zou de 3D functie niet werken.
Geen idee of dat nog steeds zo is,
Vind 3D voor thuis gebruik niet een echte meerwaarde hebben of je moet een erg grote TV of projectie scherm hebben.

Heb de script bekeken volgens mij moet die ook gewoon werkbaar kunnen gemaakt worden op windows,
maar zie ook dat het niet meer ondersteunt word.
En als hij omgezet is dan werken ook de HD audio sporen (DTS-HD/TRUE-HD) naar behoren en evt Atmos track ?
Neem aan dat hij alle audio/subs mee muxt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TagForce
  • Laatst online: 04-05 08:20
TRaSH schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:58:
Maar had van iemand begrepen die altijd 3D films zoekt dat die altijd iso's moeten blijven anders worden ze erg groot als je ze omzet en dan zou de 3D functie niet werken.
Vind 3D voor thuis gebruik niet een echte meerwaarde hebben of je moet een erg grote TV of projectie scherm hebben.

Heb de script bekeken volgens mij moet die ook gewoon werkbaar kunnen gemaakt worden op windows,
En als hij omgezet is dan werken ook de HD audio sporen (DTS-HD/TRUE-HD) naar behoren en evt Atmos track ?
Het wordt alleen maar heel groot als je ze transcode naar wat anders dan het formaat waar het origineel in gemuxed is, anders wordt het precies even groot met dezelfde informatie. Ook 3D werkt gewoon, aangezien dat gewoon in de Video Stream zit. Het is ook niet zo dat Plex de video stream van een BluRay niet ondersteunt. Plex ondersteunt alleen de Container niet (of het formaat van opslag van die container).

De reden dat Plex het niet ondersteunt is simpel: Het zou dan een extra GUI moeten zijn op alle verschillende apparaten die een Plex verbinding ondersteunen (DLNA of Native Plex), en dat is zo goed als onmogelijk om te doen. Het idee achter Plex is dat gebruikers de content die ze willen zien makkelijk en uniform kunnen bereiken, met zo min mogelijk stappen. Een extra DVD/BluRay menu zou het aantal stappen verveelvoudigen, dus niet. Zelfde geldt voor Series op disk images, het is moeilijk goed te implementeren om complete series in een diskimage op de juiste manier bereikbaar te krijgen voor Plex en de eindgebruiker.

De oplossing is dan ook: Remuxen in een container die wel ondersteunt wordt: MKV bijvoorbeeld.

Voor meer info: https://support.plex.tv/hc/en-us/articles/201426506 en https://support.plex.tv/hc/en-us/articles/201358273

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

TRaSH schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:58:

Dat durf ik ook niet te zeggen. HEb nog nooit 3D filmen gedownload dus daar ga ik me niet over uitspreken.
Ik dacht dat dat trouwens filmen waren waar half en half de frames enerzijds getoond werden. Dus 1 frame ene beeld, andere frame 3d illusie frame. Nuja boeie 3d

Tja niet ondersteund wil niet zeggen dat het niet meer wil werken. Mijn python kennis is minimaal dus in bash gedaan maar ik zie niet in waarom het niet zo werken.

Standaard neemt makemkv alles wat er bij de film zit mee, dus alle subs en alle audiosporen. Dus daar moet je je geen zorgen in maken. Ik geef wel nog mee als parameter van makemkvcon --minlength=4000, dat de eventuele titles langer dan 1 uur moet rekenening mee houden. Gaat goed in meeste gevallen toch (of er moeten extras van langer dan 1 uur inzitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
azz_kikr schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:52:
[...]

Helaas, alles op linux. Gebruik makemkvcon. Geen idee of dat bestaat op windows.

Hier is een voorbeeldscript in python voor nzbget.
https://github.com/arugif...r/script/bluray_to_mkv.py

Mss kan je dat aanpassen of werkt het op windows'
Mijne doet ondertussen al veel meer dan dat en voornamelijk in bash gedaan. Maar wel min of meer zelfde idee erachter.
Heb even ernaar gekeken maar er is ook weinig uitleg wat je moet instellen in de script,
en hij word verder niet gesupported meer.
misschien de nieuwe versie eens bekijken morgen maar zie dat daar ook al 2 jaar niet meer naar omgekeken word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

TRaSH schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:05:
[...]

Heb even ernaar gekeken maar er is ook weinig uitleg wat je moet instellen in de script,
en hij word verder niet gesupported meer.
misschien de nieuwe versie eens bekijken morgen maar zie dat daar ook al 2 jaar niet meer naar omgekeken word.
Enige optie is Directory=${MainDir}/mkv

Voor de rest zijn er geen instellingen aan. Maar hou er rekening mee dat het ook voor linux is. Hij zoekt makemkvcon via het "which" commando van linux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:19
Makemkvcon is er ook voor windows en python is beschikbaar voor elk denkbaar OS dus ook voor windows.
Hier kun je makemkvcon vinden.

http://www.makemkv.com/

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
Zit gewoon in de makemkv pakket bij als je het installeert,
maar de script geeft allerlei errors als je hem gebruikt op windows.
code:
1
2
3
4
5
6
    Sat Jul 01 2017 19:52:56    Post-process-script bluray_to_mkv.py for Film (2016) failed (terminated with unknown status)
INFO    Sat Jul 01 2017 19:52:56    bluray_to_mkv: ImportError: No module named pathlib
INFO    Sat Jul 01 2017 19:52:56    bluray_to_mkv: import pathlib
INFO    Sat Jul 01 2017 19:52:56    bluray_to_mkv: File "C:\Program Files (x86)\NZBGet\scripts\bluray_to_mkv.py", line 22, in <module>
INFO    Sat Jul 01 2017 19:52:56    bluray_to_mkv: Traceback (most recent call last):
INFO    Sat Jul 01 2017 19:52:56    Executing post-process-script bluray_to_mkv.py for Film (2016)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Je mist de pathlib module .
Installeer even vanaf de command prompt die library met het volgende commando:
code:
1
 pip install pathlib

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Ik merk de laatste tijd dat de interfaces van Sonarr en Radarr ontzettend traag laden op mijn Synology DS214Play. Ik krijg niet achterhaald wat het probleem is.

Hmm ik ben misschien een stapje verder. Mijn Volume op de NAS blijft op de 100% hangen.

Weer een stap verder.... Het is Radarr die alles in gebruik neemt.

[ Voor 34% gewijzigd door Lanithro op 03-07-2017 12:39 ]

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
Ben(V) schreef op zondag 2 juli 2017 @ 21:18:
Je mist de pathlib module .
Installeer even vanaf de command prompt die library met het volgende commando:
code:
1
 pip install pathlib
Kom steeds een stap verder maar krijg weer een nieuwe fout melding
code:
1
bluray_to_mkv: [%(levelname)s] %(message)s

Heb logging ook geïnstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil bij Radarr de map hernoemen naar iets met de kwaliteit erin. Het hernoemen van bestanden is simpel, maar van het hernoemen van mappen snap ik niet veel. De bestandsnamen wil ik laten zoals ze zijn ivm het vinden van subs.

Kan iemand mij een duw in de goede richting geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

pven schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:47:
Ik wil bij Radarr de map hernoemen naar iets met de kwaliteit erin. Het hernoemen van bestanden is simpel, maar van het hernoemen van mappen snap ik niet veel. De bestandsnamen wil ik laten zoals ze zijn ivm het vinden van subs.

Kan iemand mij een duw in de goede richting geven?
Bij Settings > Media Management > Movie Folder Format?
code:
1
{Movie Title} {Quality Title}

Trouwens geen idee of dit ook werkt, maar de optie is er wel zo te zien.

edit: zoiets?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RHvVSGW.png

[ Voor 13% gewijzigd door ulTimaS op 17-07-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ulTimaS schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:55:
[...]

Bij Settings > Media Management > Movie Folder Format?
code:
1
{Movie Title} {Quality Title}

Trouwens geen idee of dit ook werkt, maar de optie is er wel zo te zien.

edit: zoiets?
[afbeelding]
Ik ben niet helemaal duidelijk zie ik. :)

Ik wil het bestand dus niet hernoemen, maar die folder-rename-optie duikt pas op als je het vinkje voor bestanden hernoemen aanvinkt. En bij de rename-opties zie ik niet iets als 'originale filename' staan.

Omg, ik zeg het en ik zie hem staan. :X _O_

Hm, werkt toch niet: 'Must contain movie title'

Of is er een best practice rename-template waarmee de subs ook gevonden worden?

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 17-07-2017 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

pven schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:46:
[...]

Ik ben niet helemaal duidelijk zie ik. :)

Ik wil het bestand dus niet hernoemen, maar die folder-rename-optie duikt pas op als je het vinkje voor bestanden hernoemen aanvinkt. En bij de rename-opties zie ik niet iets als 'originale filename' staan.

Omg, ik zeg het en ik zie hem staan. :X _O_

Hm, werkt toch niet: 'Must contain movie title'

Of is er een best practice rename-template waarmee de subs ook gevonden worden?
Wat is je beoogde resultaat? dit:
code:
1
/1080p/movie/movie.2017.1080p.etc.mkv
of
code:
1
/movie 1080p/movie.2017.1080p.etc.mkv

of nog iets anders, haha.

edit: en wat gebruik je voor subs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ulTimaS schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:04:
[...]

Wat is je beoogde resultaat? dit:
code:
1
/1080p/movie/movie.2017.1080p.etc.mkv
of
code:
1
/movie 1080p/movie.2017.1080p.etc.mkv

of nog iets anders, haha.
Wat ik wil is de naam van de film met daarachter de kwalteit. Dus bv iets als 'Rambo (1980) 720p'. Stel dat ik een cam heb gedownload van een film die ik echt graag wil zien, dan geeft de foldernaam aan dat ik mijn verwachtingen iets bij moet stellen. :P
edit: en wat gebruik je voor subs?
https://www.filebot.net/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

pven schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:08:
[...]

Wat ik wil is de naam van de film met daarachter de kwalteit. Dus bv iets als 'Rambo (1980) 720p'. Stel dat ik een cam heb gedownload van een film die ik echt graag wil zien, dan geeft de foldernaam aan dat ik mijn verwachtingen iets bij moet stellen. :P

[...]

https://www.filebot.net/
Dan zou die moeten werken met de instellingen van mn eerste antwoord.
code:
1
{Movie Title} {(Release Year)} {Quality Title}

en 'Automatically Rename Folders' op 'Yes'
en 'Movie Paths Default to Static' op 'No'

Ik weet alleen niet of het ook werkt met het renamen van bestaande folders (bij mij tenminste niet). Voor nieuwe films zouden deze instellingen wel moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-10 18:30

Ron

op het moment heb ik sonarr radarr sabnzbd en qbittorrent draaien op verschillende windows vm's
nu probeer ik deze (op debian) te installeren in docker,
ik loop er alleen tegen aan dat m'n samba share niet lekker gemount wordt in de docker containers.

ik heb m'n samba share gemount in fstab:
code:
1
//ron-srv-hypervisor.domain.tld/Downloads  /media/downloads cifs credentials=/home/ronald245/.smbcredentials,iocharset=utf8,sec=ntlm 0 0

ik maak m'n containers als volgende aan

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
docker create \
    --name sonarr \
    -v /etc/localtime:/etc/localtime:ro \
    -v ~/config/sonarr/:/config \
    -v /media/downloads/series/:/tv \
    -v /media/downloads/:/downloads \
    -e PGID=1000 -e PUID=1000  \
    -p 8989:8989 \
    linuxserver/sonarr

ik krijg alleen de error dat user abc geen access heeft tot de share, ik heb al geprobeerd om met chmod 777 de user access the geven tot /media/downloads.

wat doe ik hier fout?

EDIT:

naar aanleiding van wat posts op stackoverflow het volgende geprobeerd:

code:
1
//ron-srv-hypervisor.domain.tld/Downloads  /media/downloads cifs credentials=/home/ronald245/.smbcredentials,iocharset=utf8,sec=ntlm,uid=1000,gid=1000,forceuid,forcegid,file_mode=0700,dir_mode=0700 0 0

en dit werkt, wel iets vreemds is het volgende:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OeD1ZCG.png

ik meen toch vrij zeker te weten dat er 6tb+ op de cluster vrij is

[ Voor 24% gewijzigd door Ron op 18-07-2017 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 16:16
Goedemiddag,

Ik had een vraag, is CP nog steeds "het" om films mee te downloaden of is er al een beter? Ik heb al enige tijd Sonarr met Sabnzb draaien op mijn Syno NAS en helemaal tevreden mee. Maar nu wil ik ook iets hebben om films mee te kunnen downloaden. Ken CP een beetje maar dat is al van enige tijd geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-10 14:18
Frid0 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:37:
Goedemiddag,

Ik had een vraag, is CP nog steeds "het" om films mee te downloaden of is er al een beter? Ik heb al enige tijd Sonarr met Sabnzb draaien op mijn Syno NAS en helemaal tevreden mee. Maar nu wil ik ook iets hebben om films mee te kunnen downloaden. Ken CP een beetje maar dat is al van enige tijd geleden
Radarr is de film variant van Sonarr, werkt erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
Omisys schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:41:
[...]

Radarr is de film variant van Sonarr, werkt erg prettig.
Ow oke, klinkt goed!
Waar kan ik die vinden?

Heb nu als extra packages die van SynoCommunity en Martijn de Vries staan maar vind hem daar niet tussen.

En een korte/start-up handleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-10 14:18
Frid0 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:50:
[...]

Ow oke, klinkt goed!
Waar kan ik die vinden?

Heb nu als extra packages die van SynoCommunity en Martijn de Vries staan maar vind hem daar niet tussen.

En een korte/start-up handleiding?
Lijkt me dat er genoeg guides te vinden zijn met een beetje inzet op google.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• a.boogerd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-10 18:56
Frid0 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:50:
[...]
Ow oke, klinkt goed!
Waar kan ik die vinden?
...
Op SynoCommunity staat deze als BETA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
a.boogerd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:02:
[...]

Op SynoCommunity staat deze als BETA
Bedankt!
Net even Beta aan gezet en inderdaad, Radar staat er nu tussen, top!

Nu even kijken hoe je alles moet instellen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Frid0 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:38:
[...]

Bedankt!
Net even Beta aan gezet en inderdaad, Radar staat er nu tussen, top!

Nu even kijken hoe je alles moet instellen...
Gelukkig ken je Sonarr al, het meeste komt wel redelijk overeen aangezien het een directe fork is van Sonarr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ulTimaS schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:58:
[...]

Gelukkig ken je Sonarr al, het meeste komt wel redelijk overeen aangezien het een directe fork is van Sonarr.
Nu Lidarr nog en het plaatje is compleet, voor mij dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
ulTimaS schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:58:
[...]

Dat is waar.
Maar zit nu op mijn werk en krijg hem niet opgestart. Vermoedelijk staat de juiste poort nog niet open bij mij thuis voor Radarr zodat ik het niet van buitenaf kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

schumi2004 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 14:35:
[...]

Nu Lidarr nog en het plaatje is compleet, voor mij dan ;)
Er is wel een poging aan de gang, ik merk alleen dat de voortgang niet zo hard gaat als bij Radarr. Ik denk dat dit ook te maken heeft met het feit dat er minder vraag naar is dan een Radarr of een Sonarr en consorten. Hierbij zijn streamingdiensten zoals Spotify ontzettend populair en zijn deze bibliotheken ook groot genoeg voor de meeste gebruikers.

https://github.com/mattman86/Lidarr https://github.com/lidarr/Lidarr
https://www.reddit.com/r/Lidarr/

[ Voor 5% gewijzigd door ulTimaS op 19-07-2017 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 15:10

Meneer iCy

swarma

Frid0 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 14:36:
[...]

Dat is waar.
Maar zit nu op mijn werk en krijg hem niet opgestart. Vermoedelijk staat de juiste poort nog niet open bij mij thuis voor Radarr zodat ik het niet van buitenaf kan doen...
Ah, poorten geneuzel idd. 7878 is de default poort voor radarr dacht ik.

Heb zelf alles via een nginx proxy lopen dus hoef enkel poort 443 open te zetten en de service in nginx config te defnieren. Zo heb ik dus ook alles achter een certificaatje hangen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ulTimaS schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 14:49:
[...]

Er is wel een poging aan de gang, ik merk alleen dat de voortgang niet zo hard gaat als bij Radarr. Ik denk dat dit ook te maken heeft met het feit dat er minder vraag naar is dan een Radarr of een Sonarr en consorten. Hierbij zijn streamingdiensten zoals Spotify ontzettend populair en zijn deze bibliotheken ook groot genoeg voor de meeste gebruikers.

https://github.com/mattman86/Lidarr
https://www.reddit.com/r/Lidarr/
Correctie ;)

https://github.com/lidarr/Lidarr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
icy schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 14:49:
[...]

Ah, poorten geneuzel idd. 7878 is de default poort voor radarr dacht ik.

Heb zelf alles via een nginx proxy lopen dus hoef enkel poort 443 open te zetten en de service in nginx config te defnieren. Zo heb ik dus ook alles achter een certificaatje hangen.
Helaas wel ja. Moet ik vanavond maar even open zetten dan.
Bij mij zoekt die naar paart 8310 zie ik staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Ah... zo te zien is de link op de reddit pagina niet up to date. Ik hou mij er zelf ook niet zo mee bezig om heel eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Sinds NZBGet versie 19.1 in Docker (Synology) krijg ik de volgende meldingen als ik iets download:
code:
1
2
WARNING Thu Jul 20 2017 14:28:12    Blocking NewsDemon (europe-ssl.newsdemon.com) for 10 sec
ERROR   Thu Jul 20 2017 14:28:12    TLS handshake failed for europe-ssl.newsdemon.com: error:140770FC:SSL routines:SSL23_GET_SERVER_HELLO:unknown protocol

Met bijvoorbeeld Spotnet krijg ik hetzelfde NZB bestand wel gewoon gedownload. Enig idee waar dit mee te maken kan hebben? Ik heb al geprobeerd om NZBGet helemaal opnieuw te installeren zonder backup terug te zetten.

Edit:
Bij het testen van de connectie krijg ik de foutmelding (poort 563):
code:
1
TLS certificate verification failed for europe-ssl.newsdemon.com: certificate hostname mismatch (news.sslusenet.com). For more info visit http://nzbget.net/certificate-verification

Bij test met poort 443 krijg ik de melding:
code:
1
TLS handshake failed for europe-ssl.newsdemon.com: error:140770FC:SSL routines:SSL23_GET_SERVER_HELLO:unknown protocol

Voor nu gebruik ik als tijdelijke oplossing de newsserver van NewsDemon waarbij SSL uit staat, die werkt namelijk wel gewoon. Maar het lijkt toch echt aan NZBGet te liggen, aangezien Spotnet wel gewoon werkt met SSL.

[ Voor 36% gewijzigd door miicker op 20-07-2017 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dusssss

https://github.com/SickRage/SickRage

Repository unavailable due to DMCA takedown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesa57
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-10 17:09
De ene gitter tegen een andere. Wat een toestand.

https://www.reddit.com/r/...has_taken_our_repos_down/

[ Voor 50% gewijzigd door mesa57 op 20-07-2017 21:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
mesa57 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 20:56:
De ene gitter tegen een andere. Wat een toestand.
echel0n... :(

Diens diva-gedrag was voor mij indertijd een van de redenen om over te stappen op Sonarr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
als ze het maar fixen etc. Sonarr kan ik helaas niet draaien op mijn synology nas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Laatst online: 03-10 13:39

mickjuh

Good news everyone!

Ah, vroeg me al af waarom ik een update-fout zag in mijn log

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drfruit schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:56:
[...]

echel0n... :(

Diens diva-gedrag was voor mij indertijd een van de redenen om over te stappen op Sonarr.
Mijn vorige comment was niet helemaal correct maar blijf hopen dat die echel0n eens een keer goed zichzelf tegenkomt!

[ Voor 21% gewijzigd door schumi2004 op 21-07-2017 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusG
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hebben jullie ook dat Radarr zoveel meer CPU gebruikt dan Sonarr? Alles is uptodate en draai de nightly builds van Radarr. Het is een mooi stukje software, maar dit is een beetje buiten proportie.

Heb alle instellingen al nagelopen, maar zie niks vreemds.
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/35koq5w.png

[ Voor 7% gewijzigd door BertusG op 22-07-2017 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Wat kan ik met deze error in Radarr? Op Synology in Docker btw:

The.Bank.Job.2008.BluRay.Remux.AVC.1080p.DTS-HD.MA.7.1-Eidon

No files found are eligible for import in /volume1/downloads/cp/The.Bank.Job.2008.BluRay.Remux.AVC.1080p.DTS-HD.MA.7.1-Eidon

Rename en media management staat aan, sabnzbd downloadt alleen de film.

[ Voor 5% gewijzigd door wvkreg op 24-07-2017 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
BertusG schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 14:32:
Hebben jullie ook dat Radarr zoveel meer CPU gebruikt dan Sonarr? Alles is uptodate en draai de nightly builds van Radarr. Het is een mooi stukje software, maar dit is een beetje buiten proportie.

Heb alle instellingen al nagelopen, maar zie niks vreemds.
[afbeelding]
yes same cpu usage is enorm. Probeer hem eens in Docker te draaien, daar kun je eea aanpassen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8UoMYRQaWaniX5TRkdrOiYTE/full.png

[ Voor 7% gewijzigd door wvkreg op 22-07-2017 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-10 19:21
Zijn er hier ook Tweakers die ervaring hebben met dockers voor Sonarr/Radarr etc op een Windows Server 2016 installatie?

Ben benieuwd of dit al kan en of het stabiel is en goed presteert.

Vooralsnog heb ik een VM (OpenFLIXR) draaien voor sonarr en couchpotato etc, maar eigenlijk zou ik het willen omzetten naar dockers zodat ik de VM niet meer nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-10 18:30

Ron

ronald245 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 00:01:
op het moment heb ik sonarr radarr sabnzbd en qbittorrent draaien op verschillende windows vm's
nu probeer ik deze (op debian) te installeren in docker,
ik loop er alleen tegen aan dat m'n samba share niet lekker gemount wordt in de docker containers.

en dit werkt, wel iets vreemds is het volgende:
[afbeelding]

ik meen toch vrij zeker te weten dat er 6tb+ op de cluster vrij is
om hier even op terug te komen, dit heb ik gefixt met een reboot.

ik loop er nu wel tegenaan dat in een docker container de frontend van radarr/sonarr/sabnzbd erg traag is en bij de laatste gewoon helemaal niet meer reageert. om de situatie te schetsen: ik draai docker op een debian virtual machine op een hyper-v based cluster.

ik had wel wat (40% +/-) performance drop verwacht maar niet dat de frontends vrijwel onbruikbaar zouden zijn.

wellicht dat ik nog een vm opzet waarin ik ze rechtstreeks onder debian draai. another day :z

[ Voor 4% gewijzigd door Ron op 24-07-2017 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 22-10 17:52
Ik probeer Spotweb op mijn Synology te installeren, loop nu tegen de volgende melding aan:

Afbeeldingslocatie: https://5-t.imgbox.com/0XaeTngH.jpg

Heb echt van alles geprobeerd, iemand een idee? MariaDB etc staan geinstalleerd.

[ Voor 13% gewijzigd door Protax op 27-07-2017 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
Goedemiddag,

Ik had een vraag over Radarr. Heb dat op aanraden op Syn NAS geinstalleerd voor films. Gebruik Sonarr voor series en dat werkt super. Radarr geinstalleerd en Sonarr er naast gehouden en eigenlijk zowat overall dezelfde instellingen gemaakt in Radarr zoals het bij mij in Sonarr ook staat.

Nu is het vreemde, tenminste vind ik :) Dat Radarr geen enkele film vind. Ik zie bij elke film staan, dat die geen enkele forma 720p,1080p, BD of wat dan ook kan vinden. Dat maakt niet uit met welke film ik het doe, Radarr geeft dat over bij. Ik snap niet hoe Radarr geen films kan vinden en de NZB door geeft aan NZBGet.

Mijn Indexer ingesteld, zelfde als bij Sonarr en die werkt. Net nog via Sonarr geprobeerd een aflevering te downloaden en ging allemaal prima. Down Client, NZBGet ingesteld, getest via Radarr en geeft allemaal ok. Staat ook hetzelfde als bij Sonarr.

Kan iemand mij helpen waarom ik geen films kan downloaden in Radarr?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robsta86
Ik gebruik zelf radarr (nog) niet dus weet niet zeker of dit van toepassing is, maar je hebt toch niet toevallig bij de indexer in radarr dezelfde categorieën geconfigureerd he? Want die categorie in sonarr slaan natuurlijk op series...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frid0
Robsta86 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:34:
Ik gebruik zelf radarr (nog) niet dus weet niet zeker of dit van toepassing is, maar je hebt toch niet toevallig bij de indexer in radarr dezelfde categorieën geconfigureerd he? Want die categorie in sonarr slaan natuurlijk op series...
Robsta86, bedankt!
Dat was het inderdaad....

Heb gewoon zowat alles blind overgenomen van Sonarr en daar helemaal niet op gelet bij Radarr....
Super! Zoiets simpels maar je kan er best een tijdje zoet mee zijn om te zoeken wat het is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robsta86
Fijn dat het zoiets simpels was 👍🏻! Soms kijk je over zulke dingen heen en zoek je je helemaal rot inderdaad! Hoop dat radarr je goed bevalt, ik heb nog op m'n todo lijstje staan om het te gaan proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
Robsta86 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:11:
Fijn dat het zoiets simpels was 👍🏻! Soms kijk je over zulke dingen heen en zoek je je helemaal rot inderdaad! Hoop dat radarr je goed bevalt, ik heb nog op m'n todo lijstje staan om het te gaan proberen!
Absoluut! Zag de bui alweer hangen dat ik uren bezig was met het uitzoeken en dingen testen....

Als je Sonarr gewend bent is Radarr super simpel. Heb het nu net een dag draaien en werkt prima en eigenlijk zoals je van Sonarr gewend bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Protax schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:30:
Ik probeer Spotweb op mijn Synology te installeren, loop nu tegen de volgende melding aan:

[afbeelding]

Heb echt van alles geprobeerd, iemand een idee? MariaDB etc staan geinstalleerd.
Ik vermoed dat de dependency in het package nog niet bijgewerkt is. (van mysl naar mariadb)

Mocht ik tijd hebben wil ik er wel naar kijken maar eigenlijk hoort dit hier thuis [Synology] Packages

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
fyi, de repo's voor pyMedusa, SickGear en SickRage zijn weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Ik heb sindskort Spotify premium dus ik zal Lidarr niet zo gauw draaien. Maar wat ik wel zou willen zien is een Sonarr oplossing voor (audio)boeken. Die komt meteen op mijn NAS te staan.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Is er eigenlijk ook iets als Radarr en Sonarr maar dan voor games?

Hebben jullie trouwens AutoSub draaien?
Ik wil autosub draaien in Docker (op mijn Synology), welke image gebruiken jullie dan? Ik zie dat linuxserver.io hem niet heeft :(

[ Voor 57% gewijzigd door miicker op 07-08-2017 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riessie85
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-10 22:31
miicker schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:22:

Ik wil autosub draaien in Docker (op mijn Synology), welke image gebruiken jullie dan? Ik zie dat linuxserver.io hem niet heeft :(
Ik heb deze draaien van Autosub https://hub.docker.com/r/widdpim/autosub-bootstrapbill/ werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik zag dat er een topic voor autosub was, dus heb hier een vraag geplaatst:
miicker in "[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill"
Misschien weet iemand hier het antwoord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-10 13:30
Offtopic: Gaydarr? :P
Nee die bestaat (nog) niet.

I hide at work because good employees are hard to find.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laibr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 22:50
Hi,

Heb eindelijk mijn Sonarr eens van scratch opnieuw geïnstalleerd en ben nu ook geswitcht naar Radarr.
Nu vraag ik me af hoe jullie Nederlandsalige films (bv Disney) zoeken? Gebruiken jullie tags en preferred words of een andere manier?
Zou dit willen doen voor films en series maar naast de bestaande engelstalige natuurlijk.

Kan iemand me op weg helpen hiermee?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
laibr schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:05:
Hi,

Heb eindelijk mijn Sonarr eens van scratch opnieuw geïnstalleerd en ben nu ook geswitcht naar Radarr.
Nu vraag ik me af hoe jullie Nederlandsalige films (bv Disney) zoeken? Gebruiken jullie tags en preferred words of een andere manier?
Zou dit willen doen voor films en series maar naast de bestaande engelstalige natuurlijk.

Alvast bedankt!
Dat probleem heb ik ook voor Radarr. Op dit moment negeert ie zelfs anderstalige releases bijvoorbeeld met Dutch in de naam. Lijkt alsof meertalige releases niet ondersteund wordt.
http://feathub.com/Radarr/Radarr/+4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 08:01

Tijntje

Hello?!

laibr schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:05:
Hi,

Alvast bedankt!
Ik haal mijn films automatisch via private torrent trackers binnen. Nederlandse films doe ik met het handje via Usenet.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-10 13:07

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Ik heb de laatste tijd nogal een "probleem" met sickrage. Als voorbeeld vandaag (weer):

Episode aired om 03:00 in amerika, episode wordt niet automatisch in redelijke tijd gesnatched door sickrage. Ik ga (om 10:00) in de webinterface van sickrage naar de voorgenoemde aflevering en klik op het zoek knopje en de episode wordt direct gesnatched en gedownload.

Ik heb de search frequentie op 30 minuten staan, dus waarom snatched hij de episode dan niet? Uiteindelijk snatched hij de episode vanzelf wel en daarom is het niet echt een probleem maar ik vind het vreemd dat hij er bij wijze van 12 uur over doet om de episode automatisch te downloaden terwijl bij het handmatig triggeren van een zoekopdracht het meteen lukt.

Het is overigens niet bij een enkele serie maar bij alle.

• TRaSH
Tijdzone instelling misschien ?

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-10 11:59

B2

wa' seggie?

Sinds ik over ben naar Sonarr (vanaf Sickrage met subtitle support) gebruik ik Sub-Zero in Plex om subs te vinden. Dat lijkt goed te werken.
Maar goed, dat gaat dus alleen op als je Plex gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

Gecheckt en staat correct op de server, dus dat is het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
@Lawwie
Kan je in de zoek lijst zien wanneer hij beschikbaar was.
Betekent namelijk niet als het om 3:00 uitgezonden word dat het er om 4:00 opstaat zeker als je voor wat hogere kwaliteit gaat.
Zie je verder nog iets in je logs waarom hij hem niet oppakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

TRaSH schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:20:
@Lawwie
Kan je in de zoek lijst zien wanneer hij beschikbaar was.
Betekent namelijk niet als het om 3:00 uitgezonden word dat het er om 4:00 opstaat zeker als je voor wat hogere kwaliteit gaat.
Zie je verder nog iets in je logs waarom hij hem niet oppakt.
Onderstaande is de log van een voorbeeld aflevering, echter gebeurd dit wekelijks samen met bijvoorbeeld Game of Thrones, beide zeer populaire shows waarbij ik bij bijvoorbeeld Game of Thrones om 15:00 uur handmatig de zoek aan moest gooien om hem binnen te krijgen waarbij ik zeker weet dat deze al een aantal uren beschikbaar is.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
2017-08-10 10:04:45 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-247808 :: Downloading Suits.S07E05.720p.HDTV.x264-AVS from ThePirateBay
2017-08-10 10:04:45 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-247808 :: [ThePirateBay] :: Quality of Suits.S07E05.720p.HDTV.2CH.x265.HEVC-PSA.mkv is 720p HDTV
2017-08-10 10:04:45 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-247808 :: [ThePirateBay] :: Quality of Suits.S07E05.720p.HDTV.x264-AVS[ettv] is 720p HDTV
2017-08-10 10:04:45 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-247808 :: [ThePirateBay] :: Quality of Suits.S07E05.720p.HDTV.x264-AVS is 720p HDTV
2017-08-10 10:04:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-247808 :: [ThePirateBay] :: Performing episode search for Suits
2017-08-10 10:04:44 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-247808 :: Beginning manual search for: [Suits - S07E05 - Brooklyn Housing]
2017-08-10 05:23:37 INFO SHOWQUEUE-REFRESH :: Performing refresh on Suits
2017-08-10 03:29:50 INFO DAILYSEARCHER :: New episode Suits - S07E05 - Brooklyn Housing airs today, setting to default episode status for this show: Wanted

Verder heb ik uberhaupt geen enkele warning of error in de logs.

Verder zie ik wel dat hij bijvoorbeeld met de backlog search een serie vind die diezelfde dag ge-aired is, alleen de backlog moet minimaal 720 min (12 uur) zijn. Lijkt me stug dat het de bedoeling is dat hij de episodes alleen vind met een backlog search, of moet ik kijken naar een andere provider?

off-topic: ik weet dat het niet de bedoeling is om over providers te praten, en ik zal dan ook niet om suggesties vragen.

[ Voor 11% gewijzigd door Lawwie op 11-08-2017 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
Heeft ook niet met je quality setting te maken ?

En kan je niet in je logs iets vinden waarom hij hem niet oppakt automatisch ?

Bij Sonarr kan je zien hoe oud de post is en aan hand van dat kan je in je logs zoeken waarom hij hem heeft overgeslagen.
Ook als je handmatig zoekt geeft hij de melding waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

TRaSH schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:34:
Heeft ook niet met je quality setting te maken ?

En kan je niet in je logs iets vinden waarom hij hem niet oppakt automatisch ?

Bij Sonarr kan je zien hoe oud de post is en aan hand van dat kan je in je logs zoeken waarom hij hem heeft overgeslagen.
Ook als je handmatig zoekt geeft hij de melding waarom.
Nogmaals, ik kan niks in de logs vinden over waarom hij het niet oppakt. Hij lijkt alleen met de backlog search (welke dus een frequentie van minimaal 720 minuten moet hebben) de episodes op te pakken.

De quality staat op 720p, maar zoals je hierboven ziet vind hij op het moment van handmatig zoeken 3 verschillende files die allemaal 720p zijn. Lijkt me stug dat deze in een tijdspan van 5 minuten allemaal geupload zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
Het kan maar iets te toevallig,
Heb je toevallig al op der sickrage forum gekeken of er meer van deze meldingen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben(V)
Backlog search gaat gewoon op de site zelf kijken.

De daily search kijkt alleen in de cache van de RSS feed.
Het is dus afhankelijk van de searchprovider hoe snel en hoe vaak de RSS feed geupdate wordt.

Pagina: 1 ... 28 ... 52 Laatste

Let op:
Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:

Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Vragen naar wat de beste release groups zijn, is ook niet de bedoeling.
Het ongevraagd benoemen/vermelden van release groups is ook niet de bedoeling

Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)
Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc). En repository versie (Main of andere fork)