Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-10 08:55
Sinds jaar en dag gebruiker van SickBeard, Couchpotato en SAbNzb op mijn Synology DS211. Nu is mijn postprocessing gestopt met werken. Ik vermoed dat een update van Sab ermee te maken heeft. De log in SAb geeft enkel dit: Cannot run script /volume1/video/scripts/nzbToMedia/nzbToSickBeard.py

Hoe kan ik verder om dit probleem op te lossen? SickBeard blijft nu altijd dezelfde afleveringen downloaden, omdat Sab ze niet goed verwerkt. Ik heb niets veranderd in de settings.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CK3v1N schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:30:
Sinds jaar en dag gebruiker van SickBeard, Couchpotato en SAbNzb op mijn Synology DS211. Nu is mijn postprocessing gestopt met werken. Ik vermoed dat een update van Sab ermee te maken heeft. De log in SAb geeft enkel dit: Cannot run script /volume1/video/scripts/nzbToMedia/nzbToSickBeard.py

Hoe kan ik verder om dit probleem op te lossen? SickBeard blijft nu altijd dezelfde afleveringen downloaden, omdat Sab ze niet goed verwerkt. Ik heb niets veranderd in de settings.
Script staat nog wel op deze locatie?
Kun je script handmatig uitvoeren?
Wat zegt nzbToMedia debug log (waarschijnlijk niet zoveel maar toch)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
Script is niet verplaatst. Hoe voer ik het script handmatig uit?

Vanaf 03/05 vind ik niets meer terug in nzbTo Media debuglog, wrs de dag dat ik SAB geüpdatet heb.

017-05-03 10:20:19 INFO ::CLEANDIR: Directory /volume1/video/downloads/complete/unsorted/Quantico.S02E20.GLOBALREACH.720p.AMZN.WEBRip.DD+5.1.x264-DON has been processed and removed ...
2017-05-03 10:20:19 INFO ::MAIN: The /volume1/video/scripts/nzbToMedia/nzbToSickBeard.py script completed successfully.

Dit is de laatste regel.

In mijn nzbtoMedia folder kan ik ook zien dat "autoProcessMedia.cfg" op 03/05 gewijzigd is. Hoe weet ik niet, maar alleszins niet door mij.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CK3v1N schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 16:56:
Script is niet verplaatst. Hoe voer ik het script handmatig uit?

Vanaf 03/05 vind ik niets meer terug in nzbTo Media debuglog, wrs de dag dat ik SAB geüpdatet heb.

017-05-03 10:20:19 INFO ::CLEANDIR: Directory /volume1/video/downloads/complete/unsorted/Quantico.S02E20.GLOBALREACH.720p.AMZN.WEBRip.DD+5.1.x264-DON has been processed and removed ...
2017-05-03 10:20:19 INFO ::MAIN: The /volume1/video/scripts/nzbToMedia/nzbToSickBeard.py script completed successfully.

Dit is de laatste regel.

In mijn nzbtoMedia folder kan ik ook zien dat "autoProcessMedia.cfg" op 03/05 gewijzigd is. Hoe weet ik niet, maar alleszins niet door mij.
Wat zegt SAB (debug) log na die datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Hoe stellen jullie in Sick Rage (als in git repo SickRage/SickRage ;)) in, dat jullie web-dl prefereren boven webrips?

Of vervangt Sick Rage op het moment dat de web-dl uit is? :?

[ Voor 40% gewijzigd door CH4OS op 13-05-2017 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
Schumi, als ik de debuglog even bekijk, merk ik dit op:

2017-05-04 08:03:31,816::INFO::[newsunpack:253] Unrar finished on /volume1/video/downloads/incomplete/Bleed.for.This.2016.1080p.BluRay.DD5.1.x264-VietHD.cp(tt1620935)
2017-05-04 08:03:32,476::INFO::[postproc:391] unpack_magic finished on Bleed.for.This.2016.1080p.BluRay.DD5.1.x264-VietHD.cp(tt1620935)
2017-05-04 08:03:35,219::ERROR::[newsunpack:1640] Python script "/volume1/video/scripts/nzbToMedia/nzbToCouchPotato.py" does not have execute (+x) permission set

Het script lijkt niet meer de juiste toestemming te hebben?

Als ik google vind ik een thread https://forums.sabnzbd.org/viewtopic.php?t=22359 op het SAb forum, waar het volgende gezegd wordt:

"This is a security measure.
Otherwise someone with access to your SAB (but not your computer) could download a script using usenet and use it to take over your computer.
This actually happened.

So now we require for the user to manually set the execute permissions so no non-user-defined script can be ran from SAB.
This is standard practice for other scripts as well."

Blijkbaar staat hier de workaround: https://github.com/sabnzb...e57f21f1917404ec2ce221f58

Als ik het newsunpack script bekijk, dan heb ik volgens mij al het geüpdatet script.

Wat kan ik nog proberen?

[ Voor 40% gewijzigd door CK3v1N op 13-05-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Executable make (chmod +x <pathtoscript>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
is dat hetzelfde als chmod 777?

Edit: Ik heb uiteindelijk chmod 755 toegepast en een eerste test toont dat het probleem voorlopig opgelost is.
Bedankt voor de hulp.

[ Voor 69% gewijzigd door CK3v1N op 13-05-2017 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-10 17:04

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Draai al een hele tijd CP.
Gebruikte eerder SickBeard, later SickRage en nu al een tijdje met volle tevredenheid Sonarr.

CP heeft 1 groot nadeel, deze is niet makkelijk als service te draaien op Windows (Server 2012R2).
Welke redenen zijn er om NIET naar Radarr te gaan?

Wat gebruik ik nu:
CP->NZBGet.
NZBtoMedia als PP voor CP en Sonarr.
NZB360 als app om NZBGet, CP en Sonarr aan te sturen.
CP add-on in Kodi om films vanuit een trailer direct toe te voegen.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

HellStorm666 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:24:
Draai al een hele tijd CP.
Gebruikte eerder SickBeard, later SickRage en nu al een tijdje met volle tevredenheid Sonarr.

CP heeft 1 groot nadeel, deze is niet makkelijk als service te draaien op Windows (Server 2012R2).
Welke redenen zijn er om NIET naar Radarr te gaan?

Wat gebruik ik nu:
CP->NZBGet.
NZBtoMedia als PP voor CP en Sonarr.
NZB360 als app om NZBGet, CP en Sonarr aan te sturen.
CP add-on in Kodi om films vanuit een trailer direct toe te voegen.
Als je al je films in 1 folder heb zitten, aangezien elke film een eigen folder krijgt. Andere redenen kan ik op dit moment niet bedenken. Ik raad Radarr ook ten zeerste aan, helemaal als je al bekend bent met Sonarr. NZB360 heeft tegenwoordig ook ondersteuning voor Radarr.

PP scripts zijn ook niet nodig met Radarr, het enige wat je goed moet zetten is de categorie in Nzbget en Radarr.

[ Voor 6% gewijzigd door ulTimaS op 16-05-2017 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

ulTimaS schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:08:
[...]

Als je al je films in 1 folder heb zitten, aangezien elke film een eigen folder krijgt. Andere redenen kan ik op dit moment niet bedenken. Ik raad Radarr ook ten zeerste aan, helemaal als je al bekend bent met Sonarr. NZB360 heeft tegenwoordig ook ondersteuning voor Radarr.
Ik heb de opbouw als volgende:

NZBGet zet de category Films in D:/Downoads/NZBGet/Films/*naam van film*/*naam van film.mkv*
en de category Series in D:/Downloads/NZBGet/Series/*naam van serie*.Seizoen.Aflevering/*naam van serie*.Seizoen.Aflevering.mkv

De Postprocessing verplaatste dat van die dir naar D:/Films/*naam van film*/*naam van film.mkv*
en naar D:/Series/*Serie*/*Seizoen*/*naam van serie.Seizoen.Aflevering.mkv*

Begreep dat zowel Sonarr als Radarr geen PP meer nodig hebben en t zelf kunnen?

Gebruik ook nog Fakedetector, Clean en Reset-Time-Date als PP's

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

HellStorm666 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:13:
[...]

Ik heb de opbouw als volgende:

NZBGet zet de category Films in D:/Downoads/NZBGet/Films/*naam van film*/*naam van film.mkv*
en de category Series in D:/Downloads/NZBGet/Series/*naam van serie*.Seizoen.Aflevering/*naam van serie*.Seizoen.Aflevering.mkv

De Postprocessing verplaatste dat van die dir naar D:/Films/*naam van film*/*naam van film.mkv*
en naar D:/Series/*Serie*/*Seizoen*/*naam van serie.Seizoen.Aflevering.mkv*

Begreep dat zowel Sonarr als Radarr geen PP meer nodig hebben en t zelf kunnen?

Gebruik ook nog Fakedetector, Clean en Reset-Time-Date als PP's
Zolang je de categorieën goed hebt in zowel Radarr als in Nzbget moet het goed komen. De films komen uiteindelijk dus in folders zoals: D:/Films/film_naam/film_naam.mkv. Hierbij kan je het bestand ook nog laten renamen door Radarr (zelfde als in Sonarr). Dit is bijvoorbeeld mijn rename format:
The.Movie.Title.2010.ULTIMATE.EXTENDED.EDITION.1080p.Bluray.DTS.x264-EVOLVE
code:
1
{Movie.CleanTitle}{.Release Year}{.EDITION.TAGS}{.Quality.Title}{.MediaInfo.AudioCodec}{.MediaInfo.VideoCodec}{-Release.Group}

Ik heb geen enkele PP script lopen, dus ik neem aan dat ze het niet nodig hebben :P.

Hoe Radarr op een Windows server machine werkt weet ik dan weer niet.

[ Voor 13% gewijzigd door ulTimaS op 16-05-2017 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Radarr maar eens proberen dan.
Installeren en instellen was een fluitje van een cent.
Wanted list importeren uit CP vandaan stelde ook niets voor.
Nog ff 1 film als test binnenhalen, bevalt dat, dan gaat de rest van de wanted list ook op monitored.

(ps. wrom staat hardcoded subs standaard op disabled/unwanted?)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

HellStorm666 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 14:48:
Radarr maar eens proberen dan.
Installeren en instellen was een fluitje van een cent.
Wanted list importeren uit CP vandaan stelde ook niets voor.
Nog ff 1 film als test binnenhalen, bevalt dat, dan gaat de rest van de wanted list ook op monitored.

(ps. wrom staat hardcoded subs standaard op disabled/unwanted?)
Omdat voor een heleboel mensen dit niet gewenst is. Films met hardcoded (HC) koreanse ondertitels worden dus niet binnen gehaald. Helaas filtert dit ook releases van bijv. QoQ die vaak "NLSubs" in de file hebben staan, dus zelfs als het niet hardcoded is maar selecteerbare subtitles zijn worden ze geweerd. Voor de mensen die dus toch dit soort releases binnen willen halen kan het aangezet worden. Deze optie zit er overigens pas sinds kort in, hiervoor waren hardcoded subs sowieso geblokt.

[ Voor 4% gewijzigd door ulTimaS op 16-05-2017 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-10 15:15

TommyGun

Stik er maar in!

CH40S schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 11:16:
Hoe stellen jullie in Sick Rage (als in git repo SickRage/SickRage ;)) in, dat jullie web-dl prefereren boven webrips?

Of vervangt Sick Rage op het moment dat de web-dl uit is? :?
Wat bedoel je precies? Je kan WEB-DL bij de required words zetten?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
TommyGun schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:56:
Wat bedoel je precies? Je kan WEB-DL bij de required words zetten?
Ik heb nu idd webrip bij ignored words staan, dat werkt op zich ook, al heb ik ook series waarvan geen webdl uit komt, maar wel webrips. Het is zeker niet per serie in te stellen, wat required of ignored words zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-10 22:31
Met sonar wel

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Is er voor Sonarr en Radarr een mogelijkheid om door derden requests te laten doen, die dan door mij goedgekeurd moeten worden? Mag een aanvullende install zijn, maar iets in Radarr/Sonarr zou helemaal ideaal zijn :)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-10 23:48

Chris van der G

Tailchakra

TheFes schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:05:
Is er voor Sonarr en Radarr een mogelijkheid om door derden requests te laten doen, die dan door mij goedgekeurd moeten worden? Mag een aanvullende install zijn, maar iets in Radarr/Sonarr zou helemaal ideaal zijn :)
Ombi ;) - https://github.com/tidusjar/Ombi

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
Dat ziet er goed uit! Bedankt

Ik zie dat Radarr nog in beta is, welke branch heb ik dan nodig om Radarr support te hebben?

edit:

Toevoeging ivm Radarr support

[ Voor 28% gewijzigd door TheFes op 17-05-2017 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

CH40S schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:30:
[...]
Ik heb nu idd webrip bij ignored words staan, dat werkt op zich ook, al heb ik ook series waarvan geen webdl uit komt, maar wel webrips. Het is zeker niet per serie in te stellen, wat required of ignored words zijn?
Niet dat ik weet nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

TheFes schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:12:
[...]

Dat ziet er goed uit! Bedankt

Ik zie dat Radarr nog in beta is, welke branch heb ik dan nodig om Radarr support te hebben?

edit:

Toevoeging ivm Radarr support
Als ik het zo zie zit Radarr support er al in vanaf versie 2.1.0. Ik gebruik het zelf niet, dus ik weet niet of Radarr het dan ook daadwerklijk doet icm Ombi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
ulTimaS schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:16:
[...]

Als ik het zo zie zit Radarr support er al in vanaf versie 2.1.0. Ik gebruik het zelf niet, dus ik weet niet of Radarr het dan ook daadwerklijk doet icm Ombi.
Ik heb uiteindelijk ook de stable geïnstalleerd en het werkt prima.
Ik zie wel dat Ombi bij films "Requested" aangeeft als de film al in Radarr staat. Bij series doet hij dat niet, ook series die al gewoon in Sonarr staan hebben een "+Request" knop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-10 18:03
Hoe installeer ik Ombi op een Synology?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wvkreg schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:00:
Hoe installeer ik Ombi op een Synology?
Wat ik zo snel zag is Ombi een windows app (exe), mono heb je waarschijnlijk al dus dan lijkt het mij dat je die exe naar je nas brengt en dan gewoon starten:

cd /opt/ombi
mono Ombi.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Vraagje/probleempje met Radarr op Windows.
Films is gedownload, maar wordt niet verplaatst uit de download map naar de film map.
In het log staat het volgende:
code:
1
17-5-17 15:10:57.3|Warn|ParsingService|Unable to parse movie info from path D:\Downloads\NZBGet\Film\Fist.Fight.2017.BluRay.1080p.AVC.DTS-HD.MA5.1-MTeam\BDMV\STREAM\00081.m2ts

Lijkt dus een parsing error te zijn.
Op Reddit kom ik tegen dat t is omdat er niet "Film.(jaar)" in de map naam zit.
Pas ik dit echter aan, dan gaat t alsnog fout met de zelfde melding (uiteraard eerst dat ie de film niet kan vinden)

versie: 0.2.0.696 - 12 May 2017

Wie weet de oplossing?

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 00:31

FREAKJAM

"MAXIMUM"

HellStorm666 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:07:
Vraagje/probleempje met Radarr op Windows.
Films is gedownload, maar wordt niet verplaatst uit de download map naar de film map.
In het log staat het volgende:
code:
1
17-5-17 15:10:57.3|Warn|ParsingService|Unable to parse movie info from path D:\Downloads\NZBGet\Film\Fist.Fight.2017.BluRay.1080p.AVC.DTS-HD.MA5.1-MTeam\BDMV\STREAM\00081.m2ts

Lijkt dus een parsing error te zijn.
Op Reddit kom ik tegen dat t is omdat er niet "Film.(jaar)" in de map naam zit.
Pas ik dit echter aan, dan gaat t alsnog fout met de zelfde melding (uiteraard eerst dat ie de film niet kan vinden)

versie: 0.2.0.696 - 12 May 2017

Wie weet de oplossing?
Zie soortgelijke vraag gepost op Github. "Unable to parse bluray folder structure"
"Radarr expects each movie to have 1 file, which is the movie."

Waarschijnlijk moet je 00081.m2ts verplaatsen naar de hoofdmap dus.

[ Voor 3% gewijzigd door FREAKJAM op 17-05-2017 16:20 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

FREAKJAM schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:19:
[...]

Zie soortgelijke vraag gepost op Github. "Unable to parse bluray folder structure"

"Radarr expects each movie to have 1 file, which is the movie."
Vond m idd ook.
Welke Profile opties zijn de BDMV versies?
blu-ray en de Raw?

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

TheFes schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:45:
[...]

Ik heb uiteindelijk ook de stable geïnstalleerd en het werkt prima.
Ik zie wel dat Ombi bij films "Requested" aangeeft als de film al in Radarr staat. Bij series doet hij dat niet, ook series die al gewoon in Sonarr staan hebben een "+Request" knop..
Dan gaat er gewoon iets mis, bij mij werkt het namelijk al heeeeel lang vlekkeloos. Je kan 'm ook Plex even laten doorzoeken om te kijken wat je wel en niet al hebt.

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
Chris van der G schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:29:
[...]

Dan gaat er gewoon iets mis, bij mij werkt het namelijk al heeeeel lang vlekkeloos. Je kan 'm ook Plex even laten doorzoeken om te kijken wat je wel en niet al hebt.
Had ik er misschien even bij moeten zeggen, maar ik gebruik Emby en geen Plex. Maar omdat het bij films wel goed gaat en bij series niet had ik de oorzaak niet meteen daar gelegd.. maar goed, ik ga nog eens in de settings zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:44
Ik kan sinds een aantal dagen niet meer inloggen op Sonarr via de form login. Hebben jullie suggesties?
Ik spring gelijk weer terug naar het beginscherm, welke credentials ik ook gebruik.

Ik heb het gisteren even gereset en toen werkte het weer even. Nu doet hij het weer niet. Ik heb geen idee waar het aan ligt. Ik heb debug logging aangezet, maar kan daar niets in terugvinden over foutief inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

I-King schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:23:
Ik kan sinds een aantal dagen niet meer inloggen op Sonarr via de form login. Hebben jullie suggesties?
Ik spring gelijk weer terug naar het beginscherm, welke credentials ik ook gebruik.

Ik heb het gisteren even gereset en toen werkte het weer even. Nu doet hij het weer niet. Ik heb geen idee waar het aan ligt. Ik heb debug logging aangezet, maar kan daar niets in terugvinden over foutief inloggen.
Klinkt misschien heel stom, maar heb je eens geprobeerd op de login knop te drukken ipv op enter? Anders even je cache legen van je browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Yes, dat heb ik gedaan. Is cache relevant als het in de tussentijd wel nog lukte en op meerdere computers nu niet?

Edit: Cache geleegd, maakt niet uit. Het enige dat ik recent zelf heb veranderd is een langer password icm 1Password. Toch heeft dat ook al 2 weken goed gewerkt, ik vermoed dan toch een ander probleem. SabNzbd en Couchpotato heb ik geen enkel probleem mee.

Edit2: Basic authentication werkt wel. Ander password maakt niet uit bij Forms. Andere browser ook niet.

[ Voor 65% gewijzigd door I-King op 18-05-2017 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 19:21
I-King schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:45:
Yes, dat heb ik gedaan. Is cache relevant als het in de tussentijd wel nog lukte en op meerdere computers nu niet?

Edit: Cache geleegd, maakt niet uit. Het enige dat ik recent zelf heb veranderd is een langer password icm 1Password. Toch heeft dat ook al 2 weken goed gewerkt, ik vermoed dan toch een ander probleem. SabNzbd en Couchpotato heb ik geen enkel probleem mee.

Edit2: Basic authentication werkt wel. Ander password maakt niet uit bij Forms. Andere browser ook niet.
Heb ik ook wel eens bij sonarr & radarr. Voor mij was oplossing: op een andere browser, ander systeem inloggen & het werkt. Heb dit ook gehad met sabnzbd, ik zit achter reverseproxy (of iig zoiets, want ik durf niet exact te zeggen wat ik gebakken heb als leek in iis). Oplossing om basic boven form aan te zetten werkte bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Radarr werkt wel (gisteren vers geinstalleerd), Sonarr werkt niet met weblogin. Beiden op hetzelfde systeem. Verschillende browsers en systemen allemaal hetzelfde. Cache is verwijderd. Ik heb hem nu op 'basic' staan en dat werkt wel. Dan maar over een paar dagen weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje over CP

Ik heb een film in de wanted-list staan, die inmiddels gedownload is. Dan zou NZBtoMedia hem toch als 'gedownload' (of zoiets) moeten markeren? Nu moet ik hem handmatig markeren, anders wordt ie straks weer gedownload.

Dit staat overigens in de logging (output is gecensureerd):
code:
1
2
2017-05-19 12:56:29 DB      ::DB: Updating status of our download Leuke_Film_2017_720p_BluRay_x264.nzb in the DB to 1
2017-05-19 12:56:29 DB      ::MAIN: nzbtomedia.db: UPDATE downloads SET status=?, last_update=? WHERE input_name=? with args [1, 54321, u'Leuke_Film_2017_720p_BluRay_x264.nzb']

[ Voor 46% gewijzigd door pven op 19-05-2017 15:31 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Ik heb Radarr nu geinstalleerd. Ik heb 2 bestaande mappen met films geimporteerd.
Daarna heb ik een aantal films van 1 map naar de andere map verplaatst. Radarr houdt dat niet netjes bij, ook een rescan werkt dan niet. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:14
Vreemd issue met Sickrage. Aflevering van een serie wordt gesnatched en gedownload, maar de status blijft op snatched staan. Ik kan dat ook niet forceren met een full update of rescan files. Vinkje ervoor en status veranderen naar downloaded of archived pakt ie ook niet. Ik krijg geen errors in het log. Wat wel werkt is de serie verwijderen uit Sickrage en opnieuw toevoegen, maar om dat nu na iedere download te doen... nah...

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rimave schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 22:26:
Vreemd issue met Sickrage. Aflevering van een serie wordt gesnatched en gedownload, maar de status blijft op snatched staan. Ik kan dat ook niet forceren met een full update of rescan files. Vinkje ervoor en status veranderen naar downloaded of archived pakt ie ook niet. Ik krijg geen errors in het log. Wat wel werkt is de serie verwijderen uit Sickrage en opnieuw toevoegen, maar om dat nu na iedere download te doen... nah...
Om 1 of andere reden heb ik bij SickRage direct de vraag welke versie draai je , heb je recentelijk geupdate en werkte het ervoor nog wel, wat zegt de debug log?

Persoonlijk vind ik het prima dat men Sickrage gebruikt, als het werkt dan werkt het, maar als er issues mee zijn dan graag wat meer specifieke info want ik vermoed dat SR geregeld bijgewerkt wordt en er een hoop users zijn die op dev versie draaien en daarnaast denk ik dat je meer kans maakt door een issue op SR github te rapporteren dan hier te klagen ;) (klinkt namelijk als een upgrade bug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:14
Klopt. Hij wordt heel vaak geupdate, maar ik moest mijn bestandsysteem wijzigen van mijn NAS (ivm VM's) dus SickRage staat er net vers opnieuw op. Versienummer is v2017.05.10-1.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pven schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:16:
Vraagje over CP

Ik heb een film in de wanted-list staan, die inmiddels gedownload is. Dan zou NZBtoMedia hem toch als 'gedownload' (of zoiets) moeten markeren? Nu moet ik hem handmatig markeren, anders wordt ie straks weer gedownload.

Dit staat overigens in de logging (output is gecensureerd):
code:
1
2
2017-05-19 12:56:29 DB      ::DB: Updating status of our download Leuke_Film_2017_720p_BluRay_x264.nzb in the DB to 1
2017-05-19 12:56:29 DB      ::MAIN: nzbtomedia.db: UPDATE downloads SET status=?, last_update=? WHERE input_name=? with args [1, 54321, u'Leuke_Film_2017_720p_BluRay_x264.nzb']
Iemand? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Geen moeite insteken en gewoon overstappen naar Radarr. Ik had ook allerlei problemen met CP. Toen dacht ik na de honderdste keer: weet je wat, ik ga Radarr eens proberen. Een dag later na wat testen had ik CP al verwijderd. Het werkt gewoon vele malen beter. Alleen jammer dat er in Radarr geen optie is om ondertiteling binnen te halen.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
miicker schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 16:54:
[...]

Geen moeite insteken en gewoon overstappen naar Radarr. Ik had ook allerlei problemen met CP. Toen dacht ik na de honderdste keer: weet je wat, ik ga Radarr eens proberen. Een dag later na wat testen had ik CP al verwijderd. Het werkt gewoon vele malen beter. Alleen jammer dat er in Radarr geen optie is om ondertiteling binnen te halen.
CP werkt verder prima, dus ik heb geen zin om over te stappen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-07 20:27
Ik heb onlangs sickrage opnieuw geinstalleerd, startte niet meer vanwege een update.
Ik krijg nu de volgende warnings:

2017-05-21 13:03:01 SEARCHQUEUE-MANUAL-xxxxx:: Could not download http://itorrents.org/torrent/xxxxxxxx.torrent
2017-05-21 13:03:01 SEARCHQUEUE-MANUAL-xxxxx:: Failed to download any results

Het heeft volgens mij wat te maken met magnet links voor torrents. Heb ik ergens een vinkje niet aangezet of is het een bug in sickrage?

9 x 270Wp Yinlgi, Power-One 3.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:14
Hoe zit dat eigenlijk met Couchpotato. Ik heb niet het idee dat het nog werk/onderhouden wordt. Zie in de logs diverse meldingen dat er niet kan worden ingelogged.

[ Voor 40% gewijzigd door sdk1985 op 26-05-2017 01:40 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10 22:18
sdk1985 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 01:20:
Hoe zit dat eigenlijk met Couchpotato. Ik heb niet het idee dat het nog werk/onderhouden wordt. Zie in de logs diverse meldingen dat er niet kan worden ingelogged.
De ontwikkeling was naar mijn mening altijd al een beetje traag en nu met Radarr ziet de ontwikkelaar er geen heil meer in?

Ik heb het met veel plezier gebruikt en ben zeer dankbaar voor zijn werk.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10 22:18
pven schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:59:
[...]

CP werkt verder prima, dus ik heb geen zin om over te stappen. :Y)
Dat dacht ik ook maar na aandringen van een collega toch Radar geprobeerd en nu geen CP meer.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mentox schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:12:
[...]

Dat dacht ik ook maar na aandringen van een collega toch Radar geprobeerd en nu geen CP meer.
Ik ben hem inmiddels aan het proberen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap nog niet zo veel van de statussen in Radarr. Ik heb 'Missing', 'Monitored' en 'Not Monitored'. Wanneer gaat ie nou uit zichzelf een film zoeken?

En hoe gebeurt de nabewerking? Ik klik op download, dan gaat SABnzbd hem downloaden. Hoe krijgt Radarr dan het sein dat het downloaden gereed is?

[ Voor 32% gewijzigd door pven op 28-05-2017 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

pven schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:21:
Ik snap nog niet zo veel van de statussen in Radarr. Ik heb 'Missing', 'Monitored' en 'Not Monitored'. Wanneer gaat ie nou uit zichzelf een film zoeken?

En hoe gebeurt de nabewerking? Ik klik op download, dan gaat SABnzbd hem downloaden. Hoe krijgt Radarr dan het sein dat het downloaden gereed is?
Monitored = die wil ik hebben, dus zoek en download automatisch.
Not monitored = Heb m al, of had 'm, dus niet zoeken.
Missing = staat in je lijst, maar niet op de schijf.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HellStorm666 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:16:
[...]

Monitored = die wil ik hebben, dus zoek en download automatisch.
Not monitored = Heb m al, of had 'm, dus niet zoeken.
Missing = staat in je lijst, maar niet op de schijf.
Dank! _O_

Not monitored: duidelijk

Monitored / Missing: als hij missing is, dan wordt ie dus niet automatisch gedownload?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

pven schreef op maandag 29 mei 2017 @ 07:26:
[...]

Dank! _O_

Not monitored: duidelijk

Monitored / Missing: als hij missing is, dan wordt ie dus niet automatisch gedownload?
Als ie monitored is en missing, dan wordt ie automatisch gedownload zodra ie in de gewenste kwaliteit beschikbaar is.
Als ie missing is (maar niet monitored) dan wordt ie niet gedownload.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HellStorm666 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 07:53:
[...]

Als ie monitored is en missing, dan wordt ie automatisch gedownload zodra ie in de gewenste kwaliteit beschikbaar is.
Als ie missing is (maar niet monitored) dan wordt ie niet gedownload.
Duidelijk, dank! Ik denk dat ik het nu snap.
Iemand daar toevalig nog antwoord op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

pven schreef op maandag 29 mei 2017 @ 07:56:
[...]

Duidelijk, dank! Ik denk dat ik het nu snap.

[...]

Iemand daar toevalig nog antwoord op? :)
Doordat je de API-key van SabNZBd ingevuld heb bij Radarr (en/of sonarr, want die werkt hetzelfde) kan Radarr bij de gegevens van SabNZBd. Hierdoor checkt Radarr hoever de download is, waar ie neergezet wordt, enz.
Zodra SabNZBd meldt dat de download klaar is, gaat Radarr in die map kijken, en kopieert de film naar de door jouw ingestelde map. En verwijderd vervolgens de download.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HellStorm666 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 07:59:
[...]

Doordat je de API-key van SabNZBd ingevuld heb bij Radarr (en/of sonarr, want die werkt hetzelfde) kan Radarr bij de gegevens van SabNZBd. Hierdoor checkt Radarr hoever de download is, waar ie neergezet wordt, enz.
Zodra SabNZBd meldt dat de download klaar is, gaat Radarr in die map kijken, en kopieert de film naar de door jouw ingestelde map. En verwijderd vervolgens de download.
Interessant. SABnzbd plempt hem normaal al in de movies-directorie. Hier moet ik mij dus wat meer in verdiepen. Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

pven schreef op maandag 29 mei 2017 @ 08:10:
[...]

Interessant. SABnzbd plempt hem normaal al in de movies-directorie. Hier moet ik mij dus wat meer in verdiepen. Dank!
Verstandigst is om de manual van Radarr (of Sonarr) ff te lezen.
SabNZBd moet de films NIET downloaden naar de map waar je films uiteindelijk moeten komen.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zit die manual te lezen, maar het is me nog net niet helemaal duidelijk.

In SABnzbd heb ik nu ingesteld dat ie het gedownloade in de downloads/complete-folder moet laten staan. Maar daarna pakt Radarr het niet verder op. Op zich snap ik dat ook wel, want waar in Radarr stel ik in wat de uiteindelijke Movies-folder is?

Hm, rechtenprobleem blijkbaar:
code:
1
2
3
17-5-29 09:11:54.7|Warn|ImportApprovedMovie|Couldn't import movie /volume1/downloads/complete/Leuke.Film.DVDRip.x264-RedBlade/Leuke.Film.DVDRip.x264-RedBlade.mkv

[v0.2.0.696] System.UnauthorizedAccessException: Access to the path "/Leuke Film" is denied.

Ik ga het eens in die hoek zoeken.

Hm, handmatig importeren werkt wel. Geen rechten-probleem dus. Misschien dat ik straks maar een issue log.

[ Voor 41% gewijzigd door pven op 29-05-2017 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 19:30

WoBBeL

*zwaai*

Mentox schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:10:
[...]

De ontwikkeling was naar mijn mening altijd al een beetje traag en nu met Radarr ziet de ontwikkelaar er geen heil meer in?

Ik heb het met veel plezier gebruikt en ben zeer dankbaar voor zijn werk.
Ik krijg op de development branch nog steeds updates hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Wauw, CP is gisteren geüpdatet. Nu nog een changelog vinden zonder 10000 commits af te moeten gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 18:52
Ik zie op GitHub dat er idd een nieuwe versie is. Gek genoeg ziet mijn installatie geen nieuwe versie.
Lukt het voor anderen wel om te updaten naar de nieuwe versie?

Als ik onder (advanced) settings kijk bij updater (onder general) zie ik bij Git Command het volgende staan:
/usr/local/git/bin/git.
Klopt dit?

EDIT: ik draai CP op mijn synology met een package van synocommunity. (zonder docker)

[ Voor 13% gewijzigd door avec_style op 31-05-2017 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
avec_style schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:34:
Ik zie op GitHub dat er idd een nieuwe versie is. Gek genoeg ziet mijn installatie geen nieuwe versie.

Als ik onder (advanced) settings kijk bij updater (onder general) zie ik bij Git Command het volgende staan:
/usr/local/git/bin/git.
Klopt dit?

EDIT: ik draai CP op mijn synology met een package van synocommunity. (zonder docker)
Of het path naar git klopt kun jij zelf beter beoordelen dan wij denk ik?

Ik weet niet of je in een docker container ook cli commando's kunt uitvoeren anders even kijken of dat idd het path naar de git binary is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
miicker schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 16:54:
[...]

Uiteindelijk ben ik over naar Radarr _O_

Ik moet er even in komen, maar dit is beter dan CP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

avec_style schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:34:

/usr/local/git/bin/git.
Klopt dit?

Ja, ging vanzelf goed. Path is volgens mij hetzelfde bij mij (althans, heb ik nooit gewijzigd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Het enige hobbelige bij radarr is de pagina indeling. Iedere keer als je naar de hoofd lijst gaat, dan begin je weer op pagina 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn enige hobbel bij Radarr is dat het de webpagina zo retetraag opbouwt. Daar moet ik nog eens verder naar kijken.Qua backend draait het allemaal prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

pven schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:46:
Mijn enige hobbel bij Radarr is dat het de webpagina zo retetraag opbouwt. Daar moet ik nog eens verder naar kijken.Qua backend draait het allemaal prima.
Dit is inderdaad waar, maar als alles goed is ingesteld zit je hoogstwaarschijnlijk vrij weinig op de webpagina. Ik heb Radarr nu al een tijdje draaien en ik kijk er misschien 1 keer per week naar, en dit is vaak alleen maar om te kijken of er toevallig nog updates zijn (kan ook automatisch, maar heb dit toch liever zelf in de hand). Films worden automatisch toegevoegd aan de hand van verschillende lijsten en als ik direct een film wil toevoegen doe ik dit met nzb360 op mn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ulTimaS schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:57:
[...]

Dit is inderdaad waar, maar als alles goed is ingesteld zit je hoogstwaarschijnlijk vrij weinig op de webpagina. Ik heb Radarr nu al een tijdje draaien en ik kijk er misschien 1 keer per week naar, en dit is vaak alleen maar om te kijken of er toevallig nog updates zijn (kan ook automatisch, maar heb dit toch liever zelf in de hand). Films worden automatisch toegevoegd aan de hand van verschillende lijsten en als ik direct een film wil toevoegen doe ik dit met nzb360 op mn telefoon.
Zo deed ik het met CP ook, en met Radarr zal het niet anders gaan. Wel mooi dat nzb360 ook het sharen vanaf IMDB ondersteunt.

Eens kijken of ik met SickRage over kan naar Sonarr.

Vraagjes:
- als ik tevreden ben met de kwaliteit van een gedownloaded film. dan kan ik hem toch op 'no monitor' zetten?
- als ik rechtstreeks een film van mijn storage verwijder, hoe kan ik dit dan goed in Radarr laten landen?

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 31-05-2017 14:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

pven schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 14:01:

Vraagjes:
- als ik tevreden ben met de kwaliteit van een gedownloaded film. dan kan ik hem toch op 'no monitor' zetten?
Als je hem op unmonitor zet dan gebeurt er inderdaad niks meer mee, maar dit gaat niet automatisch. Als je de kwaliteits profiel goed hebt staan, dan stopt hij met zoeken als je de cutoff hebt bereikt. Hij blijft dan wel op monitored staan, maar doet er verder niks meer mee.
- als ik rechtstreeks een film van mijn storage verwijder, hoe kan ik dit dan goed in Radarr laten landen?
Volgens mij zet hij de film dan op unmonitored. Dit kan je zien op Settings > Media management > File management > Ignore deleted movies. (over de vraagteken hoveren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen met sickrage op een synlogy met deze foutmelding?

Unknown current version number: If you've never used the SickRage upgrade system before then current version is not set. — Update Now

Na updaten krijg ik dit:

Update Failed
Update wasn't successful, not restarting. Check your log for more information.

nu lees ik hier een oplossing, maar ik ga maar eens proberen hem gewoon opnieuw te installeren vanavond: https://github.com/SickRa...#update-problems-try-this

Als iemand wat meer info heeft dan hoor ik het graag, maar ik neem aan dat dit niet vanzelf oplost?

Edit: ik dacht: ik stop en start sickrage eens en het is opgelost 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2017 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: geen hulp meer nodig. Heb alles aan de gang gekregen.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2017 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik een serie/film heb gekeken dan verwijder ik deze via de delete-optie op mijn videostream-ding. Daarna verwacht ik dat Sonarr/Radarr oppikt dat het verdwenen is. Sonarr doet dat perfect, maar Radarr niet terwijl die hetzelfde in is gesteld. Bij Sonarr staat het in de historie, bij Radarr staat er niets. Iemand tips waar ik het zoeken moet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GvWL050ZAE4KmdM6YflRSCUd/full.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 04-06-2017 14:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
pven schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:25:
Als ik een serie/film heb gekeken dan verwijder ik deze via de delete-optie op mijn videostream-ding. Daarna verwacht ik dat Sonarr/Radarr oppikt dat het verdwenen is. Sonarr doet dat perfect, maar Radarr niet terwijl die hetzelfde in is gesteld. Bij Sonarr staat het in de historie, bij Radarr staat er niets. Iemand tips waar ik het zoeken moet?

[afbeelding]
Volgens mij moet de afgebeelde instelling op Yes staan.
Hoe het dan in Sonarr wel werkt met deze instelling is mij een raadsel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH
Bij mij moet hij ook gewoon op "YES" staan

Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20170604-wxyv-8kb.png

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank! _O_

Dan vind ik de omschrijving die erbij staat wel erg raar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH
Vind de omschrijving best duidelijk,
zelfs als je het letterlijk vertaald op dat 1 woordje na kon ik niet een goeie vertaling even snel vinden. ;)

"Films verwijderd van de schijf worden automatisch unmonitored in radarr"

dan nog

Ignore Deleted Movies ? YES/NO (Negeer Verwijdere Films ? JA/NEE)

Best duidelijk als je zelf niet te moeilijk nadenkt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Iemand ook het volgende probleem met radarr?

- Als je als downloader rtorrent gebruikt. De box met target path bij de instellingen staat er niet. Maar voor de ene of andere reden, als ik save doe. Schijft die de values weg van sonarr (waar die box wel staat).
Ik vermoed dat het een autocomplete is van chrome maar zowel in edge als chrome ontbreekt in ieder geval die inputbox. (Ik moet voorlopig via de database zelf de value wijzigen).

- het geheugen gebruik van radarr schiet soms de spuigaten uit. Ik heb kleine 100 films erin staan (ongeveer 10 missing) en geheugengebruik loopt na enkele dagen op tot makkelijk 4-5gb. Gans de server begint te swappen en te laggen.
Laatste versie van radarr.
Mono 5.0.1.1
Ubuntu lts 16.04

Voorlopig doe ik via cron een restart van radarr elke 3 dagen maar dat kan niet echt de bedoeling zijn :(

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
azz_kikr schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:58:
Iemand ook het volgende probleem met radarr?

- Als je als downloader rtorrent gebruikt. De box met target path bij de instellingen staat er niet. Maar voor de ene of andere reden, als ik save doe. Schijft die de values weg van sonarr (waar die box wel staat).
Ik vermoed dat het een autocomplete is van chrome maar zowel in edge als chrome ontbreekt in ieder geval die inputbox. (Ik moet voorlopig via de database zelf de value wijzigen).

- het geheugen gebruik van radarr schiet soms de spuigaten uit. Ik heb kleine 100 films erin staan (ongeveer 10 missing) en geheugengebruik loopt na enkele dagen op tot makkelijk 4-5gb. Gans de server begint te swappen en te laggen.
Laatste versie van radarr.
Mono 5.0.1.1
Ubuntu lts 16.04

Voorlopig doe ik via cron een restart van radarr elke 3 dagen maar dat kan niet echt de bedoeling zijn :(
Er loopt een issue waarbij men een memory leak verdenkt. Oplossing is er nog niet.

https://github.com/Radarr/Radarr/issues/1580

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

schumi2004 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:19:
[...]

Er loopt een issue waarbij men een memory leak verdenkt. Oplossing is er nog niet.

https://github.com/Radarr/Radarr/issues/1580
Weet ik, die "kvanbiesen" ben ik ^^

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap Radarr nog niet helemaal ...

Gisteravond heb ik een film gekeken, die heb ik daarna via mijn mediaspeler verwijderd. De eerstvolgende run van 'Downloaded Movies Scan' en 'Refresh Movie' hebben niets getriggerd. In de history staan wel wat verwijderde films, maar dat is omdat Radarr dan een betere versie heeft gevonden.

Snap ik het niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
ik snap je vraag niet, (of het ligt aan mij kan ook aangezien me wekker om 3:00 ging)
heeft hij iets opnieuw gedownload wat je verwijderd hebt ?
misschien even duidelijker omschrijven wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRaSH schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:51:
ik snap je vraag niet, (of het ligt aan mij kan ook aangezien me wekker om 3:00 ging)
heeft hij iets opnieuw gedownload wat je verwijderd hebt ?
misschien even duidelijker omschrijven wat je bedoelt.
:P

Ik zal het volledig uitschrijven:
- ik kijk een film via mijn mediaspeler
- film is voorbij, dus verwijder ik de film op mijn NAS via mijn mediaspeler
- Radarr pikt dit niet op, hij ziet dat de file weg is maar in de history van activity staat niets

Als Radarr echter zelf een film vindt die ik al heb, maar dan een betere kwalitiet dan duikt er in de history wel op dat de oude film verwijderd is, en dat er een betere versie op staat.

Duidelijker? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH
Gebruik zelf geen Radarr maar wel Sonarr,
Maar als je iets verwijderd buiten Radarr/Sonarr om weet Radarr/Sonarr niet dat het verwijderd is,
tot dat hij een diskscan doet (Refresh Series/Films/Movies)

Als Radarr/Sonarr zelf een update doet dan weet hij het wel en word het meteen aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik heb net de schijven van mijn Synology DS216Play omgezet naar een zelfbouw NAS die draait op XPenology (emuleert een DS3617xs) met de laatst versie van DSM6. Ik kon alle instellingen importeren, vrijwel alles werkt behalve de volgende packages:
Git
NZBGet
Python
Radarr

Ik zie die packages ook niet meer in de lijst met installeerbare packages staan, terwijl ik wel de juiste repositories heb toegevoegd. Iemand enig idee hoe ik ze week kan installeren?

Ik heb het ook in Docker geprobeerd, maar daar heb ik nog nooit mee gewerkt, dus kom er niet helemaal wijs uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoardCrusher
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-10 14:34
miicker schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 17:23:
Ik heb net de schijven van mijn Synology DS216Play omgezet naar een zelfbouw NAS die draait op XPenology (emuleert een DS3617xs) met de laatst versie van DSM6. Ik kon alle instellingen importeren, vrijwel alles werkt behalve de volgende packages:
Git
NZBGet
Python
Radarr

Ik zie die packages ook niet meer in de lijst met installeerbare packages staan, terwijl ik wel de juiste repositories heb toegevoegd. Iemand enig idee hoe ik ze week kan installeren?

Ik heb het ook in Docker geprobeerd, maar daar heb ik nog nooit mee gewerkt, dus kom er niet helemaal wijs uit.
Als Docker een optie is, raad ik aan om dat te gebruiken. Zie guides van DrFrankenstein voor duidelijke, DSM-specifieke installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

Ff gezocht in dit ticket, maar Radarr en Kodi metadata werkt nog niet? Lastig, want nu snapt Kodi m´n films niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
Worden er geen folders aan gemaakt met de juiste film naam dan ?
Zodat kodi het gewoon kan oppakken met een scraper ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

TRaSH schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:51:
Worden er geen folders aan gemaakt met de juiste film naam dan ?
Zodat kodi het gewoon kan oppakken met een scraper ?
Ik had op Kodi geen scraper omdat ik mijn Couchpotato direct de metadata liet genereren. In het verleden gokte de scraper nog wel eens verkeerd met de filmnaam terwijl mijn downloader uiteraard van te voren al weet wat ie heeft ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH
Ah vandaar,
Ik gebruik altijd de imdb naam + (jaartal) als folder naam.
Dan maakt het niet uit hoe de filename heet.
En heb nog nooit een misser gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

TRaSH schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:09:
Ah vandaar,
Ik gebruik altijd de imdb naam + (jaartal) als folder naam.
Dan maakt het niet uit hoe de filename heet.
En heb nog nooit een misser gehad.
Ik doe dit ook zo. Alleen af en toe hebben de gedownloade films het jaartal correct met wat IMDB staat, maar de scraper (default scraper) van Kodi gebruikt tmdb voor het jaartal en deze zijn niet altijd hetzelfde als IMDB en daardoor de film niet goed wordt opgepakt. Dan verander ik het jaartal van de gedownloade film even naar wat op tmdb staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

ulTimaS schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:22:
[...]

Ik doe dit ook zo. Alleen af en toe hebben de gedownloade films het jaartal correct met wat IMDB staat, maar de scraper (default scraper) van Kodi gebruikt tmdb voor het jaartal en deze zijn niet altijd hetzelfde als IMDB en daardoor de film niet goed wordt opgepakt. Dan verander ik het jaartal van de gedownloade film even naar wat op tmdb staat.
Sinds m'n overstap op Radarr vanaf Couchpotato (ter test) heb ik op Kodi de Universal Movie Scraper geinstalleerd, veel beter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH
Die gebruik ik ook,
Als de film het verkeerde jaartal heeft is het meestal de fout van de persoon die hem gemaakt heeft.
Net als dubbele jaartallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik had Hydra draaiend op mijn vorige NAS, ik draai het nu op een nieuwe (zelfbouw) server, echter krijg ik daar vrijwel altijd bij het zoeken naar iets de melding "Gateway Time-Out". Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Ook lijkt SickRage niets binnen te kunnen halen (Hydra is daar ingesteld als indexer).

Edit:
Ik draai SickRage in Docker, echter kreeg SickRage niets gedownload, ik dacht dat het door de connectie lag met de indexers, echter na het opnieuw opstarten van de NAS start de container van SickRage niet automatisch, als ik hem handmatig start krijg ik de melding "Container bestaat niet."

Inmiddels beide zaken opgelost.

[ Voor 38% gewijzigd door miicker op 13-06-2017 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik loop tegen het volgende probleem:
Ik heb SickRage, NZBHydra en NZBGet geïnstalleerd. In NZBHydra heb ik al mijn indexers geconfigureerd en NZBHydra werkt als indexer voor SickRage. Nu zit ik met het volgende: als SickRage een download vind wordt hij middels een URL (opgehaald uit Hydra) verzonden aan NZBGet, daar krijg ik een foutmelding: "Connection to *IP VAN NZBHydra* failed: ErrNo 110, Connection timed out"

Als ik in NZBHydra naar dezelfde download zoek, en ik klik op downloaden naar NZBGet, krijg ik de zelfde melding. Maar nu komt het: als ik in de instellingen van Hydra aangeef dat hij een NZB bestand moet sturen in plaats van de link (dus Send NZB i.p.v. Send URL) dan werkt het wel! Echter blijft SIckRage dan een URL sturen (wat dus niet werkt).

Dus hoe zorg ik ervoor dat NZBGet URL's accepteert of hoe zorg ik ervoor dat SickRage (en later ook Radarr) NZB bestanden versturen i.p.v. URL's?

Edit:
Het is gelukt :D voor mensen met hetzelfde probleem:
Vul in het veld "External URL" de URL in waarop Hydra extern te bereiken is, of nog beter: vul hier de URL in waarop Hydra in het interne netwerk te bereiken is (bijvoorbeeld http://192.168.1.100:5075)
Zet de optie "Use local address in API result" uit, herstart NZBHydra en het werkt :D

[ Voor 16% gewijzigd door miicker op 13-06-2017 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameIsBart
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Gebruikt iemand de calendar optie van Sonarr? Ik wil hem graag in mijn eigen (Google) agenda zetten, maar 't wil niet lukken. :(

De URL die Sonarr geeft werkt niet aangezien deze verwijst naar mijn interne IP-adres, logisch. Het wil echter ook niet werken wanneer ik Sonarr forward naar mijn externe IP en dit IP-adres gebruik in de URL voor mijn agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
Sonarr is van buitenaf bereikbaar ?
Probeer eens via dat IP-adres naar sonarr te gaan en daarvandaan de URL te pakken.
Ik gebruik trouwens niet de calender optie.

Als ik weg ben en ik wil kijken gebruik ik nzb360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

TRaSH schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:37:
@TommyGun @drfruit @schumi2004

Als je op de thumbnails drukt krijg je een link naar het grote plaatje

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit werkt alleen als je alleen WEB-DL wilt hebben,(Aangezien ik 99% voorkeur aan WEB-DL heb heb ik overal de WEB-DL tag in gebruik)
Ben je ongeduldig en maakt het je niet uit wat je krijgt HDTV of WEB-DL maar je wilt geen WEBRips.

[afbeelding]

[afbeelding]

Klein extra info de Amazon WEBRips zijn superieur tegenover de iTunes WEB-DL's
maar daarin tegen zijn ze wel een stuk groter.

Waarom x264 als ignore?
Omdat WEB-DL's nooit x264 maar altijd H264 zo kan je dus met mediainfo heel gauw zien of het een echte of een fake WEB-DL is.

[afbeelding]

[...]

De releases met WEB in de release naam zijn geen echte WEB-DL's.
voorbeeld.
Dark.Matter.S03E01.1080p.WEB.x264-HEAT
code:
1
2
Writing library : x264 core 120
Encoding settings : cabac=1 / ref=1 / deblock=1:0:0 / analyse=0x1:0x111 / me=hex / subme=6 / psy=1 / psy_rd=1.00:0.00 / mixed_ref=0 / me_range=16 / chroma_me=0 / trellis=1 / 8x8dct=0 / cqm=0 / deadzone=21,11 / fast_pskip=1 / chroma_qp_offset=-2 / threads=8 / sliced_threads=0 / nr=0 / decimate=1 / interlaced=0 / bluray_compat=0 / constrained_intra=0 / bframes=0 / weightp=2 / keyint=48 / keyint_min=25 / scenecut=0 / intra_refresh=0 / rc=abr / mbtree=0 / bitrate=4096 / ratetol=1.0 / qcomp=0.60 / qpmin=10 / qpmax=51 / qpstep=4 / ip_ratio=1.40 / aq=1:1.00

BRON
WEB-DL (P2P) (LABELS= WEBDL, WEB DL, WEB-DL, HDRip) => This is a movie or TV show downloaded via an online distribution website, such as iTunes. The quality is quite good since they are not re-encoded. The video (H.264) and audio (AC3/AAC) streams are usually extracted from the iTunes or AmazonVideo file and then remuxed into a MKV container without sacrificing quality

WEBRip (LABELS= WEBRip (P2P), WEB Rip (P2P), WEB-Rip (P2P), WEB (Scene)) => This is a file losslessly ripped from a streaming service, such as Hulu, Crunchyroll, DiscoveryGO, BBC iPlayer, etc. The quality is sometimes comparable or even superior to WEB-DL, but bitrates are usually lower to save on streaming bandwidth (for example, Hulu WEBRips frequently have superior picture quality over iTunes WEB-DL, but inferior audio, AAC 2.0 vs DD 5.1). The file is often extracted using the HLS or RTMP/E protocols and remuxed from a TS, MP4 or FLV container to MKV.
TommyGun schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:36:
[...]

Ah, dat gaat voor SR niet op helaas (denk ik althans?).

Het verschil tussen x264 en H264 kende ik niet, maar daar doe ik niets mee. Wel ignore ik x265 en H265.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameIsBart
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
TRaSH schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 06:04:
Sonarr is van buitenaf bereikbaar ?
Probeer eens via dat IP-adres naar sonarr te gaan en daarvandaan de URL te pakken.
Ik gebruik trouwens niet de calender optie.

Als ik weg ben en ik wil kijken gebruik ik nzb360
Sonarr is inderdaad van buitenaf bereikbaar. Ik heb o.a. de door jouw omschreven manier gebruikt, maar tevergeefs. Mijn Google kalender 'accepteert' de URL wel, hij laat simpelweg niks zien terwijl er genoeg te zien valt in Sonarr's kalender.

Wat betreft nzb360; ik heb een iPhone dus dat houd helaas op. ;)

Edit: Ik denk dat ik het al weet. Hetgeen wat ik in de Sonarr kalender zie is allemaal TBA (to be anounced) en staat nog niet vast qua releasedata, naam etc. Sonarr laat deze niet zien in de iCal kalender. Kan dat kloppen? :)

[ Voor 17% gewijzigd door TheNameIsBart op 14-06-2017 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Werken bij jullie HeadPhones en/of LazyLibrarian in Docker?
Als ik de applicaties extern wil benaderen moet ik eerst inloggen en vervolgens krijg ik een 404 error met de melding dat de pagina niet gevonden kan worden. Als ik binnen hetzelfde netwerk het ip adres invul met het poortnummer erachter dan moet ik ook inloggen, maar daarna werkt het wel. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-10 13:38
Psvtje10 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:47:
[...]

Sonarr is inderdaad van buitenaf bereikbaar. Ik heb o.a. de door jouw omschreven manier gebruikt, maar tevergeefs. Mijn Google kalender 'accepteert' de URL wel, hij laat simpelweg niks zien terwijl er genoeg te zien valt in Sonarr's kalender.

Wat betreft nzb360; ik heb een iPhone dus dat houd helaas op. ;)

Edit: Ik denk dat ik het al weet. Hetgeen wat ik in de Sonarr kalender zie is allemaal TBA (to be anounced) en staat nog niet vast qua releasedata, naam etc. Sonarr laat deze niet zien in de iCal kalender. Kan dat kloppen? :)
Hoe kan het dan in de Sonarr kalender zelf staan als er nog geen datum bekend is ....... 8)7
Pagina: 1 ... 27 ... 52 Laatste

Let op:
Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:

Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Vragen naar wat de beste release groups zijn, is ook niet de bedoeling.
Het ongevraagd benoemen/vermelden van release groups is ook niet de bedoeling

Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)
Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc). En repository versie (Main of andere fork)