Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:53
wat ik eruit begrijp is dat SR heeft de backlog agressiever heeft gemaakt,
aangezien SB daar geen last van heeft.
dus ja het komt door de eigenwijze instelling van de Developer omdat hij denkt dat hij daar boven staat.
de developer van Sonarr probeert om de hits zo laag mogelijk te houden op de indexers aangezien zonder de indexers geen van beide programma's zou werken.

een discussie welk pakket beter is is een persoonlijke voorkeur en hoe je je server ingericht hebt (24/7 of 12/7 of wat dan ook).
met SB/SR had ik zelf ook wel eens dat ik moest kijken of hij wel alles binnen had toen ik me server niet 24/7 had draaien.
en zo heeft elk pakket wat.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 08:52:
[...]

Sorry maar het is kolder om voor PM verbodsregels in te stellen. of wil je duidelijk maken dat alle PM's door hogerhand gelezen worden?
Als je het niet eens bent met de regels die al sinds de dag in 2006 (?) dat DM's werden ingevoerd onder elk bericht dat je verstuurt staan dan mag je gerust een topic in Lieve Adjes openen om dat te bespreken. We hebben ze destijds zelfs bewust niet "private" messages genoemd om geen verwarring te wekken. ;)
Raven__NL schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 09:29:
[...]

Met alle respect maar dat is onzin.
Dat mag je vinden. ;)
Beide partijen zullen het uiteindelijk een worst wezen, vooral de reactie van deze geheimzinning provider zegt al genoeg. SR heeft nog wat geprobeerd om daar iets aan te doen maar dat is weer dichtgegooid.
Voor zover ik weet is de discussie wel degelijk opgezocht maar gebeurde er niks. Pas daarna kwam de blokkade. Daarbij ondervond die indexer gewoon echt veel hinder ervan, het ding was stervenstraag en nu gewoon weer supersnel. Op een gegeven moment moet je gewoon de overlast beperken terwijl de developer het probleem oplost. Jammer voor die gebruikers, maar als je andere gebruikers er last van hebben moet je een keuze maken. SR heeft vervolgens niks geprobeerd op te lossen maar werkt gewoon om het probleem heen. Tsja, dan kun je een banhamer verwachten, ja.
Dit probleem kan toch niet van de 1 op de andere dag naar boven zijn gekomen. De backlog functionaliteit zit er al vanaf dag 1 zowat in. Andere providers hebben hier blijkbaar veel minder last van. Dan kan ik toch alleen maar aannemen dat deze geheimzinninge provider hun zaakjes niet goed in orde heeft tov andere providers.
Andere providers hebben er net zo veel last van maar deze provider is vrij groot. Misschien wordt hij gewoon meer gebruikt door SR-gebruikers, of misschien hebben ze iets minder serverhardware. Het gaat er gewoon om dat die functie alleen kan werken door de indexer te bombarderen met requests en zolang daar geen oplossing voor verzonnen wordt betekent dat dat hoe populairder SR wordt, hoe vaker indexers de keuze zullen maken om het te blokkeren.
Er zijn genoege gebruikers (waaronder ik) die gewoonweg gebruik willen maken van alle features wat zo'n app aanbied. Als dat betekent dat de app ook upgrades moet zoeken dan moet moet ik daarvan uit kunnen gaan dat die dat doet bij een apparaat wat niet 24/7 aanstaat. Bij Sonarr moest ik elke avond kijken of die wel alles had gedownload. Bij SR kan ik de app zowat vergeten en alles komt naar binnen.
Tsja, dit soort software is er gewoon op gemaakt om 24/7 te draaien. Dat is de hele gedachtengang, de manier waarop het werkt, en de enige manier waarop indexers alleen elke paar minuten een RSS-feed hoeven doorgeven en af en toe een NZB of torrent moeten doorsturen. Ik begrijp dat SR dat probleem oplost en je de software laat gebruiken op een manier die ook door de originele developers van Sickbeard nooit zo bedoeld is maar dat neemt nog niet weg dat je jezelf daar eigenlijk mee in de voet schiet in situaties zoals deze.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:09
Tja de stellingen verharden en de loopgraven worden bemand.

Persoonlijk vind ik het ook niet slim van de SickRage ontwikkelaars om de UserAgent van Sickbeard als identificatie te gaan gebruiken al kun je beargumenteren dat ze een fork van Sickbeard zijn en die UserAgent ook gewoon mogen gebruiken.

Inmiddel is deze storm in een glas water al weer opgelost (opgedronken), want SR gebruikt weer zijn eigen useragent en te hebben de limit weer naar 400 teruggebracht.

Persoonlijk vind ik dat als je een applicatie via een UserAgent probeert te blokeren je vraagt om dit soort hacks.
Als je als indexer control wilt houden moet je met een apikey werken die je aan applicaties kunt uitgeven, of je moet met maximum apicall per gebruiker werken.

Dan nog even wat kolen op het vuur gooien.

Een applicatie die geen backlog ondersteund is voor mij persoonlijk nutteloos.
Dat zou inhouden dat als je eens iets mist in de rss feed je die aflevering nooit meer binnenkrijgt.
Dus dan moet de applicatie minimaal een maal per dag draaien en als ik besluit eens serie toe te voegen die al een tijdje loopt wordt het ook hopeloos.
Ook je aparatuur uitzetten als je op vakantie gaat is er dan niet meer bij.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ben(V) schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 13:30:
Persoonlijk vind ik dat als je een applicatie via een UserAgent probeert te blokeren je vraagt om dit soort hacks.
Als je als indexer control wilt houden moet je met een apikey werken die je aan applicaties kunt uitgeven, of je moet met maximum apicall per gebruiker werken.
Dat doen deze indexers al. Maar dat gaat alsnog uit van gemiddelden. Niet iedereen gaat die limiet elke dag halen dus je kan de limiet hoger maken voor die paar mensen die het wel doen zonder dat de mensen die dat niet doen daar last van hebben. Bovendien is die limiet erop gemaakt om verspreid over de dag zo veel requests te doen, niet allemaal direct achter elkaar.

Dit is net zoiets als Google dat toen het GMail introduceerde hard adverteerde met het feit dat je wel 2GB aan gratis opslag kreeg voor je mails. Dit terwijl 99% van hun users in het eerste jaar sowieso niet over de 100MB heen zou gaan. Het is een kwestie van gemiddelden.
Ook je aparatuur uitzetten als je op vakantie gaat is er dan niet meer bij.
Natuurlijk wel, alleen vergt dat even 10 minuutjes om te kijken of alles daarna automatisch binnen is gekomen of niet.

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 27-06-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05:06
NMe schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 13:11:
[...]

Als je het niet eens bent met de regels die al sinds de dag in 2006 (?) dat DM's werden ingevoerd onder elk bericht dat je verstuurt staan dan mag je gerust een topic in Lieve Adjes openen om dat te bespreken. We hebben ze destijds zelfs bewust niet "private" messages genoemd om geen verwarring te wekken. ;)

[...]

Dat mag je vinden. ;)
Dat mag ik idd zo vinden en vind ik ook ;)
Ik vind het ook wel een beetje hypocriet eigenlijk. We gebruiken hier massaal deze applicaties om series/films te downloaden. Laten we eerlijk zijn, de series/films downloaden we niet vanaf Netflix of iTuens of wat dan ook ;) Als we in de apps naar de search providers kijken dan zien we daar tig verschillende indexers staan. Als mensen problemen hebben dan vragen ze hier om hulp en dan worden indexers ook bij naam genoemd. Er worden debug logs gepost waar ook indexers bij naam instaan.

Vervolgens wordt er een complete forum/mail gepost van een indexer gepost omdat die blijkbaar een issue heeft met SR. Dan vraagt er iemand (ik) uit nieuwsgierigheid alleen om een naam en dan komt er een beetje fightclub mentaliteit naar boven.

Beetje hypocriet, nietwaar?

Iets bij naam noemen moet gerust kunnen. Invites regelen of web adres posten dat is totaal iets anders en dat hoort hier idd niet.

Andere providers hebben er net zo veel last van maar deze provider is vrij groot. Misschien wordt hij gewoon meer gebruikt door SR-gebruikers, of misschien hebben ze iets minder serverhardware. Het gaat er gewoon om dat die functie alleen kan werken door de indexer te bombarderen met requests en zolang daar geen oplossing voor verzonnen wordt betekent dat dat hoe populairder SR wordt, hoe vaker indexers de keuze zullen maken om het te blokkeren.
sjah, als ik naar mijn eigen indexers kijk, die bieden extra functionaliteit wanneer je bv een donatie doet. Zodra je dan VIP user of wat dan ook bent krijg je bijvoorbeeld meer api hits per dag. Ik weet niet of deze provider dat ook doet (ik ga uit van wel want de meeste doen dat). Dan mag ik toch aannemen dat ze daar op voorbereid zijn.
Tsja, dit soort software is er gewoon op gemaakt om 24/7 te draaien. Dat is de hele gedachtengang, de manier waarop het werkt, en de enige manier waarop indexers alleen elke paar minuten een RSS-feed hoeven doorgeven en af en toe een NZB of torrent moeten doorsturen. Ik begrijp dat SR dat probleem oplost en je de software laat gebruiken op een manier die ook door de originele developers van Sickbeard nooit zo bedoeld is maar dat neemt nog niet weg dat je jezelf daar eigenlijk mee in de voet schiet in situaties zoals deze.
Met deze stelling ben ik het niet eens. Dit soort software kan ook prima draaien zonder dat die 24x7 aanstaat. Als jij gemiddeld 1 aflevering per dag laat downloaden dan is die daar nog niet eens 5 minuten mee bezig. Op een jaarbasis gaat je dat aardig wat geld kosten als je een htpc/server/nas alleen voor dit gebruikt. Originele sickbeard had toen ook geen problemen met deze setup fyi

Maar om nou te zeggen dat een applicatie zoals deze geen backlog functionaliteit hoeft te hebben vind ik ook onzin. Als je het volledig geautomatiseerd wilt hebben dan moet het juist wel erin zitten. Een backlog kan gerust 1x per dag draaien of wanneer die voor een langere tijd offline is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Raven__NL schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:02:
[...]

Iets bij naam noemen moet gerust kunnen.
Zeg dat tegen FTD... nieuws: Eyeworks wint hoger beroep tegen FTD Ook het noemen van namen kan genoeg zijn voor rechters om als link te ervaren. Oh, en dan hebben we natuurlijk deze nog: http://www.nrc.nl/nieuws/...lijk-voor-lezersreacties/

Als je deze discussie verder wil voortzetten, doe het gerust in LA, maar niet hier. ;)
sjah, als ik naar mijn eigen indexers kijk, die bieden extra functionaliteit wanneer je bv een donatie doet. Zodra je dan VIP user of wat dan ook bent krijg je bijvoorbeeld meer api hits per dag. Ik weet niet of deze provider dat ook doet (ik ga uit van wel want de meeste doen dat). Dan mag ik toch aannemen dat ze daar op voorbereid zijn.
Dan nog zijn ze er niet op voorbereid dat alle users dat doen. Dat zou ook gewoon dom zijn want dan lopen hun servers gewoon het grootste deel van de dag uit hun neus te vreten.
Met deze stelling ben ik het niet eens. Dit soort software kan ook prima draaien zonder dat die 24x7 aanstaat.
Dat kan 'ie ook, en ook Sonarr kan dat. Maar dat is nooit de insteek geweest toen Sonarr gebouwd is, en voor zover ik weet zelfs niet toen Sickbeard gebouwd werd. Het is als een soort afterthough ingebouwd in de Sick*-familie en bij SR merk je daar nu problemen door omdat ze onderschatten hoe hard hun gebruikers daarmee indexers plathameren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
NMe schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:09:
[...]

Zeg dat tegen FTD... nieuws: Eyeworks wint hoger beroep tegen FTD Ook het noemen van namen kan genoeg zijn voor rechters om als link te ervaren.
Erm ik snap de vergelijking niet helemaal met de FTD website en een indexer bij naam noemen op een forum. FTD website ging er totaal anders aan toe dan een hier. Ik heb nooit gebruik gemaakt van FTD maar dat was toch gewoon een indexer.
Oh, en dan hebben we natuurlijk deze nog: http://www.nrc.nl/nieuws/...lijk-voor-lezersreacties/
Zoals ik al zei dan moeten we hier niet zo hypocriet doen. Dan kan Tweakers dit topic dan ook maar beter sluiten en verbieden.
Dan nog zijn ze er niet op voorbereid dat alle users dat doen. Dat zou ook gewoon dom zijn want dan lopen hun servers gewoon het grootste deel van de dag uit hun neus te vreten.
Backlog in SR draait niet op vaste tijden. Backlog timer (12u) en ook andere timers beginnen te lopen wanneer SR is opgestart. Dat betekend dus 12u nadat SR is opgestart begint dus de 1e backlog timer te lopen. Bij iedereen zal die timer dus op verschillende tijden lopen en dus nooit allemaal tegelijk om 12u bijvoorbeeld.
Dat kan 'ie ook, en ook Sonarr kan dat. Maar dat is nooit de insteek geweest toen Sonarr gebouwd is, en voor zover ik weet zelfs niet toen Sickbeard gebouwd werd. Het is als een soort afterthough ingebouwd in de Sick*-familie en bij SR merk je daar nu problemen door omdat ze onderschatten hoe hard hun gebruikers daarmee indexers plathameren.
De originele sickbeard had de functionaliteit om hem op starten met de 'forceupdate' command. Dus die mogelijkheid zat al vanaf de originele SB erin. SR heeft deze functionaliteit alleen in de UI verwerkt dmv een aparte optie die je aan/uit kan zetten en ze hebben je de mogelijkheid gegeven om zelf de tijd eventueel aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
NMe schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 13:42:

Natuurlijk wel, alleen vergt dat even 10 minuutjes om te kijken of alles daarna automatisch binnen is gekomen of niet.
Natuurlijk werkt dat niet.
De rssfeeds bevatten de afleveringen uit de vakantieperiode al lang niet meer.

Je zegt in feite, dat je die afleveringen zelf maar op moet gaan zoeken, de subs erbij zoeken en alles weer met de juiste namen op de juiste plek moet zetten en alleen maar omdat er geen backlog search is.

En ik maar denken dat de reden waarom we dit soort programma's gebruiken is dat we dit juist willen automatiseren.
Hetzelfde moet je dus doen als je bijvoorbeeld halverweg het tweede seizoen besluit een serie te gaan volgen.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven__NL schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:30:
[...]
Zoals ik al zei dan moeten we hier niet zo hypocriet. Dan kan Tweakers dit topic dan ook maar beter sluiten en verbieden.
Inderdaad.

Als we eerlijk zijn is er maar 1 echte reden waarom producten als Sick*, Couchpotato, Sonarr e.v.a. gebruikt worden. En dat is gewoon om films/series te downloaden. Echt niet om zelf gekochte films te catalogiseren.

Kortom het propageren (en bespreken valt daar ook onder) van dergelijke producten is meewerken ol illegaal downloaden te faciliteren.

En iedereen die anders stelt lijdt aan ernstige terminale "Denial". En verbieden een website te noemen is gewoon hypocriet als je wel de benodigde producten toelaat.

Overigens zijn 5 jaar oude uitspraken in kort geding niet bruikbaar als jurisprudentie. Daarvoor is een bodemzaak nodig. De NRC zaak gaat over heel andere aspecten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Kunnen we niet gewoon accepteren dat Tweakers voor dit beleid gekozen heeft?

[ Voor 95% gewijzigd door Jorgen op 27-06-2015 18:01 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat lijkt me een heel goed idee. Ik zei het daarstraks al subtiel maar ik zal het nog eens onsubtiel zeggen: verder gezeur over waarom die indexer hier niet genoemd wordt of mag worden hoort niet in dit topic thuis en ga ik gewoon verwijderen. Als je over het beleid wil praten dan mag dat best maar niet hier, open dan gewoon in topic in Lieve Adjes.
Ben(V) schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 15:43:
[...]

Natuurlijk werkt dat niet.
De rssfeeds bevatten de afleveringen uit de vakantieperiode al lang niet meer.
Dat hoeft ook niet, want een programma als Sonarr zoekt gewoon actief naar afleveringen die uitgezonden zijn sinds het moment dat hij voor het laatst gedraaid heeft. Dat zeg ik hierboven ook al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
Modbreak:Negeer vooral wat ik vlak hierboven zeg. :z

[ Voor 95% gewijzigd door NMe op 27-06-2015 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
@nme

met alle respect, dit is hier off-topic. Feedback op de moderatie kan in het feedback topic; beleid tav indexers ook, of als je het breder wilt trekken in lieve adjes.

In het topic zelf staat het beleid niet ter discussie

[ Voor 82% gewijzigd door Lustucru op 27-06-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

off-topic

[ Voor 91% gewijzigd door Lustucru op 27-06-2015 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
NMe schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 19:00:

Dat hoeft ook niet, want een programma als Sonarr zoekt gewoon actief naar afleveringen die uitgezonden zijn sinds het moment dat hij voor het laatst gedraaid heeft. Dat zeg ik hierboven ook al...
Dat is dan toch gewoon een backlog search?
Zie het verschil dan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ben(V) schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:07:
[...]

Dat is dan toch gewoon een backlog search?
Zie het verschil dan niet meer.
Sonarr doet dat één keer bij het opnieuw opstarten en alleen voor afleveringen die hij gemist heeft. SR doet het elke X uur, en dan ook voor afleveringen die hij wél al gedownload heeft omdat er nog wel eens een upgrade voor zou kunnen zijn uitgekomen. Drie keer raden welke zwaarder is voor indexers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat SR dat alleen doet voor die afleveringen waar is aangegeven dat er meerdere kwaliteiten acceptabel zijn. Anders geformuleerd als je slechts 1 kwaliteit aangeeft dan is herhaald zoeken zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je hebt naast de verschillende kwaliteiten ook propers en repacks die ook beter zouden moeten zijn dan "gewone" releases. Het lijkt me dat die ook gewoon actief gezocht worden, want anders werkt die backlog search alsnog maar half.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Klopt allemaal, maar alles is instelbaar in SickRage.
De Backlog search begint overigens pas een week na de release datum en normaal is dan alles al binnen.
Bij normaal gebruik zie ik nooit iets in de backlog queue staan.

En als je alle timers heel kort zet heb je gelijk, maar daar heb je jezelf ook mee want dat gaat je cpu gebruik ook sky-high.

Ook zoeken naar propers in de backlog is overbodig want die zijn er tegenwoordig bijna niet meer en als ze er zijn dan zijn ze er heel snel en worden ze via de rss feed opgepikt.

Maar wat je dus eigenlijk zegt is dat de flexibiliteit en instelbaarheid van SickRage een slechtere keus is dan het vast opleggen van dit soort dingen door de ontwikkelaars.

Hmm.... interressante theorie.

[ Voor 5% gewijzigd door Ben(V) op 27-06-2015 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Leg me eens geen woorden in de mond. ;)

Die instelbaarheid is tot op zekere hoogte prima. De standaardsettings waren dat niet en de reactie op een blokkade van de dev was nog veel erger. Dat is wat ik zeg. Dat ik daarnaast blij ben dat ik dit soort gezeik niet krijg is een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Ik gebruik al jaren Sickbeard met de bijbehorende index en sinds 17 juni is er niets meer binnen gekomen.
Als ik de log bekijk lijkt het erop dat er geen content meer kan worden gevonden die aan de quality (HD) voldoet.
Enig idee?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 14:49

FREAKJAM

"MAXIMUM"

kraades schreef op maandag 29 juni 2015 @ 08:44:
Ik gebruik al jaren Sickbeard met de bijbehorende index en sinds 17 juni is er niets meer binnen gekomen.
Als ik de log bekijk lijkt het erop dat er geen content meer kan worden gevonden die aan de quality (HD) voldoet.
Enig idee?
Post eens een stukje log dan op pastebin.com of iets dergelijks. We hebben nu wel heel weinig info.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Sickbeard wordt niet of nauwelijk nog onderhouden.
De indexers wijzigen (on)regelmatig van adres en of domain.
Als dit niet in Sickbeard wordt aangepast droogt het aanbod op.

Beste oplossing is over te schaakelen op SickRage of zoals hier blijkbaar hot is op Sonar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ben(V) schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:30:
Sickbeard wordt niet of nauwelijk nog onderhouden.
De indexers wijzigen (on)regelmatig van adres en of domain.
Als dit niet in Sickbeard wordt aangepast droogt het aanbod op.

Beste oplossing is over te schaakelen op SickRage of zoals hier blijkbaar hot is op Sonar.
Ik heb tot eind vorige week Sickbeard gebruikt. Dat werkte prima. Ik kreeg tot op het laatste moment gewoon dingen innen. Ik ben na enig experimenteren overgestapt naar Sickrage en daar gebruik ik dezelfde indexers die standaard in SB zaten. Gewoon de gratis versies. Ik heb daar nog nooit iets mee gemist.

Het enige wat op dit moment maar half loopt is Subtitleseeker. Dat zorgt er voor dat Auto-sub niets meer op opensubtitles kan vinden, maar het schijnt dat daar aan gewerkt wordt >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Ortep op 29-06-2015 12:28 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ah ok, ik zal wat logging plaatsen. Ik dacht dat dit ook niet op prijs werd gesteld gezien de laatste posts m.b.t. naamgeving e.d.

Anders moet ik ook maar eens de switch maken...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Als je in je logs even de indexers en api's maskeert is er geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ben(V) schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:30:
SickGear is ook nog een alternatief volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Jorgen schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:12:
Als je in je logs even de indexers en api's maskeert is er geen enkel probleem.
Hierbij: http://pastebin.com/6FhMGMUm
Vreemde is ook dat er series bij staan die niet bij mij in de lijst staan.
Ik heb overigens SB opnieuw geinstalleerd op een andere Synology en heb hetzelfde probleem. :'(

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Dat zou eventueel een serie met een dubbele titel kunnen zijn of een gemaskeerde serienaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ik heb nu de quality op Any gezet en nog steeds geen results. :?
De bij SB behorende index wordt gebruikt.
Dit is dus op 2 Synology's...
Snap er niks van.

code:
1
2
3
4
2015-06-30 21:16:13 INFO     SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to find a download for Major Crimes - 4x04 - Turn Down
2015-06-30 21:16:13 INFO     SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching XXX Index for Major Crimes - 4x04 - Turn Down
2015-06-30 21:16:13 INFO     SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching YYY Index for Major Crimes - 4x04 - Turn Down
2015-06-30 21:16:13 INFO     SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for Major Crimes - 4x04 - Turn Down

[ Voor 59% gewijzigd door technorabilia op 30-06-2015 21:22 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Na heel lang trouw geweest te zijn aan Sickbeard heb ik vorige maand de overstap naar SickRage gemaakt. SickRage veroorzaakte echter zoveel IO dat ik soms zo lang moest wachten op de webpagina dat ik timeouts kreeg.

Na het lezen van de negativiteit hoe SickRage omgaat met de indexers heb ik besloten om toch maar geen SickRage te gebruiken en is mijn blik op Sonarr gevallen.

Eerste indruk van Sonarr is dat het allemaal wat netter is afgewerkt, de scheduled events, de activy tab, het zijn van die dingen die me veel vertrouwen in dit stukje software geven. Toch ben ik niet zo heel blij met het uiterlijk van Sonarr. Het werkt toch niet echt zo lekker op een iPad Air. Twee keer klikken op knopjes, responsive design in portrat mode gaat niet goed (veel sites die dit niet goed doen trouwens). Zo'n fanart op de achtergrond ziet er misschien leuk uit maar helpt de leesbaarheid niet. Ook de icoontjes die worden gebruikt voor bijvoorbeeld monitored state is mij nog steeds niet duidelijk, een oogje zegt misschien wat meer dan een zwart of wit vlaggetje.

En het belangrijkste gemis is toch echt de archived status voor episodes die ik al gezien heb.

Ondanks dat is Sonarr een blijvertje.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Waarop draai je SickRage en Sonarr? Ik ben van sickbeard naar sonarr gegaan op mijn DS211J maar dat is vandaag de dag echt niet meer werkbaar. Soms 2 min wachten en maar eens opnieuw refreshen totdat mijn interface geladen is in Sonarr...

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Sonarr schijnt vrij veel geheugen te claimen wanneer je dit op een Synology draait helaas. Ik draai zelf Sonarr in een VM, en daar is de performance gewoon uitstekend.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

tboheeren schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:11:
Waarop draai je SickRage en Sonarr? Ik ben van sickbeard naar sonarr gegaan op mijn DS211J maar dat is vandaag de dag echt niet meer werkbaar. Soms 2 min wachten en maar eens opnieuw refreshen totdat mijn interface geladen is in Sonarr...
Sonar is zeker veel trager dan Sickrage. Dat merk ik op een DS212+ al
Maar de interface komt wel op. De interface is prachtig, maar je kan je afvragen of dat wel nodig is. Je kijkt er immers bijna nooit meer naar als je het eenmaal hebt draaien. Nu ja, zo eens per maand om iets toe te voegen of te checken. Aan de andere kant hoef je er dus ook niet vaak op te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

FREAKJAM schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:13:
Sonarr schijnt vrij veel geheugen te claimen wanneer je dit op een Synology draait helaas.
Sonarr gebruikt bij mij na wekenlang zonder onderbreking gedraaid te hebben 14% van mijn 3GB RAM, dus dat is ~420MB. Voor een gemiddeld NAS misschien wat aan de zware kant maar volgens mij komt dat meer door Mono dan door Sonarr.

Overigens is een DS211J ook gewoon echt te underpowered daarvoor. Dat is de goedkoopste uitvoering van Synology's consumenten-NAS'en van bijna 5 jaar geleden. Dergelijke oudere hardware gebruiken betekent natuurlijk concessies maken. :)
The_FrankO schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:11:
En het belangrijkste gemis is toch echt de archived status voor episodes die ik al gezien heb.
Je andere punten kloppen tot op zekere hoogte (al heb ik er zelf geen last van), maar dit puntje klopt niet helemaal. Er is niet echt een archived-status maar je kan wel hetzelfde bereiken: gewoon in je settings "Ignore Deleted Episodes" aanvinken en dan als je klaar bent met een aflevering die aflevering verwijderen (of verplaatsen naar je archief). Als Sonarr die directory weer scant ziet 'ie dan dat de file mist en unmonitort hij hem, wat effectief hetzelfde is als je archive.
Ortep schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:15:
[...]

Sonar is zeker veel trager dan Sickrage. Dat merk ik op een DS212+ al
In mijn ervaring is Sonarr juist veel sneller dan Sickbeard was op mijn DS1812+. :P Maar ik ben wel een beetje een edge case: ik had 300 series in Sickbeard staan toen ik overstapte, en nu zijn het er ongeveer 530 in Sonarr. :P
Je kijkt er immers bijna nooit meer naar als je het eenmaal hebt draaien.
Ik wel. :+ Ik ben een van die mensen die TVDB onderhoudt als er iets ontbreekt of niet klopt, vooral bij anime, en ik constateer de problemen daarmee meestal via Sonarr. :)

[ Voor 19% gewijzigd door NMe op 01-07-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

NMe schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:27:

In mijn ervaring is Sonarr juist veel sneller dan Sickbeard was op mijn DS1812+. :P Maar ik ben wel een beetje een edge case: ik had 300 series in Sickbeard staan toen ik overstapte, en nu zijn het er ongeveer 530 in Sonarr. :P
Dat zal het verschil zijn. Ik heb er 31 dingen in staan. Dan zit je meer tegen het basis gebruik aan. Een zware interface/skin telt dan heel heftig door.
Dan kan je ook situaties krijgen waarbij zonder series de ene in 10 seconden opstart en de andere in 20 seconden. Die laatste is dan trager. Maar als je series gaat invoeren en de snelste heeft 1 seconde extra nodig per serie en de traagste maar 0.5 seconden dan zijn ze bij 20 series even snel en bij 30 series is de snelheid 'omgedraaid'
[...]

Ik wel. :+ Ik ben een van die mensen die TVDB onderhoudt als er iets ontbreekt of niet klopt, vooral bij anime, en ik constateer de problemen daarmee meestal via Sonarr. :)
Grijns...niet bepaald een standaard gebruiker dus. Daarmee komen andere wensen en andere problemen boven water bij iedere vorm van software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ortep schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:18:
[...]

Dat zal het verschil zijn. Ik heb er 31 dingen in staan. Dan zit je meer tegen het basis gebruik aan. Een zware interface/skin telt dan heel heftig door.
Dan kan je ook situaties krijgen waarbij zonder series de ene in 10 seconden opstart en de andere in 20 seconden. Die laatste is dan trager. Maar als je series gaat invoeren en de snelste heeft 1 seconde extra nodig per serie en de traagste maar 0.5 seconden dan zijn ze bij 20 series even snel en bij 30 series is de snelheid 'omgedraaid'
Wat ik me net bedenk: Sonarr is echt een single-tab applicatie. Als je een nieuwe tab opent maakt hij een nieuwe sessie en dat duurt dus weer opnieuw iets van 10 seconden of iets dergelijks waarin je op een spinner zit te wachten op een zwarte achtergrond. Zolang je binnen 1 tab blijft is de interface bij mij in elk geval razendsnel, met meerdere tabs heb je gelijk. :)
Grijns...niet bepaald een standaard gebruiker dus. Daarmee komen andere wensen en andere problemen boven water bij iedere vorm van software
Dat klopt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:06
Ik had al problemen met Couchpotato maar nu is het helemaal onmogelijk.
Het enige wat ik doe is een git clone van de originele repo; en dan:

python CouchPotatoServer/CouchPotato.py

Resultaat:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/7528392/Schermafbeelding%202015-07-01%20om%2023.39.40.png

Ik kan er helemaal niks mee. Krijg een blanco 'Lynx' scherm.

Nevermind; moet persé via init.d script.
Ben benieuwd, probeer m al een tijdje te herinstalleren maar zodra ik op het dashboard kom wil niks laden met enkel python script fouten.

[ Voor 20% gewijzigd door xoniq op 01-07-2015 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
kraades schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:19:
Ik heb nu de quality op Any gezet en nog steeds geen results. :?
De bij SB behorende index wordt gebruikt.
Dit is dus op 2 Synology's...
Snap er niks van.
Algemenere vraag dan: is er iemand die via Sickbeard nog kan downloaden met de standaard index? Waar kan dit nu aan liggen?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik weet niet beter dan dat die indexer nooit heel goed heeft gefunctioneerd. Is er geen andere gratis indexer die je kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ok, ik heb een andere gebruikt en die werkt wel althans die kan iets vinden.
Dus blijkbaar is de indexer inderdaad nu helemaal kaduuk.

Krijg nu wel meldingen WARNING: Empty NZB file in SABnzbd.
Als ik de NZB met de hand toevoeg dan werkt het wel. :?
Zucht...

Synology DS715.

Edit:
Ik denk dat voor de indexer die ik heb gekozen (en die ik niet mag noemen :) ) SABnzbd er een nzb extensie achter plakt terwijl de werkelijke link aan het einde zonder extensie is?

code:
1
2
2015-07-02 19:47:51,392 WARNING:    Empty NZB file faa41dfd9e76ea4d7f3679c34aa528c1.nzb&i=314206&r=57dedc989462bcb20e008ffd29fbbc9E.nzb
[https://REPLACED/getnzb/faa41dfd9e76ea4d7f3679c34aa528c1.nzb&i=314206&r=57dedc989462bcb20e008ffd29fbbc9E]

[ Voor 45% gewijzigd door technorabilia op 02-07-2015 20:33 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Klinkt alsof die indexer via de API corrupte NZB-bestanden aanlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ik denk dat de naam niet klopt? M.b.t. het laatste stuk. Zie code hierboven. Of kijk ik verkeerd?

Edit:
Andere indexer werkt wel dus het ligt aan de indexers.

[ Voor 25% gewijzigd door technorabilia op 02-07-2015 21:57 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Ik hoor de laatste tijd weinig opmerken over mijn wanted/ignored lijsten voor CP, SB en co. Is iedereen tevreden en werkt het naar behoren, of zijn er nog mensen die graag veranderingen of toevoegingen zouden zien? If it ain't broke; don't fix it, is een leuk credo, maar wellicht heeft er iemand nog een goede aanpassing die ik erbij kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 12:54

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

kraades schreef op maandag 29 juni 2015 @ 08:44:
Enig idee?
Wat ik meestal doe is een Mass update van al mijn series die er in staan.
Merk de laatste tijd wel dat het vaak niet auto update.
Hij trekt gelukkig wel de afleveringen binnen.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48

D4NG3R

kiwi

:)

Even een vraag omtrent Sonarr en bepaalde anime, een aantal anime gebruiken de 'officiele' Engelse (Amerikaanse) benaming, zo is dat bij http://myanimelist.net/anime/6956/Working!! bijvoorbeeld Wagnaria!!.

Echter gebruiken alle releasegroups de naam Working!! (en Working!!! voor het 3e seizoen). Sonarr lijkt hier niet helemaal lekker mee om te gaan, zijn hier workarounds voor? e.g. een custom search optie?

Laat maar, even kort verder googlen leert mij dat NMe actief is op het Sonarr forum met o.a. dezelfde issues. |:(

[ Voor 46% gewijzigd door D4NG3R op 09-07-2015 03:25 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb een hint nodig m.b.t. Sonarr.

Ik ben geswitched van SD naar HD720 voor series maar merkte vandaag dat Sonarr alle voorgaande nog in SD gedownloade afleveringen ook maar vrolijk gaat vervangen, wat nu net niet de bedoeling is.

Ik kan echter geen settings vinden die dit disabled, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
schumi2004 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 20:21:
Heb een hint nodig m.b.t. Sonarr.

Ik ben geswitched van SD naar HD720 voor series maar merkte vandaag dat Sonarr alle voorgaande nog in SD gedownloade afleveringen ook maar vrolijk gaat vervangen, wat nu net niet de bedoeling is.

Ik kan echter geen settings vinden die dit disabled, iemand een idee?
Ik heb even geen snelle oplossing maar ik zou bij de seizoenen van de series even de gehele seizoenen of de rest van de al gedownloade afleveringen even unmonitoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buzzie schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 20:29:
[...]

Ik heb even geen snelle oplossing maar ik zou bij de seizoenen van de series even de gehele seizoenen of de rest van de al gedownloade afleveringen even unmonitoren
Dat is wel een goeie tip, dat ik daar niet aan gedacht heb. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Laatst online: 03-09 13:40
schumi2004 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 20:30:
[...]

Dat is wel een goeie tip, dat ik daar niet aan gedacht heb. Thanks
No problem......jij mij vaak genoeg geholpen nu ik jou een keer :)
en daar is dit forum tenslotte voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Sonarr probeert alles wat gemonitored is te vervangen door de hoogste kwaliteit die jij toestaat. Dus inderdaad de boel even op unmonitored zetten helpt. ;)

Edit: Over monitoring gesproken, even een vraag waar ik zo niet uit kom: Ik heb een tijd terug een serie toegevoegd en deze blijkbaar niet op 'future' releases gezet. De serie staat wel monitored maar nieuwe EP's die uitkomen staan standaard op unmonitored, wat gaat hier fout?

[ Voor 47% gewijzigd door D4NG3R op 11-07-2015 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Sinds ik mijn nieuwe NAS gebouwd heb dacht ik dat het een mooi moment was om eens over te stappen naar Sonarr. In het verleden nog wel eens naar gekeken dat het NZBDrone was (wat de binaries eigenlijk nog wel zijn :P) maar toen was het wel up and coming maar nog net niet goed genoeg vond ik.

Moet zeggen dat ik er nu wel blij mee ben! Werkt enorm goed en lekker snel. Plus de interface vind ik lekker verfrissend. Moest wel even enorm wennen aan het feit dat ik episodes niet meer kon "archiven" aka voor mij kijken en deleten. Nu gaat het hier dus ook wel maar meer in het feit dat hij deleted episodes moet ignoren en unmonitoren.

Waar ik dan even omheen moest werken is dat hij episodes dus wegschrijft naar een folderstructuur om het gehele beheer te doen. Op zich prima maar zelf gebruik ik een grote download bak waar alles in komt en zodra het gekeken is delete ik het wel of als het echt series zijn die ik steengoed vind (looking at you House of Cards) ze naar het echte Archive stukje gaan.

Nu 2 powershell scripts voor in de scheduler staan; 1 die de folders monitored en als er MKVs in staan hier een eventlog van wegschrijft. Zodra de eventlog er is wordt een andere script getriggered om dit te moven.

Met de opzet nu ben ik wel blij met Sonarr!

Gisteren ook de nieuwe Alpha van SabNZBd erop gezet omdat ik wel benieuwd ben naar de Glitter skin moet zeggen dat die er ook wel slick uit ziet! ik vond Plush nooit wat dus ben altijd bij SMPL gebleven maar nu zal ik toch een switch gaan maken :) Enig nadeel aan de Alpha, de windows service is stuk en je krijgt een error 500 omdat er ergens een python module niet helemaal lekker is. Workaround is vanaf de console runnen voor nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

D4NG3R schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 20:35:
Sonarr probeert alles wat gemonitored is te vervangen door de hoogste kwaliteit die jij toestaat. Dus inderdaad de boel even op unmonitored zetten helpt. ;)
Nee, Sonarr probeert alles wat gemonitored is te vervangen tot de cutoff-kwaliteit bereikt is. Als jouw profiel SDTV, DVD, HDTV-720p en WEBDL-720p bevat en je cutoff is HDTV-720p, dan downloadt hij geen WEBDL meer als hij eenmaal die HDTV-versie binnen heeft. Is er geen HDTV beschikbaar maar wel WEBDL wanneer de aflevering voor het eerst in je feed verschijnt, dan downloadt hij echter wel de WEBDL. Met andere woorden: afleveringen die de kwaliteit in donkergrijs in de tabel hebben staan worden niet meer automatisch geüpgraded (tenzij er een proper/repack/v2 uitkomt), afleveringen die de kwaliteit in lichtgrijs hebben wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik doelde ook op de cutoff met 'de hoogste kwaliteit die jij toestaat'. ;)

Al klopt het inderdaad wel dat wanneer er niks tot en met de cutoff kan worden gevonden maar je wel een hogere kwaliteit toestaat dat deze wel word gedownload.

Uit diezelfde reactie trouwens:
D4NG3R schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 20:35:
Edit: Over monitoring gesproken, even een vraag waar ik zo niet uit kom: Ik heb een tijd terug een serie toegevoegd en deze blijkbaar niet op 'future' releases gezet. De serie staat wel monitored maar nieuwe EP's die uitkomen staan standaard op unmonitored, wat gaat hier fout?
Iemand die hier een antwoord op heeft?

[ Voor 101% gewijzigd door D4NG3R op 13-07-2015 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

D4NG3R schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:31:
Iemand die hier een antwoord op heeft?
Ik wel denk ik, maar ik kan even niet bij mijn NAS om te kijken waar het precies zit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik ben op mijn Download tank (mac Mini) van Sickbear overgestapt naar Sonarr en vandaag was de eerste dag dat deze opzichzelf moest gaan downloaden.

Dit lijkt ook wel te gebeuren maar ik heb nog twee puntjes die ik nergens kan vinden.

1. Sonarr blijft maar oude seizoenen downloaden die ik allang gezien heb. Dit lijkt te komen omdat hij de Serie mappen indexeert maar de oude afleveringen door mij al lang verwijderd zijn. Hoe los ik dit op?

En 2. Vraag ik mij af of Sonarr de boven gestelde klacht ook gaat uitvoeren bij seizoenen die nu lopen waarvan ik de afleveringen na het kijken verwijder?

Om het kort samen te vatten, hoe zorg ik ervoor dat Sonarr zich als Sickbeard gaat gedragen? Dus Nieuwe afleveringen downloaden op Release dag en zich er daarna niet meer tegen aan bemoeit?

Edit: Ooh ik zie hierboven wel meer mensen met dit probleem. Ik ga in ieder geval even naar "Monitored/Unmonitored" kijken. Dat lost in ieder geval 1. op.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 13-07-2015 20:37 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Donstil schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:35:
Ik ben op mijn Download tank (mac Mini) van Sickbear overgestapt naar Sonarr en vandaag was de eerste dag dat deze opzichzelf moest gaan downloaden.

Dit lijkt ook wel te gebeuren maar ik heb nog twee puntjes die ik nergens kan vinden.

1. Sonarr blijft maar oude seizoenen downloaden die ik allang gezien heb. Dit lijkt te komen omdat hij de Serie mappen indexeert maar de oude afleveringen door mij al lang verwijderd zijn. Hoe los ik dit op?

En 2. Vraag ik mij af of Sonarr de boven gestelde klacht ook gaat uitvoeren bij seizoenen die nu lopen waarvan ik de afleveringen na het kijken verwijder?

Om het kort samen te vatten, hoe zorg ik ervoor dat Sonarr zich als Sickbeard gaat gedragen? Dus Nieuwe afleveringen downloaden op Release dag en zich er daarna niet meer tegen aan bemoeit?

Edit: Ooh ik zie hierboven wel meer mensen met dit probleem. Ik ga in ieder geval even naar "Monitored/Unmonitored" kijken. Dat lost in ieder geval 1. op.
Als je een serie toevoegd heb je de keuze kan je in het drop down menu 'Monitor" kiezen welke setting je wil voor de serie. Voor je bestaande series moet je evne kijken bij season pass. Daar kan je makkelijk series editten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:35:

Onder Settings -> Media Management -> Ignore Deleted Episodes aanzetten dan kun je naar hartelust spul verwijderen en doet Sonarr het automatisch unmonitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb zojuist al mijn series even opnieuw toegevoegd en op "future" gezet zodat Sonarr ze pas begint to monitoren als ze uit komen.

Ik stap over van SB naar Sonarr omdat SB 1080p releases zo vaak niet goed vind.
Hopen dat dit bij Sonarr beter gaat.
Jaguar645 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:55:
[...]

Onder Settings -> Media Management -> Ignore Deleted Episodes aanzetten dan kun je naar hartelust spul verwijderen en doet Sonarr het automatisch unmonitoren.
Thnx, dat zocht ik idd :)
EJPostema schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:43:
[...]

Als je een serie toevoegd heb je de keuze kan je in het drop down menu 'Monitor" kiezen welke setting je wil voor de serie. Voor je bestaande series moet je evne kijken bij season pass. Daar kan je makkelijk series editten
Thnx!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Weet iemand hoe je het web paswoord voor Sonarr onder OSX reset? Kan het echt nergens vinden. Heb tevens diverse bestanden op mijn machine al afgezocht, maar noppes.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Eerst verborgen bestanden op OSX zichtbaar maken door het uitvoeren van het volgende commando:

defaults write com.apple.finder AppleShowAllFiles TRUE

Vervolgens op zoek naar config.xml in ~/.config/NZBDrone

Door in de config het volgende aan te passen kreeg ik weer toegang tot de web interface.

<AuthenticationMethod>None</AuthenticationMethod>

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik probeer sinds kort Sickrage te gebruiken, omdat die volgens mij beter is dan Sick Beard. Maar helaas ... het downloadt werkelijk niets automatisch, ik moet hem altijd een handje helpen. Volgens de logging komt dat doordat niet de gewenste kwaliteit wordt gevonden, maar zelfs met 'any' downloadt ie niets.

Iemand een idee wat er gaande is? :?

Overigens zie ik ook vaak dit soort meldingen:
code:
1
2
3
4
UEUE-DAILY-SEARCH :: [burp] :: Attempting to add item from RSS to cache: mdgp-blockhausfiebers01e03-720p
UEUE-DAILY-SEARCH :: [burp] :: Unable to parse the filename mdgp-blockhausfiebers01e03-720p into a valid show
UEUE-DAILY-SEARCH :: [burp] :: Attempting to add item from RSS to cache: Call.The.Council.S02E24.720p.HDTV.x264-C4TV
UEUE-DAILY-SEARCH :: [burp] :: Unable to parse the filename Call.The.Council.S02E24.720p.HDTV.x264-C4TV into a valid show

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Is je sickrage wel verder helemaal up-to-date? Er is genoeg te vinden in ieder geval over je probleem op de forums van sickrage zelf. Heb je daar al eens rondgekeken?

Naam van de indexer ook even blurren aub :)

[ Voor 39% gewijzigd door FREAKJAM op 17-07-2015 16:05 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FREAKJAM schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:00:
Is je sickrage wel verder helemaal up-to-date? Er is genoeg te vinden in ieder geval over je probleem op de forums van sickrage zelf. Heb je daar al eens rondgekeken?

Naam van de indexer ook even blurren aub :)
Had ik al gekeken, maar ik ga vanavond nog eens kijken.

Naam is geblurd. :$

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Laatst online: 19-09 16:56
Ik ben echt onder de indruk van het update beleid van Sickrage. In de tijd van Sickbeard duurde het eeuwen eer een issue werd opgelost. Nu met SR zag ik dat mijn issue in 8 dachten gecrushed werd. Echt chapeau! Heerlijke tool en ik hoop dat CP ook een wat actiever update beleid krijgt, want daar zitten ook nog een aantal kleine irritaties in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 12:15
ik heb sinds een paar dagen het volgende probleem met Sickrage:

aflevering x van serie 1 word in de US ge-aired op 19/07/2017 ... nu check ik op 20/07 's ochtends sickrage en is de status van de aflevering verandert van unaired naar skipped ipv wanted/snatched/downloaded.

Geen instellingen verandert en ook niets in de logs. En het vertoont dit gedrag voor alle series.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

boosterbosch schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:17:

aflevering x van serie 1 word in de US ge-aired op 19/07/2017 ... nu check ik op 20/07 's ochtends sickrage en is de status van de aflevering verandert van unaired naar skipped ipv wanted/snatched/downloaded.

Geen instellingen verandert en ook niets in de logs. En het vertoont dit gedrag voor alle series.

Iemand een idee?
Wat staat er bij je settings van een bepaalde serie? (zie default episode status)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Laatst online: 16:29

Tijntje

Hello?!

boosterbosch schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:17:

Iemand een idee?
Niet zeker maar misschien heeft deze setting daar ook invloed op:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/32jo1X7.png

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 12:15
FREAKJAM schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:19:
[...]

Wat staat er bij je settings van een bepaalde serie? (zie default episode status)
Bedankt!! Het lijkt inderdaad deze setting te zijn! Heb dit aangepast en zullen vanavond zien of dit het probleem oplost voor mij.
Tijntje schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:34:
[...]

[afbeelding]
Deze setting is nooit anders geweest en heeft altijd gewerkt voor mij, dus ik denk eerder dat het de suggestie van Freakjam is. Maar toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:43
Tijntje schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:34:
[...]

[afbeelding]
Nu deze setting hier toch ter sprake komt:
Heb pas geleden een reinstall van SickRage op mijn DS209+II gedaan en de SickRage package gebruikt ipv 'SickBeard custom'. Nu ik deze reinstall gedaan heb, functioneert bovengenoemde instelling niet.

Nu is dit overigens geen dealbreaker verder, maar kunnen anderen dit toevallig bevestigen/ontkrachten? Dan weet ik waar ik het zoeken moet ;)

(Volgens mij is default 'network', wanneer ik deze dan naar 'local' zet gebeurd er niks qua tijdsindicatie. Die blijft nog steeds op de timezone van desbetreffende netwerk staan)

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

arjen9551 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 16:09:
[...]

Nu deze setting hier toch ter sprake komt:
Heb pas geleden een reinstall van SickRage op mijn DS209+II gedaan en de SickRage package gebruikt ipv 'SickBeard custom'. Nu ik deze reinstall gedaan heb, functioneert bovengenoemde instelling niet.

Nu is dit overigens geen dealbreaker verder, maar kunnen anderen dit toevallig bevestigen/ontkrachten? Dan weet ik waar ik het zoeken moet ;)

(Volgens mij is default 'network', wanneer ik deze dan naar 'local' zet gebeurd er niks qua tijdsindicatie. Die blijft nog steeds op de timezone van desbetreffende netwerk staan)
Die setting heeft invloed op de uitzend tijden.
Dit is als local:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8NvXh89.png

Dit is network
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VPsqWjT.png

Network geeft dus de tijd weer van de uitzending in de tijdzone van de broadcaster. Local zet die tijd om naar jouw eigen tijdzone. Uiteraard moet dan de tijdzone van de server wel juist zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
Tijntje schreef op maandag 20 juli 2015 @ 16:24:
[...]

Die setting heeft invloed op de uitzend tijden.
Dit is als local:
[afbeelding]

Dit is network
[afbeelding]

Network geeft dus de tijd weer van de uitzending in de tijdzone van de broadcaster. Local zet die tijd om naar jouw eigen tijdzone. Uiteraard moet dan de tijdzone van de server wel juist zijn.
Ja dat begrijp ik. Maar bij mij worden die uitzendtijden dus niet aangepast. Nu maakt dat niet veel uit, maar ik vroeg me dus af of meerdere mensen dit hebben.

Ik begrijp dus dat dit bij jou prima werkt, mag ik vragen hoe jij Sickrage geinstalleerd hebt nu? Via de Sickrage package?

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Ik heb het draaien van uit de master branch van Git, op een Windows server.

[ Voor 18% gewijzigd door Tijntje op 20-07-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestroo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-03-2022
Hoe regelen jullie je subtitles? Probleem hier is dat filebot script (via deluge) mijn bestandsnamen verandert zodat Plex opensubtitles agent niet deftig werkt. De subtitledownloader van filebot zelf lijkt geen goede vervanger te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
maestroo schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:58:
Hoe regelen jullie je subtitles? Probleem hier is dat filebot script (via deluge) mijn bestandsnamen verandert zodat Plex opensubtitles agent niet deftig werkt. De subtitledownloader van filebot zelf lijkt geen goede vervanger te zijn.
De oorzaak van je probleem weghalen: het script niet meer gebruiken....

Is dat geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:28

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Pfff, de performance van sickrage blijkt de laatste tijd wat achteruit te gaan.
Er wordt veel niet gevonden.

Heeft een overstap naar sonar zin, of moet ik het in de indelers zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Er is wat veranderd in SickRage met betrekking tot de default action for new episodes.
Als je die niet op wanted hebt staan, maar bijvoorbeeld op skipped, blijft elke nieuwe aflevering op skipped staan.
Vroeger was die setting alleen geldig als je een nieuwe serie aanmaakte, maar nu geld het ook voor nieuwe afleveringen.

Dus die setting moet nu bij elke serie op wanted staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestroo
Smultie schreef op maandag 20 juli 2015 @ 19:53:
[...]

De oorzaak van je probleem weghalen: het script niet meer gebruiken....

Is dat geen optie?
Hangt er van af of Plex de series en movies dan nog goed kan scrapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

MikeyMan schreef op maandag 20 juli 2015 @ 21:20:

Ben(V) schreef op maandag 20 juli 2015 @ 22:26:
Er is wat veranderd in SickRage met betrekking tot de default action for new episodes.
Als je die niet op wanted hebt staan, maar bijvoorbeeld op skipped, blijft elke nieuwe aflevering op skipped staan.
Vroeger was die setting alleen geldig als je een nieuwe serie aanmaakte, maar nu geld het ook voor nieuwe afleveringen.

Dus die setting moet nu bij elke serie op wanted staan.
Even ter illustratie voor MikeyMan; het gaat om deze setting:

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom VH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02-2024
Hallo,

Ik weet niet of dit de goeie plek is om een nieuw topic te starten, if not, laat dan even weten waar ik moet zijn :)

fyi : I gebruik couchpotato main fork, hosted op een syno ds214+

Op een totaal van 211 physical movies, zijn er enkel 195 zichtbaar op het management tabblad.
De twee films die ik heb onderzocht, waarom ze er niet instaan, hebben alletwee een structuur van /moviename (year)/VIDEO_TS/*

De logfiles zeggen zelfs dat er maar 202 movies gevonden zijn, weer een verkeerd getal :
07-19 14:49:57INFO[tato.core.plugins.scanner] Found 202 movies in the folder /volume1/video/movies

Movie 1 dat ik heb onderzocht "Chicago (2002)\video_ts" werd zelfs niet vermeld in de logfiles..

Movie 2 (met structuur \Knowing (2009)\video_ts subfolder) toont de volgende log :
http://pastebin.com/JzHXZaPP

etc etc

Wat raar is, is dat de eerste lijn toont : "getting metadata for 2009" (ipv "getting metadata for knowing")

Ik heb al het standaard synocommunity's couchpotato package vervangen met de custom, zonder succes...

Bedankt alvast, Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 14:48

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
MikeyMan schreef op maandag 20 juli 2015 @ 21:20:

Bij mij wil SR niet eens meer starten na een update. Maar eens in de logfiles gaan spitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 14:48

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
FREAKJAM schreef op maandag 20 juli 2015 @ 22:33:
[...]
Even ter illustratie voor MikeyMan; het gaat om deze setting:
Weet je ook hoe die setting heet in de ini file? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

mvds schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:00:
[...]

Ik draai geen SR, maar ik dacht gelezen te hebben dat de setting default_ep_status heet, maar zeker weten doe ik het niet.

[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 21-07-2015 11:07 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06:33
Sinds ik ben overgegaan naar Sonarr en Auto-Sub is op de achtergrond blijven draaien.
Maar deze download geen Substitles meer .. Alles nagelopen maar zie in de log bestanden dat er netjes gescand wordt alle bestanden worden in de wantedQueue gezet.

Maar binnen halen doet het programma niet meer.
Er staan nu 17 aflevering van verschillende series .

Iemand die wel subs kan binnen halen via auto-sub?
Iemand anders een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:53
Ja hoor ik kan zonder problemen subs binnen halen,
Maar autosub heeft een aparte topic hier.
Misschien daar je vraag stellen en evt een link naar je debug log.
maestroo schreef op maandag 20 juli 2015 @ 22:29:
[...]

Hangt er van af of Plex de series en movies dan nog goed kan scrapen
Ik gebruik geen plex maar Kodi/XBMC,
En series die scène release names hebben heeft de scraper geen moeite mee.
Met films zorg ik dat de main folder waar de film in staat de juiste naam en jaartal van film heeft zoals op imdb

[ Voor 56% gewijzigd door TRaSH op 21-07-2015 12:04 ]

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Auto sub werkt nog prima hier en is wmb totaal niet afhankelijk van welke series downloader je gebruikt. Ik gebruikte eerste Sick beard en nu Sonarr en het is gewoon door blijven werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

martijn24 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:54:
Sinds ik ben overgegaan naar Sonarr en Auto-Sub is op de achtergrond blijven draaien.
Maar deze download geen Substitles meer .. Alles nagelopen maar zie in de log bestanden dat er netjes gescand wordt alle bestanden worden in de wantedQueue gezet.

Maar binnen halen doet het programma niet meer.
Er staan nu 17 aflevering van verschillende series .

Iemand die wel subs kan binnen halen via auto-sub?
Iemand anders een alternatief?
Er zijn problemen met opensubitles in AutoSub. Je kunt het beste die service even uitschakelen in AutoSub zelf. En anders even log op debug mode zetten in het het AutoSub topic posten.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

mvds schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:00:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Fkf5upl.png
Is de setting:
status_default = 3
status_default_after = 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Setting stond op een of andere manier al goed.
Maar zelfs de performance van degene die ik handmatig op Wanted heb gezet valt tegen.
Dit lig niet aan SB begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

MikeyMan schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:09:
Setting stond op een of andere manier al goed.
Maar zelfs de performance van degene die ik handmatig op Wanted heb gezet valt tegen.
Dit lig niet aan SB begrijp ik?
Ik draai de Master branch van GIT en heb nergens problemen mee.
Er zijn de afgelopen weken wel een aantal rigoureuze updates geweest die wat stabiliteitsproblemen hadden.
Wat voor slechte performance heb je het precies over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vooral dat er veel niet gevonden wordt, terwijl ik toch veel providers heb aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

MikeyMan schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:33:
Vooral dat er veel niet gevonden wordt, terwijl ik toch veel providers heb aangemeld.
Ik maak gebruik van 1 private torrent tracker en dan 2 grote bekende public trackers als backup en alles komt gewoon direct keurig binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
Tijntje schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:35:
[...]

Ik maak gebruik van 1 private torrent tracker en dan 2 grote bekende public trackers als backup en alles komt gewoon direct keurig binnen.
Same here, al gebruik ik alleen de 2 bekende public trackers. Mogelijk je episode quality/preferred words wat te scherp staan MikeyMan?

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Ik heb inderdaad gewoon de standaard ignore lijst:
german,french,mRS,core2hd,dutch,swedish,reenc,MrLss,SNEAkY
Heb enkel SNEAkY toegevoegd omdat het iedere keer erg beroerde releases zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:56
Ik heb een vraag over Couchpotato. Films blijven in de lijst 'Snatched & Available' staan, die zouden na x aantal dagen moeten verdwijnen. Ook komen er iedere keer nieuwe popups bij, zie screenshot:

CP berichten

Ergens wordt iets niet goed verwerkt of opgeslagen. Ik heb het onder windows geinstalleerd met de windows installer.
Ik heb al een vraag gesteld op GIT en toen kreeg ik feedback dat mijn rechten niet goed staan.

Ik heb echter alle mappen die ik kan verzinnen al open gezet en settings blijven wel opgeslagen. Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestroo
Vraagje over de werking van subliminal,
vb van filmbestand: Movie.BluRay.1080p.DTS-HD.MA.7.1.x264.dxva-FraMeSToR
Opensubtitles heeft geen gelijknamig srt bestand, maar wel bvb Movie.2014.UNCUT.720p.BluRay.x264-VETO.srt dat wel werkt. Zal subliminal dit normaal moeten kunnen achterhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Laatst online: 19-09 16:56
Sinds de laatste commit van vannacht, start mijn SickRage niet meer op. Debuglog geeft helemaal niets aan waarom dit zou kunnen zijn:

2015-07-22 07:25:40 DEBUG MAIN :: git version : returned successful
2015-07-22 07:25:40 DEBUG MAIN :: Using: git
2015-07-22 07:25:40 DEBUG MAIN :: Executing git symbolic-ref -q HEAD with your shell in c:\sickrage
2015-07-22 07:25:40 DEBUG MAIN :: git symbolic-ref -q HEAD : returned successful
2015-07-22 07:25:40 DEBUG MAIN :: Retrieving the last check time from the DB

Daarna sluit python zich gewoon af. Ik heb al een volledige git reset gedaan. Iemand enig idee?

Edit:

Onder commandline krijg ik meer info:

07:41:37 DEBUG::MAIN :: Retrieving the last check time from the DB
Traceback (most recent call last):
File "sickbeard.py", line 577, in <module>
SickRage().start()
File "sickbeard.py", line 346, in start
self.fix_clients_nonsense()
TypeError: fix_clients_nonsense() takes no arguments (1 given)

edit 2:

Change zat in de sickrage\sickbeard\wepapi.py . Deze verwijderd en een git reset / pull gedaan. Daarna werkte het weer.

[ Voor 28% gewijzigd door ZFLaSH op 22-07-2015 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tijntje schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:19:
[...]

[afbeelding]
Is de setting:
status_default = 3
status_default_after = 3
Kan ik deze setting via de gui ook ergens voor alle series zetten?
Kan hem per serie wel vinden, maar niet als default setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

MikeyMan schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:20:
[...]

Kan ik deze setting via de gui ook ergens voor alle series zetten?
Kan hem per serie wel vinden, maar niet als default setting.
Kijk eens
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LkEC45A.png

Pagina: 1 ... 3 ... 52 Laatste

Let op:
Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:

Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Vragen naar wat de beste release groups zijn, is ook niet de bedoeling.
Het ongevraagd benoemen/vermelden van release groups is ook niet de bedoeling

Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)
Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc). En repository versie (Main of andere fork)