Ik draag geen bril, maar de mensen die ik ken hebben een insert erin zitten met daarin hun brillen glas.vdr01 schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 16:56:
De volgende vraag voor airsoft veteranen die een bril of contactlenzen dragen. Ik ben zelf brildragend voor in de verte. Raden jullie een veiligheidsbril aan met geslepen inserts of zijn daglenzen wellicht een betere optie?
Edit: alle 184 pagina's doorgenomen en veel geleerd. Maar dat wil nog niet zeggen dat al mijn vragen zijn beantwoord. Merk wel op dat het topic wat vaart heeft verloren. Zijn er nog tips voor een actievere gemeenschap? NL/DE of EN, meer talen beheers ik niet. En Tweakers hebben allemaal prima ogen zeker
Heb een foto erbij gedaan zo ziet het er ong uit, je zou eens kunnen kijken bij Swiss Eye.
En ja dit topic is redelijk doodgebloed sinds die glory days, ik heb een tijdje geprobeerd het te reviven op de Tweakers Discord maar er was niemand die joinde haha...
Er zijn wat andere discord servers actief en ook wat whatsapp groepen naar verluid.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/o7oDiW4oWbSzcVESvQQjaO2p.jpg?f=user_large)