Klopt, dat zie ik hier ook. Omdat ik afgelopen week flink bezig was met Spotweb, had ik uiteindelijk 2 verschillende Spotweb's draaien met ieder een eigen Usenet account (
*knip* ). Ik zie consequent verschillen tussen deze 2 Spotwebs, lijkt alsof met Sunny zo'n 1% van de spots niet doorkomen.
Klopt, daar ben ik van op de hoogte, en dat is inderdaad best jammer, want nu moet er in diverse bochten gewrongen worden om het toch enigzins te laten werken.
En jah, er is al vaak geroepen dat gewoon de scene releases downloaden en los hiervan de subs fetchen beter zal werken, maar dat heb ik hier nooit 100% betrouwbaar kunnen krijgen. Ondanks extreem goede efford in tools als AutoSub, Sickrage plugins, Kodi/Plex plugins, zie toch regelmatig dat het mis loopt met de subs.
(met name out of sync, of een geheel verkeerde sub)
Ik download meer dan wat ik zelf kijk, als er een sub ofzo niet goed is, moet ik dat van de overige kijkers horen, of zelf ondervinden als ik pakembeet na een jaar wil gaan kijken.
Ik was/ben eigenlijk op zoek naar een set & forget systeem, dat automatisch nieuwe afleveringen binnenhaalt, in goede kwaliteit, met de juiste subs. En hoewel de meningen daarover kunnen verschillen, een
*knip*release heeft vrijwel altijd een goede kwaliteit source met perfecte subs die altijd in sync zijn.
CptChaos schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 18:10:
[...]
Ik denk eerder dat het werkelijke probleem DMCA is.

Wat dat met naming van
*knip*en de 'standaard' te maken heeft, geen idee.
[...]
Jep, dat verschilt per USP best enorm. Buggy mode inschakelen wil ook nog wel eens helpen.

Volgens mij is DMCA het probleem niet. Zoals ik hierboven aangaf, ik zie verschillen in aantal spots tussen
*knip*en
*knip*, deze zie ik (vooral) terug in de 18+ groepen, welke volgens mij nog weinig last van DMCA hebben.
gielie schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 18:17:
[...]
*knip*Weigert inderdaad om de scène namen aan te houden, bijv ze gebruiken bijna altijd een jaartal in de serie naam.
Wat je kan doen in SR is om de serie naam met jaartal toe te voegen, dan kan hij ze wel vinden.
Hoe bedoel je precies met serie naam met jaartal toevoegen, SR neemt de info toch over van TheTVdb, is verder niets aan te veranderen ?
Ik zie de verschillen ook in de 18+ content. Volgens mij wordt daar zelden DMCA takedowns op gedaan.
CptChaos schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 18:53:
[...]
Nogmaals, die scene rules zijn geen 'standaard' er is geen 'moeten' gebruiken aan. Daarnaast gebruikt
*knip*de releases van een ander, om daar een sub aan toe te voegen, dus strict gezien, zijn zij niet de releaser.

Zou
*knip*dat wel doen, dan zouden ze al die series ook zelf altijd als eerste posten, wat ook niet gebeurd.

Klopt. Eigenlijk neemt
*knip*werk uit handen, door zelf de meest geschikte release te vinden, en daar goede subs bij te plakken. Dan vind ik een weekje wachten op de
*knip*release dan ook helemaal niet erg.
[
Voor 3% gewijzigd door
Rupie op 04-05-2016 19:17
]