Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

TheFes schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:19:
[...]

Ik probeer dit ook onder Windows 10 voor elkaar te krijgen, maar het lukt nog niet echt.

Eerst heb ik geprobeerd een bat file te maken met de volgende code, en deze aan te roepen als de film gedownload is:
code:
1
subliminal --opensubtitles download -l nl -l en -m 85 -p opensubtitles -v -v "$radarr_moviefile_path" >> "E:\Program Files\Subliminal\AutoSub.txt"

Deze bat file wordt dan wel gestart, maar hij krijgt de variabele niet mee, dus in mijn AutoSub.txt staat dan het volgende resultaat:

[...]

Vervolgens heb ik geprobeerd om direct naar Subliminal.exe te verwijzen in het custom script, en dan de arguments zoals ook hierboven mee te geven.

Dat lijkt ook niet te werken, bovendien krijg ik dan geen entry in mijn txt file, dus ik heb geen idee wat er dan wel of niet gebeurt dan (waarschijnlijk niets)

Iemand een suggestie?
"$radarr_moviefile_path" is voor een bash script. Als je een bat file hebt, moet je waarschijnlijk "%radarr_moviefile_path%" gebruiken (inclusief de quotes).

En verwijder je username en password even uit je bericht :+

[ Voor 4% gewijzigd door ulTimaS op 01-02-2017 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:55
ulTimaS schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:40:
[...]

"$radarr_moviefile_path" is voor een bash script. Als je een bat file hebt, moet je waarschijnlijk "%radarr_moviefile_path%" gebruiken (met de quotes).

En verwijder je username en password even uit je bericht :+
Bedankt! Laatste is gedaan, eerste ga ik proberen :)
Tijntje schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:32:
[...]

Ik zou in ieder geval even je username en wachtwoord weghalen van OpenSubtitle in je code.
Done, bedankt!

[ Voor 23% gewijzigd door TheFes op 01-02-2017 14:43 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

TheFes schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:42:
[...]

Laatste is gedaan, eerste ga ik proberen :)
Overigens kan je radarr_moviefile_path alleen gebruiken bij 'On download' en 'On Upgrade'. https://github.com/Radarr...m-Post-Processing-Scripts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
ulTimaS schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:44:
[...]

Overigens kan je radarr_moviefile_path alleen gebruiken bij 'On download' en 'On Upgrade'. https://github.com/Radarr...m-Post-Processing-Scripts
Dat is ook precies wanneer ik het wil gebruiken :)

Het werkt als een zonnetje nu, zowel voor Sonarr als voor Radarr.
Heerlijk dat alles nu qua instellingen ook allemaal hetzelfde werkt.

Ik had die pagina met post processing scripts wel gevonden (voor Sonarr dan, voor Radarr is ie nog niet echt makkelijk te Googlen). Maar welk karakter ik moet gebruiken om zo'n variabele aan te roepen in een bat file is mij dan niet bekend.. Maar goed, heb eigenlijk ook geen ervaring met dit soort dingen. Dus mooi dat GoT daarbij kan helpen :)

Dus super bedankt voor de tips en voorbeelden ulTimaS! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:42
Gisteren handmatig NZBGet 17.1 geïnstalleerd op mijn Synology en nu werkt het zaakje niet meer, bij het downloaden staat de hele console vol met deze error's:
Blocking NewsDemon (news.newsdemon.com) for 10 sec
TLS handshake failed
Could not read to TLS-Socket: Connection closed by remote host
Could not write to TLS-Socket: Connection closed by remote host
Ik heb de instellingen van 16.4 overgenomen dus alles staat correct ingesteld, servers, poorten ,etc. Snap er niks van :?

Ik heb wel iets gelezen over een GnuTLS / OpenSSL dependency... zit er iets in de SynoCommunity package (16.4) wat ontbreekt bij de reguliere (Linux) installer?

[ Voor 14% gewijzigd door Lunaticc op 02-02-2017 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ideedeequeuedee schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 08:45:
Gisteren handmatig NZBGet 17.1 geïnstalleerd op mijn Synology en nu werkt het zaakje niet meer, bij het downloaden staat de hele console vol met deze error's:

[...]

Ik heb de instellingen van 16.4 overgenomen dus alles staat correct ingesteld, servers, poorten ,etc. Snap er niks van :?

Ik heb wel iets gelezen over een GnuTLS / OpenSSL dependency... zit er iets in de SynoCommunity package (16.4) wat ontbreekt bij de reguliere (Linux) installer?
Probeer anders mijn package even.
https://www.dropbox.com/s...RmRCXSvSOHrBNQpxBZMa?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:42
Die had ik inderdaad gevonden maar ik heb een Armada 375, kan ik daarvoor de package voor 38x gebruiken?

Ik heb overigens ook gebruik gemaakt van jouw Radarr package, draait als een trein :) CouchPotato was aan vervanging toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ideedeequeuedee schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:28:
[...]

Die had ik inderdaad gevonden maar ik heb een Armada 375, kan ik daarvoor de package voor 38x gebruiken?

Ik heb overigens ook gebruik gemaakt van jouw Radarr package, draait als een trein :) CouchPotato was aan vervanging toe..
Ow met Armada 375 was iets, ik zal eens kijken of ik dat kan herstellen. Had met DSM6 toolchain te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_76
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-06 14:02
schumi2004 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:13:
[...]

Hier heb ik alle wanted items zonder poster maar draai Radarr ernaast en kan zo over mocht het nodig zijn.

Later vanavond ga ik nog eens wat downloads testen. Tot dusver ging het allemaal nog goed qua import etc maar ik heb dan ook geen spannende settings. Het vreet nog wel wat resources maar dat komt omdat er nog een hoop van Sonarr zelf in zit wat niets meer doet, deze gaan ze later opschonen.

Ik kan mijn Synology repo wel hier posten mochten er liefhebbers zijn die Radarr al op hun Synology willen installeren.

/edit:
Doe het wel even zo https://www.dropbox.com/s...iZbrwgP2c6gz53rJMfDa?dl=0
Ik heb een DS215+, volgens de Synology CPU chart heb ik dan de Alpine packages nodig. Ik zit op DSM6, dus heb ik de "radarr_alpine-6.0_20170111-2.spk" proberen te installeren. Helaas geeft deze de melding dat de package niet compatible is.

Enig idee?

Thanks for the work btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-10 20:07
radarr heeft zeker potentie.
ik draai alles de laatste versie vanuit dockers.

en had even een misconfig in nzbhydra.. maar verholpen :)

[ Voor 87% gewijzigd door remcoXP op 02-02-2017 19:43 ]

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
remcoXP schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 19:34:
radarr heeft zeker potentie.
ik draai alles de laatste versie vanuit dockers.

en had even een misconfig in nzbhydra.. maar verholpen :)
Heb nu Radarr en CouchPotato draaien, CP haalt niets binnen, Radarr wel. Radarr vind ik erg fijn werken, Radarr vindt ook veel sneller alle films als ik een nieuwe film toevoeg. Wat wel af en toe gebeurt is dat als een film gedownload is, hij die toch blijft monitoren, dat moet ik dan handmatig uitzetten.

Daarnaast vind ik de ondertiteling een groot gemis, maar goed, daarvoor ben ik nog opzoek naar een subtitle tool die ik kan draaien op mijn Synology DS216Play (die dus geen docker ondersteund).

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

miicker schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 21:27:
[...]

Heb nu Radarr en CouchPotato draaien, CP haalt niets binnen, Radarr wel. Radarr vind ik erg fijn werken, Radarr vindt ook veel sneller alle films als ik een nieuwe film toevoeg. Wat wel af en toe gebeurt is dat als een film gedownload is, hij die toch blijft monitoren, dat moet ik dan handmatig uitzetten.

Daarnaast vind ik de ondertiteling een groot gemis, maar goed, daarvoor ben ik nog opzoek naar een subtitle tool die ik kan draaien op mijn Synology DS216Play (die dus geen docker ondersteund).
Het is ook niet de bedoeling dat de film niet meer gemonitord wordt. Zolang de cutoff is bereikt zal Radarr geen nieuwe releases meer oppakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
[...]

Ik heb precies hetzelfde... Ik mis ook de subs instellingen en ik ben niet handig genoeg om het zelf helemaal in te stellen met subliminial. Geef mij maar gewoon een UI.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hij blijft monitored, dat is bij Sonarr ook, totdat de cut-off waarde gehaald wordt van je ingestelde profiel.
Is deze waarde reeds bereikt doet ie niets meer (blijft wel monitored staan!)

/edit:
Mmmmm wat @ulTimaS zegt dus :P
Lanithro schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:25:
[...]

Ik heb precies hetzelfde... Ik mis ook de subs instellingen en ik ben niet handig genoeg om het zelf helemaal in te stellen met subliminial. Geef mij maar gewoon een UI.
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
Als je subliminal bv wilt gebruiken heb ik hier een vrij rechttoe rechtaan stappenplan gepost eerder deze week.

[ Voor 22% gewijzigd door schumi2004 op 03-02-2017 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
schumi2004 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:42:
[...]

Hij blijft monitored, dat is bij Sonarr ook, totdat de cut-off waarde gehaald wordt van je ingestelde profiel.
Is deze waarde reeds bereikt doet ie niets meer (blijft wel monitored staan!)

/edit:
Mmmmm wat @ulTimaS zegt dus :P

[...]

Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
Als je subliminal bv wilt gebruiken heb ik hier een vrij rechttoe rechtaan stappenplan gepost eerder deze week.
Ik kijk vanavond wel eventjes. Dan heb ik tijd. Maar het moet mijns inziens makkelijker kunnen dan via SSH dit allemaal in te moeten stellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheFes
Lanithro schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:25:
[...]

Subliminal ziet er erg ingewikkeld uit, maar is het uiteindelijk helemaal niet.

Ik ga er even van uit dat je windows draait:
  1. Installeer python 2.7
  2. Installeer subliminal door een simpel commando "pip install subliminal" in cmd uit te voeren
  3. Maak een user account aan op Addic7ed en opensubtitles
  4. Maak in notepad een simpele bat file voor het automatisch opzoeken van de subs
  5. Ga naar Settings -> Connect in Sonarr/Radarr, voeg een custom script toe wat werkt op donwloaded en updated en verwijs naar je bat file
  6. Maak een simpele bat file voor het dagelijks opzoeken van subs (voor files max 4 weken oud)
  7. Start Task Scheduler, en maak een task aan om dagelijks je bat file te runnen
Voorbeeld batfile Radarr
code:
1
subliminal --opensubtitles username password download -l nl -l en -m 85 -p opensubtitles -v -v "%radarr_moviefile_path%" >> C:\AutoSub.txt

Voorbeeld batfile Sonarr
code:
1
subliminal --addic7ed username password --opensubtitles username password download -l nl -l en -m 85 -p addic7ed -p opensubtitles -v -v "%sonarr_episodefile_path%" >> C:\AutoSub.txt

Voorbeeld dagelijkse update batfile (bij zowel films als series)
(ik heb deze opgesplitst in twee apart, en draai de ene om 5:00 en andere om 5:30)
code:
1
subliminal --opensubtitles username password download -l nl -l en -a 4w -m 80 -p opensubtitles -v -v locatie-met-films >> C:\DailyCheck.txt

code:
1
subliminal --addic7ed username password --opensubtitles username password download -l nl -l en -a 4w -m 80 -p addic7ed -p opensubtitles -v -v locatie-met-series >> C:\DailyCheck.txt

Voor de uitleg over wat er precies gedaan wordt, verwijs ik naar de uitleg van ulTimaS hierboven ergens. Ook credits voor de scripts gaan naar hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
TheFes schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:51:
[...]

1. Installeer python 2.7
  2. Installeer subliminal door een simpel commando "pip install subliminal" in cmd uit te voeren
  4. Maak in notepad een simpele bat file voor het automatisch opzoeken van de subs
  5. Ga naar Settings -> Connect in Sonarr/Radarr, voeg een custom script toe wat werkt op donwloaded en updated en verwijs naar je bat file
  6. Maak een simpele bat file voor het dagelijks opzoeken van subs (voor files max 4 weken oud)
  7. Start Task Scheduler, en maak een task aan om dagelijks je bat file te runnen
Voorbeeld batfile Radarr
code:
1
subliminal --opensubtitles username password download -l nl -l en -m 85 -p opensubtitles -v -v "%radarr_moviefile_path%" >> C:\AutoSub.txt

Voorbeeld batfile Sonarr
code:
1
subliminal --addic7ed username password --opensubtitles username password download -l nl -l en -m 85 -p opensubtitles -v -v "%sonarr_episodefile_path%" >> C:\AutoSub.txt

(ik heb deze opgesplitst in twee apart, en draai de ene om 5:00 en andere om 5:30)
code:
1
subliminal --opensubtitles username password download -l nl -l en -a 4w -m 80 -p opensubtitles -v -v H:\Movies\ >> C:\DailyCheck.txt

code:
1
subliminal --addic7ed username password --opensubtitles username password download -l nl -l en -a 4w -m 80 -p addic7ed -p opensubtitles -v -v I:\Series\ >> C:\DailyCheck.txt

Voor de uitleg over wat er precies gedaan wordt, verwijs ik naar de uitleg van ulTimaS hierboven ergens. Ook credits voor de scripts gaan naar hem :)
Ik geloof dat mijn Synology geen bat files ondersteund en ook geen C: schijf heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Lanithro schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:53:
[...]

Ik geloof dat mijn Synology geen bat files ondersteund en ook geen C: schijf heeft ;)
Vandaar ook:
Ik ga er even van uit dat je windows draait
Maar als het je lukt om Radarr op een Synology te draaien, moet dit je ook wel lukken..
Je moet dan wel de variabelen iets anders aanroepen, en inderdaad naar een andere locatie voor de logs verwijzen, maar het principe is hetzelfde

[ Voor 16% gewijzigd door TheFes op 03-02-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:10
Al tijd lang fan van sonarr en zie nu voor het eerst radarr.
Maar is er ook al een soort van download en start versie? (Vergeten te melden maar is op een centos 7 bak)
Configureren kom ik wel uit. Compile gedeelte word wat lastiger.

Te vinden https://github.com/Radarr/Radarr/wiki/Installation

[ Voor 23% gewijzigd door slommer op 03-02-2017 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
TheFes schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:55:
[...]

Vandaar ook:

[...]

Maar als het je lukt om Radarr op een Synology te draaien, moet dit je ook wel lukken..
Je moet dan wel de variabelen iets anders aanroepen, en inderdaad naar een andere locatie voor de logs verwijzen, maar het principe is hetzelfde
Radarr draaien is simpel een APK installeren of vanuit een REPO installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
slommer schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:58:
Maar is er ook al een soort van download en start versie? (Vergeten te melden maar is op een centos 7 bak)

Of hier:
https://github.com/Radarr/Radarr/releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
slommer schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:58:

Schumi heeft een lijst met APK's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

[...]

1. Installeer python 2.7
Voorbeeld batfile Radarr
code:
1

Voorbeeld batfile Sonarr
code:
1
subliminal --addic7ed username password --opensubtitles username password download -l nl -l en -m 85 -p opensubtitles -v -v "%sonarr_episodefile_path%" >> C:\AutoSub.txt

code:
1
subliminal --opensubtitles username password download -l nl -l en -a 4w -m 80 -p opensubtitles -v -v locatie-met-films >> C:\DailyCheck.txt

code:
1
subliminal --addic7ed username password --opensubtitles username password download -l nl -l en -a 4w -m 80 -p addic7ed -p opensubtitles -v -v locatie-met-series >> C:\DailyCheck.txt

Ik zie overigens dat je bij je Sonarr script alleen gebruik maakt van opensubtitles en niet addic7ed, maar wel een user/pass hebt ingevuld voor addic7ed. Bij je periodieke check heb je dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
ulTimaS schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:48:
[...]

Ik zie overigens dat je bij je Sonarr script alleen gebruik maakt van opensubtitles en niet addic7ed, maar wel een user/pass hebt ingevuld voor addic7ed. Bij je periodieke check heb je dit wel.
Ah thanks, is ergens fout gegaan by copy pasten :) Ik ga hem even toevoegen

Toch handig dat ik het hier even post :)
Heb het voor de volledigheid ook even in mijn post aangepast.

[ Voor 6% gewijzigd door TheFes op 03-02-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik heb een Sonarr vraag die waarschijnlijk al 34x is langs gekomen. Nieuwe NAS, nieuwe Sonarr installatie, werkt allemaal prima.

Probleem(pje) is dat het package centre zegt dat hij niet draait terwijl dit wel het geval is. Wat is de oplossing?

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
(jarig!)
[...]

1. Installeer python 2.7
Dank voor je post! Het heeft mij gestimuleerd om mijn oude gammele brak geinstalleerde versie 0.6.7 ofzo er af te gooien en te vervangen door versie 2.0.5.
Bij mij is dat niet onder Windows maar onder Linux - Debian 'stable', maar onder Ubuntu zal het wel net zo werken: gewoon als user "pip install subliminal --user" uitvoeren en het tooltje is voor jouw user beschikbaar onder $HOME/.local/bin (die directory moet je nog wel even aan je PATH toevoegen om het makkelijk bereikbaar te maken)
code:
1
Ik heb dus een alias aangemaakt in m'n $HOME/.bashrc:
code:
1
alias subl='subliminal --addic7ed username password --opensubtitles username password download '

... zodat ik met "subl -l en <file>" eenvoudig voor een enkele videofile de subs kan ophalen. Meestal laat ik dat door Autosub doen, maar incidenteel handmatig dus met subliminal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moby schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 19:28:
Ik heb een Sonarr vraag die waarschijnlijk al 34x is langs gekomen. Nieuwe NAS, nieuwe Sonarr installatie, werkt allemaal prima.

Probleem(pje) is dat het package centre zegt dat hij niet draait terwijl dit wel het geval is. Wat is de oplossing?
Ik zie steeds meer vragen m.b.t. Synology hier voorbij komen wat eigenlijk niet mag, zou officieel naar Synology Packages topic moeten maar vind wel prima zo :P

Welke NAS? (Package center dus gok sowieso een Synology?)
DSM versie?
Wat heb je al gedaan?
NAS herstart?

Wat geeft volgende cli command voor output:
find / -name nzbdrone.pid

Waarschijnlijk staat deze hier:
/volume1/@appstore/nzbdrone/var/.config/NzbDrone/nzbdrone.pid

Wat staat hier in en komt dit overeen met process?
more /volume1/@appstore/nzbdrone/var/.config/NzbDrone/nzbdrone.pid

ps aux | grep nzbdrone

Dus zoiets als
root@DS715:~# more /volume1/@appstore/nzbdrone/var/.config/NzbDrone/nzbdrone.pid
13298

root@DS715:~# ps aux | grep nzbdrone
nzbdrone 13298 0.6 10.3 321568 215296 ? SNl Jan27 71:13 /usr/local/mono/bin/mono --debug /usr/local/nzbdrone/share/NzbDrone/NzbDrone.exe
root 28337 0.0 0.0 4800 1728 pts/5 S+ 00:57 0:00 grep --color=auto nzbdrone

Wat geeft volgende commando?:
cd /var/packages/nzbdrone/scripts
./start-stop-status status

Output zou moeten zijn:
root@DS715:/var/packages/nzbdrone/scripts# ./start-stop-status status
Sonarr is running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_76
Iemand een werkende Synology package voor de Alpine CPU met DSM6? Helaas werkt die van Shumi niet. Daar wordt aangegeven dat de package niet compatible is.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jeroen_76 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 10:54:
Iemand een werkende Synology package voor de Alpine CPU met DSM6? Helaas werkt die van Shumi niet. Daar wordt aangegeven dat de package niet compatible is.

Thanks.
Hij zou wel moeten werken, ik zal vanavond eens kijken waarom Alpine4k een issue is.

/edit:
Ik zie een andere toolchain voor Alpine4k, ik zal vanavond een andere compilen voor je.
https://sourceforge.net/p...lpine%20Linux%203.10.102/

[ Voor 22% gewijzigd door schumi2004 op 04-02-2017 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik zie heel veel (bruikbare) informatie langskomen over het gebruik van subliminal (waarvoor dank!). Echter is het mij niet duidelijk hoe ik het nu werkend krijg op mijn Synology DS216Play (DSM 6.0.2-8451 Update 9).

Mijn NAS heeft geen ondersteuning voor Docker. Op dit moment heb ik geprobeerd Subliminal te installeren vanaf de SynoCommunity repo, Dit lukte, echter als ik nu Subliminal open dan blijft deze tot in de eeuwigheid staan op "Bezig met laden...". Ik kan wel aan de linkerkant klikken op "Directories", echter als ik een directory toe wil voegen en ik klik op "Browse" kan ik verder niets selecteren.

Nu zie ik hier allerlei scripts gepost worden die er niet heel complex uitzien, maar dan moet ik eerst weten hoe ik Subliminal kan installeren en waar ik deze scripts moet zetten en hoe ik dit allemaal configureer. Iemand die me hiermee op weg kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
miicker schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 15:57:
Ik zie heel veel (bruikbare) informatie langskomen over het gebruik van subliminal (waarvoor dank!). Echter is het mij niet duidelijk hoe ik het nu werkend krijg op mijn Synology DS216Play (DSM 6.0.2-8451 Update 9).

Mijn NAS heeft geen ondersteuning voor Docker. Op dit moment heb ik geprobeerd Subliminal te installeren vanaf de SynoCommunity repo, Dit lukte, echter als ik nu Subliminal open dan blijft deze tot in de eeuwigheid staan op "Bezig met laden...". Ik kan wel aan de linkerkant klikken op "Directories", echter als ik een directory toe wil voegen en ik klik op "Browse" kan ik verder niets selecteren.

Nu zie ik hier allerlei scripts gepost worden die er niet heel complex uitzien, maar dan moet ik eerst weten hoe ik Subliminal kan installeren en waar ik deze scripts moet zetten en hoe ik dit allemaal configureer. Iemand die me hiermee op weg kan helpen?
Probeer dit eens schumi2004 in "[Synology] Packages"
Package in repo is stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jeroen_76 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 10:54:

Thanks.
Probeer deze eens, compiled met Alpine4k toolchain. (t.b.v. DS215+)

https://www.dropbox.com/s...6.0.2_20170204-3.spk?dl=0

/edit
Mmm crap dubbel post :(

[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 04-02-2017 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_76
schumi2004 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 16:05:
[...]

Probeer deze eens, compiled met Alpine4k toolchain. (t.b.v. DS215+)

https://www.dropbox.com/s...6.0.2_20170204-3.spk?dl=0

/edit
Mmm crap dubbel post :(
Thanks!
Helaas, nu is er een 'Port undefined configured for this package....' error. Welke port gebruikt Radarr, 7878 toch? Die heb ik niet in gebruik :S

[ Voor 8% gewijzigd door jeroen_76 op 04-02-2017 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jeroen_76 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 18:26:
[...]

Thanks!
Helaas, nu is er een 'Port undefined configured for this package....' error. Welke port gebruikt Radarr, 7878 toch? Die heb ik niet in gebruik :S
Nou dat gaat niet lekker zo. Ben net thuis dus zal zo eens kijken wat er mis gegaan is.

/edit:
Net package geopend maar daar staat de poort netjes in geconfigureerd, poort is idd 7878.

Wat geeft dit cli commando?:
netstat -pat | grep LISTEN

Lijkt er toch op dat er wellicht bij een vorige package install iets is blijven hangen anders je NAS even een reboot geven.

[ Voor 28% gewijzigd door schumi2004 op 04-02-2017 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik snap niet goed wat ik daarmee moet doen, waar moet ik beginnen? Met het installeren van Python o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
miicker schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 20:19:
[...]

Ik snap niet goed wat ik daarmee moet doen, waar moet ik beginnen? Met het installeren van Python o.i.d.?
Je moet wel Python installed hebben ja.

Note: Ik heb gekozen om deze virtuele omgeving hier te plaatsen: /volume1/@appstore/virtualenv
cd /volume1/@appstore/
mkdir virtualenv
Maar je kunt elke willekeurige plaats kiezen die je wilt.

Vervolgens maak je een virtuele python environment aan
Dat gebeurt met dit commando (1): /volume1/@appstore/python/bin/virtualenv subliminal
Verderop als je dan dit doet wordt deze omgeving actief (2): source subliminal/bin/activate
Herkenbaar aan (subliminal)root@DS715:/volume1/@appstore/virtualenv#
En dan install je subliminal (3): pip install subliminal

Note: Subliminal updaten doe je zo: pip install --upgrade subliminal

Eigenlijk maar 3 stappen en je bent ready to go ;)
En dit overleeft een DSM upgrade/update ;)

[ Voor 23% gewijzigd door schumi2004 op 04-02-2017 22:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
Was hier ondertussen al een fix voor door iemand? Best irritant dat ik spotweb niet als indexer kan opgeven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
slommer schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:21:
[...]

Was hier ondertussen al een fix voor door iemand? Best irritant dat ik spotweb niet als indexer kan opgeven :(
Spotweb gebruiken via NZBHydra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
schumi2004 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:22:
[...]

Spotweb gebruiken via NZBHydra?
Ga ik even naar kijken. weer een extra proggie maar als het werkt fine with me. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_76
schumi2004 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 20:04:
[...]

Nou dat gaat niet lekker zo. Ben net thuis dus zal zo eens kijken wat er mis gegaan is.

/edit:
Net package geopend maar daar staat de poort netjes in geconfigureerd, poort is idd 7878.

Wat geeft dit cli commando?:
netstat -pat | grep LISTEN

Lijkt er toch op dat er wellicht bij een vorige package install iets is blijven hangen anders je NAS even een reboot geven.
Ja had ook al gekeken of 7878 in gebruik was, maar dus niet. Ook na een reboot hetzelfde. Ik ga zelf maar even knutselen nu. Bedankt voor het checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luchthaak
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Voor de subtitles discussie, en het wat beangstigent zijn om het werkend te krijgen, er is ook een versie die vanuit NZBget draait, en verder vrijwel geen instellingen nodig heeft. Bestandjes downloaden, in de scripts folder van NZBget plaatsen, en voeg deze toe aan bijvb de scheduler of de categories.

http://forum.nzbget.net/viewtopic.php?f=8&t=1422

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
Krijg nzbhydra werkend met sonarr maar niet met radarr.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
2017-02-06 20:29:38,445 - INFO - search_module - Thread-417 - spotweb: Starting search
2017-02-06 20:29:38,445 - INFO - search_module - Thread-417 - spotweb: Starting search
2017-02-06 20:29:38,445 - DEBUG - search - Thread-416 - Added 1 of 1 calls to executor
2017-02-06 20:29:38,448 - DEBUG - search_module - Thread-417 - spotweb: Requesting https://****************/api?extended=1&t=movie&offset=0&apikey=<APIKEY>&limit=100&cat=2000,2010,2020,2030,2035,2040,2045,2050,2060 with timeout 20
2017-02-06 20:29:38,549 - DEBUG - search_module - Thread-417 - spotweb: HTTP request to indexer completed in 100ms
2017-02-06 20:29:38,551 - ERROR - newznab - Thread-417 - Indexer spotweb returned unknown error code 200 with description: Missing parameter
2017-02-06 20:29:38,551 - ERROR - newznab - Thread-417 - Indexer spotweb returned unknown error code 200 with description: Missing parameter
2017-02-06 20:29:38,551 - ERROR - search_module - Thread-417 - spotweb: Access error: Unknown error while trying to access the indexer: Missing parameter
2017-02-06 20:29:38,551 - ERROR - search_module - Thread-417 - spotweb: Access error: Unknown error while trying to access the indexer: Missing parameter
2017-02-06 20:29:38,554 - INFO - search_module - Thread-417 - spotweb: Disabling indexer temporarily due to access problems. Will be reenabled in 14 minutes
2017-02-06 20:29:38,554 - INFO - search_module - Thread-417 - spotweb: Disabling indexer temporarily due to access problems. Will be reenabled in 14 minutes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

slommer schreef op maandag 6 februari 2017 @ 20:33:
Krijg nzbhydra werkend met sonarr maar niet met radarr.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
2017-02-06 20:29:38,445 - DEBUG - search - Thread-416 - Added 1 of 1 calls to executor
2017-02-06 20:29:38,448 - DEBUG - search_module - Thread-417 - spotweb: Requesting https://****************/api?extended=1&t=movie&offset=0&apikey=<APIKEY>&limit=100&cat=2000,2010,2020,2030,2035,2040,2045,2050,2060 with timeout 20
2017-02-06 20:29:38,549 - DEBUG - search_module - Thread-417 - spotweb: HTTP request to indexer completed in 100ms
Spotweb doet het (nog) niet met Radarr https://github.com/Radarr/Radarr/issues/479
Ik weet alleen niet of dit ook hetzelfde is met NZBHydra icm spotweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

schumi2004 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:13:
[...]

Hier heb ik alle wanted items zonder poster maar draai Radarr ernaast en kan zo over mocht het nodig zijn.

Later vanavond ga ik nog eens wat downloads testen. Tot dusver ging het allemaal nog goed qua import etc maar ik heb dan ook geen spannende settings. Het vreet nog wel wat resources maar dat komt omdat er nog een hoop van Sonarr zelf in zit wat niets meer doet, deze gaan ze later opschonen.

Ik kan mijn Synology repo wel hier posten mochten er liefhebbers zijn die Radarr al op hun Synology willen installeren.

/edit:
Doe het wel even zo https://www.dropbox.com/s...iZbrwgP2c6gz53rJMfDa?dl=0
Is het misschien mogelijk om de versie x64 5.2 (radarr_x64-5.2_20170116-2.spk) een update te geven?
Ik krijg namelijk een foutmelding dat poort 7878 al in gebruik is. De installatie gaat niet verder.

Helaas ben ik niet thuis, maar ik zag dat Radarr ook in de SynoCommunity staat (bij Betas).
(https://synocommunity.com/package/radarr)

[ Voor 6% gewijzigd door dCY op 07-02-2017 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
ulTimaS schreef op maandag 6 februari 2017 @ 20:57:
[...]

Spotweb doet het (nog) niet met Radarr https://github.com/Radarr/Radarr/issues/479
Ik weet alleen niet of dit ook hetzelfde is met NZBHydra icm spotweb.
Daar kwam ik ook achter ja en daarom aan de stoei geweest met nzbhydra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dt77h
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-10 14:35
dCY schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:05:
[...]

Is het misschien mogelijk om de versie x64 5.2 (radarr_x64-5.2_20170116-2.spk) een update te geven?
Ik krijg namelijk een foutmelding dat poort 7878 al in gebruik is. De installatie gaat niet verder.
Dit zelfde heb ik ook met de 5.2 bromolow versie, installatie gaat niet verder omdat poort 7878 al in gebruik schijnt te zijn.
Heb gekeken maar ik kan nergens een package vinden die poort 7878 gebruikt

[ Voor 7% gewijzigd door dt77h op 07-02-2017 09:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dCY schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:05:
[...]

Helaas ben ik niet thuis, maar ik zag dat Radarr ook in de SynoCommunity staat (bij Betas).
(https://synocommunity.com/package/radarr)
Idd, volgens mij is deze vanacht erbij gezet want kreeg ook een update melding vanmorgen op mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:51

backupdevice

No Risk , Full Push

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door backupdevice op 07-02-2017 12:24 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:13
Heb een vraagje over radarr, als ik films toevoegt dan scant hij automatisch maar vind niks, als ik echter de film selecteer en dan laat zoeken werkt het wel, komt dit omdat het nog Beta is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

schumi2004 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:42:
[...]

Idd, volgens mij is deze vanacht erbij gezet want kreeg ook een update melding vanmorgen op mijn systeem.
Jammer, ik krijg nog steeds de 7878 poort niet vrij melding (met de Beta isnatllatie), geen idee waar ik het moet zoeken.
Ik heb geen andere services draaien die deze poort toe eigenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
virtua69 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:20:
Heb een vraagje over radarr, als ik films toevoegt dan scant hij automatisch maar vind niks, als ik echter de film selecteer en dan laat zoeken werkt het wel, komt dit omdat het nog Beta is?
Heb af en toe hetzelfde probleem ja. Echter als ik handmatig zoek en een release laat downloaden gaat het ook niet goed. Hij wordt gedownload en staat onder activity, maar er gebeurt vervolgens niks.

Als je handmatig zoekt en er staat een rood uitroepteken bij kan je zien waarom een release niet wordt gedownload btw.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
jooncheez schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:36:
[...]

Heb af en toe hetzelfde probleem ja. Echter als ik handmatig zoek en een release laat downloaden gaat het ook niet goed. Hij wordt gedownload en staat onder activity, maar er gebeurt vervolgens niks.

Als je handmatig zoekt en er staat een rood uitroepteken bij kan je zien waarom een release niet wordt gedownload btw.
ik had dat ook, maar toen ik Drone Factory leeg had staan werkte het wel,gaat netjes naar nzbget en radarr verplaats hem dan ook.
handmatig gaat hier prima.
duidelijk een update nodig dus. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
virtua69 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:54:
[...]

ik had dat ook, maar toen ik Drone Factory leeg had staan werkte het wel,gaat netjes naar nzbget en radarr verplaats hem dan ook.
handmatig gaat hier prima.
duidelijk een update nodig dus. 8)
Drone Factory hoort leeg te staan in principe toch? Het is juist handmatig wanneer je Drone Factory gebruikt dacht ik.

Ik gebruik zelf Qbitorrent zonder blackhole.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dCY schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:54:
[...]

Jammer, ik krijg nog steeds de 7878 poort niet vrij melding (met de Beta isnatllatie), geen idee waar ik het moet zoeken.
Kan een nieuwe package maken voor je op een andere poort als je wil (geef maar aan welke)?
Werkt die van SynoCommunity ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
jooncheez schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:05:
[...]

Drone Factory hoort leeg te staan in principe toch? Het is juist handmatig wanneer je Drone Factory gebruikt dacht ik.

Ik gebruik zelf Qbitorrent zonder blackhole.
aha, heeft het altijd in sonarr fout gestaan,had het zo overgenomen vandaar thanks 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Virtua op 07-02-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
dCY schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:54:
[...]

heb je al geprobeerd een poort te openen handmatig in je firewall?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
virtua69 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:58:
[...]

Probleem zit voor zover ik begrijp in het feit dat package klaagt dat op de NAS de poort 7878 al in gebruik is en dus niet wil installeren.

Hij zou ook package met winrar kunnen openen en de INFO file aanpassen naar een andere poort, dat zou ook moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
virtua69 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:52:
[...]

aha, heeft het altijd in sonarr fout gestaan,had het zo overgenomen vandaar thanks 8)7
Voorheen was het zo dat deze voor automated/completed download handling naar een fake dir moest verwijzen, althans dat is hier nu nog steeds zo geconfigureerd. Dan wordt er niet gedaan aan periodiek scannen van folders of er nieuwe releases er zijn maar kijkt hij gewoon naar de downloader zelf en processed dan wanneer deze klaar is.

/edit:
Bleh wat is dat toch, weer een dubbel post achter elkaar.
Sorry 8)7 |:(

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 07-02-2017 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
schumi2004 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 22:06:
[...]

Probleem zit voor zover ik begrijp in het feit dat package klaagt dat op de NAS de poort 7878 al in gebruik is en dus niet wil installeren.

Hij zou ook package met winrar kunnen openen en de INFO file aanpassen naar een andere poort, dat zou ook moeten werken.
aha, verkeerd begrepen dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
schumi2004 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 22:10:
[...]

Voorheen was het zo dat deze voor automated/completed download handling naar een fake dir moest verwijzen, althans dat is hier nu nog steeds zo geconfigureerd. Dan wordt er niet gedaan aan periodiek scannen van folders of er nieuwe releases er zijn maar kijkt hij gewoon naar de downloader zelf en processed dan wanneer deze klaar is.

/edit:
Bleh wat is dat toch, weer een dubbel post achter elkaar.
Sorry 8)7 |:(
Thanks voor de uitleg.
Helder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
[quote]schumi2004 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 22:10:
[...]

dus als ik het goed begrijp is het verstandig om een dummy folder aan te maken waarin niks gebeurd.
is het dan verstandig om de Drone Factory Interval op 0 te laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
schumi2004 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:17:
[...]

Je moet voor dat dashboard een hogere Node versie hebben als die er nu te downloaden is via bv SynoCommunity.

Ik ben packages aan het compilen van Node.js versie 4.6.0, deze zal ik straks op mijn repo gooien.
Ik heb die node versie draaiend, maar op de github van het dashboard waar je eerder een link van gaf staat
Install NodeJS (tested on 4.2.3 LTS) & npm on your computer and download/clone MUP.

Inside the MUP folder, npm install to grab all the dependencies required by MUP.

npm install
Make changes to the 'new.config.json' file to match it to your own settings then renamed it to 'config.json'.

Start the program by running

node app.j
Ik heb alleen echt geen idee waar ik deze code moet uitvoeren. Moet ik dit doen met putty o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

virtua69 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:58:
[...]

Zover ik weet heb ik mijn firewall uitstaan in de NAS. Ik ga vanavond controleren of het misschien helpt als ik de firewall aanzet en poort configureer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

schumi2004 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 22:06:
[...]

Welke rar file? de .spk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
miicker schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 00:02:
[...]

Ik heb die node versie draaiend, maar op de github van het dashboard waar je eerder een link van gaf staat
[...]

Ik heb alleen echt geen idee waar ik deze code moet uitvoeren. Moet ik dit doen met putty o.i.d.?
Via CLI ja.
Als je ingelogd bent en je doet dit:
node --version
zie je versie: v4.6.0

En start je node script op met bv het commando:

nohup node app.js > /dev/null 2>&1 &

Dan start hij op de achtergrond en kun je zonder problemen disconnecten van je CLI sessie.

Ik zou eerst starten met node app.js
Dan zie je of alles goed geconfigureerd is.
virtua69 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 22:20:
dus als ik het goed begrijp is het verstandig om een dummy folder aan te maken waarin niks gebeurd.
is het dan verstandig om de Drone Factory Interval op 0 te laten staan?
Verstandiger zou ik niet zeggen, destijds moest dat zo.
Stond/staat beschreven hier https://github.com/Sonarr...mpleted-Download-Handling
(Werkt voor Radarr net zo)

[ Voor 25% gewijzigd door schumi2004 op 08-02-2017 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
schumi2004 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:13:
[...]

Via CLI ja.
Als je ingelogd bent en je doet dit:
node --version
zie je versie: v4.6.0

[...]
Ik krijg inderdaad 4.6.0 te zien.
schumi2004 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:13:
[...]

En start je node script op met bv het commando:

nohup node app.js > /dev/null 2>&1 &

Dan start hij op de achtergrond en kun je zonder problemen disconnecten van je CLI sessie.

Ik zou eerst starten met node app.js
Dan zie je of alles goed geconfigureerd is.

[...]
Waar moet ik de bestanden van die ik heb gedownload van github neerzetten? En als ik dat gedaan heb, start het dashboard dan wel automatisch bij een herstart van de NAS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000

backupdevice

No Risk , Full Push

nvm again :X

[ Voor 97% gewijzigd door backupdevice op 08-02-2017 14:03 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!
miicker schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:32:
[...]

Ik krijg inderdaad 4.6.0 te zien.

[...]

Waar moet ik de bestanden van die ik heb gedownload van github neerzetten? En als ik dat gedaan heb, start het dashboard dan wel automatisch bij een herstart van de NAS?
Je moet zelf weten waar je die bestanden neer zet. Afhankelijk van wat voor iets het is staat het hier in de /volume1/web folder en als het scripts zijn zet ik deze in /volume1/@appstore/scripts/

Bij een herstart start het niet automatisch op maar daar is wel iets op te bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
schumi2004 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:14:
[...]

Je moet zelf weten waar je die bestanden neer zet. Afhankelijk van wat voor iets het is staat het hier in de /volume1/web folder en als het scripts zijn zet ik deze in /volume1/@appstore/scripts/

Bij een herstart start het niet automatisch op maar daar is wel iets op te bedenken.
Het gaat om dit dashboard:
http://calvinbui.github.io/Material-Usenet-Dashboard/

Maar ik heb geen verstand van werken met de CLI, dus ik heb niet echt een idee waar ik het gedownloade ZIP bestand uit moet pakken en hoe ik dat dashboard automatisch kan laten opstarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
miicker schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:20:
[...]

Het gaat om dit dashboard:
http://calvinbui.github.io/Material-Usenet-Dashboard/

Maar ik heb geen verstand van werken met de CLI, dus ik heb niet echt een idee waar ik het gedownloade ZIP bestand uit moet pakken en hoe ik dat dashboard automatisch kan laten opstarten.
Ik heb precies hetzelfde. Ik zou van deze dashboard graag een apk zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Eindelijk Radarr kunnen installeren op mijn Synology d.m.v. INFO file aan te passen in de .spk. (andere poort ingevuld).
Alleen tijdens de installatie wordt er een check gedaan op de port. Na de installatie is Radarr op poort 7878 benaderbaar.

Ik vraag mij af, zou het ook mogelijk zijn zonder de adminport te defineren in de INFO bestand?

[ Voor 16% gewijzigd door dCY op 09-02-2017 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dCY schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:43:
Eindelijk Radarr kunnen installeren op mijn Synology d.m.v. INFO file aan te passen in de .spk. (andere poort ingevuld).
Alleen tijdens de installatie wordt er een check gedaan op de port. Na de installatie is Radarr op poort 7878 benaderbaar.

Ik vraag mij af, zou het ook mogelijk zijn zonder de adminport te defineren in de INFO bestand?
Heb je niet toevallig een ander package installed wat ook default poort 7878 heeft maar tijdens config veranderd is (omdat je dat zelf wilde?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

schumi2004 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:59:
[...]

Heb je niet toevallig een ander package installed wat ook default poort 7878 heeft maar tijdens config veranderd is (omdat je dat zelf wilde?)
Nee, het is de enige keer dat ik de aanpassing uitvoerde.. heel raar dat de poort ingebruik-melding verscheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dCY schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:15:
[...]

Nee, het is de enige keer dat ik de aanpassing uitvoerde.. heel raar dat de poort ingebruik-melding verscheen.
Ik bedoel of er niet een ander package is wat in zijn INFO file ook port 7878 had?
Of er draaide idd iets op port7878 wat niet het geval was of er is een ander package wat ook poort 7878 gebruikt heeft ;)

Maar het is voor nu opgelost totdat de SPK weer bijgewerkt wordt om 1 of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
ik heb zowel radar als sonar laatste versie in docker. werkt als een trein. alleen radar krijg ik niet geconnect met mijn spotweb.
Unable to connect to indexer. Missing parameter

code:
1
2
3
4
5
NzbDrone.Core.Indexers.Newznab.NewznabException: Missing parameter
  at NzbDrone.Core.Indexers.Newznab.NewznabRssParser.PreProcess (NzbDrone.Core.Indexers.IndexerResponse indexerResponse) [0x000d4] in C:\projects\radarr-usby1\src\NzbDrone.Core\Indexers\Newznab\NewznabRssParser.cs:45 
  at NzbDrone.Core.Indexers.RssParser.ParseResponse (NzbDrone.Core.Indexers.IndexerResponse indexerResponse) [0x0000d] in C:\projects\radarr-usby1\src\NzbDrone.Core\Indexers\RssParser.cs:50 
  at NzbDrone.Core.Indexers.HttpIndexerBase`1[TSettings].FetchPage (NzbDrone.Core.Indexers.IndexerRequest request, IParseIndexerResponse parser) [0x00008] in C:\projects\radarr-usby1\src\NzbDrone.Core\Indexers\HttpIndexerBase.cs:297 
  at NzbDrone.Core.Indexers.HttpIndexerBase`1[TSettings].TestConnection () [0x0000e] in C:\projects\radarr-usby1\src\NzbDrone.Core\Indexers\HttpIndexerBase.cs:325

sonar werkt wel terwijl ik geen commits zie die radarr mist. iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
remcoXP schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 19:07:
ik heb zowel radar als sonar laatste versie in docker. werkt als een trein. alleen radar krijg ik niet geconnect met mijn spotweb.
Unable to connect to indexer. Missing parameter

code:
1
2
3
4
5
NzbDrone.Core.Indexers.Newznab.NewznabException: Missing parameter
  at NzbDrone.Core.Indexers.Newznab.NewznabRssParser.PreProcess (NzbDrone.Core.Indexers.IndexerResponse indexerResponse) [0x000d4] in C:\projects\radarr-usby1\src\NzbDrone.Core\Indexers\Newznab\NewznabRssParser.cs:45 
  at NzbDrone.Core.Indexers.RssParser.ParseResponse (NzbDrone.Core.Indexers.IndexerResponse indexerResponse) [0x0000d] in C:\projects\radarr-usby1\src\NzbDrone.Core\Indexers\RssParser.cs:50 
  at NzbDrone.Core.Indexers.HttpIndexerBase`1[TSettings].FetchPage (NzbDrone.Core.Indexers.IndexerRequest request, IParseIndexerResponse parser) [0x00008] in C:\projects\radarr-usby1\src\NzbDrone.Core\Indexers\HttpIndexerBase.cs:297 
  at NzbDrone.Core.Indexers.HttpIndexerBase`1[TSettings].TestConnection () [0x0000e] in C:\projects\radarr-usby1\src\NzbDrone.Core\Indexers\HttpIndexerBase.cs:325

sonar werkt wel terwijl ik geen commits zie die radarr mist. iemand een idee?
https://github.com/Radarr/Radarr/issues/479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Laatst online: 29-10 13:14
Ik loop al een tijdje tegen een paar problemen aan. Ik draai op mijn synology geen SPK's meer alleen nog maar dockers. En ik ben op zoek naar een goede manier om torrent's post-processing goed te krijgen.

Ik gebruik zowel sonarr als radarr nu. Ik maak via radarr gebruik van verschillende torrent indexers, maar het postprocessen krijg ik niet lekker voor elkaar. Het is altijd of dat films in de tv processing directory staan, of ze zijn niet uitgepakt (aangezien sonarr en radarr beide geen unpack optie bieden). Doormiddel van labels kan het helaas ook al niet met transmission of deluge.

Ik heb ook al geprobeerd naar rTorrent over te gaan, maar bij elke docker loop ik wel tegen problemen aan. Dan zijn het permissies, of poort errors dus die heb ik opgegeven.

@schumi2004 vgm heb jij nog wel een aardige geschiedenis met post-processing, of gebruik je exclusief alleen nieuwsgroepen? emand anders die me voor het torrent / post processen in de goede richting kan duwen?

Wat ik wil is volgensmij niet zo moeilijk. Torrent word naar downloader gestuurd en op basis van label moet deze naar /downloads/movie of naar /downloads/tv en vanuit daar pakt sonarr of radarr het wel weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Senaxx schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 21:22:
Ik loop al een tijdje tegen een paar problemen aan. Ik draai op mijn synology geen SPK's meer alleen nog maar dockers. En ik ben op zoek naar een goede manier om torrent's post-processing goed te krijgen.

Ik gebruik zowel sonarr als radarr nu. Ik maak via radarr gebruik van verschillende torrent indexers, maar het postprocessen krijg ik niet lekker voor elkaar. Het is altijd of dat films in de tv processing directory staan, of ze zijn niet uitgepakt (aangezien sonarr en radarr beide geen unpack optie bieden). Doormiddel van labels kan het helaas ook al niet met transmission of deluge.

Ik heb ook al geprobeerd naar rTorrent over te gaan, maar bij elke docker loop ik wel tegen problemen aan. Dan zijn het permissies, of poort errors dus die heb ik opgegeven.

@schumi2004 vgm heb jij nog wel een aardige geschiedenis met post-processing, of gebruik je exclusief alleen nieuwsgroepen? emand anders die me voor het torrent / post processen in de goede richting kan duwen?

Wat ik wil is volgensmij niet zo moeilijk. Torrent word naar downloader gestuurd en op basis van label moet deze naar /downloads/movie of naar /downloads/tv en vanuit daar pakt sonarr of radarr het wel weer op.
Ben voornamelijk een nieuwsgroepen gebruiker maar recentelijk met torrents aan de slag gegaan, gewoon ernaast als test.
Ik heb gebruik gemaakt van nzbToMedia, nooit anders gedaan ook, en werkt tot op heden prima icm Deluge.
Op de wiki staan ook andere downloaders en hoe deze te configureren.
https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia/wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Laatst online: 29-10 13:14
schumi2004 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 22:05:
[...]

Ben voornamelijk een nieuwsgroepen gebruiker maar recentelijk met torrents aan de slag gegaan, gewoon ernaast als test.
Ik heb gebruik gemaakt van nzbToMedia, nooit anders gedaan ook, en werkt tot op heden prima icm Deluge.
Op de wiki staan ook andere downloaders en hoe deze te configureren.
https://github.com/clinton-hall/nzbToMedia/wiki
Hm ziet er naar uit dat ik het inderdaad werkend heb nu i.c.m. transmission. Enige wat hij nog steeds doet is alle files weggooien ondanks dat ik aangegeven heb dat hij altijd alle files moet bewaren.

keep_archive = 1 zou toch duidelijk moeten zijn ;)
Log: http://pastebin.com/raw/rDigqnQ3

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
[CouchPotato]
    #### autoProcessing for Movies
    #### movie - category that gets called for post-processing with CPS
    [[movie]]
        enabled = 1
        apikey = xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        host = 192.168.1.232
        port = 5050
        ###### ADVANCED USE - ONLY EDIT IF YOU KNOW WHAT YOU'RE DOING ######
        ssl = 0
        web_root = ""
        # Enable/Disable linking for Torrents
        Torrent_NoLink = 0
        keep_archive = 1
        method = renamer
        delete_failed = 0
        wait_for = 2
        extract = 1
        # Set this to minimum required size to consider a media file valid (in MB)
        minSize = 150
        # Enable/Disable deleting ignored files (samples and invalid media files)
        delete_ignored = 0
        ##### Enable if Couchpotato is on a remote server for this category
        remote_path = 0
        ##### Set to path where download client places completed downloads locally for this category
        watch_dir = /downloads/movie
        ##### Set the recursive directory permissions to the following (0 to disable)
        chmodDirectory = 0

Sonarr
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
[NzbDrone]
    #### autoProcessing for TV Series
    #### ndCategory - category that gets called for post-processing with NzbDrone
    [[tv]]
        enabled = 1
        apikey = xxxxxxx
        host = 192.168.1.232
        port = 8989
        username = xxxxx
        password = xxxxxx
        ###### ADVANCED USE - ONLY EDIT IF YOU KNOW WHAT YOU'RE DOING ######
        web_root = ""
        ssl = 0
        delete_failed = 0
        # Enable/Disable linking for Torrents
        Torrent_NoLink = 0
        keep_archive = 1
        extract = 1
        nzbExtractionBy = Downloader
        wait_for = 2
        # Set this to minimum required size to consider a media file valid (in MB)
        minSize = 150
        # Enable/Disable deleting ignored files (samples and invalid media files)
        delete_ignored = 0
        ##### Enable if NzbDrone is on a remote server for this category
        remote_path = 0
        ##### Set to path where download client places completed downloads locally for this category
        watch_dir = /downloads/tv

Torrent
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
[Torrent]
    ###### clientAgent - Supported clients: utorrent, transmission, deluge, rtorrent, vuze, other
    clientAgent = transmission
    ###### useLink - Set to hard for physical links, sym for symbolic links, move to move, move-sym to move and link back, and no to not use links (copy)
    useLink = no
    ###### outputDirectory - Default output directory (categories will be appended as sub directory to outputDirectory)
    outputDirectory = /var/lib/transmission-daemon/downloads
    ###### Enter the default path to your default download directory (non-category downloads). this directory is protected by safe_mode. 
    default_downloadDirectory = /var/lib/transmission-daemon/downloads
    ###### Other categories/labels defined for your downloader. Does not include CouchPotato, SickBeard, HeadPhones, Mylar categories.
    categories = movie, tv
    ###### A list of categories that you don't want to be flattened (i.e preserve the directory structure when copying/linking.
    noFlatten = pictures, manual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:47
Ik kreeg het niet voor elkaar om CoachPotato te installeren op mijn NAS. Moest dus maar op een rPI3.
Nu wil ik graag wel de rename functionaliteit gebruiken maar snap even niet hoe :-(. Op de Synology draait NZBGet die netjes de bestanden in de juiste map plaatst maar hoe krijg ik het nu voor elkaar om de CP renamer zijn gang te laten gaan?

NFS aanzetten, mount instellen, CP goed zetten en klaar. Fijn weekend nog :*)

[ Voor 11% gewijzigd door RiCk op 11-02-2017 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-10 14:01
Heeft iemand misschien een oplossing gevonden voor het probleem dat CP in de logs meldt "Too early to search.... ETA isn't correct yet" terwijl de release al meer dan een half jaar oud is?

Als ik uit de wanted list de link aanklik kom ik op de IMDB pagina waar de datum genoemd wordt. Of haalt CP de datum uit OMDB?

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 14-10 15:59
Sinds vorige week heb ik het probleem dat Sickrage web interface niet inlaad. Ik krijg xxx heeft verbinding geweigerd. Nochtans draait het pakket netjes. Stop/Start helpt niet en een update is ook niet beschikbaar.
Heeft iemand een soortgelijk probleem? Ik gebruik het package van de synocommunity Sickbeard custom.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-10 14:01
Wellicht heb je al een ander pakket geïnstalleerd dat op dezelfde poort luistert?

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Hmm neen er is geen enkel pakket extra geïnstalleerd...

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
Moet zeggen dat als je radarr onder nightly invult de updates je om de oren vliegen, vandaag wel 5.
wacht dan ook met smart af waneer het scannen via rss beter gaat, handmatig vind die alles echter op de automatische pilot vind hij vaak niks, cp daar in tegen gaat een stuk soepeler.
Even geduld dus nog eer dat het een volwaardige vervanger is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

virtua69 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:02:
Moet zeggen dat als je radarr onder nightly invult de updates je om de oren vliegen, vandaag wel 4.
wacht dan ook met smart af waneer het scannen via rss beter gaat, handmatig vind die alles echter op de automatische pilot vind hij vaak niks, cp daar in tegen gaat een stuk soepeler.
Even geduld dus nog eer dat het een volwaardige vervanger is.
Hier gaat het via RSS prima hoor, alles nog automagisch binnen gehaald via RSS. Ik heb de RSS Sync interval op 60 minuten staan en maak gebruik van NZBGeek.

Misschien ten overvloede, maar de RSS haalt alleen de laatste 100 releases van je indexers op en kijkt daar of er een film bij zit die matcht. Hij gaat niet voor elke film periodiek een API call maken, dus als je op films wacht die al een tijd releases hebben dan moet je deze handmatig laten zoeken (of via de wanted tab om alles tegelijk te laten zoeken). Als je een film toevoegd via Radarr is het ook handig om het vergrootglas te drukken ipv de plus icoon, dit zorgt ervoor dat hij direct gaat zoeken en vervolgens gaat monitoren mocht hij niks gevonden hebben.

dit is van Sonarr, maar dit werkt op dezelfde manier als bij Radarr. https://github.com/Sonarr/Sonarr/wiki/FAQ

[ Voor 35% gewijzigd door ulTimaS op 13-02-2017 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
hee die heb ik ook,maar nu snap ik dus hoe het werkt en dacht dus duidelijk verkeerd van hoe hij de boel checkt.
zo werelds dat tweakers blijf ervan leren,
Thanks _/-\o_

[ Voor 90% gewijzigd door Virtua op 13-02-2017 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
Ik heb inmiddels nzbhydra geinstalleerd. Ik heb 2 indexers toegevoegd. Vervolgens heb ik bij Radarr nzbhydra opgegevens als indexer. De API key + url ingevuld en de test geeft aan dat hij succesvol is. Echter als ik nu een film zoek dan vindt Radarr helemaal niks?

Wat doe ik fout ?

In nzbhydra kan ik wel gewoon zoeken en worden ook ook gewoon resultaten weergegeven.

[ Voor 13% gewijzigd door Possible op 14-02-2017 09:50 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Possible schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:49:
Ik heb inmiddels nzbhydra geinstalleerd. Ik heb 2 indexers toegevoegd. Vervolgens heb ik bij Radarr nzbhydra opgegevens als indexer. De API key + url ingevuld en de test geeft aan dat hij succesvol is. Echter als ik nu een film zoek dan vindt Radarr helemaal niks?

Wat doe ik fout ?

In nzbhydra kan ik wel gewoon zoeken en worden ook ook gewoon resultaten weergegeven.
Debug log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
code:
1
2
3
4
17-2-14 13:30:55.4|Info|NzbSearchService|Searching 1 indexers for [Bridget Jones's Baby]
17-2-14 13:30:55.7|Info|DownloadDecisionMaker|No results found
17-2-14 13:30:56.7|Info|NzbSearchService|Searching 1 indexers for [Bridget Jones's Baby]
17-2-14 13:30:57.7|Info|DownloadDecisionMaker|No results found

Vrij weinig. Ik neem aan dat je deze bedoelt van Radarr ?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Possible schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:31:
[...]

code:
1
2
3
4
17-2-14 13:30:55.4|Info|NzbSearchService|Searching 1 indexers for [Bridget Jones's Baby]
17-2-14 13:30:55.7|Info|DownloadDecisionMaker|No results found
17-2-14 13:30:56.7|Info|NzbSearchService|Searching 1 indexers for [Bridget Jones's Baby]
17-2-14 13:30:57.7|Info|DownloadDecisionMaker|No results found

Vrij weinig. Ik neem aan dat je deze bedoelt van Radarr ?
En als je debug enabled? (Settings, General)

/edit:
Wat ik gedaan heb is film toegevoegd, deze geopened, search TAB geklikt en wachten.
Werkte prima met Hydra.

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 14-02-2017 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
schumi2004 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:34:
[...]

En als je debug enabled? (Settings, General)

/edit:
Wat ik gedaan heb is film toegevoegd, deze geopened, search TAB geklikt en wachten.
Werkte prima met Hydra.
debug:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
-2-14 13:38:03.2|Debug|Api|[GET] /api/log/file: 200.OK (17 ms)
17-2-14 13:38:06.2|Debug|Api|[GET] /api/movie??sort_by=sortTitle&order=asc: 200.OK (430 ms)
17-2-14 13:38:07.9|Info|NzbSearchService|Searching 1 indexers for [Bridget Jones's Baby]
17-2-14 13:38:08.0|Debug|Newznab|Downloading Feed http://localhost:5075/api?t=movie&cat=2000,2010,2020,2030,2035,2040,2045,2050,2060&extended=1&apikey=(removed)&offset=0&limit=100&imdbid=1473832
17-2-14 13:38:08.2|Debug|NzbSearchService|Total of 0 reports were found for [Bridget Jones's Baby] from 1 indexers
17-2-14 13:38:08.2|Info|DownloadDecisionMaker|No results found
17-2-14 13:38:08.2|Debug|Api|[GET] /api/release??movieId=2&sort_by=releaseWeight&order=asc: 200.OK (416 ms)
17-2-14 13:38:09.3|Debug|Api|[GET] /api/health: 200.OK (17 ms)
17-2-14 13:38:09.3|Debug|Api|[GET] /api/health: 200.OK (15 ms)
17-2-14 13:38:09.5|Debug|Api|[GET] /api/diskspace: 200.OK (188 ms)
17-2-14 13:38:09.7|Debug|Api|[GET] /api/diskspace: 200.OK (179 ms)
17-2-14 13:38:11.5|Debug|Api|[GET] /api/log??page=1&pageSize=50&sortKey=time&sortDir=desc: 200.OK (40 ms)
17-2-14 13:38:11.5|Debug|Api|[GET] /api/log??page=1&pageSize=50&sortKey=time&sortDir=desc: 200.OK (36 ms)
17-2-14 13:38:12.9|Debug|Api|[GET] /api/log/file: 200.OK (17 ms)

Als ik de search tab open dan zie ik voor 1 seconde van die grijze balkjes en daarna niks meer. Met dan als tekst ''No results found''

Ik heb nzb.su als indexer ingesteld in nzbhydra. Als ik deze namelijk handmatig invoer in radarr, dan gaat het prima en zie ik alle releases netjes staan.

[ Voor 7% gewijzigd door Possible op 14-02-2017 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Om even terug te komen op mijn probleem hierboven. Zowel Sickrage als NZB get (resp 8083, 6789) laden hun web interface niet maar draaien wel naar behoren.
Ligt het probleem dan bij webstation of een andere app?
Couchpotato en download station werken wel zonder problemen.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
tboheeren schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:57:
Om even terug te komen op mijn probleem hierboven. Zowel Sickrage als NZB get (resp 8083, 6789) laden hun web interface niet maar draaien wel naar behoren.
Ligt het probleem dan bij webstation of een andere app?
Couchpotato en download station werken wel zonder problemen.
Blijkbaar was sickrage naar de standaard poort van 8081 veranderd...

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
Possible schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:39:
[...]

debug:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
17-2-14 13:38:06.2|Debug|Api|[GET] /api/movie??sort_by=sortTitle&order=asc: 200.OK (430 ms)
17-2-14 13:38:07.9|Info|NzbSearchService|Searching 1 indexers for [Bridget Jones's Baby]
17-2-14 13:38:08.0|Debug|Newznab|Downloading Feed http://localhost:5075/api?t=movie&cat=2000,2010,2020,2030,2035,2040,2045,2050,2060&extended=1&apikey=(removed)&offset=0&limit=100&imdbid=1473832
17-2-14 13:38:08.2|Debug|NzbSearchService|Total of 0 reports were found for [Bridget Jones's Baby] from 1 indexers
17-2-14 13:38:08.2|Debug|Api|[GET] /api/release??movieId=2&sort_by=releaseWeight&order=asc: 200.OK (416 ms)
17-2-14 13:38:11.5|Debug|Api|[GET] /api/log??page=1&pageSize=50&sortKey=time&sortDir=desc: 200.OK (40 ms)
17-2-14 13:38:11.5|Debug|Api|[GET] /api/log??page=1&pageSize=50&sortKey=time&sortDir=desc: 200.OK (36 ms)

Als ik de search tab open dan zie ik voor 1 seconde van die grijze balkjes en daarna niks meer. Met dan als tekst ''No results found''

Ik heb nzb.su als indexer ingesteld in nzbhydra. Als ik deze namelijk handmatig invoer in radarr, dan gaat het prima en zie ik alle releases netjes staan.
Ik heb hier het zelfde, is volgens mij in sonarr ook zo, jammer want het idee is top 1 indexer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
(jarig!)
Possible schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:39:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Die vierde regel met een URL er in - daarvan verwacht je denk ik dat er iets uit gaat komen aan resultaten? Wat als je die URL zelf in een browser opvraagt - liefst vanaf de machine zelf en anders 'localhost' vervangen door het IP adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godfella
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-10 21:32
Heeft Radarr net zoals couchpotato de optie om automatisch naar films te zoeken?
Ik zie alleen maar de optie om handmatig te zoeken naar missing movies..
voor de rest werkt het helemaal perfect

• Possible
vanaalten schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 20:32:
[...]

Die vierde regel met een URL er in - daarvan verwacht je denk ik dat er iets uit gaat komen aan resultaten? Wat als je die URL zelf in een browser opvraagt - liefst vanaf de machine zelf en anders 'localhost' vervangen door het IP adres?
Aangepast maar heeft helaas niet geholpen.. Ach dan maar de indexen apart toevoegen.. Is ook niet erg.

Een andere vraag:

Bestaat of heeft iemand een script waarbij de bestandsnamen automatisch worden aangepast naar de namen van de map/folder? Tegenwoordig heb je natuurlijk met de takedowns dat de bestandsnamen allemaal bestaand uit cijfers en letters.. En het is best irritant om dat allemaal handmatig aan te passen.

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-10 23:15
Nzbget doet dat bij mij automatisch.
Als de bestandsnaam gehashed is dan renamed hij naar de nzbnaam.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Pagina: 1 ... 24 ... 52 Laatste

Let op:
Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:

Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Vragen naar wat de beste release groups zijn, is ook niet de bedoeling.
Het ongevraagd benoemen/vermelden van release groups is ook niet de bedoeling

Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)
Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc). En repository versie (Main of andere fork)