• TagForce
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 08:20
lexi schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:49:
[...]

Heeft er nog iemand tips?
Even in je CouchPotatoServer/.git/ folder de config aanpassen naar CouchPotato/CouchPotatoServer.git en dan in de CouchPotatoServer folder git pull doen.

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-10 09:24
Ik heb een bestaande bibliotheek met hoge kwaliteit en wisselende kwaliteit, nu wil ik die wisselende kwaliteit om gaan zetten naar hoge kwaliteit maar het lijkt erop dat couchpotato dat niet kan met een bestaande bibliotheek, of zie ik een optie over het hoofd?

Criticism is prejudice made plausible.

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-10 14:20

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Christian_Ku schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:56:
Ik heb een bestaande bibliotheek met hoge kwaliteit en wisselende kwaliteit, nu wil ik die wisselende kwaliteit om gaan zetten naar hoge kwaliteit maar het lijkt erop dat couchpotato dat niet kan met een bestaande bibliotheek, of zie ik een optie over het hoofd?
Is volgens mij gewoon mogelijk. Ga dus naar Movies en dan Manage. Wanneer je met je muis over een film hovert zie je linksbovenin een vakje. Wanneer je daar een vinkje zet kan je het een nieuw Quality profiel geven.

Ik denk dat je hier naar zocht?

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-10 09:24
MaakmeGek schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:21:
[...]

Is volgens mij gewoon mogelijk. Ga dus naar Movies en dan Manage. Wanneer je met je muis over een film hovert zie je linksbovenin een vakje. Wanneer je daar een vinkje zet kan je het een nieuw Quality profiel geven.

Ik denk dat je hier naar zocht?
Ja, dat had ik ook gevonden maar sommige staan welliswaar al wel op 1080p, maar zijn dat dan wel in de aanduw klasse. Dus kan ik niet een hogere klassen aangeven, daarnaast lijkt er weinig te gebeuren als ik dan toch voor blu-ray kies oid. Change quality aanklikken geeft geen effect.

Criticism is prejudice made plausible.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:33
CP wil bij mij geen films automatisch snatchen. Hij vindt ze wel en zet ze klaar, maar ik moet per se zelf een release selecteren om te downloaden. Het log geeft aan dat hij de film vindt voor de ETA en dat ik hem daarom zelf moet selecteren. Dit klopt echter niet.
Als voorbeeld. Jason bourne, vandaag zegt hij gevonden voor ETA. Als ik echter op bluray.com kijk (http://www.blu-ray.com/movies/Jason-Bourne-Blu-ray/160977/) dan zie ik dat hij al op 6 december uitgekomen is. Zo is het met meer films welke overduidelijk gewoon ruimschoots beschikbaar zijn.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
bij meer mensen dat sickrage niet meer 100% lekker werkt? Bijvoorbeeld recente afleveringen blijven de status unaired hebben terwijl ze wel gewoon zijn uitgezonden.

Branch: master
Commit: 8d1b96f507b88b3098387c5004b88db4f54a0b41
Version: v2016.12.20-2
Database Version: 44.0

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
zeroday schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:20:
[...]

echt even je loggin aan zetten in Sonarr en kijken wat er richting spotweb naar binnenkomt. Nu is het gissen.
Zo vind ik spotweb waardeloos voor gebruik met sonarr omdat die eigenwijze nederlanders er een totaal eigenzinnige naamgeving van de bestanden erop nahoud. Als er al wat binnenkomt via spotweb bij mij dan komt dat omdat de spotter de juiste naamgeving heeft gebruikt (hulde).
Heb je tips voor een goede indexer icm Sonarr? Liefst gratis natuurlijk, aangezien we Nederlanders zijn. Heb dit weekend voor het eerst me verdiept in het automatiseren van mijn downloads en alles werkt prima behalve dus dat ik nog geen fatsoenlijke indexer gevonden heb.

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

Ransom_nl schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:16:
[...]
Heb je tips voor een goede indexer icm Sonarr? Liefst gratis natuurlijk, aangezien we Nederlanders zijn. Heb dit weekend voor het eerst me verdiept in het automatiseren van mijn downloads en alles werkt prima behalve dus dat ik nog geen fatsoenlijke indexer gevonden heb.
De eerste regel van de topic-warning is niet duidelijk genoeg?

De makkelijkste manier om hyprocrieten boos te krijgen? Confronteer ze met hun eigen uitspraken...

• _Mitchie_
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:26
Paulus07 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 19:21:
bij meer mensen dat sickrage niet meer 100% lekker werkt? Bijvoorbeeld recente afleveringen blijven de status unaired hebben terwijl ze wel gewoon zijn uitgezonden.

Branch: master
Commit: 8d1b96f507b88b3098387c5004b88db4f54a0b41
Version: v2016.12.20-2
Database Version: 44.0
Misschien dat onderstaande je kunt helpen

2016-12-20

There is a small issue related to network timezones after the recent commits to make them case insensitive. If stopping SickRage completely and then starting it again does not work, stopping it and deleting cache.db and then starting it back up should resolve the issue.

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
roeleboel schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:57:
[...]

De eerste regel van de topic-warning is niet duidelijk genoeg?
Excuses. Er wordt ook gepraat over Spotweb, dus ik had een aanname gedaan dat dit toegestaan was zonder de regels te lezen. My bad

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10 21:16

zeroday

There is no alternative!

Ransom_nl schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:16:
[...]

ik zou zeggen: verdiep je nog iets verder .. ;-) ik moet me houden aan de topic start. Zo zullen er lezers zijn die een indexer voor Anime nodig hebben, de andere voor pr0n .. ik kan wel vertellen dat ik er 4 heb waarvan er maar 2 echt werken. Sommige indexers gebaseerd op newznab of nzebd zou je kunnen proberen google it en reddit brengt je verder

[ Voor 7% gewijzigd door zeroday op 29-12-2016 07:36 ]

There are no secrets, only information you do not yet have

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10 13:30
Maverick schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 13:44:
CP wil bij mij geen films automatisch snatchen. Hij vindt ze wel en zet ze klaar, maar ik moet per se zelf een release selecteren om te downloaden. Het log geeft aan dat hij de film vindt voor de ETA en dat ik hem daarom zelf moet selecteren. Dit klopt echter niet.
Als voorbeeld. Jason bourne, vandaag zegt hij gevonden voor ETA. Als ik echter op bluray.com kijk (http://www.blu-ray.com/movies/Jason-Bourne-Blu-ray/160977/) dan zie ik dat hij al op 6 december uitgekomen is. Zo is het met meer films welke overduidelijk gewoon ruimschoots beschikbaar zijn.
Ik kwam hier vandaag ook achter. Had dezelfde 'bug'. Nog geen oplossing helaas..

PVoutput

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 17:25
Als ik inlog op Plex op mijn Synology, dan heb ik 3 mappen: TV-Series, Kids en Films. Bij de eerste 2 krijg ik de covers te zien maar op een of andere manier laat de map Films geen covers meer zien. Een tijdje geleden was dat nog wel zo.

Overigens zie ik de film covers wel in het 'Alle Bibliotheken' overzicht, maar zodra ik dus naar de sub-map Films ga voor een overzicht niet. Wanneer ik vervolgens een film aanklik zie ik weer wel een poster. Instellingen staan voor zover ik weet in elke map hetzelfde.

Iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe dit op te lossen?

[ Voor 8% gewijzigd door coelho op 02-01-2017 17:45 ]

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-10 21:27

mwa

Zelfde probleem hier. Na een restart van CP (blijf het een nare afkorting vinden) vind hij deze films wel en komt alles binnen.

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-10 07:36
dialmformark schreef op maandag 2 januari 2017 @ 21:58:
[...]

Zelfde probleem hier. Na een restart van CP (blijf het een nare afkorting vinden) vind hij deze films wel en komt alles binnen.
dus een herstart is genoeg en hoef niet de optie "always search" te gebruiken?

• mwa

mwa

trekker22 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 20:50:
[...]

dus een herstart is genoeg en hoef niet de optie "always search" te gebruiken?
Voor mij wel, maar dat is natuurlijk geen permanente oplossing. In het verleden (tot een maand of 2 geleden?) werkte alles naar tevredenheid met Couchpotato, maar het is natuurlijk geen doen om steeds het programma te restarten (op een headless server ergens ver weg).

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-10 07:36
dialmformark schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:00:
[...]

Voor mij wel, maar dat is natuurlijk geen permanente oplossing. In het verleden (tot een maand of 2 geleden?) werkte alles naar tevredenheid met Couchpotato, maar het is natuurlijk geen doen om steeds het programma te restarten (op een headless server ergens ver weg).
vreemd, zoveel meldingen kom ik er ook niet over tegen op google etc

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-10 11:19

MM99

That is the way I am!

Bij mij wilt die zelfs niet eens snatchen meer op één of andere manier. Zelfs "oudere" films uit 2015 worden niet meer gevonden.

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-10 20:24
Iemand hier die NZBHydra gebruikt ?

Heb er mee lopen spelen wat ik erg mooi vind is dat hij per indexer bijhoud welke de meeste resultaten geeft,
En je kan ook priority geven aan bepaalde indexers.
Enigste wat ik mis is fatsoenlijk trackers support die een API hebben.
Had gelezen dat jackett ondersteund word maar eigenlijk alle zoek resultaten zijn zonder de trackers.
Meer mensen die hier last van hebben of ondersteunt NZBHydra geen trackers ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-10 16:19
Hier hetzelfde probleem met Couch, tijdje niet gebruikt en laatst vers geinstalleerd. Werkt idd niet meer zoals ik 'gewend' was. Aantal films, ook oude, staan allemaal klaar om handmatig naar Sab gestuurd te worden. En met een restart download is wel eens wat, maar ook niet alles..

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
[...]

[ Voor 99% gewijzigd door Pistolebob op 23-04-2019 14:46 ]

• mwa

mwa

Xaero schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 18:10:
Hier hetzelfde probleem met Couch, tijdje niet gebruikt en laatst vers geinstalleerd. Werkt idd niet meer zoals ik 'gewend' was. Aantal films, ook oude, staan allemaal klaar om handmatig naar Sab gestuurd te worden. En met een restart download is wel eens wat, maar ook niet alles..
Check eens je logs. Als je daar een error in ziet, paste deze eens hier. Wellicht heb ik een oplossing voor je

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:19
Ik heb een probleem met mijn Sickrage.
Alle nieuwe episodes worden niet meegenomen in de daily search maar komen direct in de backlog search terecht. De backlog search gaat veel minder frequent (min 720 min) dan de daily search (elke 30 min)

Weet iemand wat hier mis gaat?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Mono is geupdate naar versie 4.6 nog wat en nu is de webui weg van Sonarr.
Meer mensen hier last van?
Ik heb al verschillende tips geprobeerd met het aanpassen van mono config file maar helaas.

Had eigenlijk weinig zin om alles te gaan verwijderen en opnieuw te moeten beginnen, Sonarr draait dat weet ik 100% alleen de webui niet.

• TRaSH
Pistolebob schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:47:
[...]

Volgens mij geeft jackett de naam van de tracker door achter de resultaatnaam, tussen blokhaken.
Zie je dat niet terug in NZBHydra?

Als Jackett de naam van de tracker op een andere manier terug moet geven, zou je hier een issue kunnen maken: https://github.com/Jackett/Jackett/issues
Ik wil het gebruiken ism Sonarr,
En wat mij opvalt nadat ik de stats gewiped hebt.
als ik in Sonarr een search doe dan pakt hij alleen de nzb indexers en maakt hij geen gebruik van de torrent indexers/API's
ga ik zelf zoeken in Hydra dan pakt hij wel de torrent indexers/API's

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• Kalua
  • Laatst online: 10:51
TRaSH schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 09:48:
[...]

Ik wil het gebruiken ism Sonarr,
En wat mij opvalt nadat ik de stats gewiped hebt.
als ik in Sonarr een search doe dan pakt hij alleen de nzb indexers en maakt hij geen gebruik van de torrent indexers/API's
ga ik zelf zoeken in Hydra dan pakt hij wel de torrent indexers/API's
Misschien nzbhydra als torznab indexer in sonarr toevoegen?

• TRaSH
NZBHydra moet dat toch afwerken verder ?
Die ontvangt een zoek opdracht van sonarr en NZBHydra die spreekt alle indexers aan.(tenmiste zo zou het moeten werken)

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Iemand een idee hoe ik de filenames moet noemen van tv shows als een Dakar 2017?

Deze worden namelijk niet opgepakt door sickrage mbt processing:
Dakar rally 2017 S2017E01 uitzending 2 januari

Kan hier ook niet zien hoe ik ze anders moet hernoemen: http://thetvdb.com/?tab=s...131&seasonid=694695&lid=7

• TRaSH
Hoe zien ze er uit als je ze gedownload hebt ?
Meestal niet renamen geeft het beste resultaat vind ik persoonlijk.

De serie van vorig jaar zag er zo uit

Dakar.Rally.2016.Stage.01.HiGHLiGHTS.PDTV.x264.mp4

of

Dakar.Rally.2016.01.03.Stage.01.Highlights.Eurosport1HD.720p.HDTV.x264.mkv

Door een foutje van mezelf is de status van alle bestanden op mijn schijf op 'Archived' gezet. Ik heb een mass update gedaan waarbij ik rescan aan heb gevinkt, maar dat verandert niets.

Iemand een idee hoe ik Sick Rage kan laten checken wat er op mijn schijf staat?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-10 15:48

Tijntje

Hello?!

gielie schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:05:
Ik heb een probleem met mijn Sickrage.
Alle nieuwe episodes worden niet meegenomen in de daily search maar komen direct in de backlog search terecht. De backlog search gaat veel minder frequent (min 720 min) dan de daily search (elke 30 min)

Weet iemand wat hier mis gaat?
Is dat niet het probleem wat in News word beschreven.
2016-12-20

There is a small issue related to network timezones after the recent commits to make them case insensitive. If stopping SickRage completely and then starting it again does not work, stopping it and deleting cache.db and then starting it back up should resolve the issue.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Zoals het er nu naar uitziet komt er een fork van Sonarr met de naam Radarr welke zijn werk voor films zal gaan doen, ze zijn er iig druk mee bezig. Straks even testen hoever ze zijn als package klaar is.

https://github.com/galli-leo/Radarr

/edit:
Het start iig op ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bCATw5C.png

/edit2:
Iemand dit dashboard al eens gezien?
http://calvinbui.github.io/Material-Usenet-Dashboard/

[ Voor 37% gewijzigd door schumi2004 op 10-01-2017 02:20 ]

pven schreef op maandag 9 januari 2017 @ 07:43:
Door een foutje van mezelf is de status van alle bestanden op mijn schijf op 'Archived' gezet. Ik heb een mass update gedaan waarbij ik rescan aan heb gevinkt, maar dat verandert niets.

Iemand een idee hoe ik Sick Rage kan laten checken wat er op mijn schijf staat?
Iemand een idee?

• Exocet
  • Niet online
schumi2004 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 01:03:
Zoals het er nu naar uitziet komt er een fork van Sonarr met de naam Radarr welke zijn werk voor films zal gaan doen, ze zijn er iig druk mee bezig. Straks even testen hoever ze zijn als package klaar is.

/edit:
Het start iig op ;)
[afbeelding]

/edit2:
Goed nieuws! Zeker gezien de problemen met Couchpotato die ik heb.
Binnenkort ook maar eens testen.
Exocet schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 07:53:
[...]

Goed nieuws! Zeker gezien de problemen met Couchpotato die ik heb.
Binnenkort ook maar eens testen.
Moet eigenlijk in Syno Packages topic maar mocht je een Synology hebben dan heb ik al packages gemaakt, zal straks linkje posten.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
radarr_88f6281-6.0_20170110-1.spk
radarr_alpine-6.0_20170110-1.spk
radarr_armada38x-6.0_20170110-1.spk
radarr_avoton-6.0_20170110-1.spk
radarr_braswell-6.0_20170110-1.spk
radarr_bromolow-6.0_20170110-1.spk
radarr_cedarview-6.0_20170110-1.spk
radarr_comcerto2k-6.0_20170110-1.spk
radarr_evansport-6.0_20170110-1.spk
radarr_monaco-6.0_20170110-1.spk
radarr_x64-6.0_20170110-1.spk
radarr_x86-6.0_20170110-1.spk

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-10 10:05
schumi2004 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 01:03:

/edit:
Het start iig op ;)
[afbeelding]

/edit2:
NIce, waar komt dat vandaan? Looks good!
wvkreg schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:21:
[...]

NIce, waar komt dat vandaan? Looks good!
Waar komt wat vandaan?
Dat ze films aan Sonarr wilde toevoegen meen ik al eens eerder hier geroepen te hebben (welliswaar niet zo duidelijk) alleen de devs zelf hebben er geen zin in dus nu pakken andere het op. Gisteren keek ik toevallig hoever ze waren en zag ik iets om mee te spelen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door schumi2004 op 10-01-2017 09:26 ]

• wvkreg
schumi2004 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:23:
[...]

Waar komt wat vandaan?
Dat ze films aan Sonarr wilde toevoegen meen ik al eens eerder hier geroepen te hebben (welliswaar niet zo duidelijk) alleen de devs zelf hebben er geen zin in dus nu pakken andere het op. Gisteren keek ik toevallig hoever ze waren en zag ik iets om mee te spelen ;)
Nou ik wacht graag op de RC of Final versie :)
Ik loop even stuk met Cops ...

Ik heb alle benodige bestanden over gezet van mijn oude naar mijn nieuwe DS, alles staat in dezelfde paden, en de PHP-modules zijn aan gevinkt.

Als ik naar http://diskstation2/cops ga dan krijg ik keurig het overzicht, maar als ik op een epub klik dan volgt er een '404 The page you are looking for cannot be found.'. Ik ben bezig met zoek-de-verschillen, want op de DS werkt het dus wel. Maar ik kom er niet aan uit ...

WIe heeft een idee waar ik moet kijken? Ik heb mijn hele library open gezet met 'chmod -R 777', niet veilig maar om uit te sluiten dat het daarin zit.

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

DizzyWeb

Ondertiteld

Sinds gisteren ruzie met Sickrage/ruTorrent. Alles wat via Sickrage wordt toegevoegd aan ruTorrent komt er als "Stopped" in te staan. Ook wordt de juiste download directory niet aangemerkt en het label wordt niet goed gezet. Heb echt geen idee waar ik het probleem moet zoeken... eergisteren werkte het nog, nu niet meer.

Als ik iets via Couchpotato toevoeg gaat het wel goed, dus ik denk haast dat een laatste update van Sickrage het probeem veroorzaakt heeft.

Iemand anders dit gedrag gezien? En misschien enig idee hoe dit op te lossen valt?

Edit:
Ah... lijkt deze commit te zijn :/

[ Voor 11% gewijzigd door DizzyWeb op 10-01-2017 11:47 ]

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:18
Ik draai SABnzbd, CouchPotato en Sonarr op mijn Windows 10 server
Snds enige tijd heb ik ook een let's encrypt certificaat op mijn subdomein wat ik gebruik

In SABnzbd en CouchPotato kan ik dat prima werken krijgen door gewoon naar het certificaat te verwijzen in de settings, maar bij Sonarr moet je daarvoor een Cert Hash invoeren.

Ik heb de stappen bovenaan op deze pagina gisteren doorgevoerd, maar ik blijf een "Deze site is niet beschikbaar" error in Chrome krijgen als ik er naar toe ga. Die krijg ik overigens ook als ik hem lokaal via het netwerk probeer, terwijl ik dan in ieder geval een ongeldig certificaat pagina zou verwachten.

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen, of wat er eventueel specifiek anders moet in dat stappenplan van bovenstaande link.

Wat ik dus al gedaan heb:
- certificaten aangemaakt via letsencryp-win-simple. Deze werken en zijn nog 89 dagen geldig
- Het certificaat omgezet naar PKCS#12 via de link op de uitleg pagina . Daarbij worden chain.pem, key.pem en cert.pem gebruikt
- Het certificaat ingeladen via MMC
- De thumbprint gekopieerd
- De thumbprint gekopieerd naar het cert hash veld in Sonarr
- Sonarr afgesloten
- Sonarr weer opgestart met admin rechten
- naar [mijn url]:9898 gegaan in Chrome

En dan krijg ik dus "Deze site is niet bereikbaar"

Iemand een idee of en wat ik eventueel niet goed doe?

Home Assistant configuratie

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:59

TommyGun

Stik er maar in!

Series verwijderen (niet de files!) en opnieuw toevoegen? http://cdn.htpcbeginner.c...add-existing-tv-shows.jpg

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Interessant, ga ik proberen. Dank!

Werkt voor de eerste show die ik probeer, nu de rest nog. Dank! _O_

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 11-01-2017 13:16 ]

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Wat voor dashboard is dat? Ziet er goed uit, maar linkt gewoon naar de forks om de dingen te downloaden, kun je zelf ook zo'n dashboard draaien?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

miicker schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:15:
[...]

Wat voor dashboard is dat? Ziet er goed uit, maar linkt gewoon naar de forks om de dingen te downloaden, kun je zelf ook zo'n dashboard draaien?
Dat is een demo, als je op de items klikt kom je op zijn repo uit.
Je kunt er Sonarr, NZBget etc mee beheren

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:24
schumi2004 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:14:
[...]

Moet eigenlijk in Syno Packages topic maar mocht je een Synology hebben dan heb ik al packages gemaakt, zal straks linkje posten.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
radarr_88f6281-6.0_20170110-1.spk
radarr_alpine-6.0_20170110-1.spk
radarr_armada38x-6.0_20170110-1.spk
radarr_avoton-6.0_20170110-1.spk
radarr_braswell-6.0_20170110-1.spk
radarr_bromolow-6.0_20170110-1.spk
radarr_cedarview-6.0_20170110-1.spk
radarr_comcerto2k-6.0_20170110-1.spk
radarr_evansport-6.0_20170110-1.spk
radarr_monaco-6.0_20170110-1.spk
radarr_x64-6.0_20170110-1.spk
radarr_x86-6.0_20170110-1.spk
Had je nog een linkje :) ?

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:19
Tijntje schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:15:
[...]

Is dat niet het probleem wat in News word beschreven.

[...]
Nee dit had ik al gezien, ik begrijp er niks van, Sickrage draait al jaren zonder problemen en nu pakt hij niks op bij de daily search, alles gaat naar de backlog. Kan verder ook in de log file niet vinden waarom hij de daily search niet normaal uitvoert.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Ze schieten lekker op met Radarr
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BRpOq0Z.png

Ze waren zelfs trending op github.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/264387956343570434/268953413679579158/unknown.png

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-10 13:44
schumi2004 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:53:
Ze schieten lekker op met Radarr
[afbeelding]

Ze waren zelfs trending op github.
[afbeelding]
Ik heb het net even geprobeerd. Het lijkt in de basale vorm al aardig te werken. Het vinden van de juiste films is nog niet bepaald goed werkend. Films die overeenkomen met 1 woord worden als juiste release gezien bijvoorbeeld.
Daarbij kan je in couchpotato gemakkelijk de grootte van de bestanden selecteren voor een bepaald profiel. Groter dan 11.5 GB en het wordt ongelimiteerd. Krijg je dus downloads van 40GB+ op dit moment bij Radarr.

Het makkelijke aan couchpotato is het gebruik van IMDB watchlists en het makkelijk instellen van media management. Het goed werkend krijgen in Radarr is lastiger dan met Sonarr is mijn eerste ervaring. Er zou geen verschil moeten wezen maar bij Radarr heb ik het niet 1,2,3 werkend gekregen.

Radarr voelt heel vertrouwd aan maar dat kan ook komen doordat je in het menu vaak het woord: Sonarr tegenkomt ;)

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:59

TommyGun

Stik er maar in!

Ik blijf ook nog even bij CP, al pakt 'ie de laatste tijd geen films automatisch meer op lijkt het. Bij alles zegt 'ie dat de releases before ETA zijn, terwijl dat lang niet altijd het geval is. Ook kan ik sommige films niet meer toevoegen vanuit het "Movies in Theaters" of "Box Office". Lijkt wel alsof die niet netjes gekoppeld zijn (hebben ook geen score in CP).

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

TommyGun schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:09:
Ik blijf ook nog even bij CP, al pakt 'ie de laatste tijd geen films automatisch meer op lijkt het. Bij alles zegt 'ie dat de releases before ETA zijn, terwijl dat lang niet altijd het geval is. Ook kan ik sommige films niet meer toevoegen vanuit het "Movies in Theaters" of "Box Office". Lijkt wel alsof die niet netjes gekoppeld zijn (hebben ook geen score in CP).
Hier heb ik alle wanted items zonder poster maar draai Radarr ernaast en kan zo over mocht het nodig zijn.

Later vanavond ga ik nog eens wat downloads testen. Tot dusver ging het allemaal nog goed qua import etc maar ik heb dan ook geen spannende settings. Het vreet nog wel wat resources maar dat komt omdat er nog een hoop van Sonarr zelf in zit wat niets meer doet, deze gaan ze later opschonen.

Ik kan mijn Synology repo wel hier posten mochten er liefhebbers zijn die Radarr al op hun Synology willen installeren.

/edit:
Doe het wel even zo https://www.dropbox.com/s...iZbrwgP2c6gz53rJMfDa?dl=0

[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 12-01-2017 15:19 ]

• Exocet
  • Niet online
Er is ook al een QNAP versie van Radarr:
https://forum.qnap.com/viewtopic.php?f=320&t=129141

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-10 13:44
schumi2004 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:13:
[...]

Hier heb ik alle wanted items zonder poster maar draai Radarr ernaast en kan zo over mocht het nodig zijn.

Later vanavond ga ik nog eens wat downloads testen. Tot dusver ging het allemaal nog goed qua import etc maar ik heb dan ook geen spannende settings. Het vreet nog wel wat resources maar dat komt omdat er nog een hoop van Sonarr zelf in zit wat niets meer doet, deze gaan ze later opschonen.

Ik kan mijn Synology repo wel hier posten mochten er liefhebbers zijn die Radarr al op hun Synology willen installeren.

/edit:
Doe het wel even zo https://www.dropbox.com/s...iZbrwgP2c6gz53rJMfDa?dl=0
Het managen van de download en plaatsen in de juiste map gaat goed bij jou?

Want dat zijn de settings die voor mij niet goed lopen. Zou jij die settings wellicht willen delen?

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Aramiss schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:31:
[...]

Ik heb het net even geprobeerd. Het lijkt in de basale vorm al aardig te werken. Het vinden van de juiste films is nog niet bepaald goed werkend. Films die overeenkomen met 1 woord worden als juiste release gezien bijvoorbeeld.
Daarbij kan je in couchpotato gemakkelijk de grootte van de bestanden selecteren voor een bepaald profiel. Groter dan 11.5 GB en het wordt ongelimiteerd. Krijg je dus downloads van 40GB+ op dit moment bij Radarr.

Het makkelijke aan couchpotato is het gebruik van IMDB watchlists en het makkelijk instellen van media management. Het goed werkend krijgen in Radarr is lastiger dan met Sonarr is mijn eerste ervaring. Er zou geen verschil moeten wezen maar bij Radarr heb ik het niet 1,2,3 werkend gekregen.

Radarr voelt heel vertrouwd aan maar dat kan ook komen doordat je in het menu vaak het woord: Sonarr tegenkomt ;)
ondanks dat ik veel met Sonarr werkt zie ik het nu voor mezelf voor films niet zo . .
Het probleem is dat er niet echt een soort van 'release synopsis' is waarvan ik kan aflezen wat nu een 'leuke' film zou kunnen zijn die ik zou willen hebben. Ik kom pas maanden er een keer achter dat een film leuk zou kunnen zijn ..
Dus mja. .als ik veel titels zelf moet ingeven is het voor mij niet zo zinnig om het te gaan gebruiken, kan ik net zo goed in spotweb een titel intikken. Daarnaast mis je in dit geval veelal de juiste subs.

zeroday schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 17:02:
[...]

<knip>
Daarnaast mis je in dit geval veelal de juiste subs.
Ligt toch echt aan de release die je binnenhaald, ik mis nooit of nauwelijks subs.
Aramiss schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 16:15:
[...]

Het managen van de download en plaatsen in de juiste map gaat goed bij jou?

Want dat zijn de settings die voor mij niet goed lopen. Zou jij die settings wellicht willen delen?
Mijn settings zijn niet zo bijzonder, ik maak gebruik van Completed Download Handling met een fake-drone factory dir (Remove onder Completed Download Handling staat op disabled)

https://github.com/Sonarr...mpleted-Download-Handling

Sonarr/Radarr monitored mijn NZBget downloader en zodra iets klaar is wordt het processed.
Ik maak ook geen empty folders aan of iets dergelijks omdat ik de namen van files/folders zo origineel mogelijk wil houden.RSS Sync staat op max (120 voor nu), Failed Download Handling enabled voor Redownload en Remove.

In NZBget heb ik wle een script die hashed releases omzet naar leesbaar materiaal, dan hoeft Sonarr/Radarr daar ook niets mee te doen.

Ik zit ondertussen al wel op versie 0.2.0.104 dus mogelijk is er iets stuk, ga daarom zo weer even een release downloaden. Ik ben alleen ongeduldig om te wachten op een aut snatch dus doe soms een manual search, ik zal deze keer even afwachten en Radarr helemaal zelf zijn werk laten doen.

Wil je zelf nu de laatste release hebben dan klik je op AppVeyor develop in de readme hier https://github.com/Radarr/Radarr

Of meteen naar de Artifacts hier https://ci.appveyor.com/p...arr-usby1/build/artifacts

[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 13-01-2017 10:57 ]

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

schumi2004 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:51:
[...]

Mijn settings zijn niet zo bijzonder, ik maak gebruik van Completed Download Handling met een fake-drone factory dir (Remove onder Completed Download Handling staat op disabled)

https://github.com/Sonarr...mpleted-Download-Handling

Sonarr/Radarr monitored mijn NZBget downloader en zodra iets klaar is wordt het processed.
Ik maak ook geen empty folders aan of iets dergelijks omdat ik de namen van files/folders zo origineel mogelijk wil houden.RSS Sync staat op max (120 voor nu), Failed Download Handling enabled voor Redownload en Remove.

In NZBget heb ik wle een script die hashed releases omzet naar leesbaar materiaal, dan hoeft Sonarr/Radarr daar ook niets mee te doen.

Ik zit ondertussen al wel op versie 0.2.0.104 dus mogelijk is er iets stuk, ga daarom zo weer even een release downloaden. Ik ben alleen ongeduldig om te wachten op een aut snatch dus doe soms een manual search, ik zal deze keer even afwachten en Radarr helemaal zelf zijn werk laten doen.

Wil je zelf nu de laatste release hebben dan klik je op AppVeyor develop in de readme hier https://github.com/Radarr/Radarr

Of meteen naar de Artifacts hier https://ci.appveyor.com/p...arr-usby1/build/artifacts
Je kan nu Radarr ook instellen op updates van de nightlies. Dit kan je veranderen in de Settings > General en dan onderaan. Branch moet je dan veranderen in 'nightly'
ulTimaS schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:11:
[...]

Je kan nu Radarr ook instellen op updates van de nightlies. Dit kan je veranderen in de Settings > General en dan onderaan. Branch moet je dan veranderen in 'nightly'
Ik compile de releases zelf maar toch handig, thanks ;)

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

schumi2004 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:18:
[...]

Ik compile de releases zelf maar toch handig, thanks ;)
Ja dacht ik al wel, maar het was meer in het algemeen voor mensen die wel direct nieuwe commits willen testen maar geen zin hebben in zelf compilen :)

Verwijderd

Ik probeer na een crash van een schijf weer het een en ander binnen te halen. Ik krijg alleen een hoop foutmeldingen bij het binnenhalen van nzb's.

Error parsing nzb-file "naam serie".S07E11.Closure.720p.HULU.WEBRip.AAC2.0.H.264-NTb.nzb: Missing equals sign between attribute and attribute value

en die melding dus een paar honderd keer bij alle nzb's. Zoeken op de foutmelding en NZBGet levert niets op. Zijn de nzb's gewoon te oud of gaat er ergens anders iets mis?

De boel draait op Win10 en de NZBGet versie is 18.0 testing r1820.

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:15

Nicap

Tsssk....

Ik word een beetje moedeloos. Eerst na sabnzbd te hebben geupdated een paar weken terug die ineens niet meer op wilde starten, nu ineens Sonarr. Net als sab was er een nieuwe package beschikbaar. Na het updaten startte Sonarr dus niet meer op.

Sab was op zich nog niet zo'n probleem omdat ik nzbget nadien heb geinstalleerd, maar Sonarr mis ik toch wel. Ik kan ook nergens iets vergelijkbaars vinden van de laatste tijd. In het log van sab en Sonarr zie ik uiteraard niets terug, omdat ze niet eens starten.
Iemand een idee waar de oorzaak zou kunnen liggen? Vind twee packages die niet willen starten wel vreemd

Wat meer info is handig idd:
De packages draaien op een Synology DS414 met de laatste DSM versie.
.
Ik heb de 3 packages ook verwijderd(Sab, Sonarr en Mono). Daarna weer opnieuw geinstalleerd, maar ook dan werken de packages niet.
sowieso heeft Sab geen mono nodig, alleen Sonarr.

[ Voor 18% gewijzigd door Nicap op 14-01-2017 11:54 ]

• TRaSH
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 10:41:
...

De boel draait op Win10 en de NZBGet versie is 18.0 testing r1820.
Als je toch op de testing draait zou ik eerst beginnen met het updaten naar de laatste versie
Nicap schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 10:49:
....
Iemand een idee waar de oorzaak zou kunnen liggen? Vind twee packages die niet willen starten wel vreemd.
Denk dat je wat meer info moet geven,
ik heb er namelijk met windows geen last van (ook al vermoed ik dat jij geen windows draait ;) )
maar je geeft zelf ook bar weinig info om ergens mee te beginnen.
misschien een update van de mono versie die niet is goed gegaan ?

[ Voor 46% gewijzigd door TRaSH op 14-01-2017 11:37 ]

• TRaSH
....
.
Ik heb de 3 packages ook verwijderd(Sab, Sonarr en Mono). Daarna weer opnieuw geinstalleerd, maar ook dan werken de packages niet.
Heb verder geen verstand van hoe dat werkt met Synology alleen dat het vaak aparte packages zijn die iemand wel werkbaar ervoor moet maken.
Dus ik zal proberen om wat ideeën in de rondte te gooien misschien heb je er wat aan.

kan het zijn dat je Python 3 gebruikt ? en dat ze Python 2 nodig hebben ?
Heb je een oudere versie van Sonarr of sab geprobeerd ? misschien dat de nieuwe niet goed is.
Er komen geen logs waarmee je iets kan zien ?

Probeer sowieso als eerste het start-stop-status script manual te staren, daar krijg je al meteen de nodig info uit. (via CLI)

/var/packages/<package>/scripts/start-stop-status start

Kom je er niet uit geef even een DM want ik vermoed een user issue waarmee als je op DSM6 zit dit redelijk vlot kan oplossen door /etc/shadow file aan te passen.

• Exocet
  • Niet online
Eerste update van Radarr (op Qnap) geen succes, alle instellingen weg :(

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Exocet schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 15:47:
Eerste update van Radarr (op Qnap) geen succes, alle instellingen weg :(
Het is nog maar een testversie, zoals het versienummer 0.2.0.99 al aangeeft.

In het Qnap forum had iemand al opgemerkt dat je voor de update een backup van config en db moet maken en na de update weer terugzetten.

• Deagle
Ik word een beetje moedeloos. Eerst na sabnzbd te hebben geupdated een paar weken terug die ineens niet meer op wilde starten, nu ineens Sonarr. Net als sab was er een nieuwe package beschikbaar. Na het updaten startte Sonarr dus niet meer op.

Sab was op zich nog niet zo'n probleem omdat ik nzbget nadien heb geinstalleerd, maar Sonarr mis ik toch wel. Ik kan ook nergens iets vergelijkbaars vinden van de laatste tijd. In het log van sab en Sonarr zie ik uiteraard niets terug, omdat ze niet eens starten.
Iemand een idee waar de oorzaak zou kunnen liggen? Vind twee packages die niet willen starten wel vreemd

.
Hier je oplossing: https://www.google.nl/amp...around/?client=ms-unknown

Dit heb ik ook uitgevoerd na de update en sonarr start weer.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Deagle schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:41:
[...]

Hier je oplossing: https://www.google.nl/amp...around/?client=ms-unknown

Dit heb ik ook uitgevoerd na de update en sonarr start weer.
Helaas is dit de oplossing niet. Ik had die versie van Mono al, omdat ik die oplossing al heb toegepast na de install van DSM 6.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

schumi2004 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 15:30:
Probeer sowieso als eerste het start-stop-status script manual te staren, daar krijg je al meteen de nodig info uit. (via CLI)

/var/packages/<package>/scripts/start-stop-status start

Kom je er niet uit geef even een DM want ik vermoed een user issue waarmee als je op DSM6 zit dit redelijk vlot kan oplossen door /etc/shadow file aan te passen.
Ik ga dit morgen proberen en de resultaten posten.

• Deagle
Nicap schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 21:30:
[...]

Helaas is dit de oplossing niet. Ik had die versie van Mono al, omdat ik die oplossing al heb toegepast na de install van DSM 6.
Oh, jammer. Ik moest dit wederom toepassen na de laatste update van sonarr.

• TRaSH
Voor mensen die sonarr gebruiken ism torrents
sonarrAnnounced - auto-dl irssi alternative for sonarr
Tot nu toe worden er maar 3 trackers ondersteund.

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-10 19:37

Hakker

a.k.a The Dude

TRaSH schreef op zondag 15 januari 2017 @ 09:58:
Jackett doet toch ongeveer hetzelfde? Dat is toch wel een stuk verder iig en daar kan je ook gewoon torrent binnenhalen alleen werkt dat dan via RSS volgens mij.

[ Voor 10% gewijzigd door Hakker op 15-01-2017 14:17 ]

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

• TRaSH
Nee niet helemaal,
Sonarr download niet automatisch van een tracker waar nog geen seeds zijn.
En moet je wachten tot de volgende ronde,
En dan afhankelijk hoe snel de API of RSS update.
(minmaal 10 minuten en dan nog afhankelijk wat de scan interval van jackett is en de update van de API/RSS van de tracker van de aantal seeds)

Als jij op een private tracker zit wil je er eigenlijk zo snel mogelijk bij zijn.
Aangezien deze de download forceert naar sonarr van de info van de announce channel op IRC.
Zit je meteen vanaf start erbij.
(er word wel gekeken naar je profiel instellingen van sonarr)

• wvkreg
Hier ook maar met Radarr dev versie op de Synology DS916+ aan de slag gegaan :)
Indexers blijft een uitdaging...

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-10 23:48

Chris van der G

Tailchakra

Jackett pakt mijn speed.cd account niet, enig idee waarom? Ik blijft " configuration failed " krijgen...

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• lubbertkramer
Hier inmiddels ook Radarr draaien (in docker op DS916+), automatisch zoeken lijkt niet te werken maar handmatig in de film hem naar nzbget sturen werkt prima. Nu is de vraag hoe krijg ik de terugkoppeling in orde met nzbget, normaal gebruik je hier in nzbget media script voor waar je de apikey in plaatst maar dat is voor radarr nog niet beschikbaar. Hoe hebben jullie dit opgelost, gebruik van de drone factory?

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
Aangezien Sonarr geen subtitles binnen haalt, gebruik ik het Sonarr Autosubber v3 script. Het gebruikt Filebot om de subtitles te vinden via hash.

Het script is van de developer van Filebot zelf en het werkt prima :) Aanrader!

[XBO/PSN: BroedersKolk]

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Heeft iemand toevallig een oudere versie van Sonarr ( voor Synology - armadaxp). Ik krijg bij synocommunity de nieuwe van januari, maar die wil niet starten. Nu wil ik kijken of een oudere versie nog wel werkt, maar kan die nergens vinden.
Mocht iemand een locatie weten waar oudere versies staan, hou ik me aanbevolen.

niet meer nodig. Met hulp van Schumi werkt Sonarr weer. Toppie.

Het is nog niet helemaal werkend helaas. Ik krijg de permissies niet goed.
Hij geeft de downloads netjes door aan nzbget en het postprocess nzbtonzbdrone script lijkt zijn ding ook te doen. Maar Sonarr pikt het verder niet op. Hij geeft ook aan: Unable to write to drone factory folder
Ik heb dit topic een beetje geprobeerd, maar dat lijkt niet te helpen.

Blijkbaar is er onderliggend toch nog iets niet goed gegaan. Het werkte zo mooi :(

Morgen weer verder zoeken, heb er nu even geen zin meer in.

[ Voor 54% gewijzigd door Nicap op 16-01-2017 21:33 ]

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

lubbertkramer schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:23:
Hier inmiddels ook Radarr draaien (in docker op DS916+), automatisch zoeken lijkt niet te werken maar handmatig in de film hem naar nzbget sturen werkt prima. Nu is de vraag hoe krijg ik de terugkoppeling in orde met nzbget, normaal gebruik je hier in nzbget media script voor waar je de apikey in plaatst maar dat is voor radarr nog niet beschikbaar. Hoe hebben jullie dit opgelost, gebruik van de drone factory?
Ik heb alleen een nieuwe categorie aangemaakt genaamd 'radarr' met 'nzbToMedia/DeleteSamples.py' als enige PP script. In Radarr heb ik bij de downloadclient aangegeven dat hij deze categorie moet gebruiken. De films worden zo op de juiste manier gedownload en in de juiste directory geimporteerd door Radarr.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/p2XK7rv.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jpfz1a1.png

[ Voor 7% gewijzigd door ulTimaS op 16-01-2017 23:57 ]

• lubbertkramer
ulTimaS schreef op maandag 16 januari 2017 @ 23:49:
[...]

Ik heb alleen een nieuwe categorie aangemaakt genaamd 'radarr' met 'nzbToMedia/DeleteSamples.py' als enige PP script. In Radarr heb ik bij de downloadclient aangegeven dat hij deze categorie moet gebruiken. De films worden zo op de juiste manier gedownload en in de juiste directory geimporteerd door Radarr.

[afbeelding]

[afbeelding]
Hmm maar de deletesamples zou alleen bestanden verwijderen die niet bij de download horen, dat plaatst nog niet de download naar Radarr. Vergelijking met Sonarr gebruik je nzbtomedia script. Download komt netjes in de download map radarr maar blijft daar staan, radarr doet er verder niets mee (hier ook catergorie radarr als test).

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:52

backupdevice

No Risk , Full Push

.
Ik heb dat vorige week ook gehad. Heb je toevallig BETA kanaal in package center aanstaan?

Bij mij was de volgende werkwijze de oplossing;
  • Zet beta kanaal uit
  • Delete MONO BETA
  • Delete Sonarr
  • Install Mono ( dus niet de BETA)
  • Install Sonarr
Open via CLI var/packages/nzbdrone/scripts/start-stop-status

Verander

MONO_PATH="/usr/local/mono/bin"
MONO="${MONO_PATH}/mono"

in

#MONO_PATH="/usr/local/mono/bin"
MONO_PATH="/var/packages/Mono/target/usr/bin"
MONO="${MONO_PATH}/mono"

Restart DS en happy downloading. :)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• BoardCrusher
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:16
lubbertkramer schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 08:31:
[...]

Hmm maar de deletesamples zou alleen bestanden verwijderen die niet bij de download horen, dat plaatst nog niet de download naar Radarr. Vergelijking met Sonarr gebruik je nzbtomedia script. Download komt netjes in de download map radarr maar blijft daar staan, radarr doet er verder niets mee (hier ook catergorie radarr als test).
ik heb hier weinig verstand van, maar je hebt toch al jaren nzbtomedia niet meer nodig? Sonarr houdt nzbget in de gaten en doet alles automagisch bij mij; geen drone folder, geen scripts. Gewoon out-of-the-box.

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

lubbertkramer schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 08:31:
[...]

Wat BoardCrusher hierboven zegt. De dronefactory zit er alleen nog in voor speciale gevallen zoals wanneer Radarr draait op een andere server dan de downloadclient. De DeleteSamples heb ik toegevoegd omdat ik de categorie van Sonarr heb gekopieerd en alleen de naam heb veranderd :9.

• lubbertkramer
BoardCrusher schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:36:
[...]

ik heb hier weinig verstand van, maar je hebt toch al jaren nzbtomedia niet meer nodig? Sonarr houdt nzbget in de gaten en doet alles automagisch bij mij; geen drone folder, geen scripts. Gewoon out-of-the-box.
ulTimaS schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:42:
[...]

Wat BoardCrusher hierboven zegt. De dronefactory zit er alleen nog in voor speciale gevallen zoals wanneer Radarr draait op een andere server dan de downloadclient. De DeleteSamples heb ik toegevoegd omdat ik de categorie van Sonarr heb gekopieerd en alleen de naam heb veranderd :9.
Moet je nagaan hoelang NZBget al op die manier ingeregeld staat bij mij met Sonarr (icm nzbmedia script) dat ik dat nog niet wist :9 Maar Radarr lijkt het in ieder geval niet automatisch op te pakken, ondanks dat onder de downloadclient radarr als categorie aangegeven is, deze in nzbget bestaat (zonder in beide correct zegt hij niet succevol verbonden), download succesvol is afgehandeld maar blijft vervolgens in de map radarr staan. Wellicht nog een radarr probleem dan op dit moment op mijn nas met schrijfrechten, maar eens op onderzoek uit.

[ Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 17-01-2017 09:50 ]

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

lubbertkramer schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:44:
[...]

[...]

Moet je nagaan hoelang NZBget al op die manier ingeregeld staat bij mij met Sonarr (icm nzbmedia script) dat ik dat nog niet wist :9 Maar Radarr lijkt het in ieder geval niet automatisch op te pakken, ondanks dat onder de downloadclient radarr als categorie aangegeven is, deze in nzbget bestaat (zonder in beide correct zegt hij niet succevol verbonden), download succesvol is afgehandeld maar blijft vervolgens in de map radarr staan. Wellicht nog een radarr probleem dan op dit moment op mijn nas met schrijfrechten, maar eens op onderzoek uit.
Hmm, dan zou ik het ook niet weten. Bij mij deed hij het direct. Anders kan je misschien hulp vragen op hun discord server https://discordapp.com/invite/u3x3Kp8

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Deagle schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 23:36:
[...]

Oh, jammer. Ik moest dit wederom toepassen na de laatste update van sonarr.
Het had er wel deels mee te maken trouwens. Na een herinstallatie moest het wel weer namelijk.

Gelukkig is het met de rechten ook weer goed en draait alles weer als vanouds.
Ik ga niet meer updaten mocht het nog goed werken.

[ Voor 18% gewijzigd door Nicap op 17-01-2017 16:38 ]

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 16:16
Goedemorgen,

Had een vraag over Sonarr. Draai dat na alle tevredenheid op mijn Syno NAS icm NZBGet. Draait allemaal prima maar krijg nu sinds enkele dagen een vreemd probleem.

De nieuwe aflevering word automatische gevonden en gedwonload zie ik in NZBGet alleen in Sonarr zie ik hem er niet bij komen. Als ik dan naar Activity ga zie ik daar ook een 1 staan.

Daar staat dan mijn gedwonloade aflevering. Als ik daar op ga staan krijg ik de volgende melding:
Intermediate Download path inside drone factory, Skipping

Kan dan wel kiezen voor Manual Import en dan gaat het goed. Maar dat is niet wat ik voor ogen had en in het verleden ook nooit nodig was. Dan warden automatische de juist afleveringen en nieuwe als die er waren gedwonload en in de goede mappen gezet. Nu doet die dat alles nog behalve de gedwonloaden aflevering zetten in de juist map en moet ik per gedwonloade aflevering Manual Import doen.

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 16:16
jooncheez schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:53:
Aangezien Sonarr geen subtitles binnen haalt, gebruik ik het Sonarr Autosubber v3 script. Het gebruikt Filebot om de subtitles te vinden via hash.

Het script is van de developer van Filebot zelf en het werkt prima :) Aanrader!
Hoe heb je dat gedaan dan als je Sonarr op een Syno NAS heb draaien?
Heb je Filebot op je Nas geinstalleerd dan?

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

TRaSH schreef op zondag 15 januari 2017 @ 09:58:
Wat een geweldige tool. ik had auto-dl-irrsi al geconfigureerd maar dat is een drama als je alle series apart moet gaan definieren ..

Dit is leuk:

code:
1
2
3
2017-01-18 12:05:42,431 - TRACKER             - Parsing: The.Hairy.Bikers.Comfort.Food.S01E12.Traditional.Values.720p.iP.WEBRip.AAC2.0.H.264-RTN  - h264 / 720p / Webrip - https://www.tracker.com/tracker.php?id=7 / https://www.tracker.com/tracker.php?action=download&id=7 - TRACKER
2017-01-18 12:05:42,432 - SONARR               - Notifying Sonarr of release from TRACKER: The.Hairy.Bikers.Comfort.Food.S01E12.Traditional.Values.720p.iP.WEBRip.AAC2.0.H.264-RTN @ http://localhost:3467/TRACKER/7/The.Hairy.Bikers.Comfort.Food.S01E12.Traditional.Values.720p.iP.WEBRip.AAC2.0.H.264-RTN
2017-01-18 12:05:42,523 - TRACKER             - Sonarr rejected release: The.Hairy.Bikers.Comfort.Food.S01E12.Traditional.Values.720p.iP.WEBRip.AAC2.0.H.264-RTN

Leuk leuk ..

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
Frid0 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:35:
[...]

Hoe heb je dat gedaan dan als je Sonarr op een Syno NAS heb draaien?
Heb je Filebot op je Nas geinstalleerd dan?
Mijn server draait op Windows 10,dus ik kan je daar niet direct mee helpen.

Echter kan je Filebot wel installeren op een Synology:
https://www.filebot.net/forums/viewtopic.php?t=1802

[XBO/PSN: BroedersKolk]

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:57
Ik verander zojuist de sonarr poort van 6000 naar 7000 gewijzigd omdat Chrome poort 6000 als unsafe markeert. Echter nu kan ik met geen enkele browser meer verbinden, behalve op localhost. Poort 9000 lukt ook niet. Iemand enig idee?

Als admin al geprobeerd: https://forums.sonarr.tv/t/bad-hostname/569
Hier stond ook niets in: https://forums.sonarr.tv/...-except-on-localhost/8532

edit: Probleem lijkt opgelost door de console variant te starten.

[ Voor 98% gewijzigd door sdk1985 op 19-01-2017 22:00 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:25
zeroday schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:10:
[...]
Is er een spk van of zo?
Snap niet helemaal hoe je dit moet installeren op synology

Wat een geweldige tool. ik had auto-dl-irrsi al geconfigureerd maar dat is een drama als je alle series apart moet gaan definieren ..

Dit is leuk:

code:
1
2
3
2017-01-18 12:05:42,431 - TRACKER             - Parsing: The.Hairy.Bikers.Comfort.Food.S01E12.Traditional.Values.720p.iP.WEBRip.AAC2.0.H.264-RTN  - h264 / 720p / Webrip - https://www.tracker.com/tracker.php?id=7 / https://www.tracker.com/tracker.php?action=download&id=7 - TRACKER
2017-01-18 12:05:42,432 - SONARR               - Notifying Sonarr of release from TRACKER: The.Hairy.Bikers.Comfort.Food.S01E12.Traditional.Values.720p.iP.WEBRip.AAC2.0.H.264-RTN @ http://localhost:3467/TRACKER/7/The.Hairy.Bikers.Comfort.Food.S01E12.Traditional.Values.720p.iP.WEBRip.AAC2.0.H.264-RTN
2017-01-18 12:05:42,523 - TRACKER             - Sonarr rejected release: The.Hairy.Bikers.Comfort.Food.S01E12.Traditional.Values.720p.iP.WEBRip.AAC2.0.H.264-RTN

Leuk leuk ..

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

vooralsnog is deze tool alleen maar voor de happy few
geen spk.
huidige master versie heeft geen webui, de develop versie wel maar daar moet nog wat aan gesleuteld worden.

Tevens moet je een van de laatste python versies hebben (3.5+)
en dan een beetje gaan prutsen (als je de handleiding volgt en dan nog gaat prutsen dan doe je wat verkeerd)

het script is leuk om te draaien maar geen noodzaak. Het zorgt er bij mij alleen voor dat ik zeker weet dat bepaalde torrents beter gaan mee tellen voor een eventuele ratio, omdat je er als een van de eersten bij bent.
maar dat ik het draai is geen noodzaak, eerder dat ik het geweldig leuk script vind.. Van daaruit zit ik nu te stoeien met een web irc client .. ook grappig ..

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:25
Oké, word dus overstappen op sickrage als ik met beide wil werken, voor verlopig dus afwachten

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-10 19:37

Hakker

a.k.a The Dude

Ik gebruik Organizr een doorontwikkeling van iDashboard. misschien niet zo slick maar ik kan het ook gebruiken voor andere dingen.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:29
Op mijn Ubuntu servertje heb ik met pip SickRage geïnstalleerd. Het gekke is alleen dat ik, wanneer ik hem als daemon probeer te draaien (sickrage -d) ik hem vanaf mijn browser niet kan benaderen. Wanneer ik op de normale manier start wel. Daarnaast heb ik geen idee hoe ik kan zorgen dat ie vanzelf opstart wanneer ik mijn server reboot.

Ik vind overal allerlei tutorials, maar die lijken verouderd en niet relevant. Kan iemand mij een zetje in de juiste richting geven?

omniscale.nl

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
posttoast schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 16:05:
Op mijn Ubuntu servertje heb ik met pip SickRage geïnstalleerd. Het gekke is alleen dat ik, wanneer ik hem als daemon probeer te draaien (sickrage -d) ik hem vanaf mijn browser niet kan benaderen. Wanneer ik op de normale manier start wel. Daarnaast heb ik geen idee hoe ik kan zorgen dat ie vanzelf opstart wanneer ik mijn server reboot.

Ik vind overal allerlei tutorials, maar die lijken verouderd en niet relevant. Kan iemand mij een zetje in de juiste richting geven?
Kijk als eerste eens of 'ie sowieso wel draait als je 'm als daemon start: "ps -fe" en zoeken naar iets met "sick" er in ("ps -fe | grep -il sick").
Daarnaast, ga de logfile van Sickrage eens opzoeken! Bij mij staat er in de install directory van Sickrage een directory "Logs" - zou ik eerst Sickrage stoppen, directory leeggooien, dan Sickrage starten en kijken of er iets interessants in staat. Dat zou een zetje in de juiste richting kunnen zijn. :)

• Buzzie
  • Laatst online: 24-09 15:53
Iemand een idee over het volgende.
Sinds enige tijd merk ik dat spotweb op mijn Synology niet vaak meer update.

MIjn cronjob staat ingesteld om elke 2 uur te updaten maar op dit moment is dat al 11 uur al niet meer gedaan.
Spotweb heb ik als package op mijn Synology draaien dus niet via docker.

Gisteren nog voor de zekerheid de cronjob opnieuw gestart en paar dagen geleden nog de gehele nas
Echter om de 2 uur wordt er niet geupdate.

Iemand enig idee waar ik het moet zoeken?
Waar ik de logs lkan vinden om uit te lezen waar het fout gaat?

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-10 09:52
Voor de retrieve.php eens met de hand uit en/of log de output van je cronjob/task door er het volgende achter te zetten:

retrieve.php > retrieve.log

[ Voor 3% gewijzigd door technorabilia op 21-01-2017 21:09 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

• Buzzie
  • Laatst online: 24-09 15:53
kraades schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 21:08:
Voor de retrieve.php eens met de hand uit en/of log de output van je cronjob/task door er het volgende achter te zetten:

retrieve.php > retrieve.log
dan werkt het wel.
zie echter wel een foutmelding

SpotWeb v0.67.28.31 on PHP v5.6.28 crashed

Fatal error occured retrieving reports:
23000: 1062: Duplicate entry 'Qq7o1e3pnFobdjPVAwHLj.0.p8ksj70JKlsMuMOVg.60qa@spot.net' for key 'idx_commentsxover_1'

zegt me verders niets
Pagina: 1 ... 22 ... 52 Laatste

Let op:
Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:

Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Vragen naar wat de beste release groups zijn, is ook niet de bedoeling.
Het ongevraagd benoemen/vermelden van release groups is ook niet de bedoeling

Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)
Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc). En repository versie (Main of andere fork)