• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Possible schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:49:
[...]

Aangepast maar heeft helaas niet geholpen.. Ach dan maar de indexen apart toevoegen.. Is ook niet erg.

Een andere vraag:

Bestaat of heeft iemand een script waarbij de bestandsnamen automatisch worden aangepast naar de namen van de map/folder? Tegenwoordig heb je natuurlijk met de takedowns dat de bestandsnamen allemaal bestaand uit cijfers en letters.. En het is best irritant om dat allemaal handmatig aan te passen.
Je kan de naam ook automatisch laten aanpassen door Radarr. In de settings heb ik de volgende format gebruikt:
code:
1
{Movie.CleanTitle}{.Release Year}{.EDITION.TAGS}{.Quality.Title}{.MediaInfo.AudioCodec}{.MediaInfo.VideoCodec}{-Release.Group}

Daar krijg ik de volgende bestandsnamen van:
code:
1
The.Movie.Title.2010.ULTIMATE.EXTENDED.EDITION.1080p.Bluray.DTS.x264-RlsGrp

Dit komt het dichtst bij de scenerelease namen.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-10 12:22
ulTimaS schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:13:
[...]

Je kan de naam ook automatisch laten aanpassen door Radarr. In de settings heb ik de volgende format gebruikt:
code:
1
{Movie.CleanTitle}{.Release Year}{.EDITION.TAGS}{.Quality.Title}{.MediaInfo.AudioCodec}{.MediaInfo.VideoCodec}{-Release.Group}

Daar krijg ik de volgende bestandsnamen van:
code:
1
The.Movie.Title.2010.ULTIMATE.EXTENDED.EDITION.1080p.Bluray.DTS.x264-RlsGrp

Dit komt het dichtst bij de scenerelease namen.
Sorry.. Het gaat voornamelijk om series. Kan dit ook met Sonarr? (Ik gok van wel)

Maar hoe weet Radarr / Sonarr welke naam deze moet hebben? Kijkt Sonarr naar de foldername?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Possible schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 15:30:
[...]

Sorry.. Het gaat voornamelijk om series. Kan dit ook met Sonarr? (Ik gok van wel)

Maar hoe weet Radarr / Sonarr welke naam deze moet hebben? Kijkt Sonarr naar de foldername?
Dit kan ook met Sonarr. Sonarr/Radarr kijkt volgens mij naar de mediainfo van het bestand en de nzb naam (weet ik niet zeker). Ik heb iig nog geen problemen gehad met renaming, ook niet als de bestandsnaam alleen uit een random letter/cijfer combinatie bestaat.

Je kan helaas niet gebruik maken van brackets [ ]

code:
1
{Series.CleanTitle.}S{season:00}E{episode:00}{.Episode.CleanTitle}{.Quality.Full}{.MediaInfo.AudioCodec}{.MediaInfo.AudioChannels}{.MediaInfo.VideoCodec}{-Release.Group}

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/F0DKyRo.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ye7tlps.png

[ Voor 11% gewijzigd door ulTimaS op 16-02-2017 15:39 ]

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-10 20:12
het is toch verstandig om wat je gedownload hebt niet te renamen i.v.m. de juiste ondertiteling automatch binnen te halen?

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

virtua69 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 17:38:
het is toch verstandig om wat je gedownload hebt niet te renamen i.v.m. de juiste ondertiteling automatch binnen te halen?
Ja daar heb je gelijk in, maar zolang het zo goed als scene renaming is maakt het niet heel veel uit.

• Virtua
Maar wat is het voordeel daar dan van?
ik heb nu op Rename Episodes op yes staan en de rest op {Original Title}.
is het verstandig om anders in te stellen dan?

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

virtua69 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 18:04:
Maar wat is het voordeel daar dan van?
ik heb nu op Rename Episodes op yes staan en de rest op {Original Title}.
is het verstandig om anders in te stellen dan?
Volgens mij krijg je dan altijd de NZB naam. Dit is prima hoor, ik gebruik zelf alleen renaming omdat ik graag consistentie wil hebben in de bestandsnamen. Is een autistisch trekje van mij :+. Dus niet de ene aflevering hoofdletters andere weer kleine letters, het missen van de aflevering titel etc.

[ Voor 15% gewijzigd door ulTimaS op 16-02-2017 18:37 ]

• Virtua
ik ga het proberen die settings van je,ben er al een tijdje naar aan zoeken hoe je dat nu het beste in kan stellen.

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dt77h
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-10 14:35
dCY schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:43:
Eindelijk Radarr kunnen installeren op mijn Synology d.m.v. INFO file aan te passen in de .spk. (andere poort ingevuld).
Alleen tijdens de installatie wordt er een check gedaan op de port. Na de installatie is Radarr op poort 7878 benaderbaar.

Ik vraag mij af, zou het ook mogelijk zijn zonder de adminport te defineren in de INFO bestand?
Hoe heb je dit weer ingepakt tot .spk
uitpakken en de info file aanpassen lukt me wel, maar er weer een .spk van maken lukt mij niet.
Kan je mij uitleggen hoe je dit gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

dt77h schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:37:
[...]

Hoe heb je dit weer ingepakt tot .spk
uitpakken en de info file aanpassen lukt me wel, maar er weer een .spk van maken lukt mij niet.
Kan je mij uitleggen hoe je dit gedaan hebt.
Ik heb totalcommander gebruikt. Met Totalcommander in de .spk gebrowsed. Bestand geopend vanuit de .spk en aangepast. Vervolgens weer opgeslagen in de .spk. Totalcommander doet het netjes.. het kopieerd/compressed het tijdelijke bestand terug over het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:36
pelt schreef op maandag 1 augustus 2016 @ 22:48:
Ik volg een miniserie waarbij de eps niet standaard genummerd worden maar met Part 1, Part 2 etc. Hoe kan ik dat instellen in SR? Nu pakt ie m soms wel en soms niet. Heb geprobeerd met de scene titles the kutten maar nog geen resultaat.
Inmiddels weer twee miniseries die niet gepakt worden door SR. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneezyThunder91
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 18:46
pelt schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:27:
[...]

Inmiddels weer twee miniseries die niet gepakt worden door SR. Iemand een suggestie?
Je geeft erg weinig info, zo kunnen wij natuurlijk je niet verder helpen. Vaak komt dit doordat de serie op Thetvdb anders heet dan dat jij hem er in hebt staan. Via edit show kun je name mappings/alternate names opgeven. Kijk daar eens naar. Zit nu opt werk dus kan even geen screenshots laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pelt schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:27:
[...]

Sonarr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dt77h
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-10 14:35
dCY schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:39:
[...]

Ik heb totalcommander gebruikt. Met Totalcommander in de .spk gebrowsed. Bestand geopend vanuit de .spk en aangepast. Vervolgens weer opgeslagen in de .spk. Totalcommander doet het netjes.. het kopieerd/compressed het tijdelijke bestand terug over het origineel.
Ok bedankt voor de uitleg. Ik ga het vanavond gelijk proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
Arbeider schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:40:
[...]

Je geeft erg weinig info, zo kunnen wij natuurlijk je niet verder helpen. Vaak komt dit doordat de serie op Thetvdb anders heet dan dat jij hem er in hebt staan. Via edit show kun je name mappings/alternate names opgeven. Kijk daar eens naar. Zit nu opt werk dus kan even geen screenshots laten zien.
Het gaat bijvoorbeeld om Big Little Lies. Deze heeft geen reguliere numbering (S01E01), maar Part 1, Part 2 etc. Hierdoor vindt SR de episodes niet.

Edit: Ik heb scene numbering aangevinkt. En bij Scene Exception "Part*" toegevoegd maar helaas.

[ Voor 6% gewijzigd door pelt op 20-02-2017 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
pelt schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:04:
[...]

Het gaat bijvoorbeeld om Big Little Lies. Deze heeft geen reguliere numbering (S01E01), maar Part 1, Part 2 etc. Hierdoor vindt SR de episodes niet.
Die show is in beide uitvoeringen beschikbaar, zowel met standaard nummering als met Part X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:47
Sinds vandaag start mijn Radarr niet meer op. Ik zag eerder van de week al dat de package gestopt was, maar hij runde nog wel gewoon. Nu had ik gister mijn synology gereboot en nu start hij niet meer op. In usr/loca/radarr/var/.config/Radarr/logs zie ik niks geschreven worden. Hij probeert de package te starten en dat is het. Iemand enig idee waar ik kan kijken?

Het gaat om de package van Synocommunity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:34
Omisys schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:49:
Sinds vandaag start mijn Radarr niet meer op. Ik zag eerder van de week al dat de package gestopt was, maar hij runde nog wel gewoon. Nu had ik gister mijn synology gereboot en nu start hij niet meer op. In usr/loca/radarr/var/.config/Radarr/logs zie ik niks geschreven worden. Hij probeert de package te starten en dat is het. Iemand enig idee waar ik kan kijken?

Het gaat om de package van Synocommunity
Over de package durf ik niets te zeggen maar misschien is het een oplossing om het in Docker te draaien (als dit op je nas kan)? Hier draait Radarr (net als sonarr, cp, nzbget, headphones, autosub, spotweb, hydra, nzbmegasearch) in Docker en dan heb je ook geen problemen met updates van Synology (net naar 6.1 gegaan op mijn DS916+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
lubbertkramer schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:04:
[...]

Over de package durf ik niets te zeggen maar misschien is het een oplossing om het in Docker te draaien (als dit op je nas kan)? Hier draait Radarr (net als sonarr, cp, nzbget, headphones, autosub, spotweb, hydra, nzbmegasearch) in Docker en dan heb je ook geen problemen met updates van Synology (net naar 6.1 gegaan op mijn DS916+)
Ik heb ook een DS916+, maar met 2GB ram. Ik heb docker geprobeerd voor Radarr eerst, maar toen was me synology vastgelopen na 2 dagen omdat mijn ram op was. Ik denk dat 2GB te weinig is voor Docker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Omisys schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:11:
[...]

Ik heb ook een DS916+, maar met 2GB ram. Ik heb docker geprobeerd voor Radarr eerst, maar toen was me synology vastgelopen na 2 dagen omdat mijn ram op was. Ik denk dat 2GB te weinig is voor Docker?
Hmm, dan moet je wel heel veel ernaast hebben draaien want Radarr zelf verbruikt niet zoveel, NZBget verbruikt wel aardig wat bij het downloaden/uitpakken (Weet niet hoe je dat geregeld hebt?) Maar je kan beperken hoeveel resources een container binnen Docker mag verbruiken. Maar het zou kunnen, zelf vande DS414 juist overgestapt naar de DS916+ (8GB) versie omdat ik merkte dat ik te weinig resources had voor alle apps die ik gebruikte.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TFEooULfEizPkP44bVlrB3ND/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LzqYeffLH2bQFHy9gmIr9JzT/full.png

[ Voor 9% gewijzigd door lubbertkramer op 22-02-2017 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
Ik gebruik voor Sonarr/NZBGet etc gewoon de standaard packages van synocommunity. Ik zal docker nog eens een kans geven, met de memory limit erop. Is het mogelijk om mijn bestaande config van Radarr nog te kopieeren ergens vandaan zodat ik hem niet helemaal opnieuw hoef te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
Is het heel moeilijk om met docker te werken? Heb het ooit is geprobeerd maar had er geen succes mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Omisys schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:24:
Ik gebruik voor Sonarr/NZBGet etc gewoon de standaard packages van synocommunity. Ik zal docker nog eens een kans geven, met de memory limit erop. Is het mogelijk om mijn bestaande config van Radarr nog te kopieeren ergens vandaan zodat ik hem niet helemaal opnieuw hoef te maken?
Hmm dat verwacht ik wel, je kunt namelijk een backup maken binnen Radarr/Sonarr maar hoe deze te herstellen durf ik niet te zeggen
virtua69 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 18:40:
Is het heel moeilijk om met docker te werken? Heb het ooit is geprobeerd maar had er geen succes mee.
Wat is makkelijk? :) Ik vond het achteraf wel meevallen, alleen kan het soms even prutsen zijn met rechten maar ik heb veel aan deze website gehad -> http://drfrankenstein.co.uk/

[ Voor 0% gewijzigd door lubbertkramer op 23-02-2017 10:17 . Reden: typo ]

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:51
Voor wie ook problemen kent en een EPIC FAIL! krijgt: gisternacht hield mijn Sonarr er opeens mee op (zonder actie van mijn kant).
Uiteindelijk bleek het probleem dat de SSL poort niet was ingevuld in config.xml, ondanks dat SSL bij mij uit staat.

• Omisys
Heeft iemand hier synoindex werkend vanuit Docker icm Sonarr/Radarr?

• lubbertkramer
Omisys schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:12:
Heeft iemand hier synoindex werkend vanuit Docker icm Sonarr/Radarr?
Hier, gebruik daar deze plugin voor om synoindex te gebruiken icm Docker -> https://github.com/racklin/simple-synoindex-server

[ Voor 6% gewijzigd door lubbertkramer op 23-02-2017 10:15 ]

• Omisys
lubbertkramer schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:14:
[...]

Hier, gebruik daar deze plugin voor om synoindex te gebruiken icm Docker -> https://github.com/racklin/simple-synoindex-server
panic: Get http://172.17.0.1:32699/synoindex?args=--help: dial tcp 172.17.0.1:32699: getsockopt: connection refused

Welke port gebruik je voor synoindex?

• lubbertkramer
Omisys schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:22:
[...]

panic: Get http://172.17.0.1:32699/synoindex?args=--help: dial tcp 172.17.0.1:32699: getsockopt: connection refused

Welke port gebruik je voor synoindex?
Zelfde als jou, deze melding krijg je na het opstarten onder de taakplanner?

Edit:
Net even gestopt en opnieuw gestart en nogmaals gestart om te zien dat hij draaide:
Beste gebruiker

Taakplanner heeft een geactiveerde taak voltooid.

Taak: Synoindex
Starttijd: Thu, 23 Feb 2017 10:28:24 GMT
Stoptijd: Thu, 23 Feb 2017 10:28:25 GMT
Huidige status: 0 (Normaal)
Standaard uitvoer/fout:

met vriendelijke groeten,
Synology DiskStation
Beste gebruiker

Taakplanner heeft een geactiveerde taak voltooid.

Taak: Synoindex
Starttijd: Thu, 23 Feb 2017 10:28:55 GMT
Stoptijd: Thu, 23 Feb 2017 10:28:56 GMT
Huidige status: 0 (Normaal)
Standaard uitvoer/fout:
2017/02/23 10:28:55 listen tcp 172.17.0.1:32699: bind: address already in use

met vriendelijke groeten,
Synology DiskStation

[ Voor 51% gewijzigd door lubbertkramer op 23-02-2017 10:32 ]

• Omisys
Ik heb de poort verandert naar 8989, toen werkte het wel. Ik gebruik de connect functionaliteit in sonarr/radarr zelf. Niet via de scheduler

[ Voor 42% gewijzigd door Omisys op 23-02-2017 10:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:44
Tip voor de Radarr gebruikers met een Android device.
nzb360 werkt nu ook met Radarr, en is weer in de Play store te vinden (na een hele tijd alleen via sideloaden gewerkt te hebben).
Mocht je al een keer een Pro key gekocht hebben, en betaald hebben via Paypal, kun je die gewoon weer inladen.

Google Play: nzb360

Ik gebruik het al een hele tijd naar tevredenheid, maar miste wel de movies support nadat ik overgestapt was naar Radarr (van CP).

Home Assistant configuratie

• xDanTe
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-05-2024
schumi2004 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:00:
Damm eindelijk heb ik Cardigann werkend op mijn Synology DS715, heb het issue gevonden wat page size betreft.

Mocht reguliere ARM binary niet werken probeer dan deze even:
https://www.dropbox.com/s...9yjkLVEoh2khHgCxpCea?dl=0

root@DS715:/volume1/@appstore/scripts/cardigann# ./cardigann --version
v1.9.9-6-gf7f27d8
Bedankt hiervoor! Ik heb hem ook werkend gekregen, alleen als ik mijn Putty sessie sluit stopt cardigann ook met werken. Als Linux leek, is hier nog een oplossing voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
xDanTe schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 23:16:
[...]

Bedankt hiervoor! Ik heb hem ook werkend gekregen, alleen als ik mijn Putty sessie sluit stopt cardigann ook met werken. Als Linux leek, is hier nog een oplossing voor?
nohup ./cardigann server > /dev/null 2>&1 &

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Radarr geïnstalleerd en een manuele download getest. Ik heb 'Rename Movies' geactiveerd i.c.m. '{Original Title}', maar de betreffende film behoud na de download een gehashte naam (bijv. 41208a50adecdaf24f1e4dc7c86d63af.mkv). De map waarin de film staat is wel goed gegaan ('The Movie Name 2017').

Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 23:21:
Zojuist Radarr geïnstalleerd en een manuele download getest. Ik heb 'Rename Movies' geactiveerd i.c.m. '{Original Title}', maar de betreffende film behoud na de download een gehashte naam (bijv. 41208a50adecdaf24f1e4dc7c86d63af.mkv). De map waarin de film staat is wel goed gegaan ('The Movie Name 2017').

Doe ik iets fout?
Als je dit wil voorkomen, moet je dus niet original title gebruiken. Zelf gebruik ik nu de hier gegeven string.
(en iets vergelijkbaars in Sonarr), met dank aan ulTimaS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drfruit schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:41:
[...]

Als je dit wil voorkomen, moet je dus niet original title gebruiken. Zelf gebruik ik nu de hier gegeven string.
(en iets vergelijkbaars in Sonarr), met dank aan ulTimaS.
Thanks! d:)b Draait inmiddels als een zonnetje!

Waar ik nog wel tegenaan loop is het volgende. Radarr verplaatst na de download netjes de film naar mijn map waarin alle films staan. In de tijdelijke map ('downloads/complete/radarr') blijft echter een map met de betreffende filmnaam zichtbaar met daarin bijv. een .NFO en sample file, oftewel the 'leftover files'. CP verwijderde deze automatisch d.m.v. de setting 'Cleanup leftover files after successful rename.' . Ik kan deze optie niet vinden in Radarr. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 17:52:
[...]

Waar ik nog wel tegenaan loop is het volgende. Radarr verplaatst na de download netjes de film naar mijn map waarin alle films staan. In de tijdelijke map ('downloads/complete/radarr') blijft echter een map met de betreffende filmnaam zichtbaar met daarin bijv. een .NFO en sample file, oftewel the 'leftover files'. CP verwijderde deze automatisch d.m.v. de setting 'Cleanup leftover files after successful rename.' . Ik kan deze optie niet vinden in Radarr. Klopt dat?
Bij mij doet de download client dat, in mijn geval Sabnzbd. Bij Instellingen > Opties > Nabewerking staan achter Opschoon lijst de bestandstypen die verwijderd moeten worden, zoals .nfo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

drfruit schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:06:
[...]

Bij mij doet de download client dat, in mijn geval Sabnzbd. Bij Instellingen > Opties > Nabewerking staan achter Opschoon lijst de bestandstypen die verwijderd moeten worden, zoals .nfo.
Ik gebruik NZBGet, maar naar aanleiding van jouw bericht ben ik met de instellingen van NZBGet aan de slag gegaan, en het is gelukt d:)b

Voor de mensen die tegen hetzelfde aanlopen: ik heb '.nfo' toegevoegd aan ExtCleanUpDisk onder Settings -> Unpack. Daarnaast heb aan PostScript onder Settings -> Extention Scripts, 'GetScripts/DeleteSamples.py' toegevoegd.

Works like a charm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-09 11:23
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:54:
[...]

Ik gebruik NZBGet, maar naar aanleiding van jouw bericht ben ik met de instellingen van NZBGet aan de slag gegaan, en het is gelukt d:)b

Voor de mensen die tegen hetzelfde aanlopen: ik heb '.nfo' toegevoegd aan ExtCleanUpDisk onder Settings -> Unpack. Daarnaast heb aan PostScript onder Settings -> Extention Scripts, 'GetScripts/DeleteSamples.py' toegevoegd.

Works like a charm :)
Ik gebruik Radarr (in docker) nu ook een tweetal weken. Hier wordt de movie folder ook mooi verplaatst naar m'n 'hoofd' movie folder, maar de nfo files en 'Sub' folder worden nooit mee gekopieerd en is ook nietmeer te vinden op de download locatie. Ik zou liever zelf bepalen wat weg mag en wat niet. Daar zouden ze bij het dev team nog aan bezig zijn. M'n downloads gebeuren via SABnzbd en Deluge

Ik heb m'n andere films ook in formaat sceneRelease\ScreneRelase.mkv. Dus de movie folder heeft nu wel niet m'n gewenste naming convention; movietitle (year); maar ook dit zouden ze in n volgende versie mogelijk maken. De mkv zelf kan je al in eender wat laten renamen (of afblijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_76
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-06 14:02
Eindelijk Radarr aan de praat. Nu loop ik tegen het volgende op:
Ik draai NZBGet en zie met b.v. Sonarr dat daar de Activity list netjes gevuld wordt, wanneer er een download loopt. Nu heb ik dezelfde settings toegepast in Radarr, maar zie geen activities terwijl de download wel gewoon loopt. Ik zie dus ook dat de downloads niet 'gehandeld' worden, ook al geef ik dat wel aan. Iemand enig idee wat hier mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-10 23:15

PoweRoy

funky!

Zucht, mijn CouchPotato was ineens niet meer te benaderen (op ubuntu). Service ff herstart, komt hij niet meer online.
Traceback (most recent call last):
File "CouchPotato.py", line 135, in <module>
l.run()
File "CouchPotato.py", line 89, in run
runCouchPotato(self.options, base_path, sys.argv[1:], data_dir = self.data_dir, log_dir = self.log_dir, Env = Env)
File "/home/roy/CouchPotatoServer/couchpotato/runner.py", line 142, in runCouchPotato
db.open()
File "/home/roy/CouchPotatoServer/libs/CodernityDB/database_super_thread_safe.py", line 43, in _inner
res = f(*args, **kwargs)
File "/home/roy/CouchPotatoServer/libs/CodernityDB/database_super_thread_safe.py", line 93, in open
res = super(SuperThreadSafeDatabase, self).open(*args, **kwargs)
File "/home/roy/CouchPotatoServer/libs/CodernityDB/database.py", line 571, in open
index.open_index()
File "/home/roy/CouchPotatoServer/libs/CodernityDB/tree_index.py", line 160, in open_index
self.root_flag = struct.unpack('<c', self.buckets.read(1))[0]
error: unpack requires a string argument of length 1
Klinkt als database corrupt, iemand een idee?

Ondertussen Radarr maar geinstalleerd, kijken hoe dat draait (gebruik sonarr al een tijd met plezier).

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004

TommyGun

Stik er maar in!

Ik wil ook gaan spelen met Radarr maar kan dat al zonder Docker op de Synology NAS?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TommyGun schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:28:
Ik wil ook gaan spelen met Radarr maar kan dat al zonder Docker op de Synology NAS?
Waarom zou dat niet kunnen? 'Vroeger' had je geen Docker, en toch kon je alles op je DS installeren.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

pven schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:33:
[...]

Waarom zou dat niet kunnen? 'Vroeger' had je geen Docker, en toch kon je alles op je DS installeren.
Snap ik, maar ik dacht dat er nog geen package voor handen was, maar sinds kort wel blijkbaar; https://www.reddit.com/r/...ased_as_synology_package/

[ Voor 16% gewijzigd door TommyGun op 01-03-2017 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag zag ik in het Package Center dat er een update voor Radarr is (20170226-2). De poort in de URL klopt nu echter niet meer. Hij verwijst door naar poort 8310, maar dit moet 7878 zijn. Meer mensen die dit is opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 15:53
Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:21:
Vandaag zag ik in het Package Center dat er een update voor Radarr is (20170226-2). De poort in de URL klopt nu echter niet meer. Hij verwijst door naar poort 8310, maar dit moet 7878 zijn. Meer mensen die dit is opgevallen?
Nee zelf geen last van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-10 15:16
Klopt van die poort 7878, wachten op een nieuwe update..nu handmatig invoeren of zelf poort in webconsole aanpassen :)

[ Voor 19% gewijzigd door wvkreg op 04-03-2017 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvkreg schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:06:
Klopt van die poort 7878, wachten op een nieuwe update..nu handmatig invoeren of zelf poort in webconsole aanpassen :)
Dankje, vermoedde ik al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:44
Alle films die in mijn "Wanted" lijst staan bij Radarr geven een 404 als ik er op klik. Ik kan ze ook niet zoeken met de zoekbalk.

De 404 pagina is dit plaatje:
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Tumbeasts_sign1.png

Hebben meer mensen hier last van?

Ik zie op github wel dit issue staan, maar ik weet niet of het gerelateerd is:
https://github.com/Radarr/Radarr/issues/1051

Overigens zit ik op 0.2.0.453, wat een lager versienummer is dan daar genoemd wordt. Ik heb zo te zien echter geen update beschikbaar.

Update:
Nevermind, het uitvoeren van de Task "Refresh Movie" heeft het opgelost.

[ Voor 7% gewijzigd door TheFes op 07-03-2017 16:39 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Was wat aan het kijken om Sonarr op de nas te zetten met ondertaande:
Synology

(1) Add the SynoCommunity repo to your Synology device:

Log into your NAS as administrator and go to Main Menu -> Package Center -> Settings -> Package Sources
Click Add, type SynoCommunity as Name and http://packages.synocommunity.com/ as Location and then press OK to validate.
(2) Click on the Community tab in Package Center and you will find Sonarr listed there.
heb die package source er al instaan maar zie nergens dat Sonarr terugkomen (en ook niet dat Mono wat verplicht is. beta's heb ik aangevinkt)

|:(

edit:
Crap, kan dat volgens mij niet draaien op een DS213+ :(

[ Voor 4% gewijzigd door Paulus07 op 08-03-2017 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Laatst online: 07:23
wat ik niet snap is dat er bij spotweb en radar updates gedaan zijn tegen de missing parameters fout.
beide heb ik geupdate naar de laatste versie maar ik blijf missing parameter krijgen.

sonarr werkt wel en ook de api werkt.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerrit313
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-09 20:38
remcoXP schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 17:38:
wat ik niet snap is dat er bij spotweb en radar updates gedaan zijn tegen de missing parameters fout.
beide heb ik geupdate naar de laatste versie maar ik blijf missing parameter krijgen.

sonarr werkt wel en ook de api werkt.
Ik heb Spotweb toevallig net toegevoegd gekregen op Radarr.

Radarr versie is: 0.2.0.497 Nightly

Spotweb versie is: 20170305-1

Hij vind alleen nog niet veel....

Edit: Na het verwijderen van Categorie 2060 vind Radarr wel resultaten, hij geeft er alleen geen kwaliteit bij.

[ Voor 10% gewijzigd door gerrit313 op 08-03-2017 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
Heb ik ook gedaan en ik kan hem wel toevoegen. testen van de indexer blijft alleen mekkeren.
gerrit313 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:22:
[...]

Ik heb Spotweb toevallig net toegevoegd gekregen op Radarr.

Radarr versie is: 0.2.0.497 Nightly

Spotweb versie is: 20170305-1

Hij vind alleen nog niet veel....

Edit: Na het verwijderen van Categorie 2060 vind Radarr wel resultaten, hij geeft er alleen geen kwaliteit bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerrit313
  • Laatst online: 27-09 20:38
Werkt Spotweb zelf wel goed? Bij mij was hij na de update een database update nodig.
remcoXP schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 19:08:
Heb ik ook gedaan en ik kan hem wel toevoegen. testen van de indexer blijft alleen mekkeren.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
jawel de api test werkt. sonarr pakt er wel correct uit en nzbhydra ook.
gerrit313 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 23:53:
Werkt Spotweb zelf wel goed? Bij mij was hij na de update een database update nodig.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesa57
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-10 11:23
Hmmz, category 2060 is op 5/3 verwijderd uit spotweb. 2050 (blu ray) is er bij gekomen. Speciaal voor Radarr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik ben al een tijdje fan van Sick Rage, want het doet precies wat ik ervan verwacht. Is hier iemand die mij kan overtuigen om toch over te stappen naar Sonarr?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

pven schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 13:26:
Ik ben al een tijdje fan van Sick Rage, want het doet precies wat ik ervan verwacht. Is hier iemand die mij kan overtuigen om toch over te stappen naar Sonarr?
Ik heb er recent een half uurtje aan gespendeerd maar ik vond de interface van Sonarr zo niet-intuïtief dat ik ermee gestopt ben. Daarbij biedt het (net als Radarr) maar weinig torrent trackers out-of-the-box en ben je verplicht nog een extra package te draaien (Jackett). Ik blijf wel lekker bij SR :)

[ Voor 14% gewijzigd door TommyGun op 13-03-2017 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

TommyGun schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:40:
[...]

Ik heb er recent een half uurtje aan gespendeerd maar ik vond de interface van Sonarr zo niet-intuïtief dat ik ermee gestopt ben. Daarbij biedt het (net als Radarr) maar weinig torrent trackers out-of-the-box en ben je verplicht nog een extra package te draaien (Jackett). Ik blijf wel lekker bij SR :)
Meningen verschillen natuurlijk, maar ik vind het zelf juist net andersom. Daarnaast gebruik ik usenet, wat misschien beter ondersteund wordt in Sonarr/Radarr dan torrents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-10 21:11
Gebruikt iemand hier de laatste tijd nog actief headphones? Eerst werkte die bij mij prima (i.c.m. de headphones indexer) maar sinds dit jaar lijkt het er op dat hij geen enkel album meer vind (ook van wat bekendere artiesten). Iemand anders die dit herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand een goede tutorial te vinden voor het opzetten van de tools het liefst in dockers.

Ik dacht aan:
- Sonarr
- couchpatato
- nzbget of sbnzb

Ik heb een Qnap en zou zoek een eenvoudige manier om deze tools te installeren, ik zou graag voornamelijk gebruik maken van nieuwsgroepen..

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2017 14:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoardCrusher
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:23
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:08:
Weet er iemand een goede tutorial te vinden voor het opzetten van de tools het liefst in dockers.

Ik dacht aan:
- Sonarr
- couchpatato
- nzbget of sbnzb

Ik heb een Qnap en zou zoek een eenvoudige manier om deze tools te installeren, ik zou graag voornamelijk gebruik maken van nieuwsgroepen..
https://drfrankenstein.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 19:30

WoBBeL

*zwaai*

Hoe change ik van de master naar de develop? M'n server is gecrasht en ik draaide altijd op de develop versie maar ik krijg hem nu niet geswitched naar de develop (zit nog op master nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
Wat geswitched ?
Je server ?
Een ander programma ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Weet iemand of Sonarr en/of Radarr nu inmiddels al actief zoekt naar missende series zonder zelf een search voor te initieren?

Laatste keer dat ik het heb uitgeprobeerd zat dat nog niet er in namelijk. Dit is dus een issue als je server niet 24/7 aanstaat. Toen keek sonarr alleen na de laatste 100 (rss hits). Mocht een release dus op regel 110 zitten miste je hem dus.

Getal is maar een random getal weet niet meer precies hoe het zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
Sonarr doet alleen de zoveel xx laatste releases,
Staat ook op hun forum waarom ze dat zo doen.
Wil je oudere series dan handmatig of toch overstappen naar sickbeard of wat dan ook.
Aangezien Radarr gebaseerd is op Sonarr verwacht ik daar het zelfde van.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
TRaSH schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 13:19:
Wil je oudere series dan handmatig of toch overstappen naar sickbeard of wat dan ook.
Thanks
Overstappen is niet nodig want heb ben nooit overgestapt naar sonarr/radarr.

Het gaat niet om oude series tenzijn jij misschien 12u al oud vind. Waar het mij omging is dat mijn server niet 24/7 aan staat. Dus eigenlijk alleen wanneer ik thuis ben na het werk tot in de late uurtjes. Het kan dan voorkomen dat s'ochtends vroeg series uitkomen die sonarr dan mist in de avond uren als ik thuis ben. Omdat sonarr dus alleen naar de laatste xx hits kijkt.

Er waren toen plannen om sonarr zodra die opnieuw opgestart was om de rss feed compleet te laten nakijken vanaf het moment wanneer hij het laatste heeft gecontroleerd (dus in mijn situatie ergens in de nacht). Dit zou die dan eenmalig doen en daarna weer normaal de rss feed controleren whatever is ingesteld.

edit;
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/43960431

[ Voor 3% gewijzigd door Raven__NL op 18-03-2017 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:59
TRaSH schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 13:19:
Hoe dan? Ik gebruik Sonarr, voeg een oudere serie toe. En ik kan hem gewoon netjes downloaden. Ik heb 1 torrent bron als index, RSS en search aan. Werkt als een zonnetje.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GRJIIYd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
Als ik me niet vergis,
op het moment dat je een nieuwe serie toevoegt dan doet hij wel een backsearch voor die serie,
Afhankelijk wat je zelf ingesteld hebt met toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

TRaSH schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 14:24:
Als ik me niet vergis,
op het moment dat je een nieuwe serie toevoegt dan doet hij wel een backsearch voor die serie,
Afhankelijk wat je zelf ingesteld hebt met toevoegen
Dat is correct, ben gister zelf overgestapt van SickBeard op Sonarr en je kan bij het toevoegen van een serie zelf opgeven wat je wilt doen met reeds uitgezonden episodes. Ik kan iedereen die nog op de 'oude' sickbeard aanraden over te stappen op Sonarr. Ik heb zelf ook 45 minuten aangeklooid met SickRage maar daar kreeg ik persoonlijk tranen van in mijn ogen.
TRaSH schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 12:18:
Wat geswitched ?
Je server ?
Een ander programma ?
Uiteraard couchpotato :+ maar dat was ik vergeten te vermelden. Ik gebruik gewoon de master van git maar wil graag naar de develop van git toe maar dat lukt mij niet meer |:(

M'n HDD van de download machine was overleden waardoor ik opnieuw mocht beginnen. Alle daemons draaien nu in ieder geval niet meer onder root en vanaf nu wordt alles met de juiste UID's naar de NAS weggeschreven. Was m'n server maar eerder stuk gegaan O-)

[edit]
Geen idee wat ik gedaan heb precies, maar hij draait nu op de develop branch :+

[ Voor 24% gewijzigd door WoBBeL op 19-03-2017 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-10 15:16
Sickrage is anders echt dikke prima op de Synology. Sonarr is grafisch mooi, maar mist indexers en goede zoekmogelijkheden en heeft totaal geen relevante advanced settings. Sonarr en ook Radarr zijn nog duidelijk in ontwikkeling terwijl sickrage een fork is van sickbeard die al heel lang en goed ontwikkeld is. Ik gebruik beide, maar Sickrage vind toch echt veel meer, vooral inderdaad met oudere series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
Indexers moet je zelf toevoegen heeft dus niks met Sonarr of Sickrage te maken.

Ik vind juist Sonarr een zeer goede zoek functie hebben zeker met de mogelijkheid om handmatig te zoeken en dat Sonarr laat zien waarom hij iets niet wil of kan downloaden.
Ook de fail en blacklist optie vind ik velen malen beter dan toen der tijd met Sickrage.
Oude series vind ik ook prima met Sonarr als ik een nieuwe serie toevoeg.
Verder is Sonarr bedoelt voor 24/7 en dat word ook verteld op het forum.

Ik heb Sickrage toen een verschrikkelijke schop gegeven toen de (toenmalige dacht ik) Devolper echt de verschrikkelijkste updates er in deed en zo maar uit het niets al mijn series renamde terwijl ik dat wel gewoon uit had staan.
Hij had ook overal schijt aan en daardoor was Sickrage ook een lange tijd op veel indexers gebanned wegens de vele Calls die hij maakte.
En dat is dus ook 1 van de redenen dat Sonarr dat dus niet doet.

Weet niet wat je bedoelt met relevante advanced settings,
Zitten naar mijn mening genoeg in.

Grootste ergenis van Sonarr vind ik dat ze WEB-DL en WEBRip als 1 zien maar dat is via een omweg op te lossen.

Toen ik nog een lichte server had vond ik trouwens Sickrage ook veel zwaarder draaien dan Sonarr ook de overstap van Sabnzbd naar nzbget wat een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

TRaSH schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:35:
Indexers moet je zelf toevoegen heeft dus niks met Sonarr of Sickrage te maken.

Ik vind juist Sonarr een zeer goede zoek functie hebben zeker met de mogelijkheid om handmatig te zoeken en dat Sonarr laat zien waarom hij iets niet wil of kan downloaden.
Ook de fail en blacklist optie vind ik velen malen beter dan toen der tijd met Sickrage.
Dat sprak mij ook heel erg aan! Het is super overzichtelijk en de hernieuwde pogingen werken super tot nu toe. Je ziet netjes in Sabnzbd alle gefailde NZB's verwijderd worden en de nieuwe toegevoegd worden.

Wat ik nog niet kan vinden is of er ook preferred words in zitten, dat bijvoorbeeld een speciale release group voorrang krijgt. Ik kan alleen filters vinden met "must contain" en "must not contain" maar geen preferred zoals bij Couchpotato.

En m'n Sonarr raakt de weg kwijt als ik een naam met () in de naam heb, bijvoorbeeld NCIS S14E15. Hij moved netjes m'n MKV file naar "S14E15 - Pandora's Box (1).mkv" maar als hij de "S14E15 - Pandora's Box (1).nfo" aangemaakt heeft geeft hij vervolgens een foutmelding dat hij niet in dat bestand mag komen om erin te schrijven.

Ik heb m'n files via een SMB mount benaderbaar via /home/user/roy/Series/. Als ik een serie zonder () download gaat alles zonder problemen. Mounten via NFS is geen optie omdat ik dan niet de juiste UID/GID gemapt krijg op de NAS. Hier draait nog DSM 3.1 op :X

Voorbeeld log:
code:
1
ExtraService failed while processing [MediaCoversUpdatedEvent]: Win32 IO returned ERROR_GEN_FAILURE. Path: /home/roy/nas/Series/NCIS/S14E15 - Pandora's Box (1).nfo

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
System.IO.IOException: Win32 IO returned ERROR_GEN_FAILURE. Path: /home/roy/nas/Series/NCIS/S14E15 - Pandora's Box (1).nfo
  at System.IO.FileStream..ctor (System.String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share, Int32 bufferSize, Boolean anonymous, FileOptions options) <0x7fcb3695d240 + 0x005ed> in <filename unknown>:0 
  at System.IO.FileStream..ctor (System.String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, System.String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost) <0x7fcb3695d190 + 0x0004d> in <filename unknown>:0 
  at (wrapper remoting-invoke-with-check) System.IO.FileStream:.ctor (string,System.IO.FileMode,System.IO.FileAccess,System.IO.FileShare,int,System.IO.FileOptions,string,bool,bool,bool)
  at System.IO.StreamWriter.CreateFile (System.String path, Boolean append, Boolean checkHost) <0x7fcb367cfd50 + 0x00095> in <filename unknown>:0 
  at System.IO.StreamWriter..ctor (System.String path, Boolean append, System.Text.Encoding encoding, Int32 bufferSize, Boolean checkHost) <0x7fcb367cfa10 + 0x00073> in <filename unknown>:0 
  at System.IO.StreamWriter..ctor (System.String path, Boolean append, System.Text.Encoding encoding, Int32 bufferSize) <0x7fcb367cf9d0 + 0x00035> in <filename unknown>:0 
  at System.IO.StreamWriter..ctor (System.String path, Boolean append, System.Text.Encoding encoding) <0x7fcb367cf990 + 0x0002b> in <filename unknown>:0 
  at (wrapper remoting-invoke-with-check) System.IO.StreamWriter:.ctor (string,bool,System.Text.Encoding)
  at System.IO.File.WriteAllText (System.String path, System.String contents, System.Text.Encoding encoding) <0x7fcb3695b930 + 0x0003d> in <filename unknown>:0 
  at System.IO.File.WriteAllText (System.String path, System.String contents) <0x7fcb3695b900 + 0x00022> in <filename unknown>:0 
  at NzbDrone.Common.Disk.DiskProviderBase.WriteAllText (System.String filename, System.String contents) <0x40e0ccd0 + 0x00136> in <filename unknown>:0 
  at NzbDrone.Core.Extras.Metadata.MetadataService.SaveMetadataFile (System.String path, System.String contents) <0x410c3690 + 0x00032> in <filename unknown>:0 
  at NzbDrone.Core.Extras.Metadata.MetadataService.ProcessEpisodeMetadata (IMetadata consumer, NzbDrone.Core.Tv.Series series, NzbDrone.Core.MediaFiles.EpisodeFile episodeFile, System.Collections.Generic.List`1 existingMetadataFiles) <0x410c0000 + 0x004f3> in <filename unknown>:0 
  at NzbDrone.Core.Extras.Metadata.MetadataService.CreateAfterSeriesScan (NzbDrone.Core.Tv.Series series, System.Collections.Generic.List`1 episodeFiles) <0x410babf0 + 0x0025f> in <filename unknown>:0 
  at NzbDrone.Core.Extras.ExtraService.Handle (NzbDrone.Core.MediaCover.MediaCoversUpdatedEvent message) <0x410ba6a0 + 0x00080> in <filename unknown>:0 
  at NzbDrone.Core.Messaging.Events.EventAggregator.PublishEvent[TEvent] (NzbDrone.Core.Messaging.Events.TEvent event) <0x40d93000 + 0x0044d> in <filename unknown>:0

Het lijkt wel alsof de mono omgeving niet goed overweg kan met de ( of ) via SMB onder linux. Couchpotato lijkt er geen moeite mee te hebben. Ik draai Ubuntu 16.10 en de SMB wordt via fstab tijdens het booten al gemount.

[edit]
Ook met - in de naam gaat het mis. Als ik m'n mount weer via NFS doe gaat het uitstekend, maar dan kloppen de GID/UID's niet...maar daar kan ik wel mee leven :+

[ Voor 75% gewijzigd door WoBBeL op 19-03-2017 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
Couchpotato is voor Films (of doen die nu ook series ? hoorde iets dat ze dat wel wouden)
Prefered is toch bijna het zelfde als must contain ?
Maar nee er zit geen prefered bij.
Maar ik gebruik de prefered wel voor het verschil te maken tussen WEB-DL en WEBRip,

Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20170319-zp3z-2kb.png

Must Contain
WEB-DL (Logisch lijkt me aangezien een WEB-DL altijd het woord WEB-DL er in heeft staan)

Must not contain
WEBRip ( Aangezien Sonarr webrip ziet als WEB-DL 8)7 )
-focus (Deze groep bracht fake WEB-DL's uit dat eigenlijk WEBRips waren)
x264 (WEB-DL = H264 en nooit X264 daarmee kan je ook onderscheid maken tussen de echte en de fake WEB-DL (zeker als je het het zelf nog controleerd met mediainfo))
AMZN (AMZN zijn WEBRips (zeer goede kwalteit))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

Nee couchpotato is niet hetzelfde, maar bevat wel de "Preferred" optie. Vandaar mijn voorbeeld :)

Ik ga eens klooien met de filters die je hebt voorgesteld, eens kijken wat er dan gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurp
  • Laatst online: 28-07-2022
Vraagje over sonarr..

Het lukt me niet om x265 torrent files goed automatisch te laten downloaden. Het downloaden zonder tags etc. via usenet gaat prima.

Ik heb de juiste profiles, tags, restrictions etc. aangemaakt. Torrent delay maar op 0 gezet.
Als ik handmatig zoek op de bestanden staat er bij de juiste releases geen uitroepteken, maar hij weigert ze (eigenlijk bijna altijd) automatisch te downloaden.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
TRaSH schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:18:
Couchpotato is voor Films (of doen die nu ook series ? hoorde iets dat ze dat wel wouden)
Prefered is toch bijna het zelfde als must contain ?
Preferred is voorkeur. Must contain betekend dat het iets moet bevatten.

Je weet overigens, dat er veel series alleen in WEBrip te vinden zijn en nooit in WEB-DL uitkomen? De series van Netflix bijvoorbeeld? :) Overigens hoeft een WEBrip ook niet per definitie slecht te zijn.

Overigens zit er voor de kwaliteit zelf weinig verschil in.

[ Voor 45% gewijzigd door CH4OS op 20-03-2017 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

CH40S schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:36:
[...]
Preferred is voorkeur. Must contain betekend dat het iets moet bevatten.
Dit dus, ik krijg het dus niet aan de praat met Sonarr zondat dat hij ze overslaat. Ik zal dus een feature request moeten doen bij Sonarr, maar ik acht die kans niet zo groot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
CH40S schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:36:
[...]
Overigens hoeft een WEBrip ook niet per definitie slecht te zijn.

Overigens zit er voor de kwaliteit zelf weinig verschil in.
Ik lees nu al op een serie tracker dat ze er over zitten te denken om over te stappen naar Amazone WEBRips aangezien die kwalitatief van betere kwaliteit zijn dan de WEB-DL's.
Ook wegens de kosten.

Maar de subs van de WEB-DL komen niet altijd overeen met de WEBRips.
Vandaar dat ik de WEB-DL vaak wil

[ Voor 7% gewijzigd door TRaSH op 20-03-2017 18:04 . Reden: Subs WEB-DL/WEBRip ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:24
Zeer tevreden over radarr op mijn synology :)

Heb één vraag: ik wil graag alleen de moviefolder renamen naar
code:
1
{Movie Title} ({Release Year})

Voor standard movie format houd ik dan aan:
code:
1
{Original Filename}
op basis van deze aanwijzingen: https://github.com/Radarr/Radarr/wiki/Sorting-and-Renaming

Bij opslaan krijg ik dan de foutmelding bij standard movie format: "Must contain movie title" en opslaan lukt niet?

Klopt het dat dit niet kan? Zou wel raar zijn, binnen sabnzbd kan wat ik wil bijvoorbeeld prima.

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wars
Ik heb afgelopen weekend CP volledig afgezet en Radarr doet het zeer goed. Ik vond Sonarr al geweldig, dus de drempel om Radarr te gebruiken is/was klein.

Er zijn nog 2 zaken waarvan ik hoop dat ze aangepast worden:
- meer opties voor folder renaming (ik gebruikte voor de folder namelijk ook de scene release name, dit gaat momenteel niet)
- kiezen welke files verplaatst worden (dit is nu enkel de mkv, ik zou ook graag de subs folder houden en eventueel nfo files)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
wars schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:43:
Ik heb afgelopen weekend CP volledig afgezet en Radarr doet het zeer goed. Ik vond Sonarr al geweldig, dus de drempel om Radarr te gebruiken is/was klein.

Er zijn nog 2 zaken waarvan ik hoop dat ze aangepast worden:
- meer opties voor folder renaming (ik gebruikte voor de folder namelijk ook de scene release name, dit gaat momenteel niet)
- kiezen welke files verplaatst worden (dit is nu enkel de mkv, ik zou ook graag de subs folder houden en eventueel nfo files)
Dit.
En subtitles :D

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
subtitles doet Kodi wel voor me :) (en autosub voor de series)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
wars schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 22:19:
[...]

subtitles doet Kodi wel voor me :) (en autosub voor de series)
Autosub werkt volgens mij alleen in docker, mijn DS216Play ondersteund dat niet :(

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
miicker schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 22:30:
[...]

Autosub werkt volgens mij alleen in docker, mijn DS216Play ondersteund dat niet :(
Voor Autosub is er ook een package hoor: https://github.com/BenjV/SYNO-packages
zie ook [Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-10 23:03
Sinds 2 dagen wil NZBHydra niet meer werken. Althans ik kom niet in de web interface door de volgende error:

Internal Server Error

The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Either the server is overloaded or there is an error in the application.

Onderstaand log suggereert dat de poort bezet is. Echter heb ik geen andere applicatie draaien die deze port gebruikt. Ik heb ook de poort al aangepast en de machine gereboot.

Het gaat om een (headless) linux Ubuntu machine met Ubuntu server 16.

Wie helpt me op weg?

017-03-22 13:15:51,526 - ERROR - nzbhydra - MainThread - Fatal error occurred
Traceback (most recent call last):
File "/opt/nzbhydra/nzbhydra.py", line 201, in run
web.run(host, port, basepath)
File "/opt/nzbhydra/nzbhydra/web.py", line 1543, in run
app.run(host=host, port=port, debug=config.settings.main.debug, threaded=config.settings.main.runThreaded, use_reloader=config.settings.main.flaskReloader)
File "/opt/nzbhydra/libs/flask/app.py", line 772, in run
run_simple(host, port, self, **options)
File "/opt/nzbhydra/libs/werkzeug/serving.py", line 625, in run_simple
inner()
File "/opt/nzbhydra/libs/werkzeug/serving.py", line 603, in inner
passthrough_errors, ssl_context).serve_forever()
File "/opt/nzbhydra/libs/werkzeug/serving.py", line 506, in make_server
passthrough_errors, ssl_context)
File "/opt/nzbhydra/libs/werkzeug/serving.py", line 440, in init
HTTPServer.init(self, (host, int(port)), handler)
File "/opt/nzbhydra/libs/SocketServer.py", line 420, in init
self.server_bind()
File "/opt/nzbhydra/libs/BaseHTTPServer.py", line 108, in server_bind
SocketServer.TCPServer.server_bind(self)
File "/opt/nzbhydra/libs/SocketServer.py", line 434, in server_bind
self.socket.bind(self.server_address)
File "/opt/nzbhydra/libs/socket.py", line 228, in meth
return getattr(self._sock,name)(*args)
error: [Errno 98] Address already in use
2017-03-22 13:15:51,528 - INFO - nzbhydra - Dummy-3 - Exit registered. Stopping and closing database
2017-03-22 13:15:51,528 - INFO - nzbhydra - Dummy-3 - Database shut down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb ineens met Radarr dat ik alleen downloaded movies zie. Het filter staat gewoon op "All".
In de movie editor zie ik wel alle films staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exocet schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 12:12:
Ik heb ineens met Radarr dat ik alleen downloaded movies zie. Het filter staat gewoon op "All".
In de movie editor zie ik wel alle films staan.
En nu?

Debug log?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Zowel Sonarr als Radarr updaten volledig via de webinterface. Sabnzbd geeft wel aan dat er een update is, maar kan niet rechtstreeks geïnstalleerd worden. Nu dat ik met alles naar Docker ben overgeschakeld, heb ik niet meer de laatste versie van Sabnzbd. In Docker zit deze namelijk nog op 1.2.1 (ipv 1.2.3).
Het Syno package heeft wel al een update gekregen naar 1.2.3.
Is het mogelijk om binnen de container zelf updates te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-10 19:17

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Kodi.tv seized? 1 april :+

[ Voor 38% gewijzigd door FREAKJAM op 01-04-2017 14:57 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:30
Sinds een commit op 31-03 wil Sickrage niet meer starten op mijn Synology NAS. Log laat dit zien:

2017-03-31 17:39:49 INFO CHECKVERSION :: New update found for SickRage, starting auto-updater ...
2017-03-31 17:39:51 INFO CHECKVERSION :: Config backup in progress...
2017-03-31 17:40:54 INFO CHECKVERSION :: Config backup successful, updating...
2017-03-31 17:41:00 INFO CHECKVERSION :: Pushover notification successful.
2017-03-31 17:41:00 INFO CHECKVERSION :: Update was successful!
2017-03-31 17:41:00 INFO EVENT-QUEUE :: Aborting all threads
2017-03-31 17:41:00 INFO EVENT-QUEUE :: Waiting for the DAILYSEARCHER thread to exit
2017-03-31 17:41:01 INFO EVENT-QUEUE :: Waiting for the BACKLOG thread to exit
2017-03-31 17:41:01 INFO EVENT-QUEUE :: Waiting for the SHOWUPDATER thread to exit
2017-03-31 17:41:01 INFO EVENT-QUEUE :: Waiting for the CHECKVERSION thread to exit
2017-03-31 17:41:01 INFO EVENT-QUEUE :: Waiting for the SHOWQUEUE thread to exit
2017-03-31 17:41:01 INFO EVENT-QUEUE :: Waiting for the SEARCHQUEUE-DAILY-SEARCH thread to exit
2017-03-31 17:41:01 INFO EVENT-QUEUE :: Waiting for the POSTPROCESSOR thread to exit
2017-03-31 17:41:01 INFO EVENT-QUEUE :: Waiting for the POSTPROCESSOR thread to exit
2017-03-31 17:41:01 INFO EVENT-QUEUE :: Waiting for the TRAKTCHECKER thread to exit
2017-03-31 17:41:01 INFO EVENT-QUEUE :: Waiting for the FINDPROPERS thread to exit
2017-03-31 17:41:01 INFO EVENT-QUEUE :: Waiting for the FINDSUBTITLES thread to exit
2017-03-31 17:41:01 INFO EVENT-QUEUE :: Waiting for the EVENT-QUEUE thread to exit
2017-03-31 17:41:02 INFO EVENT-QUEUE :: Saving all shows to the database
2017-03-31 17:41:02 INFO EVENT-QUEUE :: Saving config file to disk
2017-03-31 17:41:02 INFO EVENT-QUEUE :: Shutting down Tornado
2017-03-31 17:41:02 INFO EVENT-QUEUE :: Restarting SickRage with ['/usr/local/sickrage/env/bin/python', u'/usr/local/sickrage/var/SickRage/SickBeard.py', '--daemon', '--pidfile', '/usr/local/sickrage/var/sickrage.pid', '--config', '/usr/local/sickrage/var/config.ini', '--datadir', '/usr/local/sickrage/var/', '--nolaunch']

Nu vermoed ik dat er wat is gegaan met updaten en lees ik dat ik handmatig met Git een nieuwe versie kan binnenhalen. Via de Github FAQ van Sickrage dit gevonden:

Stop SickRage, SSH(Linux)/CMD(Windows) and enter SickRage folder

git remote set-url origin https://github.com/SickRage/SickRage.git
git remote set-branches --add origin master
git remote update
git fetch origin

git checkout master
git branch --set-upstream-to origin/master
git reset --hard origin/master
git pull

Alleen ik krijg het niet voor elkaar om de command in de juiste folder uit te voeren. Krijg eigenlijk altijd de melding: -ash: git: command not found

In config.ini staat de instelling git_remote = origin
Dit zou moeten kloppen lees ik in diverse documentatie.

Iemand enig idee waar ik dat Git command moet uitvoeren?
Ik heb bijna elke folder in \volume1\@appstore\sickrage geprobeerd maar zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Laatst online: 14:49
Vervang het git commando door:

/volume1/@appstore/git/bin/git

Het wordt dus:

/volume1/@appstore/git/bin/git remote set-url origin https://github.com/SickRage/SickRage.git
enz. enz.

Vergeet niet om het eigenaarschap van de nieuw geplaatste bestanden weer aan te passen naar 'sickrage' anders gaat het bij de volgende update weer mis want dan kunnen die bestanden niet meer vernieuwd worden door sickrage zelf.

[ Voor 39% gewijzigd door Ben(V) op 02-04-2017 08:56 ]

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
Dat klinkt logisch inderdaad, maar nu krijg ik: fatal: Not a git repository (or any parent up to mount point /volume1)
Stopping at filesystem boundary (GIT_DISCOVERY_ACROSS_FILESYSTEM not set).

Zou er iets mis met Git zijn op mijn NAS? Of moet ik het toch nog vanuit een specifieke folder runnen?

[ Voor 11% gewijzigd door Erik070 op 02-04-2017 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Uiteraard moet je in de sickrage directory staan.
Deze dus.

/volume1/@appstore/sickrage/var

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
Ik krijg in /volume1/@appstore/sickrage/var helaas de zelfde foutmelding

Zojuist nog in config.ini van sickrage verwezen naar /bin/git maar dat hielp ook niet.

Update:
Inmiddels begonnen met een reinstall van sickrage. Gaat nog helemaal lekker maar dat moet me verder wel lukken. Zit ook te twijfelen om over te stappen op Sonar.

[ Voor 34% gewijzigd door Erik070 op 02-04-2017 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Als je Sickrage opnieuw installeert zou ik dit package gebruiken.
Dat is geschikt gemaakt voor DSM 6

https://github.com/BenjV/...M%206%20noarch%20V1.0.spk

Als je tevoren even de backup veilig stelt kun je dioe na de installatie weer terugzetten en is je hele configuratie weer hetzelfde.
Die backup vind je hier:
/volume1/@appstore/sickrage/var/backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameIsBart
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Hoe renamen jullie films en series? Ik wil deze graag renamen om de juiste ondertitels automatisch te downloaden. In een oudere post in dit topic heb ik dit gevonden:

code:
1

Voor films lijk ik nu voorzien. Ik weet echter niet hoe ik mijn series moet renamen. Hoe doen jullie dat? Ik gebruik overigs Radarr en Sonarr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
Ben(V) schreef op zondag 2 april 2017 @ 17:43:
Als je Sickrage opnieuw installeert zou ik dit package gebruiken.
Dat is geschikt gemaakt voor DSM 6

https://github.com/BenjV/...M%206%20noarch%20V1.0.spk

Als je tevoren even de backup veilig stelt kun je dioe na de installatie weer terugzetten en is je hele configuratie weer hetzelfde.
Die backup vind je hier:
/volume1/@appstore/sickrage/var/backup
Ah kijk, dat is wel relaxt. Bedankt.

Inmiddels Sickrage geinstalleerd, backup terugzetten leverde nog een uitdaging op (permissions denied bij laden backup van wat voor locatie dan ook). Even heel fout via chmod 777 iedereen rechten gegeven op de sickrage folder en restore is toen gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Psvtje10 schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:14:
Hoe renamen jullie films en series? Ik wil deze graag renamen om de juiste ondertitels automatisch te downloaden. In een oudere post in dit topic heb ik dit gevonden:

code:
1

Voor films lijk ik nu voorzien. Ik weet echter niet hoe ik mijn series moet renamen. Hoe doen jullie dat? Ik gebruik overigs Radarr en Sonarr.
Ik gebruik in Sonarr ongeveer dezelfde regel voor Standard Episode Format, alleen vervang ik dan:
code:
1
{Movie.CleanTitle}{.Release Year}

door:
code:
1
{Series.CleanTitle}.S{season:00}E{episode:00}

en bij Daily Episode Format door:
code:
1
{Series.CleanTitle}.{Air.Date}

maar dan zonder
code:
1
{.EDITION.TAGS}

Voor Anime gebruik ik dezelfde regel als voor Standard, maar ook zonder
code:
1
{.EDITION.TAGS}

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Psvtje10 schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:14:

code:
1

Dit is die van mij:
code:
1
{Series.CleanTitle.}S{season:00}E{episode:00}{.Episode.CleanTitle}{.Quality.Full}{.MediaInfo.AudioCodec}{.MediaInfo.AudioChannels}{.MediaInfo.VideoCodec}{-Release.Group}

Series.Title.2010.S01E01.Episode.Title.1.720p.HDTV.Proper.DTS.5.1.x264-RlsGrp

Ik heb wel de titel van de aflevering er in gezet, dit kan wel leiden tot lange bestandsnamen.

Anime:
code:
1
({Release.Group}) {Series Title} - E{absolute:000} - {Episode Title} ({Quality.Full})

(RlsGrp) Series Title (2010) - E001 - Episode Title (1) (720p.HDTV.v2)

Ik wil eigenlijk blokhaken gebruiken, maar dit werkt niet met Sonarr/Radarr

[ Voor 12% gewijzigd door ulTimaS op 03-04-2017 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-10 01:46
Ik gebruik al enige tijd naar alle tevredenheid Sonarr op mijn Synology.
Enig minpunt(je) waar ik vooralsnog geen oplossing voor heb kunnen vinden is dat Sonarr op de achtergrond een aantal processen draait die elke xx seconden de schijven gaat aanspreken, ook wanneer er geen download activiteiten zijn.
Ik neem aan dat dit is om logs weg te schrijven of om folders scannen op downloads. Het grote nadeel hiervan is dat de schijven altijd aan het spinnen zijn en dat hierdoor de Synology nooit in hibernate kan gaan. Iemand dit dit herkent en hier op iets gevonden heeft ?
Pagina: 1 ... 25 ... 52 Laatste

Let op:
Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:

Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Vragen naar wat de beste release groups zijn, is ook niet de bedoeling.
Het ongevraagd benoemen/vermelden van release groups is ook niet de bedoeling

Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)
Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc). En repository versie (Main of andere fork)