nou afgelopen zaterdag naar die "platenbeurs" geweest hier om de hoek.
had gehoopt dat er een paar regionale vaders stonden die hun oude platencollectie van de hand wilde gaan doen maar niets was minder waar.
een zaaltje bij de plaatselijke voetbalvereniging met een stuk of 10 lange tafels met daarop een aantal handelaren die alles netjes voorzien hadden van stickers met vaste prijzen en 1 met een stuk of 20 graai dozen.
ik had er extra tijd voor gemaakt dus wilde niet direct weer naar buiten lopen.
2 tafels bekeken en zag hier en daar nog wat CCR en Beatles spullen maar toen ik het vinyl uit de hoes wilde halen om te kijken of het een kraskaart was werd ik vriendelijk doch dringend verzocht dat niet te doen: "je kan toch zien wat er op de hoes staat!"
" ja meneer maar ik koop toch ook geen auto waar ik niet in mag zitten?"
en dan de prijzen, 25 euro voor een CCR plaat waar mijn dochter van 3 nog moeite mee zou hebben om al die krassen te veroorzaken met een kettingzaag.
dan naar de graaibakken, hmm die paar seconden dat ik daar in heb gekeken zou ik ook wel terug willen hebben in mn leven, ik ben geen piratenzender!
toen ik weer richting uitgang liep sprak de organisator me nog aan:"ga je al weer?"
" ja ik heb ze allemaal al!"
nee dat doen we dus niet weer
de volgende dag was ik bij mn vader en vroeg, waar is je Dual platenspeler?
oh die staat op zolder neem maar mee!
moet je ook meteen die 4 grote bakken met LP's van me meenemen!
nee pa ik neem er 1 mee, die andere 3 met James Last mag je houden!
had gehoopt dat er een paar regionale vaders stonden die hun oude platencollectie van de hand wilde gaan doen maar niets was minder waar.
een zaaltje bij de plaatselijke voetbalvereniging met een stuk of 10 lange tafels met daarop een aantal handelaren die alles netjes voorzien hadden van stickers met vaste prijzen en 1 met een stuk of 20 graai dozen.
ik had er extra tijd voor gemaakt dus wilde niet direct weer naar buiten lopen.
2 tafels bekeken en zag hier en daar nog wat CCR en Beatles spullen maar toen ik het vinyl uit de hoes wilde halen om te kijken of het een kraskaart was werd ik vriendelijk doch dringend verzocht dat niet te doen: "je kan toch zien wat er op de hoes staat!"
" ja meneer maar ik koop toch ook geen auto waar ik niet in mag zitten?"
en dan de prijzen, 25 euro voor een CCR plaat waar mijn dochter van 3 nog moeite mee zou hebben om al die krassen te veroorzaken met een kettingzaag.
dan naar de graaibakken, hmm die paar seconden dat ik daar in heb gekeken zou ik ook wel terug willen hebben in mn leven, ik ben geen piratenzender!
toen ik weer richting uitgang liep sprak de organisator me nog aan:"ga je al weer?"
" ja ik heb ze allemaal al!"
nee dat doen we dus niet weer
de volgende dag was ik bij mn vader en vroeg, waar is je Dual platenspeler?
oh die staat op zolder neem maar mee!
moet je ook meteen die 4 grote bakken met LP's van me meenemen!
nee pa ik neem er 1 mee, die andere 3 met James Last mag je houden!
[ Voor 8% gewijzigd door talin op 27-05-2015 11:11 ]
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!