Wil wat series binnen halen via mijn laptop, maar heb maar een kleine ssd in mijn laptop zitten.
Heb slack ingesteld als netwerkschijf op mijn laptop.
Anders zou ik het eerst lokaal op mijn laptop moeten zetten en dan via een batch script elke keer de downloads naar slack overzetten.
Dat doet je download client.
Sickbeard zoekt voor je.
Kan je dat van transip mappen op je laptop zodat het eruit ziet als een map of drive
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Ik kan hem inderdaad mappen als netwerkdrive, gebruik utorrent als download client. Maar deze kan niet wegschrijven naar WebDav.TRaSH schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:01:
Sickbeard download niks,
Dat doet je download client.
Sickbeard zoekt voor je.
Kan je dat van transip mappen op je laptop zodat het eruit ziet als een map of drive
Misschien dat een andere download client dit wel kan, dit moet ik dan even uitzoeken.
Sickbeard is best antiek, dus ik neem aan dat je Sickrage gebruikt?G.Scholtens schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:51:
Vraagje, kan sickbeard ook wegschrijven naar slack van Transip (webdav link)?
Wil wat series binnen halen via mijn laptop, maar heb maar een kleine ssd in mijn laptop zitten.
Heb slack ingesteld als netwerkschijf op mijn laptop.
Anders zou ik het eerst lokaal op mijn laptop moeten zetten en dan via een batch script elke keer de downloads naar slack overzetten.
maar is sickrage niet gewoon een fork en kun je nagenoeg de zelfde handleidingen gebruiken?
(beetje het zelfde als Owncloud / Nextcloud gebeuren)
volgens mij kun je gewoon wanneer je de stack hebt toegevoegd aan je systeem deze gewoon kunnen zie in sickbeard?
Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.
Stel dat het zou lukken om weg te schrijven naar webdav dan voorzie ik weer andere problemen bijvoorbeeld je upload snelheid, timeouts etc.G.Scholtens schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:29:
[...]
Ik kan hem inderdaad mappen als netwerkdrive, gebruik utorrent als download client. Maar deze kan niet wegschrijven naar WebDav.
Misschien dat een andere download client dit wel kan, dit moet ik dan even uitzoeken.
Lijkt mij niet een bruikbare oplossing.
Of je moet niet uploaden
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
SickRage is idd een soort SickBeard fork, grote verschil is dat die wel bijgehouden wordt. Ik gebruikte zelf altijd SickBeard maar die is in mijn ogen toch een stuk langzamer dan SickRage.geenwindows schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:59:
Ik zit ook nog op sickbeard hoor... reden; Het werkt bij mij nog prima (in docker) zolang het voor mij goed blijft werken doe ik er niks aan...
maar is sickrage niet gewoon een fork en kun je nagenoeg de zelfde handleidingen gebruiken?
(beetje het zelfde als Owncloud / Nextcloud gebeuren)
volgens mij kun je gewoon wanneer je de stack hebt toegevoegd aan je systeem deze gewoon kunnen zie in sickbeard?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ik zal wanneer ik tijd heb (en zin) eens kijken of ik met de sickbeard config data, sickrage werkend kan krijgen. ben te lui om alles opnieuw in te stellenmiicker schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:56:
[...]
SickRage is idd een soort SickBeard fork, grote verschil is dat die wel bijgehouden wordt. Ik gebruikte zelf altijd SickBeard maar die is in mijn ogen toch een stuk langzamer dan SickRage.
Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dat is inderdaad overkillpven schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:50:
Ik heb NZBhydra nu ingesteld voor SR en CP. Dat lijkt prima te werken. Ik heb daarnaast nog twee betaalde NZB-sites die NZBhydra ook uitpluist voor mij. Het lijkt me overkill om deze beide sites los op te nemen in SR en CP als ze ook al in NZBhydra staan?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Kan alleen kiezen voor een C en D schijf, maar mijn netwerk maps kan ik niet kiezen.
Heb de services Sickrage al ingesteld als vertraagd starten en mijn eigen admin credentials ingevuld.
Weet niet wat voor OS maar ik heb met Windows gewoon een Symlink aangemaakt naar mijn Netwerk share.G.Scholtens schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:32:
Iemand enig idee hoe ik in Sickrage mijn netwerk maps toegevoegd krijg?
Kan alleen kiezen voor een C en D schijf, maar mijn netwerk maps kan ik niet kiezen.
Heb de services Sickrage al ingesteld als vertraagd starten en mijn eigen admin credentials ingevuld.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Heb het nu voor elkaar door de config file aan te passen.Tijntje schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:56:
[...]
Weet niet wat voor OS maar ik heb met Windows gewoon een Symlink aangemaakt naar mijn Netwerk share.
Nu nog een goede torrent provider vinden, mijn series worden niet gevonden.
Bijvoorbeeld mr. robot.
Iemand die mij een pb kan sturen met een fijne torrent provider?
nieuwsgroepen niet echt te doen voor mij, gebruik alleen news.ziggo.nl. Deze heeft maar een retentie van 30dagen als ik het goed heb.
[ Voor 33% gewijzigd door G.Scholtens op 30-09-2016 14:55 ]
[ couchpotato.core.event] Error in event "quality.single", that wasn't caught: Traceback (most recent call last): File "/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/CouchPotato2/couchpotato/core/event.py", line 15, in runHandler return handler(*args, **kwargs) File "/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/CouchPotato2/couchpotato/core/plugins/quality/main.py", line 117, in single quality = db.get('quality', identifier, with_doc = True)['doc'] File "/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/CouchPotato2/libs/CodernityDB/database_super_thread_safe.py", line 43, in _inner res = f(*args, **kwargs) File "/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/CouchPotato2/libs/CodernityDB/database.py", line 944, in get raise RecordNotFound("Not found") RecordNotFound: Not found encoding=UTF-8 debug=False args=['--data_dir', '/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/config', '--daemon', '--pid_file', '/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/config/couchpotato.pid'] app_dir=/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/CouchPotato2 data_dir=/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/config desktop=None options=Namespace(config_file='/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/config/settings.conf', console_log=False, daemon=True, data_dir='/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/config', debug=False, pid_file='/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/config/couchpotato.pid', quiet=False)
[ couchpotato.core.event] Error in event "movie.searcher.single", that wasn't caught: Traceback (most recent call last): File "/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/CouchPotato2/couchpotato/core/event.py", line 15, in runHandler return handler(*args, **kwargs) File "/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/CouchPotato2/couchpotato/core/media/movie/searcher.py", line 200, in single log.info('Search for %s in %s%s', (default_title, quality['label'], ' ignoring ETA' if always_search or ignore_eta else '')) TypeError: 'NoneType' object has no attribute '__getitem__' encoding=UTF-8 debug=False args=['--data_dir', '/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/config', '--daemon', '--pid_file', '/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/config/couchpotato.pid'] app_dir=/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/CouchPotato2 data_dir=/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/config desktop=None options=Namespace(config_file='/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/config/settings.conf', console_log=False, daemon=True, data_dir='/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/config', debug=False, pid_file='/share/CACHEDEV1_DATA/.qpkg/CouchPotato2/config/couchpotato.pid', quiet=False)
Iemand enig idee?
Normaliter kon ik hem van buitenaf prima bereiken, maar krijg nu steevast de melding.
"Bad Request (Invalid host)"
Ik heb al gecontroleerd of de poorten in modem allemaal goed staan en daar zie ik geen problemen in.
Zijn er recentelijk instellingen in een nieuwe Sonarr update gewijzigd waardoor ik niet meer van buitenaf kan benaderen?
Hij draait op een Synology DS214
[ Voor 4% gewijzigd door Rubman op 01-10-2016 07:06 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Even browser cache legen of andere browser proberen.Rubman schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 07:03:
Ik zit al een tijd met een Sonarr issue.
Normaliter kon ik hem van buitenaf prima bereiken, maar krijg nu steevast de melding.
"Bad Request (Invalid host)"
Ik heb al gecontroleerd of de poorten in modem allemaal goed staan en daar zie ik geen problemen in.
Zijn er recentelijk instellingen in een nieuwe Sonarr update gewijzigd waardoor ik niet meer van buitenaf kan benaderen?
Hij draait op een Synology DS214
En anders heb je mogelijk hetzelfde gehad als ik laatst, een bad upgrade en kun je vanaf scratch beginnen.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Voornamelijk omdat het eigenlijk altijd wel prima werkte.
Maar onlangs heb ik SABnzbd vervangen voro NZBget.
Dit ging/gaat prima en SAB heb ik nou ook verwijderd.
Een andere tip was om SickBeard te vervangen door SickRage.
Hier ben ik echter nog niet helemaal van overtuigd;
- Ik heb bijvoorbeeld zowel Have I Got News for You als Have I Got a Bit More News for You.
Bij SickBeard kon ik die prima naast elkaar draaien (ondanks dat op TVDB dit onder 1 show staat) maar SickRage kan deze niet apart indexeren.
- Bij nagenoeg alle shows komt er een banner te staan maar bij een tweetal niet. Heb rondgezocht op internet hoe ik die handmatig kan toevoegen maar dat wil nog niet lukken.
- Ik heb er 1 show tussen staan met 1 afleveringen (Nederlandse serie waarin familie op TV kwam) en hoewel ik deze handmatig toevoeg (geef aan dat deze in SD-kwaliteit is gedownload) komt deze in de serielijst niet te staan; daar staat nog steeds 0/0 gedownload.
- Merk dat gedownloade afleveringen en de standaard lijst met afleveringen toch niet altijd met elkaar rijmen; geldt zowel voor SickBeard als voor SickRage. Daarnaast zit er momenteel ook nog een verschil in aantal gedownloade afleveringen tussen beide programma's (zo'n 62 gedownloade afleveringen verschil).
En nee, dat is niet alleen aan te rekenen aan het missende Have I Got A Bit More News for You show.
Was van plan om SickBeard te verwijderen en SickRage te behouden, maar ik laat ze hierom vooralsnog nog maar even naast elkaar draaien...
[ Voor 12% gewijzigd door Piet91 op 03-10-2016 14:44 ]
Ik kan ze niet werkend krijgen, ook niet met de manuals.
Het volgende snap ik niet:
1
2
| Tue Oct 04 2016 23:20:25 nzbToCouchPotato: [23:20:25] [INFO]::MAIN: Extracting /share/Download/nzbget/incomplete/The Wolf of Wall Street (2013) x264 1080p Bluray DD5.1 DTS.cp(tt0993846).#171/rariederarrar.part038.rar to /share/Download/nzbget/incomplete/The Wolf of Wall Street (2013) x264 1080p Bluray DD5.1 DTS.cp(tt0993846).#171 INFO Tue Oct 04 2016 23:20:25 nzbToCouchPotato: /usr/local/sbin/7z |
Dit is toch niet nzbtocouchpotato zijn pakkie an? Normaal gesproken unpacked nzbget en roept daarna het python script op. Waarom gebeurt dit of interpeteer ik het verkeerd? Overigens failen dit soort downloads altijd bij mij
[ Voor 48% gewijzigd door WeaZuL op 05-10-2016 13:32 ]
NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict
Deze fork wordt wel onderhouden lijkt het:WeaZuL schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:27:
In de OP staat summier iets vermeld over ebooks. Calibre is hier een oplossing voor alsmede ook LazyLibrarian. Heeft er iemand ervaring met een ebook alternatief ala SR/CP? Ik lees bijv. op Reddit dat LL al een tijdje niet meer onderhouden wordt, echter als het werkt zoals je zou verwachten zou dat geen issue zijn. Ik verneem graag de ervaringen mochten die er zijn
https://github.com/DobyTang/LazyLibrarian
Ah super, die had ik zo niet gevonden. Die gaan we eens proberen! Soms zie ik door alle forksPistolebob schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:33:
[...]
Deze fork wordt wel onderhouden lijkt het:
https://github.com/DobyTang/LazyLibrarian
Wellicht een item om op te nemen in de OP?
[ Voor 6% gewijzigd door WeaZuL op 05-10-2016 13:36 ]
Werkt dat een beetje met Nederlandstalige boeken?WeaZuL schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:35:
[...]
Ah super, die had ik zo niet gevonden. Die gaan we eens proberen! Soms zie ik door alle forkshet bos niet meer
![]()
Wellicht een item om op te nemen in de OP?
Tot nu toe heb ik i.c.m. transmission 0 hits, staan er 5 torrent providers actief en in de search lijst staan +100 items, maw iets werkt er niet maar kom er niet achter wat de reden hiervan is.Tijntje schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:52:
[...]
Werkt dat een beetje met Nederlandstalige boeken?
Niemand ervaring met LazyLibrarian
Ervaring 1: de torrent provider torrentdownloads.me genereerde errors in de log dus die heb ik uitgeschakeld en nu druppelen de eerste torrents binnen bij Transmission ..
Ervaring 2: Ondertussen komen er ook films binnen, DVD-rips van 700mb
Ervaring 3: Na 2,5h zijn er van de 115 items in de search list, 10 items succesvol gedownload.
[ Voor 54% gewijzigd door WeaZuL op 05-10-2016 22:51 ]
Hoe verhoudt dit script zich to nzbToMedia? Want ik had nu een Rename.par2 maar nzbToMedia gaf aan dat ie geen media bestanden vond in een map. Ik dacht dat ie wel wat kon met de Rename.par2.mesa57 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:20:
[...]
En als er een par2 rename file bij zit, dan wordt die gebruikt.
Mooi om te horen dat het goed werkt
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
ik krijg een push bericht van sonar dat er gesnatched is.
nzbget download.
en vervolgens in nzbget alles op groen. gedownload en gepostprocessed via nzbtoNzbdrone.
in sonar zie ik:
Folder/File specified for import scan [/volume1/Downloads/complete/series/Criminal.Minds.S12E02.Sick.Day.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-LiebeHD] doesn't exist.
en de download is dus niet naar mijn series gezet, en helemaal nergens meer te bekennen.
ik ben al een paar avonden bezig en zie niet wat er fout is.
logging van nzbget geeft aan:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Fri Oct 07 2016 06:13:38 Collection Criminal.Minds.S12E02.Sick.Day.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-LiebeHD added to history INFO Fri Oct 07 2016 06:13:38 Post-process-script Logger.py for Criminal.Minds.S12E02.Sick.Day.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-LiebeHD successful INFO Fri Oct 07 2016 06:13:38 Executing post-process-script Logger.py for Criminal.Minds.S12E02.Sick.Day.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-LiebeHD INFO Fri Oct 07 2016 06:13:38 Post-process-script nzbToMedia/nzbToNzbDrone.py for Criminal.Minds.S12E02.Sick.Day.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-LiebeHD successful INFO Fri Oct 07 2016 06:13:38 nzbToNzbDrone: NzbDrone: Successfully post-processed Criminal.Minds.S12E02.Sick.Day.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-LiebeHD! INFO Fri Oct 07 2016 06:13:38 nzbToNzbDrone: [04:13:38] [INFO]::MAIN: The /config/scripts/nzbToMedia/nzbToNzbDrone.py script completed successfully. INFO Fri Oct 07 2016 06:13:17 nzbToNzbDrone: [04:13:17] [POSTPROCESS]::NZBDRONE: SUCCESS: The download succeeded, sending a post-process request INFO Fri Oct 07 2016 06:13:17 nzbToNzbDrone: [04:13:17] [INFO]::MAIN: FLATTEN: Flattening directory: /volume1/Downloads/complete/series/Criminal.Minds.S12E02.Sick.Day.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-LiebeHD INFO Fri Oct 07 2016 06:13:17 nzbToNzbDrone: [04:13:17] [INFO]::MAIN: NzbDrone:Series fork set to default INFO Fri Oct 07 2016 06:13:17 nzbToNzbDrone: [04:13:17] [INFO]::MAIN: Attempting to verify Series fork INFO Fri Oct 07 2016 06:13:17 nzbToNzbDrone: [04:13:17] [INFO]::MAIN: Calling NzbDrone:Series to post-process:Criminal.Minds.S12E02.Sick.Day.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-LiebeHD INFO Fri Oct 07 2016 06:13:17 nzbToNzbDrone: [04:13:17] [INFO]::MAIN: Auto-detected SECTION:NzbDrone INFO Fri Oct 07 2016 06:13:16 nzbToNzbDrone: [04:13:16] [INFO]::MAIN: Script triggered from NZBGet Version 17.1. INFO Fri Oct 07 2016 06:13:16 nzbToNzbDrone: [04:13:16] [INFO]::MAIN: ######################################################### INFO Fri Oct 07 2016 06:13:16 nzbToNzbDrone: [04:13:16] [INFO]::MAIN: ## ..::[nzbToMedia.pyc]::.. ## INFO Fri Oct 07 2016 06:13:16 nzbToNzbDrone: [04:13:16] [INFO]::MAIN: ######################################################### INFO Fri Oct 07 2016 06:13:16 nzbToNzbDrone: [04:13:16] [WARNING]::MAIN: Install ffmpeg with x264 support to enable this feature ... |
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Heeft iets met remote path te maken
- Synology DS216play
- Spotweb
- NZBget
- Couchpotato
- Sonarr
Nu worden in couchpotato en Sonarr wel films en series gesnatched, maar niet doorgestuurd naar NZBget. Enkele films/series zijn wel doorgekomen, maar daar is het ook gebleven. Momenteel heb ik in couchpotato 8 films klaar staan, (nieuwe en oudere) en in Sonarr staan 2 series klaar (Gameofthrones en marco polo) om gedownload te worden. Dit laatste betreft dan alle seizoenen
De wachtrij in NZBget bevat slechts 5 downloads.
Ik heb momenteel geen idee wat het probleem is. Heeft iemand toevallig een idee?
Telegram - Sonarr / Telegram - Couchpotato . tool ..
https://github.com/onedr0p
Wat doet het:
via het IM programma Telegram kun je series toevoegen aan je applicatie en kun je zien wat in je library staat, en wordt je op de hoogte gesteld wat er in je library gezet wordt, je krijgt dus een notificatie ping
Geweldig programma welke ik al maanden met plezier gebruik. Wel is de eerste configuratie een beetje lastig ivm de botfather en een eigen channel die je moet opzetten ..
There are no secrets, only information you do not yet have
ik zelf gebruik op Android NZB360
als ik uit huis bv een serie wil toevoegen.
Werkt ook met andere programma's samen.
Setup is wel een stuk makkelijker en je hoeft niet iets extra's te installeren op je Server/NAS
ik heb helaas geen Android ;-) dus dan valt deze inderdaad af.. Baalde daar ontzettend van want dit is wel een hele mooie.TRaSH schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:16:
Geinig,
ik zelf gebruik op Android NZB360
als ik uit huis bv een serie wil toevoegen.
Werkt ook met andere programma's samen.
Setup is wel een stuk makkelijker en je hoeft niet iets extra's te installeren op je Server/NAS
Zo te zien ondersteunen ze alledrie geen Sick*, dus voor wie geen Mono kan gebruiken (bijv. Synology DS413), is alleen het NZBGet of CouchPotato deel interessant/bruikbaar.
[ Voor 57% gewijzigd door Jorgen op 08-10-2016 10:42 ]
schumi2004 in "[Synology] Packages"
Die bot opzetten en id's verkrijgen viel achteraf eigenlijk nog wel mee moet ik zeggen.zeroday schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:04:
Aangezien Schumi in een andere thread een luisterend oor heeft voor een mooie
Telegram - Sonarr / Telegram - Couchpotato . tool ..
https://github.com/onedr0p
Wat doet het:
via het IM programma Telegram kun je series toevoegen aan je applicatie en kun je zien wat in je library staat, en wordt je op de hoogte gesteld wat er in je library gezet wordt, je krijgt dus een notificatie ping
Geweldig programma welke ik al maanden met plezier gebruik. Wel is de eerste configuratie een beetje lastig ivm de botfather en een eigen channel die je moet opzetten ..
[ Voor 75% gewijzigd door schumi2004 op 08-10-2016 14:08 ]
ik krijg hem nog niet in de background gestart en geladen ..schumi2004 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:07:
Heb net de nodige informatie in Synology Packages topic gepost.
schumi2004 in "[Synology] Packages"
[...]
Die bot opzetten en id's verkrijgen viel achteraf eigenlijk nog wel mee moet ik zeggen.
zit bij mij nog in een screen sessie
nohup ?zeroday schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:49:
[...]
ik krijg hem nog niet in de background gestart en geladen ..
zit bij mij nog in een screen sessie
/edit:
Ik ben zelf nog niet zover dat ik botjes draaiende heb maar als alle andere opties niet werken zou ik zelf een shell script maken (command > /dev/null 2>&1) en deze eenmalig via taakplanner starten.
[ Voor 30% gewijzigd door schumi2004 op 08-10-2016 15:04 ]
Ja heb hem hier prima draaien.wvkreg schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:55:
Is er ook al een werkende Sickrage (custom sickbeard) voor Synolgy (6.0 update 1)?
Ik kan ze niet werkend krijgen, ook niet met de manuals.
Heb de Synology 412+ met DSM 6.0.2-8451 Update 1 en had daarvoor nog geen Sickrage erop staan, dus het is een verse install. Via de nieuwe GitHub en daarna, voor zover ik me kan herinneren, de installatiehandleiding van snelrennen.nl gevolgd.
Heb hem icm. met spotweb (die via cronjob elk uur geupdate wordt - het lukte met niet met een standard schedule task binnen de gui van de synology zelf) en sabnzbd lopen.
[ Voor 13% gewijzigd door Tadream op 08-10-2016 18:06 ]
ja maar dat gaat met een node script niet werken ;-)schumi2004 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:00:
[...]
nohup ?
/edit:
Ik ben zelf nog niet zover dat ik botjes draaiende heb maar als alle andere opties niet werken zou ik zelf een shell script maken (command > /dev/null 2>&1) en deze eenmalig via taakplanner starten.
screen voldoet verder
Waarom werkt dat niet met een node script?zeroday schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:35:
[...]
ja maar dat gaat met een node script niet werken ;-)
screen voldoet verdertis alleen een handmatige actie.
zal wel aan node liggen ;-)schumi2004 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 22:15:
[...]
Waarom werkt dat niet met een node script?
Bedankt, dat scheelde mij zoekenRocketKoen schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:13:
Hier was de Couchpotato Chrome plugin ineens besmet met malware (adchoices)
Okay het werkt inderdaad, wel een user aan moeten maken met de juiste rechten.Tadream schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:04:
[...]
Ja heb hem hier prima draaien.
Heb de Synology 412+ met DSM 6.0.2-8451 Update 1 en had daarvoor nog geen Sickrage erop staan, dus het is een verse install. Via de nieuwe GitHub en daarna, voor zover ik me kan herinneren, de installatiehandleiding van snelrennen.nl gevolgd.
Heb hem icm. met spotweb (die via cronjob elk uur geupdate wordt - het lukte met niet met een standard schedule task binnen de gui van de synology zelf) en sabnzbd lopen.
Werkt Spotweb ook nog? Want die required apps staan in community maar ik vraag me af of het nog werkt voordat ik er tijd in steek
Ik zie Spotweb niet meer staan in de community packags ofwel de m de vries locatie werkt niet meer, ongeldige locatie.
[ Voor 12% gewijzigd door wvkreg op 09-10-2016 10:48 ]
Die mdevries locatie werkt inderdaad niet meer, ergens bij het synology forum staat een alternatieve link.wvkreg schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 10:09:
[...]
Okay het werkt inderdaad, wel een user aan moeten maken met de juiste rechten.
Werkt Spotweb ook nog? Want die required apps staan in community maar ik vraag me af of het nog werkt voordat ik er tijd in steek
Ik zie Spotweb niet meer staan in de community packags ofwel de m de vries locatie werkt niet meer, ongeldige locatie.
Daarmee zou het moeten lukken.
Welke kan repo ik beter nemen SickRage of SickRageTV om een update te doen?
Everything is better with Bluetooth
Zie hier: https://www.reddit.com/r/...8/sickrage_vs_sickragetv/
Andere alternatieven zijn SickGear of Sonarr.
Hoe ben je er achter gekomen dat het aan die plugin lag ?RocketKoen schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:13:
Hier was de Couchpotato Chrome plugin ineens besmet met malware (adchoices)
Eerst alle plugins uitgezet en een pagina opnieuw geladen (CTRL-F5). Adds waren weg.TRaSH schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 19:14:
[...]
Hoe ben je er achter gekomen dat het aan die plugin lag ?
Daarna 1 voor 1 weer aangezet en weer CTRL-F5. Bij het inschakelen van CP kwamen de ads terug.
CP plugin weer uit, en de ads waren weer weg. Een paar keer herhaald om het zeker te weten.
Ben nu een simpele advertentie op de add movie popup aan de het maken die ik zelf onder controlle heb en niet een ad-company.
Excusses voor de shitty ervaring
Ik begrijp dus dat je ads gaat toevoegen?RuudBurger schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:33:
De code voor ads in de cp addon is na paar uur weer uitgezet. Heb het idee dat de code die ik getest heb is veranderd toen er meerdere mensen mee aan de slag waren.
Ben nu een simpele advertentie op de add movie popup aan de het maken die ik zelf onder controlle heb en niet een ad-company.
Excusses voor de shitty ervaring
Ik heb het even snel opgetuigd op een Ubuntu VM en met nohup gestart en lijkt prima te werken, neem aan dat dat op een Synology ook wel gaat lukken dan.
Zoiets:

Komt nog een knopje om ze voor een bepaalde tijd uit te zetten denk ik.
Uiteraard zou ik liever geen reclame zien maar dit ziet er keurig uit.RuudBurger schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:10:
[...]
Zoiets:
[afbeelding]
Komt nog een knopje om ze voor een bepaalde tijd uit te zetten denk ik.
Ik zou er op deze manier geen moeite mee hebben.
Ik kan maar geen app vinden die mijn lokale kalender geopened kan krijgen (of via VPN).
Iemand een idee?
Ik heb de mijne publiek staan (klein bash-scriptje kopieert de ical van sonarr naar mijn webserver om het uur), en zo laat ik die ophalen door google, waarbij die dan geintegreerd staat in de standaard google-calendar.schumi2004 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:02:
Iemand die de iCal functionaliteit van Sonarr gebruikt binnen zijn eigen netwerk op een Android?
Ik kan maar geen app vinden die mijn lokale kalender geopened kan krijgen (of via VPN).
Iemand een idee?
Op die manier is ie beschikbaar voor alle apps die met google-calendar overweg kunnen...
(het is nu niet dat die ical geheime gegevens bevat, enkel wat uitzenduren)
De makkelijkste manier om hyprocrieten boos te krijgen? Confronteer ze met hun eigen uitspraken...
Ik heb gewoon de iCal url rechtstreeks in Google Calendar gestopt waar ik mijn eigen ook heb dmv deze url: http://adres:poort/feed/calendar/NzbDrone.ics?apikey=enmijnapikeyschumi2004 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:02:
Iemand die de iCal functionaliteit van Sonarr gebruikt binnen zijn eigen netwerk op een Android?
Iemand een idee?
Dat pakt hij hier dus niet (als je je local IP gebruikt), hij zegt deze niet te kunnen vinden.lubbertkramer schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:19:
[...]
Ik heb gewoon de iCal url rechtstreeks in Google Calendar gestopt waar ik mijn eigen ook heb dmv deze url: http://adres:poort/feed/calendar/NzbDrone.ics?apikey=enmijnapikey
Heb scriptje van @roeleboel gekregen (thanks daarvoor) dus ga daar even mee aan de slag.
Ik gebruik geen local ip maar heb een subdomein eraan hangen met de poort van de docker, en dat werkt.schumi2004 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:26:
[...]
Dat pakt hij hier dus niet (als je je local IP gebruikt), hij zegt deze niet te kunnen vinden.
Heb scriptje van @roeleboel gekregen (thanks daarvoor) dus ga daar even mee aan de slag.
google calendar, een internet agenda toevoegen aan de iphoneschumi2004 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:02:
Iemand een idee?
maar ik gebruik gewoon Telegram met /upcoming in mijn tool en ik zie wat er vandaag / morgen komt.
Tijdstip niet van belang
Ik stuur momenteel de downloads aan via Sonarr en dit gaat zonder problemen.
Nu is het probleem dat Sonarr de gedownloade episodes niet oppikt en doorzet naar de juiste folder.
In de opzet met SABnzbd (niet op docker) werkt dit zonder problemen, Ook vanuit Download Station werkt dit perfect.
error in Sonarr:
Import failed, path does not exist or is not accessible by Sonarr: /download/Completed/serie.s01e08.riprip.x264.rlsgrp
Onder Activity, in de queue tab:
serie.s01e08.riprip.x264.rlsgrp
No files found are eligible for import in /download/Completed/serie.s01e08.riprip.x264.rlsgrp
Wanneer ik ga kijken naar deze folder heeft deze volgende rechten:
Group: users
Owner: docker (is dus de user waarmee deluge gedraaid wordt in Docker)
Permissions: 0777
De mkv zelf heeft 0666
Wanneer ik dit doe via Sabnzbd dan heeft de folder en bestand dezelfde rechten voor de import als hierboven.
Wat zie ik over het hoofd?
edit:
Wanneer ik een episode move naar de /download/Completed/ folder, dan krijgt het bestand mijn user als owner. Wanneer ik vervolgens 'Drone Factory' aanzet (normaal wordt alles uitgevoerd via 'Completed Download Handling'), worden de episodes correct opgepikt.
[ Voor 11% gewijzigd door wars op 13-10-2016 15:49 ]
Wat het doet is een soort van SSO (Single Sign On) authenticatie realiseren binnen een configureerbare groep van target applicaties. De authenticatie en SSO functionaliteit wordt o.a. mogelijk gemaakt door de Nginx's auth_request module icm NGinx reverse proxy, dus het draait zover ik weet niet onder Apache
Goed verhaal maar hoe werkt het? Je disabled de (master) authenticatie in de configuratie van elke individuele target applicatie en configureert vervolgens per applicatie in NGinx dat deze applicatie een auth request benodigd. Bij het benaderen van die applicatie via Nginx (reverse proxy) controlleerd NGinx of er al een gevalideerde sessie actief is zo ja laat hij je door naar die target applicatie zo niet wordt een login pagina (PlexAuth) getoond. PlexAuth zorgt er vervolgens voor dat de Credentials die je dan invoert gevalideerd worden middels de beschikbare Plex Api (via Internet) waardoor je dus kunt authenticeren met je unieke Plex user credentials.
Indien je target applicaties hebt die gebruik maken van interne applicatie gebruikers zoals Plex en PlexRequest, dan is PlexAuth geen oplossing want idealiter moet je dan 2x authenticeren. Eén keer initieel via PlexAuth om uberhaubt de Plex applicatie te kunnen benaderen en één keer om als unieke Plex gebruiker in te loggen in Plex zelf, waardoor je toegang krijgt tot je gepersonaliseerde Plex omgeving etc. Wat PlexAuth dus niet doet is de taget Applicatie voorzien van user credentials of session informatie. Indien je gebruik maakt van PlexAuth en daarnaast Plex / PlexRequest draait zal je, voor zover ik nu begrijp, worst kaas scenario 3x moeten authenticeren met dezelfde Plex credentials om gebruik te kunnen maken van deze plus je target applicaties die achter PlexAuth hangen.
Er is momenteel nog wel een issue: je wordt niet automatisch doorgestuurd naar je target applicatie na een succesvolle authenticatie, eg je komt nu altijd op een generieke landigspagina uit van PlexAuth. Als je vervolgens dan de target URL aanklikt of ingeeft dan wordt je wel succesvol doorgezet naar de target applicatie. Dit issue ligt momenteel bij de ontwikkelaar.
Nee ik heb geen aandeel in deze applicatie echter vond ik het wel de moeite waard om mijn ervaringen tot nu toe hierover te uiten aangezien PlexAuth hier nog niet eerder langs is gekomen en het verder ook weinig met de applicatie Plex te maken heeft, wat de naam overigens doet vermoeden, los van het feit dat het leunt op de individuele Plex user credentials.
[ Voor 8% gewijzigd door WeaZuL op 14-10-2016 15:12 ]
Cardigann is een torznab proxy vergelijkbaar met Jacket, maar dan (voor mij) vele malen stabieler ..
dus kende je het nog niet ..
veel plezier ;-)
of het vele malen stabieler is heb ik nog niet getest.
Heb Jackett draaien en kijk er eigenlijk nooit meer naar.
Maar misschien dat ik het nog eens ga uit testen als het echt een meerwaarde zou hebben.
Zeker het automatische updaten van Jackett is zeer makkelijk,
Totaal geen omkijken naar.
Neem ik gelijk bovenstaande proxy's mee
/edit:
Welke torrent client werkt nu het beste om te gebruiken icm Sonarr en CP ?
Je vraag helemaal gemist maar een kleine update. Ik heb het installed maar eigenlijk is het daar bij gebleven.Murk schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:43:
[...]
@schumi2004: hoe zijn jouw hernieuwde ervaringen?
Ik zal vanavond de configuratie eens afronden.
[ Voor 54% gewijzigd door schumi2004 op 19-10-2016 10:19 ]
[ Voor 146% gewijzigd door Pistolebob op 23-04-2019 14:44 ]
Ik zal Deluge nog eens een kans geven. Was destijds op mijn oude NAS te resource hungry.Pistolebob schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:52:
[...]
Ik vind zelf Deluge (met web GUI) het fijnst werken.
Ik heb ook rTorrent, qBittorrent, Transmission geprobeerd op Linux, maar kom toch steeds bij Deluge terug.
[...]
Ik wil uiteindelijk ook wel overstappen van Jackett naar Cardigann, als ze mijn 20 favoriete private trackers ondersteunen..
Cardigann is deze toch?
https://github.com/cardigann/cardigann
Ik zie dat deze in golang geschreven is dus misschien kan ik ervoor mezelf een ARM binary van maken
Moest dat voor een andere app ook dus alles is al ingericht ervoor.
/EDIT:
Ik zie dat er al een ARM binary is, scheelt weer een hoop werk want compilen ging niet zo goed.
https://dl.equinox.io/cardigann/cardigann/stable
[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 19-10-2016 13:03 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Pistolebob op 23-04-2019 14:44 ]
Jackett crashte bij mij op random momenten omdat deze zich verslikte in data die hij van een tracker kreeg.TRaSH schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:54:
Is op het Sonarr forum voorbij komen,
of het vele malen stabieler is heb ik nog niet getest.
Heb Jackett draaien en kijk er eigenlijk nooit meer naar.
Maar misschien dat ik het nog eens ga uit testen als het echt een meerwaarde zou hebben.
Zeker het automatische updaten van Jackett is zeer makkelijk,
Totaal geen omkijken naar.
ik kon er dus niet meer op vertrouwen dat ie bleef draaien.
Toen ik het daarmee zo zat was kwam ik op Cardigann uit die net was begonnen, ik geloof dat er 6 of 7 trackers in zaten en 1 ervan gebruikte ik .. Yeah .. dus ik kon testen.
Inmiddels heb ik er sinds vandaag 2 trackers in zitten en die 2e is een test omdat die tracker de files in rar aanbied ipv 1 bestand en dan moet Deluge het zonder fouten uitpakken en sonarr dit oppakken. Dus ik ben benieuwd of dat stukje goed gaat komen.
(deluge is ook mijn favo torrent onder linux met zijn webui .. )
ik zelf gebruik de edge versie van Cardigann .. ;-)
Bob waarom heb je 20 trackers nodig?Ik wil uiteindelijk ook wel overstappen van Jackett naar Cardigann, als ze mijn 20 favoriete private trackers ondersteunen..
ik heb voldoende aan 2 ;_))
[ Voor 8% gewijzigd door zeroday op 19-10-2016 14:15 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Pistolebob op 23-04-2019 14:44 ]
Ik voeg gewoon een simpele artiest toe waarvan ik zeker wist dat album er was maar HP verrekt het gewoon
/Edit:
Cardigann Proxy ondertussen ook draaiend maar wanneer ik een tracker toevoeg wordt er gevraagd om een cookie ipv een api of username pass ofzo, hoe kom ik aan die cookie?
/Edit:
Cardigann Proxy wil nog niet starten op mijn Synology, wel in VM.
[ Voor 35% gewijzigd door schumi2004 op 19-10-2016 23:46 ]
De cookie dien je voor sommige trackers ook op te geven in SR en CP;schumi2004 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:22:
/Edit:
Cardigann Proxy ondertussen ook draaiend maar wanneer ik een tracker toevoeg wordt er gevraagd om een cookie ipv een api of username pass ofzo, hoe kom ik aan die cookie?
https://github.com/CouchPotato/CouchPotatoServer/issues/6839
https://raw.githubusercon...ges/screenies/cookies.gif
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Bedoel je om te downloaden of hem te laten importeren in HP?schumi2004 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:22:
Nou heb headphones draaiend en ingesteld maar denk dat ik het er weer af gooi. Vond het toen al ruk en er is blijkbaar niets veranderd.
Ik voeg gewoon een simpele artiest toe waarvan ik zeker wist dat album er was maar HP verrekt het gewoon
Ik het nu al tijden de dev van git draaien en het is zeker niet zo stabiel als een SickRage of Couchpotato maar het werkt wel.
De manier waarop ik het heb opgezet is dat HP mijn muziek folder importeert maar iaat hem niet de downloads in deze folder plaatsten omdat ik toch handmatig met MusicBrainz Picard will taggen. Picard zet dan uiteindelijk de muziek die getagd is in mijn muziek folder die HP dan weer scant.
Ow met dat linkje naar cookies werkt het als een trein, thanks.TommyGun schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:50:
[...]
De cookie dien je voor sommige trackers ook op te geven in SR en CP;
https://github.com/CouchPotato/CouchPotatoServer/issues/6839
https://raw.githubusercon...ges/screenies/cookies.gif
Importeren doe ik niet wilde met een schone DB testen.Tijntje schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:57:
[...]
Bedoel je om te downloaden of hem te laten importeren in HP?
Ik het nu al tijden de dev van git draaien en het is zeker niet zo stabiel als een SickRage of Couchpotato maar het werkt wel.
De manier waarop ik het heb opgezet is dat HP mijn muziek folder importeert maar iaat hem niet de downloads in deze folder plaatsten omdat ik toch handmatig met MusicBrainz Picard will taggen. Picard zet dan uiteindelijk de muziek die getagd is in mijn muziek folder die HP dan weer scant.
Ik heb dus eerst een album opgezocht, wat een drama was maar uiteindelijk 1 gevonden waarvan ik zeker wist dat deze er was.
Vervolgens een forced refresh en wachten maar mooi niets downloaden.
Kan me niet voorstellen dat ik zaken te strak geconfigureerd heb en anders had ik met de pick release wel verwacht items te zien waar uit te kiezen valt.
Ik zal het weekend nog eens op mijn gemak ervoor gaan zitten maar kijk er nu al beetje tegenop
Bij mij werkt HP wel, maar je moet erg geduldig zijn. Om de database up te daten was ik 2 dagen kwijt. Nog een dag later werden daadwerkelijk de eerste albums gedownload. Misschien even laten draaien?schumi2004 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:55:
[...]
Ow met dat linkje naar cookies werkt het als een trein, thanks.
[...]
Importeren doe ik niet wilde met een schone DB testen.
Ik heb dus eerst een album opgezocht, wat een drama was maar uiteindelijk 1 gevonden waarvan ik zeker wist dat deze er was.
Vervolgens een forced refresh en wachten maar mooi niets downloaden.
Kan me niet voorstellen dat ik zaken te strak geconfigureerd heb en anders had ik met de pick release wel verwacht items te zien waar uit te kiezen valt.
Ik zal het weekend nog eens op mijn gemak ervoor gaan zitten maar kijk er nu al beetje tegenop
[ Voor 98% gewijzigd door Pistolebob op 23-04-2019 14:45 ]
Dacht dat dat algemene kennis was....Pistolebob schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:48:
Ik merk nu dat Deluge toch echt niet gemaakt is om honderden torrents actief te houden.
Als ik er 200+ actief heb, upload ie wisselvallig heel langzaam en even een paar seconden weer snel.
Terwijl het een gigabit-verbinding is.
Dan maar alles migreren naar rTorrent..
Deluge voor racing
Rtorrent voor longtime/mass seed (ik heb denk ik kleine 600 dingen in rtorrent staan, geen enkel problem)
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
alleen krijg ik het allemaal niet goed ingesteld
dat die netjes download lukt me niet
en hoe je sonar instelt dat die download met nzbget
ik heb er windows 10 op draaien
is er mischien iemand die dit voor mij allemaal wil instellen
dat het dan ook werkt
want ik geef het op naar 3 dagen
graag een pb als reactie als je me wilt helpen
ivm met de inlog ervan
zeker met nzbget is het een eitje
In sonarr voeg je nzbget als downoad client,
geeft de ipnummer waar nzbget draait en de Category in mijn geval "tv" (CaSe SeNSiTiVe)
en je zorgt dat die Category ook in nzbget bestaat.(dus ook met kleine letters in mijn geval).
verder hoefde ik er niks mee te doen.
Combinatie met plex weet ik niet dat gebruik ik niet,
maar neem aan dat je dat in sonarr gewoon kan instellen onder de TAB connect.
Zo heb ik dat ook voor Kodi en PushOver
Ik krijg bij elke nieuwe download een notification that er een nieuwe ep beschikbaar is echter lijkt hij dit niet te doen wanneer er een repack gedownload wordt?! Zou dit incidenteel zijn of doet Sonarr dit echt niet?
Ik heb er eigenlijk nooit op gelet maar nu ik Emby aan het uitproberen ben viel me dit ineens op na wat uitzoek werk.
En het viel me ook op dat CouchPotato geen library update geeft aan Emby wanneer er een film gedownload is, hoort dat ook zo of is daar ook iets in mis?
/Edit:
CP issue is gemeld maar er gebeurt niet veel mee.
https://github.com/CouchPotato/CouchPotatoServer/issues/5973
[ Voor 26% gewijzigd door schumi2004 op 24-10-2016 21:36 ]
Van de een op de andere dag krijg ik de volgende meldingen.
016-10-25 16:23:25 ERROR RECENT-SEARCH :: All torrent cache servers failed to return a downloadable result
2016-10-25 16:23:24 WARNING RECENT-SEARCH :: Connection error ('Connection aborted.', gaierror(-2, 'Name or service not known')) while loading URL http://***********************.torrent
2016-10-25 16:23:24 WARNING RECENT-SEARCH :: Connection error ('Connection aborted.', gaierror(-3, 'Temporary failure in name resolution')) while loading URL https://******************.torrent
2016-10-25 16:23:21 INFO RECENT-SEARCH :: Downloading *****************************[rartv] from Rarbg
Heeft iemand een idee waar ik het moet zoeken? Ik maak gebruik van black-hole.
de *** heb ik natuurlijk zelf toegevoegd om geen links hier te plaatsen.
[ Voor 20% gewijzigd door powah2k4 op 25-10-2016 16:26 ]
Nu heeft ie een vervelende bug gekregen, dat hij reklame filmpjes van release groepen ziet als aflevering, deze vervolgens renamed en in de serie folder zet. Dit terwijl het echte bestand (met de juiste naam) gewoon onaangeroerd laat in de download folder.
Downloads verlopen via NZBGET, daar zit afaik helaas ook geen filter in om deze filmpjes niet uit te pakken.
Know issue, of moet dit zelf verholpen gaan worden ?
Ik heb geen flauw idee welke package roet in het eten gooit.
Iemand een idee hoe ik kan achterhalen waar het mis kan gaan? Als ik op logboek klik in de package dan staat er niets veelzeggend.
Is er ergens een ander logboek te vinden?
Edit:
Gek genoeg heeft Sonarr wel een download laten starten. Ik zie net dat Sabnzb een nieuwe aflevering van een serie aan het downloaden is, terwijl er bij het package staat: stopgezet.
[ Voor 23% gewijzigd door Nicap op 02-11-2016 22:39 ]
Welke Mono gebruik je nu?kdbruin schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:56:
Ik heb recentelijk ook mono op m'n FreeBSD server een update gegeven en nu crashed Sonarr bij het zoeken naar nieuwe afleveringen. Dus mono maar weer een downgrade gegeven en nu loopt het weer als een zonnetje.
Al gekeken of package uberhaupt draait via CLI?Nicap schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:56:
Vandaag een hele rits Synology packages geupdated op mijn DS414, maar nu start Sonarr niet meer op. Pas dus op met de updates.
Ik heb geen flauw idee welke package roet in het eten gooit.
Iemand een idee hoe ik kan achterhalen waar het mis kan gaan? Als ik op logboek klik in de package dan staat er niets veelzeggend.
Is er ergens een ander logboek te vinden?
Edit:
Gek genoeg heeft Sonarr wel een download laten starten. Ik zie net dat Sabnzb een nieuwe aflevering van een serie aan het downloaden is, terwijl er bij het package staat: stopgezet.
ps aux | grep nzbdrone
Handmatig gestart?
/var/packages/nzbdrone/scripts/start-stop-status start?
Log bekeken van Sonarr?
/volume1/@appstore/nzbdrone/var/.config/NzbDrone/logs/sonarr.txt
Ik had wel gezocht en wat gevonden met betrekking tot mono.schumi2004 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:05:
[...]
Al gekeken of package uberhaupt draait via CLI?
ps aux | grep nzbdrone
Handmatig gestart?
/var/packages/nzbdrone/scripts/start-stop-status start?
Log bekeken van Sonarr?
/volume1/@appstore/nzbdrone/var/.config/NzbDrone/logs/sonarr.txt
De mono versie die draaide was van synocommunity. Die heeft het altijd gedaan, maar ik las iets over de mono versie die standaard in de packages staat. Ik heb die geinstalleerd en in het start up script van Sonarr verwezennaar de nieuwe package van mono.
Nu draait Sonarr weer als vanouds(dus ook de webacces).
Heb niet gekeken naar de dingen die jij opsomt helaas. Ik zal even kijken naar de laatste, wat daar in de logs staat.
Edit:
Zie wel een hele boel van deze melding sinds het updaten van de packages:
1
2
3
4
| [v2.0.0.4374] NzbDrone.Mono.Disk.LinuxPermissionsException: Error setting file owner and/or group: EPERM at NzbDrone.Mono.Disk.DiskProvider.SetOwner (System.String path, System.String user, System.String group) [0x00057] in M:\BuildAgent\work\6c3239faf2b92630\src\NzbDrone.Mono\Disk\DiskProvider.cs:161 at NzbDrone.Mono.Disk.DiskProvider.SetPermissions (System.String path, System.String mask, System.String user, System.String group) [0x00008] in M:\BuildAgent\work\6c3239faf2b92630\src\NzbDrone.Mono\Disk\DiskProvider.cs:84 at NzbDrone.Core.MediaFiles.MediaFileAttributeService.SetMonoPermissions (System.String path, System.String permissions) [0x0000f] in M:\BuildAgent\work\6c3239faf2b92630\src\NzbDrone.Core\MediaFiles\MediaFileAttributeService.cs:88 |
Waarschijnlijk toch een issue met mono.(de syno variant)
[ Voor 34% gewijzigd door Nicap op 03-11-2016 10:27 ]
Wel bijzonder dat het aanpassen naar andere mono het ineens weer laat werken.Nicap schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:22:
[...]
Ik had wel gezocht en wat gevonden met betrekking tot mono.
De mono versie die draaide was van synocommunity. Die heeft het altijd gedaan, maar ik las iets over de mono versie die standaard in de packages staat. Ik heb die geinstalleerd en in het start up script van Sonarr verwezennaar de nieuwe package van mono.
Nu draait Sonarr weer als vanouds(dus ook de webacces).
Heb niet gekeken naar de dingen die jij opsomt helaas. Ik zal even kijken naar de laatste, wat daar in de logs staat.
Hier staat het op auto update en zonet kon ik er nog bij, ik zal het eens in de gaten houden.
Weet ook nog niet helemaal zeker of het daar aan ligt. Als ik verder kijk in het log, zie ik al heel lang dat die melding voorkomt. Het komt in de logs van begin dit jaar ook al voor.schumi2004 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:28:
[...]
Wel bijzonder dat het aanpassen naar andere mono het ineens weer laat werken.
Hier staat het op auto update en zonet kon ik er nog bij, ik zal het eens in de gaten houden.
Blijkbaar is het toch iets anders geweest.
Nu even kijken waarom ik deze melding krijg ik het log.
Ik heb via FreshPorts de bestanden van de laatste release teruggezet in de ports tree (begonnen met de eerste commits voor deze release, gevolgd door de updates), daarna een uninstall van mono gedaan om daarna de "oude" mono gebouwd en geinstalleerd.
Het gaat om versie 4.4.2.11_1.
Zou Sonarr hierin een oplossing bieden?
Ze zijn allemaal afhankelijk van het aanbod en wat jij hebt ingesteld. Maar daar kan hier niet over gepraat wordenMikeyMan schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:09:
Hoe is jullie ervaring voor het sources van films met Sonarr ipv CouchPotato? Ik moet zeggen dat SickBeard het echt meer dan prima doet, maar CouchPotato haalt echt niet veel binnen.
Sonarr is helemaal ruk met films,😉MikeyMan schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:09:
Hoe is jullie ervaring voor het sources van films met Sonarr ipv CouchPotato? Ik moet zeggen dat SickBeard het echt meer dan prima doet, maar CouchPotato haalt echt niet veel binnen.
Mede door dat alleen voor series is!
Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:
Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Vragen naar wat de beste release groups zijn, is ook niet de bedoeling.
Het ongevraagd benoemen/vermelden van release groups is ook niet de bedoeling
Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)
Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc). En repository versie (Main of andere fork)