Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:57
Heeft er iemand couchpotato + deluge werkende?

Met sonarr gaat het prima maar couchpotato krijg ik niet aan de praat. Eerst geprobeerd met de webui poort, dat gaf een timeout. Daarna met de daemon poort. Dan staat er failed check logs (maar logs zijn leeg!).

Edit:
Probleem opgelost.

Deel 1 van het probleem is dit: http://dev.deluge-torrent...ertotheauthenticationfile

Op basis daarvan heb ik aan het auth bestand in %appdata%/deluge "testuser:test:10" toegevoegd op regel 2. Daarna de hele NAS herstart.

Daarna deel 2:

Blijkt dat ik standaard deluge.exe opstart. Sonarr gebruikt de webui die wordt opgestart door deze .exe. Couchpotato wil het via de daemon doen. Die blijkt alleen te werken wanneer deluged.exe wordt gestart. Die start alleen op als deluge.exe niet is opgestart.

Lang verhaal kort: ik krijg nu connection successful in de Couchpotato test.

[ Voor 150% gewijzigd door sdk1985 op 22-01-2017 22:12 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:16

zeroday

There is no alternative!

Hakker schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 15:06:
[...]

Ik gebruik Organizr een doorontwikkeling van iDashboard. misschien niet zo slick maar ik kan het ook gebruiken voor andere dingen.
en ik gebruik dan weer Muximux. Eerst had ik een node versie draaien maar dat was een beetje lastig doordat het niet op port80 kon draaien dus toen maar naar het originele gegaan

https://github.com/mescon/Muximux/
gewoon een klein regeltje boven in de browser die me alle info geef die ik zelf kan definieren.
heerlijk.

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 16:16
Kan iemand mij hiermee nog helpen en/of tips??

Goedemorgen,

Had een vraag over Sonarr. Draai dat na alle tevredenheid op mijn Syno NAS icm NZBGet. Draait allemaal prima maar krijg nu sinds enkele dagen een vreemd probleem.

De nieuwe aflevering word automatische gevonden en gedwonload zie ik in NZBGet alleen in Sonarr zie ik hem er niet bij komen. Als ik dan naar Activity ga zie ik daar ook een 1 staan.

Daar staat dan mijn gedwonloade aflevering. Als ik daar op ga staan krijg ik de volgende melding:
Intermediate Download path inside drone factory, Skipping

Kan dan wel kiezen voor Manual Import en dan gaat het goed. Maar dat is niet wat ik voor ogen had en in het verleden ook nooit nodig was. Dan warden automatische de juist afleveringen en nieuwe als die er waren gedwonload en in de goede mappen gezet. Nu doet die dat alles nog behalve de gedwonloaden aflevering zetten in de juist map en moet ik per gedwonloade aflevering Manual Import doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binkie88
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:23
Aan de foutmelding te zien worden je bestanden in je drone factory folder gezet. Dit zorgt ervoor dat die overgeslagen word door de automatische import functie.

Verander het pad van je drone factory of het uitpakken en het zou weer moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
Vraagje. Ik heb een Windows 10 server waar al een tijdje Sonarr op draait, werkt prima. Nu heb ik vandaag ook Radarr geïnstalleerd.

Probleem is, de web UI van Radarr is alleen via localhost te bereiken, niet van buitenaf. Ik krijg dan een "HTTP Error 400. The request hostname is invalid." pagina te zien. Bij Sonarr werkt dit wel gewoon.

Radarr draait op poort 7878. Ik heb in de Windows Firewall deze poort al geopend en ook Radarr.exe toegevoegd. Dit helpt echter niet.

Iemand een idee wat ik fout doe?

Moest blijkbaar Radarr als admin draaien...

[ Voor 4% gewijzigd door jooncheez op 24-01-2017 03:36 ]

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:03

Nicap

Tsssk....

Moet ik me hier nog druk om maken?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Kind    Time    Text
WARNING Tue Jan 24 2017 08:34:59    Non-nzbget request received on port 6789 from 179.184.95.169
WARNING Tue Jan 24 2017 08:34:58    Non-nzbget request received on port 6789 from 179.184.95.169
WARNING Tue Jan 24 2017 07:07:20    Non-nzbget request received on port 6789 from 187.159.41.37
WARNING Tue Jan 24 2017 07:07:20    Non-nzbget request received on port 6789 from 187.159.41.37
WARNING Tue Jan 24 2017 07:05:30    Non-nzbget request received on port 6789 from 189.107.70.223
WARNING Tue Jan 24 2017 07:05:29    Non-nzbget request received on port 6789 from 189.107.70.223
WARNING Tue Jan 24 2017 07:04:19    Non-nzbget request received on port 6789 from 93.107.32.21
WARNING Tue Jan 24 2017 07:04:18    Non-nzbget request received on port 6789 from 93.107.32.21
WARNING Tue Jan 24 2017 06:07:05    Non-nzbget request received on port 6789 from 219.153.191.164
WARNING Tue Jan 24 2017 06:07:04    Non-nzbget request received on port 6789 from 219.153.191.164

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:31
Nicap schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:12:
Moet ik me hier nog druk om maken?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Kind    Time    Text
WARNING Tue Jan 24 2017 08:34:59    Non-nzbget request received on port 6789 from 179.184.95.169
WARNING Tue Jan 24 2017 08:34:58    Non-nzbget request received on port 6789 from 179.184.95.169
WARNING Tue Jan 24 2017 07:05:30    Non-nzbget request received on port 6789 from 189.107.70.223
WARNING Tue Jan 24 2017 07:05:29    Non-nzbget request received on port 6789 from 189.107.70.223
WARNING Tue Jan 24 2017 07:04:19    Non-nzbget request received on port 6789 from 93.107.32.21
WARNING Tue Jan 24 2017 07:04:18    Non-nzbget request received on port 6789 from 93.107.32.21
WARNING Tue Jan 24 2017 06:07:05    Non-nzbget request received on port 6789 from 219.153.191.164
WARNING Tue Jan 24 2017 06:07:04    Non-nzbget request received on port 6789 from 219.153.191.164
Je poort dicht zetten en alles via vpn doen? Zo doe ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:03

Nicap

Tsssk....

Dacuuu schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:52:
[...]

Je poort dicht zetten en alles via vpn doen? Zo doe ik het.
Dat is misschien wel een goed idee. Gebruik het van buitenaf toch meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-10 09:52
Frid0 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:45:
Kan iemand mij hiermee nog helpen en/of tips??
Drone Factory is toch niet meer nodig? Of ben ik nu in de war?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 16:16
kraades schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:22:
[...]

Drone Factory is toch niet meer nodig? Of ben ik nu in de war?
Echt?
Als dat zo zal zijn dan kan ik het gewoon "uit" zetten in Sonarr.
Moet alleen even kijken hoe maar dat zal dan misschien een optie kunnen zijn.

Het vreemde is wel, het heeft altijd prima gewerkt en nu opeens krijg ik deze melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik ben opzoek naar een vervanger voor CouchPotato. Ik zie Radarr wel zitten, is er al een manier om die te draaien op een Synology NAS? (ik draai DSM6)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-10 14:03
Volgens mij kan je Docker installeren en de docker image gebruiken op synology

Acties:
  • +1 Henk 'm!
miicker schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:03:
Ik ben opzoek naar een vervanger voor CouchPotato. Ik zie Radarr wel zitten, is er al een manier om die te draaien op een Synology NAS? (ik draai DSM6)
Ik weet niet of Docker ondersteund wordt op je NAS anders package hier even ophalen en manual installeren.

schumi2004 in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Mijn huidige setup download automatisch de series die ik wil kijken in de kwaliteit die ik wil. Dit doe ik enkel door de combinatie van RSS en uTorrent. Ik ben op zoek naar de meest simpele, maar wel automatische applicatie om deze bestanden zodanig te hernoemen of structureren. Het liefste doe ik dit op een manier dat de scraper van Kodi de bestanden kan parsen, maar ik ook nog de mogelijkheid behoud om de juiste ondertiteling te downloaden (dit gaat ook via releasenaam toch?).

Programma's zoals SickBeard en CouchPotato lijken mij te uitgebreid, omdat deze ook download features aanbieden. Ik heb rondgekeken op de XBMC Wiki maar vrees dat deze al redelijk outdated is. Weet iemand misschien een lightweight applicatie die kan wat ik wil, of die mij in ieder geval een linkje kan geven naar wat "kleinere" applicaties?

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
schumi2004 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:35:
[...]

Ik weet niet of Docker ondersteund wordt op je NAS anders package hier even ophalen en manual installeren.

schumi2004 in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 4"
Thanks, ik vond trouwens het dashboard dat je noemt aardig interessant: schumi2004 in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 4"

Is er een manier om dit te draaien op mijn Synology DS216Play? (Docker werkt er bijv. niet op omdat het 32-bit architectuur betreft)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:24
Seroczynski schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:46:
..... Ik ben op zoek naar de meest simpele, maar wel automatische applicatie om deze bestanden zodanig te hernoemen of structureren. Het liefste doe ik dit op een manier dat de scraper van Kodi de bestanden kan parsen, maar ik ook nog de mogelijkheid behoud om de juiste ondertiteling te downloaden (dit gaat ook via releasenaam toch?).

Programma's zoals SickBeard en CouchPotato lijken mij te uitgebreid, omdat deze ook download features aanbieden. Ik heb rondgekeken op de XBMC Wiki maar vrees dat deze al redelijk outdated is. Weet iemand misschien een lightweight applicatie die kan wat ik wil, of die mij in ieder geval een linkje kan geven naar wat "kleinere" applicaties?
Niet renamen en de release naam gebruiken werkt het beste met ondertitels zoeken.
En Kodi kan daar prima mee overweg.
Ik rename nooit en heb nog niet gehad dat Kodi iets niet kon vinden.
(Wat betreft series)
Ik zelf gebruik sonarr voor het zoeken, en voor mijn voorkeur wat voor kwaliteit ik wil en welke series.
En die zorgt er wel voor dat alles in nette folders komt waar Kodi mee overweg kan.
Zelfs download sonarr niks daar zijn download programma's voor zoals nzbget en utorrent etc.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
TRaSH schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:23:
[...]

Niet renamen en de release naam gebruiken werkt het beste met ondertitels zoeken.
En Kodi kan daar prima mee overweg.
Ik rename nooit en heb nog niet gehad dat Kodi iets niet kon vinden.
(Wat betreft series)
Ik zelf gebruik sonarr voor het zoeken, en voor mijn voorkeur wat voor kwaliteit ik wil en welke series.
En die zorgt er wel voor dat alles in nette folders komt waar Kodi mee overweg kan.
Zelfs download sonarr niks daar zijn download programma's voor zoals nzbget en utorrent etc.
Thanks. Ik las dat Sonarr voor Synerlogic NAS systemen is, maar zal er eens naar kijken.

Ik kijk met regelmaat anime en dat kan de scraper nooit vinden. Daarnaast mis ik af en toe een film als ik de bestandsnaam niet hernoem.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:02
Heeft iemand een goede manier om een bestaande library naar X265 te updaten? Heb als test een paar afleveringen in X265 gedownload en zie niet echt verschil, maar neemt wel veel minder ruimte in beslag. Ook heb ik er 1 zelf omgezet en zag ook geen verschil, maar wel ruimte besparing. Ik zie het alleen niet echt zitten om alles handmatig om te zetten. En in sonarr is het ook niet echt makkelijk om dat voor veel afleveringen in eens te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
miicker schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:00:
[...]

Thanks, ik vond trouwens het dashboard dat je noemt aardig interessant: schumi2004 in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 4"

Is er een manier om dit te draaien op mijn Synology DS216Play? (Docker werkt er bijv. niet op omdat het 32-bit architectuur betreft)
Je moet voor dat dashboard een hogere Node versie hebben als die er nu te downloaden is via bv SynoCommunity.

Ik ben packages aan het compilen van Node.js versie 4.6.0, deze zal ik straks op mijn repo gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik heb nu Radarr draaien op mijn DS216Play. Ziet er beter uit dan CP en werkt ook erg fijn. Enige nadeel is dat ik CP werkend heb op HTTPS (zelfde geld voor SickRage, SABnzbd en NZBget) alleen kom ik er in Radarr niet achter hoe dit moet. Ik kan in de settings onder "General" wel SSL aanzetten, maar ik kan dan nergens het pad aangeven naar cert.pem en privkey.pem bestanden. Heeft er iemand enig idee hoe ik HTTPS werkend krijg met mijn bestaande certificaat in Radarr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
miicker schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:21:
Ik heb nu Radarr draaien op mijn DS216Play. Ziet er beter uit dan CP en werkt ook erg fijn. Enige nadeel is dat ik CP werkend heb op HTTPS (zelfde geld voor SickRage, SABnzbd en NZBget) alleen kom ik er in Radarr niet achter hoe dit moet. Ik kan in de settings onder "General" wel SSL aanzetten, maar ik kan dan nergens het pad aangeven naar cert.pem en privkey.pem bestanden. Heeft er iemand enig idee hoe ik HTTPS werkend krijg met mijn bestaande certificaat in Radarr?
Dit moet je wel verder helpen. Is van Sonarr maar werkt het zelfde voor Radarr
https://github.com/Sonarr/Sonarr/wiki/SSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-10 19:37

Hakker

a.k.a The Dude

zeroday schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:05:
[...]

en ik gebruik dan weer Muximux. Eerst had ik een node versie draaien maar dat was een beetje lastig doordat het niet op port80 kon draaien dus toen maar naar het originele gegaan

https://github.com/mescon/Muximux/
gewoon een klein regeltje boven in de browser die me alle info geef die ik zelf kan definieren.
heerlijk.
Daar is iDshboard een fork van dat hij dus heeft gebouwd naar Organizr. Ik had alleen een rare bug dat ik op een gegeven moment niet meer in de settings van Muximux kon komen, maar qua werking zijn ze zo ongeveer hetzelfde. Maar wel lekker fijn om het gewoon onder 1 kop te hebben :)

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH
Seroczynski schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:07:
[...]

..
Ik kijk met regelmaat anime en dat kan de scraper nooit vinden. Daarnaast mis ik af en toe een film als ik de bestandsnaam niet hernoem.
Anime is altijd een probleem kindje,
Aangezien ze een aparte naming gebruiken.
Is er niet een speciale scraper voor anime ?
Voor films zorg ik altijd dat de film komt in een map die genoemd is zoals de film heet op imdb.
Dan kan de film die daar in staat elke willekeurige naam hebben.
Van DVD/blu-ray folder structuur tot mkv/iso's
En daarmee los je het probleem van zoeken naar subs ook op.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
schumi2004 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:31:
[...]

Dit moet je wel verder helpen. Is van Sonarr maar werkt het zelfde voor Radarr
https://github.com/Sonarr/Sonarr/wiki/SSL
Thanks, ik ga er eens naar kijken, ziet er niet eenvoudig uit in ieder geval :o

Ik heb een tijd geleden (volgens mij in dit topic) een website, of dienst zien langskomen waarin je al je indexers kunt bundelen, zodat je nog maar één indexwebsite hoeft in te tikken en al je indexwebsites daar kunt beheren, welke website was dat ook alweer? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Hakker schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:02:
[...]
Daar is iDshboard een fork van dat hij dus heeft gebouwd naar Organizr. Ik had alleen een rare bug dat ik op een gegeven moment niet meer in de settings van Muximux kon komen, maar qua werking zijn ze zo ongeveer hetzelfde. Maar wel lekker fijn om het gewoon onder 1 kop te hebben :)
nadeel wat ik van Organizr vind is dat ik een inlogpagina in de screenshots zie staan. Ik wil gewoon mijn browser default kunnen openen en dat dan bijv. Sonarr als eerste opent en de rest kan ik kiezen bovenin.
Zo hop ik van Sabnzbd naar sonarr naar de torrent server naar autosub etc..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoardCrusher
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-10 15:29
miicker schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:37:
[...]

Thanks, ik ga er eens naar kijken, ziet er niet eenvoudig uit in ieder geval :o

Ik heb een tijd geleden (volgens mij in dit topic) een website, of dienst zien langskomen waarin je al je indexers kunt bundelen, zodat je nog maar één indexwebsite hoeft in te tikken en al je indexwebsites daar kunt beheren, welke website was dat ook alweer? :+
NZBhydra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

TRaSH, werk jij met de dev versie van SonarrAnnounce?
ik heb hem nu draaien en ben er uitermate tevreden over.
webinterface ziet er netjes uit en geeft alle info die je wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
zeroday schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:50:
[...]

nadeel wat ik van Organizr vind is dat ik een inlogpagina in de screenshots zie staan. Ik wil gewoon mijn browser default kunnen openen en dat dan bijv. Sonarr als eerste opent en de rest kan ik kiezen bovenin.
Zo hop ik van Sabnzbd naar sonarr naar de torrent server naar autosub etc..
Ik gebruik nu zelf Organizr, vind het echt top werken! Je kunt gewoon alles toegankelijk maken voor guests (standaard staat dit al aan), dan krijg je geen login te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik probeer Radarr te configureren met NZBHydra, echter als ik NZBHydra instel krijg ik van Radarr deze melding:
Unable to connect to indexer, check the log for more details

Het probleem ligt bij het feit dat ik NZBHydra heb draaien op https, als ik https uitschakel werkt het namelijk wel. Radarr draait (nog) niet op https, iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Of wordt dit opgelost als Radarr ook op https draait?

[ Voor 192% gewijzigd door miicker op 26-01-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
zeroday schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:32:
TRaSH, werk jij met de dev versie van SonarrAnnounce?
ik heb hem nu draaien en ben er uitermate tevreden over.
webinterface ziet er netjes uit en geeft alle info die je wilt hebben.
Ja maar nog een oude versie,
De nieuwe versie crasht op Windows bij het starten.
Heb al een melding gemaakt om te kijken wat de oorzaak zou kunnen zijn.

Bleek dat me database corrupt was geraakt,
Nu draait hij wel.
Thuis even kijken hoe de web interface is geworden met de update.

Hij moet sowieso ze wiki eens updaten met uitleg.
Nu alleen uitleg als je debian gebruikt.
Had ook wat issues in het begin omdat ik 2 versies van python moet draaien.

[ Voor 10% gewijzigd door TRaSH op 26-01-2017 12:22 . Reden: Corrupte database ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:25
miicker schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:48:
Ik probeer Radarr te configureren met NZBHydra, echter als ik NZBHydra instel krijg ik van Radarr deze melding:
Unable to connect to indexer, check the log for more details

Het probleem ligt bij het feit dat ik NZBHydra heb draaien op https, als ik https uitschakel werkt het namelijk wel. Radarr draait (nog) niet op https, iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Of wordt dit opgelost als Radarr ook op https draait?
Kan dit niet met een subdomein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

TRaSH schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:00:
[...]

Ja maar nog een oude versie,
De nieuwe versie crasht op Windows bij het starten.
Heb al een melding gemaakt om te kijken wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Hij moet sowieso ze wiki eens updaten met uitleg.
Nu alleen uitleg als je debian gebruikt.
Had ook wat issues in het begin omdat ik 2 versies van python moet draaien.
Ah vervelend, zie dat er al een antwoord is

Ikzelf zit op debian, enige wat daar een beetje lastig aan was, was om een 2e python erbij te krijgen, maar dat bleek een peuleschil te zijn.

Jou issue lijkt te maken te hebben met deze commit
https://github.com/l3uddz...55c68807f1f830849b0e87d89

PS. ik denk niet je db corrupt maar eerder dat er wijzigingen zijn die niet anders gedaan konden worden dan het opnieuw aanmaken van de db

[ Voor 8% gewijzigd door zeroday op 26-01-2017 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet toch echt eens gaan duiken in dat Torrent gebeuren en mijn Apps.
Dat SonarrAnnounce klinkt wel heel erg interessant namelijk.
Zitten jullie ook achter een VPN met torrents of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-10 15:48

Tijntje

Hello?!

schumi2004 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:37:
Niet achter een VPN wel enkel van private trackers, al is dat uiteraard ook geen garantie.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33
Ik ben nu Radarr aan het proberen, maar loop tegen een issue aan.
Ik heb al mijn huidige films ingeladen (Add movie -> Import existing movies on disk -> Vergrootglaasje bij elke film)
Vooral dat laatste was nogal wat werk, en ik ga er een beetje vanuit dat dit makkelijker had gekund, maar ik zag niet hoe. Ik zag ook in de issue log op GitHub dat iemand zijn CP info geimporteerd had, maar ook dat zie ik nergens terug..
Nouja, na zo'n 500 keer klikken, staan ze er nu zo goed als allemaal in, dus dat is gelukt.
Mijn issue nu, is dat hij bij een hoop films de file niet ziet. Hij geeft hem dus als mssing aan als ik hem op monitored zet. Radarr ging dus ook massaal aan het downloaden, wat niet helemaal de bedoeling was.
De films waarvoor dit het geval was, heb ik nu op unmonitored gezet, maar ik vraag me af hoe ik er voor kan zorgen dat hij gewoon de file die er al staat gaat zien. Iemand een idee?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-10 14:03
Als je de folders "Titel (jaartal)" noemt vind hij ze 99% van de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Omisys schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:29:
Als je de folders "Titel (jaartal)" noemt vind hij ze 99% van de tijd.
Oh, dat was ik vergeten te zeggen. Ze zitten in Titel (Jaartal) folders.
Op basis van die folders heeft hij de film ook toegevoegd, ze staan dus al gewoon in Radarr, maar hij wijst het daadwerkelijke filmbestand niet toe aan de entry.

Maar ik denk dat ik het voor een aantal films al gevonden heb.. Ik wilde namelijk een voorbeeld geven, en zag dat daar een iso in stond. Ik denk dat Radarr die niet herkend

Bij een ander voorbeeld wat ik wilde geven miste dan weer het jaartal..

Ik denk dat ik de films die niet herkend worden maar even moet nalopen dan :)

Mocht ik nog een voorbeeld tegenkomen wat ik echt niet kan verklaren, dan update ik mijn post wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

TheFes schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:20:
Ik heb al mijn huidige films ingeladen (Add movie -> Import existing movies on disk -> Vergrootglaasje bij elke film)
Vooral dat laatste was nogal wat werk, en ik ga er een beetje vanuit dat dit makkelijker had gekund, maar ik zag niet hoe. Ik zag ook in de issue log op GitHub dat iemand zijn CP info geimporteerd had, maar ook dat zie ik nergens terug..
Nouja, na zo'n 500 keer klikken, staan ze er nu zo goed als allemaal in, dus dat is gelukt.
Mijn issue nu, is dat hij bij een hoop films de file niet ziet. Hij geeft hem dus als mssing aan als ik hem op monitored zet. Radarr ging dus ook massaal aan het downloaden, wat niet helemaal de bedoeling was.
De films waarvoor dit het geval was, heb ik nu op unmonitored gezet, maar ik vraag me af hoe ik er voor kan zorgen dat hij gewoon de file die er al staat gaat zien. Iemand een idee?
Ze zijn bezig met mass import.

De CP import is alleen nog maar beschikbaar in een specifieke branch (feature/net-import), deze feature zit nog niet in de develop of nightly builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Radarr draait nu ook bij mij. Wat een heerlijk pakket is dat. Ik laat CP er nog een tijdje naast draaien, maar dat duurt niet lang denk ik.

Vraagje hebben jullie ook een frontend draaien en zo ja welke? Ik zie graag screenshots. Ik vond die Material Usenet Dashboard wel mooi eerlijk gezegd.

Ik zie trouwens ook dat NZBGet niet meer geupdatet wordt door Synocommunity. Nu heb ik een andere Repo gevonden, maar gaat deze de installatie updaten of er naast installeren?

[ Voor 23% gewijzigd door Lanithro op 26-01-2017 16:42 ]

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
Heeft iemand trouwens Cardigann werkend icm met Radarr? Bij mij wil het niet werken via de aggregate link, terwijl het via Sonarr wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 20:29

FREAKJAM

"MAXIMUM"

TheFes schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:20:
Radarr is nog een hele early beta, hou dus rekening met heel veel bugs. Ik liep tegen hetzelfde issue aan en moest ook al mijn films handmatig één voor één importeren. Daarna werkte het trouwens wel gewoon prima.

Heeft het account (user/group) waar Radarr onder draait (dit staat in je service file) toegang tot de map waar de films staan?

[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 26-01-2017 17:01 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
FREAKJAM schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:59:
[...]

Radarr is nog een hele early beta, hou dus rekening met heel veel bugs. Ik liep tegen hetzelfde issue aan en moest ook al mijn films handmatig één voor één importeren. Daarna werkte het trouwens wel gewoon prima.

Heeft het account (user/group) waar Radarr onder draait (dit staat in je service file) toegang tot de map waar de films staan?
Oke, dan heb ik nergens overheen gekeken ;)

Het werkt bij mij nu ook prima. De films die ik miste waren vrijwel allemaal ISO, IMG of NRG bestanden.
Die ga ik nu dan ook gewoon nog een keer door Radarr laten downloaden, en als dat klaar is, verwijder ik het andere bestand.
Ik had sowieso al wat issues met het afspelen van ISO's of VIDEO_TS folders met Emby, dus dat los ik zo ook meteen op.

Ik heb CP op inactief gezet, maar ik kan zo weer wat toggles omzetten om het weer actief te maken, dus mocht Radarr toch tegenvallen,dan is er ook niets aan de hand verder. Maar vooralsnog bevalt het best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

TheFes schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 17:07:
[...]

Oke, dan heb ik nergens overheen gekeken ;)

Het werkt bij mij nu ook prima. De films die ik miste waren vrijwel allemaal ISO, IMG of NRG bestanden.
Die ga ik nu dan ook gewoon nog een keer door Radarr laten downloaden, en als dat klaar is, verwijder ik het andere bestand.
Ik had sowieso al wat issues met het afspelen van ISO's of VIDEO_TS folders met Emby, dus dat los ik zo ook meteen op.

Ik heb CP op inactief gezet, maar ik kan zo weer wat toggles omzetten om het weer actief te maken, dus mocht Radarr toch tegenvallen,dan is er ook niets aan de hand verder. Maar vooralsnog bevalt het best goed.
De ontwikkeling van Radarr gaat echt heel hard. Het project is pas 3/4 weken geleden opgestart, maar werkt voor mij al super goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

schumi2004 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:37:
SonarrAnnounce is een soort van RSS feed maar dan realtime ;-)
dus heb je een goede tracker dan win je hooguit 5 minuten of zo afhankelijk hoevaak je de rss feed polled
voordeel van announce is wel dat je dus er snel bij bent en dus kans hebt dat je eventuele ratios wat hoger komen. Zelf vind ik het leuk om te zien hoe het programma werkt en hoe het kan helpen in het geautomatiseerd proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb onlangs de VM waarop ik Sick Rage had draaien opnieuw moeten installeren. Na de installatie natuurlijk Sick Rage weer geïnstalleerd. Alles lijkt nu goed te gaan werken, echter heb ik nog 1 issue.

De data moet op een NFS mount worden opgeslagen, dit gaat allemaal perfect en middels sabToSickBeard.py roep ik de postprocessing aan. Ook dit werkt, ik zie dat de files daadwerkelijk verplaatst worden naar de juiste map. Echter wordt de map waar de files vandaan kwamen (waar ze uit opgepikt zijn door de postprocessing) niet meer verwijderd. Dit zou ik echter wel graag willen, dat werkte voorheen ook, maar ik mis denk ik de juiste instellingen binnen Sick Rage. De user waaronder Sick Rage op de download VM draait, is de eigenaar van de mappen op de NFS-server. Ook de groep is dezelfde groep van de user, zelfs de UID en GID zijn gelijk op de download VM als de NFS-server.

Vanaf de download VM kan ik wel middels de commandline files en mappen hernoemen (zowel als root als de betreffende user waaronder Sick Rage draait), dus lijkt me dat een script hiervoor dan ook permissies heeft, zeker als de user gelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lanithro schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:28:
<knip>

Ik zie trouwens ook dat NZBGet niet meer geupdatet wordt door Synocommunity. Nu heb ik een andere Repo gevonden, maar gaat deze de installatie updaten of er naast installeren?
Ligt er maar net aan wat voor versie het is (nzbget of nzbget-testing), welke repo is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
schumi2004 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 08:50:
[...]

Ligt er maar net aan wat voor versie het is (nzbget of nzbget-testing), welke repo is het?
http://www.jadahl.com/synology6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik full package list bekijk heeft hij een versie 17.1 als normale nzbget package en een versie 18.x als nzbget-testing package (wel minimaal overigens, alleen broadwell en x86 package).

Afhankelijk van welke je zelf draait zal hij ernaast of overschreven worden.

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 27-01-2017 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
schumi2004 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:16:
[...]

Als ik full package list bekijk heeft hij een versie 17.1 als normale nzbget package en een versie 18.x als nzbget-testing package (wel minimaal overigens, alleen broadwell en x86 package).

Afhankelijk van welke je zelf draait zal hij ernaast of overschreven worden.
Wat adviseer jij om mijn Synocommunity package te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lanithro schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:38:
[...]

Wat adviseer jij om mijn Synocommunity package te updaten?
Nou ja advies, ik ben zelf van het update gewoon omdat het kan.
Ik draai zelf de nzbget-testing versie welke ik zelf naar 17.1 gebracht heb, de 18.x wacht ik nog even mee omdat het me aan tijd ontbreekt mocht er iets niet lekker gaan werken (wat ik niet verwacht overigens).

Welk package draai je nu zelf? Dan ben je er zo achter of hij ernaast komt of overschreven wordt.
Maak sowieso altijd een backup van je settings ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
schumi2004 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:45:
[...]

Nou ja advies, ik ben zelf van het update gewoon omdat het kan.
Ik draai zelf de nzbget-testing versie welke ik zelf naar 17.1 gebracht heb, de 18.x wacht ik nog even mee omdat het me aan tijd ontbreekt mocht er iets niet lekker gaan werken (wat ik niet verwacht overigens).

Welk package draai je nu zelf? Dan ben je er zo achter of hij ernaast komt of overschreven wordt.
Maak sowieso altijd een backup van je settings ;)
Ik draai nu de package van Synocommunity.
Ikzelf ben niet echt een kei in Linux en Synology. Welke files moet ik exact backuppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lanithro schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:05:
[...]

Ik draai nu de package van Synocommunity.
Ikzelf ben niet echt een kei in Linux en Synology. Welke files moet ik exact backuppen?
Dat begreep ik al dat je die van SynoCommunity draaide maar welke dan, er zijn er namelijk twee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
schumi2004 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:10:
[...]

Dat begreep ik al dat je die van SynoCommunity draaide maar welke dan, er zijn er namelijk twee ;)
Ik zie er maar 1 staan. Het is voor de DS214Play. Niet de testing iig. Deze heb ik draaien NZBGet v16.4-22

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lanithro schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:14:
[...]

Ik zie er maar 1 staan. Het is voor de DS214Play. Niet de testing iig. Deze heb ik draaien NZBGet v16.4-22
Dan heb je beta niet enabled in package center en draai je dus de "normale" nzbget package en zal die met je genoemde repo overschreven worden (eerst backup maken van settings dus!).

Je zou ook mijn repo kunnen toevoegen dan krijg je de testing versie (is de stable 17.1 versie) en draait ie ernaast, aan jouw de keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
schumi2004 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:17:
[...]

Dan heb je beta niet enabled in package center en draai je dus de "normale" nzbget package en zal die met je genoemde repo overschreven worden (eerst backup maken van settings dus!).

Je zou ook mijn repo kunnen toevoegen dan krijg je de testing versie (is de stable 17.1 versie) en draait ie ernaast, aan jouw de keus.
Ik heb jouw package geïnstalleerd, maar hij krijgt hem niet uitgevoerd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lanithro schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:38:
[...]

Ik heb jouw package geïnstalleerd, maar hij krijgt hem niet uitgevoerd :'(
Een user issue, geef maar een PM dan help ik je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
schumi2004 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:17:
[...]

Wat is jouw repo? Ik ben namelijk ook wel geinteresseerd.

Had jij toevallig ook een package voor radarr? Zie bij synocommunity wel een pull request daarvoor open staan, maar zijn niet zo snel daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalua schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:08:
[...]

Wat is jouw repo? Ik ben namelijk ook wel geinteresseerd.

Had jij toevallig ook een package voor radarr? Zie bij synocommunity wel een pull request daarvoor open staan, maar zijn niet zo snel daar..
Zie DM.
Er staat al wel een PR open https://github.com/SynoCommunity/spksrc/pull/2614 maar had hem voor mezelf al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Kalua schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:15:
Heeft iemand een goede manier om een bestaande library naar X265 te updaten? Heb als test een paar afleveringen in X265 gedownload en zie niet echt verschil, maar neemt wel veel minder ruimte in beslag. Ook heb ik er 1 zelf omgezet en zag ook geen verschil, maar wel ruimte besparing. Ik zie het alleen niet echt zitten om alles handmatig om te zetten. En in sonarr is het ook niet echt makkelijk om dat voor veel afleveringen in eens te doen.
Klein kickje.. Niemand anders die zijn bestaande files naar X265/H265/HEVC omgezet heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
Kalua schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:18:
[...]

Klein kickje.. Niemand anders die zijn bestaande files naar X265/H265/HEVC omgezet heeft?
Ik download enkel x265, puur om m'n storage en netwerk minder te belasten. Werkt perfect en ik zie geen kwaliteit verschil.

Je zou in theorie wel kwaliteitsverschil kunnen krijgen als je van X264 naar X265 converteert, dat zul je moeten testen. Handbrake kan batch conversies doen, check bijvoorbeeld het h265ize script.

Wellicht dat je Sonarr zo ver kan krijgen je series te upgraden als je het profiel aanpast met 'must contain' x265, h.265, hevc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jooncheez schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:52:
[...]

Ik download enkel x265, puur om m'n storage en netwerk minder te belasten. Werkt perfect en ik zie geen kwaliteit verschil.

Je zou in theorie wel kwaliteitsverschil kunnen krijgen als je van X264 naar X265 converteert, dat zul je moeten testen. Handbrake kan batch conversies doen, check bijvoorbeeld het h265ize script.

Wellicht dat je Sonarr zo ver kan krijgen je series te upgraden als je het profiel aanpast met 'must contain' x265, h.265, hevc.
Is er niet veel minder aanbod in x265?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-10 15:50
Ik dacht na alle goede ervaringen hier te lezen over Radarr dit ook eens naast mijn CP te zetten waarbij ik de laatste tijd ook last had van niet aut. te grabben movies.

Ik gebruik als indexer bij CP nu mijn eigen spotweb en vul hier dezelfde gegevens voor in mij Radarr; maar krijg dan deze error terug;
code:
1
Unable to connect to indexer. Missing parameter

Heb al het www langsgegaan maar zie nog weinig terug; voor gericht op wat .htaccces dingen; maar draai het op Windows op service basis. Iemand enig idee.
Heb ook even getest bij Sonarr en daar werkt het met dezelfde settings; API + URL wel.

Iemand enig idee?

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
Exocet schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 20:09:
[...]

Is er niet veel minder aanbod in x265?
Tot zover vinden Sonarr en Radarr alles. Wellicht dat het met de meer obscure dingen wat lastiger is, maar ik heb zelf nog geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
Er is ook minder aanbod in x265,
het is nog niet ingeburgerd in de scene/p2p dus het zal sowieso langer duren voordat x265 releases uitkomen.
zal ook te maken hebben dat je zit met beperkingen dat niet alle media devices het kunnen afspelen of je moet iets vrij recent hebben (en krachtiger vaak).
Misschien dat het volgend jaar wat meer in trek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
Ja heb een tweedehands Nvidia Shield TV kunnen kopen voor €150, werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacuuu schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:46:
Hoe krijg ik Cardigann op een Raspberry pi geinstalleerd? Ik download de arm versie, pak de .tgz file uit, en dan heb ik 1 file genaamd cardigann...
Even oude post aanhalen. Die arm archive is niet corrupt bij jouw?
Elke keer als ik arm versie download is deze corrupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:31
schumi2004 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 10:55:
[...]

Even oude post aanhalen. Die arm archive is niet corrupt bij jouw?
Elke keer als ik arm versie download is deze corrupt.
Ja dat is bij mij ook zo, maar ik heb het gewoon genegeerd. Cardigann draait hier vanaf de install al stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:15
Iemand misschien een idee of radarr al in een spk te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacuuu schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:02:
[...]

Ja dat is bij mij ook zo, maar ik heb het gewoon genegeerd. Cardigann draait hier vanaf de install al stabiel.
Mmmmm misschien nog maar eens op mijn synology proberen dan.

/edit: Nu unpacked de stable versie wel goed en draait hij ook op mijn DS211, DS715 wil niet maar is een bekend probleem schijnbaar. Iets met pagefile size.
ikkeenjij36 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 14:08:
Iemand misschien een idee of radarr al in een spk te vinden is?
Ja, is al een paar keer voorbij gekomen in dit topic. (en eigenlijk in synology Package topic thuis zou moeten horen :D )

[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 29-01-2017 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

NeoFoX schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 21:01:
Ik dacht na alle goede ervaringen hier te lezen over Radarr dit ook eens naast mijn CP te zetten waarbij ik de laatste tijd ook last had van niet aut. te grabben movies.

Ik gebruik als indexer bij CP nu mijn eigen spotweb en vul hier dezelfde gegevens voor in mij Radarr; maar krijg dan deze error terug;
code:
1
Unable to connect to indexer. Missing parameter

Heb al het www langsgegaan maar zie nog weinig terug; voor gericht op wat .htaccces dingen; maar draai het op Windows op service basis. Iemand enig idee.
Heb ook even getest bij Sonarr en daar werkt het met dezelfde settings; API + URL wel.

Iemand enig idee?
https://github.com/Radarr/Radarr/issues/479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik gebruik nu Radarr voor het downloaden van films, echter vraag ik me af of het ook mogelijk is om Radarr Nederlandse ondertiteling te laten downloaden voor de betreffende film? Zo ja, hoe kan ik dat instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Kalua schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:18:
[...]

Veel anime ben ik beginnen omzetten. Ik zet wel niet om met x265, encoding snelheden liggen veel te laat op mijn computer.
Maar als je een pascal kaart of maxell kaart hebt, kan je onboard hevc encoder gebruiken. Die is veel sneller. Ok, die heeft niet de optimalisaties van de x265 maar goed genoeg voor mij.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-10 21:42
Sinds kort heb ik een probleem met couchpotato normaliter verplaatst deze netjes de film inclusief hernoemen naar een andere locatie, maar dat lijkt niet meer te werken. De films worden in de juiste map geplaatst maar niet meer verwerkt waardoor er meer dan 200GB films klaarstaan maar niet verwerkt worden, in de logging kan ik niets afwijkends vinden. Is het mogelijk om een rescan op deze map te forceren, ik zie nergens een optie dan kan ik direct meekijken in de logging waarom het niet verwerkt wordt.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
miicker schreef op zondag 29 januari 2017 @ 11:02:
Ik gebruik nu Radarr voor het downloaden van films, echter vraag ik me af of het ook mogelijk is om Radarr Nederlandse ondertiteling te laten downloaden voor de betreffende film? Zo ja, hoe kan ik dat instellen?
Radarr kan dit niet zelf. Dit Filebot script werkt bij mij prima op Radarr:
forums.sonarr.tv/t/sonarr-autosubber-v3-cross-platform-automated-multilingual-subtitle-downloading/10960

Als je Plex gebruikt kan je die de subtitles laten downloaden via het Subzero channel. Als je Kodi gebruikte kan je de ingebouwd subtitle downloader gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
jooncheez schreef op zondag 29 januari 2017 @ 15:03:
[...]

Radarr kan dit niet zelf. Dit Filebot script werkt bij mij prima op Radarr:
forums.sonarr.tv/t/sonarr-autosubber-v3-cross-platform-automated-multilingual-subtitle-downloading/10960

Als je Plex gebruikt kan je die de subtitles laten downloaden via het Subzero channel. Als je Kodi gebruikte kan je de ingebouwd subtitle downloader gebruiken.
Ik gebruik Kodi, maar dat werkt niet top met ondertiteling. Ik gebruik SickRage voor series en die download altijd de ondertitels voor series, dat werkt echt top. Hoopte dat zoiets ook beschikbaar zou zijn voor Radarr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
miicker schreef op zondag 29 januari 2017 @ 17:14:
[...]

Ik gebruik Kodi, maar dat werkt niet top met ondertiteling. Ik gebruik SickRage voor series en die download altijd de ondertitels voor series, dat werkt echt top. Hoopte dat zoiets ook beschikbaar zou zijn voor Radarr.
Er zijn genoeg andere tools die subs kunnen downloaden zoals subliminal, auto-sub, filebot. Persoonlijk hoef ik geen subs download functie in radarr/sonarr of wat dan ook.
Meestal zijn NL subs (in mijn geval) toch niet beschikbaar op moment van release dus waarom zou je dan subs willen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
miicker schreef op zondag 29 januari 2017 @ 17:14:
[...]

Ik gebruik Kodi, maar dat werkt niet top met ondertiteling. ....
De keren dat ik subs nodig hebt omdat het er niet bij zit of dat ze niet lekker lopen werkt dat met Kodi prima bij mij.
Het gaat vaak fout bij mensen die hun films/series renamen.
Zeker met films is het wel makkelijk als je weet welke release je hebt gewoon de scene/p2P naam gebruiken en dan krijg je de juiste subs (mits vertaald).
Met series is vooral de source belangrijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Ik gebruik zelf subliminal en die laat ik elke 24 6 uur draaien om afleveringen van maximaal 4 weken oud ondertitels te zoeken. Daarbij heb ik bij films (Radarr) een script om deze na het downloaden direct te laten zoeken aangezien sommige films wel eens direct NL ondertitels beschikbaar hebben (+ 4 weken lang, elke dag een check als nog niks gevonden is).

[ Voor 59% gewijzigd door ulTimaS op 30-01-2017 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
ulTimaS schreef op maandag 30 januari 2017 @ 00:04:
Ik gebruik zelf subliminal en die laat ik elke 24 uur draaien om afleveringen van maximaal 4 weken oud ondertitels te zoeken. Daarbij heb ik bij films (Radarr) een script om deze na het downloaden direct te laten zoeken aangezien sommige films wel eens direct NL ondertitels beschikbaar hebben (+ 4 weken lang, elke dag een check als nog niks gevonden is).
Thanks voor de tip, anderen ook bedankt voor de opmerkingen. Mijn Synology ondersteund Docker niet, is er een andere manier om subliminal (of een andere subtitle-tool) te installeren op mijn NAS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

miicker schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:06:
[...]

Thanks voor de tip, anderen ook bedankt voor de opmerkingen. Mijn Synology ondersteund Docker niet, is er een andere manier om subliminal (of een andere subtitle-tool) te installeren op mijn NAS?
Ik heb geen Synology, maar een Asustor. Ik heb het geinstalleerd via pip, maar ik neem aan dat dit bij synology ook wel kan.
De periodieke check heb ik als cronjob ingesteld.

code:
1
2
10 */6 * * * /volume1/.@plugins/AppCentral/python/bin/subliminal --addic7ed [USERNAME] [PASSWORD] --opensubtitles [USERNAME] [PASSWORD] download -l nl -l en -a 4w -m 80 -p addic7ed -p opensubtitles -v -v /volume1/Series/ >> /volume1/Series/subliminal.log 2>&1
15 */6 * * * /volume1/.@plugins/AppCentral/python/bin/subliminal --opensubtitles [USERNAME] [PASSWORD] download -l nl -l en -a 4w -m 80 -p opensubtitles -v -v /volume2/Movies/ >> /volume2/Movies/subliminal.log 2>&1

[ Voor 36% gewijzigd door ulTimaS op 30-01-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damm eindelijk heb ik Cardigann werkend op mijn Synology DS715, heb het issue gevonden wat page size betreft.

Mocht reguliere ARM binary niet werken probeer dan deze even:
https://www.dropbox.com/s...9yjkLVEoh2khHgCxpCea?dl=0

root@DS715:/volume1/@appstore/scripts/cardigann# ./cardigann --version
v1.9.9-6-gf7f27d8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:00:
Damm eindelijk heb ik Cardigann werkend op mijn Synology DS715, heb het issue gevonden wat page size betreft.

Mocht reguliere ARM binary niet werken probeer dan deze even:
https://www.dropbox.com/s...9yjkLVEoh2khHgCxpCea?dl=0

root@DS715:/volume1/@appstore/scripts/cardigann# ./cardigann --version
v1.9.9-6-gf7f27d8
Ik probeer te snappen wat het verschil is tussen Cardigann en NZBhydra. Kan je dat in 1 ( of 2 ;) ) zinnen uitleggen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pven schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:23:
[...]

Ik probeer te snappen wat het verschil is tussen Cardigann en NZBhydra. Kan je dat in 1 ( of 2 ;) ) zinnen uitleggen?
Torznab proxy.
A server for adding extra indexers to Sonarr, SickRage and CouchPotato via Torznab and TorrentPotato proxies. Behind the scenes Cardigann logs in and runs searches and then transforms the results into a compatible format.
Zelfde als NZBHydra dus maar dan voor Torrents.

Cardigann is voor Torrent indexers
NZBHydra is voor Usenet indexers

[ Voor 33% gewijzigd door schumi2004 op 30-01-2017 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Ik gebruik zelf subliminal en die laat ik elke 24 uur draaien om afleveringen van maximaal 4 weken oud ondertitels te zoeken. Daarbij heb ik bij films (Radarr) een script om deze na het downloaden direct te laten zoeken aangezien sommige films wel eens direct NL ondertitels beschikbaar hebben (+ 4 weken lang, elke dag een check als nog niks gevonden is).
Ik heb twee vraagjes:

1: Waar heb je dat script vandaan?
2: Hoe installeer je dat script?

Ik heb Radarr inmiddels het weekend draaien en ik moet zeggen en is vele malen fijner van CP. Het enige wat ik nu nog mis is een Subtitle downloader. Dat zou helemaal ideaal zijn. Dit mogen ze ook in Sonarr bouwen als je het mij vraagt.

[ Voor 16% gewijzigd door Lanithro op 30-01-2017 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lanithro schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:45:
[...]

Ik heb twee vraagjes:

Ik heb Radarr inmiddels het weekend draaien en ik moet zeggen en is vele malen fijner van CP. Het enige wat ik nu nog mis is een Subtitle downloader. Dat zou helemaal ideaal zijn. Dit mogen ze ook in Sonarr bouwen als je het mij vraagt.
Hier heb ik een uitleg beschreven hoe ik het op mijn Synology gedaan heb:
schumi2004 in "[Synology] Packages"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Lanithro schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:45:
[...]

Ik heb twee vraagjes:

Het script bestaat uit één simpele command eigenlijk, hier maak ik wel gebruik van subliminal.

code:
1
2
3
#!/bin/sh

/volume1/.@plugins/AppCentral/python/bin/subliminal --opensubtitles [USERNAME] [PASSWORD] download -l nl -l en -m 85 -p opensubtitles -v -v "$radarr_moviefile_path" >> /volume2/Movies/subliminal.log 2>&1

Waarbij "$radarr_moviefile_path" de exacte filepath van het bestand is die je krijgt van radarr (dus bijvoorbeeld "/volume2/Movies/Trolls/Trolls.2016.1080p.Bluray.DTS.5.1.x264-SPARKS.mkv"). https://github.com/Radarr...m-Post-Processing-Scripts

Dit werkt overigens ook met Sonarr met "$sonarr_episodefile_path". Alleen is het met series vaak het geval dat NL ondertitels vaak nog niet direct beschikbaar zijn bij het downloaden van de aflevering. https://github.com/Sonarr...m-Post-Processing-Scripts

Deze installeer je door naar 'Settings' > 'Connect' > nieuwe aanmaken > 'Custom Script':
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2IU8OGo.png

[ Voor 21% gewijzigd door ulTimaS op 30-01-2017 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ulTimaS schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:57:
[...]

Het script bestaat uit één simpele command eigenlijk, hier maak ik wel gebruik van subliminal.

code:
1
2
3
#!/bin/sh

/volume1/.@plugins/AppCentral/python/bin/subliminal --opensubtitles [USERNAME] [PASSWORD] download -l nl -l en -m 85 -p opensubtitles -v -v "$radarr_moviefile_path" >> /volume2/Movies/subliminal.log 2>&1

Waarbij "$radarr_moviefile_path" de exacte filepath van het bestand is die je krijgt van radarr. https://github.com/Radarr...m-Post-Processing-Scripts

Deze installeer je door naar 'Settings' > 'Connect' > nieuwe aanmaken > 'Custom Script':
[afbeelding]
Bijzonder pad zie ik in je script:
/volume1/.@plugins/AppCentral/python/bin/subliminal

Is dat AppCentral iets bijzonders of een eigen creatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

schumi2004 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:02:
[...]

Bijzonder pad zie ik in je script:

Is dat AppCentral iets bijzonders of een eigen creatie?
AppCentral is van Asustor zelf, daar worden alle apps ook geinstalleerd. Subliminal werd door pip in de bin directory van Python gesinstalleerd en heb ik verder geen moeite gedaan om het ergens anders te krijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door ulTimaS op 30-01-2017 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
schumi2004 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:55:
[...]

Hier heb ik een uitleg beschreven hoe ik het op mijn Synology gedaan heb:
schumi2004 in "[Synology] Packages"
Hmmm daar moet ik mij maar een in gaan verdiepen als ik wat meer tijd heb en als ik thuis zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lanithro schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:12:
[...]

Hmmm daar moet ik mij maar een in gaan verdiepen als ik wat meer tijd heb en als ik thuis zit.
Het lijkt moeilijker dan het is maar valt wel mee.
Als je eenmaal die python environment gemaakt heb gaat de rest vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
ulTimaS schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:46:
[...]

Ik heb geen Synology, maar een Asustor. Ik heb het geinstalleerd via pip, maar ik neem aan dat dit bij synology ook wel kan.
De periodieke check heb ik als cronjob ingesteld.

code:
1
2
10 */6 * * * /volume1/.@plugins/AppCentral/python/bin/subliminal --addic7ed [USERNAME] [PASSWORD] --opensubtitles [USERNAME] [PASSWORD] download -l nl -l en -a 4w -m 80 -p addic7ed -p opensubtitles -v -v /volume1/Series/ >> /volume1/Series/subliminal.log 2>&1
15 */6 * * * /volume1/.@plugins/AppCentral/python/bin/subliminal --opensubtitles [USERNAME] [PASSWORD] download -l nl -l en -a 4w -m 80 -p opensubtitles -v -v /volume2/Movies/ >> /volume2/Movies/subliminal.log 2>&1
Wat doe je hier nu precies in je commando? Wat is die "-a 4w", "-m 80" en waarom een dubbele "-v"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

TheFes schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:52:
[...]

Wat doe je hier nu precies in je commando? Wat is die "-a 4w", "-m 80" en waarom een dubbele "-v"?
code:
1

Breakdown:
Draait elke 6 uur
code:
1
10 */6 * * *

commando van subliminal (vanuit de installatiefolder van subliminal)
code:
1

inloggegevens voor de providers
code:
1
--addic7ed [USERNAME] [PASSWORD] --opensubtitles [USERNAME] [PASSWORD]

download (verplicht)
code:
1
download

Nederlandse en Engelse subtitles
code:
1
-l nl -l en

Bestanden van maximaal 4 weken oud (voorkomt fullscan van de volledige bibliotheek)
code:
1
-a 4w

Score van minimaal 80 (0 tot 100)
code:
1
-m 80

providers waarin gezocht moet worden
code:
1
-p addic7ed -p opensubtitles

Verbositeit van de log file, dus hoeveeel informatie moet weggeschreven worden naar de log file (niet nodig, maar is handig om af en toe te kijken of het nog goed loopt)
code:
1
-v -v

Directory om te scannen
code:
1
/volume1/Series/

Logt alle output naar
code:
1
>> /volume1/Series/subliminal.log 2>&1

Informatie over de werking van Subliminal en alle parameters vindt je hier http://subliminal.readthedocs.io/en/latest/user/cli.html

de dubbele -v is om meer informatie te krijgen, ik vind het zelf ook een beetje een rare parameter van subliminal maar dit is een voorbeeld van een output met -v -v
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Collecting videos
DCs.Legends.of.Tomorrow.S02E09.Raiders.of.the.Lost.Art.720p.WEBDL.AC3.5.1.x264-RARBG.mkv ignored - subtitles: en, nl / age: 5 days
Gotham.S03E12.Ghosts.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-R2D2.mkv ignored - subtitles: en, nl / age: 12 days
Greys.Anatomy.S13E09.You.Haven&#8217;t.Done.Nothin.720p.WEBDL.AC3.5.1.x264-R2D2.mkv ignored - subtitles: en, nl / age: 3 days
Lucifer.S02E11.Stewardess.Interruptus.720p.WEBDL.AC3.5.1.x264-DRACULA.mkv ignored - subtitles: en, nl / age: 13 days
Lucifer.S02E12.Love.Handles.720p.WEBDL.AC3.5.1.x264-DRACULA.mkv ignored - subtitles: en, nl / age: 6 days
Modern.Family.S08E11.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-RARBG.mkv ignored - subtitles: en, nl / age: 18 days
Modern.Family.S08E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-RARBG.mkv ignored - subtitles: en, nl / age: 24 days
The.Big.Bang.Theory.S10E13.The.Romance.Recalibration.720p.WEBDL.AC3.5.1.x264-R2D2.mkv ignored - subtitles: en, nl / age: 10 days
The.Big.Bang.Theory.S10E12.Holiday.Summation.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-R2D2.mkv ignored - subtitles: en, nl / age: 24 days
Sherlock.S04E03.The.Final.Problem.720p.WEBDL.AC3.5.1.x264-RARBG.mkv ignored - subtitles: en, nl / age: 11 days
Sherlock.S04E02.The.Lying.Detective.720p.WEBDL.AC3.5.1.x264-RARBG.mkv ignored - subtitles: en, nl / age: 11 days
Sherlock.S04E01.The.Six.Thatchers.720p.WEBDL.AC3.5.1.x264-RARBG.mkv ignored - subtitles: en, nl / age: 11 days
Spartacus.S02E03.720p.HDTV.x264-IMMERSE.mkv ignored - subtitles: nl, en, und / age: 12 days
Vikings.S04E16.Crossing.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-DRACULA.mkv ignored - subtitles: en, nl / age: 25 days
Vikings.S04E17.720p.WEB-DL.DD5.1.H264-R.mkv ignored - subtitles: en, nl / age: 18 days
Vikings.S04E14.In.the.Uncertain.Hour.Before.the.Morning.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-DRACULA.mkv ignored - subtitles: en, nl / age: 12 days
Vikings.S04E10.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-V.mkv ignored - subtitles: en, nl / age: 12 days
Vikings.S04E19.On.the.Eve.720p.WEBDL.AC3.5.1.x264-RARBG.mkv ignored - subtitles: en, nl / age: 4 days
4 videos collected / 18 videos ignored / 0 error
Downloading subtitles
0 subtitle downloaded for Greys.Anatomy.S13E10.You.Can.Look.But.You'd.Better.Not.Touch.720p.WEBDL.AC3.5.1.x264-RARBG.mkv
1 subtitle downloaded for Gotham.S03E13.Mad.City.Smile.Like.You.Mean.It.720p.WEBDL.EAC3.5.1.x264-CasStudio.mkv
  - [ 94.2] Dutch subtitle from opensubtitles (match on series, year, episode, season, format, video_codec, title, imdb_id)
0 subtitle downloaded for Suits.S06E11.Shes.Gone.720p.WEBDL.AC3.5.1.x264-FUM.mkv
0 subtitle downloaded for The.Flash.2014.S03E10.Borrowing.Problems.from.the.Future.720p.WEBDL.AC3.5.1.x264-DRACULA.mkv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Bedankt voor de uitgebreide reactie!
Ik had hem met deze setup al een keer gedraaid, en hij deed het op zich wel prima, maar wat weinig resultaat. De 4w had ik al wel een vermoeden van, maar de score had ik er niet uitgehaald zo.

Ik had al een sumliminal --help gedaan, maar die gaf niet de info die ik zocht.

Hiermee kan ik wel verder.. Een ful scan heeft natuurlijk niet zo veel nut met opensubtitles en addic7ed, dan zit ik zo aan mijn max.. Dus voor nu lijkt me deze setup voor mij ook wel oke :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

TheFes schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:39:
[...]

Bedankt voor de uitgebreide reactie!
Ik had hem met deze setup al een keer gedraaid, en hij deed het op zich wel prima, maar wat weinig resultaat. De 4w had ik al wel een vermoeden van, maar de score had ik er niet uitgehaald zo.

Ik had al een sumliminal --help gedaan, maar die gaf niet de info die ik zocht.

Hiermee kan ik wel verder.. Een ful scan heeft natuurlijk niet zo veel nut met opensubtitles en addic7ed, dan zit ik zo aan mijn max.. Dus voor nu lijkt me deze setup voor mij ook wel oke :)
Had ik ook ooit een keer gestuurd naar schumi2004, dus was meer een copy/paste :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TagForce
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 08:20
schumi2004 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 17:59:
[...]

Er zijn genoeg andere tools die subs kunnen downloaden zoals subliminal, auto-sub, filebot. Persoonlijk hoef ik geen subs download functie in radarr/sonarr of wat dan ook.
Meestal zijn NL subs (in mijn geval) toch niet beschikbaar op moment van release dus waarom zou je dan subs willen downloaden.
SickRage gebruikt subliminal om de subs te downloaden. Dus als je die kunt integreren in je Radarr download proces heb je eigenlijk hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• h3llrais3rke
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:51
Ik gebruik zelf subliminal en die laat ik elke 24 6 uur draaien om afleveringen van maximaal 4 weken oud ondertitels te zoeken. Daarbij heb ik bij films (Radarr) een script om deze na het downloaden direct te laten zoeken aangezien sommige films wel eens direct NL ondertitels beschikbaar hebben (+ 4 weken lang, elke dag een check als nog niks gevonden is).
Indien je liever een GUI wilt rond subliminal, kan je mijn https://github.com/h3llrais3r/Auto-Subliminal ook gebruiken. Ik gebruik het nu al een paar jaar en werkt vlekkeloos. (Echter alleen maar getest op Windows).
Maar er zijn tools genoeg waaruit men kan kiezen tegenwoordig. :)

[ Voor 4% gewijzigd door h3llrais3rke op 01-02-2017 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
schumi2004 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:35:

Cardigann is voor Torrent indexers
NZBHydra is voor Usenet indexers
Wat is eigenlijk het voordeel van het gebruik van deze tools tov wat er is ingebouwd in bijv sonarr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EJPostema schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 08:56:
[...]

Wat is eigenlijk het voordeel van het gebruik van deze tools tov wat er is ingebouwd in bijv sonarr
Dat je maar 1 indexer hoeft in te voeren in je tools ipv elke indexer, centrale plaats voor beheer van je indexers, betere rangschikking van deze, wanted en ignore words (iig voor Hydra) etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
ulTimaS schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:57:
[...]

code:
1
2
3
#!/bin/sh

Waarbij "$radarr_moviefile_path" de exacte filepath van het bestand is die je krijgt van radarr (dus bijvoorbeeld "/volume2/Movies/Trolls/Trolls.2016.1080p.Bluray.DTS.5.1.x264-SPARKS.mkv"). https://github.com/Radarr...m-Post-Processing-Scripts

Dit werkt overigens ook met Sonarr met "$sonarr_episodefile_path". Alleen is het met series vaak het geval dat NL ondertitels vaak nog niet direct beschikbaar zijn bij het downloaden van de aflevering. https://github.com/Sonarr...m-Post-Processing-Scripts

[afbeelding]
Ik probeer dit ook onder Windows 10 voor elkaar te krijgen, maar het lukt nog niet echt.

Eerst heb ik geprobeerd een bat file te maken met de volgende code, en deze aan te roepen als de film gedownload is:
code:
1
subliminal --opensubtitles [User] [Password] download -l nl -l en -m 85 -p opensubtitles -v -v "$radarr_moviefile_path" >> "E:\Program Files\Subliminal\AutoSub.txt"

Deze bat file wordt dan wel gestart, maar hij krijgt de variabele niet mee, dus in mijn AutoSub.txt staat dan het volgende resultaat:
Collecting videos
1 video collected / 0 video ignored / 0 error
Downloading subtitles
0 subtitle downloaded for $radarr_moviefile_path
Vervolgens heb ik geprobeerd om direct naar Subliminal.exe te verwijzen in het custom script, en dan de arguments zoals ook hierboven mee te geven.

Dat lijkt ook niet te werken, bovendien krijg ik dan geen entry in mijn txt file, dus ik heb geen idee wat er dan wel of niet gebeurt dan (waarschijnlijk niets)

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-10 15:48

Tijntje

Hello?!

TheFes schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:19:
[...]

code:
1
subliminal --opensubtitles download -l nl -l en -m 85 -p opensubtitles -v -v "$radarr_moviefile_path" >> "E:\Program Files\Subliminal\AutoSub.txt"
Ik zou in ieder geval even je username en wachtwoord weghalen van OpenSubtitle in je code.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Pagina: 1 ... 23 ... 52 Laatste

Let op:
Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:

Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Vragen naar wat de beste release groups zijn, is ook niet de bedoeling.
Het ongevraagd benoemen/vermelden van release groups is ook niet de bedoeling

Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)
Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc). En repository versie (Main of andere fork)