Volgens mij heb ik laatste ook... wat minder mint en gewoon basic persing.. moet nog wel keer luisteren.
Gisteren bijna een RP3 gekocht, dacht fuck it, koop hem gewoon... ging naar winkel die 10 minuten voor sluitingstijd al op slot was.. weet weer waarom ik veel online koop. Winkeliers mogen niet zeiken op webshops als ze dit soort fratsen uithalen.
Op terugweg bedacht ik me dat ik waarschijnlijk net zo blij zou worden van zo'n Edwards tafel die bijna de helft minder kost, dan maar een RB202 ipv RB303 arm... zal best iets schelen, maar toch, volgens mij worden die RB202's ook nog op vrij serieuze tafels ingezet, het enige wat je mist is een VTF knop (dan maar 'ouderwets' gewicht schuiven... schijnt overigens bij de RB303 ook beter te zijn, net zorgen dat je de veer aanspant met die knop en dan naalddruk met gewicht instellen).
Dat 'double bracing' zal ook best leuk zijn, maar ook deels een (marketing) gimmick. Deel van het upgrade pad is voor beide tafels hetzelfde (alu subplatter ipv fenol bv), blauwe Edwards riem schijnt beter te zijn dan standaard Rega riem en ook beter dan de 'upgrade' witte riem en bij beide tafels kan je later een externe voeding met snelheidsregeling eraan knopen, bij Edwards krijgt die als het goed is nog pitch control.
En ze hebben in Zoetermeer aanbieding met de Goldring 2200, dat schijnt ook een erg fijn elementje te zijn, dan heb ik gewoon voor minder geld dan een RP3 zonder element een tafel met een tof elementje... en mocht het toch niks zijn, zo'n 'plank', dan verlies ik minder

Al denk ik dat een Rega iets waardevaster zal zijn.
Had afgelopen week ook m'n Sony PS-X4 weer eens in handen, staat al even weggestopt, zonde om weg te doen... maar ondanks zijn flinke gewicht en gelpoten... die Technics is technisch toch wel iets mooier en luxer, plateau van onder gedempt enzo, gewoon iets netter.. dus de Sony staat op marktplaats