Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:59:
[...]

Ik laat het zo, net zoals ik bij Uncharted heb gedaan, tenslotte ging Uncharted ook zonder problemen.
Goede keuze, kreeg net de melding op mijn PS4 van Black Ops III dat er een (onjuiste) email is gestuurd dat de vooruitbestelling is geannuleerd, maar dat we ons geen zorgen hoeven maken en de bestelling nog gewoon staat.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 07:43:
CALL OF DUTY: BLACK OPS 3 - BETA MORG CITY THEME:

https://store.playstation...02624_00-BLACKOPS3BETATHM

Gratis voor de PS4 beta spelers.
Top, bedankt voor de link!

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:05

RawChild

PSN: Rawchild

Wat is die link? zit op mijn werk, maar krijg de melding dat de site niet beschikbaar is

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

RawChild schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:06:
Wat is die link? zit op mijn werk, maar krijg de melding dat de site niet beschikbaar is
dan zit je waarschijnlijk achter een proxy, m.a.w., je werk zal waarschijnlijk dit soort sites blokkeren vermoed ik.
Er is niets mis met de URL namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Ok, maar als jij zag dat er niets mis met de link is had je ook wel even kunenn zeggen wat er achter de link zit ;)
Kortom, wat kun je downloaden, idereen reageert zo blij/dankbaar dat ik het idee krijg dat het iets bijzonders is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

RawChild schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:05:
Ok, maar als jij zag dat er niets mis met de link is had je ook wel even kunenn zeggen wat er achter de link zit ;)
Kortom, wat kun je downloaden, idereen reageert zo blij/dankbaar dat ik het idee krijg dat het iets bijzonders is ;)
lol, je kunt ook een paar posts terug scrollen, maar bij deze....

https://store.playstation...02624_00-BLACKOPS3BETATHM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RawChild schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:05:
Het is een cool dynamisch thema voor de PS4 met een BOIII stad met regeneffecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Dank je Dennis :) Dat antwoord zocht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

ik heb nu cod black ops 3 digital deluxe edition pre order op PS4 weet iemand wanneer ik die pre order theme krijg ? staat bij loopt op 30-10-15 af dus als goed heb is vandaag laats dag dat je dit nog kan krijgen

[ Voor 29% gewijzigd door Motaro op 30-10-2015 17:24 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 18:44:
[...]

Ghosts vind ik toch echt niet slecht hoor, ziet er grafisch beter uit dan BO3 en overall best een goeie game. Hit detection was echt spot on, dat is niet iets wat ik van bijvoorbeeld BO2 kon zeggen.

Sommige maps waren alleen iets te groot voor 6v6 potjes. Ik denk dat de meeste mensen Ghosts niet leuk vinden omdat het makkelijker is om in te "campen" ten opzichte van Black Ops 2 bijvoorbeeld. Waar rushers met SMG's de overhand hebben.
Grafisch was de game niet slecht, inderdaad. Beter dan BO3 zou ik niet beweren. We hebben overduidelijk een andere mening over Ghosts. Er zijn trouwens veel mensen die Ghosts overgeslaan hebben. Terug naar BO2 of verder naar AW. Sommige mappen waren inderdaad te groot waardoor mensen goed konden campen. Ik had een KD van 2.0 maar toch haatte ik het spel. COD is gemaakt om te rushen. Het snelle spel, daarom is het bekend. In BO3 lijken ze dit terug gedaan te hebben.

De nieuwe map van Nuketown al gezien? Lijkt me echt een topper! _/-\o_

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/HK3GhFwizdi9eOnMuelWemLN/full.png?nohitcount=1

Heerlijk, ik ben er helemaal klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Weet iemand of deze een machmaking systeem heeft voor de coop??? want die campaing lijt me nu wel vet om die met 4 man te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt het aan mij of is er veel minder hype etc. tegenwoordig? Zie nergens berichten van nachtverkoop of speciale acties oid. Ga hem denk ik vrijdag gewoon bij de Intertoys om de hoek halen, heb dan toch vrij.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zover ik weet hebben de meeste mensen hem digitaal al aangeschaft en hoeven hierbij alleen te preloaden en dan rond 00:00 spelen i.p.v. in een winkel staan. Ook al vond ik het altijd wel wat hebben zo'n nachtverkoop :P Ik ook heb hem al gekocht voor PC en hoef hem ook alleen nog maar te preloaden :P

Maar op de Black Ops 3 subreddit is de hype een stuk meer aanwezig: https://www.reddit.com/r/blackops3/

[ Voor 15% gewijzigd door falcon123 op 31-10-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/8f48d09a05a9b9b5f96a80aa5f6b1334.png
Afbeeldingslocatie: https://embed.gyazo.com/6392a41bc5eb6001193016028578446e.png
denk dat deze nog niet gepost zijn :p
zombie coop >:)

[ Voor 7% gewijzigd door razerBE op 31-10-2015 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Dit is ook wel vet gedaan in 1 van de simulated maps: Inception!
http://imgur.com/oEKTzSu

https://www.reddit.com/r/...py_infection_map_is_leak/

En die map(iig dat gedeelte) infection lijkt beetje op Carentan uit Call of Duty 1 :D :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MwFJnXU.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door falcon123 op 31-10-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
falcon123 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:56:
Zover ik weet hebben de meeste mensen hem digitaal al aangeschaft en hoeven hierbij alleen te preloaden en dan rond 00:00 spelen i.p.v. in een winkel staan. Ook al vond ik het altijd wel wat hebben zo'n nachtverkoop :P Ik ook heb hem al gekocht voor PC en hoef hem ook alleen nog maar te preloaden :P

Maar op de Black Ops 3 subreddit is de hype een stuk meer aanwezig: https://www.reddit.com/r/blackops3/
Ja zit wat in. Misschien is het wat aan het afzwakken qua populariteit?

Nuja, wat ik er van heb gezien lijkt de zombie mode wel erg leuk. Heb ik in de voorgaande edities nauwelijks aangeraakt maar dit ziet er wel interessant uit.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Vrijdag schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:01:
[...]

Ja zit wat in. Misschien is het wat aan het afzwakken qua populariteit?

Nuja, wat ik er van heb gezien lijkt de zombie mode wel erg leuk. Heb ik in de voorgaande edities nauwelijks aangeraakt maar dit ziet er wel interessant uit.
Ik zie dat gamemania enzo wel gewoon aan nachtverkoop doen enzo op dat gebied maar ik heb wel het idee dat het inderdaad niet heel levend meer is hier op Tweakers. Ik heb ook wel het idee dat de vorige 2 CoD's wel enig wat schade hebben aangericht en dan voornamelijk op de PC. Aangezien de hoeveelheid mensen bij Ghosts en AW heel snel is teruggevallen door de brakke pc support en dergelijke.

Ik heb zelf namelijk een stuk meer vertrouwen in Black Ops 3 voornamelijk door het kunnen spelen van de beta op PC, die het bij mij heel soepel deed.

[ Voor 9% gewijzigd door falcon123 op 31-10-2015 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad. Waar bij vorige versies op veel plekken werd geadverteerd dat de winkels 's nachts open gingen zie ik dat nu eigenlijk nergens. En dan woon ik ook nog in Den Haag.
Helaas heb ik de beta gemist (speel op de PS4) maar ik ben zo'n gewoonte dier die elk jaar de nieuwe CoD koopt. Gewoon omdat ik het een vermakelijk spelletje online vind.

Seasonpass koop ik dan weer nooit, de basemaps vind ik wel weer voldoende. Heb ooit één dlc gekocht maar het vervelende is dat bijna niemand dat speelde. Dus dat laat ik maar voor wat het is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Heb hem ook digitaal aangeschaft voor 33,68 (PC), ik loop ieder jaar wel ff door de sp van CoD heen en zeker nu het ook coop kan zal ik daar al wel genoeg plezier aan beleven. Hoogstwaarschijnlijk ook nog wat uren mp spelen en dan weer verder met andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Ik ga 'm gewoon weer bestellen, na een (voor mij) zeer tegenvallende AW. (Ik speel alleen PC)
Ging me te snel en te ongeorganiseerd met al dat gejump.
De beta van BO3 ging me al een heel stuk beter af, overzichtelijker, en voelde vertrouwder aan.

Ghosts speel ik nog steeds met regelmaat. In tegenstelling tot velen ligt die mij namelijk wel :)

Ik doe bijna nooit digitale aankoop, omdat ik gewoon het doosje + dvd wil.
Ik installeer vaak wel gewoon meteen via Steam dus gebruik de DVD niet, maar het is gewoon leuk om de serie compleet te hebben staan op de plank.

Wie heeft 'm nog meer voor PC besteld als DVD zijnde en waar?
Kan nog niet echt een goedkoop alternatief vinden, alleen nog voor €46.50 bij Yourgamezone.nl.
Dacht dat ik voorgaande jaren altijd wel een euro of 5 goedkoper uit was.
Niet dat het me nou op die €5.00 aankomt, maar gaat om het principe ;)

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

um..., wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen?:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sPfSgzZl.jpg

Ik wilde ff checken toen ik Dennis z'n post zag....

Beetje vreemd! Kan 'm ook niet opnieuw kopen in de store... :/

[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 02-11-2015 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SqueakyClean schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:57:
um..., wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen?:

[afbeelding]

Ik wilde ff checken toen ik Dennis z'n post zag....

Beetje vreemd! Kan 'm ook niet opnieuw kopen in de store... :/
Er is wat mis gegaan met de preorder van BOIII.

Ik kreeg zelf een PS Alert op mijn PS4 hierover dat alles goed zou komen en dat de preorder doorgaat.

Erg vervelend allemaal en het zal ook wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:57:
[...]

Er is wat mis gegaan met de preorder van BOIII.

Ik kreeg zelf een PS Alert op mijn PS4 hierover dat alles goed zou komen en dat de preorder doorgaat.

Erg vervelend allemaal en het zal ook wel goed komen.
Ok, toch hetzelfde euvel dus... geen email gezien...

Maar ik negeer het... Thanks Dennis! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Behoorlijk wat liefde van @Treyarch voor de pcgamers.

Modding & mapping tools coming to #BlackOps3 on PC in 2016. Check out our blog for more info: https://community.treyarc...to-black-ops-3-pc-in-2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Azqi schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:00:
Behoorlijk wat liefde van @Treyarch voor de pcgamers.

Modding & mapping tools coming to #BlackOps3 on PC in 2016. Check out our blog for more info: https://community.treyarc...to-black-ops-3-pc-in-2016
Ik wou het net posten maar je was mij voor, maar dit is echt TOP nieuws! :D :D Nu hopen dat ze het niet net zo als Bo1 beta mod tools houden en volgens mij nooit echt meer uit beta hebben gehaald of iets verder mee gedaan hebben.
  • You will be able to create Maps & Game Modes and more!
  • We will include Unranked Dedicated Server Files with the tools so you can run servers with modded content anywhere you choose.
  • We will provide an Unranked Server Browser so you can easily find and join servers with modded content.
Hell Yeah! :D _/-\o_

Ik zag trouwens dit ook vanavond in mijn AH:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3141415/3b6ea109-ed33-4220-b5b5-837145b8fccc.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door falcon123 op 02-11-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
"Please remember that this is software development, so things don’t always work out exactly as planned. Sometimes features slip or drop off altogether, sometimes they get replaced with other, more awesome features as we hit into limitations of our original plans."

Eerst zien, dan hypen :+
Moet wel zeggen, dat ik de smaak van BOII te pakken heb gekregen, dus ga ik ook BO III spelen. :)
Vooral de non tdm gamemodes spreken me altijd aan, jammer dat bij veel mensen dit helemaal het omgekeerde is, al zal er in de openings maanden altijd wel genoeg games aan de gang zijn tov. BO II na drie jaar. :>

[ Voor 32% gewijzigd door SmokingCrop op 02-11-2015 20:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:11

beuker19

Killerbeuker is so OP

Het leukste is dat iedereen die nu hyped over de pc versie volgende week loopt te janken omdat de pc gewoon 3 x niets is.
Elk jaar is het weer het zelfde liedje maar goed deze ezel stoot zich geen 3e x meer aan de zelfde steen want we weten allemaal dat het straks de Campers, Cheaters, lag compensatie en slechte performance schering en inslag is.
De belofte van mods en editors is niet meer dan proberen nog wat zieltjes te winnen om vervolgens volgende maand helemaal niets meer om die armzalige 10000 spelers op pc ook maar iets van ondersteuning te geven itt. tot de consoles waar zo,n beetje 50x meer spelers op spelen.

Zoals ik al dacht zijn alle modding tools enz. alleen beschikbaar voor unranked en gaat er dus ook nooit wat mee gebeuren :'(

[ Voor 9% gewijzigd door beuker19 op 02-11-2015 20:50 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
beuker19 schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:45:

Zoals ik al dacht zijn alle modding tools enz. alleen beschikbaar voor unranked en gaat er dus ook nooit wat mee gebeuren :'(
Hopelijk kondigen ze later nog aan dat de beste map(s) per x-aantal tijd officieel/ranked wordt gemaakt ofzo :)

[ Voor 47% gewijzigd door SmokingCrop op 02-11-2015 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Heb je uberhaupt de beta gespeeld en volgens mij baseer jij je verhaal op basis van de vorige 2 cods( Ghosts & aw)? Zo ja, Ghosts en AW waren op de PC inderdaad behoorlijk slecht. Hierbij is Black Ops 2 nog steeds populairder dan die twee dus we zullen het zien. Ik heb wel er iig een stuk meer vertrouwen in dat Black ops 3 het een stuk beter zal doen dan de vorige twee versies, dat is eigenlijk ook niet zo moeilijk maar ok :)

De beta zonder optimalisaties liep bij stukken beter dan Ghosts en AW en heeft sowieso niet de onzinnige fps lock erop zitten enzo.

Daarnaast vind ik het wel logisch dat modded servers op het unranked gedeelte zitten maar oke :) Zodat je gewoon normaal kan levelen en dan op de unranked servers gewoon lekker kunt gaan rotzooien :9

[ Voor 12% gewijzigd door falcon123 op 02-11-2015 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

YouTube: Afrojack - Unstoppable (Official Video)

De nieuwe Afrojack clip 'unstoppable' met COD invloeden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Dit is ook niet slecht :P FOV slider up to 120
https://twitter.com/pcdev/status/661281229216440320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:15
Krijgen we nu serieus een CoD game met robots? Waar is de tijd van CoD 2.

Hopelijk de volgende weer terug naar WO2 of oorlogen van voor 2015..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Tippie voor PS4-spelers: Je kan op dit moment al Der Riese en Nuketown downloaden.

Maaarrrr: hij installeert de uitbreidingen bij de Beta, als deze nog op je schijf staat...

Zo had ik Der Riese gedownload, klikte op de download en de game start op! :D Totdat ik zie dat het de Beta is... :-(

Dus de Beta verwijderd en de uitbreidingen opnieuw geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black Ops III op de PS4 is bij mij begonnen met downloaden.

Dik 40GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Hopelijk wordt mijn CoD BO III exemplaar snel geleverd vrijdag. Speciaal een halve dag vrij voor genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ben zo jaloers op degene die vrij hebben. Ik moet werken van 7 tot 19 8)7 De community was langzaam aan het afsterven en ik denk dat ze dit ook wel weten. Treyarch zorgt voor verbetering nu! Ik heb op Youtube naar enkele vids gekeken, op Hardpoint zijn er mensen die tot 100 kills in één wedstrijd kunnen halen!

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

SoulsOnFire schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:35:
Ben zo jaloers op degene die vrij hebben. Ik moet werken van 7 tot 19 8)7 De community was langzaam aan het afsterven en ik denk dat ze dit ook wel weten. Treyarch zorgt voor verbetering nu! Ik heb op Youtube naar enkele vids gekeken, op Hardpoint zijn er mensen die tot 100 kills in één wedstrijd kunnen halen!
Ik ben het ermee eens dat de 'Er komt een nieuwe Call of Duty'-hype langzaam aan het afsterven is. Ik denk dat dit mede komt omdat de laatste versies toch dat 13-in-een-dozijn gevoel gaven. Zo voelde het voor mij in ieder geval en heb daarom de laatste versies links laten liggen.

Deze nieuwe Call of Duty heeft mij om een onverklaarbare reden toch weer kunnen boeien. Merk dat ook mijn vrienden hier meer over praten en enthousiaster overkomen. Wellicht is deze Call of Duty weer het begin van iets moois.

Merk wel dat bij spellen die elk jaar een nieuwe sequel hebben het innovatie-niveau erg laag ligt. Er ligt een bepaalde basis en de standaard spel-modus komt erin en dan een beetje tweaken en klaar. Vind dit wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

FraxleNL schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:21:
[...]

Ik ben het ermee eens dat de 'Er komt een nieuwe Call of Duty'-hype langzaam aan het afsterven is. Ik denk dat dit mede komt omdat de laatste versies toch dat 13-in-een-dozijn gevoel gaven. Zo voelde het voor mij in ieder geval en heb daarom de laatste versies links laten liggen.

Deze nieuwe Call of Duty heeft mij om een onverklaarbare reden toch weer kunnen boeien. Merk dat ook mijn vrienden hier meer over praten en enthousiaster overkomen. Wellicht is deze Call of Duty weer het begin van iets moois.

Merk wel dat bij spellen die elk jaar een nieuwe sequel hebben het innovatie-niveau erg laag ligt. Er ligt een bepaalde basis en de standaard spel-modus komt erin en dan een beetje tweaken en klaar. Vind dit wel jammer.
Daarom zijn andere spellen ook vaak veel 'beter'. Kijk maar naar GTA, Tekken,.. Het spel CoD op zich is niet slecht maar alle 'upgrades' zouden ze eigenlijk als gratis DLC moeten geven. Of zoals ze met Blops doen... Eén versie om de zoveel jaar. MW reeksen waren ook véél beter.

Ik ben alleszins blij dat ik niet de enige ben die er terug een mooi potenieel in zie. Want er zijn véél haters op sociale media die waarschijnlijk niet eens de Beta gespeeld hebben.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

SoulsOnFire schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:08:
[...]

Daarom zijn andere spellen ook vaak veel 'beter'. Kijk maar naar GTA, Tekken,.. Het spel CoD op zich is niet slecht maar alle 'upgrades' zouden ze eigenlijk als gratis DLC moeten geven. Of zoals ze met Blops doen... Eén versie om de zoveel jaar. MW reeksen waren ook véél beter.

Ik ben alleszins blij dat ik niet de enige ben die er terug een mooi potenieel in zie. Want er zijn véél haters op sociale media die waarschijnlijk niet eens de Beta gespeeld hebben.
Klopt. Wacht eigenlijk bij zowel FIFA als CoD nog een keer op dat 'Verdomme, dat hebben jullie echt effe goed gedaan' gevoel. Niet dat ik niet enthousiast wordt van het spel elk jaar, maar het is toch dat net-niet gevoel dat ik keer op keer krijgt. 8)7

Ik zal eerlijk bekennen, ik heb de Beta ook niet gespeeld. Wou het spel eigenlijk helemaal niet halen. Toch hoorde ik wat positieve verhalen over het spel en ben wat op Youtube gaan bekijken. Daar werd ik zelf enthousiast van. Lekker chaotisch maar 'controleerbaar' chaotisch. Dat zocht ik weer een keertje. Hoop dat ze mij niet teleurstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
[...]
Daarnaast is het blijkbaar ook cool om te haten op CoD in algemeen zonder dat ze er ook maar iets van weten, gewoon simpel attentie krijgen en ergens bij willen horen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18
Ik ga COD ook weer eens proberen! Na honderden uren COD4 en MW2 gespeeld te hebben overgestapt op battlefield maar ik ben wel weer klaar met al die voertuigen en enorme maps. Ik neem aan dat de cod ervaring gewoon hetzelfde nog is (redelijk kleine maps, veel actie en lekker fraggen). Ik zal voor de zekerheid nog wel een reviewtje afwachten en dan haal ik hem wel op disc voor de ps4 (kan ik hem altijd weer verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
falcon123 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:45:
[...]

Daarnaast is het blijkbaar ook cool om te haten op CoD in algemeen zonder dat ze er ook maar iets van weten, gewoon simpel attentie krijgen en ergens bij willen horen. :O
Ik vond deze persoonlijk ook veel leuker dan de voorlopers }:O

Snel, behendigheid en redelijk op mekaar. I was sold after i played the beta :+

Wordt misschien mijn eerste COD sinds COD 2 die ik koop binnen een week na de release :+ (krijgt weer een nostalgisch gevoel en herinneringen van COD 1 :D )

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

FraxleNL schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:45:
[...]

Klopt. Wacht eigenlijk bij zowel FIFA als CoD nog een keer op dat 'Verdomme, dat hebben jullie echt effe goed gedaan' gevoel. Niet dat ik niet enthousiast wordt van het spel elk jaar, maar het is toch dat net-niet gevoel dat ik keer op keer krijgt. 8)7

Ik zal eerlijk bekennen, ik heb de Beta ook niet gespeeld. Wou het spel eigenlijk helemaal niet halen. Toch hoorde ik wat positieve verhalen over het spel en ben wat op Youtube gaan bekijken. Daar werd ik zelf enthousiast van. Lekker chaotisch maar 'controleerbaar' chaotisch. Dat zocht ik weer een keertje. Hoop dat ze mij niet teleurstellen.
Inderdaad, had ik bij Fifa ook dit jaar.
Laat me je alvast duidelijk maken dat kijken naar de gameplay het gevoel niet evenaart als je het speelt. Ik keek ook eerst naar gameplay en had schrik dat het zoals AW zou worden. Te moeilijk om deftig rond te lopen, kill-streaks te halen,.. Na één match op mijn broer zijn ps4 ben ik instant de beta gaan installeren. Het is zoals je zegt controleerbaar-chaotisch en dit is een mix die CoD beter afgaat. Sinds BF4-BO2 had ik al geen shooter meer gespeeld (Fifa no-lifer) en ik heb er eindelijk terug zin in.

Desondanks hoop ik dat je niet te veel hoop haalt uit onze reacties maar vooral zelf de eerste beleving ervaart. Alleen dan kan het je verwachtingen overstijgen!

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
[...]

Ik ben fan van het oude cod, dus tot Ghosts. Alles daarna vind ik ronduit waardeloos. Met BO3 dacht ik, Treyarch gaat wel weer iets moois maken, maar na de beta gespeeld te hebben, ben ik van mening dat deze ook waardeloos gaat worden.
Ben geen hater, het is gewoon jammer dat ze uit verschillende games elementen moeten jatten, waardoor skills minder belangrijk wordt en zelf niet meer goeie maps kunnen bedenken (remake oude maps als DLC).
En volgens mij kopen mensen het meer voor de zombie modus, dan de mp modus, en dat zegt ook al genoeg.
Maar misschien volgend jaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

baronruud schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:52:
[...]

Ik ben fan van het oude cod, dus tot Ghosts. Alles daarna vind ik ronduit waardeloos. Met BO3 dacht ik, Treyarch gaat wel weer iets moois maken, maar na de beta gespeeld te hebben, ben ik van mening dat deze ook waardeloos gaat worden.
Ben geen hater, het is gewoon jammer dat ze uit verschillende games elementen moeten jatten en zelf niet meer goeie maps kunnen bedenken (remake oude maps als DLC).
En volgens mij kopen mensen het meer voor de zombie modus, dan de mp modus, en dat zegt ook al genoeg.
Maar misschien volgend jaar.....
Herkenbaar wat je nu zegt. Ghosts & AW waren niks waard in mijn ogen. verschillende elementen uit andere games halen is logisch. Het is zoals iedereen die beweert 'het is een WoW-remake'. Het is een bepaald genre dat ze willen tonen en soms lijken die op elkaar. Zoals PES en Fifa. De remake van de oude map vind ik goed, omdat dit ook de meest gespeelde map was. Deden ze bij MW3 ook dacht ik? Er is een verschil met waarop jij je mening zegt natuurlijk & hoe sommige anderen reageren.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
baronruud schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:52:
[...]
Op PC alleszins niet, veel meer spelers in de multiplayer bezig.
http://steamcharts.com/app/202990
http://steamcharts.com/app/212910

November 2012
Zombies = 3 476 average - 9 628 peak
Multiplayer = 23 955 average - 63 831 peak

Oktober 2013
Zombies = 1 621 average - 3 812 peak
Multiplayer = 9511 average - 20 806 peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
weszz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:47:
[...]
Ik vond deze persoonlijk ook veel leuker dan de voorlopers }:O

Snel, behendigheid en redelijk op mekaar. I was sold after i played the beta :+

Wordt misschien mijn eerste COD sinds COD 2 die ik koop binnen een week na de release :+ (krijgt weer een nostalgisch gevoel en herinneringen van COD 1 :D )
Ik vond de beta ook al sowieso beter dan Ghosts en AW!

Ik heb vroeger zoveel CoD 2 gedaan! Rifle only on toujane :D CoD 1 (& UO) op harbour, carentan etc _/-\o_ :D Good old times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
SmokingCrop schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:10:
[...]

Op PC alleszins niet, veel meer spelers in de multiplayer bezig.
http://steamcharts.com/app/202990
http://steamcharts.com/app/212910

November 2012:
Zombies = 3 476 average - 9 628 peak
Multiplayer = 23 955 average - 63 831 peak

Oktober 2013:
Zombies = 1 621 average - 3 812 peak
Multiplayer = 9511 average - 20 806 peak
Ja, ok . Bedoelde eigenlijk dat BO3 primair gekocht gaat worden voor zombie modus en mp als secundair.

Maar interessante cijfers, flinke dalingen!

Heb je ook console cijfers?
falcon123 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:14:
[...]

Ik vond de beta ook al sowieso beter dan Ghosts en AW!

Ik heb vroeger zoveel CoD 2 gedaan! Rifle only on toujane :D CoD 1 (& UO) op harbour, carentan etc _/-\o_ :D Good old times!
M1 Garand! CoD 2 d:)b Echt de beste maps ooit! als daar een next gen van gemaakt gaat worden is instant buy :P

[ Voor 24% gewijzigd door DeBaroN op 03-11-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
baronruud schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:15:
M1 Garand! CoD 2 d:)b Echt de beste maps ooit! als daar een next gen van gemaakt gaat worden is instant buy :P
Ja echt he :P De Kar98k was ook een baas samen met de Lee Enfield en de Mosin Nagant _/-\o_ :P

Ik speel zelfs soms nog Cod 2 op zo'n rifle only server

[ Voor 8% gewijzigd door falcon123 op 03-11-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
falcon123 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:22:
[...]

Ja echt he :P De Kar98k was ook een baas samen met de Lee Enfield en de Mosin Nagant _/-\o_ :P

Ik speel zelfs soms nog Cod 2 op zo'n rifle only server
Ik cod 1!! :D Love those games!

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BOIII digitaal op de PS4 is bij mij helemaal gedownload nu, inclusief de extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Zag inderdaad dat de preload live was gegaan vanmiddag voor PS4, nu ff mijn key krijgen en dan ook ASAP ff preloaden want ik moet donderdag tot 00:00 werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

falcon123 schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:52:
[...]

Heb je uberhaupt de beta gespeeld en volgens mij baseer jij je verhaal op basis van de vorige 2 cods( Ghosts & aw)? Zo ja, Ghosts en AW waren op de PC inderdaad behoorlijk slecht. Hierbij is Black Ops 2 nog steeds populairder dan die twee dus we zullen het zien. Ik heb wel er iig een stuk meer vertrouwen in dat Black ops 3 het een stuk beter zal doen dan de vorige twee versies, dat is eigenlijk ook niet zo moeilijk maar ok :)

De beta zonder optimalisaties liep bij stukken beter dan Ghosts en AW en heeft sowieso niet de onzinnige fps lock erop zitten enzo.

Daarnaast vind ik het wel logisch dat modded servers op het unranked gedeelte zitten maar oke :) Zodat je gewoon normaal kan levelen en dan op de unranked servers gewoon lekker kunt gaan rotzooien :9
Ik heb hem op de PS4 en op de PC gespeeld. Op de PC speelt het zo but dat ik een Xbox controller gebruikt heb op de PC en dat speelde fijner. Ik ben van origine PC gamer en heb een jaar terug een PS4 gekocht. Op de PC kan ik boven gemiddeld schieten met FPS games (CS:GO en zo gaat me bijvoorbeeld prima af) maar met CoD op de PC krijg je dat toch niet lekker voor elkaar. Misschien is dat ook wel het probleem; een competitief ingesteld persoon merkt gewoon dat de muis wat wonky aan voelt op de PC. Het doet gewoon niet perfect wat je wilt. Er zit ook al gebruik je GEEN acceleratie en dat soort meuk in de game toch nog een soort van vertraging in de bewegingen. Een beetje het zelfde voel je bij Battlefield Hardline. Je merkt dat deze games gewoon gemaakt zijn voor de console.

Alleen al daarom heb ik deze game besteld voor de PS4 want daar speelt het wel enorm lekker op weg. Dus komende week ga ik wel lekker aan de slag met Black Ops III maar NIET op de PC maar gewoon lekker op de PS4.

Tuurlijk zullen er mensen zijn die wel prima overweg kunnen met CoD op de PC maar als je ook maar een beetje competitief bent ingesteld merk je dat je beter de PS4 versie kunt pakken. Of je moet een controller aansluiten op de PC. Dat werkt nagenoeg hetzelfde als op de PS4.

[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 03-11-2015 17:03 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
DAMAGE schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:02:
[...]

Ik heb hem op de PS4 en op de PC gespeeld. Op de PC speelt het zo but dat ik een Xbox controller gebruikt heb op de PC en dat speelde fijner. Ik ben van origine PC gamer en heb een jaar terug een PS4 gekocht. Op de PC kan ik boven gemiddeld schieten met FPS games (CS:GO en zo gaat me bijvoorbeeld prima af) maar met CoD op de PC krijg je dat toch niet lekker voor elkaar. Misschien is dat ook wel het probleem; een competitief ingesteld persoon merkt gewoon dat de muis wat wonky aan voelt op de PC. Het doet gewoon niet perfect wat je wilt. Er zit ook al gebruik je GEEN acceleratie en dat soort meuk in de game toch nog een soort van vertraging in de bewegingen. Een beetje het zelfde voel je bij Battlefield Hardline. Je merkt dat deze games gewoon gemaakt zijn voor de console.

Alleen al daarom heb ik deze game besteld voor de PS4 want daar speelt het wel enorm lekker op weg. Dus komende week ga ik wel lekker aan de slag met Black Ops III maar NIET op de PC maar gewoon lekker op de PS4.

Tuurlijk zullen er mensen zijn die wel prima overweg kunnen met CoD op de PC maar als je ook maar een beetje competitief bent ingesteld merk je dat je beter de PS4 versie kunt pakken. Of je moet een controller aansluiten op de PC. Dat werkt nagenoeg hetzelfde als op de PS4.
Bij Black ops I moet je de windows instelling uit zetten ("precisie van de aanwijzer aanpassen").
Bij Black ops II maakt bovenstaande niet uit, maar zet je best v-sync ("sync frames") ingame en in control panel uit.

Dan voelt het bij mij alleszins aan zoals bij alle andere games. Gewoon snappy.
Geen ervaring met andere CoD's op PC.

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 03-11-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:43
Alle CoD's zijn gewoon net zoals Quake 3 dus 6/11 in windows zonder acceleratie, MarkC mouse fix, constante framerate zonder vsync en gaan.

Dat laatste was het probleem in de beta (tenzij je met lage settings ging spelen) dus hopelijk is dat gefixd met de release versie.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
DAMAGE schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:02:
[...]

De beta was voor sommige blijkbaar inderdaad niet perfect, maar in onderstaande blog wordt de pc specifieke beta feedback besproken en hier hebben ze het inderdaad ook over laggy en floaty mouse issues maar blijkbaar hebben ze die nu gefixt.

https://community.treyarc...15/10/09/pc-beta-feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Laatst online: 10-09 21:35
Dit wordt weer m'n eerste COD na Blops 2.
Ghost en AW waren mij te futuristisch met al dat gespring en die gekkigheid.
Heb twee potjes tijdens de beta gespeeld en het voelde goed aan. Gewoon normaal, wall-running is niet zo heel erg storend volgens mij. Ben nu wat filmpjes aan het kijken op Youtube met gameplay.
Ik hoop dat alles goed werkt vrijdag ;).
Ben benieuwd

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al betaald voor zijn digitale BOIII preorder op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:01:
Heeft iemand al betaald voor zijn digitale BOIII preorder op de PS4?
Dit gaat er pas af op 6/11 geloof ik?

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:11
kreeg vandaag ene mailtje dat mijn portemonnee niet toereikend was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

PM_Petrol schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:40:
Dit wordt weer m'n eerste COD na Blops 2.
Ghost en AW waren mij te futuristisch met al dat gespring en die gekkigheid.
Heb twee potjes tijdens de beta gespeeld en het voelde goed aan. Gewoon normaal, wall-running is niet zo heel erg storend volgens mij. Ben nu wat filmpjes aan het kijken op Youtube met gameplay.
Ik hoop dat alles goed werkt vrijdag ;).
Ben benieuwd
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom Ghosts niet zo populair was... ik ben het zelf vorig jaar april gaan spelen, maar ik heb me er prima mee vermaakt. Speelde lekker en zag er goed uit. AW begrijp ik dat mensen die niet leuk vonden, want EXO, maar Ghosts was toch zo slecht nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenVis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 10:18
Twijfel over meerwaarde Digital Deluxe ten opzichte van gewone versie. Eerder gewone versies gehad, nooit van dlc gebruik gemaakt. Moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

SvenVis schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:52:
Twijfel over meerwaarde Digital Deluxe ten opzichte van gewone versie. Eerder gewone versies gehad, nooit van dlc gebruik gemaakt. Moeite waard?
Hangt ervan af hoe veel je denkt te gaan spelen. Ik heb alle CoDs wel zo'n beetje grijs gespeeld (bijv. 300+ uur in AW), dus ik heb de DD gewoon aangeschaft.

Dus hoe stress bestendig ben je? Kap je ermee als het tegen zit? Raak je snel uitgekeken op games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
SqueakyClean schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:52:
[...]

Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom Ghosts niet zo populair was... ik ben het zelf vorig jaar april gaan spelen, maar ik heb me er prima mee vermaakt. Speelde lekker en zag er goed uit. AW begrijp ik dat mensen die niet leuk vonden, want EXO, maar Ghosts was toch zo slecht nog niet?
Ghosts is zoals CoD4, alleen dat is nu niet zo bijzonder meer en eigenlijk ronduit saai. En alle versies kampten met framerate problemen en voor een next gen CoD zag het er niet zo goed uit.

Het zal voor velen wel meer een teleurstelling zijn dan het echt slecht vinden (ik vond het echt slecht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenVis
  • Laatst online: 10-09 10:18
SqueakyClean schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:57:
[...]

Hangt ervan af hoe veel je denkt te gaan spelen. Ik heb alle CoDs wel zo'n beetje grijs gespeeld (bijv. 300+ uur in AW), dus ik heb de DD gewoon aangeschaft.

Dus hoe stress bestendig ben je? Kap je ermee als het tegen zit? Raak je snel uitgekeken op games?
Tja, uur of vijf per week, meestal private match. Geen enorme doorzetter, dat niet (ook niet enorm goed, maar gaat om de lol he).

Ik ga maar gewoon voor de DD denk ik toch, zal er eerder spijt van krijgen dat ik het niet doe dan wel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zonde dat CoD steeds meer de futuristische kant op gaat. MW3 was de laatste goede CoD game. Ik kan niet wachten tot men weer een WW2 shooter gaat maken met de graphics van nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels een Email van de voorruitbestellings betaling gehad voor BOIII op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Gundogan schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:01:
[...]

Ghosts is zoals CoD4, alleen dat is nu niet zo bijzonder meer en eigenlijk ronduit saai.. En alle versies kampten met framerate problemen en voor een next gen CoD zag het er niet zo goed uit.

Het zal voor velen wel meer een teleurstelling zijn dan het echt slecht vinden (ik vond het echt slecht).
Toch grappig, want CoD4 wordt vaak gezien als het summum van CoD. Je zou dan juist veel enthousiasme verwachten. Ik vraag me dan meteen af hoe een WW2 CoD zal worden ontvangen....
SvenVis schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:10:
[...]

Tja, uur of vijf per week, meestal private match. Geen enorme doorzetter, dat niet (ook niet enorm goed, maar gaat om de lol he).

Ik ga maar gewoon voor de DD denk ik toch, zal er eerder spijt van krijgen dat ik het niet doe dan wel ;)
Met 5 uur per week ga je ook dik over de 200 per jaar, dus lijkt me €0,50 per uur ipv. €0,27 p.u. geen verkeerde optie.

Maar ik doe de DD vooral omdat ik deze digitaal wilde aanschaffen. Die kost dan €70 en vond ik €100 incl seasonpass (€20 korting) prima. En krijg je alles wat er voor het spel uitkomt (excl. microDLC).

Ik heb vrijdag vrij, dus kom maar op!

Als je op PS4 speelt, voeg me maar toe. Nick is gelijk aan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezzid
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-09 13:00
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:33:
Ik heb inmiddels een Email van de voorruitbestellings betaling gehad voor BOIII op de PS4.
Ik niet.. terwijl ik nog in augustus had gepreordered en 2-3 weken geleden opnieuw toen ze hem automatisch geannuleerd hadden. Hij staat al wel helemaal op mn PS4 inclusief de bonus maps 8)7 makes sense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mezzid schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:57:
Ik niet.. terwijl ik nog in augustus had gepreordered en 2-3 weken geleden opnieuw toen ze hem automatisch geannuleerd hadden. Hij staat al wel helemaal op mn PS4 inclusief de bonus maps 8)7 makes sense
Bij mij staat er op de PS Store website dan weer niet gekocht bij.

Het is een rommeltje helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Vorige week bij Wehkampf besteld. Benieuwd wanneer ik deze vrijdag binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Laatst online: 15:48
Vanavond maar is even spelen, heb hem vandaag weten te bemachtigen! Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Inhumanous schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:30:
Vanavond maar is even spelen, heb hem vandaag weten te bemachtigen! Ben benieuwd
PC/PS4/XBONE?
Raar dat jij hem zomaar zou kunnen hebben als je op console speelt..

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik kan voor geen meter schieten op de console... de snelheid ontbreekt bij fps op de console.

ik ga hem halen voor de pc denk ik... alleen al mijn maten zitten op de ps4 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
SoulsOnFire schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:34:
[...]

PC/PS4/XBONE?
Raar dat jij hem zomaar zou kunnen hebben als je op console speelt..
Ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Hoe heb je dat gedaan? (mede-PS4-speler)

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
SoulsOnFire schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:02:
[...]

Hoe heb je dat gedaan? (mede-PS4-speler)
Even goed op mp zoeken zijn altijd mensen die hem voor de release weten te krijgen en verkopen. Me zwagers hebben er 3 opgehaald een uurtje geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
Ey ik heb ook wel belang bij Black Ops 3 voor PS4.. als iemand hem eerder kan fixen in Regio Den Bosch koop ik em van je over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Haha ze gaan uiteraard allemaal voor de hoofdprijs de deur uit :P 125-150 euro voor iets eerder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Hahaha wat een onzin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Had ik ook gezien. Je zou wel gek zijn als je daarop in zou gaan...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Frostbite schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:26:
Had ik ook gezien. Je zou wel gek zijn als je daarop in zou gaan...
Ja mooi, en dan straks nog een Ban aan je broek ook...... Zou niet de eerste keer zijn dat ze dit doen.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Blerf schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:27:
[...]

Ja mooi, en dan straks nog een Ban aan je broek ook...... Zou niet de eerste keer zijn dat ze dit doen.
Een ban zal je nooit krijgen omdat je eerder speelt videobeelden maar je niet exploiten daar kan je wel de lul mee zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Blerf schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:27:
[...]

Uhm nee, je kan niet gebanned worden voor het spelen van legitieme games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Oke ik dacht voor de standaard prijs maar €125-150 is er net over.
In de Carrefour krijg ik hem waarschijnlijk op donderdag voor €58 incl die bonus map. (ps4)
niet slecht, denk ik?

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

James Pond schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:56:
[...]

Uhm nee, je kan niet gebanned worden voor het spelen van legitieme games.
Dit kan wel als je online gaat aangezien servers nog op offline staan enige manier voor te spelen is stekker uit je ps/xbox te halen en volledig offline te spelen.
Vriend van me heeft gehad dat die perongeluk op online drukte werdt geregistreerd en dag erna perm banned

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Nee man dat is echt bullshit. Ik ben al zovaak voor de release met een officiele game online gegaan. Als de servers niet beschikbaar zijn kan je niet online spelen. Maar ze zullen je account niet mogen bannen voor het spelen van een legitieme kopie.

Als je maat wel gebanned is dan is het vanwege een andere reden.

Je account kan wel een tijdelijke schorsing krijgen als je videobeelden gaat streamen van games voor de release.

Dit is bij Sony het geval, en voor zover ik weet ook bij Microsoft ( had Halo 3 een aantal dagen voor release ).

[ Voor 98% gewijzigd door James Pond op 04-11-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Uitgaande van de vorige CoD's: als de servers online zijn, kan je spelen, maar je progressie wordt meestal met de officiële release weer ongedaan gemaakt. Verder doen ze niet zo moeilijk met VPN's en dergelijke om eerder te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net begon update 1.02 te downloaden van BOIII op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Net de Steam key ontvangen van Instant-Gaming voor 33,99 euro (had nog €1 credit door even hun fb page te sharen enzo met een fake facebook acc waar ik anders niets mee doe :9)

Het is inclusief Nuk3town dlc, ookal staat het er niet expliciet op.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oaHkOF0.png

Best een groot spel :o
Benodigde ruimte: 56778 MB

[ Voor 24% gewijzigd door SmokingCrop op 04-11-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Inhumanous schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:38:
[...]

Een ban zal je nooit krijgen omdat je eerder speelt videobeelden maar je niet exploiten daar kan je wel de lul mee zijn......
Hoe speelt ie de game ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Waarom duurt t zo laaaaaanggggggg... ALMOST THERE BOYS AND GIRLSSSS... _/-\o_

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb 'm ook eerder kunnen krijgen voor 70eu.
Blijkt dat de servers wel online staan, maar dat er een whitelist is met mensen die online mogen spelen, zoals reviewers.
Bij de vorige CoDs was dit niet een probleem.

Moet zeggen dat de zombie mode wel leuk is tot zo ver ik heb gezien, gaat wat moeilijk in je eentje.
Maps zijn wel cool, ben maar wat op bots aan 't knallen :p

Hoop dat ze morgen die whitelist eraf halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2015 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:10:
Blijkt dat de servers wel online staan, maar dat er een whitelist is met mensen die online mogen spelen, zoals reviewers.

Moet zeggen dat de zombie mode wel leuk is tot zo ver ik heb gezien, gaat wat moeilijk in je eentje.

Wss hebben ze dat dus nu beter ingeregeld met het online zetten van servers dmv van het instellen van een whitelist, vind ik opzich wel een goed ding voor mensen die gewoon moeten wachten op releasedag :)

Vroeger hadden ze dat waarschijnlijk ook zo niet geregeld dat dus, wanneer de server online kwam dat iedereen toegang had i.p.v. whitelisting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik heb alles gepreload maar kan mijn thema niet instellen? Daar zit ook een timer op. Hebben anderen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:10
Jedi Geub schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:46:
Ik heb alles gepreload maar kan mijn thema niet instellen? Daar zit ook een timer op. Hebben anderen dit ook?
Ja, er is wel een Thema beschikbaar voor als de je beta hebt gespeeld, maar de bo3 thema unlock je pas op releaseday.

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:10:

Ik zou gewoon online gaan, volgens mij kunnen ze je niks maken. Jij kan er niks aan doen dat je de game al hebt kunnen kopen. Voor wat ik hier en daar lees is dat iedereen gewoon online gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:10
RawChild schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:56:
[...]

Ik zou gewoon online gaan, volgens mij kunnen ze je niks maken. Jij kan er niks aan doen dat je de game al hebt kunnen kopen. Voor wat ik hier en daar lees is dat iedereen gewoon online gaat.
Probleem is dat hij niet online kan gaan. De server is niet voor iedereen open.

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Pagina: 1 ... 9 ... 68 Laatste