• wirimij
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb op mijn Qnap (qts 4.2.1) spotweb draaien. Alleen ik wil graag spotweb bereiken via een https verbinding, maar als ik dat doe dan krijg ik de volgende melding te zien:

Error
Page not found or the web server is currently unavailable. Please contact the website administrator for help.

Via HTTP kan ik spotweb prima bereiken, maar dat wil ik niet. Hoe kan ik Spotweb instellen om het via HTTPS te laten werken?

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:27
prekz schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:23:
[...]

Die kan dit tegenwoordig met autosub wel dan?
Ik heb nogal negatieve ervaringen gehad met autosub in het verleden. Wanneer hij iets niet vind dan komt hij op een lijstje voor de volgende keer. Echter heb je bijvoorbeeld bij addicted maar een beperkt aantal API calls dus dan kan het soms dagen duren voordat hij die serie weer opnieuw gaat kijken.

Nu kan je series natuurlijk excluden maar dat is in mijn geval gigantisch veel werk. |:(
Addic7ed heeft helemaal geen beperkigen op Api calls, enkel op het aantal downloads per 24 uur,dat voor een normaal account op 40 per 24 uur staat.
Daar kom je normaal gesproken nauwelijks aan en anders zijn er nog drie andere sites waar autosub zoekt.

Overigens gelden die limieten voor iedereen, dus ook voor subliminal en ook voor handmatig downloaden.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:44

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

Blauwbek schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 23:30:
[...]

Dat ben ik :)

Mocht iemand het willen testen - graag zelfs: ik heb recentelijk een NZBget port gemaakt voor (het hier wel eens besproken) pySabRename.

NZBget: https://github.com/Blauwb...pySabRename_nzbget_win.py
en voor de volledigheid sabnzbd+: https://github.com/Blauwb...er/pySabRename_win_dev.py

Vragen of verbeteringen zijn natuurlijk altijd welkom.
Ik heb wat tests uitgevoerd met pySabRename icm NZBGet onder Linux. Uiteindelijk aan de praat gekregen. Nu heb ik een additionele vraag. Het zoeken naar subtitels bij een film middels bijv. Subliminal gaat op basis van bestandsnaam is dat correct? Is mijn aanname correct dat wanneer ik eerst middels pySabRename het bestand laat renamen er vervolgens door Subliminal niet meer de bijbehorende ondertiteling gevonden wordt? Waarschijnlijk is het makkelijker om Subliminal eerst naar ondertiteling te laten zoeken om daarna pySabRename er op los te laten?

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

• Blauwbek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-02-2024
WeaZuL schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:35:
[...]

Ik heb wat tests uitgevoerd met pySabRename icm NZBGet onder Linux. Uiteindelijk aan de praat gekregen. Nu heb ik een additionele vraag. Het zoeken naar subtitels bij een film middels bijv. Subliminal gaat op basis van bestandsnaam is dat correct? Is mijn aanname correct dat wanneer ik eerst middels pySabRename het bestand laat renamen er vervolgens door Subliminal niet meer de bijbehorende ondertiteling gevonden wordt? Waarschijnlijk is het makkelijker om Subliminal eerst naar ondertiteling te laten zoeken om daarna pySabRename er op los te laten?
Dat hangt er van af, als je job de juiste naam heeft zullen de subs gewoon gevonden worden. Ik zou zelfs durven beweren dat ze - uiteraard afhankelijk van de originele 'vreemde' bestandsnaam - anders niet gevonden zouden worden. :)

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

http://subliminal.readthe...st/user/how_it_works.html

Dit is hoe subliminal in zn core werkt, dus vanaf de bestandsnaam maar ook van metadata van de videobestanden zelf. Ik weet alleen niet of het ook precies zo gaat met 3rd party programma's die deze library gebruiken.

• Ben(V)
Alle matching van ondertitlels moet gebeuren op basis van de naam van de video die gematched wordt met de naam van de ondertitel file..

Alleen Opensubtitles.org heeft een methode waarin de hash van een video wordt berekent en die kan een sub uploader dan bij z'n sub plakken om hem daarmee aan de video te matchen.

Dit werkt echter voor geen meter, want uploader nemen nooit die moeite om die hash te berekenen en bij de sub te plakken.

Het is al mooi als ze je juiste naam aan hun subs geven.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
CH40S schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 15:16:
Kunnen tools als CP, SB, SR, HP e.d. tegenwoordig ook prima hun NZB's over HTTPS ophalen? Ik meen me te herinneren dat in het verleden dit nog een issue was, maar hoe is dat nu?
Iemand die misschien hier een antwoord op weet?
CH40S schreef op zondag 12 juni 2016 @ 00:24:
[...]
Iemand die misschien hier een antwoord op weet?
Probeer het zou ik zeggen, lijkt hier prima te werken.

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Ik heb diverse indexers ingebruik die CP,SB en HP benaderen via https, gaat prima!

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Sinds een week lukt het post-processing mij niet meer. Geen instellingen aangepast.

code:
1
2
3
4
2016-06-15 12:13:45 WARNING  POSTPROCESSER :: [/volume1/test/eW9IwgjJjq2YUbinO9thY2.mkv : Processing failed: test
2016-06-15 12:13:45 WARNING  POSTPROCESSER :: [/volume1/0tempseries/rteere.mkv : Processing failed: ]
2016-06-15 12:13:45 WARNING  POSTPROCESSER :: [/volume1/0tempseries/ererer.mkv: Processing failed: ]
2016-06-15 12:13:45 WARNING  POSTPROCESSER :: [/volume1/test/ererere.mkv : Processing failed: ]

Ik draai sickrage (laatste commit) op een ds216play. Eerste wat ik gecheckt heb zijn de permissies.
De group heeft toegang tot tempseries en de designated folder. Verder staat er geen errorcode bij.
Iemand een idee?

Edit: de oplossing van 'roeiegans' heeft ook niet geholpen:
https://www.sickrage.ca/f...ogy-on-newest-build/page6

edit2|:
Ook dit hielp niet
https://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?t=117245

EDIT 3:
Inmiddels is het gelukt, wat het precies was en hoe ik het gefixt heb weet ik niet, maar het had inderdaad wel met de permissies te maken denk ik

[ Voor 25% gewijzigd door EWK op 15-06-2016 13:39 ]

Hoi!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:34
Vraag me toch af of iemand echt een lekkere setup heeft voor Nederlandse ondertiteling. Ik heb alles eindelijk zo gezet als dat ik het wil maar soms pakt die gewoon geen nederlandse subs. Wel grappig bij sommige series (fear the walking dead bijvoorbeeld) is er zelfs een nederlandse ondertiteling nog dezelfde dag! Die ook nog is correct is en goed loopt

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-11 18:28
Ik heb een prima setup voor me NL ondertitels,
autosub checkt of er subs zijn,
download die en verplaats het naar de juiste locatie en update kodi.
Dus ik kodi zie ik alleen de afleveringen die subs hebben.

Aangezien de vertalingen mensen werk is kan het soms wat langer duren voor sommige series.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

dglavimans schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 19:42:
Vraag me toch af of iemand echt een lekkere setup heeft voor Nederlandse ondertiteling. Ik heb alles eindelijk zo gezet als dat ik het wil maar soms pakt die gewoon geen nederlandse subs. Wel grappig bij sommige series (fear the walking dead bijvoorbeeld) is er zelfs een nederlandse ondertiteling nog dezelfde dag! Die ook nog is correct is en goed loopt
Ja hoor, ik heb Subliminal gewoon rechtstreeks via de terminal geinstalleerd op mn NAS. Vervolgens een cronjob aangemaakt die elke 6 uur checkt of er nederlandse ondertitels zijn voor mijn media die nog geen NL ondertitels heeft. En ik heb het zo ingesteld dat alleen afleveringen die in de laatste 4 weken zijn toegevoegd worden meegenomen, als er na 4 weken nog geen ondertitels zijn gevonden dan zullen die waarschijnlijk ook niet meer komen.

• dglavimans
ulTimaS schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:26:
[...]

Ja hoor, ik heb Subliminal gewoon rechtstreeks via de terminal geinstalleerd op mn NAS. Vervolgens een cronjob aangemaakt die elke 6 uur checkt of er nederlandse ondertitels zijn voor mijn media die nog geen NL ondertitels heeft. En ik heb het zo ingesteld dat alleen afleveringen die in de laatste 4 weken zijn toegevoegd worden meegenomen, als er na 4 weken nog geen ondertitels zijn gevonden dan zullen die waarschijnlijk ook niet meer komen.
Zo soort zelfde setup maar krijg vaak of de verkeerde of niet... Heb nu wel in Sonarr gezet dat die torrents pas pakt na een halve week ofzo misschien dat dit wat teweeg brengt. Scream de tv serie bijvoorbeeld pakt altijd wel de nl'e vrij snel op maar dit is altijd de verkeerde haha. Renamen doe ik trouwens niet van me files

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

dglavimans schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:36:
[...]

Zo soort zelfde setup maar krijg vaak of de verkeerde of niet... Heb nu wel in Sonarr gezet dat die torrents pas pakt na een halve week ofzo misschien dat dit wat teweeg brengt. Scream de tv serie bijvoorbeeld pakt altijd wel de nl'e vrij snel op maar dit is altijd de verkeerde haha. Renamen doe ik trouwens niet van me files
Je kan een minimal score aangeven van 0-100, ik heb hem gezet op 80 en ik heb altijd de goeie te pakken. Let er wel op dat je gewoon de originele filenaam gebruikt (met releasegroup er bij etc.).

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-11 21:22

Hakker

a.k.a The Dude

Misschien iets handigs voor enkele mensen hier.

een Reddit user genaamd causefx heeft een alternatief voor muximux gemaakt genaamd iDashboard. Voor iedereen die een webserver heeft draaien kan hiermee al die links onder 1 plek onderbrengen. Voor Plex users wel handig want je kan bv plexrequest op guest access zetten om zo er gemakkelijk bij te kunnen terwijl de rest achter een wachtwoord en hidden blijft.

Is het bijzonder... misschien niet maar voor niet coders kan het wel handig zijn om clutter weg te halen.

Afbeeldingslocatie: https://camo.githubusercontent.com/02bc28364136eb2e841f7e640500ca12f6af6bdd/687474703a2f2f692e696d6775722e636f6d2f4b77454f3672702e706e67
Afbeeldingslocatie: https://camo.githubusercontent.com/8483ffe240e8d59037b51216dfcbcf879465b9b0/687474703a2f2f692e696d6775722e636f6d2f794732623649422e706e67

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

• dglavimans
ulTimaS schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 19:46:
[...]

Je kan een minimal score aangeven van 0-100, ik heb hem gezet op 80 en ik heb altijd de goeie te pakken. Let er wel op dat je gewoon de originele filenaam gebruikt (met releasegroup er bij etc.).
Ja met niet laten renamen bedoel je dan lijkt me? Zou is kijken waar die standaard op staat en hem dan naar 80 schoppen

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

dglavimans schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:07:
[...]

Ja met niet laten renamen bedoel je dan lijkt me? Zou is kijken waar die standaard op staat en hem dan naar 80 schoppen
Ja, het bestandsnaam gewoon laten zoals je hem download. dus bijvoorbeeld Blabla.S06E08.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb

Ik gebruik trouwens de command line opties van Subliminal. De score kan je aangeven met "-m 80" als parameter. Hier is mijn Cronjob op mn NAS.

code:
1
10 */6 * * * /volume1/.@plugins/AppCentral/python/bin/subliminal --addic7ed ********* ********** --opensubtitles ******@gmail.com *********** download -l nl -l en -a 4w -m 80 -p addic7ed -p opensubtitles -v -v /volume1/Series/ >> /volume1/Series/subliminal.log 2>&1

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-10 10:00
Iemand ervaring met headphones met auto download top 40 op linux ?

[ Voor 7% gewijzigd door Killertjuh op 22-06-2016 12:38 ]

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11 22:16

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik ben op zoek naar een iso of iig iets waar ik een dual boot met mijn win10 htpc kan maken. De iso zou dan kodi sickbeard obv torrents couhpotato etc bevatten. Ik heb ooit iets gevonden maar vind het niet meer.

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:52
Ik gebruik Sickrage icm transmission en nzbget op een Synology 216Play en ben aan het stoeien met postprocessing.

Eigenlijk wordt ALLES binnen gehaald via transmission (verder geen probleem, blijkbaar gaat dat beter ?, nzbget haalt niets binnen, losse NZB geplaatst en die werkt verder wel) maar ik wil dat Sickrage het na binnen halen het videobestand verplaatst naar mijn map /TV-Series vanuit /Download.

In de map /Download heb ik bestanden staan die NIET "processed" worden en ook mappen met een serienaam die wel verplaatst worden, maar de lege map blijft staan (of met een enkel klein bestand er in).

Wat ik wil is dat het geprocessed wordt vanuit /Download naar /Tv-series en dat lege mappen worden verwijderd.

Heeft dit te maken met de instelling "flatten folders" of moet ik een script gebruiken ?

Wat me ook opgevallen is dat je de instelling "flatten folders" achteraf niet meer aan kunt passen bij een show (of ik kan het niet vinden) klopt dat ?

Wie helpt mij een beetje op weg aub ?

• Ben(V)
Flatten folders kun je per serie aan passen door vanuit het show overzicht een show te openenen dan voor edit te kiezen.

Je moet naast flatten files bij postprocessing kiezen voor move files.
Verder zijn er daar nog een paar opties of je bepaalde files achter wilt,maar dat weet ik niet uit m'n hoofd.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:26
Welke app heeft jullie voorkeur eigenlijk? CouchPotato of toch Sickbeard?

Heb sindskort een NAS (DS916+) en heb er NZBGet op gezet. Maar ik doe nu dus nog alles handmatig.

[ Voor 15% gewijzigd door outlandos op 27-06-2016 19:00 ]

• TRaSH
CouchPotato = Films (mits nog niet veranderd)
Sickbeard/rage en Sonarr = Series

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• outlandos
TRaSH schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:04:
CouchPotato = Films (mits nog niet veranderd)
Sickbeard/rage en Sonarr = Series
Zojuist CP geïnstalleerd. Maar wat ik niet snap is dat bij sommige films die ik toe voeg er helemaal niks gebeurt, bijvoorbeeld wanneer ik film X toe voeg, dan komt er dit onder te staan:

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/SkMdNjp2jyOGiU9DCUxzWKge/medium.jpg

Maar vervolgens gebeurt er helemaal niets, terwijl er toch echt wel goede downloads beschikbaar zijn. Dit terwijl bij film Y(een enorm bekende film) wel alles vanzelf ging vanaf het moment van toevoegen aan CP..

Heeft iemand een idee waarom er bij de meeste films die ik toe voeg niets gebeurt? Behalve dan de groene omlijning van kwaliteit zoals hierboven in het plaatje is afgebeeld.

edit: net nog even wat meer getest en wat blijkt: als ik één specifieke quality (bijvoorbeeld: 1080p) selecteer, dan doet CP alles helemaal automatisch en goed, maar als ik de quality op Best zet (wat uit meerdere kwaliteiten bestaat) dan lijkt hij geen keuze te kunnen maken en wordt er niks gedownload. Iemand bekend met dit euvel?

edit 2: nee, het schijnt toch echt random te zijn: soms download hij wel automatisch, soms geeft hij alleen de beschikbare kwaliteit(en) aan en moet ik handmatig een download kiezen. Anyone, please?

[ Voor 23% gewijzigd door outlandos op 28-06-2016 16:42 . Reden: Twee edits ]

• geenwindows
  • Niet online
couchpotato kijkt ook naar 'kwaliteitsscore' dit kun je aanpassen bij; Settings > Searcher > Qualities > (ff show advanced selecteren in de rechter boven kant)

ik heb hem vrij hoog staan, hij haalt geregeld wel wat binnen maar soms moet ik het gewoon ff zelf regelen...

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:01
Couchpotato heeft nooit stabiel gewerkt hier. Meeste succes heb je met scene releases en een goede private tracker.

• outlandos
geenwindows schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:09:
[...]

couchpotato kijkt ook naar 'kwaliteitsscore' dit kun je aanpassen bij; Settings > Searcher > Qualities > (ff show advanced selecteren in de rechter boven kant)

ik heb hem vrij hoog staan, hij haalt geregeld wel wat binnen maar soms moet ik het gewoon ff zelf regelen...
Die optie kan ik echt niet vinden hoor, ook niet op advanced. Vergis je je niet in de map?

• geenwindows
  • Niet online
outlandos schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:34:
[...]

Die optie kan ik echt niet vinden hoor, ook niet op advanced. Vergis je je niet in de map?
plaatje; (let niet op de vage randen, Gimp hier doet ff moeilijk)
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/13517533_1011321378982787_2494181247751524785_o.jpg

Volgens mij is er vandaag een update geweest voor sonarr die hem stuk gemaakt heeft, kan niet goed uitzoeken nu maar meer mensen last van?

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 15:53
schumi2004 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:57:
Volgens mij is er vandaag een update geweest voor sonarr die hem stuk gemaakt heeft, kan niet goed uitzoeken nu maar meer mensen last van?
op wat voor manier stuk en welke versie?

draai zelf nu de versie van gisteren 2.0.0.4225

• TRaSH
ik draai ook 2.0.0.4225,
vandaag nog 2 episodes binnen gehaald.

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik zie hier 2.0.0.4230 daterend van 5 juli. Geen problemen tot nu toe,

Na een herstart toch wel een probleem. Sonarr lijkt wel te starten, maar ik kijk naar een lege pagina.

Dit is op een Qnap.

Edit 2:

Herstarten van de NAS heeft het probleem opgelost.

[ Voor 62% gewijzigd door drfruit op 05-07-2016 23:57 ]

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-11 21:00

FREAKJAM

"MAXIMUM"

schumi2004 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:57:
Werkt prima hier. (CentOS 7).

is everything cool?

Laatste melding in log:

16-7-5 20:10:17.3|Info|InstallUpdateService|Downloading update 2.0.0.4230
16-7-5 20:10:18.0|Info|InstallUpdateService|Verifying update package
16-7-5 20:10:18.4|Info|InstallUpdateService|Update package verified successfully
16-7-5 20:10:18.5|Info|InstallUpdateService|Extracting Update package
16-7-5 20:10:20.0|Info|InstallUpdateService|Update package extracted successfully
16-7-5 20:10:20.1|Info|BackupService|Starting Backup
16-7-5 20:10:28.2|Info|InstallUpdateService|Preparing client
16-7-5 20:10:28.3|Info|InstallUpdateService|Starting update client /tmp/nzbdrone_update/NzbDrone.Update.exe
16-7-5 20:10:28.3|Info|InstallUpdateService|Sonarr will restart shortly.

En daar hield het mee op.

Eerste keer sinds hele lange tijd dat het "stuk" is, hij start niet meer op.

Eens zien hoe ik dit gefixed krijg.

/edit:
Synology

• FREAKJAM
  • Laatst online: 01-11 21:00

FREAKJAM

"MAXIMUM"

schumi2004 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 08:51:
Laatste melding in log:

16-7-5 20:10:17.3|Info|InstallUpdateService|Downloading update 2.0.0.4230
16-7-5 20:10:18.0|Info|InstallUpdateService|Verifying update package
16-7-5 20:10:18.4|Info|InstallUpdateService|Update package verified successfully
16-7-5 20:10:18.5|Info|InstallUpdateService|Extracting Update package
16-7-5 20:10:20.0|Info|InstallUpdateService|Update package extracted successfully
16-7-5 20:10:20.1|Info|BackupService|Starting Backup
16-7-5 20:10:28.2|Info|InstallUpdateService|Preparing client
16-7-5 20:10:28.3|Info|InstallUpdateService|Starting update client /tmp/nzbdrone_update/NzbDrone.Update.exe
16-7-5 20:10:28.3|Info|InstallUpdateService|Sonarr will restart shortly.

En daar hield het mee op.

Eerste keer sinds hele lange tijd dat het "stuk" is, hij start niet meer op.

Eens zien hoe ik dit gefixed krijg.

/edit:
Synology
Incident aanmaken op Github of misschien topic maken op het forum van Sonarr. Nog wat andere tips lees je hier.

[ Voor 4% gewijzigd door FREAKJAM op 06-07-2016 10:02 ]

is everything cool?

Issue aanmaken op git en forum vind ik voor nu een beetje overdreven (heb ook niets om aan te leveren qua meldingen) Denk dat mijn setup iets of wat corrupt geraakt is en ga daarom ook een clean install doen.

De genoemde log files zeggen namelijk dat het allemaal in orde is.

Toch bedankt voor de tips ;)

/edit:
Geen idee wat er gebeurt is maar wat ik wel weet is dat een reboot hem iig weer liet starten maar wel zonder config 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door schumi2004 op 06-07-2016 12:33 ]

• outlandos
Ik heb nog nooit eerder Sonarr geïnstalleerd.

Als ik via package center Sonarr probeer te installeren dan krijg ik de melding dat ik Mono nodig heb:

https://www.synology.com/en-global/dsm/app_packages/Mono

Maar ik zie Mono nergerns in het package center en op internet vind ik ook alleen download links voor Windows, Mac en Linux. Weet iemand waar ik die spk vandaan kan halen?

Beta tab aanvinken did the trick :+

[ Voor 5% gewijzigd door outlandos op 06-07-2016 11:55 ]

• outlandos
schumi2004 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:55:
Issue aanmaken op git en forum vind ik voor nu een beetje overdreven (heb ook niets om aan te leveren qua meldingen) Denk dat mijn setup iets of wat corrupt geraakt is en ga daarom ook een clean install doen.

De genoemde log files zeggen namelijk dat het allemaal in orde is.

Toch bedankt voor de tips ;)

/edit:
Geen idee wat er gebeurt is maar wat ik wel weet is dat een reboot hem iig weer liet starten maar wel zonder config 8)7
Werkt hier goed. Wel een hele middag kwijt aan het uitvinden /configureren.

• EWK
  • Niet online

EWK

Ik heb een issue met sickrage. Snatchen en download gaat allemaal prima. Ik gebruik sabnzb als downloadprograma (op een synology nas, dsm6).

Bij het postprocessing gaat het mis :

code:
1
2
3
2016-07-06 17:48:40 WARNING  POSTPROCESSER :: Problem(s) during processing, failed the following files/folders:  
2016-07-06 17:48:40 WARNING  POSTPROCESSER :: Processing failed for /volume1/0tempseries/ZNHKS76KNK8652iAzo61PoAkjbkjbKJBbhbk462e.mkv: 
2016-07-06 17:48:40 INFO     POSTPROCESSER :: This show isn't in your list, you need to add it to SR before post-processing an episode

Relevante context:
• Als ik de mkv file in te tempmap rename naar bijvoorbeeld serienaamS09E65, en ik klik dan op manual post-processing, dan doet hij het prima. Waarom doet hij dat dan niet uit zichzelf?
This show isn't in your list, you need to add it to SR before post-processing an episode, dat lijkt me de boosdoener. Hoezo is hij niet on my list? Hij staat gewoon tussen shows-show list. Hij is immers ook automatisch gesnatched.
• Hier op googlen levert slechts 12 resultaten op en heeft mij nog niet de oplossing gebracht.
• heb SR gisteravond volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds het zelfde probleem.

Iemand die dit bekend voorkomt of een idee wat dit kan zijn?

Hoi!

outlandos schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 17:24:
[...]

Werkt hier goed. Wel een hele middag kwijt aan het uitvinden /configureren.
Hier nu ook weer. Had gelukkig nog een backup dus was vrij snel klaar met copy/paste (DB was niet compatible meer om direct terug te zetten)

Dit is eigenlijk eigenlijk de eerste keer dat er echt iets goed mis ging en volgens mij niet eens Sonarr zijn schuld maar mijn NAS heb ik het vermoeden.
Tijdens reboot kwam er een melding dat er een deinstall process liep of ik toch wilde afsluiten, bijzonder want ik deinstalleerde niets :P

• drfruit
  • Niet online
Sinds een paar dagen krijg ik Sabnzbd niet meer aan de praat op mijn Qnap. Daarom ben ik overgestapt op Nzbget. Dat werkt prima, alleen het gebruik van scripts wil maar niet lukken.

In Sabnzbd gebruikte ik altijd het uitstekende script PySabRename van Blauwbek om problemen met rare bestandsnamen te voorkomen. Nu heb ik op github een aangepaste versie voor Nzbget gevonden, maar als ik die inschakel krijg ik dit soort foutmeldingen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Thu Jul  7 12:53:35 2016    INFO    pySabRename_nzbget_win: nzbget.conf(287): Option "MergeNzb" is obsolete, ignored
[reeks vergelijkbare meldingen...]
Thu Jul  7 12:53:35 2016    WARNING pySabRename_nzbget_win: Fixing permissions for /share/MD0_DATA/.qpkg/NZBGet/nzbget/scripts/pySabRename_nzbget_win.py
Thu Jul  7 12:53:36 2016    INFO    pySabRename_nzbget_win: /share/MD0_DATA/.qpkg/NZBGet/nzbget/scripts/pySabRename_nzbget_win.py: line 1: #!: command not found
Thu Jul  7 12:53:36 2016    INFO    pySabRename_nzbget_win: /share/MD0_DATA/.qpkg/NZBGet/nzbget/scripts/pySabRename_nzbget_win.py: line 30: import: command not found
Thu Jul  7 12:53:36 2016    INFO    pySabRename_nzbget_win: /share/MD0_DATA/.qpkg/NZBGet/nzbget/scripts/pySabRename_nzbget_win.py: line 31: import: command not found
Thu Jul  7 12:53:36 2016    INFO    pySabRename_nzbget_win: /share/MD0_DATA/.qpkg/NZBGet/nzbget/scripts/pySabRename_nzbget_win.py: line 32: import: command not found
Thu Jul  7 12:53:36 2016    INFO    pySabRename_nzbget_win: /share/MD0_DATA/.qpkg/NZBGet/nzbget/scripts/pySabRename_nzbget_win.py: line 35: syntax error near unexpected token `('
Thu Jul  7 12:53:36 2016    INFO    pySabRename_nzbget_win: /share/MD0_DATA/.qpkg/NZBGet/nzbget/scripts/pySabRename_nzbget_win.py: line 35: `config = ConfigParser.RawConfigParser()'
Thu Jul  7 12:53:36 2016    ERROR   Post-process-script pySabRename_nzbget_win.py for XXXXXXX failed (terminated with unknown status)

Ook het script CharTranslatorGet.py (om problemen met vreemde tekens te voorkomen) werkt niet; daarbij krijg ik deze melding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
ERROR   Thu Jul 07 2016 13:31:59    Post-process-script CharTranslatorGet.py for XXXXXXX failed (terminated with unknown status)
ERROR   Thu Jul 07 2016 13:31:59    CharTranslatorGet: Could not start /share/MD0_DATA/.qpkg/NZBGet/nzbget/scripts/CharTranslatorGet.py: No such file or directory
WARNING Thu Jul 07 2016 13:31:59    CharTranslatorGet: Fixing permissions for /share/MD0_DATA/.qpkg/NZBGet/nzbget/scripts/CharTranslatorGet.py
INFO    Thu Jul 07 2016 13:31:59    CharTranslatorGet: nzbget.conf(847): Option "StrictParName" is obsolete, ignored
INFO    Thu Jul 07 2016 13:31:59    CharTranslatorGet: nzbget.conf(791): Option "LoadPars" is obsolete, ignored
INFO    Thu Jul 07 2016 13:31:59    CharTranslatorGet: nzbget.conf(721): Option "ProcessLogKind" is obsolete, ignored
INFO    Thu Jul 07 2016 13:31:59    CharTranslatorGet: nzbget.conf(687): Option "ResetLog" is obsolete, ignored, use "WriteLog" instead

Enig idee wat er mis is? Ik ben een leek op het gebied van linux.

• EWK
  • Niet online

EWK

EWK schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 17:59:
Ik heb een issue met sickrage. Snatchen en download gaat allemaal prima. Ik gebruik sabnzb als downloadprograma (op een synology nas, dsm6).

Bij het postprocessing gaat het mis :

code:
1
2
3
2016-07-06 17:48:40 WARNING  POSTPROCESSER :: Problem(s) during processing, failed the following files/folders:  
2016-07-06 17:48:40 WARNING  POSTPROCESSER :: Processing failed for /volume1/0tempseries/ZNHKS76KNK8652iAzo61PoAkjbkjbKJBbhbk462e.mkv: 
2016-07-06 17:48:40 INFO     POSTPROCESSER :: This show isn't in your list, you need to add it to SR before post-processing an episode

Relevante context:
• Als ik de mkv file in te tempmap rename naar bijvoorbeeld serienaamS09E65, en ik klik dan op manual post-processing, dan doet hij het prima. Waarom doet hij dat dan niet uit zichzelf?
This show isn't in your list, you need to add it to SR before post-processing an episode, dat lijkt me de boosdoener. Hoezo is hij niet on my list? Hij staat gewoon tussen shows-show list. Hij is immers ook automatisch gesnatched.
• Hier op googlen levert slechts 12 resultaten op en heeft mij nog niet de oplossing gebracht.
• heb SR gisteravond volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds het zelfde probleem.

Iemand die dit bekend voorkomt of een idee wat dit kan zijn?
Subtiel kickje, iemand?

Hoi!

EWK schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:32:
[...]

Subtiel kickje, iemand?
Hoe ziet de releasenaam er in eerste instantie uit?

/edit:
Ow wacht ik zie het al.
Je moet dit als post-processing script draaien https://github.com/roderi...master/nzbget/RenameMedia

Hashed (ZNHKS76KNK8652iAzo61PoAkjbkjbKJBbhbk462e) releasenames kan niemand veel kaas van maken ;)

[ Voor 40% gewijzigd door schumi2004 op 09-07-2016 12:47 ]

• EWK
  • Niet online

EWK

schumi2004 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:39:
[...]

Hoe ziet de releasenaam er in eerste instantie uit?

/edit:
Ow wacht ik zie het al.
Je moet dit als post-processing script draaien https://github.com/roderi...master/nzbget/RenameMedia

Hashed (ZNHKS76KNK8652iAzo61PoAkjbkjbKJBbhbk462e) releasenames kan niemand veel kaas van maken ;)
Nee, maar ik ging er ook vanuit dat sickrage bij de snatch onthoudt van welke releasegroup en dergelijke de file is en vervolgens ook kan uitlezen wat de hashed naam is, maar dat is dus niet zo. Ik gebruik nu sabnzbd en ga nu overstappen op nzbget en het script gebruiken, dankjewel!
* EWK will report back, bedankt!

Hoi!

Dat renamemedia script zou ook default in nzbtomedia moeten zitten maar hier werkte dat nooit automatisch daarom draai ik hem apart.

• drfruit
  • Niet online
schumi2004 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 13:27:
Dat renamemedia script zou ook default in nzbtomedia moeten zitten maar hier werkte dat nooit automatisch daarom draai ik hem apart.
Bedankt voor de tip. Dat script doet ongeveer hetzelfde als PySabRename, maar dit werkt wel. :)

Als je toevallig ook nog een alternatief weet voor het CharTranslator-script, houd ik me aanbevolen.

Edit:

Helaas, te vroeg gejuicht. Het script wordt wel uitgevoerd en Nzbget meldt ook dat het allemaal goed is gegaan, maar er gebeurt in feite niets.

Zal wel iets te maken hebben met verschillen in omgevingsvariabelen en paden tussen Synology en Qnap.

[ Voor 22% gewijzigd door drfruit op 09-07-2016 20:51 ]

• Freeextreme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Hey,

Ik gebruik SickRage op een Synology (DSM 6.0). Alles lijkt goed te werken behalve subtitles. Ik krijg telkens de volgende melding in de log-file:

2016-07-10 15:43:12 INFO FINDSUBTITLES :: No subtitles to download
2016-07-10 15:43:12 INFO FINDSUBTITLES :: Checking for missed subtitles

Terwijl nog niet alle subtitles zijn gedownload. Weet iemand hoe dit kan?

Thnx.

EDIT: Ik heb het al gevonden. Search subtitle moet je per item nog aanzetten. Dit had ik over het hoofd gezien.

[ Voor 13% gewijzigd door Freeextreme op 10-07-2016 19:15 ]

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-10 15:59
Hoi all,

Ik gebruik al jaren couchpotatoserver, sickrage en sabnzbd. Onlangs ben ik ook begonnen met Torrents via downloadstation (synology) omdat er teveel nzbs failed waren. Aangezien sabnzbd ook wat te belastend was voor men DS211J heb ik nzbget in de plaats geconfigureerd.
Alles werkt naar behoren maar ik gebruik nu de postprocessing scripts nzbtomedia in nzbget. Downloadstation heeft deze optie niet en wanneer een serie of film via torrent binnenkomt dan is sickrage of couchpotato verantwoordelijk voor de post processing. Nochtans lees ik overal dat je best post processing uitschakelt als je de scripts gebruikt maar dat gaat bij mij dus niet.
Dus nu men vraag: wat is de beste post processing setup als je zowel torrents als nzbs binnenhaalt en dit via twee verschillende applicaties (downloadstation/nzbget) behandeld?

Inventaris

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-10 15:59
*friendly bump*

Inventaris

Ik downoad wel eens afleveringen die SickRage dan niet meer op hoeft te zoeken voor mij. Wat is dan de meest handige status in SickRage; ignore, downloaded, skipped, ... ?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-11 12:43

TommyGun

Stik er maar in!

pven schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:27:
Ik downoad wel eens afleveringen die SickRage dan niet meer op hoeft te zoeken voor mij. Wat is dan de meest handige status in SickRage; ignore, downloaded, skipped, ... ?
Handmatig in de series map zetten en SR laten scannen op die folder

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

TommyGun schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:47:
[...]

Handmatig in de series map zetten en SR laten scannen op die folder
Dan moeten de bestandsnamen iets zijn wat door SR wordt herkend, helaas is dat niet altijd zo.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

pven schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:07:
[...]

Dan moeten de bestandsnamen iets zijn wat door SR wordt herkend, helaas is dat niet altijd zo.
Fixen dan ;)

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Enig idee hoe vlot men is met het aanpassen van trackers binnen SR en CP? Of kun je dit door middel van een Custom Tracker zelf (tijdelijk) oplossen? Gaat om KAT en de comeback onder een ander domein.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-11 20:46

Sebazzz

3dp

Bij CouchPotato moet je 'kickass.py', bij Sickbeard 'kat.py' aanpassen. In het bestand vind je de urls. Deze kan je veranderen. Vervolgens de software herstarten.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• outlandos
Sonarr werkt hier naar behoren, maar CP niet. Hij ziet wel beschikbare films in goede kwaliteit die aan alle eisen voldoen, maar er wordt niks binnen gehaald.. Volgens mij heb ik alles geprobeerd. Wie heeft er nog een idee?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Het valt me op dat couchpotato ook andere downloads die klaar zijn in mijn utorrent map in de film map plaatst. Voor zijn films vind ik het echt fantastisch, maar de rest moet hij vanaf blijven. Heb er wel een tag aan meegegeven, maar toch pakt hij de rest ook.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Arunia schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 18:35:
Het valt me op dat couchpotato ook andere downloads die klaar zijn in mijn utorrent map in de film map plaatst. Voor zijn films vind ik het echt fantastisch, maar de rest moet hij vanaf blijven. Heb er wel een tag aan meegegeven, maar toch pakt hij de rest ook.
CP een eigen download map geven :)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
TommyGun schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:23:
[...]

CP een eigen download map geven :)
Dan moet ik daar eens naar kijken, want om een of andere reden kon ik dat niet vinden laatst.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Arunia schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:27:
[...]

Dan moet ik daar eens naar kijken, want om een of andere reden kon ik dat niet vinden laatst.
Dat moet je regelen in je download (torrent?) client. De processing folder verwijs je dan daarnaar in CP.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-11 15:10
Zijn er mensen die Sonarr i.cm. NZBGet gebruiken? ik ben overgegaan naar NZBGet i.p.v. Sabnzb, echter nu merk ik dat Sonarr de series niet meer automatisch download?

Het gaat om afleveringen die zijn de dag ervoor al zijn uitgebracht. Als ik Sonarr handmatig laat zoeken, dan worden de juiste afleveringen ook netjes weergegeven die ik heb ingesteld. Handmatig downloaden start hij ook gewoon.

Wat kan dit zijn?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Ik doe een aanname dat je je indexers toegevoegd heb , nzbget als downloader (en getest met test button)
Search interval?
Zie je iets in Sonarr (debug) log?

Hier draait nzbget icm sonarr als een zonnetje, ik heb wel een fake drone factory folder. https://github.com/Sonarr...mpleted-Download-Handling

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 25-07-2016 11:24 ]

• Possible
Yes klopt.

-Nzb.su heb ik als indexer staan. API key etc klopt allemaal en kan ook gewoon de episodes downloaden als ik handmatig zoeken druk.
-NZBGet is de download client inderdaad.

Alles draait op een Raspberry Pi 2 i.c.m. een 32 GB samsung SSD kaartje. Als de downloads zijn gedownload dan worden deze ook naar de juiste map gekopierd waar Sonarr vervolgens naar kijkt (mijn Drone factory)

Vervolgens worden de series ook netjes naar mijn NAS gekopierd... Dus dat gaat allemaal goed. Het vervelende is alleen dat ik nu elke keer manual search moet drukken voordat Sonarr de afleveringen gaat downloaden. RSS interval staat op 15 min (standaard)

edit: Ik zie toch dat er iets niet goed gaat:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
[   StaticResourceModule    Couldn't find handler for /testproxy.php    7:27am
StaticResourceModule    Couldn't find handler for //phpmyadmin/scripts/setup.php    Yesterday
StaticResourceModule    Couldn't find handler for //phpMyAdmin/scripts/setup.php    Yesterday
StaticResourceModule    Couldn't find handler for //myadmin/scripts/setup.php   Yesterday
StaticResourceModule    Couldn't find handler for //MyAdmin/scripts/setup.php   Yesterday
StaticResourceModule    Couldn't find handler for //mysqladmin/scripts/setup.php    Yesterday
StaticResourceModule    Couldn't find handler for //mysql/scripts/setup.php Yesterday
StaticResourceModule    Couldn't find handler for //pma/scripts/setup.php   Yesterday

Error:

code:
1
2
3
4
    TaskExtensions  Task Error: database is locked database is locked   Yesterday
CommandExecutor Error occurred while executing task CheckForFinishedDownload: database is locked database is locked Yesterday
Newznab An error occurred while processing feed. https://api.nzb.su/api?t=tvsearch&cat=5030,5040&extended=1&apikey=(removed)&offset=0&limit=100: database is locked database is locked  Yesterday
TaskExtensions  Task Error: database is locked database is locked

Wel raar want de installatie heeft verder geen foutmeldingen gegenereerd :?

[ Voor 52% gewijzigd door Possible op 25-07-2016 11:36 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:05

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Meer mensen hier problemen met Jackett in combinatie met speed.cd en Sonarr? Afgelopen week op vakantie geweest en niets is gedownload want mijn backup (kat.cr) is ook kapotstuk :')

Op fora kan ik weinig vinden en het issue bij Jackett van een week zijn alleen maar mensen geweest die het erop hebben gezet van ja hier ook niet zonder reactie of wat dan ook.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Possible schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:31:
Yes klopt.

-Nzb.su heb ik als indexer staan. API key etc klopt allemaal en kan ook gewoon de episodes downloaden als ik handmatig zoeken druk.
-NZBGet is de download client inderdaad.

Alles draait op een Raspberry Pi 2 i.c.m. een 32 GB samsung SSD kaartje. Als de downloads zijn gedownload dan worden deze ook naar de juiste map gekopierd waar Sonarr vervolgens naar kijkt (mijn Drone factory)

Vervolgens worden de series ook netjes naar mijn NAS gekopierd... Dus dat gaat allemaal goed. Het vervelende is alleen dat ik nu elke keer manual search moet drukken voordat Sonarr de afleveringen gaat downloaden. RSS interval staat op 15 min (standaard)

edit: Ik zie toch dat er iets niet goed gaat:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
[   StaticResourceModule    Couldn't find handler for /testproxy.php    7:27am
StaticResourceModule    Couldn't find handler for //phpmyadmin/scripts/setup.php    Yesterday
StaticResourceModule    Couldn't find handler for //phpMyAdmin/scripts/setup.php    Yesterday
StaticResourceModule    Couldn't find handler for //myadmin/scripts/setup.php   Yesterday
StaticResourceModule    Couldn't find handler for //MyAdmin/scripts/setup.php   Yesterday
StaticResourceModule    Couldn't find handler for //mysqladmin/scripts/setup.php    Yesterday
StaticResourceModule    Couldn't find handler for //mysql/scripts/setup.php Yesterday
StaticResourceModule    Couldn't find handler for //pma/scripts/setup.php   Yesterday

Error:

code:
1
2
3
4
    TaskExtensions  Task Error: database is locked database is locked   Yesterday
CommandExecutor Error occurred while executing task CheckForFinishedDownload: database is locked database is locked Yesterday
Newznab An error occurred while processing feed. https://api.nzb.su/api?t=tvsearch&cat=5030,5040&extended=1&apikey=(removed)&offset=0&limit=100: database is locked database is locked  Yesterday
TaskExtensions  Task Error: database is locked database is locked

Wel raar want de installatie heeft verder geen foutmeldingen gegenereerd :?
Ik heb geen ervaring hoe het op een RPi2 draait maar zal niet veel anders zijn als op een Synology zoals ik hier heb.
Staan de rechten op de files goed voor Sonarr?

• Possible
schumi2004 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:08:
[...]

Ik heb geen ervaring hoe het op een RPi2 draait maar zal niet veel anders zijn als op een Synology zoals ik hier heb.
Staan de rechten op de files goed voor Sonarr?
Hoe bedoel je precies welke rechten ? Van NZBGet ?

edit: Ik denk dat ik het probleem heb gevonden. Airdates / Calendar in Sonarr wordt helemaal niet weergeven ? Zie screenshot hieronder:

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/eutmtahpqrzig.png

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/h4clhed1opcxx.png

Zou dit het probleem kunnen zijn? Dat Sonarr hierdoor niet automatisch gaat zoeken ?

[ Voor 35% gewijzigd door Possible op 25-07-2016 15:17 ]

Possible schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:15:
[...]

Hoe bedoel je precies welke rechten ? Van NZBGet ?
Ik bedoelde of alle files t.b.v. Sonarr ook de juiste user/group hebben.
Ik weet niet hoe de installatie procedure is op een RPi2 vandaar.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Sebazzz schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 13:29:
Bij CouchPotato moet je 'kickass.py', bij Sickbeard 'kat.py' aanpassen. In het bestand vind je de urls. Deze kan je veranderen. Vervolgens de software herstarten.
Bij SR kan je een custom provider aanmaken, maar ik weet niet alle details. Lijkt me beter dan in de py hacken?

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-11 20:46

Sebazzz

3dp

TommyGun schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:35:
[...]

Bij SR kan je een custom provider aanmaken, maar ik weet niet alle details. Lijkt me beter dan in de py hacken?
Een custom provider is feitelijk niet anders dan een RSS feed uitlezen. De Kat provider doet dat niet en doet daadwerkelijk een zoekactie.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 10:53
Ik ben vandaag een paar uurtjes aan de gang geweest met couchpotato maar ben er niet echt wild van of doe ik iets fout ...?

Normaliter gebruik ik spotlite i.c.m. sabnzb om bestanden te zoeken en dit werk eigenlijk best goed.
couchpotato schijnt nog gebruikersvriendelijk te werken dus hier maar een poging aan gewaagd.

Alles ingesteld zoals het hoort (hoop ik dan) maar hij vind gewoon verrekte weinig bestanden in vergelijk met spotlite.
Ligt dit aan het feit dat couchpotato puur op bestandsnaam zoekt ?
Dan kan ik me voorstellen dat hij weinig tot niks vind omdat veel namen veranderd worden i.v.m. takedowns.

• CH4OS
  • Niet online
Spotnet wordt gevoed door de community qua inhoud, waar CouchPotato Newznab API's langsloopt die je hebt toegevoegd. Wellicht heb je dus te weinig (custom) Newznabz toegevoegd? Takedowns hebben er weinig mee te maken, dan zou het binnenhalen via Spotnet ook niet werken. ;)

• Brabso
CH40S schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:26:
[...]

Spotnet wordt gevoed door de community qua inhoud, waar CouchPotato Newznab API's langsloopt die je hebt toegevoegd. Wellicht heb je dus te weinig (custom) Newznabz toegevoegd? Takedowns hebben er weinig mee te maken, dan zou het binnenhalen via Spotnet ook niet werken. ;)
Maar als ik bijvoorbeeld een bepaald bestand met spotlite zoek op binsearch gaat het prima, het bestand is dan veranderd van naam. Zoek ik met couchpotato met binsearch aangevinkt vind hij deze niet, vandaar mijn suggestie of het misschien met de naamswijziging te maken heeft ...

• CH4OS
  • Niet online
CouchPotato zoekt op een andere manier, waar Spotlite al gevoed wordt met de filename / NZB die reeds 'gespot' is op Usenet. ;)

• Jorgen
  • Laatst online: 14:00

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Moet je perse SickBeard verwijderen op je Synology als je SickGear wilt proberen?
Aangezien er niks meer automatisch wordt gedownload dacht ik eraan om eens een andere fork te proberen. Aangezien SB gewoon draait, geeft hij geen installatie-opties/github-lokaties weer om uit te kiezen. Ik heb wel de mogelijkheid voor een lokaal bestand te kiezen, maar volgens mij moet ik gewoon de github-lokatie (git://github.com/SickGear/SickGear.git) gebruiken. Wat doe ik verkeerd?

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:03
Ik draai couchpotato sinds deze week op een windows server ipv op xpenology.
Nu wil ik graag weten hoe ik alle instellingen en data files kan resetten (verwijderen lost probleem niet op)

Ik heb namelijk mijn IMDB watchlist laten synchroniseren. Vervolgens heb ik alle films uit de library verwijderd om dat ik een setting onjuist had staan. Nu heb ik mijn IMDB link weer toegevoegd, maar nu wil hij de lijst niet meer syncen.

Iemand een tip hoe dit op te lossen?

EDIT: Opgelost! Blijkbaar wordt de database niet verwijderd na het deinstalleren van couchpotato

[ Voor 9% gewijzigd door Lumics op 27-07-2016 19:25 ]

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:14

icecreamfarmer

en het is

Touchdomex schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:12:
Meer mensen hier problemen met Jackett in combinatie met speed.cd en Sonarr? Afgelopen week op vakantie geweest en niets is gedownload want mijn backup (kat.cr) is ook kapotstuk :')

Op fora kan ik weinig vinden en het issue bij Jackett van een week zijn alleen maar mensen geweest die het erop hebben gezet van ja hier ook niet zonder reactie of wat dan ook.
Ik heb het geprobeerd maar jackett ondersteund geen publieke torrents meer.
Heb jij al een oplossing gevonden?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

icecreamfarmer schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:46:
[...]

Ik heb het geprobeerd maar jackett ondersteund geen publieke torrents meer.
Heb jij al een oplossing gevonden?
Ja via rarbg download ik nu maar niet meer met mijn private tracker :+ Daar is nog geen oplossing voor.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Touchdomex schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:46:
[...]

Ja via rarbg download ik nu maar niet meer met mijn private tracker :+ Daar is nog geen oplossing voor.
Die heb ik ook toegevoegd maar hij vindt niets.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

icecreamfarmer schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:47:
[...]

Die heb ik ook toegevoegd maar hij vindt niets.
Enige wat die tot nu toe niet heeft gevonden is robot wars. De rest gaat hier prima.

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Touchdomex schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:58:
[...]

Enige wat die tot nu toe niet heeft gevonden is robot wars. De rest gaat hier prima.
Wat zijn jouw instellingen?

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Niets speciaals voor zover ik weet. Gewoon zoals alles kwam heb ik het ook gelaten hiervoor.

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Touchdomex schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:04:
[...]

Niets speciaals voor zover ik weet. Gewoon zoals alles kwam heb ik het ook gelaten hiervoor.
Raar ik ook niet, hij doet een search op de indexers en vervolgens vindt hij niets en is hij binenn 10s klaar.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

icecreamfarmer schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:21:
[...]

Raar ik ook niet, hij doet een search op de indexers en vervolgens vindt hij niets en is hij binenn 10s klaar.
Werkt het via handmatig zoeken ook? Vind hij uberhaupt iets?

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Touchdomex schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:25:
[...]

Werkt het via handmatig zoeken ook? Vind hij uberhaupt iets?
Nope ook handmatig wordt er niets gevonden.

EDIT:

Gevonden er staat automatisch https ipv http bij de api.

[ Voor 12% gewijzigd door icecreamfarmer op 28-07-2016 18:31 ]

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
Hoe kan je Sickbeard laten zoeken naar series waar geen seizoensaanduiding in zit. Heb de koppeling aan torrentsites.

VB:
The Night Manager 2016 1080p BluRay DTS x264-SHORTBREHD

Sickbeard vind niks, omdat er waarschijnlijk geen S01 in de releasenaam staat.

Iemand suggesties hoe ik dit op kan lossen?

• mesa57
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:23
Titels zonder seizoens en afleverings aanduiding is not done.
Misschien kun je couchpotato daarvoor gebruiken.

Verwijderd

Reverb_ schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:06:
Hoe kan je Sickbeard laten zoeken naar series waar geen seizoensaanduiding in zit. Heb de koppeling aan torrentsites.

VB:
The Night Manager 2016 1080p BluRay DTS x264-SHORTBREHD

Sickbeard vind niks, omdat er waarschijnlijk geen S01 in de releasenaam staat.

Iemand suggesties hoe ik dit op kan lossen?
Die serie bestaat uit meerdere delen. Hoe gaat ie dat vinden dan?

• luchthaak
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Dat komt omdat de post die daar staat alle afleveringen van The night manager bevat, dus seizoen maakt niet uit. Dit soort post gebeuren zelden zonder seizoens nummer, omdat series langer lopen / niet bekend is ofdat er een 2e seizoen aankomt.

Als je indexer een beetje goed is, komt je daar ook de posts tegen van shortbrehd van de individuele episodes, en moet er dus geen probleem zijn. Anders is het een keertje handmatig iets binnen halen.

Verwijderd

Van de week overgestapt van Sabnzbd naar Nzbget. Nu heb ik 1 probleem. Ik werk met een blackhole en laat Nzbget communiceren met Sonar.

Daar waar Sabnzbd netjes ook nzb's oppikt die ingepakt zijn in een rarbestand doet Nzbget dat niet automagisch. Nu heb ik echt 0 verstand van scripts en ook niet nodig gehad. Op het forum van Nzbget kom ik ook niet echt verder omdat ik niet precies weet waar ik op moet zoeken.

Iemand die mij hier wat verder kan helpen? Op het moment dat ik handmatig het bestand probeer te importeren krijg ik gewoon een foutmelding dat dat niet lukt en word ik naar het log verwezen voor meer info. Daar staat vervolgens niets in. :P

Os is Win 10 en Nzbget is gewoon de recente versie.

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-11 22:00
mijn sonarr vindt al een tijdje niks meer via rarbg. als ik de indexer test (met http en https) geeft hij aan dat alles prima is. hij vindt bij automatisch zoeken ook zoveel/x releases, maar daarna gebeurt er niets. manueel vindt hij ook niets.

als ik zelf even kijk zie ik 20 releases die voldoen..

iemand een idee?

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
Brabso schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:55:
[...]

Maar als ik bijvoorbeeld een bepaald bestand met spotlite zoek op binsearch gaat het prima, het bestand is dan veranderd van naam. Zoek ik met couchpotato met binsearch aangevinkt vind hij deze niet, vandaar mijn suggestie of het misschien met de naamswijziging te maken heeft ...
Tja ik heb dezelfde ervaringen hoor, ik heb couchpotato al jaren draaien op windows server 2012 R2 en sickbeard ook en die laatste werkt vanaf het begin perfect. Al mijn 100 series worden netjes binnengehaald. Maar couchpotato vind bijna niks terwijl ze allebei nzb.su gebruiken. Ik zet wel is wat films in couchpotato maar ga er niet vanuit dat ze gevonden worden, soms heb ik 'm allang en staat die na een half jaar nog steeds in couchpotato.

Bovendien valt op dat als je couchpotato herstart die soms ineens een titel vind, uiteraard dan altijd net een fake release. En ook lastig is dat je niet kunt aangeven dat je graag NL subs wilt.

Conclusie: Dat programma moet nog een hoop verbeteringen krijgen.

• Brabso
Terrestrial schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 17:03:
[...]

Tja ik heb dezelfde ervaringen hoor, ik heb couchpotato al jaren draaien op windows server 2012 R2 en sickbeard ook en die laatste werkt vanaf het begin perfect. Al mijn 100 series worden netjes binnengehaald. Maar couchpotato vind bijna niks terwijl ze allebei nzb.su gebruiken. Ik zet wel is wat films in couchpotato maar ga er niet vanuit dat ze gevonden worden, soms heb ik 'm allang en staat die na een half jaar nog steeds in couchpotato.

Bovendien valt op dat als je couchpotato herstart die soms ineens een titel vind, uiteraard dan altijd net een fake release. En ook lastig is dat je niet kunt aangeven dat je graag NL subs wilt.

Conclusie: Dat programma moet nog een hoop verbeteringen krijgen.
Ok, ik ben dus niet de enigste met die ervaring 8)7
Ik vroeg me in het begin af of het aan de instellingen lag omdat CP bijna niks vind en waarschijnlijk ligt dat dus aan de verandering van de bestandsnaam i.v.m. takedowns etc zodat CP deze niet meer vindt.
De hamvraag is dan;
Ik gebruik nu dus spotlite of newzbin om nzb bestanden te zoeken maar is er nog een beter alternatief ?

• outlandos
CP haalt echt niets automatisch binnen. Ik heb werkelijk geen idee wat er mis is. Sonarr werkt perfect.

Is er nog een goed alternatief voor CP?

• luchthaak
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:21:
Van de week overgestapt van Sabnzbd naar Nzbget. Nu heb ik 1 probleem. Ik werk met een blackhole en laat Nzbget communiceren met Sonar.

Daar waar Sabnzbd netjes ook nzb's oppikt die ingepakt zijn in een rarbestand doet Nzbget dat niet automagisch. Nu heb ik echt 0 verstand van scripts en ook niet nodig gehad. Op het forum van Nzbget kom ik ook niet echt verder omdat ik niet precies weet waar ik op moet zoeken.

Iemand die mij hier wat verder kan helpen? Op het moment dat ik handmatig het bestand probeer te importeren krijg ik gewoon een foutmelding dat dat niet lukt en word ik naar het log verwezen voor meer info. Daar staat vervolgens niets in. :P

Os is Win 10 en Nzbget is gewoon de recente versie.
http://forum.nzbget.net/viewtopic.php?f=8&t=1600, direct download link. zip file, kopieer daaruit zowel unzip.py en rarfile folder naar je scripts folder.

wat je script folder is, zie je via SETTINGS -> PATHS

aangezien je SABNZBD had, heb je python al op je pc runnen, dus hoef je geen python 2.x versie meer te installeren.

nadat je de bestanden in de script folder hebt gekopieerd, zie in SETTINGS, links onder nu UNZIP, maar die heeft verder geen opties.

Ga nu naar SETTINGS->EXTENSION SCRIPTS, naar ScanScript input vakje, klik 'Choose', tik unzip.py aan, en nu wordt iedere file fie je voortaan dumpt uitgepakt.

• luchthaak
  • Niet online
outlandos schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:14:
CP haalt echt niets automatisch binnen. Ik heb werkelijk geen idee wat er mis is. Sonarr werkt perfect.

Is er nog een goed alternatief voor CP?
RSS feeds van MyMovies via je Newznab indexer (heeft vaak ook wat filter opties op kwaliteit). NZBget heeft leuke opties om daarover extra te filteren, maar dat vraagt wat kennis van zelf wat simpele code typen.

Verwijderd

luchthaak schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:20:
[...]

http://forum.nzbget.net/viewtopic.php?f=8&t=1600, direct download link. zip file, kopieer daaruit zowel unzip.py en rarfile folder naar je scripts folder.

wat je script folder is, zie je via SETTINGS -> PATHS

aangezien je SABNZBD had, heb je python al op je pc runnen, dus hoef je geen python 2.x versie meer te installeren.

nadat je de bestanden in de script folder hebt gekopieerd, zie in SETTINGS, links onder nu UNZIP, maar die heeft verder geen opties.

Ga nu naar SETTINGS->EXTENSION SCRIPTS, naar ScanScript input vakje, klik 'Choose', tik unzip.py aan, en nu wordt iedere file fie je voortaan dumpt uitgepakt.
So far so good. Dank je wel. d:)b

Ik krijg nu vervolgens alleen de melding dat unrar.exe niet is geïnstalleerd. Vervolgens heb ik in settings>unpack>unrarcmd het volgende pad ingevuld> C:\Program Files\WinRAR\unrar.exe Maar dat mocht niet echt baten.

• luchthaak
  • Niet online
als je op windows NZBget installeert, staat de juiste unrar.exe in

C:\Program Files (x86)\NZBGet

dit gebruikt NZBget ook om alles uit te kunnen pakken.

probeer anders is een kopie te maken van unrar uit nzbget folder, en plaats die in de folder die je naar je script dir hebt verplaatst.

anders moet je even in het nzbget forum topic het probleem posten

Verwijderd

Mmm, veranderd naar de unrar.exe van Nzbget maar dan blijft diezelfde melding tevoorschijn komen. Ik zal eens rondnezuen daar op het forum. Ik heb nu in ieder geval een foutmelding waar ik iets mee kan.

Bedankt!

• Protax
  • Laatst online: 31-10 16:32
Gebruik al maanden naar volle tevredenheid Sonarr, echter is er één klein ding waaraan ik me blijf irriteren (je moet wat te klagen hebben) :)

Alles wordt keurig automatisch gedownload op mijn NAS, echter als wij iets gekeken hebben gooi ik de aflevering weg / en als het seizoen voorbij is gooi ik heb complete mapje weg (welke hierna weer keurig wordt aangemaakt).
Echter blijf ik altijd 1 aflevering zien staan.

Voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://6.t.imgbox.com/NmUTSYWi.jpg

Hoe zou ik er voor kunnen zorgen, dat hij gewoon keurig naar 0 springt (met Sickbeard en Sickrage ging dit altijd prima)?

[ Voor 3% gewijzigd door Protax op 31-07-2016 21:30 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 52 Laatste

Let op:
Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:

Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Vragen naar wat de beste release groups zijn, is ook niet de bedoeling.
Het ongevraagd benoemen/vermelden van release groups is ook niet de bedoeling

Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)
Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc). En repository versie (Main of andere fork)