• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-11 16:16

jmk

Protax schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:29:
Gebruik al maanden naar volle tevredenheid Sonarr, echter is er één klein ding waaraan ik me blijf irriteren (je moet wat te klagen hebben) :)

Alles wordt keurig automatisch gedownload op mijn NAS, echter als wij iets gekeken hebben gooi ik de aflevering weg / en als het seizoen voorbij is gooi ik heb complete mapje weg (welke hierna weer keurig wordt aangemaakt).
Echter blijf ik altijd 1 aflevering zien staan.

Voorbeeld:

[afbeelding]

Hoe zou ik er voor kunnen zorgen, dat hij gewoon keurig naar 0 springt (met Sickbeard en Sickrage ging dit altijd prima)?
Het is misschien geen permanente oplossing maar je kan de aflevering als unmonitored markeren,
Dit gaat bij mij automatisch als ik het zo instel:
http://jmkcomputer:8989/settings/mediamanagement ->
File Management ->
Ignore Deleted Episodes -> YES

Je kan trouwens hier zien welke afleveringen/seizoenen monitored zijn:
http://jmkcomputerl:8989/series/fear-the-walking-dead

(jmkcomputer vervangen door je eigen lokale adres voor sonarr)

Wanneer ik volledig tevreden ben met de file op mijn HDD unmonitor ik de aflevering altijd trouwens.
De aflevering komt dan ook niet meer voor op 1 van beide lijsten binnen sonarr:
http://jmkcomputerl:8989/wanted/missing
http://jmkcomputer:8989/wanted/cutoff

Yippie kayak, other buckets!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-10 16:32
jmk schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:49:
[...]

Het is misschien geen permanente oplossing maar je kan de aflevering als unmonitored markeren,
Dit gaat bij mij automatisch als ik het zo instel:
http://jmkcomputer:8989/settings/mediamanagement ->
File Management ->
Ignore Deleted Episodes -> YES

Je kan trouwens hier zien welke afleveringen/seizoenen monitored zijn:
http://jmkcomputerl:8989/series/fear-the-walking-dead

(jmkcomputer vervangen door je eigen lokale adres voor sonarr)

Wanneer ik volledig tevreden ben met de file op mijn HDD unmonitor ik de aflevering altijd trouwens.
De aflevering komt dan ook niet meer voor op 1 van beide lijsten binnen sonarr:
http://jmkcomputerl:8989/wanted/missing
http://jmkcomputer:8989/wanted/cutoff
Zo staat het bij mij al ingesteld, probleem is het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://4.t.imgbox.com/QZNVRgWO.jpg

Zoals je ziet blijft aflevering 7 blijft hij aangeven dat deze is gedownload, terwijl deze allang van mijn schijf is.
Hierdoor blijft hij aangeven 1/1, beetje irritant!

Afbeeldingslocatie: http://9.t.imgbox.com/AmjFuIgl.jpg

Enige wat werkt is erop clicken, en de aflevering handmatig verwijderen in Sonarr.

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:39
Ik volg een miniserie waarbij de eps niet standaard genummerd worden maar met Part 1, Part 2 etc. Hoe kan ik dat instellen in SR? Nu pakt ie m soms wel en soms niet. Heb geprobeerd met de scene titles the kutten maar nog geen resultaat.

• jmk
  • Laatst online: 01-11 16:16

jmk

Protax schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:24:
[...]

Zo staat het bij mij al ingesteld, probleem is het volgende:

[afbeelding]

Zoals je ziet blijft aflevering 7 blijft hij aangeven dat deze is gedownload, terwijl deze allang van mijn schijf is.
Hierdoor blijft hij aangeven 1/1, beetje irritant!

[afbeelding]

Enige wat werkt is erop clicken, en de aflevering handmatig verwijderen in Sonarr.
Misschien is dit een rechtenkwestie. Misschien handig je volledige media(serie) folder zo in te stellen dat "Iedereen" lees en schrijfrechten heeft. Dit moest ik laatst ook doen na een reinstall van mijn OS. Helaas moest ik dat ook op subfolder niveau doen soms.

Er is ook een tool die kan helpen dit te regelen.

Als je op de refresh knop drukt(bovenaan bij de serie, tweede icoon van links, tiptooltekst "update series info and scan disk ") Hoor je in de status kolom te zien wat er op je HDD staat en in welke kwaliteit dit is/of missend. Dit werkt nu niet bij jou begrijp ik.

[ Voor 6% gewijzigd door jmk op 01-08-2016 23:37 ]

Yippie kayak, other buckets!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb zojuist SABnzbd geïnstalleerd op mijn Synology (DSM6), dit verloopt allemaal prima en downloaden werkt naar behoren. Ik heb hiervoor een nieuwe share aangemaakt met de naam "SABDownloads". Nu heb ik ook SickRage geïnstalleerd, deze had ik al op Windows draaien dus heb even mijn library gekopieerd naar m'n NAS, ook dit werkt. Logischerwijs moet ik de downloadlocatie per serie echter wijzigen, maar ik wil dat dit op een andere share wordt gezet (een waar alleen ik toegang tot heb).

Nu is dus de vraag hoe ik dit kan configureren? Ik kan eventueel wel een nieuwe user maken vaan SickRage, maar ik wil dus niet dat zomaar iemand bij de map kan waar SickRage de series naartoe kopieert. Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Obscurax
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

Even een tip voor mensen die veel indexers hebben: NZBHydra.
https://github.com/theotherp/nzbhydra

NZBhydra is een search engine voor je indexers. Daarnaast houdt het ook statistieken bij van de indexers. Maar het mooie eraan vind ik persoonlijk dat al je indexers op één plaats verzameld zijn. Wat er op neer komt dat je dus NZBHydra -je centrale zoekplaats- in CoucPotato, Sonarr, Mylar, Headphones en noem maar op kan toevoegen. Dus geen gezeik met indexers aanpassen in alle aparte apps.

Ben je het beu van tal van tabbladen open te staan hebben voor al je webinterfaces? Dan kan je eens kijken naar Muximux, het is een portaal die al je webinterfaces verzameld. Voor mij persoonlijk een verademing om mee te werken.
https://github.com/mescon/Muximux
Dan krijg je dus zoiets:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aq2obsi.png

[ Voor 25% gewijzigd door Obscurax op 03-08-2016 10:25 ]

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:36

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Voordeel van dingen als nzbHydra en nzbMegaSearch is dat je maar 1 x al je indexers hoeft te noemen en dan in CP en co. alleen hoeft te verwijzen naar Hydra of MegaSearch. Ga je dus een nieuw pakket gebruiken, dan is die ene verwijzing genoeg om al je indexers weer te kunnen gebruiken. Gebruik ik nu nog niet, maar is zeker interessant.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Obscurax schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:12:
Even een tip voor mensen die veel indexers hebben: NZBHydra.
https://github.com/theotherp/nzbhydra

NZBhydra is een search engine voor je indexers. Daarnaast houdt het ook statistieken bij van de indexers. Maar het mooie eraan vind ik persoonlijk dat al je indexers op één plaats verzameld zijn. Wat er op neer komt dat je dus NZBHydra -je centrale zoekplaats- in CoucPotato, Sonarr, Mylar, Headphones en noem maar op kan toevoegen. Dus geen gezeik met indexers aanpassen in alle aparte apps.

Ben je het beu van tal van tabbladen open te staan hebben voor al je webinterfaces? Dan kan je eens kijken naar Muximux, het is een portaal die al je webinterfaces verzameld. Voor mij persoonlijk een verademing om mee te werken.
https://github.com/mescon/Muximux
Dan krijg je dus zoiets:
[afbeelding]
Welke category ID's kent NZBHydra allemaal?

Ik heb nu de default Sonarr category ID's 5030 en 5040 maar is dat wel nodig en zijn er nog meer?

/edit:
Ik zie HeadPhones in jouw printscreen staan, werkt dat tegenwoordig nog een beetje?

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 03-08-2016 22:12 ]

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:33
thanks! ik heb dit weekend wat te doen :P hydra, jacket, docker images on synology :) bedankt!

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• Obscurax
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

schumi2004 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:13:
[...]

Welke category ID's kent NZBHydra allemaal?

Ik heb nu de default Sonarr category ID's 5030 en 5040 maar is dat wel nodig en zijn er nog meer?

/edit:
Ik zie HeadPhones in jouw printscreen staan, werkt dat tegenwoordig nog een beetje?
Ik dacht alle Newznab categorieën, Sonarr maakt hier ook gebruik van:
https://i.imgur.com/uxkRpfc.jpg

Headphones wordt hier vooral icm torrents gebruikt. Vind het prima werken.
Obscurax schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:58:
[...]

Zal er weer eens induiken. Vroeger vond ik het iig niets maar mogelijk dat het nu een stuk beter werkt.

Iets anders. Weet iemand een manier om bv in NZBHydra, Sonarr en/of CP releases welke door je indexer gegeven worden te filteren op alleen releases MET een release group erin en dus alle entry's ZONDER een release group te negeren of niet eens te laten zien?

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 16:16
Goedemiddag,

Mag ik vragen welke "Newznab" jullie gebruiken om de juiste series/films te zoeken? Ik heb een Syno DS412+ thuis staan en wil die gaan gebruiken voor auto downloaden van series/films.

Zit er aan te denken om Sonar, CP en NZBGet te gebruiken. Heb al een 1-jarig account genomen bij Cheapnews maar zoek nu alleen nog een goede "Newznab".

Lees hier en daar ervaringen over Spotweb. Dat je Sonar en CP koppelt aan Spotweb maar lees daar hele verschillende ervaringen over. Wil het graag gelijk goed doen en vraag daarom advies/tips aan jullie.
Frid0 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:46:
Goedemiddag,

Mag ik vragen welke "Newznab" jullie gebruiken om de juiste series/films te zoeken? Ik heb een Syno DS412+ thuis staan en wil die gaan gebruiken voor auto downloaden van series/films.

Zit er aan te denken om Sonar, CP en NZBGet te gebruiken. Heb al een 1-jarig account genomen bij Cheapnews maar zoek nu alleen nog een goede "Newznab".

Lees hier en daar ervaringen over Spotweb. Dat je Sonar en CP koppelt aan Spotweb maar lees daar hele verschillende ervaringen over. Wil het graag gelijk goed doen en vraag daarom advies/tips aan jullie.
Sorry maar uit de topic waarschuwing:
Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!

• Frid0
schumi2004 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:03:
[...]

Sorry maar uit de topic waarschuwing:

[...]
O, sorry! helemaal niet gezien.
mmmm ok ja dan moet ik toch maar aan Spotweb gaan geloven ben ik bang

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:54
Een vraagje,

Gisteren dacht ik dat het een goed idee was om mijn thuisserver/nas maar eens te upgraden van Ubuntu server 14 naar 16. resultaat: ging niet goed, lading met kernel panics.

Na veel gekloot heb ik ubuntu maar opnieuw geinstalleerd (16)

Dus nu weer druk bezig met alle instellen,

Maar ik heb vroeger altijd sickbeard gebruikt, maar het viel me op dat er tegenwoordig wat meer alternatieven zijn. Sickrage, sonnar

hebben jullie daar betere ervaringen mee, of is sickbeard gewoon nog goed? (interface vond ik wel wat achterhaald)
fjux schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:26:
Een vraagje,

Gisteren dacht ik dat het een goed idee was om mijn thuisserver/nas maar eens te upgraden van Ubuntu server 14 naar 16. resultaat: ging niet goed, lading met kernel panics.

Na veel gekloot heb ik ubuntu maar opnieuw geinstalleerd (16)

Dus nu weer druk bezig met alle instellen,

Maar ik heb vroeger altijd sickbeard gebruikt, maar het viel me op dat er tegenwoordig wat meer alternatieven zijn. Sickrage, sonnar

hebben jullie daar betere ervaringen mee, of is sickbeard gewoon nog goed? (interface vond ik wel wat achterhaald)
Toen Sonarr nog NZBDrone hete al overgestapt van Sick<en vul hier maar variant in>, nooit spijt van gehad.
Zoveel stabieler en mooier.

Bij de Sick* varianten moet mijn inziens nog teveel in gerommeld worden zo nu en dan, Sonarr hoef ik nooit naar om te kijken.
Note: Toevallig recentelijk wel een Sonarr dingetje gehad maar bleek achteraf niet aan Sonarr te liggen.

• fjux
schumi2004 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:28:
[...]

Toen Sonarr nog NZBDrone hete al overgestapt van Sick<en vul hier maar variant in>, nooit spijt van gehad.
Zoveel stabieler en mooier.

Bij de Sick* varianten moet mijn inziens nog teveel in gerommeld worden zo nu en dan, Sonarr hoef ik nooit naar om te kijken.
Note: Toevallig recentelijk wel een Sonarr dingetje gehad maar bleek achteraf niet aan Sonarr te liggen.
Dan gaan we denk ik maar eens sonarr proberen ;)

Eerder wel een keer naar gekeken, maar omdat sickbeard toen goed draaide geen zin om weer alles uit te zoeken ect.
nu heb ik een goede reden om het eens te doen ;)

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:27
Ik heb nooit wat anders geprobeerd als Sonarr, maar het werkt altijd perfect.

Dit in tegenstelling tot CP, dat blijf ik een wazig pakket vinden af en toe, helaas nog niets beters kunnen vinden voor het downloaden van films.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
CP krijg ik simpelweg neit meer aan de praat nadat ik zo stom ben geweest om te updaten naar DSM 6 |:(

Sickrage doet het opzich prima al vind ik dat er te vaak wordt uitgeweken naar een torrent ipv een nzb. Weet alleen niet of de schuld is van Sickrage eerlijk gezegd.

[ Voor 45% gewijzigd door Miss_80 op 04-08-2016 13:56 ]

• fjux
ik ben alleen niet zo fan van het feit dat sonarr mono nodig heeft op linux........

of gaat dat eigenlijk prima?

Ik vind CP eigenlijk erg goed werken, soms wat issues met het vinden van een goede release, maar dat ligt meer aan de provider, daar heb ik nog geen echt goede voor gevonden.

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:19
fjux schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:01:
ik ben alleen niet zo fan van het feit dat sonarr mono nodig heeft op linux........

of gaat dat eigenlijk prima?

Ik vind CP eigenlijk erg goed werken, soms wat issues met het vinden van een goede release, maar dat ligt meer aan de provider, daar heb ik nog geen echt goede voor gevonden.
Ik heb Sonarr (nzbdrone) met mono werken op mijn raspberr pi 3 (raspbian). Nooit problemen mee gehad

• Miss_80
wessel145 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:54:
[...]

Ik heb Sonarr (nzbdrone) met mono werken op mijn raspberr pi 3 (raspbian). Nooit problemen mee gehad
Sonarr is toch voor TV shows? en dus een Alternatief voor SB of SR niet voor CP die voor films is

• fjux
Miss_80 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:59:
[...]

Sonarr is toch voor TV shows? en dus een Alternatief voor SB of SR niet voor CP die voor films is
Klopt, maar iemand wat hoger begon over CP ;) daar heb ik altijd met plezier mee gewerkt. SB niet zo.

maar ik ga vanavond sonarr maar eens installeren!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Miss_80 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:55:
CP krijg ik simpelweg neit meer aan de praat nadat ik zo stom ben geweest om te updaten naar DSM 6 |:(

Sickrage doet het opzich prima al vind ik dat er te vaak wordt uitgeweken naar een torrent ipv een nzb. Weet alleen niet of de schuld is van Sickrage eerlijk gezegd.
Wat werkt er niet? Bij mij werkt CP prima op DSM6

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Miss_80
Ik kan hem installeren maar zodra ik op run klik krijg ik een foutmelding 'failed to run package' en ik heb de oplossing er niet voor kunnen vinden. het heeft volgens mij iets te maken met rechten die ineens aangepast zijn, maar helemaal zeker weet ik het niet

Update; kwam de volgende post tegen en nu werkt het _/-\o_

1) Create a user 'couchpotatoserver' in Control Panel in the administrator group with read-write access to the folders where you store your movies and downloads
2) Install the standard version of CouchPotato

[ Voor 34% gewijzigd door Miss_80 op 04-08-2016 20:34 ]

Miss_80 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:39:
Ik kan hem installeren maar zodra ik op run klik krijg ik een foutmelding 'failed to run package' en ik heb de oplossing er niet voor kunnen vinden. het heeft volgens mij iets te maken met rechten die ineens aangepast zijn, maar helemaal zeker weet ik het niet

Update; kwam de volgende post tegen en nu werkt het _/-\o_

1) Create a user 'couchpotatoserver' in Control Panel in the administrator group with read-write access to the folders where you store your movies and downloads
2) Install the standard version of CouchPotato
Dat kan ook maar maar eigenlijk is de betere oplossing heel anders ;)

Het probleem met het aanmaken van de users op Synology DSM6 is dat er geen entry aangemaakt wordt in de shadow file (waar je eigenlijk niet in moet zitten rommelen)

/edit:
Hier kwam ik er voor het eerst achter schumi2004 in "[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill"
Ben er ondertussen ook achter wat alle getallen betekenen

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 04-08-2016 22:17 ]

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gisteren eens gekeken in sickrage of er nog leuke series waren om toe te voegen. Normaal gebruikte ik dan altijd de optie "Add From IMDB's Popular Shows".

Alleen die werkt niet meer en geeft een melding in beeld:

"Fetching of IMDB Data failed. Are you online? Exception:

'NoneType' object is not callable"

Meer mensen hier last van?

Branch: master
Commit: 4e8b9eeb3157adb5fcdee67ef68610c0bb65abf4
Version: 2016.07.31-1
Database Version: 44.0

• Frid0
Goedemiddag,

Sinds dit weekend heb ik NZBGet en Sonarr ook werken. Zit alleen nog een dingetje met het verplaatsen en hernoemen van de series.

Heb het nu zo dat NZBGet de series zet in Download, Compleet, Sonarr. Alleen daar staat dan alles door elkaar heen. Heb nu bv Suits en GOT gedownload en alles staat door elkaar heen. Zou daar graag willen dat NZBGet daar dan nog voor elke serie apart een map aan maakt. Kan dat?

En dan is het daarna de bedoeling dat Sonarr de bestander hernoemt waar nodig en verplaatst naar de map Series. Dat gebeurd nu niet. Als ik daar kijk zie ik wel netjes 2 verschillende mappen met elk met de naam van de series, Suits en Got. Er staan ook afbeeldingen enzo in, Metadata van de series maar de afleveringen zelf staan er niet.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de verschillende afleveringen van de series die ik gedwonload heb worden verplaats naar mijn Series en worden georganiseerd op, naam serie, seizoen, aflevering worden daarin gezet?
Je heb je al in de programma's verdiept en vooral eens door de Sonarr settings gelopen?
Iets met Settings en Media management ofzo?
En misschien de wiki gelezen? https://github.com/Sonarr...mpleted-Download-Handling

Heb namelijk het idee dat dat nog helemaal niet gebeurd is ;)

• Miss_80
schumi2004 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 22:13:
[...]

Dat kan ook maar maar eigenlijk is de betere oplossing heel anders ;)

Het probleem met het aanmaken van de users op Synology DSM6 is dat er geen entry aangemaakt wordt in de shadow file (waar je eigenlijk niet in moet zitten rommelen)

/edit:
Hier kwam ik er voor het eerst achter schumi2004 in "[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill"
Ben er ondertussen ook achter wat alle getallen betekenen
Daarvoor moet ik denk ik via SSH toegang verschaffen tot de NAS. Om bij dat bestand te komen bedoel ik. Nou heb ik daar geen moeite mee (heb ik al vaker gedaan), echter is mijn kennis van Linux zo minimaal (lees, zowat non existing) dat ik altijd wat voorzichtig ben met het aanpassen van files en dergelijke. Als je niet weet wat je doet, weet je ook niet wat je stuk maakt zeg maar

• Frid0
schumi2004 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:13:
Je heb je al in de programma's verdiept en vooral eens door de Sonarr settings gelopen?
Iets met Settings en Media management ofzo?
En misschien de wiki gelezen? https://github.com/Sonarr...mpleted-Download-Handling

Heb namelijk het idee dat dat nog helemaal niet gebeurd is ;)
Jawel, was wel gebeurd. Heb het niet voor niks beide aan de gang gekregen onder DSM6 ;)
DSM6 werkt nou niet altijd lekker mee maar is uiteindelijk wel gelukt.

Maar heb dit ook gevonden. Was een instelling in Sonarr.
Bij Settings en dan tabblad Download Client. Helmaal onderaan bij Drone Factory Options stond uiteindelijk niet het goede pad geselecteerd bij Drone Factory.

Dat gewijzigd, 1 aflevering gedownload als test zodat die de rest wat ik al gedownload weer ging scannen. En hup, alles werd verplaats, hernoemd en netjes in mappen gezet. Mijn gsm ging als een gek te keer, kreeg achter elkaar allemaal meldingen van Prowl :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:55:
[...]

So far so good. Dank je wel. d:)b

Ik krijg nu vervolgens alleen de melding dat unrar.exe niet is geïnstalleerd. Vervolgens heb ik in settings>unpack>unrarcmd het volgende pad ingevuld> C:\Program Files\WinRAR\unrar.exe Maar dat mocht niet echt baten.
Om hier nog even op terug te komen. Zip files doet ie dus wel netjes uitpakken maar rar files dus niet.

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:28
kan het misschien zijn dat je nog winrar 4.xx gebruikt en dat je winrar 5.xx nodig hebt ?
Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20160809-lcc7-25kb.png

[ Voor 44% gewijzigd door TRaSH op 09-08-2016 17:38 . Reden: plaatje toegevoegd ]

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:33
dat NZBHydra is echt perfect! sterk in ontwikkeling maar het maakt het leven wel makkelijker.
1 plek om requered, prefered en ignored words te registreren.

echter zijn het zoveel settings extra dat ik nog niet de best practice heb qua timeous, parsers regex filters enz. maar dat komt ongetwijfeld goed.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:41
Er gaat iets goed fout hier kreeg ineens een melding dat de synology vol zat. Blijkt dat nzbget/couchpatato in een soort loop is geschoten en dezelfde 3 bestanden een keer op 30 heeft gedownload, steeds als nzbget klaar is met downloaden en uitpakken wordt hetzelfde bestand vrolijk nog een keer aan de queue toegevoegd.

Wat gaat hier mis?

[ Voor 3% gewijzigd door haakjesluiten op 13-08-2016 14:54 ]

• TRaSH
aangezien couchpatato de opdracht geeft aan nzbget moet je het bij couchpatato zoeken lijkt me evt in de logs.
moet couchpatato niet een script gebruiken.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:41
[tato.core.plugins.renamer] The from folder "****" doesn't exist. Please create it.

Hmmm volgens mij heb ik iets gevonden, couchpatato lijkt niet voldoende rechten te hebben in DSM 6 (valt me ook nu pas op 8)7 ) opgelost door default usergroup r/w rechten te geven dat lijkt de usergroup te zijn waar couchpatato gebruik van maakt want hij kan ook weer bestaande films managen en is nu gestopt eindeloos dezelfde bestanden in nzbget te droppen.

[ Voor 8% gewijzigd door haakjesluiten op 13-08-2016 17:17 ]

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-11 10:30

Meneer iCy

swarma

Weet iemand nog een leuke tool die op basis van een mkv bestand kan zien of het een sbs of ou bestand is? Mijn rename maakt van 3d films geen sbs of ou bestand aan en heb nu dus een rommeltje.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-10 15:59
tboheeren schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:29:
Hoi all,

Ik gebruik al jaren couchpotatoserver, sickrage en sabnzbd. Onlangs ben ik ook begonnen met Torrents via downloadstation (synology) omdat er teveel nzbs failed waren. Aangezien sabnzbd ook wat te belastend was voor men DS211J heb ik nzbget in de plaats geconfigureerd.
Alles werkt naar behoren maar ik gebruik nu de postprocessing scripts nzbtomedia in nzbget. Downloadstation heeft deze optie niet en wanneer een serie of film via torrent binnenkomt dan is sickrage of couchpotato verantwoordelijk voor de post processing. Nochtans lees ik overal dat je best post processing uitschakelt als je de scripts gebruikt maar dat gaat bij mij dus niet.
Dus nu men vraag: wat is de beste post processing setup als je zowel torrents als nzbs binnenhaalt en dit via twee verschillende applicaties (downloadstation/nzbget) behandeld?
Heeft iemand hier een ideetje over?

Inventaris

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:29
Heb afgelopen week CP, headphones en Sickbeard geïnstalleerd op mijn DSM6. Alles wordt uitgevoerd door user Download, die schrijfrechten heeft op /Volume1/Download en alle submappen.
Alles start en ik kan de configs schrijven, maar als ik iets zoek, komen er steeds geen downloads binnen. Vooral via mininova vindt hij genoeg, maar de torrents blijven weg.

Iemand een idee waar ik het verder moet zoeken? Moet haast een rechten probleem zijn, maar ik zie het niet...

• Miss_80
Oke, ik zit hier u de hele avond naar te kijken en begin nu toch wel een irritatie kook punt te bereiken. Sinds een week ofzo het ik CP draaien en alles ingericht zoals in de verschillende instructies gedaan. had wat moeite met de postprocessing scripts en renaming, maar gezien er drie films wel goed gegaan zijn. denk ik niet dat het daar nog zit, al zie ik af en toe nog steeds dat nzbtoocouchpotato failed :'(
Waar ik echter nu tegenaan loop, is dat veel de van de downloads niet lukken. Ze worden genoemd als error of warning en daarna gaan ze naar 'hidden' . Nog nooit van die map gehoord in nzbget maar kwam hem tegen en voila daar waren alle opdrachten die ik niet meer kon vinden. Wat ik echter vreemd vind is dat er bij verschillende films staat 'Success'. Ik kan op de naam klikken maar dat heeft verder weinig nut aangezien ik niet verder kom dan alleen de naam.

Nu is mijn vraag, wat is er nu eigenlijk gebeurd en waar zijn de bestanden gebleven? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Miss_80 op 20-08-2016 00:09 ]

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:05
Vraagje: Ik gebruik nu Sickrage en Sabnzbd. Beide kunnen post processen. Wat is nu de beste optie? Sabnzbd met de post processing script of toch Sickrage? Ik kom van Sickbeard en heb het altijd in Sabnzbd gedaan. Sinds afgelopen week test ik echter SR en daar werkt het ook afgezien van already processed errors.

Kortom, wat is nu de beste methode?

• TRaSH
Persoonlijk,
Sabnzbd/nzbget laten downloaden.
Sickrage/sonarr de rest.
Ik gebruik zelf de 2de in het voorbeeld.
Hoef ik ook geen extra scripts te draaien.

• TimGeerts
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-10 17:34
wvkreg schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:39:
Vraagje: Ik gebruik nu Sickrage en Sabnzbd. Beide kunnen post processen. Wat is nu de beste optie? Sabnzbd met de post processing script of toch Sickrage? Ik kom van Sickbeard en heb het altijd in Sabnzbd gedaan. Sinds afgelopen week test ik echter SR en daar werkt het ook afgezien van already processed errors.

Ik laat ook mijn "organiseer" programma's de bulk van move/rename en zo doen. Downloadprogramma (hetzij Sab, hetzij NZBget) zet gewoon de completed files in de correcte directory waar CP, SR (of Sonarr) uit gaan lezen om de rename en move te doen.
Veel handiger dan de postproc scripts in sab/nzbget imo.
wvkreg schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:39:

Ik heb in SickRage geen post-process ingesteld, wel in SABnzbd. Die gebruikt NZBmedia, en onder water zorgt dat er weer voor dat de afleveringen goed in SickRage geregistreerd worden. Zelfde verhaal voor CouchPotatoe.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• wvkreg
Ja, maar post proces in sabnzbd met nzbtomedia is een beetje 1.0 omdat het ook in Sickrage kan en op zich is dat handiger en sneller.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:10
Ik heb bij een buurman een raspberry pi draaien met daarop Sonarr en NZBGet. Installatie is goed gegaan en alles is prima te benaderen.

Nu heeft hij ook een FreeNAS server draaien. Ik heb deze shares gemount in xbian, zodat ik deze locatie kan gebruiken als Download locatie.

De mount share (In dit geval "NAS") kan ik via commandline netjes benaderen en kan ik ook alle mappen inzien.

Nu wil ik in Sonarr de bestaande series gaan toevoegen die op deze nas staan. Als ik dan het path kies (dus de gemounte share) dan blijft sonarr aangeven: ''Folder is not writable by user xbian''

NZBget heeft namelijk wel netjes folders kunnen aanmaken op die locatie, dus het lijkt mij dat het goed staat ? :?

Waar gaat dit precies fout? Alle rechten staan nu op 777

[ Voor 10% gewijzigd door Possible op 31-08-2016 15:00 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

wvkreg schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:38:
Ja, maar post proces in sabnzbd met nzbtomedia is een beetje 1.0 omdat het ook in Sickrage kan en op zich is dat handiger en sneller.
Ieder zijn eigen manier. :Y)

Ik vind nzbtomedia veel handiger, dan heb je alle postprocessing in 1 script.

• wvkreg
Ze doen hetzelfde met dezelfde scripts onderwater: Kijk maar naar een voorbeeld:

2016-09-01 09:49:16 INFO POSTPROCESSER :: PostProcessing Path: /c/.sabnzbd/downloads
2016-09-01 08:50:23 INFO POSTPROCESSER :: Successfully processed
2016-09-01 08:50:22 INFO POSTPROCESSER :: Deleting folder (if it's empty): /c/.sabnzbd/downloads/complete/Suits S06E08 720p HDTV x264-KILLERS
2016-09-01 08:50:22 INFO POSTPROCESSER :: Processing succeeded for /c/.sabnzbd/downloads/complete/Suits S06E08 720p HDTV x264-KILLERS/Suits.S06E08.720p.HDTV.x264-KILLERS.mkv
2016-09-01 08:50:17 INFO POSTPROCESSER :: 247808: Changed modify date of 'Suits - S06E08 - Borrowed Time.mkv' to show air date Aug 31,2016 (21:00)
2016-09-01 08:49:53 INFO POSTPROCESSER :: Release name (Suits.S06E08.720p.HDTV.x264-KILLERS) found from file (Suits.S06E08.720p.HDTV.x264-KILLERS.nzb)
2016-09-01 08:49:53 INFO POSTPROCESSER :: Process method is 'move' and src and destination are on the same device, skipping free space check
2016-09-01 08:49:53 INFO POSTPROCESSER :: This download is marked a priority download so I'm going to replace an existing file if I find one
2016-09-01 08:49:52 INFO POSTPROCESSER :: Processing /c/.sabnzbd/downloads/complete/Suits S06E08 720p HDTV x264-KILLERS/Suits.S06E08.720p.HDTV.x264-KILLERS.mkv (None)

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:39
Pakt bij jullie SR subs van Addic7ed? Alleen subs van opensubtitles worden bij mij gedownload, terwijl Addic7ed in 99% van de gevallen de sub eerder heeft.

• TommyGun
  • Laatst online: 03-11 12:43

TommyGun

Stik er maar in!

pelt schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:07:
Pakt bij jullie SR subs van Addic7ed? Alleen subs van opensubtitles worden bij mij gedownload, terwijl Addic7ed in 99% van de gevallen de sub eerder heeft.
Geen idee, dat heb ik allang uit staan in SR. In plaats daarvan; [Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

wvkreg schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:02:
Ze doen hetzelfde met dezelfde scripts onderwater: Kijk maar naar een voorbeeld:
Dat weet ik, maar ik kan vanuit SR niet mijn postprocess-scripts voor bv CouchPotatoe gebruiken. nzbtomedia is prima om 1 nabewerkscript te hebben, welke vanuit 1 plaats (SABnzbd) aan wordt geroepen.

Maar wat ik al zei: ieder zijn ding

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
TommyGun schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:09:
[...]

Geen idee, dat heb ik allang uit staan in SR. In plaats daarvan; [Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill
En wat gebruik je voor film ondertiteling?

• TRaSH
Films met ondertitels pakken en anders in Kodi met de subtitle add-on 😂😉

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Kodi add-ons inderdaad maar CP laat ik ook zelf zoeken (al is die hit rate laag).

• H143
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:45
Goedenmorgen.
Sinds een aantal dagen heb ik sickrage in combinatie met nzbget(payserver bij cheapnews) op mijn synology geïnstalleerd hij heeft nu een aantal afleveringen gevonden en ook een paar gedownload alleen zijn er ook een paar die blijven op snatched staan.
Sickrage maakt wel een nzb aan een stuurt deze naar nzbget maar deze downloaden niks omdat ze niet compleet zijn.
Kan ik met sickrage ook een alternatieve nzb kiezen? En als deze op snatched staan en de aflevering wordt morgen opnieuw gepost download hij hem dan automatisch opnieuw?

Ik zag dat ik met sonarr wel een alternatieve nzb kan downloaden maar mis hier weer de ondertiteling functie en vind sickrage er mooier en overzichtelijker uitzien

[ Voor 13% gewijzigd door H143 op 03-09-2016 08:53 ]

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 04:56
Weet iemand wat er met CP aan de hand is op DEV niveau? Heb zo'n vaag vermoeden dat het niet meer onderhouden wordt. Op GIt komt geen response meer van de Dev op issues en de laatste update van de master build was in mei. Ik heb zelf de laatste tijd wat issues met films die niet gevonden worden door CP, maar wel bijv. in de Newznab lijst voorkomt. Met SIckRage heb ik nergens last van.

Misschien weet iemand een alternatief voor CP?
ZFLaSH schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:16:
Weet iemand wat er met CP aan de hand is op DEV niveau? Heb zo'n vaag vermoeden dat het niet meer onderhouden wordt. Op GIt komt geen response meer van de Dev op issues en de laatste update van de master build was in mei. Ik heb zelf de laatste tijd wat issues met films die niet gevonden worden door CP, maar wel bijv. in de Newznab lijst voorkomt. Met SIckRage heb ik nergens last van.

Misschien weet iemand een alternatief voor CP?
Volgens mij gaat development prima wellicht niet zo snel als je zou willen maar toch:
https://github.com/CouchP...atoServer/commits/develop

Wat alternatief betreft is er weinig keus.

• Pistolebob
schumi2004 schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:57:
[...]

Volgens mij gaat development prima wellicht niet zo snel als je zou willen maar toch:

Flexget is het alternatief toch? Lijkt me wel wat ingewikkelder te beheren.
De CouchPotato develop branch gebruik ik nu ook.. wat snellere updates.
Ik zou alleen willen dat er meer sites worden ondersteund, zoals PTN en HD-Space, maar ook sites die zich richten op zeldzamere films.

[ Voor 20% gewijzigd door Pistolebob op 05-09-2016 10:11 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Je kunt overstappen op SickRage, een fork van Couch Potato.

Sick Rage TV is ook een fork, maar daar werkt 1 iemand aan, terwijl aan Sick Rage (zonder TV in de naam) een team werkt.

Was even in de war met Sick Beard, mea culpa.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 05-09-2016 10:21 ]

• Pistolebob
CH40S schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:14:
Je kunt overstappen op SickRage, een fork van Couch Potato.

Sick Rage TV is ook een fork, maar daar werkt 1 iemand aan, terwijl aan Sick Rage (zonder TV in de naam) een team werkt.
SickRage / SickRageTV stamt allemaal af van SickBeard, en is alleen voor TV-series helaas.

• CH4OS
  • Niet online
Ik was inderdaad even abuis, verwarde het met Sick Beard, mea culpa. 8)7

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 04:56
schumi2004 schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:57:
[...]

Hmm,. dan toch maar over op de dev branch. Hij fixed daar 2 issues waar ik last van heb. Hopelijk komt de master push snel.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

ZFLaSH schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:49:
[...]

Hmm,. dan toch maar over op de dev branch. Hij fixed daar 2 issues waar ik last van heb. Hopelijk komt de master push snel.
Ik zie er ook 1... vanavond maar even switchen inderdaad.

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11 11:03

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Ben druk met het opzetten van Sonarr, dit is gelukt(stelt niks voor) alleen nu moet in nog een indexer toevoegen.

Ik kan geen goede vinden, alles wat op de github pagina staat is op invite....

Hoe doen jullie dit? zijn jullie lid? of downloaden jullie via NZB

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-11 21:00

FREAKJAM

"MAXIMUM"

xven0mxz schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:13:
Ben druk met het opzetten van Sonarr, dit is gelukt(stelt niks voor) alleen nu moet in nog een indexer toevoegen.

Zie topic-warning.

is everything cool?

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11 11:03

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Aah! Helemaal overheen gelezen excuus.
|:(

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

TommyGun schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:37:
[...]

Ik zie er ook 1... vanavond maar even switchen inderdaad.
Makkelijker gezegd dan gedaan, hoe doe je dat op Synology :?

https://github.com/CouchP...ver/wiki/Developer-branch

• wvkreg
xven0mxz schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:13:

Haal dan op z'n minst de link weg.

[ Voor 9% gewijzigd door Hero of Time op 06-09-2016 10:19 ]

@wvkreg
* schumi2004 wijst naar topic warning!

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 06-09-2016 10:03 ]

Meer mensen die een HTTPError: 500 Server Error: INTERNAL SERVER ERROR krijgen wanneer CouchPotato een NZB probeert binnen te hengellen van NZBHydra via de API?

Beide apps zitten op meest recente versie en gek genoeg heeft Sonarr er geen last van.

• ChrisVrolijk
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-11 17:29
Ik ken Hydra niet maar zijn de adressen van Hydra in beide apps hetzelfde?
ChrisVrolijk schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:00:
Ik ken Hydra niet maar zijn de adressen van Hydra in beide apps hetzelfde?
Daar zal ik een trace voor moeten doen want krijg deze zo 123 niet uit de logging.
Ik vermoed zelf CP omdat deze toevallig gisteren geupdate is maar zeker weten doe ik het niet, niet omdat de andere providers wel werken en apps als Sonarr dus ook.

Ik wordt overigens ook ontiegelijk ziek van dat geneuzel met het zetten van rechten door verschillende apps.
Nu is het Sonarr weer die het niet voor elkaar krijgt de rechten op een file te verander naar 644.

Niet dat ik de rechten op een file nu zo belangrijk vind want stoor me hier mateloos aan dat dat niet fatsoenlijk kan werken op een Synology en nee advanced permissions doet ook niet wat ie moet doen maar dat is voor een ander topic.

• ChrisVrolijk
Ik heb zelf ook Sonarr en CP op een Xpenology (lees Synology) draaien en ook ik heb de update gehad in CP maar heb niets hoeven aan te passen in de rechten. Misschien stonden de rechten bij mij al wat ruim (777 zeg ik uit mijn hoofd). Ik heb de handleiding gebruikt van snelrennen.nl

• ChrisVrolijk
Hmmm, zojuist mijn CP herstart en al mijn films zijn weg. Gelukkig staat de media er nog wel :)
Ik kan vanuit CP --> settings --> renamer wel nog steeds naar mijn media toe bladeren en ik zie dan ook alle media staan.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

ChrisVrolijk schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:43:
Hmmm, zojuist mijn CP herstart en al mijn films zijn weg. Gelukkig staat de media er nog wel :)
Ik kan vanuit CP --> settings --> renamer wel nog steeds naar mijn media toe bladeren en ik zie dan ook alle media staan.
Full library rescan al gedaan?

• ChrisVrolijk
Full library scan gedaan, rechten gecontroleerd, herstart van CP gedaan. Maar ik kom er net achter dat mijn manage movie path in CP leeg was. Geen idee hoe en waarom maar ik heb het pad weer ingevuld en hij is nu aan het scannen. Ik ben hoopvol ....

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

mmm, sinds kort moved CP mijn films niet meer. geen idee wat er is veranderd. iemand hetzelfde probleem?

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Nope, wat zegt de log?

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

'found no movies in the folder /volume1/downloads/couchpotato'

staan er 3 in... (Die overigens gewoon goed zijn, als ik ze handmatig verplaats doen ze het prima)

Het is trouwens heel lang goed gegaan...

Als ik de folder waarin CP kijkt voor de downloads ga wijzigen zie ik de films ook niet trouwens, in mijn 'movies' map zie ik gewoon alle films. (Daar worden ze naartoe verplaatst normaal gesproken)

[ Voor 43% gewijzigd door thejoker80 op 10-09-2016 10:50 ]

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:38
Vraagje over nzbget.

Ik heb er 1 actieve newsserver instaan.
Maar daarnaast heb ik ook een block account bij een andere newsserver voor het geval dat zaken moeilijk binnenkomen.

Klopt het dat je deze handmatig uit en aan moet zetten als je er gebruikt van wilt maken of kan je het zo instellen dat als het via de ene newsserver niet lukt dat de andere hem oppakt ?

Of ga ik dan teveel wensen ;)

2250 WP Zuid PVoutput

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-10 10:57

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Lawwie op 15-09-2016 15:50 ]

• wvkreg
De ingebouwde, lees de topic warning :)

• heval
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:00
CouchPotato kan niet verbinden met mijn synology ds213j download station. Ik denk dat het door 2 staps verificatie komt. Hoe hebben jullie dit opgelost? google levert niet veel op helaas...

• TRaSH
MdO82 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:27:
Vraagje over nzbget.

Ik heb er 1 actieve newsserver instaan.
Maar daarnaast heb ik ook een block account bij een andere newsserver voor het geval dat zaken moeilijk binnenkomen.

Klopt het dat je deze handmatig uit en aan moet zetten als je er gebruikt van wilt maken of kan je het zo instellen dat als het via de ene newsserver niet lukt dat de andere hem oppakt ?

Of ga ik dan teveel wensen ;)
Niks handmatig.
gewoon activeren.
En dan een hogere level geven
Als level 0 hem niet heeft dan gaat hij verder met level 1 etc etc.
Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20160915-sart-15kb.png
in deze lijst zie je mijn server inclusief backup server.
allemaal gratis behalve mijn main server.

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:38
TRaSH schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:30:
[...]

Niks handmatig.
gewoon activeren.
En dan een hogere level geven
Als level 0 hem niet heeft dan gaat hij verder met level 1 etc etc.
[afbeelding]
in deze lijst zie je mijn server inclusief backup server.
allemaal gratis behalve mijn main server.
Kijk daar hebben we wat aan :)
Stond wellicht wel ergens (maar was misschien wat te lui :$ )

2250 WP Zuid PVoutput

• TRaSH
Niet te lui aangezien je het handmatig wou doen,
ik ben luier,
heb het liever dat het volledig automatisch gaat ;)

Doet ziggo het nog ja?

Iets heel anders wellicht maar wie heeft er op Trakt.tv ook alleen maar Trakt logos als posters op zo'n beetje alles?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/u8HAsAx.png

• TRaSH
Net getest ik krijg gewoon alle banners/fanart etc te zien

TRaSH schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:23:
Net getest ik krijg gewoon alle banners/fanart etc te zien
En jij bent geen VIP?

/EDIT:
Net even andere systeem/browser geprobeerd en daar is het wel in orde.
Echter Chrome wil niet na het clearen van cache etc :? 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door schumi2004 op 16-09-2016 23:17 ]

• TRaSH
Nee ben geen VIP,
Toen ik het wou worden ging het niet en toen hadden ze hun profiel omgezet naar maand bedrag.
Gebruik ook Chrome.

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 13:36

Murk

Is this thing on?

Obscurax schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:58:
[...]

Jaren geleden dat ik het uitgeprobeerd heb, gisteren weer eens gedownload. Eerste wat opvalt: de interface is enorm vooruitgegaan. Prettig navigeren en logische indeling. Nog niet op het niveau van Sonarr maar komt aardig in de buurt.

Wat daarna opvalt is dat scannen van de library niet lekker werkt. Al lijkt dit te wijten aan de MusicBrainz API die regelmatig "503 Service Unavailable" teruggeeft. Na een aantal retries geeft Headphones het op (begrijpelijk) en moet je zelf de artiest refreshen. Aan deze guide te zien is dit iets waar de ontwikkelaars geleerd hebben mee te moeten leven.

Afgezien daarvan werkt het zoeken van downloads via een newznab provider (ik gebruik NZBgeek) zo goed als je zou mogen verwachten; soms vindt Headphones een album niet omdat er een spatie verkeerd staat in NZBgeek. In dat geval kun je eenvoudig bij het wanted album een alternatieve zoekterm opgeven. Maar verder werkt snatchen prima.

@schumi2004: hoe zijn jouw hernieuwde ervaringen?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-11 14:58

Mickroz

Mickroz#2491

nog meer mensen last van dat er adware in de CPS extension zit?

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• Binkie88
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:06
Volgens een post op reddit hierover heeft de ontwikkelaar aangegeven dat hij aan het kijken was naar monitisatie opties aan het kijken was en hier iets mee fout was gegaan.

Hij is al geüpdate dus hij zou weer goed moeten zijn.

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-11 14:58

Mickroz

Mickroz#2491

Top! dank je wel!

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• Pistolebob
Mickroz schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:37:
nog meer mensen last van dat er adware in de CPS extension zit?
Wat is CPS precies?

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-10 11:01
CouchPotatoServer denk ik.

• heval
Ik heb CouchPotato geinstaleerd op mijn Synology. Op mijn Synology heb ik 2 staps atuthenticatie ingesteld. Echter bij het configureren van een downloader namelijk de Synology download station in CP kan die niet inloggen op mijn Synology. Hij geeft volgende error aan:

09-15 16:23:58 ERROR [core.downloaders.synology] Couldn't login to Synology, {u'success': False, u'error': "{u'code': 400}"}
09-15 16:24:04 ERROR [core.downloaders.synology] SynologyRPC HTTPError: 400 Client Error: Bad Request for url: http://localhost:5001/webapi/auth.cgi
09-15 16:24:07 ERROR [core.downloaders.synology] Couldn't login to Synology, {'success': False}

https://github.com/CouchPotato/CouchPotatoServer/issues/6877

[ Voor 79% gewijzigd door heval op 21-09-2016 16:57 . Reden: verheldering ]

sipaan schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:48:
CouchPotato en Synology met 2 staps authenticatie. hebben jullie dat werkend gekregen? bij mij kan die niet inloggen..
Je bedoelt dat CP 2 staps authenticatie heeft? Of dat CP werkt op een Synology met 2 staps authenticatie? Dat laatste werkt bij mij.

• heval
mijn vraag verhelderd.
pven schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:49:
[...]

Je bedoelt dat CP 2 staps authenticatie heeft? Of dat CP werkt op een Synology met 2 staps authenticatie? Dat laatste werkt bij mij.

[ Voor 85% gewijzigd door heval op 21-09-2016 17:00 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 52 Laatste

Let op:
Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:

Vragen naar wat de beste release groups zijn, is ook niet de bedoeling.
Het ongevraagd benoemen/vermelden van release groups is ook niet de bedoeling

Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)
Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc). En repository versie (Main of andere fork)