"$radarr_moviefile_path" is voor een bash script. Als je een bat file hebt, moet je waarschijnlijk "%radarr_moviefile_path%" gebruiken (inclusief de quotes).TheFes schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:19:
[...]
Ik probeer dit ook onder Windows 10 voor elkaar te krijgen, maar het lukt nog niet echt.
Eerst heb ik geprobeerd een bat file te maken met de volgende code, en deze aan te roepen als de film gedownload is:
code:
1 subliminal --opensubtitles download -l nl -l en -m 85 -p opensubtitles -v -v "$radarr_moviefile_path" >> "E:\Program Files\Subliminal\AutoSub.txt"
Deze bat file wordt dan wel gestart, maar hij krijgt de variabele niet mee, dus in mijn AutoSub.txt staat dan het volgende resultaat:
[...]
Vervolgens heb ik geprobeerd om direct naar Subliminal.exe te verwijzen in het custom script, en dan de arguments zoals ook hierboven mee te geven.
Dat lijkt ook niet te werken, bovendien krijg ik dan geen entry in mijn txt file, dus ik heb geen idee wat er dan wel of niet gebeurt dan (waarschijnlijk niets)
Iemand een suggestie?
En verwijder je username en password even uit je bericht
[ Voor 4% gewijzigd door ulTimaS op 01-02-2017 14:42 ]