Speel even met je grafische instellingen,volgens ligt het aan de filmic AA dat die zo blurry is. Ik heb zelf nu AA uitstaan en ik heb die blur niet meer.DennusB schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:25:
Net nog even gespeeld op de PC, draait prima op mijn R2 280 moet ik zeggen. Wel merk ik dat de gameplay ENORM snel is, mensen komen overal vandaan. Ik kwam er na verloop van tijd wel iets meer in gelukkig. Speelt wel aardig op de PC, vond het op de PS4 een stuk minderWel vind ik die soort 'blur' erg wennen.. dat was niet zo heel erg in vorige versies volgens mij
Ah ok. Weet ik dat ook weer. Nou dan waren het gewoon 3 hele goede spelersGundogan schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:05:
[...]
Killcams is altijd een server spectator en niet wat de speler ziet dus dat ziet er altijd wat anders uit. Netcode valt nog wel mee (PC in ieder geval). Niet fantastisch, maar beter dan Battlefield of playerhosting.
Safeguard is wel een intense gamemode. Levert ook mooie final killcams op waar ik met de Haymaker door het halve team ga om de robot bij de goal te krijgen.
Moet zeggen dat ik het een grappig spel vind. Lekker knallen enzo. Echter, toen ik op de 'Koop NU' knop drukte kwam ik bij de Steam page uit en kwam ik er achter dat het spel E60,- kost. Dat vind ik het nou ook weer niet waard.
Ga rond launch maar eens kijken wat de verschillende key-sites vragen.
Prima.
95% van de bekende spellen die net uit zijn gekomen zijn rond de €60. Ik had eerder 70 verwacht. Het lijkt er namelijk op dat ze het elk jaar duurder maken.tikkietrugjaap schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:01:
[...]
Echter, toen ik op de 'Koop NU' knop drukte kwam ik bij de Steam page uit en kwam ik er achter dat het spel E60,- kost. Dat vind ik het nou ook weer niet waard.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ja ik merk ook dat de prijzen steeds hoger lijken te worden inderdaad. Ook bij hele simpele spelletjes zie ik tegenwoordig E25,- en hoger staan. Wordt steeds gekker lijkt wel.Anonymoussaurus schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:10:
[...]
95% van de bekende spellen die net uit zijn gekomen zijn rond de €60. Ik had eerder 70 verwacht. Het lijkt er namelijk op dat ze het elk jaar duurder maken.
Prima.
Dit weekend zelf de game geprobeerd en opzich het heeft z'n leuke kanten erin zitten. Maar ik kom er gewoon achter dat ik geen CoD speler ben of ook zal worden. Waar ik in andere shooters nog enigszins het idee heb waar de enemy kan wegkomen is het in CoD toch echt een clusterfuck voor mij. En eindig ik vaker als fragvoer dan als topfragger. Vandaar dus ook dat ik hem zelf niet zal aanschaffen (enige reden zou het Zombie gedeelte zijn, dat ik toch in elke BO nog wel geslaagd vond)
Echter de game zelf, voor een beta, draait als een trein. En alle extra's die ik in voorgaande delen nog niet had zijn een leuke aanvulling, maar niet voor een speler als ikzelf weggelegd. Neemt niet weg dat het een erg leuke game kan zijn voor mensen die wel met alle actie om kunnen gaan
.
Echter de game zelf, voor een beta, draait als een trein. En alle extra's die ik in voorgaande delen nog niet had zijn een leuke aanvulling, maar niet voor een speler als ikzelf weggelegd. Neemt niet weg dat het een erg leuke game kan zijn voor mensen die wel met alle actie om kunnen gaan
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Daarom koop ik (als ik een game KOOPtikkietrugjaap schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:22:
[...]
Ja ik merk ook dat de prijzen steeds hoger lijken te worden inderdaad. Ook bij hele simpele spelletjes zie ik tegenwoordig E25,- en hoger staan. Wordt steeds gekker lijkt wel.
Ik heb nog een mooie ronde waar ik alleen met pistol speel, misschien vanavond maar is uploaden.
Dan voor nu, heerlijke game. Kan niet anders zeggen. Het is gewoon lekker potje schieten, lekker snel en vooral heb ik er veel plezier mee. Goede maps(muv Evac). Het zal geen day-one worden ivm met andere games die ik belangrijker vind(fallout 4). Maar ik zal het zeker aanschaffen.
Nog wel even een belangrijk vergelijk tussen PC en console, de M8A7. Op de console is dat echt een bazen wapen. Door de auto-aim op console is alles raak en ben je gewoon zo snel dood of kill je er zo snel mee. Op de PC is dat zeker niet het geval. Er zit daar veel meer bullet deviation in. Het is nog steeds een goed wapen, maar het is niet een gegarandeerde 1 burst kill, bij nood een 2 burst kill. Ik ben daar wel blij om, want anders was er maar 1 wapen in hardcore
Dan voor nu, heerlijke game. Kan niet anders zeggen. Het is gewoon lekker potje schieten, lekker snel en vooral heb ik er veel plezier mee. Goede maps(muv Evac). Het zal geen day-one worden ivm met andere games die ik belangrijker vind(fallout 4). Maar ik zal het zeker aanschaffen.
Nog wel even een belangrijk vergelijk tussen PC en console, de M8A7. Op de console is dat echt een bazen wapen. Door de auto-aim op console is alles raak en ben je gewoon zo snel dood of kill je er zo snel mee. Op de PC is dat zeker niet het geval. Er zit daar veel meer bullet deviation in. Het is nog steeds een goed wapen, maar het is niet een gegarandeerde 1 burst kill, bij nood een 2 burst kill. Ik ben daar wel blij om, want anders was er maar 1 wapen in hardcore
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
vraag is COD nu open bata geworden voor PS4 ? wand ik kan niet vinden hoe ik hem kan downloaden
[ Voor 35% gewijzigd door Motaro op 31-08-2015 12:55 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Verwijderd
De PS4 beta van BOIII is al afgelopen en die van de PC en Xbox One ook.Motaro schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:53:
vraag is COD nu open bata geworden voor PS4 ? wand ik kan niet vinden hoe ik hem kan downloaden
De PC versie is nog verlengd tot dinsdag ochtend (10 PM monday PST) zelfde als PS4 vorige week. Ik neem aan dat XB1 ook nog wel verlengd is.Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:01:
[...]
De PS4 beta van BOIII is al afgelopen en die van de PC en Xbox One ook.
Verwijderd
Klopt gaat nog even door.Call of Duty
The level cap has been raised to 49 in the #BO3Beta, which officially comes to a close Monday, August 31 at 10PM PST.
oke bedanktVerwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:01:
[...]
De PS4 beta van BOIII is al afgelopen en die van de PC en Xbox One ook.
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Verwijderd
Call of Duty
Pre-order #BlackOps3 and get the #NUK3TOWN bonus map on @PlayStation 4, Xbox One, & PC:
https://www.callofduty.com/blackops3/nuketown
Pre-order #BlackOps3 and get the #NUK3TOWN bonus map on @PlayStation 4, Xbox One, & PC:
https://www.callofduty.com/blackops3/nuketown
Dat dit nog niet gepost is hier:
Een mini koelkast bij de Juggernog Edition van de game:
https://www.callofduty.com/blackops3/ce
Een mini koelkast bij de Juggernog Edition van de game:
https://www.callofduty.com/blackops3/ce
BO1 is ook mijn favoriet, BO2 was te doen. BO3 heeft voor mijn gevoel kleinere maps, die extra chaotisch aandoen vanwege de snelheid waarmee je je voort beweegt door de jumpsuits.
BO1 voelde gewoon lekker aan qua snelheid en schieten.. BO3 is all over the place...
BO1 voelde gewoon lekker aan qua snelheid en schieten.. BO3 is all over the place...
Greetings from Earth
Het is een treyarch game. Dat kan je voelen in de gameplay. Gunplay is vergelijkbaar met BO1 en BO2. Echter de movement is vele malen hoger door jetpacks en wall running. Ik ben zelf erg fan van BO1, al vond ik de maps daar niet geweldig(MW2 had betere maps imho). BO3 voelt erg solide aan zoals de eerdere black ops games. Al is het dus een stuk sneller, daar moet je van houden. Ik ben gewent aan hardcore spelen, dus snelle gameplay op Core was wennen. Ik denk dat hardcore een stuk minder snel gaat worden.MicScott schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 01:00:
Hoe vergelijkt deze game zich tot BO1 en BO2? Ik vond 1 echt helemaal geweldig. 2 had wat mij betreft wat te kleine maps en te sterke streaks...
Mijn enige gripe met dit spel is dat alle maps zo kleurijk zijn. Ook de screenshots van nuk3town zien er erg kleurijk uit. Ik hoop toch op wat donkere maps waar je net even wat tactischer kan spelen. Also n00btown hadden ze wel achterwegen mogen laten, maar ja, er zijn genoeg kiddies die alleen n00btown willen spelen.
BO3 heeft een behoorlijk snelle gameplay en daarom vind ik het meer op AW lijken dan op BO1 en 2.MicScott schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 01:00:
Hoe vergelijkt deze game zich tot BO1 en BO2? Ik vond 1 echt helemaal geweldig. 2 had wat mij betreft wat te kleine maps en te sterke streaks...
De classic playlist (excl exosuit) uit AW is langzamer dan BO3.
Het is allemaal behoorlijk snel geworden, en met de supers (slaat nergens op) + killstreaks nogal chaotisch. Maar moet je van houden, ik iig niet.
Zijn vooral de jongere die het goed vinden en de oudere houden meer van de classic gameplay (denk ik)
En iets anders, de "kijkhoek" is ook anders volgens mij? Eerder was bij BO het gezichtsveld toch groter? Nu kijk je meer ingezoomd lijkt mij.
Ik vond de snelheid qua gameplay in het begin wel meevallen eigenlijk.
Ik speelde op het begin ook vrijwel zonder jumps en wallruns.
Wanneer je het eenmaal onder de knie krijgt wordt de gameplay wel wat sneller maar nog niet zo snel als bij AW vind ik persoonlijk.
Grote verschil voor mij is dat je de "exo's" en wallruns niet hoeft te gebruiken, vaak loop ik gewoon zonder te springen oid en dat gaat prima.
Ik speelde op het begin ook vrijwel zonder jumps en wallruns.
Wanneer je het eenmaal onder de knie krijgt wordt de gameplay wel wat sneller maar nog niet zo snel als bij AW vind ik persoonlijk.
Grote verschil voor mij is dat je de "exo's" en wallruns niet hoeft te gebruiken, vaak loop ik gewoon zonder te springen oid en dat gaat prima.
Ik heb na de Beta nog ff wat AW-potjes gespeeld en deze is echt veel sneller. Maar wat door de besturing speelt het heel fijn, waardoor het ook vloeiender gaat.
Bij AW zit de exo strafe jump onder L3, in Blops 3 moet je de (X) gebruiken. Daarom is het lastiger om weg te springen in Blops 3, tenzij je "claw" speelt of een Scuf hebt. Dit geldt natuurlijk alleen bij consoles.
Daarom zit voor mij de snelheid van Blops 3 heel dicht bij Blops 2 in de buurt.
Ik ga deze zeker dag 1 halen...!
Bij AW zit de exo strafe jump onder L3, in Blops 3 moet je de (X) gebruiken. Daarom is het lastiger om weg te springen in Blops 3, tenzij je "claw" speelt of een Scuf hebt. Dit geldt natuurlijk alleen bij consoles.
Daarom zit voor mij de snelheid van Blops 3 heel dicht bij Blops 2 in de buurt.
Ik ga deze zeker dag 1 halen...!
Als je wat minder agressief speelt, kan je het wel een beetje als BO2 spelen. Je moet alleen er rekening mee houden dat agressievere spelers meer mogelijkheden hebben om je het leven zuur te maken. Maar voor mij maakt dat laatste het spelletje wel weer wat interessanter.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Aim-assist*ye-roon schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:40:
Ik heb nog een mooie ronde waar ik alleen met pistol speel, misschien vanavond maar is uploaden.
Dude, meen je dit serieus? Iemand verbeteren van 3 dagen geleden?

echt balen dat we nog zo lang moeten wachten, hoop wel dat bij de launch alle probleempjes verholpen zijn.
Verwijderd
Ik zit ook met spanning te wachten op mijn preorder op de PS4.donvalentino schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:40:
echt balen dat we nog zo lang moeten wachten, hoop wel dat bij de launch alle probleempjes verholpen zijn.
Ik ga flink SnD spelen als de game er eindelijk is straks.
Hopelijk zijn er weer winkels die 's-nachts weer open gaan voor de verkoop zodat ik meteen snachts kan beginnenVerwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:41:
[...]
Ik zit ook met spanning te wachten op mijn preorder op de PS4.
Ik ga flink SnD spelen als de game er eindelijk is straks.
Verwijderd
Die nacht verkopen zullen er zeker weer zijn overal.donvalentino schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:31:
Hopelijk zijn er weer winkels die 's-nachts weer open gaan voor de verkoop zodat ik meteen snachts kan beginnen
David Vonderhaar van gamestudio Treyarch heeft vandaag via Twitter bevestigd dat Call of Duty: Black Ops 3 geen ondersteuning biedt om statistieken tussen de vorige generatie consoles, PlayStation 3 en Xbox 360, en de huidige generatie, Playstation 4 en Xbox One, over te zetten
http://www.techtastic.nl/...ll-of-duty-black-ops-iii/
http://www.techtastic.nl/...ll-of-duty-black-ops-iii/
[ Voor 54% gewijzigd door donvalentino op 09-09-2015 14:27 ]
Speel de laatste tijd weer veel Bo2. Is dit totaal iets anders of is het gewoon wat sneller door de skeleton (?)
AW vond ik wel geinig maar kon me niet lang boeien, misschien vanwege de maps.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
Ik heb meer genoten van BOIII dan van BOII.Christiano007 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:17:
Speel de laatste tijd weer veel Bo2. Is dit totaal iets anders of is het gewoon wat sneller door de skeleton (?)
Ik heb dan ook al zin in 6 november voor de PS4 versie van BOIII.
Verwijderd
So am i Wally-G!!
YouTube: Sanswoll NL
YouTube: Sanswoll NL
donvalentino schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:31:
[...]
Hopelijk zijn er weer winkels die 's-nachts weer open gaan voor de verkoop zodat ik meteen snachts kan beginnen
Verwijderd

Iedereen welkom in mijn Black Ops 3 community.
Voeg Dennis585 of deze community toe op de PS4 om:
Samen de game te spelen, te chatten en om nieuws te horen.
Dan beginnen we met zijn allen te knallen op de PS4 op 6 november.
waar vind ik die community, even gezocht maar kon hem niet vinden.
Verwijderd
Voeg me anders even toe op PSN: Dennis585donvalentino schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:34:
waar vind ik die community, even gezocht maar kon hem niet vinden.
Dan onder communities van vrienden kijken.
Ik heb tijden lang alle soorten Call of Duty's langs me heen laten gaan. Zag laatst een filmpje over BO III en ik raakte toch weer geïnteresseerd. Kan iemand mij vertellen of BO III echt wat is? Niet te chaotisch maar wel overzichtelijk? Niet zoals bij MW3 dat je overal kan peeken voor headshots?
Je kan beter flanken in BO3 door het movement systeem wat headglitch campen minder effectief maakt (hoewel de headglitch/dekking punten op hoekjes er nog wel zijn). Je moet er wel aan wennen dat dit kan en dat spelers ook sterke insta kill abilities hebben die geen killstreak nodig hebben. Ik vond het nog wel te overzien tijdens de beta, mede omdat de maps vrij linear in elkaar zitten (nog steeds drie hoofd wegen op de map zoals in BO2) en je dus redelijk kan voorspellen waar de tegenstander vandaan kan komen.FraxleNL schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:32:
Ik heb tijden lang alle soorten Call of Duty's langs me heen laten gaan. Zag laatst een filmpje over BO III en ik raakte toch weer geïnteresseerd. Kan iemand mij vertellen of BO III echt wat is? Niet te chaotisch maar wel overzichtelijk? Niet zoals bij MW3 dat je overal kan peeken voor headshots?
Klinkt wel al goed in mijn oren. Vooral de vele mogelijkheden om te bewegen, springen, glijden en dergelijke spreekt mij aan en het gebruik van drie hoofdpaden lijkt mij wel handig. Dankjewel!Gundogan schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:43:
[...]
Je kan beter flanken in BO3 door het movement systeem wat headglitch campen minder effectief maakt (hoewel de headglitch/dekking punten op hoekjes er nog wel zijn). Je moet er wel aan wennen dat dit kan en dat spelers ook sterke insta kill abilities hebben die geen killstreak nodig hebben. Ik vond het nog wel te overzien tijdens de beta, mede omdat de maps vrij linear in elkaar zitten (nog steeds drie hoofd wegen op de map zoals in BO2) en je dus redelijk kan voorspellen waar de tegenstander vandaan kan komen.
Ik heb laatst de Youtube 'review' van TotalBiscuit gezien over BO3 en ik vond hem best wel goede punten naar voren brengen. Vooral over de eerder genoemde insta-kill abilities en over het glijden en wall-jumpen.FraxleNL schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:58:
[...]
Klinkt wel al goed in mijn oren. Vooral de vele mogelijkheden om te bewegen, springen, glijden en dergelijke spreekt mij aan en het gebruik van drie hoofdpaden lijkt mij wel handig. Dankjewel!
Ik raad je aan om zijn video even te bekijken.
Prima.
Zal ik eens doen, bedankt voor de tip!tikkietrugjaap schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:07:
[...]
Ik heb laatst de Youtube 'review' van TotalBiscuit gezien over BO3 en ik vond hem best wel goede punten naar voren brengen. Vooral over de eerder genoemde insta-kill abilities en over het glijden en wall-jumpen.
Ik raad je aan om zijn video even te bekijken.
http://www.nu.nl/games/41...l-of-duty-competitie.html
Activision begint professionele Call of Duty-competitie
Activision begint professionele Call of Duty-competitie
[ Voor 31% gewijzigd door donvalentino op 25-09-2015 10:09 ]
Code voor 15 min dubbel XP in te wisselen op: www.callofduty.com/monsterenergy
Je kunt tot maximaal 30 uur opsparen staat er (met een maximum van 30 min per 24 uur).
Je kunt tot maximaal 30 uur opsparen staat er (met een maximum van 30 min per 24 uur).
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 8% gewijzigd door squizur op 29-09-2015 15:37 ]
Is dus wel voor BO3chimera2 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:03:
verkeerde topic?
Neem aan dat dit niet voor BO3 is
[ Voor 7% gewijzigd door Vonk op 30-09-2015 08:07 ]
Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming
aha oke nice . Dan maar is kijken. Maar de link werkt niet(meer).Vonk schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:07:
[...]
Is dus wel voor BO3dit weekend toevallig monster energy gekocht waarop dus al codes voor extra xp binnen BO3 staan. Is enkel voor zombie's zo ver ik kon lezen tho
Ik heb de link vanaf het blikje gekopieerd, beetje vreemd dat hij niet werkt maar ik denk dat het te maken heeft dat er ook bij stond dat het vanaf 30-10-2015 t/m 31-12-2015 zou lopen. Dus misschien zijn we te vroeg? Code even bewaren en later inwisselen voor diegene die het wil uiteraard, ik las niets dat het alleen bij zombie mode zou werken overigens...
De Black Ops 3 Story trailer ziet er best wel tof uit vind ik opzich:
zaterdag hopelijk weer is een potje black ops spelen op firstlook
>> Gelukkig één potje kunnen spelen, man wat speelt dit spel toch heerlijk weg.
Ondanks een paar weken niet gespeeld te hebben voelt het zo vertrouwd aan!!
>> Gelukkig één potje kunnen spelen, man wat speelt dit spel toch heerlijk weg.
Ondanks een paar weken niet gespeeld te hebben voelt het zo vertrouwd aan!!

[ Voor 63% gewijzigd door donvalentino op 12-10-2015 10:43 ]
Ik wist eerst niet wat ik moest denken van de zoveelste versie. Ondertussen was ik al eens naar BF4 gegaan waar ik echt plezier in had. COD AW vond ik echt slecht, ik had hem gekocht omdat mensen zeiden dat hij beter was dan Ghosts. Ik ben dan maar met een lage hoop aan de beta begonnen en was echt aangenaam verast. Terwijl je bij AW overal en 'nergens' met je EXO suit geraakt werkt het muur-lopen op BO3 beperkter. Zoals velen kan ik het niet uitstaan als een shooter te extreem wordt. Al dat springen en vliegen... BO3 pre-order is binnen! De carrefour garandeert de laagste prijs, gratis bonus map en mogelijk een dag eerder dan anderen!
learning every day.
Één van de grote voordelen ten opzichten van AW is dat je bij Bo3 de dubbeljump (exo) helemaal niet hoeft te gebruiken om veel te killen.SoulsOnFire schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:06:
Ik wist eerst niet wat ik moest denken van de zoveelste versie. Ondertussen was ik al eens naar BF4 gegaan waar ik echt plezier in had. COD AW vond ik echt slecht, ik had hem gekocht omdat mensen zeiden dat hij beter was dan Ghosts. Ik ben dan maar met een lage hoop aan de beta begonnen en was echt aangenaam verast. Terwijl je bij AW overal en 'nergens' met je EXO suit geraakt werkt het muur-lopen op BO3 beperkter. Zoals velen kan ik het niet uitstaan als een shooter te extreem wordt. Al dat springen en vliegen... BO3 pre-order is binnen! De carrefour garandeert de laagste prijs, gratis bonus map en mogelijk een dag eerder dan anderen!
Ik gebruik namelijk nauwelijks die dubbel jump, heel af en toe wallruns als het beter uitkomt of om iemand af te snijden oid.
Elke vrijdag 21:00 tot de release komt Treyarch nu met een livestream om steeds meer informatie en nieuwe dingen te bespreken en te laten zien.
Of zie http://charlieintel.com/ voor de meeste dingen die zijn besproken in de video.
Tevens heb ik hier Black Ops 3+ Nuketown key voor 32 euro gekocht: http://www.cdkeys.com/pc/...etown-dlc-pc-steam-cd-key
Ik heb hier al meerdere keren iets gekocht, elke keer prima geweest.
Beta feedback @ PS Blog: http://blog.us.playstatio...lack-ops-iii-multiplayer/
Beta feedback gericht op de PC: https://community.treyarc...15/10/09/pc-beta-feedback
Revisit the first episode of our Black Ops Fridays live stream series, which featured the reveal of Black Ops 3’s ninth Specialist, Firebreak, as well as an all-new multiplayer map, Redwood. Tune in every Friday throughout October at 12pm PT/3pm ET/9pm CET for more exclusive reveals, fan Q&As, and more.
Of zie http://charlieintel.com/ voor de meeste dingen die zijn besproken in de video.
Tevens heb ik hier Black Ops 3+ Nuketown key voor 32 euro gekocht: http://www.cdkeys.com/pc/...etown-dlc-pc-steam-cd-key
Ik heb hier al meerdere keren iets gekocht, elke keer prima geweest.
Beta feedback @ PS Blog: http://blog.us.playstatio...lack-ops-iii-multiplayer/
Beta feedback gericht op de PC: https://community.treyarc...15/10/09/pc-beta-feedback
[ Voor 17% gewijzigd door falcon123 op 12-10-2015 16:16 ]
inderdaad!donvalentino schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:33:
[...]
Één van de grote voordelen ten opzichten van AW is dat je bij Bo3 de dubbeljump (exo) helemaal niet hoeft te gebruiken om veel te killen.
Ik gebruik namelijk nauwelijks die dubbel jump, heel af en toe wallruns als het beter uitkomt of om iemand af te snijden oid.
Uiteindelijk begon ik de plekken te herkennen waar het veel gebruikt werd.
Kon ik af en toe wel eens 2 camp-kills halen en ging nadien weer verder.
Op het juiste moment kon je inderdaad zelfs voorbij de enemy raken en het halve team afmaken. Zo had ik ook mijn eerste multi-kill!
Ik kijk er al helemaal naar uit.
Als er enkele (al dan niet Belgische) tweakers zijn die graag mijn clan joinen...
Ik heb al sinds enkele versies BelgiumxGaming (BxG).
We zijn van plan om op BO3 terug een pak actiever te worden en willen zeker anderen erbij nemen om dat level te boosten!
learning every day.
[quote]falcon123 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:14:
Elke vrijdag 21:00 tot de release komt Treyarch nu met een livestream om steeds meer informatie en nieuwe dingen te bespreken en te laten zien.
[...]
Ik hoop dat ze steeds meer (nieuwe) gameplay laten zien. Nu was het meer veel interviewen.
[...]
Ik hoop dat ze steeds meer (nieuwe) gameplay laten zien. Nu was het meer veel interviewen.
vraag kan je in COD BO3 ook je looks van je char aan passen net als in advanced warfare ?
Volgens mij niet. De specialists hebben elk al een uniek uiterlijk.Motaro schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:46:
vraag kan je in COD BO3 ook je looks van je char aan passen net als in advanced warfare ?
dat is heel jammer wand dan lijkt alles zo op elkaar om dat ze zo uniek uiterlijk hebben pas op YouTube zitten kijken naar BO3 Beta en ieder een was dat vrouwtjes met pijlen boog ( weet niet de naam ) als ieder een zelfde uit ziet in die punt weer stap terug zou jammer zijn dat je char niet bad ass uit kan laten zien
in oude COD zag ieder een ook zelfde uit maar viel niet zo op maar in BO3 valt echt erg op
in oude COD zag ieder een ook zelfde uit maar viel niet zo op maar in BO3 valt echt erg op
[ Voor 35% gewijzigd door Motaro op 13-10-2015 12:33 ]
Alle character models zien er wel een beetje grijs uit ja. De eerste BO deed het nog het beste: duidelijk ander model afhankelijk van de eerste perk. Gelukkig zijn de omgevingen in BO3 nog redelijk kleurrijk en kan je tegenstanders makkelijk spotten, maar duidelijkere visuele verschillen tussen de specialists zou wel handig geweest zijn.Motaro schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:21:
dat is heel jammer wand dan lijkt alles zo op elkaar om dat ze zo uniek uiterlijk hebben pas op YouTube zitten kijken naar BO3 Beta en ieder een was dat vrouwtjes met pijlen boog ( weet niet de naam ) als ieder een zelfde uit ziet in die punt weer stap terug zou jammer zijn dat je char niet bad ass uit kan laten zien
In deze video wordt er verteld dat er wel Character customization(vanaf 9:46) in zit/komt. Wordt redelijk uitgebreid toegelicht in de video.Motaro schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:46:
Tevens is er gisteravond een nieuwe trailer voor zombies uitgebracht:
[ Voor 20% gewijzigd door falcon123 op 13-10-2015 14:05 ]
[quote]falcon123 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:00:
[...]
In deze video wordt er verteld dat er wel Character customization(vanaf 9:46) in zit/komt. Wordt redelijk uitgebreid toegelicht in de video.
[video]
Klopt volgens mij ook, dit was enkel niet mogelijk in de Beta maar volgens mij wel na de launch,
[...]
In deze video wordt er verteld dat er wel Character customization(vanaf 9:46) in zit/komt. Wordt redelijk uitgebreid toegelicht in de video.
[video]
Klopt volgens mij ook, dit was enkel niet mogelijk in de Beta maar volgens mij wel na de launch,
Ow dat is wel aardig. Denk dat het niet heel ver zal gaan omdat de specialists nog wel goed te onderscheiden moeten zijn (wat in de beta al moeilijk was af en toe).falcon123 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:00:
[...]
[video]
[video]
Maar leuker is die Firebreak met een vlammenwerper!
coolfalcon123 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:00:
[...]
[video]
[video]
Verwijderd
Voor mensen op de PS4 met een US account:
Jammer dat we in NL geen gratis thema krijgen.During the Beta, we announced that anyone that played would receive an exclusive PS4 dynamic theme free as a ‘thank you’ from the studio. That theme is now rolling out in the US. Follow the instructions below to redeem your dynamic theme:
1. Navigate to the PlayStation®Store from your PS4 system Home Screen
2. Press Triangle and select Search, then type in “Black Ops III”
3. Select “Call of Duty: Black Ops III”
4. Scroll down to “Themes” > “Morg City Zombies Theme” and download the theme
5. After the download is complete, navigate to the PS4 Home Screen > “Settings” > “Themes” to select the theme
Heeft iemand enig idee of BOIII PC ook de aim assist optie zal hebben? Deze optie (of het bestaan daarvan) heeft AW helemaal verpest, het zou jammer zijn als hetzelfde zou gebeuren met BOIII.
Zijn er mensen die shooters spelen en schieten / aimen met L1 en R1?
Ik doe dit met normaal R2 en L2 maar toevallig van het weekend op firstlook stond hij ingesteld op L1 en R1 en dit beviel me eigenlijk best goed.
Ik doe dit met normaal R2 en L2 maar toevallig van het weekend op firstlook stond hij ingesteld op L1 en R1 en dit beviel me eigenlijk best goed.
Zometeen om 21:00 begint er weer een livestream van Black Ops 3:
https://www.callofduty.com/blackops3/black-ops-fridays anders YouTubeHear first hand from Treyarch as they reveal never-before-seen content, answer questions from the community and more.
Vraagje.. ik heb na enkele jaren geen cod gespeeld te hebben eens Black ops 1 op PC gekocht (vroeger altijd op ps3) en het bevalt me goed eigenlijk. Black ops 3 ziet er ook best goed uit, maar wat ik mij afvroeg is of je op PC veel servers gaat hebben in het begin zonder hardcore en met objective type gamemodes (geen tdm/ffa/snd only)?
In blops1 zijn er verschillende met hardcore, maar nooit geen enkele zonder hardcore. Op zich nog steeds leuk, maar het speelt toch wel helemaal anders.. (1-2 hit killing)
Hoe was dit bij ghosts, advanced warfare etc?
In blops1 zijn er verschillende met hardcore, maar nooit geen enkele zonder hardcore. Op zich nog steeds leuk, maar het speelt toch wel helemaal anders.. (1-2 hit killing)
In BO2 en AW was hardcore niet super populair. Ik denk dat door matchmaking de meeste spelers toch wel getrokken worden naar wat er bovenaan de lijst staat (= normaal TDM, in de BO3 beta zat ~75% van de spelers daar).SmokingCrop schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 02:54:
Vraagje.. ik heb na enkele jaren geen cod gespeeld te hebben eens Black ops 1 op PC gekocht (vroeger altijd op ps3) en het bevalt me goed eigenlijk. Black ops 3 ziet er ook best goed uit, maar wat ik mij afvroeg is of je op PC veel servers gaat hebben in het begin zonder hardcore en met objective type gamemodes (geen tdm/ffa/snd only)?
TDM, Domination en kill confirmed deden het ansich allemaal wel goed in de beta en ben ook wel blij dat demolition ook weer terug is. Die gamemode heb ik veel gespeeld met BO1. Ik ben benieuwd hoe die nieuwe gamemode speelt, Free Run(Wordt toegelicht wat het is @ 3:47 en gameplay @ 8:38
https://www.callofduty.com/blackops3/loyalty

Sorry voor lange post, maar vond het wel handig om te hebben om overzicht te krijgen wat er besproken is tijdens streams

https://www.reddit.com/r/...ed_in_the_2nd_bo3fridays/Timestamps are for original stream
- If you've gotten to level 10 in either BOII, Ghosts, or AW, you get a playercard (8:40)
- If you've gotten to level 31 in either BOII, Ghosts, or AW, you get a special reticle (9:05)
- If you've prestiged in either BOII, Ghosts, or AW, you get a playercard, you get a special camo. Made to look like you melted all the prestige emblems and slapped 'em on a gun. (9:27)
- These 3 bonuses above are next gen & PC only (Xbox One, PS4, PC). To be eligible, you have to go to callofduty.com and make sure you Xbox Live, PSN, or Steam is linked.
- New gamemode: Free Run. Solo, time-based, movement game. Think Trials. No unlocking required. You start this mode with a movement tutorial. 4 levels of difficulty (based on map complexity?). (11:20)
- Free Run was built to improve gameplay (13:33)
- Free Run gameplay starts about. You also get some insight into the movement system. (16:15)
- Each specialist has their own "map", story wise. As you level up your specialist, you earn special "transmissions" (bits of story about the specialist). (20:20)
- 11 game modes in Core (e.g. Uplink, Safeguard, Gun Game) (21:10)
- Safeguard improved. (21:21)
- Custom games improved for customizations. (21:42)
- Arena (new League Play) will have everything unlocked at the start. (22:06)
- The name of Sally (of Mustang & Sally) comes from research. They've talked to vets, and they often customize their weapons, including naming them (23:06)
- How hard it realistic mode? "You will not survive."
- SBMM not used to find a match, but it is used to split the teams in the lobby (23:55)
- No understanding of previous (BOI or BOII) campaigns needed for BOIII campaign. There are references, and it is connected, however. (24:40)
- Safehouse will be a major source of info. (25:05)
- No branching storylines this time. Choice "inside the gameplay and the levels". Very complex narrative (25:30)
- NO VAHN BEARD INGAME. "WAY TOO OP". Probably not. (26:20)
Sorry voor lange post, maar vond het wel handig om te hebben om overzicht te krijgen wat er besproken is tijdens streams
[ Voor 70% gewijzigd door falcon123 op 19-10-2015 17:18 ]
Die free run lijkt me wel leuk tussendoor, vooral met vrienden.
Is dit overigens ook met 4 spelers via split screen?
Is dit overigens ook met 4 spelers via split screen?
Vroeger was het altijd L1 & R1.donvalentino schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:45:
Zijn er mensen die shooters spelen en schieten / aimen met L1 en R1?
Sinds.. PS4? Hebben ze dit aangepast naar L2 R2.
De optie bestaat wel nog steeds om dit terug te zetten op L1 R2.
learning every day.
Thanks!!!falcon123 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:13:
TDM, Domination en kill confirmed deden het ansich allemaal wel goed in de beta en ben ook wel blij dat demolition ook weer terug is. Die gamemode heb ik veel gespeeld met BO1. Ik ben benieuwd hoe die nieuwe gamemode speelt, Free Run(Wordt toegelicht wat het is @ 3:47 en gameplay @ 8:38
[video]
[afbeelding]
[...]
https://www.reddit.com/r/...ed_in_the_2nd_bo3fridays/
learning every day.
IGN Masterclass: COD Black Ops 3 met Yarasky en Ward vanmiddag om 4uur!
http://nl.ign.com/call-of...-ops-3-met-yarasky-en-war
http://nl.ign.com/call-of...-ops-3-met-yarasky-en-war
[ Voor 13% gewijzigd door donvalentino op 22-10-2015 14:26 ]
Morgenavond(21:00) Zombie tijd:
https://twitter.com/CallofDuty/status/656908311560876032
Get ready, Zombies fans. This week's #BO3Fridays livestream with @Treyarch is all about #BO3Zombies.

https://twitter.com/CallofDuty/status/656908311560876032
[ Voor 26% gewijzigd door falcon123 op 22-10-2015 14:32 ]
Err, wss toch geen blops 3 kopen.. Net blops 2 gekocht voor een tientje en dat zegt me toch een heel stuk minder in vergelijking met blops 1..
Begin wapens zonder unlocks zijn gewoon slecht, ondertussen al weer heel wat fun met BO II.
Begin wapens zonder unlocks zijn gewoon slecht, ondertussen al weer heel wat fun met BO II.
[ Voor 38% gewijzigd door SmokingCrop op 30-10-2015 12:24 ]
blops 2 was nochtans hun laatste goede game (ghosts & AW waren een joke) met blops 3 gaan ze terug de goede richting uit.SmokingCrop schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:39:
Err, wss toch geen blops 3 kopen.. Net blops 2 gekocht voor een tientje en dat zegt me toch een heel stuk minder in vergelijking met blops 1..
E:
Heeft er nog iemand naar de livestream gekeken?
Die speciale editie ziet er wel geslaagd uit.
Op tweedehands/ebay/... gaat die al weg voor €600+.
De nieuwe zombie trailer zag er ook super uit.
[ Voor 21% gewijzigd door SoulsOnFire op 24-10-2015 09:20 . Reden: blops stream ]
learning every day.
Verwijderd
"DLC van Call of Duty: Black Ops III bevat remakes van klassieke maps"
Bron: http://www.psx-sense.nl/2...makes-van-klassieke-maps/
Ik krijg al zin in potjes SnD in BOIII.
Zoals in BOII waar ook maps zoals Firing Range en Summit in de DLC zaten. Jammer dat Activision nog niet het licht heeft gezien dat je maps niet als betaalde DLC moet inzetten vanwege de playerbase fragmentatie.Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:15:
"DLC van Call of Duty: Black Ops III bevat remakes van klassieke maps"
Ik zag net bij de AH een actie van Monster. Ik helemaal blij en hoopte op dubbele XP-codes e.d., blijkt het slechts een verloting te zijn van Blops3, 1 per winkel...

Jammer dat de toffe acties niet verder komen dan Duitsland, Engeland en Frankrijk.

Jammer dat de toffe acties niet verder komen dan Duitsland, Engeland en Frankrijk.
[ Voor 5% gewijzigd door SqueakyClean op 28-10-2015 08:18 ]
dat is inderdaad een tegenvaller, wilde namelijk al Monster blikjes gaan drinken ipv Red Bull

learning every day.
Vanavond kan je nieuwe MP maps zien:
Conan and his close personal friend / first athlete EVER to be in a "Call of Duty" game, Marshawn Lynch, check out "Call of Duty: Black Ops 3," out November 6th.
http://teamcoco.com/MarshawnCOD -->
Watch tomorrow's #PGW eSports livestream for all-star pro matches on new #BlackOps3 maps.

Conan and his close personal friend / first athlete EVER to be in a "Call of Duty" game, Marshawn Lynch, check out "Call of Duty: Black Ops 3," out November 6th.
http://teamcoco.com/MarshawnCOD -->
You just blow up Sh*t
[ Voor 4% gewijzigd door falcon123 op 28-10-2015 09:38 ]
Van de week maar de Digital Deluxe aangeschaft. Ik zat te twijfelen of ik 'm digitaal of op disc ging halen, maar omdat ik AW veel gespeeld heb en m'n games toch niet verkoop, gekozen voor DD (
).
Dit jaar heb ik 'm gekocht in de NL-store, maar zit nog te twijfelen. Voor omgerekend €78 heb je 'm in de US-store (na aftrek van $15). Enig nadeel: micro DLC's (camo's, armor) werken niet...
Zit nog te twijfelen... Hoe zien jullie die camo's? Hebben jullie ze wel eens gekocht en vinden jullie het waard?
Ik heb AW het hele jaar via een US-account gespeeld, dus heb nooit de camo's of carepackages gekocht...
Dit jaar heb ik 'm gekocht in de NL-store, maar zit nog te twijfelen. Voor omgerekend €78 heb je 'm in de US-store (na aftrek van $15). Enig nadeel: micro DLC's (camo's, armor) werken niet...
Zit nog te twijfelen... Hoe zien jullie die camo's? Hebben jullie ze wel eens gekocht en vinden jullie het waard?
Ik heb AW het hele jaar via een US-account gespeeld, dus heb nooit de camo's of carepackages gekocht...
ik koop eigenlijk nooit cammos oid.
Enkel een DLC als me dit leuk lijkt. Bo3 is de kans groot dat ze seasonpass haal omdat ik zeker weet dat ik hier nog lang plezier aan ga beleven.
Nog 9 dagen
Enkel een DLC als me dit leuk lijkt. Bo3 is de kans groot dat ze seasonpass haal omdat ik zeker weet dat ik hier nog lang plezier aan ga beleven.
Nog 9 dagen
[ Voor 5% gewijzigd door donvalentino op 28-10-2015 10:02 ]
WW2 confirmed!

en alle wapens in het spel:

Mocht je alle maps met omschrijving willen zien, kan dat hier.

en alle wapens in het spel:

Mocht je alle maps met omschrijving willen zien, kan dat hier.
[ Voor 35% gewijzigd door SqueakyClean op 28-10-2015 13:59 ]
Zijn dat de maps die bij het basis spel zitten of ook alle dlc maps?
Basis. 12 maps (1 minder dan AW) met Nuketown als 13e.Christiano007 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:13:
Zijn dat de maps die bij het basis spel zitten of ook alle dlc maps?
Verwijderd
Ghosts vind ik toch echt niet slecht hoor, ziet er grafisch beter uit dan BO3 en overall best een goeie game. Hit detection was echt spot on, dat is niet iets wat ik van bijvoorbeeld BO2 kon zeggen.SoulsOnFire schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:40:
[...]
blops 2 was nochtans hun laatste goede game (ghosts & AW waren een joke) met blops 3 gaan ze terug de goede richting uit.
Sommige maps waren alleen iets te groot voor 6v6 potjes. Ik denk dat de meeste mensen Ghosts niet leuk vinden omdat het makkelijker is om in te "campen" ten opzichte van Black Ops 2 bijvoorbeeld. Waar rushers met SMG's de overhand hebben.
De 4 nieuwe maps tijdens de stream zagen er op zich wel nice uit!
[YouTube: https://youtu.be/4Jcj41P_wDM]
http://www.twitch.tv/callofduty/v/22885611
http://charlieintel.com/2...3-mp-maps-revealed-metro/
[YouTube: https://youtu.be/4Jcj41P_wDM]
http://www.twitch.tv/callofduty/v/22885611
http://charlieintel.com/2...3-mp-maps-revealed-metro/
[ Voor 35% gewijzigd door falcon123 op 28-10-2015 22:07 ]
Ik had de Digital Deluxe versie van Black Ops 3 al enige tijd in de pre order staan, digitale versie.
Krijg ik vannacht zonder aanleiding een email dat de vooruitbestelling is geannuleerd... Beetje vreemd natuurlijk.
Iemand hier ervaringen mee?
Krijg ik vannacht zonder aanleiding een email dat de vooruitbestelling is geannuleerd... Beetje vreemd natuurlijk.
ja hier ookdennisk. schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 07:40:
Ik had de Digital Deluxe versie van Black Ops 3 al enige tijd in de pre order staan, digitale versie.
Verwijderd
Hier ook hetzelfde.dennisk. schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 07:40:
Erg slordig van Sony en dit had ik met de Uncharted Collection ook, maar dat is toch goed gekomen.
Hier niet. Besteld in de NL-store...
Wat vonden jullie van de stream van gisteren?
Wat me vooral opviel is hoe snel spelers soms dood gingen, maar volgens mij is de TTK in Blops altijd al kort geweest.
Verder vond ik dat de maps die gespeeld werden vrijwel allemaal een stads/urban gevoel hebben. Opzich niet verkeerd, maar ik mis op dit moment een open map als Sideshow van AW.
We hebben nu in totaal 9 maps gezien:
Combine (Beta)
Evac (Beta)
Hunted (Beta)
Stronghold (Beta)
Breach (E-Sports reveal)
Metro (E-Sports reveal)
Exodus (E-Sports reveal)
Havock (E-Sports reveal)
Redwood (E-Sports reveal)
Nog niet gezien:
Aquarium
Fringe
Infection
Nuke Town
Redwood vind ik er erg gaaf uitzien. Nog 8 dagen!
Where is the Hype?!?
Wat vonden jullie van de stream van gisteren?
Wat me vooral opviel is hoe snel spelers soms dood gingen, maar volgens mij is de TTK in Blops altijd al kort geweest.
Verder vond ik dat de maps die gespeeld werden vrijwel allemaal een stads/urban gevoel hebben. Opzich niet verkeerd, maar ik mis op dit moment een open map als Sideshow van AW.
We hebben nu in totaal 9 maps gezien:
Combine (Beta)
Evac (Beta)
Hunted (Beta)
Stronghold (Beta)
Breach (E-Sports reveal)
Metro (E-Sports reveal)
Exodus (E-Sports reveal)
Havock (E-Sports reveal)
Redwood (E-Sports reveal)
Nog niet gezien:
Aquarium
Fringe
Infection
Nuke Town
Redwood vind ik er erg gaaf uitzien. Nog 8 dagen!

Where is the Hype?!?
[ Voor 92% gewijzigd door SqueakyClean op 29-10-2015 09:01 ]
Zojuist toch ook maar besteld, i.c.m. een PU abbo
62.45 voor COD BO3 + 1 jaar PU (vind ik altijd een leuk boekje!).
62.45 voor COD BO3 + 1 jaar PU (vind ik altijd een leuk boekje!).
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 07:59:
[...]
Hier ook hetzelfde.
Erg slordig van Sony en dit had ik met de Uncharted Collection ook, maar dat is toch goed gekomen.
Zojuist even contact gehad met Playstation support, maar daar ben ik ook niet veel wijzer van geworden.
De behulpzame medewerker van de support afdeling vertelde mij dat het wellicht kan liggen aan het feit dat ik automatisch afschrijven van mijn bankrekening uit heb staan in het geval van vooruitbestellingen. Deze uitspraak is wat tegenstrijdig met het emailbericht wat ik toentertijd heb ontvangen van Playstation bij het plaatsen van de pre-order. Daar stond namelijk in dat het bedrag omstreeks 4 november as. uit de Playstation portemonnee wordt gehaald.
Inmiddels de Digital Deluxe edition weer gepre-orderd in de hoop dat het nog goed gaat komen. Deze nieuwe pre-order staat echter niet in mijn aankoopoverzicht, enkel nog de oude pre-order met een verloopdatum van vandaag.
Verwijderd
Ik laat het zo, net zoals ik bij Uncharted heb gedaan, tenslotte ging Uncharted ook zonder problemen.
Aanstaande vrijdag zullen ze Nuketown laten zienSqueakyClean schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:20:
Nog niet gezien:
Nuke Town
Redwood vind ik er erg gaaf uitzien. Nog 8 dagen!![]()
Where is the Hype?!?

Ik vond de meeste maps er ook wel tof uit zien!
[ Voor 7% gewijzigd door falcon123 op 29-10-2015 13:43 ]
Heb BO3 ook maar ge-preordered. Basis incl. Nuketown voor 31 euro nogiets. bij CDkeys.com
ik ben echt benieuwd naar dat compatitive gebeuren, lekker team tegen team!
Verwijderd
CALL OF DUTY: BLACK OPS 3 - BETA MORG CITY THEME:
https://store.playstation...02624_00-BLACKOPS3BETATHM
Gratis voor de PS4 beta spelers.
downloadingVerwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 07:43:
CALL OF DUTY: BLACK OPS 3 - BETA MORG CITY THEME: